Рішення
від 09.12.2020 по справі 160/7560/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 грудня 2020 року Справа № 160/7560/20

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Горбалінського В.В. розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовною заявою Державної служби геології та надр України (03057, м. Київ, вул. Антона Цедіка, 16, код ЄДРПОУ 37536031) до Товариства з обмеженою відповідальністю ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ (49000, м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 227, код ЄДРПОУ 30795974) про анулювання дозволу,-

ВСТАНОВИВ :

07.07.2020 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Державної служби геології та надр України до Товариства з обмеженою відповідальністю ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ , в якій позивач просить:

- припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами №6201 від 28.04.2017 року наданого Товариству з обмеженою відповідальністю ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ .

В обґрунтування позову позивач посилається на те, що ТОВ ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ допустило порушення вимог спеціального дозволу на користування надрами від 19.01.2012 року № 6201 та у встановлений строк не усунуло, наведені у приписі від 23.09.2019 року № 748-19/02 порушення, що в свою чергу стало підставою для звернення до суду з позовом про припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами, наданого відповідачу.

08.07.2020 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

18.08.2020 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду клопотання представника Товариства з обмеженою відповідальністю ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ про розгляд справи за правилами загального провадження задоволено та вирішено перейти до розгляду справи №160/7560/20 за позовом Державної служби геології та надр України до Товариства з обмеженою відповідальністю ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ про анулювання дозволу за правилами загального позовного провадження. Вказаною ухвалою встановлено відповідачу строк для подачі відзиву на позовну заяву до 14.09.2020 року.

Ухвалу суду від 18.08.2020 року відповідачем отримано завчасно - 27.08.2020 року, що підтверджується матеріалами справи.

20.10.2020 року ухвалою суду продовжено строк підготовчого засідання на 30 днів.

Ухвалою суду від 10.11.2020 року підготовче провадження у справі закрито та призначено розгляд справи по суті.

29.11.2020 року до суду відповідачем було надано відзив на позовну заяву.

Статтею 175 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у строк, встановлений судом в ухвалі про відкриття провадження у справі, відповідач має право надіслати:

1) суду - відзив на позовну заяву і всі письмові та електронні докази (які можливо доставити до суду), висновки експертів і заяви свідків, що підтверджують заперечення проти позову;

2) позивачу, іншим відповідачам, третім особам - копію відзиву та доданих до нього документів.

У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.

Суд вказує, що у відзиві на позовну заяву відсутнє клопотання щодо поновлення строку на надання відзиву на позовну заяву до суду, а також відсутнє зазначення поважних причин (обставин) щодо факту пропуску строку встановленого суду на надання відзиву на позовну заяву.

Таким чином суд доходить висновку про ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин.

Отже, судом встановлено, що відповідачем у встановлений судом строк, письмових заперечень проти позову, пояснень чи доказів щодо заявлених позовних вимог, на підтвердження або спростування обставин, зазначених у позові, не надано, як і заяви про визнання позову.

Згідно із ч. 6 ст. 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Згідно положень ст. 126 КАС України відповідач є належно повідомленим про розгляд справи Дніпропетровським окружним адміністративним судом.

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується адміністративний позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено наступні обставини справи.

ТОВ ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ надано спеціальний дозвіл на користування надрами № 6201 від 28.04.2017 року з метою видобування мінеральних лікувально-столових вод для використання у лікувальній практиці при внутрішньому застосуванні та промислового фасування, строком на 20 років.

Наказом Держгеонадра України від 28.11.2018 року № 450 затверджено річний план здійснення заходів державного нагляду (контрою) Державною службою геології та надр України на 2019 рік, відповідно до якого перевірку ТОВ ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ було призначено на 23.09.2019 року.

Наказом Державної служби геології та надр України № 242 від 24.07.2019 року Про проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою геології та надр України у вересні 2019 року , Департаменту державного геологічного контролю було доручено провести планову перевірку надрокористувача, в зв`язку з чим ТОВ ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ було направлено повідомлення про проведення планової перевірки від 26.07.2019 року, яке отримано Товариством 08.08.2019 року, що підтверджується копією рекомендованого повідомлення про вручення.

30.08.2019 року Західним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадр України було видано направлення № 667-19/02 на проведення планової перевірки у строк з 23 по 24 вересня 2019 року з питань дотримання вимог законодавства у сфері надрокористування ТОВ ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ .

За результатами проведеної перевірки складено акт за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр від 23.09.2019 року № 2-03/10/2019-35/п-158.

Актом від 23.09.2019 року № 2-03/10/2019-35/п-158 встановлено, що суб`єкт господарювання не допустив посадових осіб Державної служби геології та надр України до здійснення заходу державного нагляду (контролю) за умови дотримання порядку здійснення державного нагляду (контролю), встановленого законодавством. Під час підготовки до перевірки, а також безпосередньо під час перевірки не вдалося зв`язатися з посадовими особами підприємства. Під час здійснення телефонного дзвінка на номер підприємства, який зазначений на сайті - Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, відповів чоловік, який представився колишнім директором даного підприємства, однак він повідомив, що не володіє в даний час контактними даними теперішніх посадових, чи інших працівників вказаного підприємства. Крім того під час обстеження ділянки родовища, де розташована св. № 3 було встановлено, що родовище не розробляється, надкаптажна споруда закрита на замок, територія цеху по розливу води огороджена огорожею з металевої бляхи, закрита на замок, охорона чи будь-які інші особи відсутні, сліди діяльності підприємства з видобутку та розливу води відсутні. За інформацією органів місцевого самоврядування, а саме в.о сільського голови - секретаря сільської ради с. Зелена - Бабій Лариси Василівни (лист Сільської ради від 23.09.2019 № 284 додається) у неї відсутні контактні дані посадових осіб підприємства, також органи місцевого самоврядування повідомляють, що представники підприємства не з`являються на території родовища, не спілкуються з органами місцевої влади та не здійснюють діяльність пов`язану з видобутком води.

На підставі акту перевірки від 23.09.2019 року № 2-03/10/2019-35/п-158 складено припис від 23.09.2020 № 748-19/02 про усунення таких порушень:

- суб`єкт господарювання не допустив посадових осіб Державної служби геології та надр України до здійснення заходу державного нагляду (контролю) за умови дотримання порядку здійснення державного нагляду (контролю), встановленого законодавством. Під час підготовки до перевірки, а також безпосередньо під час перевірки не вдалося зв`язатися з посадовими особами підприємства. Під час здійснення телефонного дзвінка на номер підприємства, який зазначений на сайті - Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, відповів чоловік, який представився колишнім директором даного підприємства, однак він повідомив, що не володіє в даний час контактними даними теперішніх посадових, чи інших працівників вказаного підприємства. Крім того під час обстеження ділянки родовища, де розташована св. № 3 було встановлено, що родовище не розробляється, надкаптажна споруда закрита на замок, територія цеху по розливу води огороджена огорожею з металевої бляхи, закрита на замок, охорона чи будь-які інші особи відсутні, сліди діяльності підприємства з видобутку та розливу води відсутні. За інформацією органів місцевого самоврядування, а саме в.о сільського голови - секретаря сільської ради с. Зелена - Бабій Лариси Василівни (лист Сільської ради від 23.09.2019 № 284 додається) у неї відсутні контактні дані посадових осіб підприємства, також органи місцевого самоврядування повідомляють, що представники підприємства не з`являються на території родовища, не спілкуються з органами місцевої влади та не здійснюють діяльність пов`язану з видобутком води.

Запропоновано у строк до 30.09.2019 року усунути вказані порушення шляхом надання документів, що підтверджують дотримання ТОВ ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ вимог законодавства у сфері надрокористування за визначеним переліком, а також подати в письмовій формі матеріали, які підтверджують факт усунення порушень.

Західним міжрегіональним територіальним відділом Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадра України винесено подання від 28.10.2019 року № 842-5-19/02 на зупинення дії спеціального дозволу № 6201 від 28.04.2017 року та повідомлено, що станом на 28.10.2019 року жодних листів та документів від ТОВ ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ щодо виконання припису не надходило.

Наказом Держгеонадра України від 28.11.2019 року № 440 зупинено дію спеціального дозволу на користування надрами № 6201 від 28.04.2017 року та надано ТОВ ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ 30 календарних днів для усунення порушень.

Листом від 04.12.2019 року № 23967/01-14-19 Держгеонадра України повідомило ТОВ ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ про факт зупинення дії спеціального дозволу наказом від 28.11.2019 року № 440. Зазначений лист було направлено на адресу позивача рекомендованим листом, який був вручений відповідальній особі, що підтверджується матеріалами справи.

10.01.2020 року Західним міжрегіональним територіальним відділом Департаменту державного геологічного контролю Держгеонадра України внесено подання № 15-20/02 на анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 6201 від 28.04.2017 року.

Листом від 13.03.2020 року № 4177/01/07-20 запропоновано ТОВ ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ в 15 денний строк надати до Держгеонадр України власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування спеціальним дозволом на користування надрами. Зазначений лист також було направлено на адресу позивача рекомендованим листом, який був вручений відповідальній особі, що підтверджується матеріалами справи.

У визначений позивачем строк відповідач не надав згоду на припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами.

Таким чином, враховуючи те, що відповідач не усунув порушення законодавства у сфері надрокористування, в тому числі ті, що були підставою для зупинення дії спеціального дозволу, позивач просить суд припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 6201 від 28.04.2017 року, наданого ТОВ ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ .

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.15 № 1174 (далі - Положення № 1174), Державна служба геології та надр України (Держгеонадра) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів і який реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Згідно з п.п. 10, 12 п. 4 Положення № 1174 Держгеонадра відповідно до покладених на неї завдань: зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення; здійснює державний контроль за геологічним вивченням надр (державний геологічний контроль) та раціональним і ефективним їх використанням.

Частиною 1 ст. 19 Кодексу України про надра визначено, що надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр. Право на користування надрами засвідчується актом про надання гірничого відводу.

В силу приписів ст. 24 Кодексу України про надра користувачі надр зобов`язані: використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; надавати та оприлюднювати інформацію про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про виробничу (господарську) діяльність, необхідну для забезпечення прозорості у видобувних галузях, відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України; виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції.

Згідно із ст. 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється у разі: якщо відпала потреба у користуванні надрами; закінчення встановленого строку користування надрами; припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування; користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров`я населення; використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр; якщо користувач без поважних причин протягом двох років не приступив до користування надрами; вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр.

Відповідно до ч. 2 ст. 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених п. 4-6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку.

Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також процедуру продовження строку дії, переоформлення, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін регулює Порядок надання спеціальних дозволів на користування надрами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 165 (далі - Порядок № 615).

Пунктом 22 Порядку № 615 визначено, що дія дозволу може бути зупинена органом з питань надання дозволу безпосередньо або за поданням центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері здійснення державного гірничого нагляду, епідеміологічного нагляду (спостереження), державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, органів місцевого самоврядування, органів ДФС у разі порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр; невиконання в установлений строк приписів уповноважених органів щодо усунення порушень законодавства у сфері надрокористування або охорони навколишнього природного середовища.

Згідно з п. 23 Порядку № 615 право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та законом України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".

Відповідно до п. 2 ч. 7 ст. 4 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" № 2806-IV від 06.09.2005 дозвільний орган, що видав документ дозвільного характеру, може звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходу реагування у виді анулювання документа дозвільного характеру за наявності хоча б однієї з таких підстав: здійснення суб`єктом господарювання певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, на які отримано документ дозвільного характеру, з порушенням вимог законодавства, щодо яких дозвільний орган видавав припис про їх усунення із наданням достатнього часу для їх усунення.

За змістом ч. 1 ст. 64 Кодексу України про надра спори з питань користування надрами розглядаються органом державного геологічного контролю, органом державного гірничого нагляду, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, місцевими радами або судом у порядку, встановленому законодавством України.

Таким чином, орган, який надав надра у користування (Держгеонадра), повноважний припинити право користування надрами у випадку, передбаченому п. 5 ч. 1 ст. 26 Кодексу України про надра, лише за наявності згоди на це користувача надрами.

Водночас згідно з правовими висновками Верховного Суду (постанови від 10.05.2018 у справі № 802/4846/13-а, від 26.06.2018 у справі № 802/923/14-а та від 06.11.2018 у справі № 805/4098/17-а) право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, самостійно або у судовому порядку. У разі відсутності спору відповідач має право у випадках, передбачених п. 1, 2, 3, 7 ч. 1 ст. 26 Кодексу, самостійно припиняти право користування надрами, а у випадках, передбачених п. 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, це право припиняється у судовому порядку.

Виходячи з наведених вище положень Кодексу України про надра, Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та Порядку № 615, анулювання раніше зупиненого спеціального дозволу можливе, зокрема, у разі, якщо надрокористувачем не усунуто порушення, які стали підставою для видання уповноваженим органом припису про їх усунення та зупинення дії дозволу.

Як вбачається з матеріалів даної справи Державна служба геології та надр України направила відповідачу лист від 13.03.2020 року з проханням надати до Держгеонадр у 15-денний строк, з моменту отримання листа власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами, шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами у зв`язку з порушенням вимог передбачених спеціальним дозволом.

Суд вважає, що оскільки відповідач не надав згоду на припинення права користування надрами, наявні підстави для вирішення цього питання в судовому порядку.

Як вже встановлювалось судом, у зв`язку із недопущенням відповідачем посадових осіб Держгеонадр України до проведення перевірки відповідачем складено акт від 23.09.2019 року № 2-03/10/2019-35/п-158, в якому вказано про недопущення посадових осіб контролюючого органу до проведення перевірки.

Також, як зазначалося судом, 23.09.2019 року посадовими особами відповідача винесено припис про усунення порушень шляхом надання до документів та матеріалів, що підтверджують дотримання вимог законодавства про надрокористування за визначеним переліком, а також подання в письмовій формі матеріалів, які підтверджують факт усунення порушень.

Суд звертає увагу, що припис органу державного нагляду (контролю), в цьому випадку, Державної служби геології та надр, виноситься лише у випадку виявлення під час перевірки порушень вимог природоохоронного законодавства та повинен містити вимогу щодо усунення цих порушень.

Водночас, припис не може замінювати форму контролю як проведення перевірки, та за його допомогою не можуть витребовуватися необхідні документи, що мають оглядатися та досліджуватися при перевірці.

При цьому необхідність надання документів, що висвітлено безпосередньо в самому приписі, не узгоджується з вимогами законодавства щодо суті та мети припису як обов`язкового до виконання документа, направленого на усунення виявлених порушень вимог законодавства з геології та надр.

Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом в постанові від 11.06.2019 р. в справі № 802/793/16-а

Питання зупинення дії спеціального дозволу відноситься до компетенції Держгеонадр України на підставі п. 22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №615від 30.05.2011 р. (далі Порядок №615).

У відповідності до підпункту 1 пункту 22 Порядку №615 - дія дозволу зупиняється органом з питань надання дозволу безпосередньо або за поданням Мінприроди, центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері здійснення державного гірничого нагляду, епідеміологічного нагляду (спостереження), державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, органів місцевого самоврядування, органів ДФС у разі порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр.

Таким чином, суд враховує доводи позивача про наявність у нього передбаченої законодавством компетенції видавати приписи та зупиняти дію дозволів на користування надрами, а також на те, що зупиненню дії спеціального дозволу передувало проведення перевірки діяльності надрокористувача.

При цьому, встановлення порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр, Держгеонадра може встановити лише за наслідками проведення планових та позапланових перевірок надрокористувачів.

Однак, суд зауважує, що у даному випадку перевірка фактично не проведена, за її результатами фактично складено акт про недопущення до перевірки, у якому жодних порушень надрокористувача не зафіксовано.

Крім того, в матеріалах справи відсутні докази отримання Товариством припису та відповідно докази умисного невиконання відповідачем вимог припису.

Крім того, вказаним вище приписом було встановлено порушення, які полягали у недопущенні посадових осіб Державної служби геології та надр України до здійснення заходів державного нагляду (контролю), які проводились з дотриманням порядку здійснення державного нагляду (контролю) та невиконанні умов користування надрами, а саме недотриманні вимог Угоди про умови користування надрами від 28.04.2017 року №6201 в частині обов`язку надрокористувача допускати представників Держгеонадр для здійснення державного геологічного контролю.

Відтак, суд зазначає, що не встановлення порушень вимог законодавства саме у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр на підставі відповідного акта перевірки виключає можливість анулювання спеціального дозволу на користування надрами.

Зазначений висновок узгоджується з правовою позицією Великої Палати Верховного Суду викладеною у постанові від 10 жовтня 2018 р. у справі №П/811/43/17.

За наведених обставин, суд дійшов висновку про відсутність обґрунтованих доказів на підтвердження факту порушення відповідачем вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування надрами.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Згідно з ч. 5 ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позовної заяви.

Керуючись ст. ст. 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ВИРІШИВ :

У задоволенні позовної заяви Державної служби геології та надр України (03057, м. Київ, вул. Антона Цедіка, 16, код ЄДРПОУ 37536031) до Товариства з обмеженою відповідальністю ЗЕЛЕНЕЦЬКЕ (49000, м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 227, код ЄДРПОУ 30795974) про анулювання дозволу - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя В.В. Горбалінський

Дата ухвалення рішення09.12.2020
Оприлюднено11.12.2020
Номер документу93399840
СудочинствоАдміністративне
Сутьанулювання дозволу

Судовий реєстр по справі —160/7560/20

Ухвала від 25.01.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Постанова від 02.11.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 20.01.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 20.01.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Рішення від 09.12.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Горбалінський Володимир Володимирович

Ухвала від 18.08.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Горбалінський Володимир Володимирович

Ухвала від 08.07.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Горбалінський Володимир Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні