ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/21151/18 Суддя (судді) першої інстанції: Федорчук А.Б.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 грудня 2020 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Ключковича В.Ю.,
суддів Парінова А.Б.,
Беспалова О.О.,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 31 серпня 2020 року (прийняте за наслідком розгляду справи в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, суддя Федорчук А.Б.) у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "АПК ЕЛЬМІРА" до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, -
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АПК ЕЛЬМІРА" звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, Державної фіскальної служби України, в якому просило:
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такі реєстрації, Головного управління ДФС в м. Києві № 990058/35697272 від 15.11.2018;
- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкову накладну № 2 від 23.10.2018, яка складена товариством з обмеженою відповідальністю АПК ЕЛЬМІРА на адресу товариства з обмеженою відповідальністю ІСТ ОІЛС УКРАЇНА на загальну суму 1806869, 53 грн., в тому числі ПДВ - 301144,92 грн.
- стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю АПК ЕЛЬМІРА за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС в м. Києві судові витрати у розмірі 3524,00 (три тисячі п`ятсот двадцять чотири грн. 00 коп.) грн.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 31 серпня 2020 року адміністративний позов задоволено повністю; визнано протиправним та скасовано рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такі реєстрації, Головного управління ДФС в м. Києві № 990058/35697272 від 15.11.2018; зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкову накладну № 2 від 23.10.2018, яка складена товариством з обмеженою відповідальністю АПК ЕЛЬМІРА на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю ІСТ ОІЛС УКРАЇНА на загальну суму 1806869,53 грн., в тому числі ПДВ - 301144,92 грн.; стягнуто на користь товариства з обмеженою відповідальністю "АПК ЕЛЬМІРА" понесені ним судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 1762,00 (одна тисяча сімсот шістдесят дві гривні) 00 копійок за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві; стягнуто на користь товариства з обмеженою відповідальністю "АПК ЕЛЬМІРА" понесені ним судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 1762,00 (одна тисяча сімсот шістдесят дві гривні) 00 копійок за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України.
Не погоджуючись із вказаним рішенням, Головне управління Державної податкової служби у місті Києві (як правонаступник Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві) подало апеляційну скаргу, з підстав порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, в якій просить скасувати рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 31.08.2020 та ухвалити нове рішення, яким в задоволенні позову відмовити повністю.
В апеляційній скарзі Головне управління Державної податкової служби у місті Києві вказує, що позивачем не надано контролюючому органу необхідних документів для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної.
Відзив на апеляційну скаргу до суду не надходив.
Згідно ст. 52 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.
Постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року № 537 Про утворення територіальних органів Державної податкової служби утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 1. Реорганізовано деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 2.
Відповідно до Переліку територіальних органів Державної податкової служби, що утворюються утворено Головне управління ДПС у м. Києві, а відповідно до Переліку територіальних органів Державної фіскальної служби, що реорганізуються, до Головного управління ДПС у м. Києві приєднано Головне управління ДФС у м. Києві.
До Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесений запис № 1 074 102 0000 086626 від 30.07.2019 про державну реєстрацію Головного управління ДПС у м. Києві.
Згідно із розпорядженням Кабінету Міністрів України № 682-р від 21.08.2019 функції і повноваження Державної фіскальної служби з реалізації державної податкової політики, державної політики із адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби із правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань припинено, а контроль за дотриманням таких функцій та повноважень покладено на Державну податкову службу згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. N 227 "Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України" (Офіційний вісник України, 2019 р., N 26, ст. 900).
В контексті вищевикладеного, колегія суддів дійшла висновку про наявність підстав для допущення процесуального правонаступництва шляхом заміни Головного управління ДФС у м. Києві на Головне управління ДПС у м. Києві.
У відповідності до ст. 308 КАС України справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Заслухавши суддю - доповідача, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів зазначає наступне.
Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ АПК ЕЛЬМІРА є юридичною особою приватної власності, що було створено 13.02.2008. Основним видом діяльності підприємства є оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (код КВЕД 46.21), здійснює діяльність з оптовій торгівлі зерном.
ТОВ АПК ЕЛЬМІРА уклало договір поставки сільськогосподарської продукції №0210/11 від 02.10.2018 з ТОВ ІСТ ОІЛС УКРАЇНА на поставку кукурудзи. На виконання умов договору та Додаткової угоди № 4 до нього від 23.10.2018 ТОВ АПК ЕЛЬМІРА поставило, а ТОВ ІСТ ОІЛС УКРАЇНА прийняло кукурудзу 3 класу в кількості 384,44 тон на загальну суму 1 806 869,53 грн., в тому числі ПДВ - 301 144,92 грн., на що була оформлена видаткова накладна № РН-2310-2 від 23.10.2018 р. Товар отримав менеджер в оптовій торгівлі ОСОБА_1 по довіреності № 3490 від 23.10.2018.
За правилом першої події (постачання товару) ТОВ АПК ЕЛЬМІРА 23.10.2018 виписало та 09.11.2018 відправило на реєстрацію податкову накладну № 2 від 23.10.2018 на загальну суму 1806869,53 грн., в тому числі ПДВ - 301 144,92 грн., податкова накладна не була зареєстрована, її реєстрація була зупинена.
ТОВ АПК ЕЛЬМІРА надало для сплати ТОВ ІСТ ОІЛС УКРАЇНА рахунок-фактуру № СФ-2310-2 від 23.10.2018 на суму 1 806 869, 53 грн. Рахунок сплачений ТОВ ІСТ ОІЛС УКРАЇНА наступним чином:
1. 24.10.2018 за платіжним дорученням № 2702 від 24.10.2018 в сумі 1 000 000,00 грн. (що підтверджується випискою банку по поточному рахунку ТОВ АПК ЕЛЬМІРА від 24.10.2018);
2. 25.10.2018 за платіжним дорученням № 2720 від 25.10.2018 в сумі 400 000,00 грн. (що підтверджується випискою банку по поточному рахунку ТОВ АПК ЕЛЬМІРА від 25.10.2018);
3. 26.10.2018 за платіжним дорученням № 2830 від 26.10.2018 в сумі 300 000,00 грн. (що підтверджується випискою банку по поточному рахунку ТОВ АПК ЕЛЬМІРА від 26.10.2018);
4. 30.10.2018 за платіжним дорученням № 2938 від 30.10.2018 в сумі 106 869, 53 грн. (що підтверджується випискою банку по поточному рахунку ТОВ АПК ЕЛЬМІРА від 30.10.2018).
Відповідно до умов укладеного договору № 0210/11 від 02.10.2018 та Додаткової угоди № 4 від 23.10.2018 до нього, кукурудза поставлялась від ТОВ АПК ЕЛЬМІРА на ТОВ ІСТ ОІЛС УКРАЇНА на умовах EXW- ТОВ Аліягський елеватор відповідно до Інкотермс 2010 (п. 2 Додаткової угоди № 4 від 23.10.2018 до Договору № 0210/11 від 02.10.2018).
Переоформлення кукурудзи з ТОВ АПК ЕЛЬМІРА на ТОВ ІСТ ОІЛС УКРАЇНА здійснювалось з оформленням складської квитанції на зерно № 753 від 23.10.2018 та Картки аналізу зерна на переоформлення № 338 від 23.10.2018.
Вказаний товар був придбаний ТОВ АПК ЕЛЬМІРА у постачальника - Товариства з обмеженою відповідальністю Сільськогосподарсько-виробниче підприємство АГРОСТАР (далі - ТОВ СВП АГРОСТАР ) на підставі договору поставки № 2310к/а від 23.10.2018 та Специфікації № 1 від 23.10.2018.
ТОВ АПК ЕЛЬМІРА 23.10.2018 отримав у ТОВ СВП АГРОСТАР кукурудзу З класу у кількості 384,44 т. на загальну суму 1 614 648,00 грн., в тому числі ПДВ 269108,00 грн., про що сторонами була оформлена видаткова накладна №23-10/1 від 23.10.2018 р. Товар отримав директор ТОВ АПК ЕЛЬМІРА ОСОБА_2 на підставі довіреності №23/3 від 23.10.2018.
За правилом першої події (постачання товару) ТОВ СВП АГРОСТАР виписав податкову накладну № 4 від 23.10.2018 на суму 1 614 648,00 грн., в тому числі ПДВ 269 108,00 грн., 09.11.2018, яка зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 09.11.2018.
ТОВ "АПК ЕЛЬМІРА отримало від ТОВ СВП АГРОСТАР рахунок на оплату №23-10/1 від 23.10.2018 на суму 1 614 648,00 грн., який підлягає сплаті протягом 30-ті банківських днів з моменту поставки Товару (п.4.2. Договору поставки № 2310к/а від 23.10.2018).
На момент подачі позову рахунок частково сплачений:
- 27.11.2018 за платіжним дорученням № 1025 від 27.11.2018 на суму 494 000,00 грн. та за платіжним дорученням № 1026 від 27.11.2018 на суму 281 000,00 грн., що підтверджується випискою по рахунку ТОВ АПК ЕЛЬМІРА від 27.11.2018;
- 28.11.2018 за платіжним дорученням 1029 від 28.11.2018 р. на суму 50000,00 грн., що підтверджується випискою по рахунку ТОВ АПК ЕЛЬМІРА від 28.11.2018;
- 29.11.2018 за платіжним дорученням № 1030 від 29.11.2018 на суму 8000,00 грн. та за платіжним дорученням № 1031 від 29.11.2018 на суму 53 000,00 грн., що підтверджується випискою по рахунку ТОВ АПК ЕЛЬМІРА від 28.11.2018.
Відповідно до умов договору поставки № 2310к/а від 23.10.2018, укладеного з ТОВ СВП АГРОСТАР та Специфікації № 1 до нього від 23.10.2018, умова поставки товару з ТОВ СВП АГРОСТАР на ТОВ АПК ЕЛЬМІРА - EXW- ТОВ Аліягський елеватор відповідно до Інкотермс 2010.
Переоформлення кукурудзи з ТОВ СВП АГРОСТАР на ТОВ АПК ЕЛЬМІРА здійснювалось з оформленням складської квитанції на зерно № 750 від 23.10.2018 та Картки аналізу зерна на переоформлення № 335 від 23.10.2018.
ТОВ АПК ЕЛЬМІРА укладений Договір складського зберігання зерна № 14 від 13.06.2018 з ТОВ Аліягський елеватор .
ТОВ АПК ЕЛЬМІРА виписано та направлено засобами електронного зв`язку для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 23.10.2018, яка доставлена до контролюючого органу, документи прийнято, реєстрацію зупинено, що підтверджено відповідною квитанцією.
Підставою зупинення реєстрації податкової накладної визначено те, що податкова накладна відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку . У зв`язку з чим, платнику податків запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.
13.11.2018 ТОВ АПК ЕЛЬМІРА направлено повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 15.11.2018 № 990058/35697272 було відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 23.10.2018, та вказано, що підставою для відмови в реєстрації податкових накладних було ненадання платником податку копій документів.
Позивач, не погоджуючись з рішенням про відмову у реєстрації податкової накладної, звернувся з даним позовом до суду.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції дійшов висновку, що оскаржуване рішення не відповідає вимогам пункту 3 частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, колегія суддів приходить до наступного.
Положеннями ч. 2 ст. 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з підпунктами а , б пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час складення податкової накладної) об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
У свою чергу, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України).
Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
За приписами пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - в редакції, чинній на час подання позивачем податкових накладних для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних) реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
За визначенням пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 341) (далі - Порядок № 1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з пунктом 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до п. 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
На виконання вказаних вимог податкового законодавства, постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №117; у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).
Згідно з пунктом 3 Порядку N 117 Податкові накладні / розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику), що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:
1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;
2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих на реєстрацію у місяці, іншому ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений в них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість (крім суми податку на додану вартість, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;
3) одночасно виконуються такі умови:
загальна сума податку на додану вартість (крім суми податку на додану вартість, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/ розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 400 тис. гривень;
одночасно значення показників D та P, розрахованих у цьому підпункті, мають такі розміри: D > 0,05, P
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.12.2020 |
Оприлюднено | 21.12.2020 |
Номер документу | 93629619 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні