Постанова
від 14.12.2020 по справі 337/5108/20
ХОРТИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЗАПОРІЖЖЯ

14.12.2020

ЄУН 337/5108/20

Провадження № 3/337/1464/2020

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 грудня 2020 року місто Запоріжжя

Суддя Хортицького районного суду м. Запоріжжя Котляр Антон Миколайович, розглянувши матеріали, які надійшли з Управління патрульної поліції в Запорізькій області ДПП, про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, працюючого водієм в ТОВ СІЧ АЛЬЯНС ГРУП , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ,

за ч.1 ст.44-3 КУпАП, -

ВСТАНОВИВ:

13.11.2020 року о 09.50 год. в м.Запоріжжі, пр.Інженера Преображенського, 11, ОСОБА_1 здійснював перевезення пасажирів за маршрутом №96 без засобів індивідуального захисту, та перевозив кількість пасажирів, що перевищувала дозволену технічною характеристикою МТЗ (22 пасажири), а саме перевищувало на 2 ооби, чим порушив п.11 п.п.2 та п.10 п.п.1 постанови КМУ 641 від 22.07.2020 року зі змінами постанови КМУ 760 від 26.08.2020 року.

До канцелярії суду 11.12.2020 року надійшло клопотання Директора ТОВ СІЧ АЛЬЯНС ГРУП ОСОБА_2 (також і голови зборів трудового колективу) про передачу матеріалів відносно ОСОБА_1 на розгляд трудового колективу для застосування заходів громадського впливу.

В судовому засіданні ОСОБА_1 визнав свою вину у вчиненні правопорушення та пояснив обставини його вчинення.

Суддя, вислухавши пояснення ОСОБА_1 , дослідивши матеріали справи, приходить до наступних висновків.

В статті 1 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб №1645-ІІІ від 06 квітня 2000 року визначено, що карантин - це адміністративні та медико-санітарні заходи, що застосовуються для запобігання поширенню особливо небезпечних інфекційних хвороб.

Згідно ст. 29 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб №1645-ІІІ від 06 квітня 2000 року карантин встановлюється та відміняється Кабінетом Міністрів України.

Питання про встановлення карантину порушує перед Кабінетом Міністрів України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я, за поданням головного державного санітарного лікаря України.

Рішення про встановлення карантину, а також про його відміну негайно доводиться до відома населення відповідної території через засоби масової інформації.

У рішенні про встановлення карантину зазначаються обставини, що призвели до цього, визначаються межі території карантину, затверджуються необхідні профілактичні, протиепідемічні та інші заходи, їх виконавці та терміни проведення, встановлюються тимчасові обмеження прав фізичних і юридичних осіб та додаткові обов`язки, що покладаються на них. Карантин встановлюється на період, необхідний для ліквідації епідемії чи спалаху особливо небезпечної інфекційної хвороби. На цей період можуть змінюватися режими роботи підприємств, установ, організацій, вноситися інші необхідні зміни щодо умов їх виробничої та іншої діяльності. До відміни карантину його територію можуть залишити особи, які пред`явили довідку, що дає право на виїзд за межі території карантину.

Організація та контроль за дотриманням встановленого на території карантину правового режиму, своєчасним і повним проведенням профілактичних і протиепідемічних заходів покладаються на місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Відповідно до п.п.2) п.11 Постанови Кабінету Міністрів України Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 від 22 липня 2020 року №641 (в ред., що діяла станом на 26 жовтня 2020 року), на території регіону (адміністративно-територіальної одиниці), на якій установлено зелений рівень епідемічної небезпеки, забороняється: здійснення регулярних та нерегулярних перевезень пасажирів автомобільним транспортом, зокрема перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі, в електричному (трамвай, тролейбус), залізничному транспорті, у міському, приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні, в кількості більшій, ніж кількість місць для сидіння, що передбачена технічною характеристикою транспортного засобу, визначена в реєстраційних документах на цей транспортний засіб.

Вказана заборона актуальна для всіх рівнів епідемічної небезпеки.

Відповідно ст. 41 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб , особи, винні в порушенні законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, несуть відповідальність згідно із законами України.

Законом України №530-1Х від 17 березня 2020 року Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню короновірусної хвороби (COVID-19 ) внесені зміни до КУпАП, який доповнено ст. 44 3 КУпАП частиною 1, що передбачає адміністративну відповідальність за порушення правил щодо карантину людей.

Порушення вищевказаних норм актів тягнуть адміністративну відповідальність.

Факт вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.44 3 КУпАП, підтверджується протоколом про адміністративне правопорушення №348249 від 13.11.2020 року, рапортом інспектора УПП в Запорізькій області ДПП Островського В. та іншими матеріалами справи.

У зв`язку з вищевикладеним, суд дійшов висновку, що ОСОБА_1 своїми діями вчинив адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 44 3 КУпАП, а саме: порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України Про захист населення від інфекційних хвороб , іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами.

За змістом ст. 21 КУпАП, особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, звільняється від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд громадської організації або трудового колективу, якщо з урахуванням характеру вчиненого правопорушення і особи правопорушника до нього доцільно застосувати захід громадського впливу.

Враховуючи характер вчиненого правопорушення, а також те, що ОСОБА_1 не притягувався до адміністративної відповідальності за вказаною статтею, суд вважає за доцільне застосувати до нього захід громадського впливу.

Керуючись ст.ст. 21, 40 1 , 44 3 , 275-280, 283-287 КУпАП, суддя -

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 звільнити від адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 44 3 КУпАП, з передачею матеріалів на розгляд трудовому колективу: Товариству з обмеженою відповідальністю СІЧ АЛЬЯНС ГРУП , (код ЄДРПОУ 40318176, м. Запоріжжя, вул. Дніпровські Зорі, 1-а).

Провадження у справі закрити.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку на подання апеляційної скарги.

Постанова суду може бути оскаржена до Запорізького апеляційного суду через Хортицький районний суд м. Запоріжжя продовж 10 днів з дня її проголошення.

Суддя: А.М. Котляр

СудХортицький районний суд м.Запоріжжя
Дата ухвалення рішення14.12.2020
Оприлюднено17.12.2020
Номер документу93551447
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —337/5108/20

Постанова від 14.12.2020

Адмінправопорушення

Хортицький районний суд м.Запоріжжя

Котляр А. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні