Ухвала
від 22.12.2020 по справі 320/7687/20
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А

про зупинення провадження в адміністративній справі

22 грудня 2020 року №320/7687/20

Суддя Київського окружного адміністративного суду Терлецька О.О., розглянувши в місті Києві у порядку письмового провадження матеріали адміністративної справи за позовом Бобрицької сільської ради до Головного управління ДПС у м. Києві, Головного управління Державної податкової служби у Київській області про визнання протиправною бездіяльність,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулась Бобрицька сільська рада з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві, Головного управління Державної податкової служби у Київській області, в якому просить суд:

- визнати протиправною бездіяльність Головного управління ДПС у м. Києві та Головного управління ДПС у Київській області щодо неналежного адміністрування ними податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, який підлягає зарахуванню до місцевого бюджету с. Бобриця, та невжиття заходів примусового стягнення податкового боргу, що утворився внаслідок несплати фізичними особами узгоджених сум грошових зобов`язань з цього податку.

- зобов`язати Головне управління ДПС у м. Києві та Головне управління ДПС у Київській області вжити всіх передбачених податковим законодавством заходів щодо забезпечення своєчасного та в повному обсязі надходження до місцевого бюджету села Бобриця Києво-Святошинського району Київської області податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, з фізичних осіб (що мають податкові адреси в м. Києві та Київській області) та примусового стягнення податкового боргу, що утворився внаслідок несплати фізичними особами узгоджених сум грошових зобов`язань з цього податку.

Ухвалою суду від 04.09.2020 відкрито загальне позовне провадження в зазначеній адміністративній справі.

До суду надійшло клопотання позивача в якому просить суд:

1. Відкласти призначене на 21 грудня 2020 р. на 14 год. 30 хв. підготовче судове засідання у справі № 320/7687/20 на іншу дату після закінчення реорганізації органів місцевого самоврядування шляхом приєднання Бобрицької сільської ради Києво- Святошинського району Київської області до Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області.

2. Після припинення Бобрицької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області в якості юридичної особи залучити до участі у справі № 320/7687/20 правонаступника позивача - Білогородську сільську раду Бучанського району Київської області (08140 Київська область, Бучанський район, с. Білогородка, вул. Володимирська, 33).

Протокольною ухвалою суду від 21.12.2020 вирішено подальший розгляд справи здійснювати в порядку письмового провадження.

Розглянувши подану заяву, суд вважає за необхідне зупинити провадження у справі з огляду на наступне.

Законодавець визначив, що зупинення провадження по справі - це врегульована законом і оформлена ухвалою суду тимчасова перерва в провадженні у справі, викликана наявністю однієї з передбачених в законі обставин, які заважають здійснювати її розгляд. Зупинення провадження в справі - це також, як і відкладення провадження в справі, перенесення судового засідання в справі на інший час. але на відміну від відкладення при зупиненні, час нового судового засідання суд точно зазначити не може.

Судове засідання при зупиненні провадження переноситься до припинення дії перешкод, що послужили підставою зупинення провадження в справі.

Як наведено в Ухвалі Вищого адміністративного суду України від 28 жовтня 2010 року в справі № K-23428/10 за своєю правовою сутністю зупинення провадження у справі є тимчасовим і повним припиненням всіх процесуальних дій у справі, що викликане настанням зазначених у законі причин, що перешкоджають подальшому руху процесу і щодо яких невідомо, коли вони можуть бути усунені.

Відповідно до роз`яснень, викладених у розд. Залишення позовної заяви без розгляду, зупинення, закриття провадження у справі. ( Зуппиення провадження у справі ) постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України № 14 від 29.09.2016 року Про узагальнення практики застосування адміністративними судами першої інстанції глав 1-4 розділу III КАС України під час розгляду та вирішення адміністративних справ , у суді першої інстанції провадження у справі може бути зупинено на будь-якому етапі від моменту відкриття провадження у справі до ухвалення судового рішення.

Статтею 236 КАС Україні встановлено випадки обов`язкового зупинення провадження у справі, зокрема, у разі смерті або оголошення в установленому законом порядку померлою фізичної особи, ліквідації суб`єкта владних повноважень, іншого органу, а також злиття, приєднання, поділу, перетворення юридичної особи, які були стороною у справі, якщо спірні правовідносини допускають правонаступництво, - до встановлення правонаступника.

Законом України Про внесення змін до деяких законів України щодо визначення територій та адміністративних центрів територіальних громад від 16 квітня 2020 року № 562-ІХ розділ V Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про місцеве самоврядування в Україні був доповнений пунктом 7-1 такого змісту:

7-І. До прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій України визначення адміністративних центрів територіальних громад та затвердження територій територіальних громад здійснює Кабінет Міністрів України.

Рішення Кабінету Міністрів України про визначення адміністративних центрів територіальних громад та затвердження територій територіальних громад подається до Центральної виборчої комісії для прийняття нею рішення про призначення перших місцевих виборів депутатів сільських, селищних, міських рад і сільських, селищних, міських голів відповідних територіальних громад .

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 р. № 715-р. Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Київської області визначені адміністративні центри та затверджені території територіальних громад Київської області, відповідно до якого Бобрицька сільська територіальна громада увійшла до складу Білогородської сільської територіальної громади.

Відповідно до пп. 10 п. 1 постанови Верховної Ради України від 17 липня 2020 р. № 807-ІХ Про утворення та ліквідацію районів , утворений Бучанський район (з адміністративним центром у місті Буча) у складі територій Білогородської сільської, Бородянської селищної, Борщагівської сільської, Бучанської міської, Вишневої міської, Гостомельської селищної, Дмитрівської сільської, Ірпінської міської, Коцюбинської селищної, Макарівської селищної, Немішаївської селищної, Пісківської селищної територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з пп. 10 п. З постанови Верховної Ради України від 17 липня 2020 р. № 807-ІХ Про утворення та ліквідацію районів , ліквідовані у Київській області: Баришівський, Білоцерківський, Богуславський, Бориспільський, Бородянський, Броварський, Васильківський, Вишгородський, Володарський, Згурівський, Іванківський, Кагарлицький, Києво-Святошинський, Макарівський, Миронівський, Обухівський, Переяслав-Хмельницький, Поліський, Рокитнянський, Сквирський, Ставищенський, Таращанський, Тетіївський, Фастівський, Яготинський райони.

Постановою ЦВК від 8 серпня 2020 року № 160, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 р. № 715-р. Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Київської області , на 25 жовтня 2020 р. були призначені перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів.

13 листопада 2020 р. відбулася перша сесія Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області, на якій голова територіальної виборчої комісії проінформував раду про підсумки виборів депутатів Білогородської сільської ради, а також про підсумки виборів Білогородського сільського голови, що, відповідно до ч. 2 ст. 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , є визнанням повноважень депутатів ради нового скликання та новообраного сільського голови.

06 грудня 2020 р. набув чинності Закон України Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій від 17 листопада 2020 р. № 1009-ІХ, який, зокрема, передбачає доповнення розділу V Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про місцеве самоврядування в Україні пунктами 61 і 62.

Відповідно до пп. 1 п. 61 розділу V Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , у день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною територіальною громадою, територія якої затверджена Кабінетом Міністрів України (далі - сформована територіальна громада), припиняються повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, територія яких включена до території сформованої територіальної громади (далі - розформовані територіальні громади).

Згідно з пп. 8 п. 61 розділу V Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , не пізніше завершення другої сесії новообраної ради у порядку, визначеному цим пунктом, починається реорганізація відповідних юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних розформованими територіальними громадами та розміщених поза адміністративним центром сформованої територіальної громади, шляхом їх приєднання до юридичної особи - сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі сформованої територіальної громади. Після завершення реорганізації відповідні сільські, селищні, міські ради припиняються як юридичні особи з урахуванням особливостей, визначених цим пунктом.

В силу пп. 9 п. 61 розділу V Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , юридична особа - сільська, селищна, міська рада, розміщена в адміністративному центрі сформованої територіальної громади, є правонаступником прав та обов`язків усіх юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних розформованими територіальними громадами, з дня набуття повноважень новообраною радою.

Відповідно до ст. 52 КАС України, у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Виходячи з викладеного, наведені позивачем у поданому клопотанні аргументи є обов`язковими для оцінки судом при вирішення даної справи, відповідно суд висновує необхідність зупинення провадження в адміністративній справі № 320/7687/20.

Керуючись статтями 236, 243, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в:

1. Провадження в справі № 320/7687/20 за позовом Бобрицької сільської ради до Головного управління ДПС у м. Києві, Головного управління Державної податкової служби у Київській області про визнання протиправною бездіяльність, зупинити до завершення процедури реорганізації Бобрицької сільської ради.

2. Призначити наступне судове засідання у справі 21 грудня 2020 року о 14:30 год.

3. Копію ухвали надіслати особам, які беруть участь у справі.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).

Апеляційна скарга на ухвалу суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Терлецька О.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.12.2020
Оприлюднено24.12.2020
Номер документу93703182
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/7687/20

Ухвала від 06.08.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 10.02.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Ухвала від 22.12.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Ухвала від 04.09.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні