ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
03 грудня 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/3359/20
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Шембелян В.С.,
за участю секретаря судового засідання: Полякової В.К.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Головного управління ДПС у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Тігран Пром про стягнення податкового боргу,-
ВСТАНОВИВ:
08 вересня 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДПС у Луганській області (далі - позивач, ГУ ДПС у Луганській області) до Товариства з обмеженою відповідальністю Тігран Пром (далі - відповідач, ТОВ Тігран Пром ), відповідно до якого позивач просить суд:
- стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Тігран Пром кошти за податковим боргом у загальній сумі 284 623,23 грн, з яких: з податку на додану вартість у розмірі 278 503,00 грн, з податку на прибуток у розмірі 2 040,00 грн, з акцизного податку у розмірі 4 080,00 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що відповідач перебуває за основним місцем обліку в Головному управлінні ДПС у Луганській області, Сєвєродонецьке управління, ДПІ у м. Сєвєродонецьку, як платник податків та зборів з 01.01.2018.
ТОВ Тігран Пром не сплачувало до бюджету узгоджених сум податкових зобов`язань, що призвело до виникнення у підприємства податкового боргу на загальну суму 284 623,00 грн, в тому числі:
з податку на прибуток на загальну суму - 2 040,00 грн фінансових санкцій, які було нараховано підприємству відповідно до наступних податкових повідомлень-рішень: від 25.09.2018 №0002035205 на суму 1 020,00 грн, від 02.05.2019 №0008955205 на суму 1 020,00 грн;
з податку на додану вартість на загальну суму - 278 503,00 грн, з яких 179 220,00 грн основного платежу, 90 589,75 грн фінансових санкцій та 8693,25 грн пені. Зазначений податковий борг виник на підставі наступних податкових повідомлень-рішень: від 02.08.2018 № 0038921206 на суму 201,25 грн, з яких 161,00 грн основного платежу та 40,25 грн фінансових санкцій; від 09.11.2018 № 0006955205 на суму 268 588,50 грн, з яких 179 059,00 грн основного платежу та 89 529,50 грн фінансових санкцій; від 14.01.2019 № 0000865205, яким нараховано фінансові санкції у розмірі 1 020,00 грн.
Крім того, підприємству нараховано пеню у розмірі 8 693,25 грн з акцизного податку в сумі 4 080,00 грн штрафних санкцій, що виникли на підставі податкового повідомлення-рішення від 19.12.2017 № 0003854003.
ГУ ДФС у Луганській області, з метою погашення податкового боргу, відповідно до ст. 59 ПКУ було надіслано на адресу відповідача податкову вимогу форми Ю № 16582-52 від 13.02.2019, яка відповідно до поштового повідомлення вважається врученою 12.03.2019. Незважаючи на вжиті заходи, податковий борг відповідача залишається несплаченим.
Ухвалою суду від 11.09.2020 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.
Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлявся належним чином, причини неприбуття суду не повідомив, правом на подання відзиву на позов не скористався (а.с. 56, 61, 67).
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.72-79, 90 КАС України, суд встановив такі обставини справи.
Товариство з обмеженою відповідальністю Тігран Пром , ідентифікаційний код 40301560, зареєстроване у якості юридичної особи Шевченківською районною у м. Києві державною адміністрацією 26.02.2016 за № 10731020000030890, перебуває на обліку за основним місце обліку в Головному управлінні ДПС у Луганській області з 01.01.2018, що підтверджується інформаційною довідкою про облікові дані платника податків (а.с. 4-6).
На підставі акта перевірки № 3613/12-32-12-06/40301560 від 06.09.2018 ГУ ДФС у Луганській області винесено податкове повідомлення-рішення від 25.09.2018 № 0002035205, яким до ТОВ Тігран Пром застосовано штрафні (фінансові) санкції у сумі 1 020,00 грн за платежем податок на прибуток приватних підприємств за несвоєчасне подання декларації з податку на прибуток підприємства за 2017 рік (а.с. 10).
На підставі акта перевірки № 684/12-32-12-06/40301560 від 02.04.2019 ГУ ДФС у Луганській області винесено податкове повідомлення-рішення від 02.05.2019 № 0008955205, яким до ТОВ Тігран Пром застосовано штрафні (фінансові) санкції у сумі 1 020,00 грн за платежем податок на прибуток приватних підприємств за несвоєчасне подання декларації з податку на прибуток підприємства за 2018 рік (а.с. 13).
Відповідно до витягу з ІКП станом на 19.08.2020 у ТОВ Тігран Пром наявний податковий борг за кодом класифікації бюджету 11021000 (податок на прибуток приватних підприємств) у сумі 2040 грн (а.с. 19).
На підставі акта перевірки від 13.07.2018 № 2728/12-32-12-06/40301560 ГУ ДФС у Луганській області винесено податкове повідомлення-рішення від 02.08.2018 № 0038921206, яким до ТОВ Тігран Пром застосовано штрафні (фінансові) санкції та збільшено суму грошового зобов`язання у розмірі 201,25 грн за порушення п. 200.2 ст. 200 Податкового кодексу України (а.с. 23).
На підставі акта перевірки від 19.10.2018 № 4070/12-32-12-06/40301560 ГУ ДФС у Луганській області винесено податкове повідомлення-рішення від 09.11.2018 № 0006955205, яким до ТОВ Тігран Пром застосовано штрафні (фінансові) санкції та збільшено суму грошового зобов`язання у розмірі 268 588,50 грн за порушення п. 200.2 ст. 200 Податкового кодексу України (а.с. 28).
На підставі акта перевірки від 20.12.2018 № 337/12-32-12-06/40301560 ГУ ДФС у Луганській області винесено податкове повідомлення-рішення від 14.01.2019 № 0000865205, яким до ТОВ Тігран Пром застосовано штрафні (фінансові) санкції у сумі 1 020 грн за порушення п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України (а.с. 33).
Відповідно до витягу з ІКП станом на 19.08.2020 у ТОВ Тігран Пром наявний податковий борг за кодом класифікації бюджету 14010100 (податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)) у сумі 278 503,00 грн (а.с. 39).
На підставі акта перевірки від 21.11.2017 № 000141/12-32-12-06/40301560 ГУ ДФС у Луганській області винесено податкове повідомлення-рішення від 19.12.2019 № 0003854003, яким до ТОВ Тігран Пром застосовано штрафні (фінансові) санкції у сумі 4 080 грн за порушення п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 223.2 ст. 223 Податкового кодексу України (а.с. 44).
Відповідно до витягу з ІКП станом на 19.08.2020 у ТОВ Тігран Пром наявний податковий борг за кодом класифікації бюджету 140400000 (акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів) у сумі 4 590,00 грн (а.с. 48).
13.02.2019 ГУ ДФС у Луганській області сформовано податкову вимогу форми Ю № 16582-52 відповідно до якої загальна сума податкового боргу платника податків ТОВ Тігран Пром станом на 12 лютого 2019 року становить: 284 113,00 грн, у тому числі основний платіж: 179 220,00 грн, штрафні (фінансові) санкції: 8 693,25 грн. Зазначена вимога отримана уповноваженою особою відповідача 12.03.2019 (а.с. 49).
Отже, з матеріалів справи судом встановлено, що станом на 19.08.2020 податковий борг відповідача складається: з податку на додану вартість - 278 503,00 грн, з податку на прибуток приватних підприємств - 2 040,00 грн, акцизного податку - 4 590,00 грн.
Суд вирішує справу на підставі таких вимог чинного законодавства.
Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, визначення платників податків та зборів, їх прав та обов`язків, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України (далі ПК України).
Відповідно до пп. 14.1.175. п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
За визначеннями, наданими пп.14.1.39, 14.1.156, 14.1.175 п.14.1 статті 14 ПК України:
-податкове зобов`язання - це сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).
-грошове зобов`язанням - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
-податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
За вимогами підпункту 212.1.11. пункту 212.1 статті 212 Податкового кодексу України платником акцизного збору є особа - суб`єкт господарювання роздрібної торгівлі, яка здійснює реалізацію підакцизних товарів.
До підакцизних товарів належать: алкогольні напої, пиво (крім квасу "живого" бродіння), тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну пункт 215.1 статті 215 Податкового кодексу України.
Відповідно до вимог пункту 217.1 статті 217 Податкового кодексу України суми податку, що підлягають сплаті, з підакцизних товарів (продукції), вироблених на митній території України, а також реалізованих суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі, визначаються платником податку самостійно, виходячи з об`єктів оподаткування, бази оподаткування та ставок цього податку, що діють на дату виникнення податкових зобов`язань.
Згідно з вимогами підпунктів 222.3.1, 222.3.2. пункту 222.3 статті 222 Податкового кодексу України суми податку перераховуються до бюджету суб`єктом господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації за місячний податковий період. Особа - суб`єкт господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, сплачує податок за місцем здійснення реалізації таких товарів.
За вимогами підпункту 223.1. та 223.2. статті 223 Податкового кодексу України базовий податковий період для сплати податку відповідає календарному місяцю; платники податку, визначені пунктом 212.1 статті 212 цього Кодексу (крім імпортерів підакцизних товарів, зазначених у підпунктах 215.3.4, 215.3.5, 215.3.5-1, 215.3.5-2, 215.3.6, 215.3.7, 215.3.8 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу), подають щомісяця не пізніше 20 числа наступного звітного (податкового) періоду контролюючому органу за місцем реєстрації декларацію з акцизного податку за формою, затвердженою у порядку, встановленому статтею 46 цього Кодексу.
Згідно з вимогами підпункту 47.1.1. пункту 47.1 статті 47 Податкового кодексу України відповідальність за неподання, порушення порядку заповнення документів податкової звітності, порушення строків їх подання контролюючим органам, недостовірність інформації, наведеної у зазначених документах, несуть юридичні особи, які відповідно до цього Кодексу визначені платниками податків, а також їх посадові особи.
Відповідно до вимог підпункту 228.1 статті 228 Податкового кодексу України контроль за сплатою податку на митній території України з алкогольних напоїв і тютюнових виробів, пального та спирту етилового здійснюють контролюючі органи.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідач станом на 19.08.2020 має податковий борг: з податку на додану вартість - 278 503,00 грн, з податку на прибуток приватних підприємств - 2 040,00 грн, акцизного податку - 4 590,00 грн.
Позивачем сформовано податкову вимогу форми Ю від 13.02.2019 № 16582-52, яку отримано відповідачем 12.03.2019 (а.с.49).
Пунктом 58.3 статті 58 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Відповідно до пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Згідно з пунктом 59.3 статті 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов`язання.
У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг. У разі, коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Сторонами не надано доказів здійснення відповідачем передбаченої пунктом 56.1 статті 56 Податкового кодексу України процедури адміністративного оскарження вказаних податкових повідомлень-рішень а також їх оскарження до суду.
Підпунктом 56.17.1 пункту 56.17 статті 56 Податкового кодексу України передбачено, що процедура адміністративного оскарження закінчується днем, днем, наступним за останнім днем строку, передбаченого для подання скарги на податкове повідомлення-рішення або будь-яке інше рішення відповідного контролюючого органу у разі, коли така скарга не була подана у зазначений строк.
День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження грошового зобов`язання платника податків.
Таким чином, грошові зобов`язання визначені податковими повідомленнями-рішеннями № 0002035205 від 25.09.2018, № 0008955205 від 02.05.2019, № 0038921206 від 02.08.2018, № 0006955205 від 09.11.2018, № 0000865205 від 14.01.2019 та № 0003854003 від 19.12.2017 є узгодженими.
Згідно з п.59.1 ст.59 ПК України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Податковим органом вживалися заходи щодо погашення платником податкового боргу шляхом винесення податкової вимоги від 13.02.2019 № 16582-52, яку вручено відповідачу 12.03.2019.
Доказів оскарження зазначеної вимоги відповідачем не надано.
Відповідно до припису норми п.п.14.1.137 п.14.1 ст.14 ПК України, орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.
Підпункт 20.1.34 п.20.1 ст.20 ПК України передбачає право контролюючих органів звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до п.87.1 ст. 87 ПК України визначено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.
Джерелом самостійної сплати грошових зобов`язань з податку на додану вартість є суми коштів, джерела яких зазначені в абзаці першому цього пункту та обліковуються в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. У разі сплати податкових зобов`язань, що виникли до 1 липня 2015 року, та/або погашення податкового боргу за податковими зобов`язаннями, що виникли до 1 липня 2015 року, перерахування коштів до бюджету здійснюється безпосередньо з поточних рахунків платника податків, відкритих у банках.
Сплату грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків з відповідного платежів може бути здійснено також:
а) за рахунок надміру сплачених сум такого платежу (без заяви платника);
б) за рахунок помилково та/або надміру сплачених сум з інших платежів (на підставі відповідної заяви платника) до відповідних бюджетів з урахуванням особливостей, визначених у пункті 43.4-1 статті 43 цього Кодексу;
в) за рахунок суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість (на підставі відповідної заяви платника) до Державного бюджету України".
Не можуть бути джерелом погашення податкового боргу, крім погашення податкового боргу з податку на додану вартість (крім податкового боргу, що виник до 1 липня 2015 року), кошти на рахунку платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для погашення такого податкового боргу за рахунок коштів на рахунку платника податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість центральний орган виконавчої влади, що реалізує податкову і митну політику, за умови наявності підстав, передбачених статтею 95 цього Кодексу, надсилає центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, у якому відкриті рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстр, у якому зазначаються найменування платника податків, податковий та індивідуальний податковий номер платника податків та сума податкового боргу, що підлягає перерахуванню до бюджету (крім сум податкового боргу за податковими зобов`язаннями з податку на додану вартість, що підлягали сплаті до державного бюджету та за якими сформовано реєстр для перерахування коштів до державного бюджету з рахунка у системі електронного адміністрування відповідно до пункту 200.2 статті 200 цього Кодексу). Порядок формування та надсилання центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, такого реєстру визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Як зазначено у п. 95.1 ст. 95 ПК України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Згідно з абз. 1 п. 95.3 ст. 95 ПК України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Підпунктами 20.1.19, 20.1.34 пункту 20 статті 20 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Судом встановлено, що податковим органом сформовано та надіслано відповідачу податкову вимогу від 13.02.2019 № 16582-52, яку отримано відповідачем 12.03.2019, відповідно до вимог статті 58 ПК України, відтак позивач правомірно звернувся до суду з позовом про стягнення податкового боргу.
Матеріали справи не містять доказів сплати ТОВ Тігран Пром податкового боргу у загальній сумі - 284 623,23 грн.
Таким чином, судом встановлено, що за відповідачем дійсно існує податковий борг у зазначеній сумі, про яку він повідомлений, яка ним не оскаржена, до теперішнього часу у повному обсязі не сплачена.
За таких обставин суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що слід задовільнити.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, у зв`язку з чим понесені позивачем судові витрати у вигляді сплати судового збору за подачу адміністративного позову відшкодуванню не підлягають.
Керуючись статтями 139, 194, 205, 242-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Головного управління ДПС у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Тігран Пром про стягнення податкового боргу задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Тігран Пром (код ЄДРПОУ 40301560, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22 кв. 107) кошти за податковим боргом у загальній сумі 284 623 грн 23 грн. (двісті вісімдесят чотири тисячі шістсот двадцять три гривні 23 коп.), з яких:
з податку на додану вартість у розмірі 278 503 грн 00 коп., з яких 179 220,00 грн основного платежу, 90 589,75 грн фінансових санкцій та 8 693,25 грн пені з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих боржника, рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ та за рахунок готівки, яка належить платнику податків на користь Державного бюджету України (р/р UА468999980313030029000012080, код платежу 14060100, отримувач УК у м. Сєвєродонецьку/м.Сєвєродонецьк/ОКПО 37944909, банк отримувача Казначейство України (ЕАП);
з податку на прибуток у розмірі 2 040,00 грн фінансових санкцій з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих боржника та за рахунок готівки, яка належить платнику податків на користь Державного бюджету України (р/р№ UА058999980333129318000012080, код платежу 11021000, отримувач УК у м. Сєвєродонецьку, ОКПО 37944909, банк отримувача Казначейство України (ЕАП);
з акцизного податку у розмірі 4 080,00 грн фінансових санкцій з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих боржника та за рахунок готівки, яка належить платнику податків на користь місцевого бюджету (р/р № UА188999980314080531000012080, код платежу 14040000, отримувач УК у м. Сєвєродонецьку/м.Сєвєродонецьк/14040000, ОКПО 37944909, банк отримувача Казначейство України (ЕАП).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено 08 грудня 2020 року.
Суддя В.С. Шембелян
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.12.2020 |
Оприлюднено | 18.12.2020 |
Номер документу | 93560242 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
В.С. Шембелян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні