Рішення
від 21.12.2020 по справі 160/8647/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 грудня 2020 року Справа № 160/8647/20 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Верба І.О., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство Опті до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення, -

встановив:

І. ПРОЦЕДУРА

1. 28.07.2020 Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство Опті звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Чечелівської ДПІ Правобережного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення № 0058905050 від 09.08.2019 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

2. Ухвалою суду від 03.08.2020 позовну заяву залишено без руху із наданням строку для усунення недоліків.

3. 02.09.2020 на виконання вимог ухвали суду позивачем надано:

- належним чином оформлений адміністративний позов та його копію відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі із зазначенням ціни позову та визначенням відповідача у справі: Головного управління ДПС у Дніпропетровській області;

- належним чином засвідчені докази на обґрунтування позовних вимог.

4. Ухвалою суду від 07.09.2020 прийнято позов до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі № 160/8647/20 за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін; учасникам справи надано строк для подання заяв по суті спору та витребуваних судом доказів.

5. 12.10.2020 від позивача надійшли докази отримання 28.01.2020 рішення Державної податкової служби України за наслідками розгляду скарги від 29.11.2019.

6. 12.10.2020 засобами поштового зв`язку від відповідача надійшов відзив на позовну заяву з доказом його направлення позивача, надано інтегровану картку платника податків.

ІІ. ДОВОДИ ПОЗИВАЧА

7. Було виявлено, що з травня 2019 року було змінено розрахункові рахунки сплати ЄСВ. Головний бухгалтер вчасно сплачувала податки за новими реквізитами, однак помилилася у розрахунковому рахунку на який сплачувала податок: замість 37199201000466 (ДПІ у Чечелівському районі м. Дніпра) сплачувала на 37193201000406 (Марганецька ДПІ Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області), інші реквізити вірні. Це ймовірно призвело до того, що ТОВ НВП Опті нарахували борг зі сплати ЄСВ.

8. ТОВ НВП Опті ніколи не ухилялось від сплати податків. Своєчасно та в повному обсязі нараховує, обчислює і сплачує єдиний внесок.

9. ТОВ НВП Опті здійснювало своєчасну та у повному обсязі сплату ЄСВ та рахунок ГУ ДФС у Дніпропетровській області відкритий для зарахування коштів які підлягають розподілу за видами загальнообов`язкового державного соціального страхування, а отже ніяким чином не зашкодив реалізації державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів для його зарахування.

ІІІ. ДОВОДИ ВІДПОВІДАЧА

10. Відповідач із посиланням на норми Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування проти позову заперечив у повному обсязі, зазначив, що рішення прийняте відповідно до вимог чинного законодавства.

ІV. ОБСТАВИНИ СПРАВИ ТА ЗМІСТ СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН

11. З виписки по рахунку вбачається, що ТОВ НВП Опті сплатило суми єдиного внеску на казначейський рахунок НОМЕР_1 на загальну суму 2206,38 грн платіжними дорученнями:

- № 73 від 07.05.2019 на суму 367,84 грн, призначення платежу: *;101;38923188; ЄСВ на заробітну плату за 2 пол. квітня 2019 року, без ПДВ;;; ;

- № 74 від 17.05.2019 на суму 414,02, призначення платежу: *;101;38923188; ЄСВ на заробітну плату за 1 пол. травня 2019 року, без ПДВ;;; ;

- № 95 від 10.06.2019 на суму 414,02 грн, призначення платежу: *;101;38923188; ЄСВ на заробітну плату за 2 пол. травня 2019 року, без ПДВ;;; ;

- № 104 від 14.06.2019 на суму 511,38 грн, призначення платежу: *;101;38923188; ЄСВ на заробітну плату за 1 пол. червня 2019 року, без ПДВ;;; ;

- № 109 від 24.06.2019 на суму 90,02 грн, призначення платежу: *;101;38923188; ЄСВ на заробітну плату за 2 пол. червня 2019 року, без ПДВ;;; ;

- № 110 від 08.07.2019 на суму 409,10 грн, призначення платежу: *;101;38923188; ЄСВ на заробітну плату за 2 пол. червня 2019 року, без ПДВ;;; .

12. 18.06.2019 ГУ ДФС у Дніпропетровській області сформовано вимогу про сплату боргу (недоїмки) № Ю-41408-50/66, якою вимагає сплатити ТОВ НВП Опті суму недоїмки, яка станом на 31.05.2019 складає 394,74 грн.

13. 09.07.2019 ГУ ДФС у Дніпропетровській області сформовано вимогу про сплату боргу (недоїмки) № Ю-41408-50/66, якою вимагає сплатити ТОВ НВП Опті суму недоїмки, яка станом на 30.06.2019 складає 1312,80 грн.

14. 09.08.2019 ГУ ДФС у Дніпропетровській області прийнято оскаржуване рішення № 0058905050 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, яким до платника єдиного внеску ТОВ НВП Опті застосовано:

- штраф у розмірі 20% на суму 446,6 грн;

- нараховано пеню у розмірі 0,1% від суми недоїмки на суму 68,56 грн, за період з 21.05.2019 до 29.07.2019;

-- разом 515,22 грн.

щодо оскарження рішень ГУ ДФС у Дніпропетровській області в адміністративному порядку

15. 05.08.2019 та 20.08.2019 не погодившись із зазначеними вимогами ТОВ НВП Опті подано скарги до ДФС України.

16. За наслідками розгляду скарги від 05.08.2019 (вх. № 33838/6 від 09.08.2019) ДФС України прийнято рішення від 09.09.2019 № 1112/6/99-00-08-06-01, в якому, зокрема зазначено:

- заборгованість самостійно погашена скаржником, у зв`язку із чим сума заборгованості визначена в оскаржуваній вимозі - не обліковується;

- таким чином, вимога про сплату боргу (недоїмки) від 18.06.2019 № Ю-41408-50/66 ГУ ДФС у Дніпропетровській області вважається відкликаною, предмет оскарження - відсутній.

17. За наслідками розгляду скарги від 20.08.2019 (вх. № 36511/6 від 28.08.2019) ДФС України прийнято рішення від 26.09.2019 № 3323/6/99-00-08-06-01, в якому, зокрема зазначено:

- 29.07.2019 сума боргу, визначена у вимозі, самостійно сплачена скаржником;

- таким чином, вимога про сплату боргу (недоїмки) від 09.07.2019 № Ю-41408-50/66 ГУ ДФС у Дніпропетровській області вважається відкликаною, предмет оскарження - відсутній.

18. 29.11.2019 ТОВ НВП Опті подано до ДПС України скаргу на рішення від 09.08.2019 № 0058905050 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

19. Рішенням ДПС України від 03.01.2020 № 450/6/99-00-08-06-01-06 рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 09.08.2019 № 0058905050 залишено без змін, а скаргу ТОВ НВП Опті від 29.11.2019 № б/н - без задоволення.

20. Рішення отримано позивачем засобами поштового зв`язку 28.01.2020.

щодо записів в інтегрованій картці платника податків

21. Відповідно до записів інтегрованої картки платника податків штраф та пеня відповідно до рішення від 09.08.2019 № 0058905050 виникли:

- станом на 30.04.2019 переплата у розмірі 524,86 грн;

- 20.05.2019:

-- нараховано платником самостійно 919,60 грн по декларації № 9104440192 від 20.05.2019, термін сплати 20.05.2019;

-- на суму 524,86 грн зменшено переплату, нарахування єдиного внеску по декларації № 9104440192 від 20.05.2019;

-- на суму 394,74 грн збільшено недоїмку по декларації № 9104440192 від 20.05.2019;

- 20.06.2019;

-- нараховано платником самостійно 918,60 грн по декларації № 9132586866 від 20.06.2019, термін сплати 20.06.2019;

-- на суму 918,06 грн збільшено недоїмку по декларації № 9132586866 від 20.06.2019;

- станом на 30.06.2019 недоїмка у розмірі 1312,80 грн;

- 22.07.2019:

-- нараховано платником самостійно 920,48 грн по декларації № 9158809332 від 22.07.2019, термін сплати 22.07.2019;

-- на суму 920,48 грн збільшено недоїмку по декларації № 9158809332 від 22.07.2019;

- 26.07.2019:

-- на суму 26,45 грн нараховано довідково пені ЄВ з 21.05.2019 по 26.07.2019 на нарахування єдиного внеску № 9104440192 від 20.05.2019 на суму 26,45 грн;

-- необхідна штрафна санкція за невчасну сплату платежу по статті 126 ПКУ та статті 25 ЗУ 2464 (20%) невизначений документ № ST17INFO з 21.05.2019 по 26.07.2019 на нарахування єдиного внеску № 9104440192 від 20.05.2019 на суму 78,95 грн;

-- на суму 1,65 грн нараховано довідково пені ЄВ з 21.06.2019 по 26.07.2019 на нарахування єдиного внеску № 9132586866 від 20.06.2019;

-- необхідна штрафна санкція за невчасну сплату платежу по статті 126 ПКУ та статті 25 ЗУ 2464 (20%) невизначений документ № ST17INFO з 21.06.2019 по 26.07.2019 на нарахування єдиного внеску № 9132586866 від 20.06.2019 на суму 9,14 грн;

- 29.07.2019:

-- 2206,38 грн зараховано, платіжне доручення № 126 від 29.07.2019;

-- на суму 872,36 грн погашено недоїмку по декларації № 9132586866;

-- на суму 34,02 грн нараховано довідково пені ЄВ з 21.06.2019 по 29.07.2019 на нарахування єдиного внеску № 9132586866 від 20.06.2019;

-- необхідна штрафна санкція за невчасну сплату платежу по статті 126 ПКУ та статті 25 ЗУ 2464 (20%) невизначений документ № ST17INFO з 21.06.2019 по 29.07.2019 на нарахування єдиного внеску № 9132586866 від 20.06.2019 на суму 174,47 грн;

-- на суму 920,48 грн погашено недоїмку по декларації № 9158809332;

-- на суму 6,44 грн нараховано довідково пені ЄВ з 23.07.2019 по 29.07.2019 на нарахування єдиного внеску № 9158809332 від 22.07.2019;

-- необхідна штрафна санкція за невчасну сплату платежу по статті 126 ПКУ та статті 25 ЗУ 2464 (20%) невизначений документ № ST17INFO з 23.07.2019 по 29.07.2019 на нарахування єдиного внеску № 9158809332 від 22.07.2019 на суму 184,10 грн;

- станом на 31.07.2019 недоїмка відсутня.

V. ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН

22. Відповідно до пункту 1.3 статті 1 ПК України цей Кодекс не регулює питання погашення зобов`язань зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, зборів на обов`язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій.

23. Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку врегульовані Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI (далі - Закон № 2464-VI).

24. Статтею 1 Закону № 2464-VI наведено визначення наступних термінів:

- єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування;

- недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена податковим органом у випадках, передбачених цим Законом.

25. Згідно статті 2 Закону № 2464-VI дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають під час провадження діяльності, пов`язаної із збором та веденням обліку єдиного внеску. Дія інших нормативно-правових актів може поширюватися на зазначені відносини лише у випадках, передбачених цим Законом, або в частині, що не суперечить цьому Закону.

26. Виключно Законом № 2464-VI визначаються, зокрема: принципи збору та ведення обліку єдиного внеску; платники єдиного внеску; порядок нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску; розмір єдиного внеску; орган, що здійснює збір та веде облік єдиного внеску, його повноваження та відповідальність.

27. Пунктом першим частини першої статті 4 Закону № 2464-VI встановлено, що платниками єдиного внеску є роботодавці, зокрема підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

28. Відповідно до підпунктів 1, 4 частини другої статті 6 Закону № 2464-VI платник єдиного внеску зобов`язаний: своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок; подавати звітність та сплачувати до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування. У разі надсилання звітності поштою вона вважається поданою в день отримання відділенням поштового зв`язку від платника єдиного внеску поштового відправлення із звітністю.

29. Відповідно до частини першої статті 25 Закону № 2464-VI (у редакції, чинній на момент спірних правовідносин) рішення, прийняті органами доходів і зборів з питань, що належать до їх компетенції відповідно до цього Закону, є обов`язковими до виконання платниками єдиного внеску, посадовими особами і застрахованими особами.

30. У разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов`язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею (частина друга статті 25 Закону № 2464-VI).

31. Суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів (частина третя статті 25 Закону № 2464-VI).

32. На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу (частина десята статті 25 Закону № 2464-VI).

33. Згідно із пунктом 2 частини одинадцятої статті 25 Закону № 2464-VI орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску штрафні санкції за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум.

34. Відповідно до частини першої статті 43 Бюджетного кодексу України при виконанні державного бюджету і місцевих бюджетів застосовується казначейське обслуговування бюджетних коштів. Казначейство України забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів на основі ведення єдиного казначейського рахунку, відкритого у Національному банку України.

35. Згідно із частиною п`ятою статті 45 Бюджетного кодексу України податки і збори (обов`язкові платежі) та інші доходи державного бюджету визнаються зарахованими до державного бюджету з дня зарахування на єдиний казначейський рахунок.

36. Згідно пункту 1 Розділу ІІ Положення про рух коштів єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2016 № 54 (далі - Положення № 54):

- в редакції до 02.05.2019: Державна фіскальна служба України (далі - ДФС) та її територіальні органи в областях, місті Києві, Офіс великих платників податків Державної фіскальної служби, державні податкові інспекції в районах, містах (крім міста Києва), районах у містах, об`єднані державні податкові інспекції ДФС (далі - територіальні органи ДФС) відкривають в органах Казначейства небюджетні рахунки за балансовим рахунком 3719 Рахунок для зарахування коштів, які підлягають розподілу за видами загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі - рахунок 3719) для зарахування та розподілу страхових коштів;

- в редакції з 02.05.2019 до 08.11.2019: Державна фіскальна служба України та її територіальні органи в областях, місті Києві, Офіс великих платників податків Державної фіскальної служби (далі - головні управління ДФС) відкривають в Казначействі небюджетні рахунки за балансовим рахунком 3719 Рахунок для зарахування коштів, які підлягають розподілу за видами загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі - рахунок 3719) для зарахування та розподілу страхових коштів.

37. Згідно із пунктом 1 Розділу ІІІ, в редакції до 02.05.2019, страхові кошти, що сплачуються страхувальниками, зараховуються на рахунки 3719, відкриті на ім`я територіальних органів ДФС в управліннях (відділеннях) Казначейства

38. З 02.05.2019 до 08.11.2019 пунктом 1 Розділу ІІІ Положення № 54 визначено, що страхові кошти, що сплачуються страхувальниками, зараховуються на рахунки 3719 у розрізі відокремлених підрозділів ДФС.

39. Підпунктом 1.21 статті 1 Закону України Про платіжні системи та переказ коштів в Україні від 05.04.2001 № 2346-III (далі - Закон № 2346-III) передбачено, що операційний день - це частина робочого дня банку або іншої установи - учасника платіжної системи, протягом якої приймаються від клієнтів документи на переказ і документи на відкликання та можна, за наявності технічної можливості, здійснити їх обробку, передачу та виконання.

40. Відповідно до пункту 2.19 глави 2 Інструкції Про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті , затвердженої Постановою Правління НБУ від 21.01.2004 № 22, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29.03.2004 за № 377/8976, розрахункові документи, що надійшли до банку протягом операційного часу, банк виконує в день їх надходження.

41. Згідно з пунктом 22.4 статті 22 Закону № 2346-III під час використання розрахункового документа ініціювання переказу є завершеним:

- для платника: з дати надходження розрахункового документа на виконання до банку платника;

- для банку платника: з дати списання коштів з рахунка платника та зарахування на рахунок отримувача в разі їх обслуговування в одному банку або з дати списання коштів з рахунка платника та з кореспондентського рахунка банку платника в разі обслуговування отримувача в іншому банку.

42. При цьому, банки мають забезпечувати фіксування дати прийняття розрахункового документа на виконання.

VІ. ОЦІНКА СУДУ

43. Суми єдиного внеску зараховуються на єдиний казначейський рахунок - 3719 Рахунок для зарахування коштів, які підлягають розподілу за видами загальнообов`язкового державного соціального страхування .

44. Помилкова сплата єдиного внеску на інший розрахунковий рахунок, за умови зарахування коштів на єдиний казначейський рахунок 3719, не є достатньою правовою підставою для висновку про несплату необхідної суми єдиного внеску у визначений Законом строк, а відтак і для застосування відповідальності за несвоєчасне перерахування єдиного внеску.

VІІ. ВИСНОВКИ СУДУ

45. Позивач своєчасно здійснив перерахування єдиного внеску, проте помилково перерахував єдиний внесок на рахунок НОМЕР_1 замість належного рахунку НОМЕР_2 .

46. Для підтвердження факту несплати єдиного внеску, необхідно встановити, що платник єдиного внеску не вчиняв дії, спрямовані на перерахування єдиного внеску до державного бюджету. Здійснення помилки під час перерахування єдиного внеску до державного бюджету в строк, встановлений Законом України 2464-VI, має кваліфікуватися як дія, хоча й помилкова.

47. Відтак, дії, які не містять ознак бездіяльності платника єдиного внеску при його сплаті, не можуть бути підставою для застосування пені відповідно до частини десятої статті 25 та пункту 2 частини одинадцятої статті 25 вказаного Закону.

48. З системного аналізу матеріалів справи суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та його задоволення, у зв`язку із чим присуджує на користь позивача понесені судові витрати на сплату судового збору.

49. Відповідно до статті 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Частиною п`ятою вказаної норми встановлено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

50. При вирішенні спору судом враховані правові висновки Верховного Суду, викладені у постановах від 14.05.2019 у справі № 813/1860/16, від 29.01.2019 у справі № 803/1039/17, від 06.11.2018 у справі № 803/915/17, від 02.10.2018 у справі № 826/13383/17, постанові Верховного Суду України від 16.06.2015 у справі № 21-377а15.

51. Керуючись статтями 241-246 КАС України, -

вирішив:

52. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство Опті (код ЄДРПОУ 38923188; вул. Володимира Антоновича, буд. 68, кв. 59, м. Дніпро, 49006) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 43145015; вул. Сімферопольська, буд. 17-А, м. Дніпро, 49005) про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити повністю.

53. Визнати протиправним та скасувати рішення № 0058905050 від 09.08.2019 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, прийняте Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області.

54. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство Опті за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області понесені судові витрати на сплату судового збору у розмірі 2102 грн.

55. Рішення суду набирає законної сили відповідно до статті 255 КАС України та може бути оскаржено в порядку та у строки, встановлені статтями 295, 297 КАС України.

Суддя І.О. Верба

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.12.2020
Оприлюднено22.12.2020
Номер документу93662302
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/8647/20

Рішення від 21.12.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

Ухвала від 07.09.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

Ухвала від 03.08.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні