Постанова
від 10.12.2020 по справі 200/7322/20-а
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 грудня 2020 року справа №200/7322/20-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді: Гаврищук Т.Г.

суддів: Блохіна А.А.

Гайдара А.В.

при секретарі судового засідання Кобець О.А.,

за участю сторін по справі:

позивач: не прибув

відповідач: Сенников А.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Оранж Транс» на рішення Донецького окружного адміністративного суду (суддя - Куденков К.О.) від 08 жовтня 2020 року (повне судове рішення складено 08 жовтня 2020 року) у справі №200/7322/20-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Оранж Транс» до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправним і скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправним і скасування податкового повідомлення-рішення від 28.07.2020р. №0001673201.

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 08 жовтня 2020 року в задоволенні позову відмовлено.

В апеляційній скарзі позивач просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення яким позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

В обґрунтування доводів апеляційної скарги позивач посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права. Позивач вважає, що судом першої інстанції не прийнято до уваги порушення відповідачем порядку проведення перевірки, зокрема п.п.80.2.5 п.80.2 ст.80 ПК України. Позивач зазначив, що жодних доказів, які б свідчили про наявність у податкового органу інформації про порушення вимог законодавства, а також про отримання її в установленому законом порядку, що створювало би достатні умови для проведення фактичної перевірки на підставі пп.80.2.5 п.80.2 ст.80 ПК України відповідачем не надано. Позивач також зазначає, що ним не заперечувався факт придбання дизельного палива, при цьому факт придбання і факт зберігання палива не є тотожними поняттями. Факт наявності за адресою: м.Маріуполь, Лівобережний р-н, вул.Крилова, буд.2, металевої конструкції, та укладений договір суборенди, який був дійсний на момент складання акту не може жодним чином свідчити про те, що до отримання ліцензії вказана металева конструкція використовувалась для збереження пального. Крім того, суд не надав жодної оцінки письмовим доказам, які підтверджують, що господарська діяльність пов`язана з використанням транспортних засобів, не звернув уваги на наявні у праві користуванні та у власності транспортні засоби, довідку про об`єм паливних баків особистих і орендованих вантажних автомобілів з відомостями про об`єм паливних баків, докази у вигляді подорожніх листів вантажних автомобілів щодо використання транспортних засобів у господарській діяльності.

Позивач у судове засідання не прибув, був належним чином повідомлений про дату, час і місце судового засідання.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представника відповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, дійшла висновку про те, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає виходячи з наступного.

Судом першої інстанції та під час апеляційного провадження встановлено, позивачу видана ліцензія на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки реєстраційний номер 05830414202000663, яка зареєстрована 07.05.2020р., з терміном дії з 07.05.2020р. до 07.05.2025р., адреса місця зберігання: АДРЕСА_1 , загальна місткість резервуарів, що використовуються для зберігання пального (літри): 12500.

На підставі наказу від 18.06.2020р. № 696 Головним управлінням ДПС у Донецькій області видані направлення від 18.06.2020р. № 753 і № 754 щодо проведення з 19.06.2020р. фактичної перевірки ТОВ Оранж Транс за адресою м. Маріуполь, вул. Крилова, буд.28 тривалістю не більше 10 діб з метою здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального.

Вказані направлення і наказ 19.06.2020р. отримав директор ТОВ Оранж Транс ОСОБА_1 .

За результатами проведеної фактичної перевірки відповідачем складений акт № 0126/05-99-19-32/41126962 від 30.06.2020р., яким встановлено порушення позивачем вимог статті 15 Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального в частині зберігання пального без наявності відповідної ліцензії.

У вказаному акті є відмітки про відмову директора ТОВ Оранж Транс від його підпису і отримання.

Відповідачем складений акт № 0126/05-99-19-32/1/41126962 від 30.06.2020р. про відмову від підписання та отримання акта перевірки директором ТОВ Оранж Транс .

До суду надані відповідні додатки до акту перевірки, а саме: додаток № 1 з переліком акцизних накладних зареєстрованими постачальником ТОВ Оранж Транс в єдиному реєстрі (акцизних накладних) щодо реалізації дизельного пального за кодом УКТЗЕД 2710194300 за період з 01.01.2020р. по 19.06.2020р.; додаток № 2 з переліком податкових накладних зареєстрованими постачальниками ТОВ Оранж Транс в єдиному реєстрі податкових накладних щодо реалізації дизельного пального за кодом УКТЗЕД 2710194300 за період з 01.01.2020р. по 19.06.2020р., а також реєстр документів Надходження товарів та послуг за 1 півріччя 2020 року; картка рахунку 203 за 1 півріччя 2020 року

Матеріли перевірки були направлені позивачу 30.06.2020р. і отриманні останнім 08.07.2020р., що підтверджується супровідним листом № 54563/10/05-99-32-01 від. 30.06.2020р., рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення і фіскальним чеком від 30.06.2020р..

28 липня 2020 року відповідачем на підставі вказаного акту перевірки прийняте податкове повідомлення-рішення №0001673201, відповідно до якого, за порушення ч.ч. 1, 8 ст. 15 Закону України № 481/95-ВР від 19.12.1995р. Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального , на підставі підпункту 54.3.3 пункту 54.3 Податкового кодексу України і ч. 2 ст. 17 Закону України №481/95-ВР від 19.12.1995р. Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального до позивача застосовано штрафні санкції в розмірі 500000,00 грн..

Податкове повідомлення-рішення було направлене позивачу 28.07.2020р. і отримане останнім 30.07.2020р., що підтверджується супровідним листом від 28.07.2020р. № 60836/10/05-99-32-01-16, рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення і фіскальним чеком від 28.07.2020р..

Позивачем надані копії: договору купівлі-продажу № 146 від 27.04.2017, укладеного між ТОВ Енерго-Інвест і позивачем, щодо продажу нафтопродуктів; генерального договору №08/01/2019-2 від 8 січня 2019 року, укладеного між ТОВ Віол і позивачем, щодо поставки нафтопродуктів; договору поставки № 16/06/20 від 16 червня 2020 року, укладеного між ТОВ Восток Енерджи і позивачем, щодо поставки нафтопродуктів.

До суду позивачем надані копії: товарно-транспортної накладної на відпуск нафтопродуктів ТОВ ВІОЛ № 21/02-3 від 21 лютого 2020 року на 4650 куб.дм. дизельного пального, товарно-транспортної накладної на відпуск нафтопродуктів ТОВ ВІОЛ №03/03-1 від 3 березня 2020 року на 4950 куб.дм. дизельного пального, товарно-транспортної накладної на відпуск нафтопродуктів ТОВ ВІОЛ №04/05-1 від 4 травня 2020 року на 4950 куб.дм. дизельного пального, товарно-транспортної накладної на відпуск нафтопродуктів ТОВ ВІОЛ № 06/05-4 від 6 травня 2020 року на 5000 куб.дм. дизельного пального, товарно-транспортної накладної на відпуск нафтопродуктів ТОВ ВІОЛ № 05/06-3 від 5 червня 2020 року на 4750 куб.дм. дизельного пального, видаткової накладної № РН-0000028 від 5 червня 2020 року на 2985 л. і 1765 л. дизельного палива, товарно-транспортної накладної на відпуск нафтопродуктів ТОВ Енерго-Інвест № 205 від 14 червня 2020 року на 4730 куб.дм. і 1985 куб.дм. дизельного пального, накладної № 205 від 14 червня 2020 року на 6715 л. дизельного пального, товарно-транспортної накладної на відпуск нафтопродуктів ТОВ Восток Енерджи № 2020/06-17-01 від 17 червня 2020 року на 5700 куб. дм. дизельного пального, видаткової накладної № 59 від 17 червня 2020 року на 5700 л. дизельного пального.

Відповідно до договору № 03/0419-А про оренду автомобілів і напівпричепів ТОВ Оранж Транс як орендар і ФОП ОСОБА_2 як Орендодавець уклали договір про те, що орендодавець здає в оренду для експлуатації автомобілі : Сканія НОМЕР_1 ; Мерседес НОМЕР_2 ; Мерседес НОМЕР_3 ; МАЗ НОМЕР_4 ; МАЗ 03057 НОМЕР_5 ; МАЗ НОМЕР_6 ; КРАЗ НОМЕР_7 ; КС-3577-4 НОМЕР_8 ; Сканія НОМЕР_9 ; Сканія НОМЕР_10 ; Сканія НОМЕР_11 ; Сканія НОМЕР_12 ; Сканія НОМЕР_13 ; МАН НОМЕР_14 ; Сканія НОМЕР_15 ; Сканія НОМЕР_16 ; Caterpillar 14193 ТК; Сканія АН 4699 КВ; Сканія НОМЕР_17 ; Сканія НОМЕР_18 ; Сканія НОМЕР_19 ; Сканія НОМЕР_20 ; Сканія НОМЕР_21 ; Сканія НОМЕР_22 ; Сканія НОМЕР_23 ; Вольво НОМЕР_24 , а також напівпричепи.

Надані свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів: НОМЕР_25 дата реєстрації 05.09.2012 НОМЕР_26 власник ОСОБА_2 марка FRUEHAUF модель TF 34C тип напівпричіп контейнеровоз, НОМЕР_27 дата реєстрації 21.09.2012р. НОМЕР_28 власник ОСОБА_2 марка GOLDHOFER модель SPZ-DL4-44/80 тип напівпричіп платформа, НОМЕР_29 дата реєстрації 19.12.2012р. НОМЕР_30 власник ОСОБА_2 марка ZWALVE модель 0.DU.GS4.25.48 тип напівпричіп платформа, НОМЕР_31 дата реєстрації 30.01.2019р. НОМЕР_32 власник ТОВ Оранж Транс марка SCANIA модель G440 тип спеціалізований вантажний - спеціалізований самоскид, НОМЕР_33 дата реєстрації 15.02.2019р. НОМЕР_34 власник ТОВ Оранж Транс SCANIA модель P380 CB8X4EHZ тип спеціалізований вантажний - спеціалізований самоскид, НОМЕР_35 дата реєстрації 26.12.2017р. НОМЕР_36 власник ТОВ Оранж Транс марка WIESE модель WD3-36 тип напівпричіп н/пр. - самоскид-Е, НОМЕР_37 дата реєстрації 18.03.2017р. НОМЕР_38 власник ОСОБА_2 марка CARNEHL модель CHKS/STH тип напівпричіп н/пр - самоскид-Е, НОМЕР_39 дата реєстрації 18.03.2017р. НОМЕР_40 власник ОСОБА_2 марка LANGENDORF модель SKS-NS тип напівпричіп н/пр. - самоскид-Е, НОМЕР_41 дата реєстрації 29.07.2017р. НОМЕР_42 власник ОСОБА_2 марка SCHMITZ модель SKI24 тип спеціалізований напівпричіп н/пр - самоскид-Е, НОМЕР_43 виданий 15.07.2004р. власник ОСОБА_2 реєстраційний номер НОМЕР_44 марка KOZEL SN 24 тип н/причіп бортовий, НОМЕР_45 виданий 15.07.2004р. реєстраційний номер НОМЕР_46 власник ОСОБА_2 марка ACKERMAN Fruehaut тип н/причіп-контейнеровоз, НОМЕР_47 виданий 18.01.2003р. реєстраційний номер НОМЕР_48 власник ОСОБА_2 марка ПП СН-40/32 тип н/причіп-контейнеровоз, НОМЕР_49 виданий 18.01.2003р. реєстраційний номер НОМЕР_50 марка ПП СН-40/32 тип н/причіп-контейнеровоз, НОМЕР_51 дата видачі 30.08.2003р. НОМЕР_8 власник ОСОБА_2 марка МАЗ модель 5337 тип автокран 10-20 т., НОМЕР_52 дата реєстрації 08.09.2012р. НОМЕР_13 власник ОСОБА_1 марка SCANIA модель R124L470 тип вантажний сідловий тягач, НОМЕР_53 видано 21.04.1999р. реєстраційний номер НОМЕР_54 власник ОСОБА_2 марка МАЗ 5334 тип автокран 10-20т-С, НОМЕР_55 дата реєстрації 19.04.2014 реєстраційний номер НОМЕР_10 власник ОСОБА_2 тип вантажний самоскид, НОМЕР_56 дата реєстрації 19.04.2014р. НОМЕР_9 марка SCANIA модель P380CB6X4EHZ тип вантажний самоскид, НОМЕР_57 дата реєстрації 12.04.2008р. НОМЕР_16 власник ОСОБА_2 марка SCANIA модель Р124 тип вантажний самоскид, НОМЕР_58 дата реєстрації 12.07.2014р. НОМЕР_15 власник ОСОБА_2 марка SCANIA модель Р124 тип вантажний самоскид-с, НОМЕР_59 виданий 11.12.2004р. реєстраційний номер НОМЕР_60 власник ОСОБА_2 марка SCANIA 144 L тип сідловий тягач, ЯНВ № НОМЕР_61 реєстраційний номер НОМЕР_6 власник ОСОБА_2 марка МАЗ 64229 тип сідловий тягач, НОМЕР_62 виданий 18.01.2003р. реєстраційний номер НОМЕР_63 марка ПП СН-40/32 тип н/причіп-контейнеровоз, НОМЕР_64 виданий 18.01.2003р. реєстраційний номер НОМЕР_65 власник ОСОБА_2 марка ПП СН-40/32 тип н/причіп-контейнеровоз, НОМЕР_66 виданий 29.01.1997р. реєстраційний номер НОМЕР_4 власник ОСОБА_2 марка МАЗ 54323 тип сідловий тягач, НОМЕР_67 виданий 22.11.2000р. реєстраційний номер НОМЕР_68 власник ОСОБА_2 марка КРАЗ 64431 тип сідловий тягач, НОМЕР_69 дата реєстрації 12.07.2014р. НОМЕР_20 власник ОСОБА_2 марка SCANIA R580 тип вантажний сідловий тягач - Е, НОМЕР_70 виданий 15.07.2004р. реєстраційний номер НОМЕР_2 власник ОСОБА_2 марка MERCEDES-BENZ 1840L тип сідловий тягач, НОМЕР_71 виданий 15.07.2004р. реєстраційний номер НОМЕР_3 власник ОСОБА_2 марка MERCEDES-BENZ 1840L тип сідловий тягач, НОМЕР_72 дата реєстрації 20.05.2016р. НОМЕР_73 марка CARNEHL марка CHKS-H тип напівпричіп н/пр-самоскид-Е, НОМЕР_74 дата реєстрації 08.09.2012р. НОМЕР_75 власник ОСОБА_2 марка WIELTON модель NW33SB тип напівпричіп самоскид, НОМЕР_76 дата реєстрації 18.06.2016р. НОМЕР_77 власник ОСОБА_2 марка MEILLER модель MHKS 41-3S тип напівпричіп н/пр.-самоскид-Е, НОМЕР_78 дата реєстрації 17.05.2011р. НОМЕР_79 власник ОСОБА_2 марка SCHMITZ модель S01 тип напівпричіп, НОМЕР_80 дата реєстрації 06.12.2019р. НОМЕР_19 власник ОСОБА_2 марка SCANIA модель R440 тип спеціалізований вантажний - спеціалізований сідловий тягач -Е, НОМЕР_81 дата реєстрації 06.09.2012р. НОМЕР_18 власник ОСОБА_2 марка SCANIA модель А4Х2 тип вантажний сідловий тягач, НОМЕР_82 дата реєстрації 01.06.2016р. НОМЕР_21 власник ОСОБА_2 марка SCANIA модель Р410 тип вантажний сідловий тягач-Е, НОМЕР_83 дата реєстрації 21.09.2012р. НОМЕР_11 власник ОСОБА_2 марка SCANIA модель R500LA тип вантажний сідловий тягач, НОМЕР_84 виданий 25 березня 2006 року реєстраційний номер НОМЕР_85 власник ОСОБА_2 марка DOLL модель FAHRZEUGB GMBH тип напівпричіп платформа, НОМЕР_86 дата реєстрації 06.09.2012р. НОМЕР_87 власник ОСОБА_2 марка BROSHUIS модель 5А0U-16-30 тип напівпричіп платформа, НОМЕР_88 дата реєстрації 06.09.2012р. НОМЕР_89 власник ОСОБА_2 марка BROSHUIS модель 3АО-12-24 тип напівпричіп платформа, НОМЕР_90 дата реєстрації 09.08.2012р. НОМЕР_91 власник ОСОБА_2 марка WIELTON модель NW24SB тип напівпричіп самоскид, НОМЕР_92 дата реєстрації 07.09.2012р. НОМЕР_12 власник ОСОБА_2 марка SCANIA модель 124L440 тип вантажний сідловий тягач, НОМЕР_93 дата реєстрації 03.09.2016 НОМЕР_14 власник ОСОБА_2 марка MAN модель LE 8.150 тип вантажний самоскид, НОМЕР_94 від 14 квітня 2006 року реєстраційний номер № НОМЕР_7 власник ОСОБА_2 марка МАЗ модель 54323 тип вантажний сідловий тягач, НОМЕР_95 дата реєстрації 07.09.2012р. НОМЕР_96 власник ОСОБА_2 марка KRONE модель SDP24 тип напівпричіп бортовий тентований, НОМЕР_90 дата реєстрації 08.09.2012р. НОМЕР_91 власник ОСОБА_2 марка WEILTON модель NW24SB тип напівпричіп самоскид, НОМЕР_97 дата реєстрації 07.09.2012р. НОМЕР_98 власник ОСОБА_2 марка KRONE марка SDP 24 тип напівпричіп бортовий, НОМЕР_99 дата реєстрації 01.06.2012р. НОМЕР_100 власник ОСОБА_2 марка GOLDHOFER тип напівпричіп платформа, САО 137905 дата реєстрації 08.09.2012р. НОМЕР_75 власник ОСОБА_2 марка WEILTON модель NW33SB тип напівпричіп самоскид, НОМЕР_101 дата реєстрації 06.09.2012р. НОМЕР_17 власник ОСОБА_2 марка SCANIA модель Р114GA тип вантажний сідловий тягач, НОМЕР_102 дата реєстрації 10.03.2012р. НОМЕР_22 власник ОСОБА_2 марка SCANIA модель R124 тип вантажний сідловий тягач, НОМЕР_103 дата реєстрації 30.06.2017р. НОМЕР_104 власник ОСОБА_2 марка SCANIA модель R420 LA4X2MNA тип вантажний сідловий тягач-Е, НОМЕР_102 дата реєстрації 10.03.2012р. НОМЕР_22 власник ОСОБА_2 марка SCANIA модель R124 тип вантажний сідловий тягач, НОМЕР_105 виданий 15.07.2004 реєстраційний номер НОМЕР_106 власник ОСОБА_2 марка KOGEL SN 24 P100 тип н/причіп бортовий, НОМЕР_107 реєстраційний номер НОМЕР_108 власник ОСОБА_2 марка ES-GE модель 8663 тип напівпричіп платформа, НОМЕР_109 виданий 02.09.2004р. реєстраційний номер НОМЕР_110 власник ОСОБА_2 модель NОVATRAIL NTS тип н/причіп бортовий, НОМЕР_29 дата реєстрації 19.10.2012р. НОМЕР_30 власник ОСОБА_3 марка ZVALVE модель 0.DU.GS4.25.48 тип напівпричіп платформа, НОМЕР_111 дата реєстрації 06.09.2012р. НОМЕР_23 власник ОСОБА_2 марка SCANIA модель Р340 тип вантажний сідловий тягач, НОМЕР_112 дата реєстрації 01.11.2013р. НОМЕР_24 власник ОСОБА_2 марка VOLVO модель FH16 тип вантажний сідловий тягач, НОМЕР_113 дата реєстрації 01.11.2013р. НОМЕР_114 власник ОСОБА_2 марка VAN HOOL модель 3D0004 тип напівпричіп цистерна, НОМЕР_115 дата реєстрації 10.08.2018р. НОМЕР_116 власник ОСОБА_2 марка MOSLEIN модель SMR-334 тип спеціалізований напівпричіп - спеціалізований напівпричіп - самоскид, ЯНВ № НОМЕР_117 реєстраційний номер НОМЕР_118 власник ОСОБА_2 марка МАЗ модель 54331, ЯНВ № НОМЕР_119 реєстраційний номер НОМЕР_120 виданий 24.11.2004 власник ОСОБА_2 марка BROSHUIS 2A028 тип н/причіп-платформа, дата реєстрації 18.03.2016р. НОМЕР_121 власник ОСОБА_2 марка MOSLRIN модель SMR-3 тип напівпричіп н/пр.-самоскид - Е.

У довідці позивача (без дати та номеру) про об`єм паливних баків особистих і орендованих вантажних автомобілів зазначені наступні відомості про об`єм паливних баків (у літрах): Сканія НОМЕР_1 - 500; Мерседес НОМЕР_2 - 400; Мерседес НОМЕР_3 - 500; МАЗ НОМЕР_4 - 1000; МАЗ НОМЕР_118 - 1200; МАЗ НОМЕР_7 - 620; МАЗ НОМЕР_6 - 600; КРАЗ НОМЕР_7 - 1080; КС-3577-4 НОМЕР_8 - 200; Сканія НОМЕР_9 - 350; Сканія НОМЕР_10 - 350; Сканія НОМЕР_11 - 600; Сканія НОМЕР_12 - 1400; Сканія НОМЕР_13 - 500; МАН НОМЕР_14 - 120; Сканія АН 2902 СК - 350; Сканія АН 5974 СК - 350; Caterpillar 14193 ТК - 500; Сканія АН 4699 КВ - 700; Сканія НОМЕР_17 - 600; Сканія АН 7611 ІА - 1400; Сканія НОМЕР_19 - 700; Сканія НОМЕР_20 - 700; Сканія НОМЕР_21 - 350; Сканія НОМЕР_22 - 350; Сканія НОМЕР_23 - 450; Вольво АН 9862 ІК - 600; Сканія НОМЕР_32 - 450; Сканія НОМЕР_34 - 450.

В акті позивача від 21 лютого 2020 року зазначено, що дизельне паливо за ТТН №21/02-3 було доставлено на адресу позивача в кількості 4650 літрів до ємкості зберігання пального не було злито, а було заправлено відразу в авто, із заправною відомістю.

В акті позивача від 3 березня 2020 року зазначено, що дизельне паливо за ТТН №03/03-1 було доставлено на адресу позивача в кількості 4950 літрів до ємності зберігання пального не було злито, а було заправлено відразу в авто, згідно із заправною відомістю.

В акті позивача від 4 травня 2020 року зазначено, що дизельне паливо за ТТН № 04/05-1 було доставлено на адресу позивача в кількості 4950 літрів до ємності зберігання пального не було злито, а було заправлено відразу в авто, із заправною відомістю.

В акті позивача від 6 травня 2020 зазначено, що дизельне паливо за ТТН № 06/05-4 було доставлено на адресу позивача в кількості 5000 літрів до ємності зберігання пального не було злито, а було заправлено відразу в авто, із заправною відомістю.

Указані акти підписані тільки представниками позивача ( ОСОБА_1 , бухгалтер ОСОБА_4 і водій ОСОБА_5 ). Указані акти не містять відміток представників постачальників дизельного пального.

Також позивач надав копії відповідних відомостей (форма № 16-НП): відомості на відпуск нафтопродуктів від 21 лютого 2020 року, відомість на відпуск нафтопродуктів від 3 березня 2020 року, відомості на відпуск нафтопродуктів від 4 травня 2020 року, відомості на відпуск нафтопродуктів від 6 травня 2020 року, відомості на відпуск нафтопродуктів від 14 травня 2020 року, відомості на відпуск нафтопродуктів від 29 травня 2020 року, відомості на відпуск нафтопродуктів від 5 червня 2020 року, відомості на відпуск нафтопродуктів від 14 червня 2020 року, відомості на відпуск нафтопродуктів від 16 червня 2020 року.

ТОВ Оранж Транс надало листи № 5 від 20.02.2020р., № 10 від 02.03.2020р., № 25 від 04.05.2020р., № 30 від 06.05.2020р. на адресу ТОВ Віол , в яким позивач просить заправити авто з бензовозу. На цих листах є печатка ТОВ Віол , а також підпис директора ТОВ Віол .

Наведені обставини сторонами не оспорюються.

Відповідно до вимог пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

За приписами підпункту 75.1.3 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

У відповідності до вимог п.п.80.2.5 п. 80.2 ст. 80 Податкового кодексу України фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки, у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів та цільового використання спирту платниками податків, обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального.

Умови та порядок допуску посадових осіб контролюючих органів до проведення фактичних перевірок визначено статтею 81 Податкового кодексу України, за приписами пункту 81.1 якої посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: - направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу; - копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу; -службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, фактична перевірка здійснена на підставі наказу ГУ ДПС у Донецькій області від 18.06.2020р. № 696.

Факт вручення позивачеві копії зазначеного наказу та пред`явлення направлень на перевірку від 18.06.2020р. № 753 і № 754 та службових посвідчень перед початком перевірки підтверджується особистим підписом директора Литовченко В.С. (а.с. 216-217 том 2).

Згідно з п. 85.2 ст. 85 ПК України платник податків зобов`язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки. Такий обов`язок виникає у платника податків після початку перевірки.

Як вбачається з матеріалів справи, під час проведення перевірки позивачем було надано відповідні документи.

Порядок оформлення результатів фактичної перевірки встановлено статтею 86 Податкового кодексу України, згідно п.86.1 якої результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

Акт (довідка), складений за результатами перевірки та підписаний посадовими особами, які проводили перевірку, у строки визначені цим Кодексом, надається платнику податків або його законному представнику, який зобов`язаний його підписати.

У разі незгоди платника податків з висновками акта (довідки) такий платник зобов`язаний підписати такий акт (довідку) перевірки із зауваженнями, які він має право надати разом з підписаним примірником акта (довідки) або окремо у строки, передбачені цим Кодексом.

Пунктом 86.5 статті 86 Податкового кодексу України встановлено, що акт (довідка) про результати фактичних перевірок, визначених статтею 80 цього Кодексу, складається у двох примірниках, підписується посадовими особами контролюючих органів, які проводили перевірку, реєструється не пізніше наступного робочого дня після закінчення перевірки. Акт (довідка) про результати зазначених перевірок підписується особою, яка здійснювала розрахункові операції, платником податків та його законними представниками (у разі наявності).

У разі відмови платника податків, його законних представників або особи, яка здійснювала розрахункові операції, від підписання акта (довідки), посадовими особами контролюючого органу складається акт, що засвідчує факт такої відмови. Один примірник акта або довідки про результати перевірки не пізніше наступного робочого дня після його складення реєструється в журналі реєстрації актів контролюючого органу і не пізніше наступного дня після його реєстрації вручається або надсилається платнику податків, його законному представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції.

У разі відмови платника податків або його законних представників від отримання примірника акта (довідки) перевірки чи неможливості його вручення платнику податків або його законним представникам чи особі, яка здійснювала розрахункові операції з будь-яких причин, такий акт або довідка надсилається платнику податків у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень. У зазначених в цьому абзаці випадках контролюючим органом складається відповідний акт або робиться позначка в акті або довідці про результати перевірки.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, за результатами проведеної фактичної перевірки відповідачем був складений акт № 0126/05-99-19-32/41126962 від 30.06.2020р., в якому міститься відмітка про відмову директора ТОВ Оранж Транс від його підпису і отримання. Відповідачем складений акт № 0126/05-99-19-32/1/41126962 від 30.06.2020р. про відмову від підписання та отримання акта перевірки директором ТОВ Оранж Транс .

При зверненні до суду із позовом позивачем не оспорювались дії відповідача щодо проведення перевірки.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України визначає Закон України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" від 19.12.95р. N481/95-ВР (далі - Закон N 481/95-ВР).

Відповідно до абзацу 8 частини 2 статті 17 Закону №481/95-ВР до суб`єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі:- оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії - 500000 гривень.

Згідно частини двадцять другої статті 18 Закону №481/95-ВР до суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) не застосовується фінансова санкція у вигляді штрафу, передбачена статтею 17 цього Закону, у разі зберігання пального до 31 березня 2020 року без наявності відповідної ліцензії.

Порядок застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 червня 2003 р. N 790, за приписами п.5 якого підставою для прийняття рішення про застосування фінансових санкцій є, зокрема, акт перевірки додержання суб`єктом господарювання встановлених законодавством вимог, обов`язкових для виконання під час здійснення оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами, складений органом, що видав ліцензію, у якому зазначається зміст порушення і конкретні порушені норми законодавства.

Відповідно до частин першої та восьмої статті 15 Закону України №481/95-ВР оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії. Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.

У відповідності до вимог статті 1 Закону України №481/95-ВР місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування; зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик.

Інструкція про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затверджена наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв`язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 № 281/171/578/155 (далі Інструкція № 281/171/578/155), зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 02 вересня 2008 року за N 805/15496, згідно п.п.6.1, 6.2,6.3 п.6 якої на всіх підприємствах ведеться облік нафти і нафтопродуктів із записом у журналі реєстрації проведення вимірювань нафтопродуктів (нафти) у резервуарах за формою N 7-НП (додаток 6) (на НПЗ у спеціальних регістрах складського обліку) для кожного резервуара з відображенням усіх технологічних операцій, що здійснюються кожною зміною.

Для підприємств, укомплектованих для зберігання світлих нафтопродуктів винятково резервуарами місткістю до 100 м3, ведення обліку для кожного резервуара не є обов`язковим. Відображення технологічних операцій ведеться за марками нафтопродукту. Сторінки журналу нумеруються, шнуруються і скріплюються печаткою та підписом керівника підприємства (організації). Дизельне паливо різних видів (залежно від масової частки сірки) повинно зберігатися в окремих резервуарах. Нафта та нафтопродукти мають зберігатись відповідно до вимог ДСТУ 4454.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, факт порушення позивачем вимог статті 15 Закону України №481/95-ВР в частині зберігання пального без наявності відповідної ліцензії підтверджується актом (довідка) від №0126/05-99-19-32/41126962 від 30.06.2020р..

Актом перевірки встановлено, що згідно з відомостями інформаційних баз даних ДПС України, відомостями Єдиного реєстру податкових накладних та Єдиного реєстру акцизних накладних установлено, що за період перевірки позивач здійснював у тому числі господарську діяльність з придбання дизельного пального. При цьому, за перевіряємий період не встановлено фактів реєстрації позивачем податкових та акцизних накладних іншим суб`єктам господарювання на реалізацію пального (у роздрібній чи оптовій торгівлі). Згідно з відомостями інформаційних баз даних ДПС також установлено, що для забезпечення здійснення статутної діяльності, пов`язаної з використанням вантажного автотранспорту, а саме для зберігання пального, позивач отримав видану Головним управлінням ДПС у Донецькій області ліцензію на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки від 07.05.2020р. №05830414202000663 з терміном дії ліцензії з 07.05.2020р. до 07.05.2025р., за адресою місця зберігання пального: 87522, Донецька обл., м.Маріуполь, вул. Крилова, буд.28, КОАТУУ 1412336900, загальна місткість резервуарів, що використовуються для зберігання пального (літри): 12500. Фактично під час перевірки встановлено, що станом на 19.06.2020р., на території автостоянки за адресою: АДРЕСА_1 , розташована металева ємність об`ємом 12,5 тисяч літрів, у якій станом на день виходу зберігалось дизельне пальне (код товару згідно з УКТЗЕД 2710194300) у кількості 5700 літрів.

Також в акті № 0126/05-99-19-32/41126962 від 30.06.2020 р. зазначено, що під час перевірки позивачем були надані документи, що свідчать про право користування підприємством на правах суборенди (тимчасового платного користування) зазначеного місця зберігання пального, а саме: на підставі договору оренди нежитлової будівлі від 02.01.2020р. №03/01-20 між фізичною особою фізичною особою ОСОБА_2 (Орендодавець) та ТОВ Оранж Транс (Орендар) щодо предмету договору - частини нежитлової будівлі площею 800 м2 за адресою: 87522, Донецька обл., м.Маріуполь, вул. Крилова, буд.28, КОАТУУ 1412336900 для обслуговування транспорту та зберігання пального. На підставі відомостей інформаційних баз даних ДПС України, підтверджених даними бухгалтерського обліку, установлено, що за період перевірки позивач здійснював: придбання дизельного пального: у ТОВ Енерго-Інвест (код ЄДРПОУ 22030549) - 14.06.2020р.; у ТОВ Віол (код ЄДРПОУ 30322500) - 21.02.2020р., 03.03.2020р., 04.05.2020р., 06.05.2020р., 12.05.2020р., 05.06.2020р.; у ТОВ Восток енерджи (код ЄДРПОУ 42943137) - 17.06.2020р.. Фізичний відпуск дизельного пального постачальниками ТОВ Віол , ТОВ Енерго-Інвест та ТОВ Восток енерджи здійснювався на підставі наданих до перевірки та доданих до цього акту первинних документів: по ТОВ Енерго-Інвест : накладною від 14.06.2020р. № 205 на відпуск дизельного палива Євро сорт С ДТ-Л-К5 у кількості 6715 літрів (підстава - рахунок від 14.06.2020р. №205); товарно-транспортної накладної форми № 1-ТТН (нафтопродукт) від 14.06.2020р. №205 на 6715 літрів дизельного пального. По ТОВ Віол : видатковими накладними: № РН-0000073 (21.02.2020р.) на 4650 л, № РН-0000008 (03.03.2020р.) на 4950 л, № РН-0000007 (04.05.2020) на 4950 л, № РН-0000020 (06.05.2020р.) на 5000 л, №РН-0000046 (12.05.2020р.) на 4955л, № РН-0000049 (05.06.2020р.) на 4750 л.; товарно-транспортними накладними форми № 1 - ТТН (нафтопродукт): №21/02-3 (21.02.2020р.) на 4650 л, №03/03-1 (03.03.2020р.) на 4950 л, №04/05-1 (04.05.2020р.) на 4950 л, № 06/05-4 (06.05.2020р.) на 5000 л, № 12/05-4 (12.05.2020р.) на 4955 л, № 05/06-3 (05.06.2020р.) на 4750 л. По ТОВ Восток енерджи : видаткова накладна №59 від 17.06.2020р. на 5700 літрів; товарно-транспортна накладна форми №1-ТТН (нафтопродукт) №2020/06-17-01 від 17.06.2020р. на 5700 літрів.

Зазначені операції з придбання позивачем дизельного пального та оприбуткування підтверджуються також наданими під час перевірки бухгалтерськими регістрами підприємства, а саме: реєстр документів Поступление товарів и услуг за 1 півріччя 2020 року, оборотно-сальдовими відомостями по рахунку 203 за січень 2020 року, лютий 2020 року, березень 2020 року, квітень 2020 року, травень 2020 року, червень 2020 року, карткою рахунку 203 за 1 півріччя 2020 року. Бухгалтерський облік пального ведеться позивачем на субрахунку 203 Паливо рахунку 20 Виробничі запаси 2 класу Запаси Плану рахунків бухгалтерського обліку.

В акті перевірки також зазначено, що згідно з Інструкцією про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов`язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 30.11.1999р. № 291, рахунок 20 Виробничі запаси призначено для узагальнення інформації про наявність і рух належних підприємству запасів сировини і матеріалів (у тому числі сировина й матеріали, які є в дорозі та в переробці), будівельних матеріалів, запасних частин, матеріалів сільськогосподарського призначення, палива, тари й тарних матеріалів, відходів основного виробництва. За дебетом рахунку 20 Виробничі запаси відображаються надходження запасів на підприємство, їх дооцінка, за кредитом - витрачання на виробництво (експлуатацію, будівництво), переробку, відпуск (передачу) на сторону, уцінка тощо. Рахунок 20 має у тому числі субрахунок 203 Паливо . На субрахунку 203 Паливо (нафтопродукти, тверде паливо, мастильні матеріали) обліковуються наявність та рух палива, що придбається чи заготовлюється для технологічних потреб виробництва, експлуатації транспортних засобів, а також для вироблення енергії та опалення будівель. Тут також обліковуються оплачені талони на нафтопродукти і газ. Отже, субрахунок 203 використовується у тому числі для ведення обліку залишків пального на підприємстві. Зокрема, в бухгалтерському обліку позивача облік надходження придбаного дизельного пального ведеться по дебету субрахунку 203 в кореспонденції з кредитом субрахунку 631 Розрахунки з вітчизняними постачальниками , а списання дизельного пального на власні потреби відображається в бухгалтерському обліку підприємства за кредитом субрахунку 203 в кореспонденції з дебетом рахунку 93 Витрати на збут . Даними бухгалтерського обліку позивача, зокрема, помісячними оборотно-сальдовими відомостями та карткою рахунку 203 за 1 півріччя 2020 року, що додаються до акту перевірки, підтверджується, що станом на 01.04.2020 вхідний дебетовий залишок по субрахунку 203 (тобто залишок дизельного пального на складі підприємства) становив 0 літрів. За проміжок часу з 01.04.2020р. до 06.05.2020р. (включно) в бухгалтерському обліку підприємства відображено наступні господарські операції з дизельним пальним: на 01.05.2020 - вхідний дебетовий залишок становив 0 літрів, 04.05.2020р. находження та оприбуткування дизельного пального від ТОВ ВІОЛ у кількості 4950 літрів (ТТН № 04/05-1 (04.05.2020р.)), залишок на кінець 04.05.2020р. - 4950 літрів; залишок на кінець 05.05.2020р. - становить 4950 літрів, 05.05.2020р. - списання дизельного пального не відбувалося; 06.05.2020р. находження та оприбуткування дизельного пального від ТОВ Віол у кількості 5000 літрів (ТТН № 06/05-4 (06.05.2020р.), залишок на кінець 06.05.2020р. - 9950 літрів; 06.05.2020р. списання дизельного пального не відбувалося.

Отже, під час проведення перевірки було встановлено, що станом на кінець 04.05.2020р. - 06.05.2020р. (включно) залишок дизельного пального на складі підприємства становив 9950 літрів. За даними бухгалтерського обліку підприємства підтверджено зберігання позивачем дизельного пального 04.05.2020р. - 06.05.2020р. у розмірі 9950 літрів без наявності відповідної ліцензії на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), чим порушено вимоги ч. 1 ст.15 Закону України від 19.12.1995р. №481/95-ВР.

За таких обставин, колегія суддів погоджується з судом першої інстанції про те, що факт порушення позивачем вимог статті 15 Закону України №481/95-ВР щодо зберігання дизельного пального без наявності відповідної ліцензії, доведено відповідачем належними доказами, а тому правомірно прийнято спірне рішення .

Приписами пп. 5.1.1 п. 5.1, п. 7.2 Інструкції № 281/171/578/155 передбачено, що приймання нафти і нафтопродуктів за кількістю здійснюється відповідно до вимог цієї Інструкції та договорів постачання, купівлі-продажу тощо (далі - договір).

Відпуск нафти і нафтопродуктів здійснюється шляхом їх відвантаження споживачам магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, водним, залізничним і автомобільним транспортом.

Відповідно до п.п.7.5.1, 7.5.8 і 7.5.9 п. 7.5 Інструкції № 281/171/578/155 нафта і нафтопродукти вантажоодержувачам постачаються централізовано або вивозяться самостійно вантажоодержувачем. Контролювання наливання нафти або нафтопродуктів здійснює оператор автоматизованої системи наливу, а кількість налитого до міри повної місткості продукту здійснюється водієм автоцистерни на підставі договору постачання.

Відпуск нафти або нафтопродуктів здійснюється в день оформлення ТТН за наявності усіх її примірників.

У ТТН оператор зазначає номер резервуара, з якого відпущено нафту або нафтопродукт, розписується в ній і здає для оформлення. У ТТН зазначаються найменування, марка та вид нафти або нафтопродукту, об`єм, маса, густина і температура, за якої визначалась густина, а також дата і час виїзду автоцистерни з підприємства.

За приписами пп. 10.2.6 п. 10.2 і пп. 10.3.2.1 пп. 10.3.2 п. 10.3 Інструкції №281/171/578/155 нафтопродукти повинні бути прийняті в резервуари за їх марками та видами (дизельне паливо за масовою часткою сірки).

Відпуск нафтопродуктів за безготівковим розрахунком за відомостями здійснюється АЗС на підставі договорів, укладених між підприємством та споживачем. Відпуск нафтопродуктів відображається у відомості на відпуск нафтопродуктів за формою N 16-НП (додаток 16).

Отже, положеннями Інструкції № 281/171/578/155 не передбачено відпуск (відвантаження) нафтопродуктів з автоцистерни безпосередньо в топливні баки транспортних засобів. За змістом положень указаної Інструкції таке відвантаження з автоцистерни відбувається безпосередньо в спеціальні резервуари.

Умовами договору № 08/01/2019-2 від 8 січня 2019 року, укладеного між ТОВ Віол і позивачем, передбачено, що приймання товару по кількості здійснюється згідно з Інструкцією №281/171/578/155 (пп. 2.8.1 договору).

Позивачем жодних документів безпосередньо від ТОВ Віол про погодження заправити авто з бензовозу або про фактичне вчинення вказаного заходу під час проведення перевірки не надано.

Акти від 21.02.2020р., 03.03.2020р., 04.05.2020р., 06.05.2020р. підписані тільки представниками позивача. Надані до суду відомості за формою №16-НП також містять тільки підписи представників позивача.

Крім того, за змістом наведених приписів Інструкції № 281/171/578/155, відомості на відпуск нафтопродуктів за формою N 16-НП не підтверджують відпуск нафтопродуктів автомобільним транспортом, а містять відомості щодо відпуску нафтопродуктів на АЗС споживачам.

Окрім того, акти від 21.02.2020р., 03.03.2020р., 04.05.2020р., 06.05.2020р. листи № 5 від 20.02.2020р., № 10 від 02.03.2020р., № 25 від 04.05.2020р., № 30 від 06.05.2020р. позивачем не були надані під час проведення перевірки.

Водночас, у наданій позивачем під час фактичної перевірки картки рахунку 203 за перше півріччя наявні відомості про надходження 04.05.2020р. і 06.05.2020р. дизельного пального (основний склад). Відомості про списання цього пального до отримання ліцензії відсутні.

З урахуванням викладеного, колегія суддів дійшла висновку про те, що при прийнятті спірного рішення відповідач діяв у відповідності до вимог чинного законодавства, а тому відсутні правові підстави для задоволення позову.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Відповідно до вимог Кодексу адміністративного судочинства України підставами для скасування рішення є порушення судом норм матеріального чи процесуального права.

Доводи апеляційної скарги не дають підстав для висновку про те, що при розгляді справи судом першої інстанції було допущено неправильне застосування норм матеріального чи процесуального права.

Відповідно до статті 308 КАС України, яка визначає межі перегляду апеляційним судом, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Докази, які не були подані до суду першої інстанції, приймаються судом лише у виняткових випадках, якщо учасник справи надав докази неможливості їх подання до суду першої інстанції з причин, що об`єктивно не залежали від нього. Суд апеляційної інстанції не може розглядати позовні вимоги та підстави позову, що не були заявлені в суді першої інстанції.

Отже, апеляційний суд позбавлений можливості вирішувати спір з тих підстав, які не були заявлені позивачем під час розгляду справи в суді першої інстанції.

Аналогічний правовий висновок викладений Верховним Судом у постанові від 28 травня 2020 року у справі №280/2897/19.

Як вбачається з матеріалів справи, під час розгляду справи в суді першої інстанції позивачем не були зазначені такі підстави позову як відсутність у відповідача підстав для проведення перевірки на підставі п.п.80.2.5 п.80.2 ст.80 Подакового кодексу України.

З огляду на викладене, у суду апеляційної інстанції, із врахуванням приписів статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України, відсутні повноваження розглядати та надавати оцінку новим підставам для задоволення позову зазначеним в апеляційній скарзі, оскільки такі підстави не були заявлені позивачем в суді першої інстанції.

За таких обставин, доводи апеляційної скарги в цій частині колегією суддів не прийняті до уваги.

Апеляційний суд дійшов висновку про те, що підстави для скасування рішення суду першої інстанції відсутні, а тому відхиляє апеляційну скаргу і залишає судове рішення без змін.

Керуючись статями 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Оранж Транс» на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 08 жовтня 2020 року у справі №200/7322/20-а - залишити без задоволення.

Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 08 жовтня 2020 року у справі №200/7322/20-а - залишити без змін.

Вступна та резолютивна частина постанови прийнята у нарадчій кімнаті та проголошена у судовому засіданні 10 грудня 2020 року.

Постанова у повному обсязі складена у нарадчій кімнаті 10 грудня 2020 року.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з 10 грудня 2020 року та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку, передбаченому ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий: Т.Г. Гаврищук

Судді: А.А. Блохін

А.В. Гайдар

СудПерший апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.12.2020
Оприлюднено11.12.2020
Номер документу93433900
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/7322/20-а

Постанова від 10.12.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Постанова від 10.12.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 09.11.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 09.11.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Рішення від 08.10.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 18.08.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 10.08.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні