Рішення
від 08.12.2020 по справі 360/3080/20
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

08 грудня 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/3080/20

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Борзаниці С.В.,

за участю секретаря судового засідання: Печегіної Є.Є.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Приватного підприємства Сєвєродонецький завод промислових виробів до Головного управління ДПС у Луганській області, Державної податкової служби України про скасування рішення про відмову в реєстрації податкових накладних та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Приватного підприємства Сєвєродонецький завод промислових виробів (далі також - позивач, ПП СЗПВ ) до Головного управління ДПС у Луганській області (далі також - відповідач 1, ГУ ДПС у Луганській області), Державної податкової служби України (далі також - відповідач 2), у якому позивач просить суд:

- скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Луганській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 21.11.2019 № 1334739/37644992 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 07.10.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 07.10.2019, подану Приватним підприємством Сєвєродонецький завод промислових виробів , за датою подання.

В обґрунтування позовної заяви зазначено, що по факту надання послуг з поставки Товариству з обмеженою відповідальністю Астра платником податку - постачальником Приватним підприємством Сєвєродонецький завод промислових виробів у встановленому порядку та строки, у відповідності з вимогами п. 201.10. ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) було складено в електронній формі та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних /далі - ЄРПН) податкову накладну № 1 від 07.10.2019.

По поданій на реєстрацію податковій накладній ПП Сєвєродонецький завод промислових виробів отримало в електронному вигляді в текстовому форматі квитанцію № 1 , згідно якої податкову накладну прийнято, але реєстрацію зупинено.

У квитанції ПП Сєвєродонецький завод промислових виробів повідомлено про: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН зупинена; ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6. п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку ; пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В зв`язку з цим ПП Сєвєродонецький завод промислових виробів в порядку п. 201.16 ст. 201 ПК України, п. п. 14, 15 Порядку зупинення податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 21.02.2018 № 117, було направлено на адресу Головного управління ДПС у Луганській області Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація яких зупинена - стосовно зупинення реєстрації податкової накладної разом з поясненнями та необхідними первинними документами, які беззаперечно підтверджують законність та реальність здійснення операцій з надання послуг Товариству з обмеженою відповідальністю Астра по надісланій на реєстрацію податковій накладній.

Однак, рішенням комісії ГУ ДПС у Луганській області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, від 21.11.2019 № 1334739/37644992 було відмовлено у реєстрації поданої на реєстрацію податкової накладної.

ПП Сєвєродонецький завод промислових виробів вважає рішення Комісії ДПС про відмову в реєстрації податкової накладної протиправним, а рішенням таким, що підлягає скасуванню.

У справі вчинені такі процесуальні дії.

Ухвалою суду від 19.08.2020 позовну заяву залишено без руху.

Ухвалою суду від 31.08.2020 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, визначено розглядати справу за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою суду від 15.09.2020 позовну заяву залишено без руху після відкриття провадження у справі.

Ухвалою суду від 18.11.2020 поновлено приватному підприємству Сєвєродонецький завод промислових виробів пропущений строк звернення до адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Луганській області, Державної податкової служби України про скасування рішення про відмову в реєстрації податкових накладних та зобов`язання вчинити певні дії.

Ухвалою суду від 18.11.2020 закрито підготовче провадження у справі, справу призначено до розгляду у відкритому судовому засіданні.

Головне управління ДПС у Луганській області позовних вимог не визнало, про що 15.09.2020 надало відзив на позовну заяву (арк. спр. 74-82). В обґрунтування заперечень проти позову зазначено наступне.

04.11.2019 ПП Приватне підприємство Сєвєродонецький завод промислових виробів подано до Єдиного реєстру податкових накладних на реєстрацію податкову накладну № 1 від 07.10.2019 щодо продажу мінеральних добрив ТОВ Астра .

23.09.2019 комісією Головного управління ДПС у Луганській області було прийнято рішення щодо відповідності ПП Сєвєродонецький завод промислових виробів критеріям ризиковості на підставі п.1.6 Критеріїв -керівник платника податку та/або головний бухгалтер, та/або особа, що має право підпису, згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зареєстровані (перереєстровані) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України .

Зокрема, за результатами моніторингу Єдиного реєстру податкових накладних (далі - ЄРПН) встановлено, що ознаку ризиковості згідно критеріям, визначеним у п. 1.6. Критеріїв ризиковості платника податку, затверджених ДФС України на виконання п. 10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку в Єдиному реєстрі податкових накладних до Постанови №117, має ПП Сєвєродонецький завод промислових виробів (код 3744992), оскільки представник ОСОБА_1 (код НОМЕР_1 ) зареєстрований за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованої території - АДРЕСА_1 .

Відповідно до пункту 1.6. Критеріїв ризиковості платника податку інформація про внесення/виключення платника податку до/з переліку ризикових платників податків, відповідно до пунктів 1.1-1.6 цих Критеріїв, стає доступною платнику в Електронному кабінеті.

Зазначена норма гарантує платнику податків право бути обізнаним про той факт, що його віднесено до ризикових платників податків за окремим критерієм ризиковості, що є підставою для зупинення реєстрації виписаних ним податкових накладних. Таким чином, на час подання на реєстрацію податкових накладних платник податків був обізнаний про той факт, що він віднесений до Ризикових платників податків за Критерієм - наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій. Поряд з цим, не оскаржив таке рішення контролюючого органу та не надав відповідних документів.

У зв`язку з цим, 04.11.2019 ПП СЗПВ було надіслано квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної з таких підстав: відповідно до п. до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку . Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

13.11.2019 ПП СЗПВ в електронній формі засобами електронного зв`язку надано Повідомлення від 13.11.2019 № 1 з письмовими поясненнями та копіями документів, а саме: договір поставки, укладений між ПП СЗПВ та ТОВ Астра , від 10.09.2019 № 10/09; специфікація від 25.09.2019 №2 до договору; рахунок-фактура від 07.10.2019 № СФ-0000043; видаткова накладна від 07.10.2019 №РН-0000045; ТТН від 07.10.2019 № 0710/19-1; довіреність від 07.10.2019 №12; видаткова накладна Виробничо-комерційної фірми-ТОВ ТАНА від 26.09.2019 №1168; ТТН від 26.09.2019 №Р1168; видаткова накладна Виробничо-комерційної фірми-ТОВ ТАНА від 26.09.2019 №1170; ТТН від 26.09.2019 № Р1170; видаткова накладна Виробничо-комерційної фірми-ТОВ ТАНА від 27.09.2019 № 1176; ТТН від 27.09.2019 №Р1176; копію договору постачання від 05.12.2018 №41, укладеного між ПП Сєвєродонецький завод промислових виробів та Виробничо-комерційної фірми-ТОВ ТАНА ; Специфікація №20 від 19.09.2019 до зазначеного договору; рахунок на оплату від 19.09.2019 №1126: Специфікація №22 від 23.09.2019; рахунок на оплату від 23.09.2019 №1135; Специфікація №23 від 26.09.2019: рахунок на оплату від 26.09.2019 № 1152; договір оренди нерухомого майна від 01.01.2019; акт прийому передачі до договору оренди від 01.01.2019; акт виконаних робіт від 16.10.2019 № 1; договір про перевезення вантажів автомобільним транспортом від 60.09.2019 № 1/2609; акт виконаних транспортно-експедиційних послуг від 07.10.2019; рахунок від 07.10.2019 № 201.

За результатами розгляду наданих платником податків пояснень та документів комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації ДПС України, прийнято рішення від 21.11.2019 № 1334739/37644992 про відмову у реєстрації податкової накладної від 07.10.2019 № 1.

Підставою для прийняття рішення слугувало ненадання до контролюючого органу розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків за операцією з постачання мінеральних добрив ТОВ Астра , про що проставлено позначки X навпроти відповідного блоку. У зв`язку з цим, з огляду не ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку контролюючим органом було відмовлено у реєстрації податкової накладної.

Підсумовуючи наведене, відповідач 1 вважає, що рішення від 21.11.2019 № 1334739/37644992 про відмову у реєстрації податкової накладної від 07.10.2019 №1 прийнято з дотриманням норм податкового законодавства, в порядку, передбаченому законом, та на законних підставах.

Щодо вимоги в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 07.10.2019 року № 1, складену ПП Сєвєродонецький завод промислових виробів , датою її подання на реєстрацію, відповідач 1 зазначив, що дані дії ДПС України є похідними від скасування чи визнання правомірним рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ДПС України від 21.11.2019 № 1334739/37644992. При цьому, відповідно до правової позиції Верховного Суду України, викладеної в постанові Пленуму Верховного Суду № 13 від 24.10.2008, суд не може підміняти державний орган, рішення якого оскаржується, приймаючи замість рішення, яке визнається протиправним, інше рішення, яке б відповідало закону, та давати вказівки, які б свідчили про вирішення питань, які належать до компетенції такого суб`єкта владних повноважень. Також, Європейський суд з прав людини неодноразово зазначав, що завдання суду при здійсненні його контрольної функції полягає не в тому, щоб підміняти органи влади держави, і суд не повинен підміняти думку національних органів будь-якою своєю думкою.

Таким чином, вимога позивача щодо зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 07.10.2019 № 1, складену ПП Сєвєродонецький завод промислових виробів , датою її подання на реєстрацію є передчасною.

На підставі вищевикладеного, відповідач 1 просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Відповідач 2 правом надання відзиву на позов не скористався.

Дослідивши пояснення представників сторін та матеріали справи, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77, 90 КАС України, суд встановив такі обставини справи.

Приватне підприємство Сєвєродонецький завод промислових виробів , код ЄДРПОУ 37644992, зареєстровано як юридична особа 07.11.2011, № запису 1 366 102 0000 000650, місцезнаходження: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд.11, основний вид діяльності 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин, як платників податків перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у Луганській області, Сєвєродонецьке управління, ДПІ у м. Сєвєродонецьку (м. Сєвєродонецьк), засновником та підписантом є ОСОБА_1 , АДРЕСА_2 ; керівником та підписантом - ОСОБА_2 , що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 20.01.2020 за № 1006210478 (арк. спр. 46-47).

Згідно із протоколом засідання Комісії ГУ ДПС у Луганській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такі реєстрації, від 23.09.2019 № 14, внесено до Переліку ризикових суб`єктів господарювання згідно додатку 1 до протоколу, зокрема, ПП СЗПВ , код 37644992, за критерієм ризиковості керівник платника податку та/або головний бухгалтер, та/або особа, що дає право підпису, згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, зареєстровані (перереєстровані) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території , оскільки особа, що має право підпису - ОСОБА_1 (код НОМЕР_1 ) зареєстрований за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованій території - АДРЕСА_1 (арк. спр. 83-84).

10.09.2019 між ПП СЗВП як Постачальником та Товариством з обмеженою відповідальністю Астра як Покупцем укладено договір поставки № 10/19, за умовами якого Постачальник зобов`язується партіями поставляти (передавати) у власність Покупця, а Покупець - прийняти та оплачувати мінеральні добрива (пункт 1.1), кількість товару обумовлюється сторонами в Специфікаціях, які є невід`ємними частинами цього договору (пункт 2.1), ціна і загальна вартість товару обумовлюється сторонами в Специфікаціях, які є невід`ємними частинами цього договору, включає витрати на доставку (пункт 3.1), форма оплати - безготівковий розрахунок (пункт 3.2), ціна товару по договору становить суму, зазначену в Специфікації (пункт 3.3), порядок оплати товару обумовлюється сторонами в Специфікаціях, які є невід`ємними частинами цього договору (пункт 3.3), датою поставки товару (частини товару) Покупцеві вважається день фактичного прийняття товару Покупцем за кількістю та якістю, який зазначений у відповідних документах на товар (його частину) - товарно - транспортній накладній (пункт 4.3) (арк.спр. 14).

Згідно із Специфікацією № 2 до договору від 10.09.2019 № 10/19 на виконання зазначеного договору поставки Постачальник зобов`язується поставити, а Покупець прийняти і оплатити товар у кількості і за цінами: 1) оміакарб 2Т-КА *ВРА25ВВS1250*NO карбонат кальцію N EXW склад покупця, кількість 88 000 кг, ціна за одиницю виміру з ПДВ 20% - 4,86, сума з ПДВ - 427 680,00 грн (арк.спр. 15).

На виконання Договору Товариством з обмеженою відповідальністю Астра було оплачено частково поставлений товар в сумі 142 884 грн 00 коп., що підтверджується рахунком-фактурою № СФ-0000043 від 07.10.2019 р, виписаною видатковою накладною № РН-0000045 від 07.10.2019 р. та випискою по рахунку від 08.10.2019, 10.10.2019, та 15.10.2019 (арк. спр. 16-20).

Згідно договору № 1/2609 Про перевезення вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученні від 26.09.2019 р. укладеному між Позивачем та ФОП ОСОБА_3 , акту № 201 виконаних транспортно-експедиційних послуг укладеним між тими ж сторонами, рахунком № 201 від 07.10.2019 виписаним ФОП ОСОБА_3 , товарно-транспортною накладною № 0710/19-1 від 07.10.2019, довіреністю № 12 від 07.10.2019 р. виданої ОСОБА_4 на отримання від ПП Сєвєродонецький завод промислових виробів цінностей замовнику постачався визначений товар (арк. спр. 25-29).

Приватним підприємством Сєвєродонецький завод промислових виробів проданий Товариству з обмеженою відповідальністю Астра товар було придбано у Виробничо-комерційної фірми - Товариства з обмеженою відповідальністю Тана на підставі договору постачання № 41 від 05.12.2018. та додатків № 20, 22, 23 до нього (арк. спр. 30-34), що підтверджується видатковою накладною № 1168 від 26.09.2019 , видатковою накладною № 1170 від 26.09.2019, видатковою накладною № 1176 від 27.09.2019 (арк. спр. 35-37), рахунком на оплату № 1126 від 19.09.2019, рахунком на оплату № 1135 від 23.09.2019, рахунком на оплату № 1152 від 26.09.2019 (арк. спр. 38-40), товарно-транспортною накладною № Р1168 від 26.09.2019, товарно-транспортною накладною № Р1170 від 26.09.2019, товарно-транспортною накладною № Р1176 від 27.09.2019 (арк. спр. 41-43).

На підтвердження наявності матеріально-технічної бази та приміщень для здійснення господарської діяльності позивачем надано копії договору оренди нерухомого майна від 01.01.2019, укладеного між ФОП ОСОБА_5 як Орендодавцем та ПП СЗВП як Орендарем, щодо надання в строкове платне користування нежитлової будівлі площею 92 кв.м за адресою: АДРЕСА_3 (арк.спр. 44-45), акт прийому - передачі від 01.01.2019 до договору оренди нерухомого майна від 01.01.2019 (арк.спр. 45 зв.), договору перевезення вантажів автомобільним транспортом від 26.09.2019 № 1/2609, укладеного між ПП СЗВП як Замовником та ФОП ОСОБА_3 , як Перевізником (арк.спр. 113), акта виконаних робіт від 07.10.2019 до договору перевезення вантажів автомобільним транспортом від 26.06.2019 № 1/2609 (арк.спр. 114), рахунку від 07.10.2019 № 201 (арк.спр. 115).

На підставі договору поставки від 10.09.2019 № 10/19 ПП СЗПВ складено податкову накладну від 07.10.2019 № 1, в якій зазначено постачальника (продавця) - ПП СЗВП , отримувача (покупця) - ТОВ Астра , опис (номенклатура) товару - оміакарб 2Т-КА *ВРА25ВВS1250*NO карбонат кальцію, код товару згідно з УКТ ЗЕД 3824909790, кількість 29400, ціна постачання одиниці товару без ПДВ 4.05 грн, обсяги постачання без ПДВ 119070,00 грн, сума ПДВ 23814,00 грн (арк.спр. 7);

Зазначену податкову накладні ПП СЗВП направлено на реєстрацію до Державної податкової служби України через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронної звітності" засобами телекомунікаційного зв`язку 04.11.2019, і відповідно до квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН, податкову накладну прийнято, але її реєстрацію зупинено із зазначенням такої підстави для зупинення: ПН/РК відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку . Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо - Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України Про електронні довірчі послуги - особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису). Сертифікат; № '000647fa0001ae1f00000004f603611a7b9ef334`, видавець 'UA-39034634-3` АЦСК ТОВ КC , найменування: ПП Сєвєродонецький завод промислових виробів . Додатково повідомляємо - Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України Про електронні довірчі послуги - особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису). № '000647fa0001ae1f00000004f603611a7b9ef334`, видавець 'UA-39034634-3` АЦСК ТОВ КC , найменування: ' ОСОБА_2 ' (арк.спр. 8).

13.11.2019 за № 1 позивачем подано до Кремінської ДПІ повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, в поясненнях зазначено, що реєструється відвантажений товар, за який повністю розрахувався покупець, з постачальником також проведено повний розрахунок (арк.спр. 9). До повідомлення було додано: договір поставки, укладений між ПП Сєвєродонецький завод промислових виробів та ТОВ АСТРА , від 10.09.2019 № 10/09; специфікація від 25.09.2019 №2 до договору; рахунок-фактура від 07.10.2019 № СФ-0000043; видаткова накладна від 07.10.2019 №РН-0000045; ТТН від 07.10.2019 № 0710/19-1; довіреність від 07.10.2019 №12; видаткова накладна Виробничо-комерційної фірми-ТОВ ТАНА від 26.09.2019 №1168; ТТН від 26.09.2019 №Р1168; видаткова накладна Виробничо-комерційної фірми-ТОВ ТАНА від 26.09.2019 №1170; ТТН від 26.09.2019 № Р1170; видаткова накладна Виробничо-комерційної фірми-ТОВ ТАНА від 27.09.2019 № 1176; ТТН від 27.09.2019 №Р1176; копію договору постачання від 05.12.2018 №41, укладеного між ПП Сєвєродонецький завод промислових виробів та Виробничо-комерційної фірми-ТОВ ТАНА ; Специфікація №20 від 19.09.2019 до зазначеного договору; рахунок на оплату від 19.09.2019 №1126: Специфікація №22 від 23.09.2019; рахунок на оплату від 23.09.2019 №1135; Специфікація №23 від 26.09.2019: рахунок на оплату від 26.09.2019 № 1152; договір оренди нерухомого майна від 01.01.2019; акт прийому передачі до договору оренди від 01.01.2019; акт виконаних робіт від 16.10.2019 № 1; договір про перевезення вантажів автомобільним транспортом від 60.09.2019№ 1/2609; акт виконаних транспортно-експедиційних послуг від 07.10.2019; рахунок від 07.10.2019 №201.

Відповідно до квитанції № 2 від 13.11.2019 повідомлення від 13.11.2019 № 2 щодо надання пояснення та/або копій документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН прийнято до розгляду (арк.спр. 10)

За результатами розгляду наданих платником податків пояснень та документів комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації ДПС України, прийнято рішення від 21.11.2019 № 1334739/37644992 про відмову у реєстрації податкової накладної від 07.10.2019 № 1. Підставою для прийняття рішення слугувало ненадання до контролюючого органу розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків за операцією з постачання мінеральних добрив ТОВ АСТРА , про що проставлено позначки X навпроти відповідного блоку. У зв`язку з цим, з огляду на ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку, контролюючим органом було відмовлено у реєстрації податкової накладної (арк. спр. 11).

Вирішуючи адміністративний позов по суті заявлених вимог, надаючи оцінку обставинам (фактам), якими обґрунтовано вимоги і заперечення учасників справи, суд виходить з такого.

Спірні правовідносини врегульовано нормами Податкового кодексу України, постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", чинної на час зупинення реєстрації податкової накладної (надалі - Постанова № 117) та постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" (далі - Порядок № 1246).

Абзацами першим-третім пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України визначено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до абзацу першого пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з підпунктом 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Згідно з абзацом першим пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Відповідно до вимог абзацу першого пункту 201.7 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту (абзац другий пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження (абзац третій пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).

Абзацом п`ятим пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Відповідно до абзацу дев`ятого пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Згідно з абзацом десятим пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних (абзац тринадцятий пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).

Підпунктом 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Так, пунктом 12 Порядку № 1246 передбачено здійснення в автоматичному режимі розшифрування та проведення перевірки поданих податкових накладних, серед іншого, на відповідність критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 Порядку № 1246, податковим органом формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція). Така квитанція надсилається платнику податку в автоматичному режимі (в електронному вигляді у текстовому форматі) протягом операційного дня і є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Положення підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України визначають, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до вимог пункту 10 Порядку зупинення податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117, який був чинним станом на 21.11.2019, ДФС визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку та погоджені Міністерством фінансів України згідно з листом від 06.08.2019 № 26010-06-5/20111.

Критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій зареєстровані в ДФС за № 1962/99-99-29-01-01 від 07.08.2019 та введені в дію 08.08.2019.

Показники, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, зареєстровані в ДФС за № 1963/99-99-29-01-01 від 07.08.2019 та введені в дію 08.08.2019.

Підпункт 1.6 пункту 1 Критеріїв передбачає розгляд комісіями головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС питання щодо встановлення ризиковості платника податків у випадках, коли:

керівник платника податку та/або головний бухгалтер, та/або особа, що має право підпису, згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зареєстровані (перереєстровані) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України";

платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);

платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;

платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;

платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс);

в органах ДФС наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі поточної діяльності при реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій на реєстрацію податковій накладній/розрахунку коригування.

Відповідно до пункту 5 Постанови № 117, чинної станом на 21.11.2019, податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

Пунктом 6 Постанови № 117 визначено, що у разі коли за результатами моніторингу платника податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до пункту 7 Постанови № 117 у разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Пунктами 12-14 Постанови № 117 передбачено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складання податкової накладної/розрахунку коригування;

2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТ ЗЕД/послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрації яких зупинена;

3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Пунктами 19-21 Постанови № 117 визначено, що Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС). Зазначені комісії приймають рішення, серед іншого, про реєстрацію податкової накладної в Реєстрі або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Абзацом першим пункту 27 Постанови № 117 надано можливість платнику податків оскаржити рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в адміністративному або судовому порядку.

Таким чином, у ГУ ДПС у Луганській області наявні повноваження на здійснення моніторингу податкових накладних, зупинення їх реєстрації та прийняття подальшого рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

При цьому, надання контролюючому органу відповідних повноважень є лише передумовою подальшої реалізації його управлінських функцій, результатом якої у даній справі є прийняття рішення, законність та обґрунтованість якого повинна бути перевірена.

Підставами для зупинення реєстрації податкової накладної ПП СЗПВ від 07.10.2019 № 1 в Єдиному реєстрі податкових накладних визначено те, що платник податку відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку.

Вирішуючи питання щодо законності рішення комісії ГУ ДПС у Луганській області про відмову у реєстрації податкової накладної, суд має надати оцінку рішенню (діям) щодо зупинення реєстрації цієї податкової накладної, які за своїм змістом є передумовою для прийняття відповідачем оскаржуваного у даній справі рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

Суд, надаючи оцінку підставам зупинення реєстрації податкової накладної, поданої ПП СЗПВ , враховує, що акти, які затверджують критерії ризиковості здійснення операцій, мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством.

Отже, судом перевірено, що зупинення 21.11.2019 реєстрації поданих позивачем податкових накладних на підставі критеріїв ризиковості було проведено відповідно до положень Податкового кодексу України, чинного станом на дату прийняття рішення Порядку зупинення податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117, а самі критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій зареєстровані в ДФС та погоджені Міністерством фінансів України, як то було передбачено чинним на момент виникнення спірних правовідносин законодавством.

У зв`язку з чим по даній справі відсутні підстави для врахування правових висновків, викладених Верховним Судом, зокрема, у постанові від 2 квітня 2019 року у справі № 822/1878/18, від 21 травня 2019 року у справі № 815/2791/18, від 9 липня 2019 року у справі № 140/2093/18 та від 30 липня 2019 року у справі № 320/6312/18.

Як вказує сам позивач, проданий Товариству з обмеженою відповідальністю Астра товар було придбано у Виробничо-комерційної фірми - Товариства з обмеженою відповідальністю Тана на підставі договору постачання № 41 від 05.12.2018 та додатків № 20, 22, 23 до нього.

Судом на підставі наданої позивачем копії договору постачання № 41 від 05.12.2018 встановлено, що Постачальник (ВКФ-ТОВ Тана ) зобов`язується передати (поставити) у власність Покупцеві (ПП СЗПМ ) полімерні матеріали, надалі по тексту іменовані як Товар , в асортименті, кількості, за ціною та у строк, зазначених у специфікаціях.

Пунктом 3.3 договору постачання № 41 від 05.12.2018 встановлено, що разом з товаром, в місці поставки товару, Постачальник повинен передати Покупцю всі товаросупровідні документи, в тому числі рахунок, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну та сертифікат якості на товар, що поставляється.

Згідно пункту 4.1 договору постачання № 41 від 05.12.2018 якість товару, який є предметом цього Договору, упаковка та маркування товару повинні відповідати державним стандартам, нормам і правилам, що діють в Україні на даний вид товару, технічним умовам виробника товару, товаросупровідним документам, що додаються до товару, вимогам, вказаним у сертифікатах якості та технічній документації на товар.

Судом на підставі наданої позивачем копії договору поставки № 10/09 від 10.09.2019 встановлено, що Постачальник (ПП СЗПМ ) зобов`язується партіями поставляти (передавати) у власність Покупця, а Покупець - прийняти та оплачувати мінеральні добрива, іменовані надалі Товар на умовах цього Договору.

Пунктом 2.2. договору поставки № 10/09 від 10.09.2019 визначено, що якість товару має відповідати вимогам державних стандартів або ТУ виробника продукції. За вимогою Покупця йому може бути видано сертифікат (паспорт) якості підприємства-виробника або інший документ, що підтверджує якість продукції.

Аналіз вказаних договорів свідчить про те, що товар за цими договорами не є тотожним, оскільки відповідно до умов договору постачання № 41 від 05.12.2018 товаром є полімерні матеріали , а за умовами договору поставки № 10/09 від 10.09.2019 товаром є мінеральні добрива .

Умовами договору постачання № 41 від 05.12.2018 визначено, що за результатами виконання умов цього договору у Покупця (позивача по справі) повинні бути всі товаросупровідні документи, в тому числі, серед інших, сертифікат якості на товар, що поставляється. Також якість товару, який був предметом цього Договору, упаковка та маркування товару повинні відповідати державним стандартам, нормам і правилам, що діють в Україні на даний вид товару, технічним умовам виробника товару, товаросупровідним документам, що додаються до товару, вимогам, вказаним у сертифікатах якості та технічній документації на товар.

Як наслідок, при укладанні договору поставки № 10/09 від 10.09.2019 у позивача за наслідками належного виконання умов договору постачання № 41 від 05.12.2018 повинні бути сертифікат якості на товар , відомості про упаковку та маркування товару , які повинні відповідати державним стандартам, нормам і правилам, що діють в Україні на даний вид товару, технічним умовам виробника товару, вимогам, вказаним у сертифікатах якості та технічній документації на товар.

Наявність таких документів обумовлена положеннями пункту 2.2. договору поставки № 10/09 від 10.09.2019, яким визначено, що якість товару має відповідати вимогам державних стандартів або ТУ виробника продукції.

Цим пунктом прямо передбачено, що за вимогою Покупця йому може бути видано сертифікат (паспорт) якості підприємства-виробника або інший документ, що підтверджує якість продукції .

Тобто, пункт 2.2. договору поставки № 10/09 від 10.09.2019 передбачає обов`язок Постачальника (позивача по справі) мати в своєму розпорядженні сертифікат (паспорт) якості підприємства-виробника або інший документ, що підтверджує якість продукції, оскільки він за вимогою Покупця повинен видати такі документи.

Позивач на пропозицію щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної (п.п. 4 п. 13 Порядку № 117) повинен був надати копії документів, перелік яких визначений пунктом 14 Порядку № 117, серед яких в обов`язковому порядку, серед інших, повинні бути первинні документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, позивач на виконання приписів пунктів 13-14 Порядку № 117 надав відповідачу копії документів, згідно яких можливо встановити лише кількість та вартість товару.

При цьому позивач на підтвердження наявності одного й того ж товару надав контролюючому органу документи - копії договорів постачання та поставки, згідно яких товар за цими договорами не є тотожним, оскільки відповідно до умов договору постачання № 41 від 05.12.2018 товаром є полімерні матеріали , а за умовами договору поставки № 10/09 від 10.09.2019 товаром є мінеральні добрива .

Також позивач зовсім не надав контролюючому органу копії документів щодо підтвердження відповідності якості продукції (сертифікати якості на товар, відомості про упаковку та маркування товару, які повинні відповідати державним стандартам, нормам і правилам, що діють в Україні на даний вид товару, технічним умовам виробника товару, вимогам, вказаним у сертифікатах якості та технічній документації на товар). Необхідність надання таких документів прямо була передбачена положеннями п.п. 4 п. 13, п. 14 Порядку № 117.

Пунктом 21 Порядку № 117 безпосередньо визначено, що підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є, серед іншого, ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку.

Таким чином, враховуючи вище зазначені встановлені обставини, судом достовірно встановлено, що позивач не надав необхідних документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 Порядку № 117, що вказує на правомірність оскаржуваного рішення та відсутність порушених прав позивача.

Суд зауважує, що відповідачем 1 в якості підстав для прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної були зазначені невірні висновки відносно наданих позивачем документів.

Однак судом перевірені та проаналізовані надані позивачем документи на виконання п.п. 4 п. 13, п. 14 Порядку № 117 та встановлено, що останній не надав копії документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку з вище зазначених підстав, що свідчить про наявність підстав для прийняття відповідачем 1 рішення про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 07.10.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних та відсутність підстав для скасування рішення комісії Головного управління ДПС у Луганській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 21.11.2019 № 1334739/37644992.

Вказані вище обставини, встановлені в ході судового розгляду справи, вказують на правомірність винесення відповідачем оскаржуваного рішення та відсутність підстав для його скасування, у зв`язку з чим обумовлюють прийняття рішення про відмову у задоволенні заявлених позовних вимог.

У зв`язку із відмовою у задоволені позову судові витрати зі сплати судового збору позивачу не відшкодовуються.

Керуючись статтями 2, 7, 8, 9, 19, 20, 32, 77, 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ВИРІШИВ:

У задоволенні позовних вимог Приватного підприємства Сєвєродонецький завод промислових виробів до Головного управління ДПС у Луганській області, Державної податкової служби України про скасування рішення комісії Головного управління ДПС у Луганській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 21.11.2019 № 1334739/37644992 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 07.10.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 07.10.2019, подану Приватним підприємством Сєвєродонецький завод промислових виробів , за датою подання, - відмовити.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення суду складено та підписано 18 грудня 2020 року.

Суддя С.В. Борзаниця

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.12.2020
Оприлюднено20.12.2020
Номер документу93625554
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/3080/20

Ухвала від 17.09.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 07.06.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 15.04.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Рішення від 08.12.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Рішення від 08.12.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 18.11.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 18.11.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 15.09.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 31.08.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 19.08.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні