Рішення
від 25.11.2020 по справі 904/848/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25.11.2020 Справа № 904/848/19

За позовом Приватного акціонерного товариства "ДТЕК Павлоградвугілля", м. Павлоград

до Восьмого воєнізованого гірничорятувального загону Державної воєнізованої гірничорятувальної служби у вугільній промисловості України, м. Павлоград

про врегулювання розбіжностей та визнання укладеним договору

за зустрічним позовом Восьмого воєнізованого гірничорятувального загону Державної воєнізованої гірничорятувальної служби у вугільній промисловості України, м. Павлоград

до Приватного акціонерного товариства "ДТЕК Павлоградвугілля", м. Павлоград

про визнання договору укладеним

Cуддя Ліпинський О.В.

Секретар судового засідання Перебийніс О.О.

Представники:

від позивача Коломієць І.О. адвокат

від відповідача не з`явився

СУТЬ СПОРУ:

Приватне акціонерне товариство ДТЕК Павлоградвугілля (далі - Позивач) звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області з позовом до Восьмого воєнізованого гірничорятувального загону Державної воєнізованої гірничорятувальної служби у вугільній промисловості України (далі - Відповідач) про врегулювання розбіжностей та визнання укладеним договору про постійне та обов`язкове аварійно-рятувальне обслуговування об`єктів в редакції позивача.

Заявлені вимоги обґрунтовані тим, що 28.01.2019 Позивачем направлено Відповідачу пропозицію щодо укладення договору про постійне та обов`язкове аварійно-рятувальне обслуговування об`єктів Позивача, однак, Відповідач з умовами договору не погодився та 12.02.2019 надіслав протокол розбіжностей, що свідчить про наявність між сторонами спору в розумінні ст. 187 Господарського кодексу України, та є підставою для врегулювання вказаних розбіжностей в судовому порядку.

Ухвалою суду від 29.03.2019 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання.

11.04.2019 до суду надійшов зустрічний позов Восьмого воєнізованого гірничорятувального загону Державної воєнізованої гірничорятувальної служби у вугільній промисловості України, за змістом якого останній просить визнати укладеним договір про постійне та обов`язкове аварійно - рятувальне обслуговування об`єктів, в редакції викладеній в протоколі розбіжностей аварійно-рятувальної служби.

Ухвалою суду від 15.04.2019 зустрічну позовну заяву Восьмого воєнізованого гірничорятувального загону Державної воєнізованої гірничорятувальної служби у вугільній промисловості України прийнято для спільного розгляду з первісним позовом.

Враховуючи зміст і підстави вимог первісного та зустрічного позовів, основною причиною даного спору, є розбіжність сторін щодо розуміння умов спірного договору, зокрема, в частині оплатності для ПрАТ ДЕТЕК Павлоградвугілля вартості постійного та обов`язкового аварійно-рятувального обслуговування його об`єктів.

З огляду на те, що перевірка наданого Відповідачем (за первісним позовом) розрахунку вартості робіт (послуг) вимагала спеціальних знань у сфері, відмінній від права, суд за клопотанням Позивача (за первісним позовом) призначив у справі судову експертизу, проведення якої було доручено Дніпропетровському науково-дослідному інституту судових експертиз, як установі, за зоною регіонального обслуговування.

Попередні витрати на оплату судової експертизи було покладено на ПрАТ ДЕТЕК Павлоградвугілля , як сторону, за клопотання якої призначено експертизу.

Згідно п. 2 ч. 1 ст. 228 ГПК України, на час проведення експертизи провадження у справі було зупинено.

24.07.2020 справа повернулась до суду без висновку експерта у зв`язку з несплатою попередньої вартості експертизи. З огляду на викладене, суд зобов`язав ПрАТ ДЕТЕК Павлоградвугілля надати пояснення із приводу невиконання вимог щодо здійснення оплати експертного дослідження.

До суду надійшли пояснення ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля , за змістом яких, останній зазначив про неможливість здійснення оплати в зв`язку з переведенням працівників підприємства на віддалений режим роботи.

18.09.2020 року, з огляду на неможливість проведення експертного дослідження у зв`язку ухиленням ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля від здійснення попередньої оплати вартості експертизи, суд поновив провадження у справі та призначив її до розгляду в підготовчому засіданні.

На стадії підготовчого провадження, Позивач за первісним позовом подав суду копію висновку експертів № 4440-4442 за результатами комплексної судової інженерно-технічної експертизи з охорони праці та безпеки життєдіяльності та комісійної судово-економічної експертизи по матеріалах справи № 905/451/19.

В засіданні суду представник ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля пояснив, що предметом спору у справі № 905/451/19 є аналогічний переддоговірний спір з приводу врегулювання розбіжностей по договору про постійне та обов`язкове аварійно-рятувальне обслуговування об`єктів між ТОВ Шахта Білозерська та Десятим воєнізованим гірничорятувальним загоном Державної воєнізованої гірничорятувальної служби у вугільній промисловості України, а отже, наведений вище висновок можуть бути застосований при розгляді справи № 904/848/19.

27.10.2020 року суд закрив підготовче провадження та призначив справу до розгляду по суті в засідання на 19.11.2020 року.

В судовому засіданні 19.11.2020 року представники сторін підтримали свої вимоги і заперечення за первісним та зустрічним позовами.

В засіданні суду 19.11.2020 року оголошувалася перерва до 25.11.2020 року, в порядку ст. 216 ГПК України.

Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін Державної воєнізованої гірничорятувальної служби у вугільній промисловості України явку представника в судове засідання після перерви не забезпечив, подав клопотання про розгляду справи без його участі.

Згідно положень ст.ст. 233, 240 ГПК України, в судовому засіданні 25.11.2020 року оголошено вступну та резолютивну частини судового рішення, складання повного рішення відкладено на строк до десяти днів із дня закінчення розгляду справи.

У зв`язку з перебуванням судді на лікарняному, складання та підписання повного тексту судового рішення відбулося після його фактичного виходу на роботу.

Розглянувши матеріали справи у відкритому судовому засіданні, заслухавши стислий зміст та підстави вимог і заперечень сторін, дослідивши подані докази, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ:

Як убачається з матеріалів справи, 28.01.2019 року ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля направило на адресу Восьмого воєнізованого гірничорятувального загону Державної воєнізованої гірничорятувальної служби у вугільній промисловості України (далі 8 ВГРЗ) проект договору про постійне та обов`язкове аварійно-рятувальне обслуговування об`єктів ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля .

В свою чергу, 12.02.2019 року 8 ВГРЗ підписав зазначений договір з протоколом розбіжностей, та повернув примірник договору разом із протоколом розбіжностей на адресу ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля .

Згідно наведеного протоколу розбіжностей, 8 ВГРЗ фактично виклав умови договору в іншій редакції. Так, за вказаним протоколом розбіжностей, зміни виключення та доповнення були запропоновані щодо преамбули договору, п.п. 1.1., 1.1.1., 1.1.12, 1.1.3, 1.1.4, 1.1.5, 1.1.6, 1.1.7, 1.1.8, 1.1.11, 1.1.12, 1.1.13, 1.1.14, 1.1.15, 1.2., п. 2, п.п. 2.1., 2.2, 2.3, 2.4, 2.5., 2.6., 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11, 2.12, п. 3, п.п. 3.1, 3.2, 3.4, 3.5.2, 3.6, 3.6.1, 3.6.3, 3.7.1, 3.7.3, 3.8, 3.10, 3.11, 3.12, 3.14, п. 4, п.п. 4.1., 4.2, 4.4, 4.5, 4.21, 4.23, 4.24, п. 5, п.п. 5.1, 5.3, 5.11, п. 7, п.п. 7.1, 7.2, 7.3., 7.4, 7.5, 7.6, п. 8, п.п. 8.4, 9.1, 9.3, 10.6, 10.7.

27.02.2019 року, з метою врегулювання розбіжностей, ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля склало протокол узгодження розбіжностей до договору про постійне та обов`язкове аварійно-рятувальне обслуговування об`єктів ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля , за змістом якого прийняло пропозиції 8 ВГРЗ щодо зміни п.п. 1.1.11, 1.1.12, 1.1.13 договору.

Неврегульовані розбіжності ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля передало на розгляд до суду, та просить визнати договір укладеним в редакції протоколу врегулювання розбіжностей.

Заперечуючи проти заявлених вимог, 8 ВГРЗ звернувся із зустрічним позовом, яким просить суд визнати спірний договір про постійне та обов`язкове аварійно-рятувальне обслуговування об`єктів ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля , укладеним в редакції викладеній в протоколі розбіжностей.

Як убачається зі змісту вимог і заперечень сторін за первісним та зустрічним позовами, суть розбіжностей, які виникли між сторонами під час укладення спірного договору, полягає у тому, що за доводами ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля , передбачені договором послуги, мають фінансуватися за рахунок коштів державного бюджету України, тоді як 8 ВГРЗ вважає, що постійне та обов`язкове аварійно-рятувальне обслуговування суб`єктів господарювання, за виключенням проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, гасіння пожеж, здійснюється за рахунок коштів таких суб`єктів.

Здійснивши оцінку доводів сторін, суд дійшов висновку, що спірний договір про постійне та обов`язкове аварійно-рятувальне обслуговування об`єктів ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля , підлягає визнанню укладеним в редакції протоколу розбіжностей Восьмого воєнізованого гірничорятувального загону Державної воєнізованої гірничорятувальної служби у вугільній промисловості України, а редакція ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля , запропонована в протоколі узгодження розбіжностей, підлягає відхиленню, виходячи з наступного.

Відповідно до статті 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.

За змістом частини першої статті 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків .

Згідно із статтею 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.

За умовами частини першої статті 640 Цивільного кодексу України договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції.

Відповідно до статті 649 Цивільного кодексу України розбіжності, що виникли між сторонами при укладенні договору на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування та в інших випадках, встановлених законом, вирішуються судом. Розбіжності, що виникли між сторонами при укладенні договору не на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, можуть бути вирішені судом у випадках, встановлених за домовленістю сторін або законом.

Згідно зі статтею 181 Господарського кодексу України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках. Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору. За наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором. Сторона, яка одержала протокол розбіжностей до договору, зобов`язана протягом двадцяти днів розглянути його, в цей же строк вжити заходів для врегулювання розбіжностей з другою стороною та включити до договору всі прийняті пропозиції, а ті розбіжності, що залишились неврегульованими, передати в цей же строк до суду, якщо на це є згода другої сторони. У разі досягнення сторонами згоди щодо всіх або окремих умов, зазначених у протоколі розбіжностей, така згода повинна бути підтверджена у письмовій формі (протоколом узгодження розбіжностей, листами, телеграмами, телетайпограмами тощо). Якщо сторона, яка одержала протокол розбіжностей щодо умов договору, заснованого на державному замовленні або такого, укладення якого є обов`язковим для сторін на підставі закону, або сторона - виконавець за договором, що в установленому порядку визнаний монополістом на певному ринку товарів (робіт, послуг), яка одержала протокол розбіжностей, не передасть у зазначений двадцятиденний строк до суду розбіжності, що залишилися неврегульованими, то пропозиції другої сторони вважаються прийнятими. У разі якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних умов господарського договору, такий договір вважається неукладеним (таким, що не відбувся). Якщо одна із сторін здійснила фактичні дії щодо його виконання, правові наслідки таких дій визначаються нормами Цивільного кодексу України.

Частиною першою статті 187 Господарського кодексу України встановлено, що спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов`язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. Інші переддоговірні спори можуть бути предметом розгляду суду у разі якщо це передбачено угодою сторін або якщо сторони зобов`язані укласти певний господарський договір на підставі укладеного між ними попереднього договору.

Відповідно до пункту 12 частини першої статті 20 Кодексу цивільного захисту України до завдань і обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту належить, зокрема, забезпечення аварійно-рятувального обслуговування суб`єктів господарювання відповідно до вимог статті 133 цього Кодексу.

За змістом частини першої статті 133 Кодексу цивільного захисту України суб`єкти господарювання та окремі території, на яких існує небезпека виникнення надзвичайних ситуацій, підлягають постійному та обов`язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню на договірній основі аварійно-рятувальними службами, які пройшли атестацію в установленому порядку.

Частиною 2 статті 133 Кодексу цивільного захисту України визначено, що аварійно-рятувальне обслуговування передбачає надання послуг з проведення відповідних робіт із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій (профілактики), локалізації і ліквідації наслідків аварій, інших послуг відповідно до укладеної угоди.

Суб`єкти господарювання, галузі та окремі території, які підлягають постійному та обов`язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню, а також порядок такого обслуговування визначаються Кабінетом Міністрів України (частина 3 статті 133 Кодексу цивільного захисту України).

Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2016 № 763 затверджено Перелік суб`єктів господарювання, галузей та окремих територій, які підлягають постійному та обов`язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню на договірній основі. Відповідно до пунктів 1, 2 такого Переліку такими суб`єктами є: суб`єкти господарювання, у власності або користуванні яких перебувають об`єкти підвищеної небезпеки (за винятком суб`єктів господарювання, що утворили на професійній основі об`єктові аварійно-рятувальні служби, які пройшли атестацію в установленому порядку); суб`єкти господарювання, у власності, володінні або користуванні яких перебувають окремі об`єкти, на території яких існує небезпека виникнення надзвичайних ситуацій державного, регіонального та місцевого рівня (за винятком суб`єктів господарювання, що утворили на професійній основі об`єктові аварійно-рятувальні служби, які пройшли атестацію в установленому порядку), зокрема, галузі вугільної промисловості: діючі шахти, а також шахти в період їх будівництва, реконструкції, ліквідації або консервації.

ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля віднесено до підприємство галузі вугільної промисловості, щодо яких існує небезпека виникнення надзвичайних ситуацій, а отже, укладення договору про постійне аварійно-рятувальне обслуговування його об`єктів, є обов`язковим в силу закону.

Відповідно до Порядку здійснення постійного та обов`язкового аварійно-рятувального обслуговування суб`єктів господарювання, галузей та окремих територій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2017 № 5, (далі - Порядок № 5) останній визначає механізм здійснення аварійно-рятувальними службами постійного та обов`язкового аварійно-рятувального обслуговування суб`єктів господарювання, галузей та окремих територій, щодо яких існує небезпека виникнення надзвичайних ситуацій.

Аварійно-рятувальному обслуговуванню підлягають суб`єкти господарювання, галузі та окремі території, щодо яких існує небезпека виникнення надзвичайних ситуацій (пункти 1, 2 Порядку № 5).

Пунктом 4 Порядку № 5 визначено, що право на здійснення обслуговування мають аварійно-рятувальні служби, що утворені на професійній основі та атестовані відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.11.2013 № 828 Про затвердження Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників .

Пунктом 5 Порядку № 5 встановлено, що у разі відсутності на об`єкті суб`єкта господарювання власної об`єктової аварійно-рятувальної служби, атестованої в установленому порядку для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, виникнення яких можливе на зазначеному об`єкті, обслуговування такого об`єкта здійснюється іншими аварійно-рятувальними службами, а на об`єкті, що має стратегічне значення для економіки та/або безпеки держави, - державними аварійно-рятувальними службами, атестованими відповідно до законодавства.

Обслуговування суб`єктів господарювання, у власності, володінні або користуванні яких перебувають об`єкти, діяльність яких пов`язана з веденням гірничих робіт або експлуатацією гірничих виробок, здійснюється державними воєнізованими аварійно-рятувальними службами.

Згідно з пунктом 6 Порядку № 5 обслуговування здійснюється на підставі відповідного договору, що укладається між суб`єктом господарювання та аварійно-рятувальною службою, за письмовим зверненням уповноваженої особи суб`єкта господарювання до відповідної аварійно-рятувальної служби з одночасним поданням відомостей, визначених за результатами ідентифікації об`єкта підвищеної небезпеки, декларації безпеки та плану локалізації і ліквідації наслідків аварій на об`єкті підвищеної небезпеки, які підлягають обслуговуванню.

Аварійно-рятувальна служба, яка здійснює обслуговування, подає уповноваженій особі суб`єкта господарювання письмові повідомлення про загрози виникнення надзвичайних ситуацій на об`єкті суб`єкта господарювання, який нею обслуговується, та рекомендації щодо зменшення ризиків виникнення надзвичайних ситуацій та/або проведення заходів для повного усунення ризиків їх виникнення (п. 7 Порядку № 5).

Відповідно до п. 8 Порядку № 5, кількість та чисельний склад оперативних одиниць аварійно-рятувальної служби визначаються керівником аварійно-рятувальної служби за погодженням із суб`єктом господарювання. При цьому враховується специфіка об`єкта чи окремої території, а також спеціалізація, дислокація та нормативи виїзду підрозділів такої служби для проведення обслуговування.

Згідно з п. 9 Порядку № 5, вартість обслуговування визначається згідно з розрахунком, що є невід`ємною частиною договору на обслуговування.

Формування вартості обслуговування об`єкта суб`єкта господарювання державними аварійно-рятувальними службами здійснюється згідно з економічно обґрунтованими плановими витратами відповідного підрозділу (оперативної одиниці) аварійно-рятувальної служби, пов`язаними з його обслуговуванням, визначеними на підставі національних положень (стандартів), державних та галузевих нормативів витрат ресурсів, техніко-економічних розрахунків та кошторисів з урахуванням цін на матеріальні ресурси та послуги відповідно до вимог законодавства.

Вартість обслуговування для аварійно-рятувальних служб визначається з урахуванням витрат, пов`язаних з організацією здійснення обслуговування.

Оплата за обслуговування здійснюється за фактично виконані роботи на підставі відповідного акта.

Пунктом 10 Порядку № 5 визначено, що проведення аварійно-рятувальною службою аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, гасіння пожеж здійснюється безоплатно.

Витрати на проведення аварійно-рятувальною службою окремих аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, спрямованих на пошук, рятування і захист населення, запобігання руйнуванням і матеріальним збиткам, локалізацію зони впливу небезпечних чинників, ліквідацію чинників, що унеможливлюють проведення таких робіт або загрожують життю рятувальників, можуть бути повністю або частково відшкодовані відповідно до закону.

У свою чергу, механізм формування вартості обслуговування, визначається Порядком визначення розмірів оплати за обслуговування об`єктів та окремих територій державними аварійно-рятувальними службами, затвердженим спільним наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції № 495/369 від 15.12.2003 року (далі Порядок № 495/369).

Зазначений Порядок визначає, що вартість постійного та обов`язкового аварійно-рятувального обслуговування складається з розрахунку витрат на утримання аварійно-рятувальної служби (формування) та вартості виконання окремих аварійно-рятувальних робіт, у тому числі невідкладних робіт , які визначені ч. 1 п. 10 Порядку № 5, як такі, що надаються безоплатно, окремих робіт , які згідно ч. 2 п. 10 Порядку № 5 можуть бути повністю або частково відшкодовані у випадках визначених законом, додаткових платних послуг, та робіт які не відносяться до невідкладних, і входять до поняття постійного аварійно-рятувального обслуговування.

Сукупний аналіз наведених нормативних актів, дає підстави для висновку, що в силу вимог Порядку № 5, на підставі відповідного договору, за рахунок суб`єкта господарювання, на об`єктах якого здійснюється постійне та обов`язкове аварійно-рятувальне обслуговування, фінансуванню підлягають витрати на утримання аварійно-рятувальної служби та надання послуг з проведення відповідних робіт із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій (профілактики), локалізації і ліквідації наслідків аварій, інших послуг відповідно до договору (ч. 4 п. 9 Порядку № 5).

Що стосується проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, які здійснюються безоплатно, а також інших окремих аварійно-рятувальних та невідкладних робіт, спрямованих на пошук, рятування і захист населення, запобігання руйнуванням і матеріальним збиткам, локалізацію зони впливу небезпечних чинників, ліквідацію чинників, що унеможливлюють проведення таких робіт або загрожують життю рятувальників, які можуть бути повністю або частково відшкодовані відповідно до закону, вартість таких робіт (послуг) не підлягає включенню до вартості обслуговування, яка визначається згідно з розрахунком, що є невід`ємною частиною договору про постійне та обов`язкове аварійно-рятувальне обслуговування об`єктів.

Таким чином, заважаючи на те, що запропонована 8 ВГРЗ в протоколі розбіжностей редакція договору про постійне та обов`язкове аварійно-рятувальне обслуговування об`єктів ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля відповідає наведеним вище приписам нормативних документів, суд вважає вимоги за зустрічним позовом обґрунтованими й такими, що підлягають задоволенню.

В задоволенні первісного позову слід відмовити в повному обсязі, адже редакція умов спірного договору, яка викладена в протоколі узгодження розбіжностей передбачає, що надання послуг постійного та обов`язкового аварійно-рятувального обслуговування об`єктів ПрАТ ДЕТЕК Павлоградвугілля здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, що не відповідає наведеним вище приписам чинного законодавства.

На стадії підготовчого провадження у даній справі, з метою перевірки відповідність наданого 8 ВГРЗ розрахунку вартості робіт вимогам Положення (стандарту) бухгалтерського обліку, а також Порядку визначення розмірів оплати за обслуговування об`єктів та окремих територій державними аварійно-рятувальними службами, затвердженого спільним Наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 15.12.2003 № 495/369, та іншим нормативним актам, на які міститься посилання у відповідних пунктах договору в редакції протоколу розбіжностей 8 ВГРЗ, за клопотанням ПрАТ ДЕТЕК Павлоградвугілля було призначено судову експертизу, попередні витрати на проведення якої було покладено на Позивача.

У зв`язку з ухиленням ПрАТ ДЕТЕК Павлоградвугілля від здійснення попередньої оплати експертизи, що стало перешкодою її проведенню, суд, керуючись приписами ч. 4 ст. 102 ГПК України, визнає встановленими обставини правильності визначення в п. 7.1 проекту Договору про постійне та обов`язкове аварійно-рятувальне обслуговування об`єктів ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля в редакції п. 52 протоколу розбіжностей від 12.02.2019 року (редакція пунктів договору, запропонована Аварійно-рятувальною службою), загальної вартості аварійно-рятувального обслуговування на період дії договору у розмірі 142 854 836 грн.

Надана ПрАТ ДЕТЕК Павлоградвугілля копія висновку експертів № 4440-4442 від 29.05.2020 року, який складений по справі № 905/451/19, судом до уваги не приймається, адже ухвалою Господарського суду Донецької області від 12.08.2020 року в зазначеній справі https://reyestr.court.gov.ua/Review/90988239 , встановлено що наведений висновок не відповідає вимогам, які висловлені законом щодо висновку експертизи та зобов`язав експертну установу провести судову експертизу в зазначеній справі.

Згідно приписів ст. 129 ГПК України, судові витрати, пов`язані з розглядом первісного позову, покладаються на позивача за первісним позовом. Витрати зі сплати судового збору за пред`явлення зустрічного позову, покладаються на відповідача за зустрічним позовом.

Керуючись ст.ст. 2, 5, 73, 74, 76-79, 86, 102, 129, 233, 236-241, 326 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

В задоволенні первісного позову Приватного акціонерного товариства ДТЕК Павлоградвугілля відмовити.

Зустрічний позов Восьмого воєнізованого гірничорятувального загону Державної воєнізованої гірничорятувальної служби у вугільній промисловості України задовольнити.

Визнати укладеним з 01 лютого 2019 року Договір про постійне та обов`язкове аварійно-рятувальне обслуговування об`єктів ПрАТ ДТЕК Павлоградвугілля , між Восьмим воєнізованим гірничорятувальним загоном Державної воєнізованої гірничорятувальної служби у вугільній промисловості України та Приватним акціонерним товариством ДТЕК Павлоградвугілля в редакції Восьмого воєнізованого гірничорятувального загону, яка викладена в протоколі розбіжностей від 12 лютого 2019 року до Договору про постійне та обов`язкове аварійно-рятувальне обслуговування об`єктів ПрАТ "ДТЕК Павлоградвугілля", та містить наступні умови:

Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін (далі - Аварійно-рятувальна служба ), в особі командира загону ОСОБА_1, який діє на підставі Положення про Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін, затвердженого наказом міненерго вугілля від 17.11.2016 р. № 740 з одного боку, та ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ДТЕК ПАВЛОГРАДВУПЛЛЯ (далі - Замовник), в особі Генерального директора ОСОБА_2, діючого на підставі Статуту, з іншого боку, керуючись ст.ст. 23, 133 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 p. M5403-VI, ст. 29 Гірничого Закону України № 1127 від 06.10.1999 p., Порядком здійснення постійного та обов`язкового аварійно-рятувального обслуговування суб`єктів господарювання, галузей та окремих територій, затвердженого постановою Кабінет) Міністрів України від 11.01.2017 № 5 та Іншим законодавством, уклали цей Договір про наступне:

1.1. Предметом даного договору є організація і виконання Аварійно-рятувальною службою постійного та обов`язкового аварійно-рятувального обслуговування виробничих структурних підрозділів Замовника , яке включає аварійно-рятувальні роботи, роботи із запобігання виникненню та мінімізації наслідків надзвичайних

ситуацій; роботи із забезпечення готовності сил і засобів до дій за

призначенням, а саме:

- ШАХТА ЗАХІДНО-ДОНБАСЬКА ВСП ШАХТОУПРАВЛІННЯ ТЕРНІВСЬКЕ

- ШАХТА САМАРСЬКА ВСП ШАХТОУПРАВЛІННЯ ТЕРШВСЬКЕ

- ШАХТА СТЕПОВА ВСП ШАХТОУПРАВЛІННЯ ПЕРШОТРАВЕНСЬКЕ

- ШАХТА ЮВІЛЕЙНА ВСП ШАХТОУПРАВЛІННЯ ПЕРШОТРАВЕНСЬКЕ

- ШАХТА ДНІПРОВСЬКА ВСП ШАХТОУПРАВЛІННЯ ДНІПРОВСЬКЕ

- ШАХТА ІМЕНІ М.І. СТАШКОВА ВСП ШАХТОУПРАВЛІННЯ ДНІПРОВСЬКЕ

- ШАХТА ПАВЛОГРАДСЬКА ВСП ШАХТОУПРАВЛІННЯ ПАВЛОГРАДСЬКЕ

- ШАХТА ТЕРНІВСЬКА ВСП ШАХТОУПРАВЛІННЯ ПАВЛОГРАДСЬКЕ

- ШАХТА ІМЕНІ ГЕРОЇВ КОСМОСУ ВСП ШАХТОУПРАВЛІННЯ ІМЕНІ ГЕРОЇВ КОСМОСУ

- ШАХТА БЛАГОДАТНА ВСП ШАХТОУПРАВЛІННЯ ГЕРОЇВ КОСМОСУ

- ФІЛІЯ ЦЕНТРАЛЬНА ЗБАГАЧУВАЛЬНА ФАБРИКА ПАВЛОГРАДСЬКА

(далі - Об`єкти), яке включає такі види робіт:

1.1.1. пошук і порятунок людей у разі виникнення надзвичайних ситуацій на Об`єктах;

- гасіння підземних пожеж, ліквідація наслідків вибухів, раптових викидів вугілля і газу, проривів води і затоплень, гірничих ударів, обвалень гірничих порід та інших надзвичайних ситуацій на Об`єктах у небезпечних умовах (загазування шкідливими газами та задимленості атмосфери, підвищення температури, загрози вибухів тощо);

1.1.2. надання при надзвичайних ситуаціях та нещасних випадках у можливих межах невідкладної, у тому числі медичної, допомоги працівникам Об`єктів, які перебувають у небезпечному для життя й здоров`я стані, на місці події та під час евакуації до медичних закладів;

1.1.3. профілактичне обстеження Об`єктів щодо стану їх протиаварійного захисту відповідно до вимог законодавства з питань охорони праці;

1.1.4. участь у розробленні та погодженні планів ліквідації аварій Об`єктів і контроль за їх відповідністю фактичному становищу;

1.1.5. виконання депресійних, газових і теплових зйомок;

1.1.6. відбір проб та аналіз складу повітря і міри запилення виробок та приміщень;

Пункт 1.1.7 виключити

1.1.8. участь у навчанні та тренуванні членів об`єктових допоміжних гірничорятувальних команд (Далі ДГК);

- участь у нявчанні та тренуванні працівників та посадових осіб об`єктів з метою вжиття відповідних дій та дотримання правил поведінки, необхідних у разі виникнення аварій;

1.1.11, 1.1.12, 1.1.13 Виключити

Доповнити пунктом 1.1.14 наступного змісту:

1.1.14. Участь у роботі комісій з прийняття в експлуатацію нових та реконструйованих шахт, горизонтів, дільниць, очисних вибої об`єктів, що вводяться вдію на Об`єктах і потребують обслуговування;

Доповнити пунктом 1.1.15. наступного змісту:

1.1.5. Участь у роботі комісій з розслідування причин виникнення надзвичайних ситуацій на Об`єктах, до ліквідації яких була залучена Аварійно-рятувальна служба .

Доповнити пунктом 1.2 наступного змісту:

1.2. Кількість та чисельний склад оперативних одиниць Аварійно-рятувальної служби наведено у додатку 1 до цього договору.

2. Порядок залучення Аварійно - рятувальної служби для виконання робіт на Об`єктах

2.1. Залучення Аварійно-рятувальної служби для виконання аварійно-рятувальних робіт на Об`єкт здійснюється Замовником на всі види допущених аварій та надзвичайних ситуацій відповідно до Плану ліквідації аварій Об`єктів. Кількість гірничорятувальних відділень та основного складу, види та кількість спеціального оснащення, що виїжджають на Об`єкти, визначаються Диспозицією виїздів на аварії підрозділів Аварійно-рятувальної служби (далі Диспозиція) та вимогами ДНАОП 1.1.30-4.01 - 97 Статут ДВГРС з організації та ведення гірничорятувальних робіт .

2.2. Залучення Аварійно-рятувальної служби для надання невідкладної, у тому числі медичної допомоги постраждалим працівникам Об`єкта, здійснюється Замовником на всі випадки травмування або гострого захворювання відповідно до Плану ліквідації аварій Об`єкта.

2.3. У разі необхідності, до робіт з ліквідації аварій та аварійних ситуацій, згідно Диспозиції Аварійно-рятувальної служби та дислокації підрозділів Державної воєнізованої гірничорятувальної служби у вугільній промисловості (далі ДВГРС), можуть залучатися інші підрозділи ДВГРС, керівники та спеціалісти Центрального штабу ДВГРС. При цьому умови дії цього Договору поширюються на залучені підрозділи ДВГРС. Подальше використання залучених підрозділів ДВГРС визначається командним

пунктом.

2.4. Проведення профілактичних обстежень, перевірка стану протиаварійного захисту та готовності Об`єктів до проведення робіт з ліквідації надзвичайних ситуацій здійснюється особовим складом Аварійно - рятувальної служби за річним планом робіт, затвердженим командиром Аварійно - рятувальної служби , який доводиться до відома керівників Об`єктів.

2.5. Проведення депресійних, газових і теплових зйомок на кожному Об`єкті Замовника здійснюється Аварійно-рятувальною службою один раз на 3 роки за графіком, який розробляється відповідними підрозділами Замовника та Аварійно-рятувальної служби , узгоджується командиром Аварійно-рятувальної служби і затверджується директором Замовника.

2.6. Проведення на Об`єктах Замовника відбору та аналізу проб рудникового

повітря, виконання контролю пиловибухобезпеки гірничих виробок здійснюється Аварійно-рятувальною службою згідно НПОП 10.0-5.02-04 Інструкція з контролю складу рудникового повітря, визначення багаторазовості та встановлення категорій шахт за метаном та Інструкції із запобігання та локалізації вибухів вугільного пилу, затвердженого наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 11.10.2013 року № 724, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.10.2013 року за № 1834/24366.

2.7. Виключити

2.8. Первинне та повторне навчання і тренування робітників та посадових осіб Об`єктів за програмами підготовки та перепідготовки членів ДГК проводиться представником Аварійно-рятувальної служби за графіками, які розробляють керівники відповідних структурних підрозділів Об`єктів, погоджують представники Аварійно-рятувальної служби і затверджує директор Об`єкта.

Підготовка робітників і посадових осіб Об`єктів до дій в умовах надзвичайних ситуацій здійснюється за участю представників Аварійно-рятувальної служби за відповідними графіками два рази на рік до введення в дію ПЛА.

2.9. Виключити

Доповнити п. 2.10 наступного змісту:

2.10. Залучення представника Аварійно-рятувальної служби для участі у роботі комісій з прийняття в експлуатацію нових та реконструйованих шахт, горизонтів, дільниць, очисних вибоїв та інших об`єктів Замовника, що вводяться в дію і потребують обслуговування, здійснюється за погодженням з Аварійно-рятувальною службою на

підставі наказу Замовника.

Доповнити п. 2.11 наступного змісту:

2.11. Залучення представника Аварійно-рятувальної служби для участі у роботі комісій з розслідування причин виникнення надзвичайних ситуацій на об`єктах Замовника, здійснюється за погодженням з Аварійно-рятувальною службою на підставі відповідного наказу згідно Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року №1232.

Доповнити п. 2.12 наступного змісту:

2.12. Проведення тактичних тренувань, вправ в респіраторах, навчання особового складу на Об`єктах Замовника здійснюється зі графіками, погодженими директором Об`єкта Замовника.

3. ОБОВ`ЯЗКИ АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ

Для виконання аварійно-рятувального обслуговування Об`єктів Аварійно-рятувальна служба зобов`язана: 3.1. Бути атестованою до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

3.2. У цілодобовому режимі забезпечувати постійну готовність основного складу і спеціального оснащення до виїзду на Об`єкти для ліквідації аварій та аварійних ситуацій.

3.4. Забезпечувати залучення до виконання робіт на Об`єкти основного складу відповідного кваліфікаційного рівня та стану здоров`я, що пройшов професійний відбір та придатного до роботи в екстремальних умовах.

3.5.2. прийняття термінових заходів з пошуку і порятунку людей у зоні надзвичайної ситуації та надання невідкладної, у тому числі медичної, допомоги потерпілим;

3.6. По закінченні аварійно - рятувальних робіт:

3.6.1. готувати звіт про роботу Аварійно-рятувальної служби ;

3.6.3. готувати та надавати на затвердження Замовнику дефективний акт, акт списання матеріалів, витрачених при ліквідації аварії або аварійної ситуації, основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, які прийшли в непридатність під час ліквідації аварії або аварійної ситуації.

3.7.1 розробку Маршрутної системи профілактичних обстежень Об`єкту і виконання робіт із запобігання виникненню та мінімізації наслідків надзвичайних ситуацій на Об`єкті;

3.7.3 виконання первинного та повторного навчання робітників і посадових осіб Об`єктів за програмами підготовки та перепідготовки членів ДГК, підготовку працівників Об`єктів до дій в умовах надзвичайних ситуацій.

3.8. Виконувати планові відбір та аналіз проб рудникового повітря на Об`єкті, а також надання їх результатів відповідно до вимог НПАОП 10.0-5.02-04 Інструкція з контролю складу рудникового повітря, визначення багатогазовості та встановлення категорій шахт за метаном , плановий контроль пиловибухобезпеки гірничих виробок і надання його результатів відповідно до вимог наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України вік 11.10.2013 року № 724 Про затвердження Інструкції із запобігання та локалізації вибухів вугільного пилу , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.10.2013 року за № 1834/24366.

3.10. Виконувати планові депресійні, газові та теплові зйомки на Об`єктах і надання їх результатів відповідно до вимог ДНАОП 1.1.30 - 6.09.93 Керівництво з проектування вентиляції вугільних шахт , Керівництва з виробництва депресійних і газових зйомок у вугільних шахтах , затвердженого Мінвуглепромом СРСР 29.11.1989 року, Керівництва з проведення теплових зйомок у вугільних шахтах , затвердженого Мінвуглепромом СРСР U. 11.1981 року.

3.11. Проводити первинне і повторне навчання робітників і посадових осіб Об`єктів за програмами підготовки та перепідготовки членів ДГК, брати участь у підготовці працівників Об`єктів до дій в умовах надзвичайної ситуації.

3.13. Виключити

Доповнити пунктом 3.14. наступного змісту:

3.15. Надавати Замовнику Акт виконання умов договору в термін до 25 числа поточного місяця.

4. Обов`язки замовника

Для забезпечення виконання робіт, передбачених цим Договором Замовник зобов`язаний:

4.1. Розробляти і погоджувати з Аварійно-рятувальною службою плани ліквідації аварій Об`єктів і забезпечувати їх відповідність фактичному стану на Об`єктах.

4.2. Негайно вводити в дію план ліквідації аварія Об`єктів при виникненні аварій або аварійних ситуацій.

4.4. Забезпечувати відповідний стан безпеки Об`єктів, дотримання вимог нормативно-правових актів, стандартів, норм, правил з питань безпечного ведення гірничих та аварійно-рятувальних робіт.

4.5. У випадках, коли аварії не ліквідовані за допомогою заходів планів ліквідації аварій, спільно з Аварійно-рятувальною службою розробляти оперативні плани ліквідації аварій, проекти з ліквідації аварій та Об`єктах. Залучати для розробки проектів з ліквідації аварій на об`єктах фахівців галузевих інститутів.

4.21. Створювати Об`єктові ДПС і організовувати їх первинне та повторне навчання, забезпечувати Об`єктові ДГК приміщенням, оснащенням, матеріалами. Підтримувати оснащення ДГК постійно застосування відповідно до встановлених нормативних вимог.

Доповнити пунктом 4.23 наступного змісту:

4.23. У триденний термін з дня отримання, підписувати Акт виконання умов договору (Додаток 2).

Доповнити пунктом 4.24 наступного змісту:

4.24. Оплачувати вартість аварійно-рятувального обслуговування на умовах, визначених цим Договором.

5. ПРАВА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ

Аварійно-рятувальна служба має право:

5.1. Обстежувати Об`єкти Замовника з метою попередження виникнення аварій та аварійних ситуацій та мінімізації їх наслідків.

5.3. Скасовувати власні погодження планів ліквідації аварій або їх окремих

позицій у разі їх невідповідності фактичному стану на Об`єктах або неможливості виконання його оперативної частини.

Доповнити пунктом 5.11 наступного змісту:

5.11. Виставляти Замовнику рахунки за постійне та обов`язкове аварійно-рятувальне обслуговування, на умовах передбачених цим Договором.

7. Вартість обслуговування

7.1. Загальна вартість-рятувального обслуговування за період дії цього Договору становить 142 854 836 гри., у тому числі ПДВ 23 809139,33 грн. Вона складається з щомісячних обов`язкових платежів та встановлена Сторонами на основі розрахунку (калькуляції), який визначений у Додатку 3 та є невід`ємною частиною договору. Щомісячний платіж становить 12 986 803,27 гри., у тому числі ПДВ 2 164 467,21 грн.

Розрахунок вартості аварійно-рятувального обслуговування виконаний з урахуванням вимог Порядку здійснення постійного та обов`язкового аварійно-рятувального обслуговування суб`єктів господарювання, галузей та окремих територія, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.01.2017 № 5, на підставі Порядку визначення розмірів оплати за обслуговування об`єктів та окремих територій державними аварійно-рятувальними службами, затвердженого спільним наказом МНС та Мінекономіки від 15.12.2003 р. № 495/369. Формування вартості обслуговування Об`єктів здійснюється згідно з економічно обґрунтованими плановими витратами Аварійно-рятувальної служби , пов`язаними з його обслуговуванням, визначеними на підставі національних положень (стандартів), державних та галузевих нормативів витрат ресурсів, техніко економічних розрахунків та кошторисів з урахуванням цін на матеріальні ресурси та послуги відповідно до вимог законодавства. Вартість обслуговування визначається з урахуванням витрат, пов`язаних з організацією здійснення обслуговування.

Визначення вартості аварійно-рятувального обслуговування, в частині оплати праці працівників Аварійно-рятувальної служби, здійснюється у відповідності до Положення про оплату праці працівників ДВГРС, що є додатком ЗО до Умов оплати праці Галузевої угоди та Положення про грошове забезпечення особового складу ДВГРС, затвердженого наказом Мінпаливенерго від 16.08.2002 р. № 484, зареєстрованого в Мін`юсті 05.11.2002 за №870/7158.

7.1.1. Аварійно-рятувальна служба не пізніше 25 числа звітного місяця надає Замовнику Акт виконання умов договору (Додаток 2) в 2- х примірниках та рахунок на оплату.

7.1.2. Оплата за обслуговування Об`єктів здійснюється Замовником не пізніше 3 (третього) числа наступного місяця на підставі виставленого рахунку та Акту виконання умов договору.

7.1.3. Проведення Аварійно-рятувальною службою аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуація, гасіння пожеж здійснюється безоплатно.

Витрати на проведення Аварійно-рятувальною службою окремих аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, спрямованих на пошук, рятування і захист населення, запобігання руйнуванням І матеріальним збиткам, локалізацію зони впливу небезпечних чинників, ліквідацію чинників, що унеможливлюють проведення таких робіт або загрожують життю рятувальників, можуть бути повністю або частково відшкодовані.

Визначення вартості аварійно-рятувальних робіт проводиться по фактично понесеним витратам і оформлюється актом виконаних робіт до якого включені:

- вартість основних засобів, малоцінних і швидкозношуваних предметів та матеріалів Аварійно-рятувальної служби , які прийшли в непридатність під час ліквідації аварій на Об`єктах Замовника, оформлюється дефектними актами та актами списання, які погоджуються Аварійно-рятувальною службою і Замовником та відшкодовуються замовником як грошовими коштами (повністю або частково) так і матеріальними цінностями (повністю або частково);

- трудові витрати Аварійно-рятувальної служби (робота в газозахисних респіраторах, робота в надурочний, нічний час) понесені під час ліквідації аварій на Об`єктах, оформлюються Табелем обліку робочого часу по виконанню аварійно-рятувальних робіт особовим складом, які погоджуються Аварійно-рятувальною службою і Замовником;

- інші витрати, пов`язані з виконанням аварійно-рятувальних робіт.

7.2. Виключити.

7.3. Виключити.

7.4. На дату виникнення податкових зобов`язань або підстав для їх коригування відповідно до Податкового кодексу України (дата підписання Акту виконання умов договору), Аварійно-рятувальна служба складає податкову накладну (розрахунок коригування до податкової накладної) в електронній формі. Реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у випадках, передбачених законодавством, здійснюється Аварійно-рятувальною службою з урахуванням граничних строків, передбачених п. 201.10 Податкового кодексу України.

Електронна адреса для надання податкової накладної: medoc_cau@dtek.com .

Сторони договору підтверджують наявність Комплектів електронного цифрового підпису.

За необхідності, на вимогу Замовника або Виконавця, проводиться звірка взаєморозрахунків між Сторонами, результати якої оформляються актом.

Доповнити пунктом 7.5 наступного змісту:

7.5. Аварійно-рятувальна служба і Замовник несуть рівну відповідальність за достовірність відомостей, що підлягають оплаті.

Доповнити пунктом 7.6 наступного змісту:

7.6. Замовник при перерахуванні грошових коштів на розрахунковий рахунок Аварійно-рятувальної служби , в призначенні платежу платіжного доручення в обов`язковому порядку вказує реквізити цього Договору (номер, дата укладання) а також період (місяць, рік), за який здійснюється оплата.

У разі відсутності в призначенні платежу платіжного доручення реквізитів Договору (номер, дата укладаннях), а також періоду (місяць, рік), за який здійснюється оплата, здійснена оплата за Послуги зараховується в хронологічному порядку відповідно до дати виникнення зобов`язань з оплати.

8. Відповідальність сторін Доповнити п. 8.4. наступного змісту:

8.4. За несвоєчасне виконання грошових зобов`язань Замовник сплачує на користь Аварійно-рятувальної служби неню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, за кожен день прострочення зобов`язання до повного його виконання. Додатково Замовник зобов`язаний на вимогу Аварійно-рятувальної служби сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми.

9.1. Договір набуває чинності з дати підписання і діє з 01.02.2019 року до 31.12.2019 року.

9.3. При відмові від послуг Аварійно-рятувальної служби Замовник повинен не пізніше, ніж за три місяці письмово попередити про це іншу сторону.

Доповнити п. 10.6 наступного змісту:

10.6. Додатки №1, №2, №3 до цього Договору є його невід`ємною частиною.

Доповнити п. 10.7, наступного змісту:

10.7. У відповідності до Податкового кодексу України Аварійно-рятувальна служба є неприбутковою організацією, код 0031 , платником ПДВ.

Додаток №1

до Договору №


від


2019р.

Кількість та чисельний склад

оперативних одиниць Аварійно-рятувальної служби

№п/пНайменування підрозділів Кількість ОПЕРАТИВНА СЛУЖБА: 1Оперативний взвод (відділення) 8 2Перший взвод (відділення) 8 3Другий взвод (відділення) 8 4Оперативний відділ 1 5Оперативно-медична служба 1 6Виробничо-профілактична служба 1 7Служба депресійних, газових та теплових зйомок 1 8Спеціалізована газоаналітична лабораторія 1 ДОПОМІЖНА СЛУЖА 1Адміністративний апарат 1 2Відділ бухгалтерського 1 3Відділ економіки, планування, організації, праці та заробітної плати 1 4Відділ кадрів 1 5Служба технічного забезпечення 1 6Господарська служба 1

Командир загону


ОСОБА_1

підпис/печатка

Додаток 2 (зразок)

До договору №_____

від ___


2019

АКТ

виконаних умов договору № _____

Від ___


2019 року

За


2019 року

м. Павлоград від ___


2019 року

Аварійно-рятувальна служба Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін ЗАМОВНИК ПрАТ ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ 51400, Україна, Дніпропетровська область м. Павлоград, пул, Дніпровська, 597 р/р НОМЕР_1 ,в АТ Укрсіббанк м. Харків МФО 351005 ЄДРПОУ 00159427 ІПН 001594204 100, Свідоцтво платника ПДВ 100129350 Реквізити Замовника






ВОСЬМИЙ ВОЄНІЗОВАНИЙ ГІРНИЧОРЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН, дані - Аварійно-рятувальна служба , в особі командира загону ОСОБА_1, який діє на підставі Положення і одного боку, і


далі Замовник, в собі
з іншого боку, який діє на підставі
договором № ___від
2019 року, склали цей акт про те, що Аварійно-рятувальною службою забезпечується функціонування в режимі постійної готовності до виконання комплексу аварійно-рятувальних робіт, організовувалося технічне обслуговування аварійно-рятувальних засобів, підтримувалися в належному стані матеріально-технічні резерви для проведення аварійно-рятувальних робіт з 01
201 ___р. по ___
201 ___р. на суму
грн. ___ коп. в тому числі ПДВ
грн. ___коп.

Аварійно-рятувальна служба Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін ЗАМОВНИК ПрАТ ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ Командир загону


ОСОБА_1 підпис ___
201 року
посада
підпис П.І.Б. ___
201 року

АКТ № ___

приймання-передачі робіт до договору

№ _____ від


м. Павлоград від ___


2019 року

Аварійно-рятувальна служба Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін ЗАМОВНИК


51400, Україна, Дніпропетровська область м. Павлоград, пул, Дніпровська, 597 р/р НОМЕР_1 ,в АТ Укрсіббанк м. Харків, МФО 351005 ЄДРПОУ 00159427 ІПН 001594204 100, Свідоцтво платника ПДВ 100129350 Реквізити Замовника




Ми, що нижче підписалися, представник ВОСЬМОГО ВОЄНІЗОВАНОГО ГІРНИЧОРЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ, далі Аварійно-рятувальна служба , в особі командира загону ОСОБА_1 який діє на підставі Положення і одного боку, і


далі Замовник, в собі
з іншого боку, який діє на підставі
договором № від _____2019 року, склали цей акт про те, що Аварійно-рятувальна служба здала, а Замовник прийняв роботи з проведення аварійно-рятувальних робіт. Роботи виконані, претензій за строками виконання і якості немає.

Розмір витрат Аварійно-рятувальної служби , становить


(
) тому числі ПДВ(
) і підлягає відшкодуванню Замовником на підставі цього договору. Розшифрування витрат додається.

Аварійно-рятувальна служба Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін ЗАМОВНИК


Командир загону
ОСОБА_1 Підпис ___
201 року
посада
Підпис П.І.Б. ___
201 року

Додаток №3

до Договору №


від


2019р.

ЗАТВЕРДЖУЮ:

Командир 8 ВГРЗ


ОСОБА_1

____


2019 р.

РОЗРАХУНОК

вартості аварійно-рятувального обслуговування підрозділами 8 ВГРЗ на 2019 рік

ПрАТ ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ

на 2019 рік

Розрахунок виконаний на підставі Порядку здійснення постійного та обов`язкового аварійно-рятувального обслуговування суб`єктів господарювання, галузей та окремих територій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2017 року №5 та підставі положення (Стандарту) бухгалтерського обліку

№ п/пНайменування статей затрат Сума, тис.грн. 1.Прямі витрати на утримання оперативних одиниць 14 197,675 Оплата праці працівників оперативних одиниць рятувальників 5 565,848 резерв на відпустку 517,624 Витрати на соціальні заходи 1 461,718 єдиний внесок на обов`язкове державне соціальне страхування 1 350,401 відрахування до профсоюзної організації 111,317 Прямі матеріальні ви трати на утримання оперативних одиниць рятувальників 6 652,485 матеріали 6 202,241 0,000 паливо та енергія транспортні витрати 450,244 2.Загальновиробничі витрати на утримання оперативних одиниць рятувальників 103 012,1ї7 Витрати на утримання і забезпечення готовності керівного (командного) основного особового складу 2 283,618 оплата праці керівного (командного) основного особового складуІ 684,480 резерв на відпустку 156,658 нарахування на оплату праці керівного (командного) основного особового складу 408,790 відрахування до профсоюзної організації 33,690 Витрати на утримання і забезпечення інженерно-технічного персоналу, що належить до керівного (командного) основного особового складу 291, 268 оплата праці 214, 853 резерв на відпустку 19, 982 нарахування на оплату праці 52, 136 відрахування до профсоюзної організації 4,297 матеріали 124,806 медичне забезпечення діяльності 0,000 паливо та енергія 0,000 транспортні витрати 147,458 оплата службових відряджень 2, 170 витрати на утримання, експлуатація, ремонт, страхування, операційну оренду основних аварійно-рятувальних засобів, інших необоротних матеріальних и нематеріальних активів загальновиробиичого призначення, пускові витрати 5 530,074 витрати на охорону праці та техніку безпеки 508,605 витрати на технічне переоснащення 92 598,784 витрати на податки і збори (обов`язкові платежі) 0,000 інші витрати з обслуговування основної діяльності 925,601 інші витрати для обслуговування основної діяльності 599,733 3.Адміністративні (загальногосподарські) витрати на утримання оперативних одиниць рятувальників 230,905 витрати на утримання апарату управління аварійно-рятувальної служби та іншого загальногосподарського персоналу 0,000 оплата праці 0,000 резерв на відпустку 0,000 нарахування на оплату праці 0,000 відрахування до профсоюзної організації 0,000 оплата службових відряджень 57,005 витрати на утримання, експлуатацію, ремонт, страхування, охорону, операційну оренду основних засобів, Інших необоротних матеріальних и нематеріальних активів загальногосподарського призначення 39,268 канцелярські витрати 56,219 витрати на зв`язок (телефонних, мобільний, коштовний, Інтернет) 8,453 інші витрати загальногосподарського призначення 69,960 4.Інші витрати 1 605,000 5.Всього 119 045,697 6.ПДВ 23 809,139 7.Загальна сума витрат на обслуговування 142 854,836 8.Вартість за місяць 12 986,803

Начальник відділу економіки І.В. Мігіцька

Стягнути з Приватного акціонерного товариства "ДТЕК Павлоградвугілля" (51400, Дніпропетровська обл., місто Павлоград, вул. Соборна, буд. 76, код ЄДРПОУ 00178353) на користь Восьмого воєнізованого гірничорятувального загону Державної воєнізованої гірничорятувальної служби у вугільній промисловості України (51400, Дніпропетровська обл., місто Павлоград, вул. Дніпровська, буд. 597, код ЄДРПОУ 00159427)1921 грн. витрат зі сплати судового збору, видати наказ.

Рішення набирає законної сили у відповідності до ст. 241 Господарського процесуального кодексу України та може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 15.12.2020

Суддя О.В. Ліпинський

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення25.11.2020
Оприлюднено15.12.2020
Номер документу93532615
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/848/19

Судовий наказ від 04.06.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Бєлік Вікторія Геннадіївна

Постанова від 20.05.2021

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Іванов Олексій Геннадійович

Ухвала від 01.03.2021

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Іванов Олексій Геннадійович

Ухвала від 17.02.2021

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Іванов Олексій Геннадійович

Ухвала від 08.02.2021

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Іванов Олексій Геннадійович

Ухвала від 14.01.2021

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Іванов Олексій Геннадійович

Рішення від 25.11.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ліпинський Олександр Вікторович

Ухвала від 11.11.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ліпинський Олександр Вікторович

Ухвала від 27.10.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ліпинський Олександр Вікторович

Ухвала від 15.10.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ліпинський Олександр Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні