Рішення
від 10.11.2020 по справі 120/2776/20-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Вінниця

10 листопада 2020 р. Справа № 120/2776/20-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Крапівницької Н.Л.,

секретаря судового засідання: Литвина Д.С.,

за участю представника позивача: Полігаса В.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Вінниці в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом:

фермерського господарства "Фільварок - Гаврилюка"

до Головного управління ДПС у Вінницькій області, Державної податкової служби України

про визнання протиправними та скасування рішень та зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

Фермерське господарство "Фільварок - Гаврилюка" звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Вінницькій області, Державної податкової служби України та просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ДПС України №1513136/39227311 про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.03.2020 року №7 фермерського господарства Фільварок - Гаврилюка в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №7 від 25.03.2020 року фермерського господарства Фільварок - Гаврилюка в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивачем подано на реєстрацію до податкового органу податкову накладну, проте, комісією було відмовлено у реєстрації зазначених податкових накладної з підстав надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме: "ненадання платником податку копій документів, що підтверджують зберігання товару (пшениці врожаю 2019) та транспортування її до покупця".

Ухвалою від 01.07.2019 року позовну заяву фермерського господарства "Фільварок - Гаврилюка" до Головного управління ДПС у Вінницькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень та зобов`язання вчинити дії, залишено без руху.

09.07.2020 року недоліки позовної заяви усунуто.

Ухвалою від 10.07.2019 року відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

24.07.2019 року представник Головного управління ДПС у Вінницькій області надав відзив на адміністративний позов, у якому позовні вимоги не визнав, просив у задоволенні позову відмовити повністю, вказавши, що аргументи позивача, не відповідають фактичним обставинам справи, так як в реєстрації податкової накладної відмовлено з підстав надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме: "ненадання платником податку копій документів, що підтверджують зберігання товар (пшениці врожаю 2019) та транспортування її до покупця". Тобто, у рішенні чітко зазначено яких документів не вистачало, для реєстрації податкових накладних. Враховуючи те, що платник податку не надав достатніх документів потрібних для реєстрації податкових накладних, Комісією прийнято рішення про відмову в реєстрації вищезазначеної податкової накладної. Відтак, комісія яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації при прийнятті рішення, діяла на підставі, та в спосіб передбачений законодавством. Також вказує що вимога щодо зобов`язання зареєструвати податкову накладну є втручанням у дискреційні повноваження відповідача.

27.07.2020 року на адресу суду від представника Державної податкової служби України, який за змістом аналогічний відзиву на позовну заяву Головного управління ДПС у Вінницькій області від 24.07.2019 року.

Ухвалою суду від 03.08.2019 року клопотання представника Головного управління ДПС у Вінницькій області задоволено та замінено розгляд справи по суті підготовчим судовим засіданням, яке призначено на 07 вересня 2020 року о 10:00 годині.

Ухвалою суду від 07 вересня 2020 року відкладено судовий розгляд заяви на 21 вересня 2020 року.

Ухвалою суду від 21 вересня 2020 року відкладено підготовче судове засідання по справі на 06 жовтня 2020 року.

Протокольною ухвалою, винесеною без виходу до нарадчої кімнати, судове засідання 06 жовтня 2020 року відкладено на 22 жовтня 2020 року.

Протокольною ухвалою від 22 жовтня 2020 року, закрито підготовче провадження та призначити справу до розгляду по суті на 10 листопада 2020 року на 15 год.

У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі та просив їх задовольнити, посилаючись на доводи позовної заяви.

Відповідач у судове засідання не з`явився, хоча належним чином повідомлений про дату час і місце судового розгляду справи. Про причини неявки суду не повідомив.

Досліджуючи матеріали справи, судом встановлено.

За результатами здійснення господарської операції, позивачем сформовано та направлено на реєстрацію у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну ПН№7 від 25.03.2020 року.

Квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 01.04.2020 року було зупинено реєстрацію податкової накладної №7 від 25.03.2020 року.

Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної зазначено, що ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку . Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

02.04.2020 року Позивачем надіслано в електронному вигляді до податкового органу лист-пояснення, в якому зазначалось, що 23.03.2020 року ФГ Фільварок - Гаврилюка було підписано договір постачання №7987-1 з ТОВ ЕКОЛІНІЯ , згідно умов якого взято зобов`язання поставити і передати у власність Пшениця врожаю 2019року, (надалі Товар) на умовах СРТ - доставлено до ТОВ ЕКОЛІНІЯ за адресою: Вінницька область. Шаргородський район, село Пеньківка, вулиця Центральна, 97, в кількості 245 тон +/- 5%. загальною вартістю 1471000,81грн з ПДВ +/- 5%, за умовою відповідності якості товару п.2.2. Договору в термін до 27 березня 2020 року включно. Сума надходження склала 1177000,00 грн. Крім того надано копію виписок банку, договору, контракту, інвойсу. видаткову накладну №10 від 25.03.2020 року, виписку з розрахункового рахунку, 06.04.2020 року.

Комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, ДПС України прийняла рішення №1513136/39227311 про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.03.2020 року №7 в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підставою відмови вказано ненадання платником податку копій документів, що підтверджують зберігання товару (пшениці врожаю 2019) та транспортування її до покупця.

У порядку ст. 56 ПК України та порядку розгляду скарг на рішення комісій регіонального рівня, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації затвердженого від 11 грудня 2019 року №1165, від ФГ "Фільварок-Гаврилюка" було подано скаргу до ДПС України на Рішення комісії ГУ ДПС у Вінницькій області №1513136/39227311 від 06.04.2020 року про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 25.03.2020 РОКУ в Єдиному реєстрі податкових.

За результатами розгляду скарги ФГ "Фільварок-Гаврилюка", ДПС України залишено її без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Не погодившись з вказаним рішенням, позивач звернувся до суду за захистом порушених прав.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з такого.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пп. 201.16.1 - 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування;

в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.17 року №567 затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.6. зазначеного Критерію моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 рази більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75% загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Цим же наказом затверджений Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.1 Вичерпного переліку документів, вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №567:

- для критерію, зазначеного у пп.1 п.6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

- для критерію, зазначеного в пп.2 п.6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/при дбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

З системного аналізу наведених вище положень видно, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Зазначена комісія приймає рішення про:

- реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Згідно до ч.1 ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч.ч. 1,4 ст.73 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Згідно до ст.76 Кодексу адміністративного судочинства України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Відповідно до ч.ч. 1,2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно до п.п.1,3 ч.2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Оцінюючи усі докази, досліджені судом, у їх сукупності, суд дійшов наступного висновку.

Підприємством було подано до відповідача податкову накладну ПН №7 від 25.03.2020 року, яка прийнята податковим органом, реєстрацію зупинено.

Позивачем були надані до податкового органу пояснення та первинні документи фінансово - господарської діяльності підприємства.

За результатами розгляду документів комісією Головного управління ДФС у Вінницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.

Матеріали справи свідчать, що підставою для відмов комісією вказано: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме: "ненадання платником податку копій документів, що підтверджують зберігання товару (пшениці врожаю 2019) та транспортування її до покупця".

Проте, на виконання п.п.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України Позивачем надіслано в електронному вигляді до податкового органу лист - пояснення та документи на підтвердження зберігання товару (пшениці врожаю 2019) та транспортування її до покупця, а саме: договір постачання №7987-1 від 23.03.2020 року; доручення №433 від 23.03.2020 року; видаткова накладна №10 від 25.03.2020 року, рахунок-фактура №10 від 25.03.2020; товарно-транспортні накладні №25/3 від 25.03.2020 року; №22/3 від 25.03.2020 року; №20/3 від 25.03.2020 року; №24/3 від 25.03.2020 року; №27/3 від 26.03.2020 року; №26/3 від 26.03.2020 року; №28/3 від 26.03.2020 року; №25/3 від 25.03.2020, реєстр на прийняте зерно № 803 від 25.03.2020, реєстр на прийняте зерно №807 від 26.03.2020 року, реєстр на прийняте зерно №808 від 26.03.2020 року, звіт про посівні площі №4-сг; звіт про збирання врожаю №37-сг; звіт про площі та валові збори №37-сг; копія оборотно-сальдової відомості по рахунку 104, виписка з розрахункового рахунку від 26.03.2020 року по 27.03.2020 року, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно №176564072 від 07.08.2019 року, договори купівлі-продажу вантажних автомобілів. Відтак, суд вважає, що надані підприємством документи є достатніми для підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній ПН №7 від 25.03.2020 року.

Згідно з ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України).

Виходячи з системного аналізу положень законодавства України та наданих учасниками справи доказів, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову.

Згідно з ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, оскільки позовні вимоги підлягають задоволенню повністю, а понесені позивачем витрати по сплаті судового збору підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів.

Керуючись ст. 73-77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ДПС України №1513136/39227311 про відмову в реєстрації податкової накладної від 25.03.2020 року №7 фермерського господарства Фільварок - Гаврилюка в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №7 від 25.03.2020 року фермерського господарства Фільварок - Гаврилюка в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Стягнути на користь фермерського господарства Фільварок - Гаврилюка сплачений при зверненні до суду із цим позовом судовий збір в сумі 2102.00 грн (дві тисячі сто дві гривні 00 коп) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач - Фермерське господарство Фільварок Гаврилюка (код за ЄДРПОУ-39227311, 23130, Вінницька область, Жмеринський р-н., смт. Браїлів, вул. Чайковського, 107)

Відповідач 1 - Головне управління ДПС у Вінницькій області (Код за ЄДРПОУ-43142454, 21036, Вінницька обл., місто Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, тел.: (0432)59-23-01)

Відповідач 2 - Державна податкова служба України (Код за ЄДРПОУ-43005393, 04053, м. Київ, Шевченківський район, Львівська площа, 8)

Суддя підпис Крапівницька Н. Л.

Згідно з оригіналом Суддя

Секретар

Дата ухвалення рішення10.11.2020
Оприлюднено14.12.2020
Номер документу93466477
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування рішень та зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —120/2776/20-а

Ухвала від 29.04.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Ухвала від 20.04.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Ухвала від 08.04.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Ухвала від 08.04.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Ухвала від 21.01.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Ухвала від 12.01.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Ухвала від 21.12.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Ухвала від 21.12.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Рішення від 10.11.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 21.09.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні