ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
10 грудня 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/4198/20
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Басова Н.М., розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Головного управління ДПС у Луганській області до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про стягнення податкового боргу,
ВСТАНОВИВ:
До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДПС у Луганській області (далі - позивач, ГУ ДПС у Луганській області) до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (далі - відповідач, ФОП ОСОБА_1 ), в якому позивач просив суд:
-стягнути з фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) податковий борг в загальній сумі 44561,87 гривень, а саме: в дохід державного бюджету з військового збору в сумі 146,15 грн, за період лютий 2020 року, на розрахунковий рахунок №UA388999980313090137000012051, код платежу 11011001, отримувач: УК у м.Лисичанську/М.ЛИСИЧАНСЬК/11011001, ОКПО 37800278, МФО 899998, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); в дохід державного та місцевого бюджетів (рахунок розмежування) з податку на доходи фізичних осіб в загальній сумі 1005,84 грн, за період лютий 2020р., на розрахунковий рахунок №UA788999980333109341000012051 код платежу 11010500, отримувач: УК м. Лисичанську/М. ЛИСИЧАНСЬК/11010500, ОКПО 37800278, МФО 899998, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); в дохід місцевого бюджету з орендної плати з фізичних осіб в загальній сумі 43409,88 грн, за період з 29.01.2020 по 21.04.2020, на розрахунковий рахунок № UA838999980334139815000012051, код платежу 18010900, отримувач: УК у м. Лисичанську/М. ЛИСИЧАНСЬК/18010900, ОКПО 37800278, МФО 899998, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП) (а.с.1-4).
В обґрунтування позовних вимог зазначив наступне.
За відповідачем станом на 08.10.2020 обліковується податковий борг в загальній сумі 44561,87 грн, який складається з військового збору (КБК 11011001) в загальній сумі 146,15 грн, який виник в результаті нарахувань згідно податкової декларації про майновий стан і доходи № 4944 від 03.02.2020 на суму 147,10 грн (залишок несплаченого податкового зобов`язання у сумі 146,15 грн); податку на доходи фізичних осіб (КБК 11010500) в загальній сумі 1005,84 грн, який виник в результаті нарахувань згідно податкової декларації про майновий стан і доходи № 4944 від 03.02.2020 на суму 1765,26 грн (залишок несплаченого податкового зобов`язання у сумі 1005,84 грн); орендної плати з фізичних осіб (КБК 18010900) в загальній сумі 43409,88 грн, який виник в результаті нарахувань згідно податкової декларації з плати за землю № 4374 від 29.01.2020, № 4377 від 29.01.2020, № 4381 від 29.01.2020 та податкового повідомлення-рішення № 0004085006 від 06.04.2020 у сумі 340 грн. Відповідачу було направлено податкове повідомлення-рішення форми ПС №0004085006 від 06.04.2020 у сумі 340 грн. Сума заборгованості по самостійно задекларованим податковим зобов`язанням за період з 29.01.2020 по 21.04.2020 складає 43409,88 грн. В подальшому, позивачем було направлено відповідачу податкову вимогу форми Ф від 26.03.2020 №1920-50, яка була отримана останнім 11.04.2020. Станом на теперішній час податкова вимога форми Ф від 26.03.2020 № 1920-50 відповідачем не виконана, не оскаржена та є чинною. На підставі викладеного, позивач звернувся до суду за захистом своїх прав, просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
30.11.2020 до канцелярії суд від відповідача надійшов відзив на позову заяву, в якому зазначив наступне (а.с.43-47). Так, відповідач вказав, що щодо суми податкового боргу з оплати військового збору в сумі 146,15 грн, а також щодо податку з доходів фізичних осіб в сумі 1005,84 не заперечує та визнає вказані борги в повному обсязі. Щодо суми податкового боргу з орендної плати за землю в загальній сумі 43409,88 грн, то він заперечує з наступних підстав. Відповідач зазначив, що між ним та Новодружеською міською радою 08.10.2018 укладено договір оренди землі строком на 5 років, предметом якого є земельна ділянка загальною площею 504 кв.м, кадастровий номер 4411870400:07:002:0006, яка знаходиться за адресою: Луганська область, м.Новодружеськ, вул.Миру, буд.23. Відповідач вказує, що м.Новодружеськ Луганської області, тобто населений пункт, де знаходиться земельна ділянка, віднесена до переліку населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція. Таким чином, з посиланням на ст.6 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції відповідач вважає, що звільнений від обов`язку з внесення плати за користування земельною ділянкою комунальної власності. На підставі викладеного, просив відмовити у задоволенні позовних вимог в частині заборгованості зі сплати орендної плати за землю в сумі 43409,88 грн (а.с.44-47).
Позивач 07.12.2020 надав до суду відповідь на відзив від 04.12.2020 №7206/9/12-32-05-05, в якому вказав, що з 08.06.2016 статтею Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції (з урахуванням змін, внесених Законом №1365-VІІІ від 17.05.2016) передбачено звільнення суб`єктів господарювання від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності в населених пунктах згідно з переліками, передбаченими частиною четвертою статті 4 цього Закону, а саме - перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджені Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2014 року № 1085-р (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1276-р) затверджено Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та Перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення , до яких м. Лисичанськ, (Лисичанська міська рада): м.Новодружеськ (Новодружеська міська рада) не віднесено. Таким чином, як вказує позивач, з 08.06.2016 відповідач не звільнений від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності. На підставі викладеного, позивач просив суд задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 03.11.2020 справу призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) (а.с.36-37).
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 72-77, 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд дійшов наступного.
Судом встановлено, що ОСОБА_1 зареєстрований як фізична особа-підприємець виконавчим комітетом Лисичанської міської ради Луганської області 02.03.2005 за №23810000000001766, є платником податків за основним місцем обліку (а.с.30-33).
Відповідно до інформації про наявність/відсутність податкового боргу у платника по Україні в цілому станом на 08.10.2020 за відповідачем рахується податковий борг, а саме з:
-військового збору (КБК 11011001) в загальній сумі 146,15 грн;
-податку на доходи фізичних осіб (КБК 11010500) в загальній сумі 1005,84 грн;
-орендної плати з фізичних осіб (КБК 18010900) в загальній сумі 43409,88 грн (а.с.10).
Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем було подано до відповідача:
-податкову декларацію від 03.02.2020 за 2019 рік на загальну суму 147,10 грн (а.с.14-15,16);
-податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державно або комунальної власності) від 29.01.2020 за 2018 рік на загальну суму 887,52 грн (а.с.20-21);
-податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державно або комунальної власності) від 29.01.2020 за 2019 рік на загальну суму 2109,23 грн (а.с.22-23);
-податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державно або комунальної власності) від 29.01.2020 за 2020 рік на загальну суму 2109,23 грн (а.с.24-25).
26.03.2020 ГУ ДПС у Луганській області винесено податкову вимогу форми Ф №1920-50 на суму 29456,98 грн, яка складається з основного платежу в сумі 29456,98 грн, штрафні санкції 0,00 грн, пеня 0,00 грн (а.с.29).
Вищевказану вимогу направлено на адресу відповідача засобами поштового зв`язку та отримано останнім 11.04.2020 (а.с.29).
06.04.2020 за №0004085006 відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення форми П , яким до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції за платежем орендна плата з фізичних осіб в сумі 340,00 грн (а.с.26).
Вищевказане рішення направлено на адресу відповідача засобами поштового зв`язку та отримано останнім 11.04.2020 (а.с.28).
З інтегрованої картки платника податків вбачається, що відповідачем податковий борг з військового збору в сумі 146,15 грн, з податку на доходи фізичних осіб в загальній сумі 1005,84 грн, з орендної плати з фізичних осіб в загальній сумі 43409,88 грн не сплачений (а.с.12-13,17-19,52-56).
Надаючи нормативно-правову оцінку обставинам справи, суд зазначає таке.
Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України)
Відповідно до п. 6.1 ст. 6 ПК України, податком є обов`язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.
Пунктом 16.1 ст. 16 ПК України передбачено, що платник податків зобов`язаний, зокрема, сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
За змістом пп.14.1.39 п.14.1 ст.14 ПК України, грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання (пп.14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПК України).
Отже, виникнення податкового боргу є юридичним фактом, який пов`язаний із несплатою узгодженої суми податкового зобов`язання протягом установленого строку.
Відповідно до пп.20.1.34 п. 20.1 ст.20 ПК України, контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Згідно з п. 46.1 ст. 46 ПК України, податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
За приписами п. 49.1, 49.2 ст. 49 ПК України, податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків. Платник податків зобов`язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Цей абзац застосовується до всіх платників податків, в тому числі платників, які перебувають на спрощеній системі оподаткування обліку та звітності.
Підпунктами 49.18.1, 49.18.3 п. 49.18 ст. 49 ПК України встановлено, що податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює, зокрема, календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця; календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
За змістом п. 54.1 ст. 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків (п. 56.11 ст. 56 ПК України).
За приписами п. 57.1 ст. 57 ПК України, платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Згідно з пунктом 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення ПК України тимчасово, до набрання чинності рішенням Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України, встановлюється військовий збір. Платниками збору є особи, визначені пунктом 162.1 статті 162 цього Кодексу. Об`єктом оподаткування збором є доходи, визначені статтею 163 цього Кодексу. Ставка збору становить 1,5 відсотка від об`єкта оподаткування, визначеного підпунктом 1.2 цього пункту. Нарахування, утримання та сплата (перерахування) збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому статтею 168 цього Кодексу, за ставкою, визначеною підпунктом 1.3 цього пункту. Відповідальними за утримання (нарахування) та сплату (перерахування) збору до бюджету є особи, визначені у статті 171 цього Кодексу. Платники збору зобов`язані забезпечувати виконання податкових зобов`язань у формі та спосіб, визначені статтею 176 цього Кодексу.
Як вбачається з матеріалів справи, за відповідачем рахується податковий борг зі сплати військового збору в сумі 146,15 грн за період лютий 2020 року (а.с.10).
Оскільки матеріалами справи підтверджено наявність податкового боргу та відповідач вказану суму борг визнає, тому позовні вимоги в цій частині підлягають задоволенню.
Крім того, за відповідачем рахується податковий борг з податку на доходи фізичних осіб в загальній сумі 1005,84 грн за період лютий 2020 року (а.с.10).
Згідно пп. 162.1.1 п. 162.1 ст. 162 ПК України платниками податку є фізична особа - резидент, яка отримує доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи.
Пунктом 163.1 статті 163 ПК України об`єктом оподаткування резидента є: загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід; доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання); іноземні доходи - доходи (прибуток), отримані з джерел за межами України.
Відповідно до п. 177.5 ст.177 ПК України фізичні особи - підприємці подають до контролюючого органу податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року у строки, встановлені цим Кодексом для річного звітного податкового періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи.
Як вбачається з матеріалів справи, за відповідачем рахується податковий борг з податку на доходи фізичних осіб в загальній сумі 1005,84 грн за період лютий 2020 року (а.с.10).
Оскільки матеріалами справи підтверджено наявність вказаного податкового боргу, а відповідач вказану суму боргу також визнає, тому позовні вимоги в цій частині також підлягають задоволенню.
Також, з матеріалів справи вбачається, що за відповідачем рахується податковий борг з орендної плати з фізичних осіб в загальній сумі 43409,88 грн.
При цьому позивач не заперечує той факт, що він користується на підставі договору оренди землі від 08.10.2018, укладеного між ним та Новодружеською міською радою, земельною ділянкою загальною площею 504 кв.м., кадастровий номер 4411870400:07:002:0006, яка розташована за адресою: Луганська область, м.Новодружеськ, вул.Миру, буд.23.
Між тим, вказаний борг відповідач не визнає, тому як вважає, що звільнений від обов`язку з внесення плати за користування земельною ділянкою комунальної власності, оскільки м.Новодружеськ Луганської області, тобто населений пункт, де знаходиться земельна ділянка, віднесена до переліку населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція.
Суд відхиляє вказані доводи відповідача з огляду на наступне.
Згідно з пунктом 286.2 статті 286 ПК України, платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.
А відповідно до пункту 287.3 статті 287 ПК України податкове зобов`язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Указом Президента України № 405/2014 від 14 квітня 2014 року введено в дію рішення РНБО України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо боротьби з терористичною загрозою і збереження територіальної цілісності України та розпочато проведення Антитерористичної операції (далі - АТО) на території Донецької і Луганської областей.
Відповідно до ст. 1 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції від 02 вересня 2014 року № 1669-VІІ (далі - Закон №1669) Період проведення антитерористичної операції - час між датою набрання чинності Указом Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.
Територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014.
Датою початку періоду проведення антитерористичної операції є 14.04.2014.
На час вирішення справи по суті Президентом України Указ про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України не приймався, тобто, період проведення АТО триває.
На виконання абзацу третього пункту 5 статті 11 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» затверджено перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, згідно з додатком.
Розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року №1053-р "Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція" (втратив чинність), від 02 грудня 2015 року № 1275-р "Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України" до переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція включено Лисичанськ (Лисичанська міська рада) м. Новодружеськ (Новодружеська міська рада).
Статтею 6 Закону №1669 (в редакції, чинної до 08.06.2016) встановлено, що під час проведення антитерористичної операції звільнено суб`єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.
Таким чином, суб`єкти господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, в силу норм ст. 6 Закону №1669 (чинної до 08.06.2016) були звільнені безпосередньо від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.
З 08.06.2016 статтею 6 Закону№1669 (з урахуванням змін, внесених Законом №1365-VІІІ від 17.05.2016) передбачено звільнення суб`єктів господарювання від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності в населених пунктах згідно з переліками, передбаченими частиною четвертою статті 4 цього Закону, а саме - перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджені Кабінетом Міністрів України.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2014 року №1085-р (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року №1276-р) затверджено Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та Перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення , до яких м. Лисичанськ, (Лисичанська міська рада): м.Новодружеськ (Новодружеська міська рада) не віднесено.
Як вбачається з матеріалів справи, земельна ділянка, яка належить відповідачу на праві користування розташована на території міста Новодружеськ (Новодружеська міська рада) Луганської області, яка не віднесена до населеного пункту, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження.
Таким чином, з 08.06.2016 відповідач не звільнений від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності, а тому повинен був сплачувати податки за орендну плата за земельні ділянки державної або комунальної власності.
Станом на дату розгляду справи по суті відповідач податковий борг з орендної плати з фізичних осіб в загальній сумі 43409,88 грн за період з 29.01.2020 по 21.04.2020 не сплатив (а.с.54-55).
У відповідності до пункту 59.1 статті 59 ПК України, у разі, коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Відповідно пункту 59.5 статті 59 ПК України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Позивачем вживалися заходи щодо стягнення податкової заборгованості у встановленому законодавством порядку, а саме на адресу відповідача поштою направлено податкова вимога форми Ф від 26.03.2020 №1920-50 на загальну суму 29456,98 грн (а.с.19).
Доказів оскарження відповідачем податкового повідомлення-рішення від 06.04.2020 за №0004085006 відповідачем та податкової вимоги форми Ф від 26.03.2020 №1920 матеріали справи не містять.
Відповідно до пункту 87.11 статті 87 ПК України, орган стягнення звертається до суду з позовом про стягнення суми податкового боргу платника податку - фізичної особи. Стягнення податкового боргу за рішенням суду здійснюється державною виконавчою службою відповідно до закону про виконавче провадження.
Оскільки відповідач не надав суду докази погашення податкового боргу по вказаним видам податків, суд вважає, що адміністративний позов слід задовольнити в повному обсязі.
Згідно з частиною першою статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
З урахуванням зазначеного, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, дійшов висновку щодо наявності у відповідача податкового боргу, та, як наслідок, наявності підстав для задоволення позовних вимог Головного управління ДПС у Луганській області в повному обсязі.
Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.
Відповідно до частини другої статті 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Відтак, враховуючи вимоги статті 139 КАС України, підстави для відшкодування витрат зі сплати судового збору, понесені позивачем відсутні.
Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295, п.15.5 Розділу VІІ Перехідних положень КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Головного управління ДПС у Луганській області до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про стягнення податкового боргу задовольнити.
Стягнути з фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний код НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ) податковий борг в загальній сумі 44561 (сорок чотири тисячі п`ятсот шістдесят одна) гривня 87 копійок, а саме:
-в дохід державного бюджету з військового збору в сумі 146 (сто сорок шість) гривень 15 копійок за період лютий 2020 року на розрахунковий рахунок №UA388999980313090137000012051, код платежу 11011001, отримувач: УК у м.Лисичанську/М.ЛИСИЧАНСЬК/11011001, ОКПО 37800278, МФО 899998, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП);
-в дохід державного та місцевого бюджетів (рахунок розмежування) з податку на доходи фізичних осіб в загальній сумі 1005 (одна тисяча п`ять) гривень 84 копійки, за період лютий 2020 року на розрахунковий рахунок №UA788999980333109341000012051 код платежу 11010500, отримувач: УК м. Лисичанську/М. ЛИСИЧАНСЬК/11010500, ОКПО 37800278, МФО 899998, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП);
-в дохід місцевого бюджету з орендної плати з фізичних осіб в загальній сумі 43409 (сорок три тисячі чотириста дев`ять) гривень 88 копійок за період з 29.01.2020 по 21.04.2020 на розрахунковий рахунок № UA838999980334139815000012051, код платежу 18010900, отримувач: УК у м. Лисичанську/М. ЛИСИЧАНСЬК/18010900, ОКПО 37800278, МФО 899998, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП).
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Н.М. Басова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.12.2020 |
Оприлюднено | 11.12.2020 |
Номер документу | 93432025 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Н.М. Басова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні