Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
16 грудня 2020 р. Справа№640/21638/20
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Абдукадирової К.Е., розглянувши в порядку загального позовного провадження (в письмовому провадженні) адміністративну справу
до Державного реєстратора Бахмутської районної державної адміністрації Донецької області Строєнко Лілії Олексіївни (84500, Донецька область, м. Бахмут, вул. Сибірцева, 33)
про скасування державної реєстрації припинення юридичної особи,
УСТАНОВИВ:
28 жовтня 2020 року від Окружного адміністративного суду міста Києва до Донецького окружного адміністративного суду надійшла адміністративна справа № 640/21638/20 за позовом Головного управління Державної податкової служби у м. Києві до Державного реєстратора Бахмутської районної державної адміністрації Донецької області Строєнко Лілії Олексіївни про скасування державної реєстрації припинення юридичної особи ТОВ "Подільський Агрохім" (код ЄДРПОУ 42578529, запис від 15 травня 2020 року № 10701110003086260).
Ухвалою суду від 30 жовтня 2020 року прийнято до розгляду позовну заяву Головного управління Державної податкової служби у м. Києві до Державного реєстратора Бахмутської районної державної адміністрації Донецької області Строєнко Лілії Олексіївни про скасування державної реєстрації припинення юридичної особи та відкрито провадження в адміністративній справі № 640/21638/20. Розгляд справи вирішено проводити за правилами загального позовного провадження.
Ухвалою від 24 листопада 2020 року закрито підготовче провадження в адміністративній справі та призначено справу до судового розгляду по суті в порядку письмового провадження без виклику сторін.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що згідно АІС Податковий блок ТОВ Подільський Агрохім (код СДРПОУ 42578529) припинено 15 травня 2020 за принципом мовчазної згоди . Разом з тим, за ТОВ Подільський Агрохім обліковується заборгованість у сумі 443,41 гривень.
Зазначає, що відповідно до положень Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань державний реєстратор перед вчиненням реєстраційних дій повинен перевірити документи, у тому числі на наявність підстав для відмови у проведенні реєстраційної дії.
Вказує, що ТОВ Подільський Агрохім припинено 15 травня 2020 року за принципом мовчазної згоди , стан платника - 11 припинено але не знято з податкового обліку при наявності заборгованості по податку на додану вартість у сумі 443,41 гривень. Разом з тим, запис про державну реєстрацію припинений юридичної особи - ТОВ Подільський Агрохім внесено в результаті її ліквідації без надання податковому органу повідомлення про відкликання заперечень, без довідки про відсутність заборгованості перед бюджетом, хоча контролюючим органом надіслано заперечення від 13 квітня 2020 року № 2026152700100 проти проведення державної реєстрації юридичної особи (Форма № 27 - ОПП), але всупереч вищевказаних обставин та в порушений ч. 5 статті 25, статті 28 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань , 15 травня 2020 року реєстратором проведено державну реєстрацію щодо припинення суб`єкта господарювання за принципом мовчазної згоди.
На підставі викладеного просить задовольнити позовні вимоги.
Відповідач подав відзив на позовну заяву, просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог, мотивуючи тим, що державний реєстратор, отримавши документи для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, зобов`язаний перевірити інформацію про наявність відкритих виконавчих проваджень стосовно такої юридичної особи. У разі якщо після закінчення процедури припинення, передбаченої законом, але не раніше закінчення строку заявлення кредиторами своїх вимог юридичній особі в установленому законом порядку органом доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України не надані довідки про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування або рішення про відмову в їх видачі, голова комісії з припинення або уповноважена ним особа не раніше ніж через десять робочих днів з дня закінчення такого строку набуває право на подання державному реєстраторові документів, передбачених частинами першою - третьою статті 36 цього Закону, за винятком зазначених довідок, для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації за принципом мовчазної згоди.
Вказує, що відповідно до частини дев`ятої статті 36 цього ж Закону органи доходів і зборів, Пенсійного фонду України під час проведення заходів щодо припинення юридичної особи надсилають в електронній формі або на паперовому носії державному реєстраторові протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи одне з таких повідомлень, що має бути засвідчено підписом відповідної посадової особи у встановленому порядку, а саме: повідомлення про початок проведення позапланової перевірки, призначеної у зв`язку з рішенням про припинення юридичної особи; - повідомлення про неможливість проведення позапланової перевірки, призначеної у зв`язку з рішенням про припинення юридичної особи.
Повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації органами доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України надсилаються державному реєстраторові в електронній формі або на паперовому носії із зазначенням обґрунтованих обставин, які підтверджують проведення перевірки або неможливість її проведення, наявність грошових зобов`язань або заборгованості із сплати податків, зборів та/або єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування або наявність інших обставин, за яких юридичну особу не може бути припинено. Дата надходження до державного реєстратора повідомлень органів доходів і зборів, Пенсійного фонду України вноситься до журналу обліку реєстраційних дій.
Отже, зважаючи на те, що засновниками юридичної особи - ТОВ ПОДІЛЬСЬКИЙ АГРОХІМ (код за ЄДРПОУ 42578529) були подані необхідні документи в повному обсязі, відповідачем були перевірені, а повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення цієї юридичної особи в результаті її ліквідації органами доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України відповідачу надіслано не було, вважає, що дії щодо державної реєстрації припинення юридичної особи ТОВ ПОДІЛЬСЬКИЙ АГРОХІМ (код за ЄДРПОУ 42578529) (запис від 15.05.2020 № 10701110003086260) були правомірними. У зв`язку з чим, просить відмовити у задоволенні позовних вимог.
Дослідивши докази, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, відзив на нього, та докази на їх підтвердження, суд установив наступне.
13 лютого 2020 року по ТОВ Подільський Агрохім (код за ЄДРПОУ 42578529) до ЄДР було внесено запис № 1071100002086260 щодо внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
Позивач, 13 квітня 2020 року направив повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи ф - 27-ОПП сформоване та направлене в електронному вигляді до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадський формувань (а.с. 15, 16).
15 травня 2020 року ГУ ДПС у м. Києві отримані відомості про внесення до Єдиного державного реєстру запису № 10701110003086260 про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті ліквідації .
Податковий орган вважає такі дії державного реєстратора протиправними та просить задовольнити позовні вимоги шляхом скасування державної реєстрації припинення юридичної особи.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Спірні правовідносини врегульовані Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань № 755-IV від 15.05.2003р.( далі - Закон № 755).
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до преамбули Закону № 755 цей Закон регулює відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців.
Статтею 1 Закону № 755 визначено, що державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - державний реєстратор) - особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб`єктом державної реєстрації, нотаріус.
Згідно з статтею 3 Закону № 755 дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців.
Державна реєстрація базується на таких основних принципах, зокрема: 1) обов`язковості державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі; 2) публічності державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі та документів, що стали підставою для її проведення; 3) врегулювання відносин, пов`язаних з державною реєстрацією, та особливостей державної реєстрації виключно цим Законом; 7) об`єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі; 8) внесення відомостей до Єдиного державного реєстру виключно на підставі та відповідно до цього Закону (ч.1 ст. 4 Закону № 755).
Державним реєстратором може бути громадянин України, який має вищу освіту, відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб`єктом державної реєстрації (крім нотаріусів), та нотаріус.
Державний реєстратор:
1) приймає документи;
1-1) встановлює черговість розгляду поданих документів для державної реєстрації;
2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів;
3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації;
3-1) під час проведення реєстраційних дій у випадках, передбачених цим Законом, обов`язково використовує відомості реєстрів, автоматизованих інформаційних систем, держателем (розпорядником, володільцем, адміністратором) яких є державні органи, шляхом безпосереднього доступу до них, у тому числі відомості, що містять персональні дані особи, а також використовує відомості, отримані у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів;
3-2) перевіряє дійсність довіреності, нотаріально посвідченої відповідно до законодавства України, за допомогою Єдиного реєстру довіреностей;
3-3) перевіряє використання спеціальних бланків нотаріальних документів, на яких викладені документи, що подаються для здійснення реєстраційних дій, за допомогою Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів;
4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру (ст. 6 Закону № 755);
5) веде Єдиний державний реєстр;
6) веде реєстраційні справи;
6-1) надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про виконавче провадження", інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю;
7) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Згідно з статтею 9 Закону № 755 відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу - підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі: 1) відповідних заяв про державну реєстрацію; 2) документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій; 3) відомостей, отриманих у результаті інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.
В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, дані про скасування рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи.
Відповідно до частини 6 статті 13 Закону № 755 Технічний адміністратор Єдиного державного реєстру в день проведення реєстраційної дії забезпечує передачу до інформаційних систем: Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, забезпечує передачу до Єдиного державного реєстру таких відомостей:
про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів та відсутність (наявність) заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - у день отримання запиту від суб`єкта державної реєстрації;
про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів та відсутність (наявність) заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - протягом 30 календарних днів з дати отримання відомостей про проведення реєстраційної дії щодо початку проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
За приписами статті 25 Закону № 755 державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі:
1) документів, що подаються заявником для державної реєстрації;
2) судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" щодо:
визнання повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу;
визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи;
заборони (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій;
накладення/зняття арешту корпоративних прав;
зобов`язання вчинення реєстраційних дій;
скасування реєстраційної дії/запису в Єдиному державному реєстрі;
виділу юридичної особи;
провадження у справах про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, прийнятих відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";
припинення юридичної особи, що не пов`язано з банкрутством юридичної особи;
відміни державної реєстрації припинення юридичної особи;
припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, що не пов`язано з банкрутством юридичної особи;
відміни державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;
відміни в порядку апеляційного/касаційного оскарження судового рішення, на підставі якого вчинено реєстраційну дію.
Частиною 7 вказаної статті порядок проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації включає:
1) проведення реєстраційної дії щодо початку проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру - не пізніше наступного робочого дня з дати настання підстави, передбаченої частиною четвертою цієї статті;
2) державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації - не пізніше наступного робочого дня після отримання відомостей:
про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів та відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування;
про відсутність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування;
про відсутність нескасованих випусків цінних паперів юридичної особи - емітента;
про відсутність нескасованої реєстрації випуску акцій акціонерного товариства.
У разі неодержання від державних органів відомостей, зазначених у цій частині, у порядку та строки, визначені цим Законом, та неодержання від органів державної податкової служби відомостей про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, від органів Пенсійного фонду України про наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації проводиться за принципом мовчазної згоди із зазначенням органів державної влади, від яких відповідні відомості не надійшли;
проведення реєстраційної дії щодо зупинення проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру - не пізніше наступного робочого дня з дати отримання відомостей про наявність заборгованості із сплати податків і зборів або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, або наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування, або наявність нескасованих випусків цінних паперів юридичної особи - емітента, або наявність нескасованої реєстрації випуску акцій акціонерного товариства;
Згідно з статтею 28 підставами для відмови у державній реєстрації є: щодо юридичної особи, що ліквідується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, крім банків, стосовно яких процедура ліквідації здійснюється відповідно до Закону України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб";
щодо юридичної особи, що реорганізується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та відсутні відомості про узгодження плану реорганізації юридичної особи.
Крім цього, відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 18 березня 2016 року № 759/5/371, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 446/28576 Про інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань й інформаційними системами Державної фіскальної служби України відповідно до Податкового кодексу України, Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування", статті 13 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" та з метою забезпечення інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань й інформаційними системами Державної фіскальної служби України затверджено Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань й інформаційними системами Державної фіскальної служби України.
Так, відповідно до зазначеного Порядку установлено, що
1) до запровадження інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Реєстр) й інформаційними системами Державної фіскальної служби України у режимі реального часу така взаємодія здійснюється у робочий час з урахуванням технічних можливостей Реєстру та інформаційних систем Державної фіскальної служби України відповідно до законодавства, але з інтервалом не більше ніж 2 години;
2) до запровадження обміну документами в електронній формі між Реєстром та інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо подання запитів державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань і передачі до Реєстру відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів, про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, про узгодження плану реорганізації юридичної особи такі відомості передаються Державною фіскальною службою України до Реєстру з урахуванням технічних можливостей Реєстру та інформаційних систем Державної фіскальної служби України, а саме:
про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів - шляхом надсилання повідомлень про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою N 27-ОПП або повідомлень про наявність податкового боргу та неможливість проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи за формою N 23-ОПП;
про наявність заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - шляхом надсилання повідомлень про наявність боргу зі сплати єдиного внеску та про неможливість проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою N 5-ЄСВ;
про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів - шляхом надсилання повідомлень про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою N 28-ОПП;
про відсутність заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - шляхом надсилання повідомлень про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою N 6-ЄСВ;
про узгодження плану реорганізації юридичних осіб - шляхом надсилання повідомлень про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою N 28-ОПП;
Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань використовує повідомлення, передбачені підпунктом 2 пункту 2 цього наказу, що надійшли від Державної фіскальної служби України, до запровадження відповідного обміну документами в електронній формі між Реєстром та інформаційними системами Державної фіскальної служби України (п.3).
Як вже зазначалось судом раніше, відповідно до положень Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань державний реєстратор перед вчиненням реєстраційних дій повинен перевірити документи, у тому числі на наявність підстав для відмови у проведенні реєстраційної дії.
Проте, відповідачем внесено запис від 15 травня 2020 року № 10701110003086260 про припинення ТОВ Подільський Агрохім за принципом мовчазної згоди . При цьому, як установлено, судом підприємство не знято з податкового обліку, оскільки наявна заборгованість з податку на додану вартість в сумі 443,41 гривень.
Разом з тим, запис про державну реєстрацію припиненння юридичної особи - ТОВ Подільський Агрохім внесено в результаті її ліквідації без надання податковому органу повідомлення про відкликання заперечень, без довідки про відсутність заборгованості перед бюджетом, хоча контролюючим органом надіслано заперечення від 13 квітня 2020 року № 2026152700100 проти проведення державної реєстрації юридичної особи (Форма № 27 - ОПП), але всупереч вищевказаних обставин та в порушення частини 5 статті 25, статті 28 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань , 15 травня 2020 року реєстратором проведено державну реєстрацію щодо припинення суб`єкта господарювання за принципом мовчазної згоди.
Суд зазначає, що з врахуванням вищевикладеного, відповідачем не дотримані вимоги вказаних законодавчих актів, а відтак слід відмінити державну реєстрацію припинення юридичної особи ТОВ "Подільський Агрохім" (код ЄДРПОУ 42578529, запис від 15 травня 2020 року № 10701110003086260).
Частиною другою статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Отже, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку про задоволення позову.
Відповідно до приписів статті 139 КАС України судові витрати розподілу не підлягають.
Керуючись статтями 2-17, 19-20, 42-47, 55-60, 72-77, 90, 122, 132, 139, 143, 168, 171, 173, 192-196, 224, 225-228, 229-230, 241, 243, 245, 246, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Головного управління Державної податкової служби у м. Києві до Державного реєстратора Бахмутської районної державної адміністрації Донецької області Строєнко Лілії Олексіївни про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи ТОВ "Подільський Агрохім" (код ЄДРПОУ 42578529, запис від 15 травня 2020 року № 10701110003086260) - задовольнити повністю.
Відмінити державну реєстрацію припинення юридичної особи ТОВ "Подільський Агрохім" (код ЄДРПОУ 42578529, запис від 15 травня 2020 року № 10701110003086260).
Повний текст рішення виготовлений та підписаний 16 грудня 2020 року.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя К.Е. Абдукадирова
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2020 |
Оприлюднено | 23.12.2020 |
Номер документу | 93662397 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Абдукадирова К.Е.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні