Постанова
від 28.08.2007 по справі 04/3184а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

04/3184а

                          ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ПОСТАНОВА            

ІМЕНЕМ  УКРАЇНИ

                                                      Справа №  04/3184а

"28" серпня 2007 р.

Господарський суд Черкаської області в складі головуючого судді Упир І.І.,  секретаря судового засідання Голосінській Н.М.,

за участю представників: позивача:  Слуцька Н.Ю. - за довіреністю,  

відповідача:  не з”явився  

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Черкаси  справу

за позовом  Черкаського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів

до  Приватного підприємства “Вторма –Плюс”

про стягнення  4303 грн. 82 коп.,    

                                                      ВСТАНОВИВ:    

Заявлено адміністративний позов  про стягнення з відповідача 4220 грн. адміністративно-господарських санкцій за незайняті робочі місця інвалідами у відповідача в 2006 році з мотивів порушення відповідачем вимог  статей 19, 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" та 83 грн. 82 коп. пені за несвоєчасну сплату вказаних санкцій.       

  Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав з оставин викладених в позовній заяві.

Відповідач відзиву на позов до суду не надав, представник відповідача в засідання не з'явився. Поважних причин не надіслання  відзиву на позов та неявки представника в засідання суд не повідомив. Суд вважає можливим  розглянути справу за наявними в ній документами та у відсутність представника відповідача, оскільки ухвала суду від 21.06.2007 року була надіслана відповідачу рекомендованим листом.

Згідно статті 19 Закону України  "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні"  (далі  -  Закон) для підприємств (об'єднань), установ і організацій незалежно від форми власності і господарювання у 2006 році встановлювався норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків від середньооблікової чисельності  штатних працівників облікового складу за рік,  а якщо працювало від 8 до 25 чоловік –у кількості одного робочого місця.  Тобто, норматив  встановлено  Законом  і не  потребується  встановлення його для кожного підприємства  та  доведення.   

За Законом підприємства  (об'єднання),  установи, організації, де кількість працюючих інвалідів   менша,  ніж встановлено нормативом, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду  соціального захисту інвалідів, не пізніше 15 квітня наступного року,  адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається у розмірі середньої річної заробітної плати на  відповідному підприємстві (об'єднанні),  установі, організації за кожне робоче місце,  не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації  (стаття 20 Закону).  

Отже,  у разі невиконання підприємством в 2006 році встановленого законом нормативу,  воно  зобов'язане сплатити адміністративно-господарські санкції  не пізніше 15 квітня 2007 року.    

Як вбачається із звіту відповідача про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2006 рік від 19.01.2007 року, середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу в 2006 році у відповідача складала 15 осіб, отже, у відповідача повинен був працювати у 2006 році 1 інвалід. У звіті вказано, що у відповідача в 2006 році  інваліди не працювали, тобто одне робоче місце у відповідача інвалідом зайнято не було.

Відповідач не спростував встановлені судом факти,  не заперечив доводи позивача, не подав суду доказів створення одного робочого місця для працевлаштування інвалідів.

Відповідно до частини 1 статті 218 Господарського кодексу України підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання.

Частиною 2 наведеної статті  встановлено, зокрема,  що учасник  господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи  порушення правил здійснення господарської діяльності,  якщо не доведе, що він ужив всіх залежних  від  нього заходів  для недопущення господарського правопорушення.

Виходячи із даних Звіту відповідача про зайнятість інвалідів за 2006 рік, середня річна заробітна плата в 2006 році у відповідача складала 4220 грн. Таким чином,  відповідач повинен сплатити адміністративно-господарські санкції в сумі 4220грн.  

          У зв'язку з невиконанням відповідачем вимог Закону, на підставі статті 20 Закону позивач нарахував відповідачу пеню у розмірі 83 грн. 82 коп. за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій. Розрахунок пені виконано вірно. Вимога позивача про стягнення із відповідача пені за прострочення сплати адміністративно-господарських санкцій є законною і обгрунтованою. Вона не спростована відповідачем, отже, з відповідача підлягає стягненню на користь позивача пеня в сумі 83 грн. 82 коп. за період з 16.04.2007 року по 20.06.2007 року.     

          На підставі ст. 94 КАС України з відповідача підлягають стягненню до Державного бюджету 43 грн. 04 коп. судового збору.     

Виходячи з викладеного,  керуючись  ст.ст.  94, 160 –163 КАС України, суд    

   

    ПОСТАНОВИВ:                    

1.          Позов задовольнити  повністю.

          2. Стягнути із  Приватного підприємства  “Вторма –Плюс”, с. Полянецьке,  вул.. Гагаріна, 42, Уманського району, код 32570146:

      

а) на користь Черкаського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (18000, м. Черкаси,  проспект Хіміків, 50)  адміністративно-господарські санкції в сумі  4220 грн. та 83 грн. 82 коп. пені;

         

б) в доход Державного бюджету України для зарахування на реєстраційний рахунок відділення державного казначейства у м. Черкаси № 31117095700002, банк - Управління державного казначейства в Черкаській області, МФО 854018, код 22809222, код бюджетної класифікації 22090200, символ звітності банку 095, через Уманську ОДПІ  –43 грн. 04 коп   судового збору.   

Постанова суду може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного  суду.

   СУДДЯ                                                                                           І.І. Упир

Постанова підписана 28.08.2007р.

СудГосподарський суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення28.08.2007
Оприлюднено13.09.2007
Номер документу937295
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —04/3184а

Постанова від 28.08.2007

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Упир І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні