Ухвала
від 15.12.2020 по справі 759/22457/20
СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. КИЄВА

пр. № 1-кс/759/6613/20

ун. № 759/22457/20

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 грудня 2020 року слідчий суддя Святошинського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів з можливістю їх вилучення у кримінальному провадженні №12020110000000638 відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 22.05.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

14.12.2020 року до Святошинського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів, з можливістю їх вилучення у кримінальному провадженні №12020110000000638 відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 22.05.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Клопотання обґрунтоване наступним.

Під час досудового слідства по кримінальному провадженні встановлено, що група осіб за попередньою змовою з посадовими особами ряду замовників державних та комунальних тендерів організували схему розкрадання бюджетних коштів підприємствами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ЄДРПОУ НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ЄДРПОУ НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ЄДРПОУ НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ЄДРПОУ НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ЄДРПОУ НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ЄДРПОУ НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ЄДРПОУ НОМЕР_25 ).

Так, було встановлено, що в період з 2016 року по теперішній час ряд підприємства, які подають звітність з однієї IP-адреси, були постійними переможцями в великій кількості державних тендерів, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ЄДРПОУ НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ЄДРПОУ НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ЄДРПОУ НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ).

Також, було встановлено що посадові осіб вказаних вище підприємств ніякого відношення до ведення їхньої фінансово-господарської діяльності не мають, тобто являються номінальними директорами, а фактично їхня діяльність контролюється іншими особами. В ході аналізу баз даних ІНФОРМАЦІЯ_25 , а саме «Податковий блок» підсистеми «Суб`єкти фіктивного підприємництва» було встановлено, що у минулого директора ТОВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) ОСОБА_4 було відібрано пояснення на непричетність до ведення фінансово-господарської діяльності, що свідчить про фіктивність вказаного підприємства.

Встановлено, що організатори даної схеми за домовленістю з рядом замовників державнихзакупівельперемагають в тендерах на будівництво та реконструкцію об`єктів по м. Києву та Київській області. Учасниками даних закупівель є лише пов`язані між собою підприємства, а ціна тендерної пропозиції, за домовленістю з замовниками є значно завищена порівняно з реальною ціною виконання робіт. Більшу частину грошових коштів отриманих від замовників вказані вище підприємства обготівковують.

Роботи по об`єктам виконуються не в повному обсязі силами не офіційно влаштованих працівників, а будівельні матеріали купуються за готівку.

Також, під часобшуків офіснихприміщень даноїгрупибуло виявлено печатки більшості підприємств задіяних у схемі, печатки інженерів та проектувальників задіяних у схемі, документи бухгалтерської та податкової звітності, тендерну документацію, а також мобільні телефони кожного з підприємств за надписами назв підприємств та директорів зареєстрованих на них.

Одним із замовників державних закупівель перемоги в яких отримували підприємства даної групи є ІНФОРМАЦІЯ_26 (ЄДРПОУ НОМЕР_26 ).

Згідно запиту слідчого у порядку ст. ст. 40, 93 КПК України ІНФОРМАЦІЯ_26 (ЄДРПОУ НОМЕР_26 ) відмовлено у наданні копій документів.

Враховуючи викладене, виникла необхідність у тимчасовому доступі до речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю, та проведенні їх вилучення (виїмки) на підприємстві для встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, які знаходяться у безпосередньому володінні службових осіб підприємства, які можуть бути причетними до прикриття незаконної діяльності, тобто існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, які знаходяться у зацікавлених осіб, з метою ухилення від відповідальності.

Зазначені документи, необхідно вилучити, оскільки таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до документів, так як у інший спосіб отримати документи та відомості не можливо.

У судове засідання слідчий не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, що не перешкоджає розгляду справи.

На підставі ч.4 ст. 107 КПК України судове засідання проводилось без технічної фіксації.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходиться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно частини 5, 6 статті 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не виключають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачаються довести за допомогою цих речей і документів.

Отже, надання тимчасового доступу до речей і документів здійснюється виключно у випадку доведення стороною кримінального провадження у своєму клопотанні обставин, передбачених ч. 5, 6 ст. 163 КПК України.

Клопотанням про тимчасовий доступ до документів доведено наявність підстав вважати, що відповідні документи перебувають уволодінніІНФОРМАЦІЯ_26 (ЄДРПОУ НОМЕР_26 ), що мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, яким було підтверджено наявність витребуваної інформації та відмовлено у її наданні без без ухвали слідчого судді. Крім того слідчий довів можливість використання як доказів відомостей, що міститься у витребуванній інформації і неможливість іншими способами довести обставини, які передбачаються довести за її допомогою. У звязку із чим вбачається достатність підстав для задоволення клопотання.

Керуючись ст.ст. 159-166, 309, 369-372 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Київській області майор поліції ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів, з можливістю їх вилучення у кримінальному провадженні №12020110000000638 відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 22.05.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,задовольнити.

Надати старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП в Київській області ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні №12020110000000638 від 22.05.2020 року, та оперативним співробітникам ІНФОРМАЦІЯ_25 ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 за дорученням слідчого, тимчасовий доступ та дозвіл на вилучення копій документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_26 (ЄДРПОУ НОМЕР_26 ), які відображають фінансово-господарські взаємовідносини між ІНФОРМАЦІЯ_26 (ЄДРПОУ НОМЕР_26 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ЄДРПОУ НОМЕР_23 ), а саме:

?акти виконаних робіт по об`єктах роботи на яких виконували ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ЄДРПОУ НОМЕР_23 );

?договори, тендерну документацію по взаємовідносинах з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ЄДРПОУ НОМЕР_23 );

?документи, які підтверджують перерахування коштів на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ЄДРПОУ НОМЕР_23 );

?інші документи, які підтверджують виконання робіт згідно до умов тендерної документації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ЄДРПОУ НОМЕР_23 );

?документів щодо фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ЄДРПОУ НОМЕР_23 );

?листування з представниками даних підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »» (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ЄДРПОУ НОМЕР_23 );

?анкетні та контактні дані (ПІБ, дату народження, адресу проживання, номери робочих та мобільних телефонів, посаду, дату прийняття на роботу, звільнення, тощо), місця розташування робочих місць посадових та службових осіб підприємства, які безпосередньо приймали участь у зазначених взаємовідносинах та на яких підставах (витяги із статуту, посадових (службових) інструкцій, наказів, тощо), форму їх участі, а також керівників та службових осіб підприємства, відповідальних за дотриманням чинного податкового та іншого законодавства.

Строк дії ухвали два місяці з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторонни кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Заперечення на дану ухвалу може бути подано під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСвятошинський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення15.12.2020
Оприлюднено31.05.2024
Номер документу93646831
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —759/22457/20

Ухвала від 26.01.2021

Кримінальне

Святошинський районний суд міста Києва

Журибеда О. М.

Ухвала від 01.02.2021

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Масенко Денис Євгенович

Ухвала від 15.12.2020

Кримінальне

Святошинський районний суд міста Києва

Миколаєць І. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні