Рішення
від 16.12.2020 по справі 340/4984/20
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 грудня 2020 року м.Кропивницький Справа № 340/4984/20

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Пасічника Ю.П., розглянув за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справу за позовом Головного управління Державної податкової служби у Кіровоградській області, (вул. В.Перспективна, 55, м.Кропивницький, Кіровоградська область, 25000, код ЄДРПОУ 43142606) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Фенікс Транс Груп", (вул.Ельворті, 5, офіс 416 Б, м.Кропивницький, Кіровоградська область, 25006, код ЄДРПОУ 40223996) про стягнення податкового боргу,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом в якому просить:

- стягнути з Товариство з обмеженою відповідальністю Фенікс Транс Груп , який має податковий борг, кошти з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника на суму податкового боргу в розмірі 213 828,37грн. на користь державного бюджету України: УК у м.Кроп./Кропивницький, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код отримувача (ЄДРПО) 38037409, рахунок UА648999980313080029000011002, код платежу 30 14060100.

Ухвалою судді від 06.11.2020 року відкрито провадження в адміністративній справі за вказаним позовом, вирішено здійснювати її розгляд за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін, сторонам встановлено порядок та строки для виконання процесуальних дій.

Відповідач будь-яких письмових пояснень або заперечень проти позову до суду не надав.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно п.п.41.1 ст.41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (п.41.2 ст.41 Кодексу).

Підпунктом 14.1.156 пункту 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України встановлено, що податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

За визначеннями, наданими у п.п.14.1.39, п.п.14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності. Сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом, є податковим боргом.

Судом встановлено, що за відповідачем рахується податковий борг з податку на додану вартість на загальну суму 213 828,37грн., в т.ч.:

За результатами акту камеральної перевірки № 1119/11-28-52-03-24/40223996 від 12.12.2019 року винесено податкове повідомлення-рішення (форма Н ) №0000685203 від 08.01.2020 року до платника застосовано штрафну санкцію в сумі 14 661,69грн., яке отримано платником особисто 08.01.2020року.

З урахуванням часткової сплати в сумі 1 071,59грн., залишок боргу складає 13590,10грн.

За результатами акту камеральної перевірки №1171/11-28-52-03-24/40223996 від 18.12.2019 року винесено податкове повідомлення-рішення (форма Н ) № 0000705203 від 08.01.2020 року до платника застосовано штрафну санкцію в сумі 1 883,45грн., яке отримано платником особисто 08.01.2020року.

За результатами акту камеральної перевірки № 961/11-28-52-03-24/40223996 від

28.11.2019 року винесено податкове повідомлення-рішення (форма Н ) № 0000675203 від 08.01.2020 року до платника застосовано штрафну санкцію в сумі 50,83грн., яке отримано платником особисто 08.01.2020року.

За результатами акту камеральної перевірки № 755/11-28-52-03-24/40223996 від 15.11.2019 року винесено податкове повідомлення-рішення (форма Ш ) № 0000715203 від 08.01.2020 року до платника застосовано штрафну санкцію в сумі 489,95грн., яке отримано платником особисто 08.01.2020 року та податкове повідомлення-рішення (форма Ш ) № 0000725203 від 08.01.2020 року до платника застосовано штрафну санкцію в сумі 1269,02грн., яке отримано платником особисто 08.01.2020року.

Згідно уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість №9008821458 від 01.11.2019 нараховано податкове зобов`язання у сумі 141 843,00грн. та нараховано платником самостійно штрафну санкцію згідно уточнюючого розрахунку №9008821458 від 29.01.2020 в сумі 4 255,00гривень.

З урахуванням зменшення суми ПДВ, що підлягала сплаті згідно уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправлення самостійно виявлених помилок №9008821458 по уточнюючому розрахунку податкових зобов`язань №9008884685 від 29.01.2020 в сумі 23 282,76грн., залишок боргу по уточнюючому розрахунку №9008821458 податкового зобов`язання складає 118 560,24грн.

Згідно уточнюючого розрахунку податкових зобов`язань з податку на додану вартість №9023747341 від 01.11.2019 нараховано податкове зобов`язання у сумі 180,00грн. та нараховано платником самостійно штрафну санкцію згідно уточнюючого розрахунку №9023747341 від 13.02.2020 в сумі 5,00гривень.

За результатами акту камеральної перевірки № 499/11-28-52-03-24/40223996 від 17.02.2020 року винесено податкове повідомлення-рішення (форма Н ) № 0037035203 від 11.03.2020 року до платника застосовано штрафну санкцію в сумі 31919,60грн., яке отримано платником особисто 21.03.2020року.

За результатами акту камеральної перевірки № 357/11-28-52-03-24/40223996 від 31.01.2020 року винесено податкове повідомлення-рішення (форма Ш ) № 0033185203 від 27.02.2020 року до платника застосовано штрафну санкцію в сумі 7 485,72грн., яке направлено платнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення та вручено останньому 11.03.2020року та податкове повідомлення-рішення (форма Ш ) №0033205203 від 27.02.2020 року до платника застосовано штрафну санкцію в сумі 0,11грн., направлено платнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення та вручено останньому 11.03.2020року.

За результатами акту камеральної перевірки №936/11-28-52-03-24/40223996 від 30.03.2020 року винесено податкове повідомлення-рішення (форма Ш ) № 0046435203 від 04.05.2020 року до платника застосовано штрафну санкцію в сумі 1 000,00грн., яке направлено платнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення та вручено останньому 12.05.2020року.

За результатами акту камеральної перевірки № 932/11-28-52-03-24/40223996 від 30.03.2020 року винесено податкове повідомлення-рішення (форма Н ) № 0044695203 від 23.04.2020 року до платника застосовано штрафну санкцію в сумі 81,66грн., яке направлено платнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення та вручено останньому 12.05.2020року.

За результатами акту камеральної перевірки № 211/11-28-52-03-24/40223996 від 21.01.2020 року винесено податкове повідомлення-рішення (форма Н ) № 0027275203 від 17.02.2020 року до платника застосовано штрафну санкцію в сумі 32 674,89грн., яке направлено платнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення та вручено останньому 25.02.2020року.

За результатами акту камеральної перевірки № 1420/11-28-52-03-24/40223996 від 26.06.2020 року винесено податкове повідомлення-рішення (форма Ш ) № 0080845203 від 28.07.2020 року до платника застосовано штрафну санкцію в сумі 200,00грн., яке направлено платнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення та вручено останньому 07.08.2020року.

Окрім того, відповідачу нараховано пеню з податку на додану вартість станом на 09.10.2020 року у розмірі 182,80грн..

Відповідно до п.59.1 ст.59 Податкового кодексу України у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Пунктом 59.5 ст. 59 Податкового кодексу України визначено, що у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Контролюючим органом сформовано податкову вимогу 08.08.2019 року за № 186735-52 на суму 59147,70 грн..

Доказів оскарження або відкликання даної вимоги суду також не надано.

Згідно до вимог ч. 1 ст. 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. При цьому, стаття 67 Конституції України встановлює, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах встановлених законом.

Відповідно до п.95.1 і п.95.2 ст.95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Абз.1 п.95.3 ст.95 Податкового кодексу України передбачено те, що стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

На підставі аналізу встановлених судом обставин та правовідносин, що їм відповідають, а також враховуючи, що відповідачем не надано доказів сплати узгодженої податкової заборгованості в загальній сумі 213 828,37 грн., яка підтверджується наявними у справі доказами, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Враховуючи вимоги ч. 2 ст. 139 КАС України судові витрати у цій справі стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 9, 90, 139, 242-246, 250, 251, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов задовольнити.

Стягнути з Товариство з обмеженою відповідальністю Фенікс Транс Груп , який має податковий борг, кошти з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника на суму податкового боргу в розмірі 213 828,37грн. на користь державного бюджету України: УК у м.Кроп./Кропивницький, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код отримувача (ЄДРПО) 38037409, рахунок UА648999980313080029000011002, код платежу 30 14060100.

Копію рішення суду направити сторонам у справі.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду, шляхом подачі апеляційної скарги через Кіровоградський окружний адміністративний суд, у 30-денний строк, установлений статтею 295 КАС України.

Суддя Кіровоградського окружного

адміністративного суду Ю.П. Пасічник

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.12.2020
Оприлюднено18.12.2020
Номер документу93560162
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —340/4984/20

Рішення від 16.12.2020

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Ю.П. Пасічник

Ухвала від 06.11.2020

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Ю.П. Пасічник

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні