Постанова
від 21.12.2020 по справі 360/1318/20
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 грудня 2020 року справа №360/1318/20

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: судді-доповідача Геращенка І.В., суддів Блохіна А.А., Міронової Г.М., розглянув у письмовому провадженні апеляційну скаргу Теплівського обласного психоневрологічного інтернату на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 28 липня 2020 року у справі № 360/1318/20 (головуючий І інстанції Петросян К.Є., повний текст складений у м. Сєвєродонецьку Луганської області) за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Теплівського обласного психоневрологічного інтернату, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет позову на стороні відповідача, Луганська обласна державна адміністрація про вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),-

В С Т А Н О В И В :

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області (далі - ГУ ДСНС України у Луганській області, позивач) звернулося до суду з позовом до Теплівського обласного психоневрологічного інтернату (далі - відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет позову на стороні відповідача, Луганська обласна державна адміністрація, в якому просив застосувати до відповідача заходи реагування у сфері державного нагляду у вигляді зупинення експлуатації будівель та приміщень, розташованих за адресою: 93630, Луганська область, Станично-Луганський район, село Тепле, вул.Миру, буд. 4А, до повного усунення всіх порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки в зазначеній будівлі, вказаних в акті перевірки.

Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 28.07.2020 року позовні вимоги задоволені: застосовані до Теплівського обласного психоневрологічного інтернату заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом зупинення експлуатації будівлі та приміщень, зареєстрованих за адресою: 93630, Луганська область, Станично-Луганський район, село Тепле, вул.Миру, буд. 4А, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, зазначених в акті перевірки від 03.01.2020 року № 2 (а.с. 132-136).

Відповідач не погодився з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій просив не забороняти експлуатацію будівель інтернату, враховуючи усунення недоліків, встановлених актом, на 90% (а.с. 143-144).

Сторони в судове засідання не з`явилися, про дату, час і місце судового розгляду були повідомлені належним чином.

Відповідно до п. 3 ч.1 ст. 311 КАС України справу розглянуто в порядку письмового провадження.

Суд апеляційної інстанції заслухав доповідь судді-доповідача, вивчив доводи апеляційної скарги, перевірив їх за матеріалами справи і дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення апеляційних скарг, виходячи з наступного.

Відповідач - Теплівський обласний психоневрологічний інтернат зареєстрований, як юридична особа, основним видом діяльності якого є 87.20: надання послуг догляду із забезпеченням проживання для осіб з розумовими вадами та хворих на наркоманію (а.с.126-128).

На виконання вимог Кодексу цивільного захисту України, статті 6 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , наказами Головного управління ДСНС України у Луганській області від 13.12.2019 року № 405-НО, від 17.12.2019 року № 409-НО Про внесення змін до наказу Головного управління ДСНС України у Луганській області від 13.12.2019 року № 405-НО вирішено проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) стосовно об`єктів, установ, організацій щодо дотримання вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту згідно з графіком проведення позапланових перевірок, що додається (а.с. 5-10).

На виконання вимог Кодексу цивільного захисту України, Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , наказу Головного управління ДСНС України у Луганській області від 13.12.2019 року № 405-НО, наказу від 17.12.2019 року № 409-НО Про внесення змін до наказу Головного управління ДСНС України у Луганській області від 13.12.2019 року № 405-НО , заступнику начальника Станично-Луганського міськрайонного відділу ГУ ДСНС України у Луганській області старшому лейтенанту служби цивільного захисту ОСОБА_1 та провідному інспектору Станичного-Луганського міськрайонного відділу старшому лейтенанту служби цивільного захисту Пономарьову О.А. видано посвідчення від 02.01.2020 року № 2 на проведення у період з 02.01.2020 року по 03.01.2020 року позапланової перевірки Теплівського обласного психоневрологічного інтернату, розташованого за адресою: 93630, Луганська область, Станично-Луганський район, село Тепле, вул.Миру, буд. 4А (а.с.11).

Посвідчення від 02.01.2020 року за № 2 на проведення заходу державного нагляду (контролю) вручено керівнику Теплівського обласного психоневрологічного інтернату - Руденко С.А. під особистий підпис (а.с.11 зв.б.).

За результатами позапланової перевірки відповідача складений акт від 03.01.2020 року № 2, яким виявлено 12 порушень вимог законодавства (а.с. 12-22):

1) на території об`єкта допускається влаштування звалища горючих відходів, що є порушенням пункту 1.2 глави 1 розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697 (далі - Правила пожежної безпеки в Україні);

2) дерев`яні елементи горищного покриття адміністративної будівлі, пральної, клубу та восьмого кутового корпусу не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності, що є порушенням абзацу першого пункту 2.5 глави 2 розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в Україні;

3) у двоповерховому житловому корпусі на першому поверсі та в їдальні розпорядження (облицювання) стін та стель виконано з легкогорючих матеріалів, що є порушенням пункту 2.17 глави 2 розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в Україні;

4) у двоповерховому житловому коорпусі на другому поверсі зменшено розмір евакуаційних виходів на зовнішні протипожежні драбини з І та ІІ групи (виходи перегороджені трубопроводом), що є порушенням пункту 2.23 глави 2 розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в Україні;

5) виходи будівлі клубу та восьмого кутового корпусу не забезпечені світловими покажчиками Вихід , що є порушенням пункту 2.32 глави 2 розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в Україні;

6) будівлі клубу, пральної та восьмого кутового корпусу не захищені від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, що є порушенням пункту 2.21 глави 1 розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в Україні;

7) будівля клубу та восьмого кутового корпусу не забезпечена системою протипожежного захисту, що є порушенням пункту 1.2 глави 1 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні;

8) під`їзд до водонапірної вежі ускладнено та не має твердого покриття, що є порушенням підпункту 10 пункту 2.1 глави 2 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні;

9) територія об`єкта не забезпечена первинними засобами пожежогасіння в достатній кількості (відсутні бочки з водою та негорючі покривала), що є порушенням пункту 3.6 глави 3 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні;

10) пожежні щити не укомплектовано, що є порушенням пункту 3.11 глави 3 розділу розділу V Правил пожежної безпеки в Україні;

11) будівлі не забезпечені бочками з водою з розрахунку одна бочка на 250-300 кв.м. захищуваної площі, що є порушенням пункту 3.24 глави 3 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні;

12) працівники об`єкта не забезпечені засобами колективного та індивідуального захисту, що є порушенням пункту 2 частини першої статті 20 Кодексу цивільного захисту України.

В період з 08.05.2020 року по 12.05.2020 року ГУ ДСНС України у Луганській області на підставі листа Теплівського обласного психоневрологічного інтернату проведена перевірка будівель та приміщень відповідача, за результатами якої складено акт проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 12.05.2020 року № 33, яким встановлено, що неусуненими залишились 5 порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей:

1) виходи будівлі клубу та восьмого кутового корпусу не забезпечені світловими покажчиками Вихід , що є порушенням пункту 2.32 глави 2 розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в Україні;

2) будівлі клубу, пральної та восьмого кутового корпусу не захищені від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, що є порушенням пункту 2.21 глави 1 розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в Україні;

3) будівля клубу та восьмого кутового корпусу не забезпечена системою протипожежного захисту, що є порушенням пункту 1.2 глави 1 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні;

4) під`їзд до водонапірної вежі ускладнено та не має твердого покриття, що є порушенням підпункту 10 пункту 2.1 глави 2 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні;

5) працівники об`єкта не забезпечені засобами колективного та індивідуального захисту, що є порушенням пункту 2 частини першої статті 20 Кодексу цивільного захисту України (а.с.69-76).

Акт за наслідками проведеного позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки від 12.05.2020 № 33 підписано керівником Теплівського обласного психоневрологічного інтернату - Руденко С.А. без зауважень. Виявлені порушення відповідачем не заперечуються

26.08.2020 року відповідачем проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, за результатами якого складений акт від 26.08.2020 ркоу № 42, яким виявлено 2 порушення: будівлі клубу, пральної та восьмого кутового корпусу не захищені від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, що є порушенням пункту 2.21 глави 1 розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в Україні; будівля клубу та восьмого кутового корпусу не забезпечена системою протипожежного захисту, що є порушенням пункту 1.2 глави 1 розділу V Правил пожежної безпеки в України (а.с. 146-153).

Згідно ч. 1 статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

За змістом ч. 7 статті 7 Закону України від 5 квітня 2007 року № 877-V Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Згідно статті 47 Кодексу цивільного захисту України державний нагляд (контроль) з питань цивільного захисту здійснюється за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру, за діяльністю аварійно-рятувальних служб, а також у сфері промислової безпеки та гірничого нагляду, поводження з радіоактивними відходами відповідно до Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , цього Кодексу та інших законодавчих актів.

Згідно статті 4 Закону України від 5 квітня 2007 року № 877-V Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом. Планові та позапланові заходи здійснюються в робочий час суб`єкта господарювання, встановлений його правилами внутрішнього трудового розпорядку.

Відповідно до частин першої та другої статті 64 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

Згідно ст. 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Відповідно до пункту 12 частини першої статті 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема, звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

За змістом ч. 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Підстави для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів передбачені частиною першою статті 70 Кодексу цивільного захисту України та полягають у: 1) недотриманні вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушенні вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 3) випуску і реалізації вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; 4) нездійсненні заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 5) відсутності на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; 6) невідповідності кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; 7) порушенні правил поводження з небезпечними речовинами; 8) відсутності або непридатності до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; 9) відсутності на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовності до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; 10) неготовності до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання; 11) проведенні робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду (ч. 2 статті 70 Кодексу цивільного захисту України).

Згідно пунктів 1, 2, 3 розділу ІІ Організаційні заходи щодо забезпечення пожежної безпеки Правил пожежної безпеки в Україні діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств та об`єктів. Керівник підприємства повинен визначити обов`язки посадових осіб щодо забезпечення пожежної безпеки, призначити відповідальних за пожежну безпеку окремих будівель, споруд, приміщень, дільниць, технологічного та інженерного устаткування, а також за утримання й експлуатацію засобів протипожежного захисту. Обов`язки щодо забезпечення пожежної безпеки, утримання та експлуатації засобів протипожежного захисту передбачаються у посадових інструкціях, обов`язках, положеннях про підрозділ. На кожному об`єкті відповідним документом (наказом, інструкцією тощо) повинен бути встановлений протипожежний режим.

Отже, правовою підставою для застосування адміністративним судом заходів реагування є одночасна наявність таких умов: 1) факт порушення правил та норм пожежної і техногенної безпеки, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей; 2) звернення компетентного органу, який здійснює державний нагляд у сфері пожежної і техногенної безпеки, із відповідним адміністративним позовом до суду; 3) наявність обов`язку у підконтрольного суб`єкта, зупинення експлуатації приміщень якого вимагає відповідний орган Державної служби України з надзвичайних ситуацій, забезпечувати дотримання вимог пожежної безпеки у відповідному приміщенні. Забезпечення пожежної безпеки підприємств, установ, організацій покладається на їх керівників та уповноважених керівниками осіб, а також орендарів, обов`язки яких щодо дотримання правил пожежної безпеки повинні бути узгоджені умовами договору.

За змістом п. 2 ч. 1 статті 20 Кодексу цивільного захисту України до завдань і обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту належить, зокрема, забезпечення відповідно до законодавства своїх працівників засобами колективного та індивідуального захисту.

Згідно п. 2.32 глави 2 розділу ІІІ Правил пожежної безпеки в України, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 року № 1417 (далі - Правила пожежної безпеки в Україні), для об`єктів IV та V категорій складності згідно з ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об`єктів будівництва слід визначати розрахунковий час евакуації людей у разі пожежі відповідно до ГОСТ 12.1.004-91 Пожежна безпека. Загальні вимоги .

Згідно п. 1.21 глави 1 розділу IV Правил пожежної безпеки в Україні захист будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, а також їх перевірку необхідно виконувати відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд .

Зовнішній протипожежний водопровід повинен відповідати таким вимогам, зокрема водонапірні башти повинні бути забезпечені під`їздом з твердим покриттям і пристосовані для відбору води пожежно-рятувальною технікою будь-якої пори року. На корпус водонапірної башти слід наносити позначення, яке вказує на місце розташування пристрою для забирання води пожежно-рятувальною технікою (пп. 10 п. 2.1 глави 2 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні).

Визначення небезпечного чинника встановлено пунктом 26 статті 2 Кодексу цивільного захисту України та означає складову частину небезпечного явища (пожежа, вибух, викидання, загроза викидання небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин) або процесу, що характеризується фізичною, хімічною, біологічною чи іншою дією (впливом), перевищенням нормативних показників і створює загрозу життю та/або здоров`ю людини.

Згідно з визначенням ДСТУ 2272-06 Пожежна безпека. Терміни та визначення основних понять небезпечним чинником пожежі є прояв пожежі, що призводить чи може призвести до опіків, отруєння леткими продуктами згоряння або піролізу, травмування чи загибелі людей та (або) до заподіяння матеріальних, соціальних, екологічних збитків. До небезпечних факторів пожежі належать: підвищена температура, задимлення, погіршення складу газового середовища.

Таким чином, законодавець пов`язує настання реальної загрози життю та здоров`ю людей від пожежі з обставинами, які можуть призвести до займання та розповсюдження вогню.

Застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації будівель, споруд, приміщень є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об`єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей. При цьому, поняття «загроза життю та/або здоров`ю людини» є оціночним поняттям, яке лежить у сфері захисту населення, територій, навколишнього природного середовища та майна, функція контролю (нагляду) за чим, зокрема, покладена на позивача, посадові особи якого володіють спеціальними знаннями у цій сфері.

Суд першої інстанції вірно виходив з того, що встановлені позивачем порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, зазначені в акті перевірки, складеному за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, призводять до загрози життю та здоров`ю людей у випадку виникнення пожежі. Тобто, вони є суттєвими, адже можуть призвести до виникнення пожежі як неконтрольованого процесу знищування або пошкодження вогнем майна, під час якого виникають чинники, небезпечні для людей та навколишнього природного середовища. Отже, виявленні порушення можуть створювати і небезпеку завдання шкоди життю та здоров`ю людей у процесі самої пожежі.

Необґрунтованими є доводи апелянта про те, що порушення, які залишились неусунутими, суттєво не впливають на безпечність відвідувачів перевіряємих будівель.

Згідно ч. 3 статті 55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання.

На підставі викладеного суд апеляційної інстанції погоджує висновок суду першої інстанції про задоволення позову шляхом застосування до відповідача заходів реагування у сфері державного нагляду у вигляді зупинення експлуатації будівель та приміщень, розташованих за адресою: 93630, Луганська область, Станично-Луганський район, село Тепле, вул.Миру, буд. 4А, до повного усунення всіх порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки в зазначеній будівлі, вказаних в акті перевірки.

Отже, спір за суттю вимог судом першої інстанції вирішений правильно, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, внаслідок чого відсутні підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення суду.

Керуючись ст. ст. 250, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Теплівського обласного психоневрологічного інтернату - залишити без задоволення.

Рішення Луганського окружного адміністративного суду від 28 липня 2020 року у справі № 360/1318/20 за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Теплівського обласного психоневрологічного інтернату, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет позову на стороні відповідача, Луганська обласна державна адміністрація про вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) - залишити без змін.

Повний текст постанови складений 21 грудня 2020 року.

Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з дати прийняття та відповідно до ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України може бути оскаржена до Верхового Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий І.В. Геращенко

Судді: А.А. Блохін

Г.М. Міронова

СудПерший апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.12.2020
Оприлюднено22.12.2020
Номер документу93664828
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/1318/20

Постанова від 21.12.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 06.11.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 06.11.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 04.09.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Рішення від 28.07.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 13.05.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 01.04.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні