справа № 216/6822/20
номер провадження № 1-кс/216/2871/20
УХВАЛА
про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів
07 грудня 2020 року м. Кривий Ріг
Дніпропетровської області
Слідчий суддя Центрально-Міського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1
за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду м. Кривого Рогу клопотання старшого слідчого СВ Криворізького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 про надання дозволу тимчасового доступу до речей і документів, по матеріалам досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020040230001333 від 29.07.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України,
ВСТАНОВИВ:
01 грудня 2020 року старший слідчий СВ Криворізького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області капітан поліції ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Криворізької міської ради (ІК НОМЕР_1 ), місцем знаходженням якого є адреса: АДРЕСА_1 А
Клопотання мотивоване тим, що 28.07.2020 черговою частиною Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області зареєстрований рапорт співробітника відділу кримінальної поліції, відповідно до якого до відділу поліції надійшло звернення голови ГО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 27.07.2020 про притягнення до кримінальної відповідальності службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 та посадових осіб підприємств, які здійснюють розтрату бюджетних грошових коштів під час виконання робіт по ремонту асфальтного покриття доріг шляхом складання завідомо неправдивих офіційних документів проектно-кошторисної документації, зокрема під час капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою (доріг і тротуарів) на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
09.10.2020 в процесі проведення огляду з відповідального зберігання ГО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » вилучені зразки асфальтобетонного покриття в кількості 3 штук, що використаний для асфальтування під час капітального ремонту покриття доріг та тротуарів на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що розташований за адресою: АДРЕСА_2 .
В процесі подальшого досудового розслідування встановлено, що 28.11.2017 укладено договір підряду № 103 між замовником КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (ІК НОМЕР_1 ) і підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ІК НОМЕР_2 ), відповідно до якого підрядник зобов`язався за завданням та за кошти замовника власними силами та засобами на свій ризик виконати наступні роботи «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015 код 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт з відновлення елементів благоустрою (доріг і тротуарів) на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 ).
Відповідно до п. 2.2 договору підряду № 103 від 28.11.2017 ціна складається із загальної вартості робіт, є твердою і становить 1 199 904 грн. з ПДВ, в тому числі ПДВ 199 984 грн. Згідно п. 2.3 даного договору ціна може бути зменшена при настанні певних підстав за взаємною згодою сторін. Відповідно до п. 2.4 даного договору форма оплати безготівкова.
Згідно п. 5.1.1 договору підряду № 103 від 28.11.2017 підрядник має право залучати до виконання договору третіх осіб (субпідрядників) за умови письмового погодження їх з замовником.
Відповідно до п. 11.1 договору підряду факт виконання та вартість виконаних робіт підтверджується сторонами актами приймання виконаних підрядних робіт. За умовами п. 11.3 даного договору прийняття виконаних робіт здійснюється замовником за умови належного виконання робіт та надання підрядником документів, що підтверджують якість матеріальних ресурсів, використаних при виконані робіт, та іншої документації щодо таких робіт, передбаченою проектною документацією, договором та/або законодавством.
Відповідно до додатку № 1 до договору підряду № 103 від 28.11.2017 кошторису з розрахунком договірної ціни, остання склала 1 199 904 грн., а серед найменувань робіт і витрат зазначено, що підрядник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ІК НОМЕР_2 ) здійснюватиме улаштування покриттів товщиною 6 см із гарячих асфальтобетонних сумішей на площі 1 757,76 м2, з використанням сумішей асфальтобетонних гарячих і теплих (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), дрібнозернистих типу Б, марки 1 в кількості 169,799616 т. При цьому на кожні 0,5 см зміни товщини шару встановлено добавлення чи виключення до норми до 6 см на площі 1 757,76 м2, з використанням сумішей асфальтобетонних гарячих і теплих (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), дрібнозернистих типу Б, марки 1 в кількості 85,075584 т.
Крім того, відповідно до відомості ресурсів до кошторису з розрахунком договірної ціни встановлено, що на об`єкті капітального ремонту підрядник використовуватиме суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), дрібнозернисті типу Б, марки 1 169,799616 т і в кількості 85,075584 т.
В процесі досудового розслідування проведено випробування зразку асфальтобетонної суміші, який використаний підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ІК НОМЕР_2 ) в якості будівельного матеріалу при капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою (доріг і тротуарів) на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ІК НОМЕР_1 ) по АДРЕСА_2 , в результаті чого встановлено, що товщина зразка суміші складає 3 см, суміш не є ущільненою згідно вимог ДБН В.2.3-4:2015.
Правова кваліфікація кримінального правопорушення визначена за ознаками складання, видачі службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, іншого підроблення офіційних документів, тобто за ч. 1 ст. 366 КК України.
В зв`язку з вищевикладеним, в процесі досудового розслідування виникла необхідність у встановленні документальних відомостей та дослідженні обставин щодо виконання будівельних робіт підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ІК НОМЕР_2 ) при капітальному ремонті з відновлення елементів благоустрою (доріг і тротуарів) на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ІК НОМЕР_1 ) по АДРЕСА_2 , в тому числі шляхом призначення та проведення судової будівельно-технічної експертизи, а тому керуючись ст. 159-164 КПК України, слідчий просить суд клопотання задоволити.
Слідчий в судове засідання не з`явився, надав суду заяву про розгляд клопотання за його відсутності та без застосування засобів технічної фіксації, клопотання підтримав, наполягав на його задоволенні.
Керуючись ч. 2 ст. 163 КПК України, слідчий просив слідчого суддю розгляд клопотання проводити без виклику представників КНП " ІНФОРМАЦІЯ_1 " КМР в зв`язку з достатністю підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей і документів.
Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання та додані до нього матеріали, дійшов висновку про те, що клопотання підлягає задоволенню.
Згідно вимог ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Викладені в клопотанні обставини підтверджуються документами, доданими до клопотання, а саме: витягом з ЄРДР, з якого вбачається, що 29 липня 2020 року були внесені відомості про вчинення кримінального правопорушення з попередньою кваліфікацією за ч. 1 ст. 366 КК України, копією форми протоколу розкриття тендерних пропозицій; копією довідки щодо трансакції від 21.12.2017 року; копією договору підряду № 103 від 28.11.2017 року, який укладений між КЗ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " ДОР та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 ", копією кошторису з розрахунком договірної ціни; копією розрахунку загальновиробничих витрат до кошторису з розрахунком договірної ціни; копією відомості ресурсів до кошторису з розрахунком договірної ціни; копією календарного графіку виконання робіт до договору № 103 від 26.11.2017 року; копією протоколу допиту ОСОБА_4 від 09.10.2020 року; копією протоколу огляду місця події від 09.10.2020 року; копією протоколу № 1 випробувань матеріалів від 28.10.2020 року.
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з метою всебічного, повного й неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, що містять зазначену інформацію, які перебувають у володінні комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Криворізької міської ради, а тому слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підставне та підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 159, 160, 163, 164, 395 КПК України, слідчий суддя, -
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання старшого слідчого СВ Криворізького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 про надання дозволу тимчасового доступу до речей і документів, по матеріалам досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020040230001333 від 29.07.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України задоволити.
Надати старшому слідчому слідчого відділу Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_3 тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Криворізької міської ради (ІК НОМЕР_1 ), місцем знаходженням якого є адреса: АДРЕСА_1 ; з можливістю вилучення оригіналів наступних документів:
договір підряду № 103 від 28.11.2017, укладений між замовником КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ІК НОМЕР_1 ) і підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ІК НОМЕР_2 ) щодо капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою (доріг і тротуарів) на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 ; договірна ціна, кошторис до договірної ціни, локальні кошториси, дефектні акти, інші додатки та додаткові угоди до договору підряду;
- робочі проекти з додатками щодо капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою (доріг і тротуарів) на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 ; проектна документація на об`єкт з капітального ремонту в комунальному закладі за вищевказаним договором, експертиза проектної документації (експертний звіт щодо розгляду проектної документації), експертиза кошторисної документації (експертний звіт щодо розгляду кошторисної документації);
- журнали робіт за договором підряду № 103 від 28.11.2017 щодо капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою (доріг і тротуарів) на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 ; які слід вести на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог державних будівельних норм;
- технологічні карти, технічні завдання за договором підряду № 103 від 28.11.2017 щодо капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою (доріг і тротуарів) на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 ;
- акти огляду прихованих робіт на всі приховані роботи, які виконувались на об`єкті за договором підряду № 103 від 28.11.2017 щодо капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою (доріг і тротуарів) на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 ;
- акти приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2В за договором підряду № 103 від 28.11.2017 щодо капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою (доріг і тротуарів) на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 ; підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат до акту № КБ-2В;
- довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 за договором підряду № 103 від 28.11.2017 щодо капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою (доріг і тротуарів) на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 ;
- сертифікати відповідності, паспорта якості, протоколи випробувань на використані будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування;
- документи бухгалтерського обліку рахунки, рахунки-фактури, платіжні доручення, меморіальні ордери, відомості аналітичного обліку, за якими відображено вартість виконаних робіт за договором підряду № 103 від 28.11.2017 щодо капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою (доріг і тротуарів) на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 ; та за якими відображено здійснення оплати за виконані роботи;
- виписки по банківським і казначейським рахункам КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ІК НОМЕР_1 ) щодо оплати робіт за договором підряду № 103 від 28.11.2017 щодо капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою (доріг і тротуарів) на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 , - за період часу з 28.11.2017 (з дати укладання договору підряду) по 31.12.2018 (з метою підтвердження чи спростування перерахування оплати та їх повернення, у випадку помилково чи надлишкове перерахованих);
- внутрішні організаційно-розпорядчі, докладні, пояснюючі документи КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ІК НОМЕР_1 ) щодо виконання та оплати робіт на об`єкті з капітального ремонту за договором підряду № 103 від 28.11.2017;
- комерційне листування за договором підряду № 103 від 28.11.2017 щодо капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою (доріг і тротуарів) на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 ;
- договір, укладений КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ІК НОМЕР_1 ), на здійснення технічного нагляду за будівельними роботами за договором підряду № 103 від 28.11.2017, додатки та додаткові угоди до нього.
Зобов`язати уповноважених осіб комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Криворізької міської ради, яке розташоване за адресою, АДРЕСА_2 , надати старшому слідчому слідчого відділу Криворізького відділу поліції ГУНП в Дніпропетровської області ОСОБА_3 , тимчасовий доступ до вищезазначених документів.
Строк дії ухвали встановити до 07.01.2021 року.
Роз`яснити, що відповідно до частини 1 статті 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Надати старшому слідчому СВ Криворізького відділу поліції ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 оригінал ухвали про тимчасовий доступ до документів для пред`явлення, а копію для вручення посадовим особам комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Криворізької міської ради, яке розташоване за адресою, АДРЕСА_2 ,.
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.
Ухвала слідчого судді, яка не може бути оскаржена, набирає законної сили з моменту її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 07.12.2020 |
Оприлюднено | 31.05.2024 |
Номер документу | 93682334 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
Сидорак В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні