ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 грудня 2020 року м. Київ № 640/26420/20
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Келеберди В.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справу за позовом Приватного акціонерного товариства Укравторесурс до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,-
ВСТАНОВИВ:
Обставини справи.
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Приватне акціонерне товариство Укравторесурс (далі - позивач) з адміністративним позовом до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - відповідач) та просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що полягають у відмові у видачі містобудівних умов та обмежень, та скасувати рішення, оформлене наказом від 20.10.2020 року № 1186, про відмову Приватному акціонерному товариству УКРАВТОРЕСУРС у наданні містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта завершення будівництва об`єктів незавершеного будівництва (блок А та блок Б) під торгівельно-офісний комплекс з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва ;
- зобов`язати Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) видати Приватному акціонерному товариству УКРАВТОРЕСУРС містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки, яка розташована за адресою: м. Київ, Голосіївський район, вул. Короленківська, 4, кадастровий номер 8000000000:72:146:0005, на Завершення будівництва об`єктів незавершеного будівництва (блок А та блок Б) під торгівельно-офісний комплекс з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва за намірами зазначеними у заяві Приватного акціонерного товариства УКРАВТОРЕСУРС від 05.10.2020.
В обґрунтування позову позивач посилається на те, відповідачем відмовлено позивачу у наданні містобудівних умов та обмежень для Завершення будівництва об`єктів незавершеного будівництва (блок А та блок Б) під торгівельно-офісний комплекс з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом у зв`язку з тим, що наміри забудови не відповідають містобудівній документації на місцевому рівні. На думку позивача зазначене рішення є незаконним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки наміри забудови відповідають містобудівній документації на місцевому рівні.
Ухвалою суду від 06.11.2020 відкрито провадження в адміністративній справі №640/25420/20 та вирішено здійснювати розгляд справи одноособово за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
18 листопада 2020 року до суду відповідачем подано відзив на позову заяву у якому останній заперечує проти задоволення позову у повному обсязі та пославшись на п. 3 ч. 4 ст. 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності заначив, що оскаржуване рішення прийнято у зв`язку із невідповідністю намірів містобудівній документації на місцевому рівні, оскільки відповідно до Генерального плану міста Києва та проекту планування його приміської зони за період до 2020 року, затвердженого рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 № 370/1804, ділянка проектування за функціональним призначенням відноситься до комунально-складської території, потрапляє до санітарно-захисної зони та до центральної планувальної зони. А також, Департамент містобудування та архітектури зазначив, що вимога про зобов`язання видати містобудівні умови та обмеження є втручання у дискреційні повноваження департаменту.
24 листопада 2020 року позивачем о суду подано відповідь на відзив у якому ПрАТ Укравторесурс у якому надано пояснення щодо відсутності санітарно-захисної зони та відповідності намірів будівництва містобудівній документації на місцевому рівні, нормам ДБН та Земельному кодексу України. А також, позивач зазначив, що немає наміру розміщувати на земельній ділянці житлові об`єкти чи здійснювати нове будівництво та надав пояснення щодо обраного способу захисту.
Згідно з частиною третьою статті 241 Кодексу адміністративного судочинства України судовий розгляд в суді першої інстанції закінчується ухваленням рішення суду.
Враховуючи викладене, суд закінчує розгляд даної справи ухваленням рішення за правилами Кодексу адміністративного судочинства України.
Оцінивши наявні у справі документи і матеріали, належність, допустимість кожного доказу окремо, а також достатність та взаємний зв`язок наявних в матеріалах справи доказів у їх сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, судом встановлено наступне.
Обставини, встановлені судом.
Між Закритим акціонерним товариством Укравторесурс правонаступником якого є Позивач, та Київською міською державною адміністрацією укладено договір на право тимчасового користування землею (в тому числі на умовах оренди), що зареєстрований у книзі договорів на право тимчасового користування землею 10.06.1997 року за №72-5-00022.
Відповідно до пункту 1.1. Договору Київська міська державна адміністрація на підставі розпорядження від 28.10.1996 року №1704 надає, а Закрите акціонерне товариство Укравторесурс приймає в тимчасове користування земельну ділянку загальною площею 15390 кв. м, в тому числі за рахунок ділянки 1 - 12289 кв. м з них: промислова забудова - 11389 кв. м (капітальна 1-2 х поверхова - 3100 кв. м, тимчасова - 1200 кв. м, допоміжна та прилегла - 7089 кв. м), залізничне полотно - 500 кв. м, громадська капітальна 1 - 3 поверхова забудова - 400 кв. м; ділянки 2-3 101 кв. м (капітальна 1 - 2 поверхова - 350 кв. м, тимчасова - 850 кв. м, допоміжна та прилегла - 1901 кв. м згідно з планом земельного користування.
Згідно з пунктом 1.2 Договору земельна ділянка надається в тимчасове довгострокове користування строком на 49 років для експлуатації та обслуговування адміністративного будинку та складських приміщень на вул. Короленківській, 4 у Залізничному районі та для експлуатації та обслуговування складських приміщень на вул. Фізкультури, 23 у Залізничному районі місті Києва.
Рішенням Київської міської ради від 12.08.2007 року №1093/1754 Про передачу закритому акціонерному товариству Укравторесурс земельних ділянок для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва затверджено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок приватному акціонерному товариству Укравторесурс для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва та передано приватному акціонерному товариству Укравторесурс , за умови виконання пункту 3 рішення, земельні ділянки загальною площею 1,23 га на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва, в тому числі:
- ділянку №1 площею 1,04 га - в короткострокову оренду на 1 рік для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом за рахунок частини земель, наданих відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.10.1996 року № 1704 Про надання закритому акціонерному товариству Укравторесурс земельних ділянок для експлуатації адміністративного і виробничого будинків та складських приміщень на вул. Короленківській, 4 та вул. Фізкультури, 23 у Залізничному районі , право користування якими посвідчено договором на право тимчасового користування землею (в тому числі на умовах оренди) від 10.06.1997 року № 75-5-00022;
- ділянку №2 площею 0,19 га, в межах червоних ліній, - в короткострокову оренду на 5 років (період будівництва) для організації будівництва, зокрема площею 0,14 га - за рахунок частини земель, наданих відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.10.1996 року № 1704 Про надання закритому акціонерному товариству Укравторесурс земельних ділянок для експлуатації адміністративного і виробничого будинків та складських приміщень на вул. Короленківській, 4 та вул. Фізкультури, 23 у Залізничному районі , право користування якими посвідчено договором на право тимчасового користування землею (в тому числі на умовах оренди) від 10.06.97 №72-5-00022; площею 0,05 га - за рахунок міських земель, не наданих у власність чи користування.
Рішенням Господарського суду міста Києва від 20.11.2008 року у справі №2/421 за позовом Закритого акціонерного товариства Укравторесурс до Київської міської ради та Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) про внесення змін до договору, визнано укладеною угоду до договору оренди земельної ділянки від 10.06.1997 року №72-5-00022 в редакції, яка підписана Закритим акціонерним товариством Укравторесурс , та зобов`язано Головне управління земельних ресурсів зареєструвати угоду, що визнана укладеною.
Угода про внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 10.06.1997 року №72-5-00022 зареєстрована Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради, про що зроблено запис від 07.04.2009 №72-6-00572 у книзі записів державної реєстрації договорів.
Відповідно до вказаної угоди про внесення змін Київська міська рада, як орендодавець та Закрите акціонерне товариство, як орендар виклали пункт 1.1 договору в наступній редакції: Київська міська рада на підставі рішення Київської міської ради від 12.07.2007 №1093/1754 надає Закритому акціонерному товариству Укравторесурс в оренду земельну ділянку загальною площею 1,0408 га та земельну ділянку площею 0,1812 га в межах червоних ліній, згідно з додатками, що є невід`ємною частиною цього Договору… .
Пункт 1.2 договору сторони виклали в наступній редакції: Земельна ділянка розміром 1,0408 га надається в тимчасове довгострокове користування строком на 49 років для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва та земельна ділянка розміром 0,1812 га надається в тимчасове користування на умовах оренди строком на 5 років (на період будівництва) для організації будівництва .
Строк дії договору оренди земельної ділянки, площею 1,0408 га, що надана у користування на 49 років, згідно з договором оренди земельної ділянки зареєстрованого 10.06.1997 року №72-5-00022 у книзі записів державної реєстрації договорів, рахувати з 10.06.1997 року (пункт 3 угоди).
25.05.2007 Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища Київської міської державної адміністрації Позивачу було видано Архітектурно-планувальне завдання №07-0189 для проектування будівництва торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом.
У подальшому, Позивач в 2010 році розробив проект Торгово-офісний комплекс з закладами громадського харчування, приміщення розважального, рекреаційного призначення та паркінгом на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва , який пройшов комплексну державну експертизу та отримав позитивний висновок № 465-2010/ЦБ.
Як вбачається із матеріалів справи на земельні ділянки розміром 1,0408 га та 0,1812 га на вул. Короленківській 4 у Голосіївському районі міста Києва вже видавались умови та обмеження, які повинні бути враховані при проектуванні саме будівництва торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом.
Державною архітектурно-будівельною інспекцією України видано дозвіл на виконання будівельних робіт від 18.02.2013 року №ІУ 115130490182, замовнику - ПАТ Укравторесурс для будівництва торгово-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщення розважального, рекреаційного призначення та паркінгом на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва.
У матеріалах справи відсутні докази щодо скасування зазначеного дозволу на будівництво.
Позивач у січні 2018 укладено інвестиційні договори №1-3101/18ВГО та №2-3101/18ВГО щодо здійснення будівництва Блоку А та Блоку Б торгово-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщення розважального, рекреаційного призначення та паркінгом на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва та спільно з ТОВ ВГО Груп розпочато будівництво.
05.10.2020 року позивач звернувся до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) через Центр надання адміністративних послуг для отримання містобудівних умов та обмежень для Завершення будівництва об`єктів незавершеного будівництва (блок А та блок Б) під торгівельно-офісний комплекс з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом .
Позивачем долучено до зазначеної заяви наступні документи:
- копію викопіювання з топографо-геодезичного плану М1:2000 (Витяг з бази червоних ліній);
- копію витягу із Державного земельного кадастру про земельну ділянку кадастровий номер 8000000000:12:146:0005;
- копію чергового кадастрового плану (Витяг з бази даних міського земельного кадастру від 12.02.2018 року);
- копію договору на право тимчасового користування землею (в тому числі на умовах оренди) від 10 червня 1997 року №72-5-00022, з відповідними змінами, внесеними на підставі Угоди про внесення змін до Договору оренди земельної ділянки від 07.04.2009 №72-6-00572;
- містобудівний розрахунок по об`єкту: Завершення будівництва об`єктів незавершеного будівництва (блок А та блок Б) під торгівельно-офісний комплекс з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом по вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва, з техніко-економічними показниками;
- копію Виписки з ЄДРЮОФОПГФ щодо ПрАТ УКРАВТОРЕСУРС ;
- копію Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 02.10.2020 року індексний номер 226584801 (щодо об`єкта незавершеного будівництва: Блока А торгівельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом по вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва);
- копію Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 02.10.2020 року індексний номер 226582775 (щодо об`єкта незавершеного будівництва: Блока Б торгівельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом по вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва);
- копію Технічного паспорту на об`єкт незавершеного будівництва: Блок А торгівельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом по вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва, від 28.11.2019 року, інвентаризаційна справа № К-1615;
- копію Технічного паспорту на об`єкт незавершеного будівництва: Блок Б торгівельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом по вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва, від 30.09.2020 року, інвентаризаційна справа б/н. копію Інвестиційного договору щодо здійснення будівництва Блоку А торгівельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом по вул. Короленківська, 4 у Голосіївському районі м. Києва від 31.01.2018 року №1-3101/18/ВГО;
- копію Інвестиційного договору щодо здійснення будівництва Блоку Б торгівельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом по вул. Короленківська, 4 у Голосіївському районі м. Києва від 31.01.2018 року №2-3101/18/ВГО;
- копію Листа ТОВ ВГО ГРУП від 02.10.2020 року №1-0210/20/ВГО;
- копію Листа ПрАТ УКРАВТОРЕСУРС від 05.10.2020 року №1-0510/20/УАР;
- копію Листа ТОВ ЕПАМ СИСТЕМЗ від 02.10.2020 року №2391.
Проте, листом, який затверджено наказом Департаменту містобудування та архітектури Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 20.10.2020 року №1186 позивачу відмовлено у наданні містобудівних умов та обмежень.
У листі відповідач пославшись на п. 3 ч. 4 ст. Закону України Про регулювання містобудівної діяльності відмовив у наданні містобудівних умов та обмежень Завершення будівництва об`єктів незавершеного будівництва (блок А та блок Б) під торгівельно-офісний комплекс з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом у зв`язку із невідповідністю намірів містобудівній документації на місцевому рівні, оскільки відповідно до Генерального плану міста Києва та проекту планування його приміської зони за період до 2020 року, затвердженого рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 року № 370/1804, ділянка проектування за функціональним призначенням відноситься до комунально-складської території, потрапляє до санітарно-захисної зони та до центральної планувальної зони.
Зазначені підстави для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень наведено відповідачем у поданому ним відзиві на позовну заяву.
Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об`єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.
Частинами 1-4 ст. 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності визначено, що основними складовими вихідних даних є: 1) містобудівні умови та обмеження; 2) технічні умови; 3) завдання на проектування.
Фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва.
Містобудівні умови, обмеження та технічні умови для проектування об`єктів будівництва в рамках здійснення державно-приватного партнерства або реалізації проекту, що здійснюється на умовах концесії, можуть надаватися приватному партнеру, концесіонеру на підставі документа, що засвідчує право користування земельною ділянкою, виданого підприємству, установі, організації, що є балансоутримувачем майна, що передається у концесію, за умови, що така земельна ділянка (або її частина) відповідно до положень договору необхідна для здійснення державно-приватного партнерства або реалізації проекту, що здійснюється на умовах концесії.
Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника (із зазначенням кадастрового номера земельної ділянки), до якої додаються: копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію - у разі, якщо речове право на земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; копія документа, що посвідчує право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці - у разі, якщо право власності на об`єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації); викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000.
Для отримання містобудівних умов та обмежень до заяви замовник також додає містобудівний розрахунок, що визначає інвестиційні наміри замовника, який складається у довільній формі з доступною та стислою інформацією про основні параметри об`єкта будівництва.
Цей перелік документів для надання містобудівних умов та обмежень є вичерпним.
Витяг з містобудівного кадастру для формування містобудівних умов та обмежень до документів замовника додає служба містобудівного кадастру (у разі її утворення).
Перелік об`єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, визначає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування.
Підставами для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень є: неподання визначених частиною третьою цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень; виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці; невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.
Відмова у наданні містобудівних умов та обмежень здійснюється шляхом направлення листа з обґрунтуванням підстав такої відмови відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури у строк, що не перевищує встановлений строк їх надання.
Судом встановлено, а відповідач не заперечує, що заяви ПрАТ УКРАВТОРЕСУРС при видачу містобудівних умов та обмежень були подані з дотриманням вимог зазначених у ч. 3 ст. 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , відтак суд, вважає спір між сторонами виник щодо відповідності забудови містобудівній документації на місцевому рівні.
Згідно з ч. 2 ст. 26 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності суб`єкти містобудування зобов`язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об`єктів.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту.
Згідно з п.7 ч.1 ст. 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.
У відповідності до ч. 2 ст. 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності вимоги містобудівної документації є обов`язковими для виконання всіма суб`єктами містобудування.
Щодо віднесення земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:72:146:0005 до комунально-складської території за функціональним призначенням, суд зазначає наступне.
Так, у заяві про видачу містобудівних умов та обмежень відповідач зазначив наступні наміри забудови - завершення будівництва об`єктів незавершеного будівництва (блок А та блок Б) під торгівельно-офісний комплекс з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва.
У той же час, цільове призначенні земельної ділянки із кадастровим номером 8000000000:72:146:0005 - для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом.
Вимогами містобудівної документації на місцевому рівні щодо земельної ділянки, яка розташована у м. Київ, вул. Короленківська, 4 , кадастровий номер: 8000000000:72:146:0005, передбачені Генеральним планом міста Києва та проектом планування його приміської зони на період до 2020 року, затвердженого рішенням Київради від 28.03.2002 року - території комунально-складські (на розрахунковий період).
Суд зазначає, що рішення Київської міської ради від 28.03.2002 року №370/1804 було прийняте до видачі Архітектурно-планувального завдання на проектування будівництва торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом №07-0189, жодних змін щодо земельної ділянки, яка розташована у м. Київ, вул. Короленківська, 4, кадастровий номер: 8000000000:72:146:0005 до нього не внесено.
Вимоги містобудівної документації на місцевому рівні щодо земельної ділянки, яка розташована у м. Київ, вул. Короленківська, 4, кадастровий номер: 8000000000:72:146:0005 передбачені проектом Генерального плану міста Києва - території громадської забудови (перспектива).
Також, суд зазначає, що позивач у заяві на видачу містобудівних умов та обмежень від 05.10.2020 року не просить змінити наміри забудови, передбачені рішенням Київської міської ради від 12.08.2007 року №1093/1754 Про передачу закритому акціонерному товариству Укравторесурс земельних ділянок для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва та при видачі Архітектурно-планувального завдання на проектування будівництва торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом №07-0189 та не розпочинає нове будівництво, а саме завершує будівництво.
Разом з тим, рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва у справі №640/21364/19 від 13.01.2020 року, яке залишене без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду у справі від 05.10.2020 року зобов`язано Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу КМР (КМДА) внести виправлення в облікові документи щодо функціонального призначення земельної ділянки, яка розташована у м. Київ, вул. Короленківська, 4, кадастровий номер: 8000000000:72:146:0005, включивши її до обліку як територія громадської забудови .
Щодо санітарно-захисної зони на земельній ділянці із кадастровим номером 8000000000:72:146:0005, суд зазначає, що відповідно до ст. 114 Земельного кодексу України санітарно-захисні зони створюються навколо об`єктів, які є джерелами виділення шкідливих речовин, запахів, підвищених рівнів шуму, вібрації, ультразвукових і електромагнітних хвиль, електронних полів, іонізуючих випромінювань тощо, з метою відокремлення таких об`єктів від територій житлової забудови.
У межах санітарно-захисних зон забороняється будівництво житлових об`єктів, об`єктів соціальної інфраструктури та інших об`єктів, пов`язаних з постійним перебуванням людей.
Правовий режим земель санітарно-захисних зон визначається законодавством України.
У той же час, як вбачається поданої заяви про видачу містобудівних умов та обмежень позивач не розміщує на земельній ділянці №8000000000:72:146:0005 житлові об`єкти та не здійснює нового будівництва.
Також на зазначеній земельній ділянці відсутні будь-які об`єкти, в тому числі промислові, які могли б бути джерелами виділення шкідливих речовин, запахів, підвищених рівнів шуму, вібрації, ультразвукових і електромагнітних хвиль, електронних полів, іонізуючих випромінювань тощо, з метою відокремлення таких об`єктів від територій житлової забудови та встановлення санітарно-захисної зони.
Більше того, Позивач звертався до Державної установи Інститут громадського здоров`я ім. О.М. Марзєєва Національної академії медичних наук України із листом для проведення санітарно-епідеміологічної оцінки матеріалів Будівництво торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом по вул. Короленківській у Голосіївському районі м. Києва .
За результатами наукової санітарно-епідеміологічної оцінки матеріалів Будівництво торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом по вул. Короленківській у Голосіївському районі м. Києва Державна установа Інститут громадського здоров`я ім. О.М. Марзєєва Національної академії медичних наук України надала відповідь оформлену листом №19/3834 від 14.11.2018 року в якій зазначила, що матеріали відповідають вимогам санітарного та містобудівного законодавства України та можуть бути рекомендовані для погодження проекту будівництва.
Щодо центральної планувальної зони, суд зазначає наступне.
У п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності наведено визначення терміну план зонування території (зонінг) , відповідно до якого - це містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.
Частинами 1-4 ст. 18 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності передбачено, що план зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.
План зонування території розробляється з метою створення сприятливих умов для життєдіяльності людини, забезпечення захисту територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання надмірній концентрації населення і об`єктів виробництва, зниження рівня забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об`єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів та підлягає стратегічній екологічній оцінці.
План зонування території встановлює функціональне призначення, вимоги до забудови окремих територій (функціональних зон) населеного пункту, їх ландшафтної організації.
Зонування території здійснюється з дотриманням таких вимог: 1) урахування попередніх рішень щодо планування і забудови території; 2) виділення зон обмеженої містобудівної діяльності; 3) відображення існуючої забудови територій, інженерно-транспортної інфраструктури, а також основних елементів планувальної структури територій; 4) урахування місцевих умов під час визначення функціональних зон; 5) установлення для кожної зони дозволених і допустимих видів використання територій для містобудівних потреб, умов та обмежень щодо їх забудови; 6) узгодження меж зон з межами територій природних комплексів, смугами санітарно-захисних, санітарних, охоронних та інших зон обмеженого використання земель, червоними лініями; 7) відображення меж прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об`єктів.
Параметри використання території та будівель, запропонованих для розташування у межах декількох земельних ділянок або окремої земельної ділянки, зокрема функціональне призначення, граничні поверховість та площа забудови, можливе розміщення на ділянці, є обов`язковими для врахування під час зонування відповідної території.
Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , план зонування території затверджується на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання.
З інформації, яка міститься на офіційному веб-сайті Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням: https://kga.gov.ua/index.php), що 20.09.2012 року Київською міською радою прийнято рішення № 69/8353, яким вирішено розробити План зонування території центральної планувальної зони міста Києва та інших частин міста, проект розміщення першої черги будівництва та подати на затвердження до Київської міської ради в установленому порядку, забезпечивши узгодженість містобудівної документації з Генеральним планом м. Києва.
13.11.2013 року Київською міською радою прийнято рішення №518/10006 про затвердження Міської програми створення (оновлення) містобудівної документації у м. Києві.
З розділу 1 Міської програми створення (оновлення) містобудівної документації у м. Києві вбачається, що на момент прийняття Київською міською радою вказаного рішення відсутні затверджені плани зонування територій та детальні плани територій.
На офіційному веб-сайті Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням: https://kga.gov.ua/index.php розміщено проект Плану зонування території центральної планувальної зони міста Києва, розроблений КО Київгенплан на підставі рішення Київської міської ради № 69/8353 від 20.09.2012 року.
Однак, ні на момент отримання відмови у видачі Містобудівних умов та обмежень №1186 від 20.10.2020 року, ні на момент подачі позовної заяви, План зонування території центральної планувальної зони міста Києва не затверджений Київською міською радою, як то передбачено положеннями ч. 8 ст. 18 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , тому посилання на неї Відповідачем є безпідставними.
Отже, з вищенаведеного можна зробити висновок, що наміри забудови земельної ділянки відповідають містобудівній документації на місцевому рівні, а право на забудову реалізується власником з умовою використання земельної ділянки відповідно до функціонального призначення.
Суд також звертає увагу, що у рішенні Конституційного Суду України від 16.04.2009 року №7-рп/2009 у справі за конституційним поданням Харківської міської ради щодо офіційного тлумачення положень ч. 2 ст. 19, ст. 144 Конституції України, ст. 25, ч. 14 ст. 46, ч. 1, 10 ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні (справа про скасування актів органів місцевого самоврядування) Конституційний Суд України зазначив, що в Конституції України закріплено принцип, за яким права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, яка відповідає перед людиною за свою діяльність (ст. 3). Органи місцевого самоврядування є відповідальними за свою діяльність перед юридичними і фізичними особами (ст. 74 Закону). Таким чином, органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов`язані з реалізацією певних суб`єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб`єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Це є гарантією стабільності суспільних відносин між органами місцевого самоврядування і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього рішення, що узгоджується з правовою позицією, викладеною в абз. 2 п. 5 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 13.05.1997 року №1-зп у справі щодо несумісності депутатського мандата.
У той же час, Окружний адміністративний суд міста Києва звертає увагу на те, що 25.05.2007 року Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища Київської міської державної адміністрації було видано архітектурно-планувальне завдання №07-0189 для проектування будівництва торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом.
Таким чином, оскаржувана відмова у видачі містобудівних умов порушує принцип стабільності суспільних відносин.
Щодо доводі відповідача про суперечність Генеральному плану міста Києва проектування будівництва висотою 9 і 19 поверхів та становить 27 та 57 метрів суперечить Генеральному плану міста Києва.
З приводу зазначеного суд зазначає, що земельна ділянка на якій планується завершення будівництва об`єктів незавершеного будівництва (блок А та блок Б) під торгівельно-офісний комплекс з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом розташована у Голосіївському районі міста Києва і на ній відсутні будь-які об`єкти, які б були пам`яткою культурної спадщини, чи об`єкти, які розташовані в охоронній зоні пам`яток культурної спадщини, чи розміщені у межах зони охоронюваного ландшафту, а тому не може споруджуватись згідно спеціальних обґрунтувань.
Земельна ділянка, що розташована на вул. Короленківська, 4 у Голосіївському районі м. Києва знаходиться на території із чітко визначеним Генеральним планом та проектом планування його приміської зони на період до 2020 року, затвердженим рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 року №370/1804, що унеможливлює застосування положень текстової частини Генерального плану, які можливо застосовувати виключно щодо обмежень висоти будівель, що споруджуються згідно спеціальних обґрунтувань у розрізі перспективи функціонально-планувальної організації у контексті передбачення відтворення архітектурно-художнього колориту Києва, збереження історико-культурної спадщини та історичного ландшафту центральної планувальної зони.
До того ж, поняття спеціальне обґрунтування містилось у нормативно-правових актах, які втратили силу. Зокрема Закон України Про планування і забудову території (втратив чинність 12.03.2011 року), Порядок надання вихідних даних для проектування об`єктів містобудування, затверджений постановою Кабінету міністрів України від 20.05.2009 №489 (втратив чинність 06.06.2011 року), ДБН Б.1.1-4-2009 СКЛАД, ЗМІСТ, ПОРЯДОК РОЗРОБЛЕННЯ, ПОГОДЖЕННЯ ТА ЗАТВЕРДЖЕННЯ МІСТОБУДІВНОГО ОБГРУНТУВАННЯ . Вказаними нормативно правовими актами визначалось, що містобудівне обґрунтування - вид містобудівної документації, в якому, відповідно до державних будівельних та інших норм, стандартів та правил, положень містобудівної документації визначаються містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки, обов`язкові для врахування при відведенні земельної ділянки та/або проектуванні об`єкта.
Згідно з Правилами забудови міста Києва, затвердженими рішенням Київської міської ради від 27.01.2005 року №11/2587 (втратили чинність у 2001 році) містобудівне обґрунтування - текстові та графічні матеріали, які розробляються з метою внесення змін до містобудівної документації, принципового визначення можливостей розміщення (реконструкції) об`єкта містобудування в системі забудови міста, граничних параметрів об`єкта, узгодження з існуючою забудовою з урахуванням потреб у об`єктах соціальної інфраструктури, закладах охорони здоров`я, торгівлі, культури, розміщення зон відпочинку, уточнення орієнтовної площі та конфігурації земельної ділянки, яка передбачається для відведення, встановлення умов та обмежень її використання.
Інститут містобудівних обґрунтувань втратив своє існування із набранням чинності Закону України Про регулювання містобудівної документації (12.03.2011 року), і на момент отримання відмови у видачі Містобудівних умов та обмежень і на момент розгляду справи у суді таке поняття відсутнє.
Також до поняття спеціальних обґрунтувань можна віднести історико-містобудівне обґрунтування , яке зустрічається в Порядку визначення меж та режимів використання історичних ареалів населених місць, обмеження господарської діяльності на території історичних ареалів населених місць, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 року №318, зокрема п.8,9. Згідно з якими проектна документація на нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт (крім реконструкції та капітального ремонту квартир чи окремих приміщень, які здійснюються без зміни об`ємно-просторових характеристик) у межах історичних ареалів населених місць розробляється з урахуванням вимог затвердженого в установленому законом порядку історико-архітектурного опорного плану.
У разі незатвердження історико-архітектурного опорного плану населеного місця, що внесене до Списку історичних населених місць України, проектна документація на нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт (крім реконструкції та капітального ремонту квартир чи окремих приміщень, які здійснюються без зміни об`ємно-просторових характеристик) у межах історичного ареалу розробляється з урахуванням вимог історико-містобудівного обґрунтування, порядок розроблення якого визначається наказом Мінкультури та Мінрегіону.
Проте, вимоги, зазначені в п. 9, застосовуються до 1 січня 2019 року (абз. 2 п. 9 Постанови КМУ №92 від 21.02.2018).
Отже, поняття історико-містобудівного обґрунтування застосовувалося до 01.01.2019 року, а з 01.01.2019 року відсутнє у законодавстві України, а проектна документація на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт у межах історичних ареалів населених місць розробляється з урахуванням вимог затвердженого в установленому законом порядку історико-архітектурного опорного плану.
Слід зазначити, що чинним Генеральним планом встановлені лише межі історичних ареалів, проте не визначені режими їх використання.
Іншої містобудівної документації на територію, до якої потрапляє земельна ділянка на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва - Київська міська рада не приймала та не затверджувала.
Окрім того, містобудівна документація, а саме Генеральний план не містить в собі затверджених в порядку визначеному діючим законодавством, граничних висот у метрах.
З огляду на вказане вище доводи відповідача про невідповідність намірів забудови Генеральному плану міста Києва не приймається судом до уваги та спростовується матеріалами справи.
Суд також зазначає, що з урахуванням положень ст. 19 Земельного кодексу України, яка визначає категорії земель за основним цільовим призначенням відноситься до земель громадської забудови, які використовуються для розміщення громадських будівель і споруд, інших об`єктів загального користування.
З урахуванням зазначеного вище твердження відповідача, викладені у рішенні Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про відмову у видачі містобудівних умов та обмежень з огляду на те, що земельна ділянка із кадастровим номером 8000000000:72:146:0005 за функціональним призначенням відносить до земель комунально-складської території, потрапляє до санітарно-захисної зони та знаходиться у центральній планувальній зоні суперечить цільовому призначенню земельної ділянки, визначеному у Державному земельному кадастрі.
З урахуванням наведеного вище, суд, як наслідок вказує, що оскаржуване рішення Департаменту містобудування та архітектури про відмову ПрАТ УКРАВТОРЕСУРС у наданні містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта завершення будівництва об`єктів незавершеного будівництва (блок А та блок Б) під торгівельно-офісний комплекс з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва .
При цьому, суд вказує, що п. 3 ч. 4 ст. 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , на який посилається відповідач в обґрунтування оскаржуваного рішення, в якості єдиної підстави для відмови у видачі містобудівних умов та обмежень визначає невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні.
Водночас, у разі відсутності невідповідності намірів забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні у спеціально уповноваженого органу містобудування та архітектури виникає обов`язок видати заявнику містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки.
Обрання такого способу захисту та відновлення прав позивача не є втручанням у дискреційні повноваження відповідача, оскільки положення п. 3 ч. 4 ст. 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності передбачають лише єдину підставу для відмови у видачі містобудівних умов та обмежень - невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні.
Оскільки факт такої невідповідності судом у межах даної адміністративної справи не встановлений, то підстави для відмови у наданні Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), позивачу містобудівних умов та обмежень забудови вказаної земельної ділянки відсутні.
Натомість, під дискреційним повноваженням слід розуміти повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду. Тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за певних обставин.
Проте, у межах спірних правовідносин Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), не мав права відмовити у видачі містобудівних умов та обмежень у зв`язку з відсутністю визначеної чинним законодавством підстави для такої відмови, що свідчить про відсутність у відповідача можливості вибору конкретного рішення з певного кола варіантів на власний розсуд та наявність обов`язку надати містобудівні умови та обмеження.
Разом з тим, реалізацією відповідачем своїх дискреційних повноважень при наданні містобудівних умов та обмежень буде вважатися визначення Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), змісту таких умов та обмежень.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Великої Палати Верховного Суду від 05.06.2019 у справі №522/6069/14-а.
У той же час, у межах даної справи, відповідач помилково вважає свої повноваження дискреційними, оскільки у разі настання визначених законодавством умов, відповідач зобов`язаний до вчинення конкретних дій - розглянути заяву позивача у встановленому законом порядку, а за умови відповідності заяви та доданих до неї документів вимогам законодавства - прийняти рішення про задоволення заяви. Підставою для відмови у задоволенні заяви позивача можуть бути лише визначені законом обставини. Відповідач не наділений повноваженнями за конкретних фактичних обставин діяти на власний розсуд - розглянути заяву, або ж ні; прийняти рішення про задоволення заяви, або ж рішення про відмову у її задоволенні. Визначальним є те, що у кожному конкретному випадку звернення особи із заявою, з урахуванням фактичних обставин, згідно із законом існує лише один правомірний варіант поведінки суб`єкта владних повноважень .
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 17.06.2020 у справі №826/3608/18.
З огляду на викладене, суд дійшов до висновку про необхідність зобов`язання Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) видати ПрАТ УКРАВТОРЕСУРС містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки, яка розташована за адресою: м. Київ, Голосіївський район, вул. Короленківська, 4, кадастровий номер 8000000000:72:146:0005, на Завершення будівництва об`єктів незавершеного будівництва (блок А та блок Б) під торгівельно-офісний комплекс з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва за намірами зазначеними у заяві Приватного акціонерного товариства УКРАВТОРЕСУРС від 05.10.2020 року.
У силу ч.ч. 1 та 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Беручи до уваги викладене, суд дійшов до висновку про задоволення позовних вимог у повному обсязі.
Згідно з ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як вбачається з наявної у матеріалах квитанції №29250329 від 02.11.2020 року, позивачем під час звернення з даним позовом до суду сплачено судовий збір у розмірі 4 204,00 грн. Доказів понесення позивачем інших судових витрат наявними у матеріалах справи доказами не підтверджено. З огляду на розмір задоволених позовних вимог, суд присуджує на користь позивача 4 204,00 грн. понесених ним судових витрат.
Керуючись ст. ст. 72-77, 139, 244, 246, 250, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ВИРІШИВ:
1. Задовольнити адміністративний позов Приватного акціонерного товариства Укравторесурс до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що полягають у відмові у видачі містобудівних умов та обмежень, та скасувати рішення, оформлене наказом від 20.10.2020 року № 1186, про відмову Приватному акціонерному товариству УКРАВТОРЕСУРС у наданні містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта завершення будівництва об`єктів незавершеного будівництва (блок А та блок Б) під торгівельно-офісний комплекс з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва ;
3. Зобов`язати Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) видати Приватному акціонерному товариству УКРАВТОРЕСУРС містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки, яка розташована за адресою: м. Київ, Голосіївський район, вул. Короленківська, 4, кадастровий номер 8000000000:72:146:0005, на Завершення будівництва об`єктів незавершеного будівництва (блок А та блок Б) під торгівельно-офісний комплекс з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва за намірами зазначеними у заяві Приватного акціонерного товариства УКРАВТОРЕСУРС від 05.10.2020 року.
4. Стягнути на користь Приватного акціонерного товариства УКРАВТОРЕСУРС (код ЄДРПОУ 00426526, адреса: 01033, м. Київ, вул. Короленківська, 4) за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (код ЄДРПОУ 26345558, адреса: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32) судовий збір у розмірі 4 204,00 (чотири тисячі твісті чотири грн. 00 копійок).
За приписами статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закритті апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Порядок та строки подання апеляційної скарги врегульовано приписами статей 294-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повне найменування сторін:
Позивач: Приватне акціонерне товариство УКРАВТОРЕСУРС , адреса: 01033, м. Київ, вул. Короленківська, 4, код ЄДРПОУ 00426526);
Відповідач: Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), юридична адреса: 01001, м. Київ, вул. Трьохсвятительська, 4-В, адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32, код ЄДРПОУ 40224921, тел.+0442796203.
Суддя В.І. Келеберда
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 15.12.2020 |
Оприлюднено | 17.12.2020 |
Номер документу | 93562314 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Келеберда В.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні