Рішення
від 22.08.2007 по справі 22/258-07-6354
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

22/258-07-6354

              

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"22" серпня 2007 р.Справа  № 22/258-07-6354

За позовом Підприємства громадської організації інвалідів "ПРОМІНЬ";  

до відповідача Одеської обласної клінічної лікарні;  

про відміну торгів

Суддя Торчинська Л.О.

Представники:

Від позивача: не з'явився;

Від відповідача: Трушкіна Л.П.- представник за довіреністю № 2114 від 22.08.2007р. та Хоменко М.А.- представник за довіреністю № 2115 від 22.08.2007р.;

СУТЬ СПОРУ: позивач звернувся до господарського суду Одеської області з позовною заявою до відповідача, в якій просить суд відмінити торги за процедурою «попередня кваліфікація»на закупівлю: апаратура медична різна (універсальна рентгенодіагностична система), що проводить Одеська обласна клінічна лікарня (оголошення № 19111607 в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України № 19 (90) від 07.05.2007р.).

Позивач в судове засідання не з'явився.

Представники відповідача в содове засідання з'явились, відзив на позов надали, проти позову заперечували, з підстав викладених у відзиві.

Заслухавши пояснення представників відповідача, розглянувши матеріали справи та надавши їм правову оцінку, суд дійшов висновку, що позовні вимоги не підлягають задоволенню, при цьому суд виходив з наступного:

Замовником - Одеською обласною клінічною лікарнею 07.05.2007 року в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України № 19 (90), було розміщено оголошення про заплановані закупівлі № 19111607, відповідно до якого відповідач проводить за процедурою «попередня кваліфікація»тендер на закупівлю: апаратура медична різна (універсальна рентгенодіагностична система).

Як зазначає позивач, у своїй позовній заяві, відповідно до опублікованого оголошення та кваліфікаційної документації, строк поставки предмету закупівлі - травень-грудень 2007р. Однак, зазначене положення є неточним, оскільки розкриття кваліфікаційних пропозицій призначено на 22.05.2007р., тобто із урахуванням встановлених Законом України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" строків проведення оцінки тендерним пропозицій та укладання договору про закупівлю, поставка у травні 2007р. є неможливою.

Як встановлено наявними матеріалами справи, позивач навіть не набув статусу учасника торгів, та крім того не брав участі у процедурі торгів на закупівлю медичної апаратури (напівавтоматичний бактеріологічний аналізатор для ідентифікації мікроорганізмів і визначення чутливості до антибіотиків), тому твердження позивача, що кваліфікаційна документація не відповідає Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" та створює суттєві перешкоди в реалізації законного права позивача на рівні умови участі в процедурі закупівлі не можуть бути прийняті судом до уваги.

Згідно ч. 4 ст. 18-1 та ч. 1 ст.20 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", кваліфікаційна (тендерна) документація надається учасникам протягом трьох робочих днів з дня її оплати. Документ для оплати кваліфікаційної (тендерної) документації надсилається або надається учаснику у двохденний термін з дня отримання від учасника відповідного запиту для участі у торгах.

Позивач не надсилав замовнику відповідного запиту для участі у торгах на закупівлю апаратури медичної різної (напівавтоматичний бактеріологічний аналізатор для ідентифікації мікроорганізмів і визначення чутливості до антибіотиків) та не надіслав, не представив документ, підтверджуючий оплату за кваліфікаційну (тендерну) документацію, яка була встановлена в оголошені про заплановану закупівлю у розмірі 3200 (три тисячі двісті) грн. Тому відповідач не отримував кваліфікаційної (тендерної) документації на зазначені торги.

Що стосується строку поставки предмету закупівлі - травень-грудень 2007р. є неточним, оскільки розкриття кваліфікаційних пропозицій призначено на 22.05.2007р., тобто із урахуванням встановлених Законом України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" строків проведення оцінки тендерним пропозицій та укладання договору про закупівлю, поставка у травні 2007 р.

У своєму позові позивач зазначає, що кваліфікаційна документація відповідача місить вимоги, які взагалі засновані виключно на суб'єктивних припущеннях відповідача, не передбачених законом, а саме: до переліку документів які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника учасник повинен надати: витяг із тематичного каталогу учасників процедур закупівель, наданий Тендерною палатою України про включення учасника торгів в термін не пізніше ніж 10 календарних днів до дати розкриття кваліфікаційних пропозицій, що суперечить вимогам п.1 ст. 15 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", замовник може вимагати від учасників надання ними підтвердженої документально інформації про відповідність кваліфікаційним вимогам. Такими вимогами зокрема можуть бути: наявність дозволу або ліцензії на провадження відповідної діяльності (у випадках, передбачених законодавством); наявність обладнання, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; сплата податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством; провадження учасниками господарської діяльності відповідно до положень їх статутів; відсутність рішення про визнання учасника в установленому порядку банкрутом чи порушення проти нього справи про банкрутство.

Але, відповідно до змін до кваліфікаційної (тендерної) документації зазначеної процедури закупівлі, які були прийняті рішенням тендерного комітету № 03/60 від 17.05.2007 р. кваліфікаційна документація містила вимогу про надання учасником оригіналу або нотаріально засвідченої копії витягу, із тематичного каталогу учасників процедур закупівель, виданий Тендерною палатою України про включення учасника торгів, що ще раз підтверджує, що позивач тендерної документації не отримував. Ця вимога заснована на положеннях ч. 2 ст. 18 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти", відповідно до якої пропозиції на торги з обмеженою участю мають право подавати лише учасники, яких включено до каталогу. Процедура попередньої кваліфікації, яку проводив відповідач, на підставі ст.18-1 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти" є першим етапом процедури торгів з обмеженою участю.

Отже, як вбачається з вищевикладеного, відповідач ніяким чином не припустив створення жодних суттєвих перешкод в реалізації законного права позивача на рівні умови участі в процедурі закупівлі.

Керуючись ст. ст. 82 - 85 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

1.У позові відмовити повністю.

Рішення суду набуває законної сили в порядку ст.85 ГПК України.

Суддя                                                                                       Торчинська Л.О.

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення22.08.2007
Оприлюднено13.09.2007
Номер документу936974
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —22/258-07-6354

Рішення від 22.08.2007

Господарське

Господарський суд Одеської області

Торчинська Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні