ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 500/3762/20
22 грудня 2020 рокум.Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд у складі судді Чепенюк О.В., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області про зобов`язання вчинити певні дії
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 через представника - адвоката Яворського Андрія Васильовича звернулася до суду з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області, в якому просить зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області внести зміни до відомостей Реєстру застрахованих осіб відносно застрахованої особи ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ), а саме: виключити відомості за 4 квартал 2012 року (код та назва доходу ознаки - 101 Заробітна плата), подані Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач звернулась до Головного управління Пенсійного фонду в Тернопільській області з метою попередньої перевірки пакету документів, необхідних для призначення пенсії. Письмовим повідомленням №1460-1463/П-02/8-1900/20 від 14.07.2020 відповідач проінформував ОСОБА_1 , що згідно даних реєстру застрахованих осіб на реєстраційний номер облікової картки платника податків, що їй належить, подані відомості страхувальником, а саме: Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 90 на застраховану особу ОСОБА_2 . Мова йде про дохід, який нібито позивач отримала, приймаючи участь у виборах як член виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 90.
Представник позивача стверджує, що із отриманих відповідей на адвокатські запити, подані з метою з`ясування вищевказаних обставин, вбачається, що при поданні Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 90 звітності за жовтень місяць 2012 року допущено помилку при зазначенні реєстраційного номеру облікової картки платника податків ОСОБА_2 , яка була членом однієї із виборчих комісій. У зв`язку із цим відбулось невірне відображення даних в індивідуальних відомостях про застраховану особу позивача у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування Пенсійного фонду України.
З огляду на вищезазначене 01.10.2020 ОСОБА_1 через свого представника подала до Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області заяву про внесення коригувань в Реєстр застрахованих осіб.
Листом відповідача від 30.10.2020 її було повідомлено, що оскільки страхувальник ліквідований 21.01.2013, Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області не має можливості виправити персональні дані ОСОБА_1 . Також у листі вказано, що у разі припинення або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили.
З огляду на викладене, з метою захисту своїх прав та законних інтересів, позивач звернулась до суду з цим позовом.
Ухвалою суду від 30.10.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, постановлено справу розглядати суддею одноособово за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами у строк, встановлений частиною другою статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).
Відповідачем 16.12.2020 подано до суду відзив на позовну заяву (а.с.30-31), у якому зазначено, що 07.07.2020 та 07.10.2020 ОСОБА_1 звернулася із заявами щодо некоректності персоніфікованих відомостей. Згідно із даними реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування на реєстраційний номер облікової картки платника податків ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) подані відомості страхувальником Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №90 (зареєстрований у Київській області м. Біла Церква, Площа Торгова 6) на застраховану особу ОСОБА_2 .
Оскільки, страхувальник Окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №90 ліквідований 21.01.2013, у Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області відсутні правові підстави виключити з Реєстру застрахованих осіб відомості за 4 квартал 2012 року щодо ОСОБА_1 .
При цьому представник відповідача вказує, що за нормами Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування у разі припинення або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника зміни та уточнення до відомостей реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили.
З огляду на вищевикладене представник відповідача просить відмовити в задоволенні позовних вимог повністю.
Дослідивши письмові докази та перевіривши доводи, викладені у позовній заяві та відзиві на позов, суд встановив такі обставини.
Позивач ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) звернулась до Головного управління Пенсійного фонду в Тернопільській області з метою попередньої перевірки пакету документів, необхідних для призначення пенсії. Письмовим повідомленням №1460-1463/П-02/8-1900/20 від 14.07.2020 відповідач проінформував ОСОБА_1 , що згідно даних реєстру застрахованих осіб на реєстраційний номер облікової картки платника податків, що їй належить, подані відомості страхувальником, а саме: Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 90 на застраховану особу ОСОБА_2 . Оскільки страхувальник ліквідований 21.01.2013, Головне управління Пенсійного фонду в Тернопільській області не має можливості виправити персональні дані ОСОБА_1 (а.с.12).
01.10.2020 представник позивача ОСОБА_3 звернулась до відповідача із заявою про внесення коригувань у Реєстр застрахованих осіб, у якій просила Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області внести зміни до відомостей Реєстру застрахованих осіб, а саме: виключити відомості за 4 квартал 2012 року, подані Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів. Таке прохання обґрунтоване тим, що ОСОБА_1 не включалась до складу Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 90, а реєстраційний номер 2228408822 нікому іншому, окрім неї не присвоювався. Тобто має місце некоректне зазначення персоніфікованих відомостей у Реєстрі застрахованих осіб (а.с.19).
Листом відповідача від 30.10.2020 №1900-0602-8/18189 її було повідомлено, що оскільки страхувальник ліквідований 21.01.2013, Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області не має можливості виправити персональні дані ОСОБА_1 . Крім того вказано, що у разі припинення або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили (а.с.20).
З метою виправлення некоректних персоніфікованих відомостей, вказаних щодо неї у Реєстрі застрахованих осіб, позивач звернулась до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.
Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування визначені Законом України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 № 1058-IV (далі - Закон № 1058-IV).
Згідно зі статтею 1 Закону № 1058-IV застрахована особа - фізична особа, яка відповідно до цього Закону підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачуються чи сплачувалися у встановленому законом порядку страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та до накопичувальної системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування.
Страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягала державному соціальному страхуванню, якою або за яку сплачувався збір на обов`язкове державне пенсійне страхування згідно із законодавством, що діяло раніше, та/або підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню згідно із цим Законом і за який сплачено страхові внески.
Страхувальники - роботодавці та інші особи, які відповідно до закону сплачують єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або є платниками відповідно до цього Закону.
За змістом пункту 1 частини першої статті 1 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI (далі - Закон № 2464-VI) Державний реєстр загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі - Державний реєстр) - організаційно-технічна система, призначена для накопичення, зберігання та використання інформації про збір та ведення обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, його платників та застрахованих осіб, що складається з реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб.
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 1 Закону № 2464-VI Пенсійний фонд України (далі - Пенсійний фонд) - орган, уповноважений відповідно до цього Закону вести реєстр застрахованих осіб Державного реєстру та виконувати інші функції, передбачені законом.
За приписами пунктів 2, 3 частини першої статті 14-1 Закону № 2464-VI Пенсійний фонд та його територіальні органи зобов`язані забезпечувати своєчасне внесення відомостей до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру та здійснювати контроль за достовірністю відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру.
Згідно зі статтею 16 Закону № 2464-VI державний реєстр створюється для забезпечення: ведення обліку платників і застрахованих осіб у системі загальнообов`язкового державного соціального страхування та їх ідентифікації; накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації про сплату платниками єдиного внеску та про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування; нарахування та обліку виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Державний реєстр складається з реєстру страхувальників і реєстру застрахованих осіб.
Ведення реєстру страхувальників Державного реєстру здійснюється на підставі положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Згідно з частиною першою статті 20 Закону № 2464-VI Реєстр застрахованих осіб - автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.
Реєстр застрахованих осіб складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб, інформація про набуття прав на одержання страхових виплат за всіма видами загальнообов`язкового державного соціального страхування та інформація про виплати за всіма видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд, користувачами цього реєстру є податкові органи та фонди загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Персоніфіковані відомості про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію) застрахованих осіб, на яку нараховано і з якої сплачено страхові внески, та інші відомості подаються до Пенсійного фонду роботодавцями, підприємствами, установами, організаціями, військовими частинами та органами, які виплачують грошове забезпечення, допомогу та компенсацію відповідно до законодавства (частина друга статті 20 Закону № 2464-VI).
За нормами частини третьої статті 20 Закону № 2464-VI на кожну застраховану особу заводиться персональна електронна облікова картка, до якої включаються, зокрема, відомості про загальний страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування, а також відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) та інші відомості.
Зміни та уточнення вносяться до відомостей реєстру застрахованих осіб у порядку, встановленому Пенсійним фондом за погодженням з центральними органами виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у сферах праці, трудових відносин та зайнятості населення, соціального захисту населення.
Відомості про страховий стаж та заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, що містяться в реєстрі застрахованих осіб, використовуються для обчислення та призначення страхових виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням (частини п`ята та шоста статті 20 Закону № 2464-VI).
Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, затверджене постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 .№10-1 (далі - Положення).
Пунктами 3, 4 розділу IV "Дані облікової картки Реєстру застрахованих осіб, зміни та уточнення до них" Положення передбачено, що відомості до Реєстру застрахованих осіб, зміни, уточнення до них вносяться в електронній формі в автоматичному режимі на підставі: звітності, що подається страхувальниками до Пенсійного фонду України, відомостей центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
У разі припинення страхувальника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться на підставі відомостей, поданих правонаступником.
У разі припинення, або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили.
Внесення змін до відомостей про застраховану особу в Реєстрі застрахованих осіб відповідно до рішення суду, що набрало законної сили, здійснюється територіальними органами Пенсійного фонду України на підставі наказу керівника відповідного органу у десятиденний строк після надходження (надання особою) рішення суду.
Судом встановлено, що відповідно до наявної в матеріалах справи копії картки фізичної особи-платника податків, ОСОБА_1 одержала ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , наданий Державною податковою адміністрацією України, дата внесення до Державного реєстру фізичних осіб - 05.12.1996 (а.с.11).
Як вбачається з індивідуальних відомостей про застраховану особу Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування на застраховану особу ОСОБА_2 подані відомості страхувальником Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №90 (код ЄДРПОУ 38286135), ), а саме внесено суму заробітку за листопад 2012 року у розмірі 313,04 грн. При цьому вказано реєстраційний номер облікової картки платника податків ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) (а.с.34).
У відомостях з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків від 28.07.2020 №2817, наданих податковим органом щодо ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ), також відображено дохід у 4 кварталі 2012 року за ознакою доходу - 101 Заробітна плата у сумі 313,04 грн (а.с.13).
Із листа Центральної виборчої комісії від 28.08.2020 №21-30-2161, яким надано відповідь на адвокатський запит представника позивача щодо роботи ОСОБА_1 у складі окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №90 під час організації підготовки та проведення виборів народних депутатів України 28.10.2012, вбачається, що протягом усього періоду повноважень окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 90 кандидатура ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , до складу вказаної окружної виборчої комісії не вносилася (а.с.15).
Водночас у відповідь на адвокатський запит Державним архівом Київської області надано архівну довідку від 16.09.2020 №01-43/1752(1), відповідно до якої у документах архівного фонду Документи з виборів народних депутатів України по Київській області (об`єднаний фонд) виявлено відомості про включення ОСОБА_2 , 1961 року народження, до складу ДВК № 321102 ОВО № 90 (постанова окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України по ОВО № 90 від 28.09.2012 № 40). Також вказано, що у переглянутих документах зазначеного вище фонду відомості про роботу ОСОБА_1 , 1961 року народження, у дільничних виборчих комісіях ОВО №90 у 2012 році не виявлено (а.с.16).
Зі змісту листа Трудового архіву Білоцерківської міської ради Київської області № 01-24/20 від 15.09.2020 слідує, що по документах архівного фонду № 355 Окружна виборча комісія територіального виборчого округу № 90, м. Біла Церква відомостей щодо ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 - не виявлено.
Однак зазначено, що у відомостях щодо нарахування заробітної плати та інших виплат членам окружної виборчої комісії, дільничних комісій та залученим особам РНОКПП НОМЕР_1 вказано як ідентифікаційний номер ОСОБА_2 . У відомостях щодо членів дільничних виборчих комісій №№ 321098-321107 (том № 2), а саме у табелі обліку робочого часу у день голосування та підсумку голосування з виборів народних депутатів України ДВК № 321102 за жовтень 2012 рік щодо ОСОБА_2 записано інший ідентифікаційний номер (а.с.18).
У відповідь на адвокатський запит представника позивача листом Державної податкової служби України від 14.09.2020 надано інформацію, що у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків станом на 11.09.2020 реєстраційний номер 2228408822 належить ОСОБА_1 . Вказаний номер іншій особі не присвоювався. Також зазначено, що у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків станом на 11.09.2020 наявна інформація про доходи фізичної особи з реєстраційним номером 2228408822 за ознакою 101 доходи у вигляді заробітної плати, нараховані (виплачені) платнику податків відповідно до умов трудового договору (контракту) згідно з податковим розрахунком, поданим податковим агентом - Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 90 (код ЄДРПОУ 38286135) за 4 квартал 2012 року (а.с.17).
Таким чином, суд констатує, що відбулось невірне відображення даних в індивідуальних відомостях про застраховану особу позивача у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, а саме при поданні Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 90 звітності за жовтень місяць 2012 року допущено помилку при зазначенні РНОКПП ОСОБА_2 - вказано РНОКПП НОМЕР_1 , який належить позивачу ОСОБА_1 .
Як вже було зазначено вище, за приписами пунктів 2, 3 частини першої статті 14-1 Закону № 2464-VI Пенсійний фонд та його територіальні органи зобов`язані забезпечувати своєчасне внесення відомостей до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру та здійснювати контроль за достовірністю відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру.
У свою чергу норми Положення передбачають, що у разі припинення страхувальника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться на підставі відомостей, поданих правонаступником.
У разі припинення, або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили.
Відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 21.03.2013 внесено запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи Окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 90 (код ЄДРПОУ 38286135), дані про юридичних осіб-правонаступників відсутні (а.с.21).
За таких обставин, враховуючи повноваження, якими наділений суд при вирішенні справи відповідно до статті 245 КАС України, суд вважає, що у даному випадку, з метою забезпечення правильного відображення даних в індивідуальних відомостях про застраховану особу ОСОБА_1 у Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, належним та ефективним способом захисту порушених прав, свобод чи інтересів позивача буде зобов`язання відповідача внести зміни до відомостей Реєстру застрахованих осіб відносно застрахованої особи ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ), а саме: виключити відомості за 4 квартал 2012 року (код та назва доходу ознаки - 101 Заробітна плата), подані Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 90.
З огляду на викладене, суд вважає, що позовні вимоги є підставними та обґрунтованими, а тому позов підлягає задоволенню.
Відповідно до вимог статті 244 КАС України суд під час ухвалення рішення вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати.
Частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Оскільки суд задовольняє позов повністю, то на користь позивача необхідно стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору, у сумі 840,80 грн, сплаченого відповідно до квитанції №41523 від 19.11.2020 (а.с.8).
Керуючись статтями 2, 72-77, 90, 139, 243-246, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області про зобов`язання вчинити певні дії задовольнити повністю.
Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області внести зміни до відомостей Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування щодо застрахованої особи ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ), а саме: виключити відомості за 4 квартал 2012 року (код та назва доходу ознаки - 101 Заробітна плата), подані Окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 90 (код ЄДРПОУ 38286135).
Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській судовий збір у сумі 840,80 грн (вісімсот сорок грн 80 коп).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга подається учасниками справи до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд.
Позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ).
Відповідач: Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області (Майдан Волі, 3, місто Тернопіль, Тернопільська область, 46001, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України 14035769).
Повний текст рішення складено та підписано 22 грудня 2020 року.
Суддя Чепенюк О.В.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.12.2020 |
Оприлюднено | 23.12.2020 |
Номер документу | 93704608 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Чепенюк Ольга Володимирівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Чепенюк Ольга Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні