Рішення
від 22.12.2020 по справі 620/5156/20
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 грудня 2020 року м. Чернігів Справа № 620/5156/20

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді - Бородавкіної С.В.

розглянувши у письмовому провадженні справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Срібнянського районного суду Чернігівської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Чернігівській області про визнання неправомірними дій та зобов`язання вчинити певні дії,

У С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (далі - ОСОБА_1 ) 03.11.2020 (відповідно до відбитку штампу на конверті) звернулась до суду з адміністративним позовом до Срібнянського районного суду Чернігівської області (далі - Срібнянський райсуд), у якому просить:

- визнати неправомірними дії відповідача щодо невключення до її стажу державної служби періоду проходження служби в органах внутрішніх справ з 01.09.1992 по 29.07.1996, а саме: період навчання в Харківському університеті внутрішніх справ;

- зобов`язати відповідача зарахувати їй стаж державної служби з 01.09.1992 по 29.07.1996 та здійснити перерахунок надбавки за вислугу років з урахуванням стажу державної служби з 01.09.1992 по 29.07.1996, про що винести відповідний наказ.

Позов мотивовано тим, що, будучи прийнятою на службу в органи внутрішніх справ і зарахованою на денну форму навчання вищого навчального закладу системи МВС України, вона протягом спірного періоду перебувала в кадрах МВ України та проходила службу в ОВС з присвоєнням спеціальних звань, а тому, враховуючи дату призначення її на посаду судді, на ОСОБА_1 розповсюджувалася дія частини 6 статті 44 Закону України Про статус суддів , яка передбачала можливість зарахування до стажу роботи судді, що дає право на одержання надбавки до посадового окладу за вислугу років, часу роботи на попередніх посадах, зокрема на посадах слідчих, а також інших працівників, яким законом були передбачені такі пільги.

Ухвалою судді від 09.11.2020 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та встановлено відповідачу 15-денний строк з дня вручення вказаної ухвали для подання відзиву на позов.

У встановлений судом строк від відповідача надійшов відзив на позов, у якому Срібнянський райсуд позовні вимоги не визнав, просив відмовити у їх задоволенні та зазначив, що на час призначення позивача на посаду судді обчислення стажу державної служби здійснювалося відповідно до Закону України від 16.12.1993 Про державну службу та Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.05.1994 №283, який не містить норми, що прямо передбачала б можливість зарахування до стажу державної служби періоду навчання у вищих навчальних закладах МВС України. Крім того, відповідно до роз`яснення Головного управління державної служби України від 03.03.2007 №1806/10-07 до державної служби не зараховується час навчання у вищих учбових закладах МВС.

Від третьої особи надійшли пояснення по суті спору, у яких ТУ ДСА України у Чернігівській області підтримало правову позицію відповідача та просило відмовити ОСОБА_1 у задоволенні позову. Також зазначило, що на виконання Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.05.1994 №283, було розроблено Методику щодо зарахування (включення) до стажу державної служби періодів роботи (служби) колишніх працівників і осіб рядового та начальницького складу органів внутрішніх справ, відповідно до якої служба осіб на посадах рядового і молодшого начальницького складу до стажу державної служби не зараховується.

Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги мають бути задоволені, враховуючи таке.

Як вбачається з матеріалів справи, у період з 01.09.1992 по 14.11.1998 ОСОБА_1 безперервно проходила службу в органах внутрішніх справ, що підтверджується записами у трудовій книжці серії НОМЕР_1 та послужному списку (а.с. 11-15, 25-27). При цьому, відповідно до довідки Ліквідаційної комісії УМВС України в Чернігівській області від 12.05.2020 №95 (а.с. 9-10), протягом вказаного періоду позивач проходила службу на таких посадах:

- з 01.09.1992 по 01.03.1993 - слухач Харківського інституту внутрішніх справ;

- з 01.03.1993 по 13.09.1994 - слухач факультету №1 (слідчо-криміналістичного) Харківського інституту внутрішніх справ;

- з 13.09.1994 по 01.04.1995 - курсант факультету №1 (слідчо-криміналістичного) Харківського інституту внутрішніх справ;

- з 01.04.1995 по 29.06.1996 - курсант факультету №1 (юридичного) Університету внутрішніх справ;

- закінчила Університет внутрішніх справ та відкомандирована у розпорядження УМВС України в Чернігівській області з наданою відпусткою з 29.06.1996 по 29.07.1996;

- з 01.08.1996 по 14.11.1998 - слідчий слідчої групи Срібнянського районного відділу УМВС України в Чернігівській області.

Під час проходження служби ОСОБА_1 отримувала наступні спеціальні звання: рядовий міліції (наказ Харківського інституту внутрішніх справ від 12.09.1992 №65 о/с); молодший сержант міліції (наказ Харківського інституту внутрішніх справ від 06.03.1995 №54 о/с); молодший лейтенант міліції (наказ МВС України від 30.06.1995 №413 о/с); лейтенант міліції (наказ від 28.06.1996 №157 о/с).

Відповідно до Указу Президента України від 07.03.2001 №165/2001 позивач призначена й приступила до роботи на посаді судді Срібнянського районного суду.

Відповідно до Постанови Верховної Ради України від 16.03.2006 №3564-IV Про обрання суддів , ОСОБА_1 обрана суддею Срібнянського районного суду Чернігівської області безстроково.

Наказом голови Срібнянського районного суду Чернігівської області від 09.08.2016 №87 позивачу встановлено право на одержання щомісячної доплати за вислугу років в розмірі 50% як такій, що станом на 11.08.2016 має стаж роботи судді 20 років (а.с. 22).

Оскільки при встановленні надбавки за вислугу років до стажу державної служби ОСОБА_1 не було зараховано період проходження нею служби в органах внутрішніх справ під час навчання з 01.09.1992 по 29.06.1996, позивач звернулась до Срібнянського райсуду із відповідною заявою та просила відповідача здійснити перерахунок її надбавки за вислугу років з врахуванням цього стажу, про що видати відповідний наказ (а.с. 16-17).

Листом від 05.10.2020 за №01-18/24/2020 відповідач повідомив ОСОБА_1 , що до стажу її державної служби на час призначення на посаду судді було включено лише період роботи на посаді слідчого СВ Срібнянського РВ УМВС України в Чернігівській області. При цьому, зазначено, що відповідно до Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.05.1994 №283, не передбачено зарахування до стажу державної служби періоду навчання у вищих навчальних закладах Міністерства внутрішніх справ (денна (курсантська) форма навчання). Крім того, відповідно до роз`яснення Головного управління державної служби України від 03.03.2007 №1806/10-07, час навчання у вищих учбових закладах МВС до стажу державної служби не зараховується (а.с. 18-19).

Вважаючи вказану відмову відповідача протиправною, ОСОБА_1 звернулась до суду з відповідним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає таке.

Статтею 130 Конституції України визначено, що держава забезпечує фінансування та належні умови для функціонування судів і діяльності суддів. У Державному бюджеті України окремо визначаються видатки на утримання судів з урахуванням пропозицій Вищої ради правосуддя. Розмір винагороди судді встановлюється законом про судоустрій.

На момент призначення ОСОБА_1 на посаду судді був чинним Закон України від 15.12.1992 №2862-ХІІ Про статус суддів , частинами 1, 4, 6 статті 44 якого було установлено, що заробітна плата суддів складається з посадового окладу, премій, доплат за кваліфікаційні класи, надбавок за вислугу років та інших надбавок.

Суддям виплачується щомісячна надбавка за вислугу років у розмірах: при стажі роботи понад 3 роки - 10 відсотків, понад 5 років - 15, понад 10 років - 20, понад 15 років - 25, понад 20 років - ЗО, понад 25 років - 40 відсотків від загальної суми щомісячного заробітку з урахуванням доплати за кваліфікаційні класи.

Для суддів судів загальної юрисдикції до стажу роботи, що дає право на одержання надбавки до посадового окладу за вислугу років та додаткової відпустки, крім часу роботи на посадах суддів, зараховується час роботи на посадах слідчих, прокурорських працівників, а також інших працівників, яким законом передбачені такі ж пільги.

З 30.07.2010 набув чинності Закон України від 07.07.2010 №2453-VI Про судоустрій і статус суддів , відповідно до частини п`ятої статті 129 якого суддям виплачується щомісячна доплата за вислугу років у розмірі: за наявності стажу роботи до 5 років -15 відсотків, більше 5 років - 20 відсотків, більше 10 років - 30 відсотків, більше 15 років - 40 відсотків, більше 20 років - 50 відсотків, більше 25 років - 60 відсотків, більше 30 років - 70 відсотків, більше 35 років - 80 відсотків посадового окладу (норма введена в дію з 1 січня 2012 року).

Згідно із статтею 131 вказаного Закону до стажу роботи на посаді судді зараховується робота на посаді: 1) судді судів України, арбітра (судді) арбітражних судів України, державного арбітра колишнього Державного арбітражу України, арбітра відомчих арбітражів України; 2) члена Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України; 3) судді у судах та арбітрів у державному і відомчому арбітражах колишнього СРСР та республік, що входили до його складу.

Водночас, пунктом 11 Розділу XII Прикінцеві положення Закону №2453-VI передбачено, що судді, призначені чи обрані на посаду до набрання чинності цим Законом, зберігають визначення стажу роботи на посаді судді відповідно до законодавства, що діяло на день набрання чинності цим Законом.

Надалі, Законом України від 12.02.2015 №192-VIII Про забезпечення права на справедливий суд , який набрав чинності 25.03.2015, Закон України №2453-VI Про судоустрій і статус суддів викладено у новій редакції.

Так, відповідно до частини п`ятої статті 133 Закону України №2453-VI Про судоустрій і статус суддів (у редакції Закону №192-VIII) суддям виплачується щомісячна доплата за вислугу років у розмірі: за наявності стажу роботи більше 3 років -15 відсотків, більше 5 років - 20 відсотків, більше 10 років - 30 відсотків, більше 15 років - 40 відсотків, більше 20 років - 50 відсотків, більше 25 років - 60 відсотків, більше 30 років - 70 відсотків, більше 35 років - 80 відсотків посадового окладу.

З 30.09.2016 набув чинності Закон України від 02.06.2016 №1402-VIII Про судоустрій і статус суддів , згідно із частиною другою статті 135 якого суддівська винагорода виплачується судді з дня зарахування його до штату відповідного суду, якщо інше не встановлено цим Законом. Суддівська винагорода складається з посадового окладу та доплат за: 1) вислугу років; 2) перебування на адміністративній посаді в суді; 3) науковий ступінь; 4) роботу, що передбачає доступ до державної таємниці.

Відповідно до частини п`ятої статті 135 Закону №1402-VIII суддям виплачується щомісячна доплата за вислугу років у розмірі: за наявності стажу роботи більше 3 років - 15 відсотків, більше 5 років - 20 відсотків, більше 10 років - 30 відсотків, більше 15 років - 40 відсотків, більше 20 років - 50 відсотків, більше 25 років - 60 відсотків, більше 30 років - 70 відсотків, більше 35 років - 80 відсотків посадового окладу.

Статтею 137 Закону №1402-VIII передбачено, що до стажу роботи на посаді судді зараховується робота на посаді: 1) судді судів України, арбітра (судді) арбітражних судів України, державного арбітра колишнього Державного арбітражу України, арбітра відомчих арбітражів України, судді Конституційного Суду України; 2) члена Вищої ради правосуддя, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України; 3) судді в судах та арбітрів у державному і відомчому арбітражах колишнього СРСР та республік, що входили до його складу.

Відповідно до пункту 34 розділу XII Прикінцеві та перехідні положення Закону №1402-VIII (в редакції Закону України від 21.12.2016 №1798-VIII) судді, призначені чи обрані на посаду до набрання чинності цим Законом, зберігають визначення стажу роботи на посаді судді відповідно до законодавства, що діяло на день їх призначення (обрання).

Аналізуючи наведені норми права, суд зазначає, що оскільки ОСОБА_1 призначено на посаду судді суду загальної юрисдикції Указом Президента України від 07.03.2001 №165/2001, то на спірні правовідносини розповсюджується дія частини шостої статті 44 Закону України Про статус суддів , яка передбачала можливість зарахування до стажу роботи судді, що дає право на одержання надбавки до посадового окладу за вислугу років, також часу роботи на попередніх посадах, зокрема на посадах слідчих, а також інших працівників, яким законом були передбачені такі пільги.

Відповідного до статті 33 Закону України від 16.12.1993 №3723-ХІІ Про державну службу (чинного на момент призначення позивача на посаду судді) передбачено виплату надбавки за вислугу років державним службовцям щомісячно у відсотках до посадового окладу, залежно від стажу державної служби.

01.05.2016 набрав чинності Закон України від 10.12.2015 №889-VIII Про державну службу (далі - Закон №889-VIII) статтею 46 якого визначено періоди роботи, які зараховуються до стажу державної служби.

Разом з тим, пунктом 8 Розділу IX Прикінцеві та перехідні положення Закону №889-VIII передбачено, що стаж державної служби за період роботи (служби) до набрання чинності Законом обчислюється у порядку та на умовах, установлених на той час законодавством.

Тобто, стаж державної служби за період служби до 01 травня 2016 року обчислювався відповідно до законодавства, яке діяло раніше, а саме відповідно до Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.05.1994 №283 (далі - Порядок №283), додатку до нього та інших нормативно правових актів.

Так, відповідно до абзацу 23 пункту 3 Порядку №283 (який було доповнено постановою Кабінету Міністрів України Про доповнення пункту 3 Порядку обчислення стажу державної служби №804 від 07.06.2006, в редакції постанови Кабінету Міністрів України Про внесення зміни до пункту 3 Порядку обчислення стажу державної служби від 24.01.2007 №36) до стажу державної служби включається час служби на посадах рядового та начальницького складу осіб, яким присвоєно встановлені законодавством спеціальні звання міліції, в органах внутрішніх справ, що входили або входять до структури Міністерства внутрішніх справ.

У свою чергу, згідно із статтями 7, 9 Закону України від 20.12.1990 №565-ХІІ Про міліцію (далі - Закон №565-ХІІ; у редакції, чинній на момент проходження позивачем служби в органах внутрішніх справ) міліція є єдиною системою органів, яка входить до структури Міністерства внутрішніх справ України, виконує адміністративну, профілактичну, оперативно-розшукову, кримінально-процесуальну, виконавчу та охоронну (на договірних засадах) функції.

До виконання завдань по охороні громадського порядку, громадської безпеки і боротьбі із злочинністю в порядку, встановленому чинним законодавством, можуть залучатись інші працівники органів внутрішніх справ, військовослужбовці внутрішніх військ, особи рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи. На них (працівників виправно-трудових установ, пожежної охорони, а також курсантів, слухачів, ад`юнктів, інших атестованих працівників, в тому числі й викладацького складу навчальних закладів Міністерства внутрішніх справ України), поширюються права і обов`язки, гарантії правового і соціального захисту та відповідальність працівників міліції.

Відповідно до статті 16 Закону №565-ХІІ особовий склад міліції складається з працівників, що проходять державну службу в підрозділах міліції, яким відповідно до чинного законодавства присвоєно спеціальні звання міліції.

Згідно із частинами 1, 3 статті 18 Закону №565-ХІІ порядок та умови проходження служби в міліції регламентуються Положенням про проходження служби особовим складом органів внутрішніх справ, затверджуваним Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.1991 №114 затверджено Положення про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ (далі - Положення; у редакції, чинній на момент проходження позивачем служби в органах внутрішніх справ) пунктом 1 якого визначено, що до рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ Української РСР належать особи, які перебувають у кадрах Міністерства внутрішніх справ УРСР і яким присвоєно спеціальні звання, встановлені законодавством.

Відповідно до пункту 2 Положення особам, які перебувають на службі в органах внутрішніх справ, присвоюються, зокрема, такі спеціальні звання: рядовий склад - рядовий міліції.

Згідно із пунктами 16, 20, 27 Положення особи рядового і начальницького складу можуть навчатися у вечірніх (змінних) середніх загальноосвітніх школах, навчальних закладах системи Міністерства внутрішніх справ СРСР і Міністерства внутрішніх справ УРСР, а також на заочних і вечірніх факультетах (відділеннях) вищих навчальних закладів інших міністерств і відомств. При цьому їм надаються пільги, встановлені законодавством для слухачів і студентів.

Час перебування осіб рядового і начальницького складу на службі в органах внутрішніх справ зараховується до загального і безперервного трудового стажу, а також до стажу за спеціальністю згідно з законодавством.

Спеціальні звання рядового і начальницького складу присвоюються особам, прийнятим на службу в органи внутрішніх справ, з урахуванням їх особистих якостей, спеціальної або військової освіти, підготовки, службового досвіду та інших умов, передбачених цим Положенням.

Пунктом 4 Порядку №283 установлено, що документом для визначення стажу державної служби є трудова книжка та інші документи, які відповідно до чинного законодавства підтверджують стаж роботи.

Згідно з пунктом 7 частини другої статті 46 Закону №889-VIII час перебування на посадах, на яких присвоюються військові та спеціальні звання, зараховується до стажу державної служби.

Як вбачається із наявних у матеріалах справи доказів, зокрема трудової книжки ОСОБА_1 , у період з 01.09.1992 по 14.11.1998 вона безперервно проходила службу в органах внутрішніх справ та має вислугу 6 років 02 місяці 13 днів. При цьому, відповідно до довідки Ліквідаційної комісії УМВС України в Чернігівській області від 12.05.2020 №95 у період з 01.09.1992 по 29.07.1996 ОСОБА_2 була слухачем (курсантом) Харківського інституту внутрішніх справ (Університет внутрішніх справ) та їй присвоювалися чергові звання: рядовий міліції , молодший сержант міліції , молодший лейтенант міліції , лейтенант міліції .

Відповідно до висновків, викладених у постанові Верховного Суду України у справі №21-207а15 від 09.06.2015, час навчання (проходження служби) у вищих навчальних закладах системи МВС зараховується до стажу державної служби. При цьому, судом касаційної інстанції у вказаній постанові зазначено, що пункт 4.6 Методики щодо зарахування (включення) до стажу державної служби періодів роботи (служби) колишніх працівників і осіб рядового та начальницького складу органів внутрішніх справ, затвердженої спільним наказом Головного управління державної служби України, Міністерства праці та соціальної політики України від 12.10.2007 №270/551 та постановою правління Пенсійного фонду України від 12.10.2007 №18-10, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 05.11.2007 за №1243/14510, не може бути застосований так як суперечить постанові Кабінету Міністрів України від 03.05.1994№283, якою затверджено Порядок обчислення стажу державної служби (далі - Порядок).

Враховуючи наведене, суд зазначає, що спірний період служби ОСОБА_1 на денній формі навчання у вищому навчальному закладі системи МВС України має бути зарахований до стажу державної служби позивача, а також до стажу роботи судді, який дає право на одержання щомісячної доплати до посадового окладу за вислугу років.

За наведених обставин, відмова відповідача щодо зарахування до стажу роботи ОСОБА_1 , що дає право на щомісячну доплату за вислугу років, періоду навчання з 01.09.1992 по 29.07.1996, викладена у листі від 05.10.2020 №01-18/24/2020, є необґрунтованою, оскільки вказаний період входить до безперервного стажу проходження служби в органах внутрішніх справ.

Посилання відповідача на роз`яснення Головного управління державної служби України від 03.03.2007 №1806/10-07, за яким час навчання у вищих учбових закладах Міністерства внутрішніх справ України до стажу державної служби не зараховується, є безпідставним, оскільки листи (роз`яснення) міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні статті 117 Конституції України, а відтак не є джерелом права відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до частин першої та другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, з`ясувавши та перевіривши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення, враховуючи основні засади адміністративного судочинства, вимоги законодавства України, суд вважає, що наявні правові підстави для задоволення позовних вимог ОСОБА_1 у повному обсязі.

У відповідності до вимог частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 227, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Срібнянського районного суду Чернігівської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Чернігівській області про визнання неправомірними дій та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправною відмову Срібнянського районного суду Чернігівської області, оформлену листом від 05.10.2020 №01-18/24/2020, у зарахуванні до стажу державної служби ОСОБА_1 періоду навчання в Харківському університеті внутрішніх справ з 01.09.1992 по 29.07.1996.

Зобов`язати Срібнянський районний суд Чернігівської області зарахувати до стажу державної служби ОСОБА_1 період навчання в Харківському університеті внутрішніх справ з 01.09.1992 по 29.07.1996.

Зобов`язати Срібнянський районний суд Чернігівської області здійснити ОСОБА_1 перерахунок щомісячної доплати за вислугу років з урахуванням стажу державної служби з 01.09.1992 по 29.07.1996, про що винести відповідний наказ.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Срібнянського районного суду Чернігівської області на користь ОСОБА_1 судові витрати в сумі 840 (вісімсот сорок) грн. 80 коп.

Рішення суду може бути оскаржене до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня виготовлення повного тексту. Апеляційна скарга, з урахуванням положень підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII ''Перехідні положення'' Кодексу адміністративного судочинства України, подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення виготовлено 22 грудня 2020 року.

Позивач: ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ).

Відповідач: Срібнянський районний суд Чернігівської області (код ЄДРПОУ 02894444, вул. Миру, 41-а, смт. Срібне, Чернігівська область, 17300).

Третя особа: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Чернігівській області (код ЄДРПОУ 26295412, вул. Кирпоноса, 16, м. Чернігів, 14000).

Суддя С.В. Бородавкіна

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.12.2020
Оприлюднено23.12.2020
Номер документу93705406
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —620/5156/20

Рішення від 22.12.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Бородавкіна С.В.

Ухвала від 09.11.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Бородавкіна С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні