Рішення
від 09.12.2020 по справі 520/14002/2020
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 грудня 2020 р. № 520/14002/2020

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Спірідонова М.О., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Головного управління ДПС у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська пл., 8) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач, Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 , звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом та просить суд:

1. Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії ДПС України, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 19.08.2020 року за № 1850860/2834002935; 1850859/2834002935; 1850858/2834002935, 1850862/2834002935, 1850863/2834002935, 1850861/2834002935 про відмову у реєстрації податкових накладних складених ФОП ОСОБА_1 за № 104 від 19.08.2019 року, за № 105 від 19.08.2019 року, за № 106 від 20.08.2019 року, за № 107 від 21.08.2019 року, за № 108 від 22.08.2019 року, за № 109 від 23.08.2019 року.

2. Зобов`язати Держану податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні за № 104 від 19.08.2019 року, за № 105 від 19.08.2019 року, за № 106 від 20.08.2019 року, за № 107 від 21.08.2019 року, за № 108 від 22.08.2019 року, за № 109 від 23.08.2019 року.

В обґрунтування позову зазначено, що Рішення Комісії ДПС України, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 19.08.2020 року за № 1850860/2834002935; 1850859/2834002935; 1850858/2834002935, 1850862/2834002935, 1850863/2834002935, 1850861/2834002935 про відмову у реєстрації податкових накладних складених ФОП ОСОБА_1 за № 104 від 19.08.2019 року, за № 105 від 19.08.2019 року, за № 106 від 20.08.2019 року, за № 107 від 21.08.2019 року, за № 108 від 22.08.2019 року, за № 109 від 23.08.2019 року є протиправними та такими, що винесені з порушенням норм чинного законодавства України, а тому підлягають скасуванню.

Ухвалою суду від 15.10.2020 року відкрито спрощене провадження по справі та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.

Представником відповідача - Головного управління ДПС у Харківській області, 28.10.2020 року надано відзив на позовну заяву, в якому він просив відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог, та зазначає, що оскаржувані позивачем Рішення Комісії ДПС України, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 19.08.2020 року за № 1850860/2834002935; 1850859/2834002935; 1850858/2834002935, 1850862/2834002935, 1850863/2834002935, 1850861/2834002935 про відмову у реєстрації податкових накладних складених ФОП ОСОБА_1 за № 104 від 19.08.2019 року, за № 105 від 19.08.2019 року, за № 106 від 20.08.2019 року, за № 107 від 21.08.2019 року, за № 108 від 22.08.2019 року, за № 109 від 23.08.2019 року є законними та такими, що винесені в межах чинного законодавства України, а тому не підлягають скасуванню.

Згідно ч. 4 ст. 175 Кодексу адміністративного судочинства України, подання заяв по суті справи є правом учасників справи. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

Від відповідача, Державної податкової служби України, відзив на адміністративний позов не надходив, отже, своїм правом на подання відзиву по адміністративній справі відповідач не скористався.

Відповідно до ч. 2 ст. 175 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.

Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України зазначено, що у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

З огляду на вищезазначені приписи Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін в порядку письмового провадження за наявними в матеріалах справи доказами.

Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовані спірні правовідносини вважає, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав та мотивів.

Судом встановлено, що 01.08.2019 року між позивачем - ФОП ОСОБА_1 , як продавцем та ТОВ "Грін Бізнес Холд", як покупцем було укладено договір поставки № 0108/1.

Позивачем було виписано на користь ТОВ ГРІН БІЗНЕС ХОЛД (ідентифікаційний номер: 42092764) рахунки на оплату товару (шин відповідного маркування та кількості) за № 4783 від 19.08.2019 року, № 4785 від 19.08.2019 року, № 4786 від 20.08.2019 року.

ФОП ОСОБА_1 поставив наведений товар на умовах самовивозу покупцем - ТОВ ГРІН БІЗНЕС ХОЛД , зі складу продавця, що підтверджується Видатковими накладними № 3410 від 19.08.2019 року, № 3411 від 19.08.2019 року, № 3412 від 20.08.2019 року.

Також судовим розглядом встановлено, що позивач має у власності нежитлову будівлю за адресою: АДРЕСА_2 , що підтверджується Свідоцтвом про право власності та має нерухомість в м. Харків: власні нежитлові будівлі загальною площею 451,6 кв.м за адресою: АДРЕСА_3 (свідоцтво про право власності від 14.07.2005р.) і загальною площею 362,0 кв.м. за адресою: АДРЕСА_4 (свідоцтво про право власності від 19.12.2003р.).

Товар, що поставлявся на користь ТОВ ГРІН БІЗНЕС ХОЛД був придбаний та розмитнений ФОП ОСОБА_1 у ТОВ БРИДЖСТОУН СНГ (Россия) по Контракту №DLR/0066-PSR від 03.10.2017 року, що підтверджується Рахунком № 740018733, 740018734 від 13.05.2019 року, №740020512 від 08.07.2019 року, №740021322 від 01.08.2019 року, 740021637 від 13.08.2019 року; Платіжними дорученнями від 05.07.2019 року, від 18.07.2019року, від 24.04.2019 року, від 25.07.2019 року та від 01.08.2019 року; Митною декларацією UA 125220/2019/706604 від 16.05.2019p.,UA 125220/2019/709582 від 11.07.2019p.,UA 125220/2019/710899 від 05.08.2019p.,UA 125220/2019/706660 від 17.05.2019р, UA 125220/2019/711588 від 16.08.2019р.

Також судом встановлено, що на виконання вимог Податкового кодексу України позивачем було сформовано податкові накладні за № 104 від 19.08.2019 року, № 105 від 19.08.2019 року, № 106 від 20.08.2019 року, які 06.09.2019 позивачем були подані на реєстрацію в ЄРПН.

01.08.2019 року між позивачем - ФОП ОСОБА_1 , як продавцем, та ТОВ ІДЕАЛІС , як покупцем було укладено Договір поставки № 0108/1.

Позивачем було виписано на користь ТОВ ІДЕАЛІС (ідентифікаційний номер: 42653820) рахунки на оплату товару (шин відповідного маркування та кількості) за № 4787 від 21.08.2019року, № 4788 від 22.08.2019 року, за № 4790 від 23.08.2019 року.

ФОП ОСОБА_1 поставив наведений товар на умовах самовивозу покупцем - ТОВ ІДЕАЛІС , зі складу продавця, що підтверджується Видатковими накладними № 3413 від 21.08.2019 року, № 3414 від 22.08.2019 року, № 3415 від 23.08.2019 року.

Товар, що поставлявся на користь ТОВ ІДЕАЛІС був придбаний та розмитнений ФОП ОСОБА_1 у ТОВ БРИДЖСТОУН СНГ (Россия) по Контракту №DLR/0066-PSR від 03.10.2017 року, що підтверджується Рахунками 740018733 від 13.05.2019 року, № 740018734 від 13.05.2019 року, № 740021265 від 31.07.2019 року, № 740021637 від 13.08.2019 року, № 740021321 від 01.08.2019 року, № 740021764 від 15.08.2019 року, № 740021267 від 31.07.2019 року, 740020512 від 08.07.2019 року ,№ 740018733 від 13.05.2019 року, № 740021763 від 15.08.2019 року; Платіжними дорученнями від 24.04.2019 року, 18.07.2019 року та від 05.07.2019 року, від 25.07.2019 року, 18.07.2019 року та від 01.08.2019 року; Митними деклараціями UA 125220/2019/706604 від 16.05.2019р., UA 125220/2019/706660 від 17.05.2019p., UA 125220/2019/709582 від 11.07.2019p., UA 125220/2019/710901 від 05.08.2019р, UA 125220/2019/711588 від 16.08.2019p., UA 125220/2019/710901 від 05.08.2019p., UA 125220/2019/711687 від 19.08.2019p., UA 125220/2019/710899 від 05.08.2019р.

На виконання вимог Податкового кодексу України позивачем було сформовано податкові накладні № 107 від 21.08.2019 року, № 108 від 22.08.2019 року, № 109 від 23.08.2019 року, які 06.09.2019 позивачем були подані на реєстрацію в ЄРПН.

Рішеннями Комісії ДПС України, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 19.08.2020 року за № 1850860/2834002935; 1850859/2834002935; 1850858/2834002935, 1850862/2834002935, 1850863/2834002935, 1850861/2834002935 було відмовлено у реєстрації податкових накладних, складених ФОП ОСОБА_1 за № 104 від 19.08.2019 року, за № 105 від 19.08.2019 року, за № 106 від 20.08.2019 року, за № 107 від 21.08.2019 року, за № 108 від 22.08.2019 року, за № 109 від 23.08.2019 року, у зв`язку з ненаданням позивачем до контролюючого органу первинних документів щодо транспортування та зберігання ТМЦ.

Позивач, вбачаючи в зазначеному порушення своїх прав, звернувся за їх захистом до суду.

Суд, надаючи оцінку спірним правовідносинам, зазначає наступне.

Згідно з підпунктами а , б пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

У свою чергу, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, згідно положень пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

Відповідно до пункту 188.1 статті 188 Податкового кодексу України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до пункту 74.3 статті 74 Податкового кодексу України зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики

За визначенням пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі по тексту - Порядок №1246) податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 2001.3 і 2001.9 статті 2001 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , ;Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Положеннями пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджено постановою Кабінетом Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі по тексту - Порядок №1165).

Згідно 5 пункту Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 4 Порядку №1165).

Відповідно до змісту пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Пунктом 11 Порядку №1165 передбачено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі по тексту - Реєстр) реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 (далі по тексту - Порядок №520).

Пунктом 2 вказаного порядку встановлено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3).

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (пункт 4).

Відповідно до пункту 5 Порядку №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 зазначеного Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 7 Порядку №520).

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (пункт 9 Порядку №520).

Згідно з пунктом 11 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Відповідно до пункту 12 вказаного Порядку №520 рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.

Форма такого рішення передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано, повинні бути підкресленими, тобто конкретно вказані.

Суд, аналізуючи зазначені вище норми, зазначає що позивачем не надано ні до контролюючого органу, ні до суду, первинних документів щодо транспортування та зберігання ТМЦ та документів підтверджуючих факт самовивозу придбаного у позивача товару, його контрагетнами.

Крім того щодо твердження позивача, що придбаний товар покупцями було транспортовано шляхом самовивозу, то суд зазначене твердження позивача не приймає до уваги, оскільки відповідно до умов договорів поставки товару, № 0108/1 від 01.01.2019 року, які були укладені між позивачем та покупцями ТОВ "Грін Бізнес Холд" та ТОВ "ІДЕАЛІС", транспортування отриманого товару від продавця покупцю не передбачало його самовивіз, у зв`язку з чим суд дійшов висновку, що рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 19.08.2020 року за № 1850860/2834002935; 1850859/2834002935; 1850858/2834002935, 1850862/2834002935, 1850863/2834002935, 1850861/2834002935 про відмову у реєстрації податкових накладних складених ФОП ОСОБА_1 за № 104 від 19.08.2019 року, за № 105 від 19.08.2019 року, за № 106 від 20.08.2019 року, за № 107 від 21.08.2019 року, за № 108 від 22.08.2019 року, за № 109 від 23.08.2019 року, є законними та такими, що винесені в межах чинного законодавства України.

Згідно частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

В задоволенні адміністративного позову Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Головного управління ДПС у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська пл., 8) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Спірідонов М.О.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.12.2020
Оприлюднено10.12.2020
Номер документу93402005
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/14002/2020

Рішення від 09.12.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Ухвала від 15.10.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні