Рішення
від 30.11.2020 по справі 240/15525/20
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 листопада 2020 року м. Житомир справа № 240/15525/20

категорія 10902400

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

судді Семенюка М.М.,

з участю секретаря судового засідання Маленької Ю.О.,

позивача ОСОБА_1 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Вільської сільської ради Черняхівського району Житомирської області про визнання протиправним та скасування рішення,

встановив:

Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просить:

- визнати неправомірним та скасувати Рішення 38 сесії 7 скликання №685 від 02.06.2020 Вільської сільської ради, яким надано дозвіл на розроблення технічної документації з землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки комунальної власності.

В обґрунтування позову зазначає, що даним рішенням порушено її права та права суміжних землевласників, які проживають по АДРЕСА_1 , тим, що на дорозі, яка слугує для проїзду мешканців вулиці Вишпільської до своїх домівок планується будівництво дитячого майданчика; дана дорога використовується для проходу людей, під`їзду машин, спец. техніки, пожежної, швидкої допомоги, поліції, тощо; спірне рішення прийнято без врахування інтересів громади, без громадських обговорень, без внесення змін до генерального та детального плану території, без дотримання процедури розробки технічної документації з інвентаризації земель, передбаченої Законом України "Про землеустрій".

Ухвалою від 21.09.2020 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, яка призначена до розгляду за правилами загального позовного провадження.

Відповідач не подав відзив на позовну заяву, про поважність причин цього суд не повідомив, а тому, відповідно до ч. 4 ст. 159 КАС України, неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин кваліфікується судом як визнання позову.

Відповідач, будучи належним чином повідомлений про час та місце розгляду справи, явку свого представника ні в підготовче, ні в судове засідання не забезпечив.

В судовому засіданні позивач позов підтримав та просив його задовольнити.

Проаналізувавши та оцінивши досліджені по справі докази, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог.

Рішенням 38 сесії VII скликання Вільської сільської ради Черняхівського району Житомирської області від 02.06.2020 № 685 "Про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки комунальної власності" надано дозвіл Вільській сільській раді на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земельної ділянки загального користування (дитячий ігровий майданчик) орієнтовною площею 0,06 га в межах АДРЕСА_1 із формуванням земельної ділянки.

Як вбачається з листів Вільської сільської ради від 23.06.2020 № 282 (а.с.9), нею було прийнято рішення про виділення земельної ділянки АДРЕСА_1 під дитячий ігровий майданчик.

Через вказану у рішенні земельну ділянку проходить дорога (а.с.11), що учасниками справи не заперечується.

Позивач, яка проживає по АДРЕСА_1 , вважаючи, що вказане рішення порушує її права, звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи спір, суд зазначає, що відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач ніяких доказів правомірності свого рішення не надав, позов визнав.

Суд вважає за можливе прийнято визнання позову відповідачем, оскільки таки дії відповідача не суперечать закону та не порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси.

Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України "Про землеустрій", рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування про надання дозволу на розробку документації із землеустрою приймається виключно у строки та лише у випадках, передбачених цим Законом та Земельним кодексом України.

Законом України "Про землеустрій" та Земельним кодексом України не передбачені випадки, коли орган місцевого самоврядування приймає рішення про надання собі дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земельної ділянки загального користування (дитячий ігровий майданчик).

Інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об`єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування (ч.1 ст. 35 Закону України "Про землеустрій").

Тобто технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель не може проводитись з метою будівництва об`єктів або перепланування території.

Відповідно до п. 19 Переліку об`єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 06.11.2017 № 289, дитячі майданчики є об`єктами будівництва та повинні бути передбачені містобудівною документацією.

Частиною 1 ст. 51 Закону України "Про землеустрій", передбачено, що з метою формування земельних ділянок, на яких передбачається будівництво чи реконструкція об`єктів нерухомого майна розробляються проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб розробляються в межах кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту та за межами населеного пункту.

Таким чином суд вважає, що надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки комунальної власності для будівництва дитячого ігрового майданчику суперечить вимогам законодавства, є протиправним та підлягає скасуванню.

На підставі викладеного, керуючись статтями 242-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , номер НОМЕР_1 ) до Вільської сільської ради Черняхівського району Житомирської області (вул. Житомирська, 37, с. Вільськ, Черняхівський р-н, Житомирська обл., 12334, код 04344200) задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати Рішення 38 сесії 7 скликання Вільської сільської ради від 02.06.2020 №685 "Про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки комунальної власності".

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя М.М. Семенюк

Повне судове рішення складене 09 грудня 2020 року

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.11.2020
Оприлюднено10.12.2020
Номер документу93399999
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —240/15525/20

Рішення від 30.11.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Семенюк Микола Миколайович

Рішення від 30.11.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Семенюк Микола Миколайович

Ухвала від 21.09.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Семенюк Микола Миколайович

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Семенюк Микола Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні