Справа № 420/10184/20
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 грудня 2020 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Єфіменка К.С., розглянувши в письмовому провадженні у порядку спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Приморського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) (вул..Разумовська,37, м.Одеса, 65091), Овідіопольського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) (вул..Суворова,буд.2, смт.Овідіополь, Овідіопольський район, Одеська область, 67801) , за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на стороні позивача Головне управління ДМС України в Одеській області (вул..Преображенська,44, м.Одеса, 65045) про визнання рішення незаконним та зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до Приморського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса), Овідіопольського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса), за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на стороні позивача Головне управління ДМС України в Одеській області, в якому позивач просить:
визнати протиправним Рішення Приморського районного у місті Одесі відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) щодо відмови внести зміни до актового запису про народження № 4293, складеного 18.09.2019 року Одеським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції в Одеській області відносно ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ;
зобов`язати Приморський районний у місті Одесі відділ державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) внести зміни до актового запису про народження № 4293, складеного 18.09.2019 року Одеським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції в Одеській області відносно ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки України, Одеської області, м. Одеси, у частині актового запису про матір, зокрема включити відомості про матір ІНФОРМАЦІЯ_2 , громадянство Ісламська Республіка Афганістан ;
стягнути на користь Громадської організації ДЕСЯТЕ КВІТНЯ (код за ЄДРПОУ 38296562, р/р НОМЕР_1 , АТ УкрСиббанк , МФО 351005) за рахунок бюджетних асигнувань Приморського районного у місті Одесі відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) (вуя. Разумовська, буд. 37, м. Одеса, 65091; код за ЄДРПОУ 37946492) суму судового збору у розмірі 840 грн. 80 коп.
В обґрунтування адміністративного позову позивач зазначає, що 14.07.2020 року ОСОБА_1 , діючи в інтересах малолітньої, ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , звернулася до Приморського районного у місті Одеса відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) із заявою про внесення змін до актового запису № 4293, складеного 18.09.2019 року Одеським міським відділом ДРАЦС ГТУЮ в Одеській області. На вказане звернення нею було отримано лист відповідача від 14.07.2020 року №19/54-117, яким повідомлено про неможливість внесення змін та про можливість вирішення зазначеного питання у судовому порядку. Дослідивши зміст вказаного листа, позивач вважає прийняте рішення про відмову у внесенні змін до актового запису № 4293 незаконним та необґрунтованим, тому звертаюся до Одеського окружного адміністративного суду із даною позовною заявою.
Ухвалою суду від 09.10.2020 року відкрито провадження по справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
До суду 05.11.2020 року (вхід. №46674/20) від Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) надійшов відзив на позову заяву, відповідно до якого відповідач проти задоволення позову заперечував та просив відмовити у задоволенні позовних вимог, зазначивши, що актовий запис про народження № 4293 від 18.09.2019 року, складений Одеським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), відносно ОСОБА_2 . Державна реєстрація народження була здійснена відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України (за заявою родичів, інших осіб або уповноваженого представника закладу охорони здоров`я). На підставі Правил внесення змін до актових записів цивільного стану. їх поновлення та анулювання, затверджених Наказом Міністерства юстиції України № 96/5 від 12.01.2011 року (далі Правила), заява про внесення змін до актового запису цивільного стану подається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника. Проте, згідно з абзацом першим пункту 1.7 розділу І вищевказаних Правил, зміни до актового запису цивільного стану вносяться відділом державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання відповідного актового запису. У зв`язку з тим що актовий запис про народження не зберігається в Приморському районному у місті Одеса відділі державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), вважає за необхідне зазначити в даному випадку зобов`язання щодо внесення змін має виконувати Одеський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса). Позивача зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 , то заяву про внесення змін потрібно подавати до Овідіопольського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південної міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).
13.11.2020р. від представника позивача надійшла відповідь на відзив на позовну заяву, в якій зазначено, що як вбачається зі змісту довідки позивача про звернення за захистом №011397, виданої Управлінням з питань шукачів захисту та соціальної інтеграції Головного управління Державної міграційної служби України в Одеській області 12.06.2020 року, місце проживання позивача зареєстроване за адресою АДРЕСА_2 . Відповідно до меж поділу м. Одеси на райони вказана адреса відноситься до Приморського району м. Одеси. З огляду на вказане позивач мав звертатися із заявою про внесення змін саме до відповідача. Оскільки адреса АДРЕСА_1 не є зареєстрованою у встановленому законом порядку адресою проживання.
Ухвалою суду від 11.11.2020р. залучено до участі у справі в якості співвідповідача - Овідіопольський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Південної міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).
До суду 01.12.2020 року (вхід. №51241/20) від Овідіопольського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) надійшов відзив на позову заяву, у якому зазначено, що Порядок внесення змін до актових записів цивільного стану врегульовано Законом України Про державну реєстрацію актів цивільного стану та Правилами внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання , затверджених наказом Міністерства юстиції України 12.01.2011 №96/5 (зі змінами). Відповідно до статті 22 вищезазначеного Закону та Правил внесення змін, заява про внесення змін до актового запису цивільного стану подається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника. Крім того, згідно з абзацом першим пункту 1.7 розділу І вищевказаних Правил внесення змін, зміни до актового запису цивільного стану вносяться відділом державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання відповідного актового запису. Окремо зазначено, що відмову про внесення змін Приморського районного у місті Одеса відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) адресовану громадянці ОСОБА_1 просимо вважати законною та обґрунтовано, наданою без порушення законодавства України.
01.12.2020р. від представника Приморського районного районного у м.Одесі відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) надійшли заперечення на відзив на позовну за, в яких зазначено, що позивач сам підтверджує у відзиві факт, що адреса: АДРЕСА_1 , зазначена у Довідці про звернення за захистом в Україні № 011397, виданій Управлінням з питань шукачів захисту та соціальної інтеграції ГУДМС в Одеській області від 12.06.2020 року, на момент її отримання позивачем та на момент надання Приморським районним у місті Одеса відділом державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) громадянці ОСОБА_1 відмови про внесення змін №19/54-117 від 14.07.2020 року не є офіційно зареєстрованою адресою позивачки, а інші відмітки про місце проживання в довідці відсутні, що вбачається з копії вищезазначеної довідки наданої на момент подання позовної заяви, а саме 06.10.2020 року. Також відповідач акцентує увагу, що відповідно до Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених Наказом Міністерства юстиції України № 96/5 від 12.01.2011 року (далі Правила), заява про внесення змін до актового запису цивільного стану подається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника. Проте, згідно з абзацом першим пункту 1.7 розділу 1 вищевказаних Правил, зміни до актового запису цивільного стану вносяться віл лі лом державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання відповідного актового запису.
Дослідивши матеріали справи, всебічно та повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд зазначає наступне.
14.07.2020 року ОСОБА_1 , діючи в інтересах малолітньої, ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , звернулася до Приморського районного у місті Одеса відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) із заявою про внесення змін до актового запису № 4293, складеного 18.09.2019 року Одеським міським відділом ДРАЦС ГТУЮ в Одеській області.
Листом Приморського районного у місті Одеса відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 14.07.2020 року №19/54-117, повідомлено про неможливість внесення змін та про можливість вирішення зазначеного питання у судовому порядку.
При вирішенні даного спору суд враховує, що правовідносини, які виникли між сторонами, регулюються Цивільним кодексом України (ЦК України), Законом України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" (далі - Закон №2398-VI), Правилами внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджені наказом Міністерства юстиції України №96/5 від 12 січня 2011 року (далі - Правила №96/5), Порядком ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1064 від 22 серпня 2007року (далі - Правила №1064).
Статтею 49 ЦК України, а також статтями 2, 3 Закону №2398-VI визначено, що актами цивільного стану є події та дії, які нерозривно пов`язані з фізичною особою і започатковують, змінюють, доповнюють або припиняють її можливість бути суб`єктом цивільних прав та обов`язків. Державній реєстрації відповідно до цього Закону підлягають народження фізичної особи та її походження, шлюб, розірвання шлюбу у випадках, передбачених законом, зміна імені, смерть.
Отже, походження фізичної особи є актом цивільного стану, який підлягає державній реєстрації, а також обов`язковому внесенню до Державного реєстру актів цивільного стану громадян в органах юстиції в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Державній реєстрації та внесенню до Державного реєстру актів цивільного стану громадян підлягає зміна національності фізичної особи.
Закон №2398-VI регулює відносини, пов`язані з проведенням державної реєстрації актів цивільного стану, внесенням до актових записів цивільного стану змін, їх поновленням і анулюванням, визначає засади діяльності органів державної реєстрації актів цивільного стану.
Згідно зі статтею 9 Закону №2398-VI державна реєстрація актів цивільного стану проводиться з метою забезпечення реалізації прав фізичної особи та офіційного визнання і підтвердження державою фактів народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, смерті. Державна реєстрація актів цивільного стану проводиться шляхом складення актових записів цивільного стану. Актовий запис цивільного стану - це документ органу державної реєстрації актів цивільного стану, який містить персональні відомості про особу та підтверджує факт проведення державної реєстрації акта цивільного стану. Правила проведення державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання затверджуються центральним органом виконавчої влади у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.
Частинами 2 - 4 статті 22 Закону №2398-VI та Правилами №96/5 встановлений спосіб реалізації повноважень відділів щодо внесення змін до актового запису. Вказано, що внесення змін до актового запису цивільного стану проводиться за заявою: особи, щодо якої складено актовий запис; одного з батьків, опікуна, піклувальника дитини; опікуна недієздатної особи; спадкоємців померлого; представника органу опіки та піклування під час здійснення повноважень з опіки та піклування стосовно особи, яка має право на подання такої заяви.
Заява про внесення змін до актового запису цивільного стану подається до відповідного органу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника, а у випадках, передбачених законодавством, - за місцем зберігання актового запису цивільного стану. Зміни до актового запису цивільного стану вносяться відділом державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання відповідного актового запису.
Згідно із пунктом 2.1 Правил №96/5 заява про внесення змін до актового запису цивільного стану за формою, наведеною в додатку 1, подається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника.
Відповідно до пункту 2.20 Правил №96/5 висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану про відмову у внесенні змін до актових записів цивільного стану складається у двох примірниках. Один примірник разом з усіма матеріалами залишається у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, яким складено висновок про відмову, а другий вручається (надсилається) заявнику.
При цьому, згідно з пунктом 1.1 Правил №96/5 у разі відмови у внесенні змін до актових записів цивільного стану у висновку відділу державної реєстрації актів цивільного стану вказуються причини відмови та зазначається про можливість оскарження його у судовому порядку.
В ході розгляду справи судом досліджено оскаржену відмову, що викладена у листі Приморського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса), яка мотивована поданням заяви до органу управління Міністерства юстиції (м.Одеса) за місцем проживання до якого не відноситься позивач..
Суд дійшов висновку, що прийняте рішення органу державної реєстрації актів цивільного стану про відмову у внесенні змін до актового запису є необґрунтованим та безпідставним.
Крім того, суд звертає увагу, що згідно зі статтею 11 Закону України "Про національні меншини в Україні" громадяни України мають право вільно обирати та відновлювати національність. Примушення громадян у будь-якій формі до відмови від своєї національності не допускається.
Відповідно до п.2.13 Правил №96/5 підставою для внесення змін в актові записи цивільного стану, зокрема, (п. 2.1 ) заява про внесення змін до актового запису цивільного стану за формою, наведеною в додатку 1, подається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника; постанова адміністративного суду (пп.2.13.2); висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану (пп.2.13.3); якій відповідно до п.2.19 надсилається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання першого примирника актового запису цивільного стану, до якого вносяться зміни.
На думку суду, при прийнятті рішення щодо відмови у внесенні змін до актового запису відповідачем не враховано всіх зазначених вище критеріїв, а тому оскаржений висновок про відмову у внесенні змін до актового запису є протиправним та підлягає скасуванню.
Оскільки, як вбачається зі змісту довідки позивача про звернення за захистом №011397, виданої Управлінням з питань шукачів захисту та соціальної інтеграції Головного управління Державної міграційної служби України в Одеській області 12.06.2020 року, місце проживання позивача зареєстроване за адресою АДРЕСА_2 . Відповідно до меж поділу м. Одеси на райони вказана адреса відноситься до Приморського району м. Одеси. З огляду на вказане позивач мав звертатися із заявою про внесення змін саме до Приморського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса).
Твердження відповідачів, що позивач проживає за адресою АДРЕСА_1 не підтверджується належними доказами та не є зареєстрованою у встановленому законом порядку адресою проживання.
Згідно з позицією Верховного Суду, яка сформована у постановах від 13 лютого 2018 року у справі № 361/7567/15-а, від 07 березня 2018 року у справі № 569/15527/16-а, від 20 березня 2018 року у справа № 461/2579/17, від 20 березня 2018 року у справі № 820/4554/17, від 03 квітня 2018 року у справі № 569/16681/16-а та від 12 квітня 2018 року у справі № 826/8803/15, дискреційні повноваження - це можливість діяти за власним розсудом, в межах закону, можливість застосувати норми закону та вчинити конкретні дії (або дію) серед інших, кожні з яких окремо є відносно правильними (законними).
Частиною другою статті 6 КАС України передбачено, що суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.
Закон України Про судоустрій і статус суддів встановлює, що правосуддя в Україні здійснюється на засадах верховенства права відповідно до європейських стандартів та спрямоване на забезпечення права кожного на справедливий суд.
Відповідно до статті 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини суди застосовують як джерело права при розгляді справ положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та протоколів до неї, а також практику Європейського суду з прав людини та Європейської комісії з прав людини.
Стосовно судового контролю за дискреційними адміністративними актами суб`єктів владних повноважень Європейський суд з прав людини неодноразово висловлював позицію з цього питання, згідно якої національні суди повинні проконтролювати, чи не є викладені у них висновки адміністративних органів щодо обставин у справі довільними та нераціональними, непідтвердженими доказами або ж такими, що є помилковими щодо фактів; у будь-якому разі суди повинні дослідити такі акти, якщо їх об`єктивність та обґрунтованість є ключовим питанням правового спору (пункт 157 рішення у справі Сігма радіо телевіжн лтд. проти Кіпру (Sigma Radio Television ltd. v. Cyprus № 32181/04); пункт 44 рішення у справі Брайєн проти Об`єднаного Королівства (Bryan v. the United Kingdom); пункти 156-157, 159 рішення у справі Сігма радіо телевіжн лтд. проти Кіпру (Sigma Radio Television ltd. v. Cyprus № 32181/04); пункти 47-56 рішення у справі Путтер проти Болгарії (Putter v. Bulgaria № 38780/02).
Поняття дискреційних повноважень наведене, зокрема, у Рекомендаціях Комітету Міністрів Ради Європи № R (80)2, яка прийнята Комітетом Міністрів 11 березня 1980 року на 316-й нараді, відповідно до яких під дискреційними повноваженнями слід розуміти повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.
Тобто, дискреційними повноваженнями є право суб`єкта владних повноважень обирати у конкретній ситуації між альтернативами, кожна з яких є правомірною. Прикладом такого права є повноваження, які закріплені у законодавстві із застосуванням слова може .
Відповідач не наділений повноваженнями за конкретних фактичних обставин діяти не за законом, а на власний розсуд.
Аналогічна позиція викладена, зокрема, у постановах Верховного Суду від 23 січня 2018 року у справі № 208/8402/14-а та від 29 березня 2018 року у справі №816/303/16.
Суд враховує положення Висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів щодо якості судових рішень (пункти 32-41), в якому, серед іншого, звертається увага на те, що усі судові рішення повинні бути обґрунтованими, зрозумілими, викладеними чіткою і простою мовою і це є необхідною передумовою розуміння рішення сторонами та громадськістю; у викладі підстав для прийняття рішення необхідно дати відповідь на доречні аргументи та доводи сторін, здатні вплинути на вирішення спору; виклад підстав для прийняття рішення не повинен неодмінно бути довгим, оскільки необхідно знайти належний баланс між стислістю та правильним розумінням ухваленого рішення; обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент заявника на підтримку кожної підстави захисту; обсяг цього обов`язку суду може змінюватися залежно від характеру рішення.
При цьому, зазначений Висновок також акцентує увагу на тому, що згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах.
Також, суд зазначає, що статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
При цьому під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.
З урахуванням встановлених обставин суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача з метою повного захисту його прав та інтересів підлягають задоволенню, а саме: шляхом визнання протиправним Рішення Приморського районного у місті Одесі відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) щодо відмови внести зміни до актового запису про народження № 4293, складеного 18.09.2019 року Одеським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції в Одеській області відносно ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 та зобов`язання Приморського районного у місті Одесі відділ державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) внести зміни до актового запису про народження № 4293, складеного 18.09.2019 року Одеським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції в Одеській області відносно ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки України, Одеської області, м. Одеси, у частині актового запису про матір, зокрема включити відомості про матір ІНФОРМАЦІЯ_2 , громадянство Ісламська Республіка Афганістан .
Згідно зі статтею 242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі вищенаведені обставини, суд прийшов до висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Вирішуючи питання розподілу судових витрат, суд керується приписами частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно якої відшкодуванню підлягаю судові витрати при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень.
У вказаній статті не передбачено можливості стягнення суми судового збору на користь третіх осіб, а тому позовні вимоги у даній частині задоволенню не підлягають.
Керуючись статтями 12, 139, 242, 246, 250, 251, 255, 295, 297 КАС України, суд,-
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Приморського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) (вул..Разумовська,37, м.Одеса, 65091), Овідіопольського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) (вул..Суворова,буд.2, смт Овідіополь, Овідіопольський район, Одеська область, 67801) , за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на стороні позивача Головне управління ДМС України в Одеській області (вул..Преображенська,44, м.Одеса, 65045) про визнання рішення незаконним та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.
Визнати протиправним Рішення Приморського районного у місті Одесі відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) щодо відмови внести зміни до актового запису про народження № 4293, складеного 18.09.2019 року Одеським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції в Одеській області відносно ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ..
Зобов`язати Приморський районний у місті Одесі відділ державної реєстрації актів цивільного стану Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) (вул..Разумовська,37, м.Одеса, 65091. Код ЄДРПОУ 37946492) внести зміни до актового запису про народження № 4293, складеного 18.09.2019 року Одеським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції в Одеській області відносно ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки України, Одеської області, м. Одеси, у частині актового запису про матір, зокрема включити відомості про матір ІНФОРМАЦІЯ_2 , громадянство Ісламська Республіка Афганістан .
В решті позову - відмовити.
Рішення набирає законної сили згідно ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст.293,295 та п.15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя К.С. Єфіменко
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.12.2020 |
Оприлюднено | 17.12.2020 |
Номер документу | 93536709 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Єфіменко К.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні