РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 грудня 2020 року справа № 580/4574/20
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Паламаря П.Г., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом селянського (фермерського) господарства Світоч до Головного управління ДПС у Черкаській області, Державної податкової служби України про скасування рішення та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
До Черкаського окружного адміністративного суду звернулося селянське (фермерське) господарство Світоч (20115, Черкаська область, Маньківський район, с. Кривець, вул. Молодіжна, 3; далі-позивач) з позовною заявою до Головного управління ДПС у Черкаській області (18001, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235; далі-відповідач 1), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, площа Львівська, 8; далі-відповідач 2) в якій просить:
-визнати протиправним і скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/PK в ЄРПН або відмову в такій реєстрації від 19 серпня 2020 року №1851654/31429336;
-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну від 23.07.2020 року №1 на загальну суму - 161 460,00 грн., в т.ч. ПДВ 26 910,00 грн. (щодо поставки ТОВ «ВелГруп» пшениці (код УКТЗЕД 1001).
В обґрунтування своїх вимог позивач зазначає, що на виконання умов договору №724 від 23 липня 2020 року СФГ Світоч передало ТОВ Вел Груп пшеницю 3-го класу у кількості 27,6 тон на загальну суму 161 460 грн., у т.ч. ПДВ 26 910,00 грн. Факт передачі товару підтверджується видатковою накладною від 23.07.2020 №1. Відповідно до умов договору №724 від 23.07.2020 року відвантаження (передача) товару відбулась на території СФГ Світоч . Реалізований ТОВ Вел Груп товар переданий зі складу СФГ Світоч за своїм місцезнаходженням на транспортні засоби ТОВ Вел Груп , зокрема MAN д.н. НОМЕР_1 із причіпом НОМЕР_2 згідно товарно-транспортної накладної від 23.07.2020 року №002904 ТОВ Вел Груп придбаний товар у СФГ Світоч направлено до свого контрагента. Отже, у СФГ Світоч на дату реалізації виникли податкові зобов`язання з ПДВ в розмірі 26910,00 грн., які визначені із суми вартості товару 134550,00 грн., що дорівнює постачанню 27,6 тон пшениці по ціні 4875,00 грн. за одну тону без ПДВ. Однак, відповідач безпідставно не зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних подану СФГ Світоч податкову накладну №1 від 23.07.2020 виписану позивачем для покупця ТОВ Вел Груп по договору поставки №724 від 23.07.2020. Вказано, що господарством було подано на розгляд Комісії повідомлення щодо подачі документів на підтвердження реальності здійснення господарської операції по податковій накладній №1 від 23.07.2020, однак останні не були враховані. Позивач наголошує, що прийняте рішення від 19 серпня 2020 року №1851654/31429336 є протиправним.
Представником Головного управління ДПС у Черкаській області до суду надано відзив на адміністративний позов, в якому просив відмовити у задоволенні останнього. Зазначено, що спірне рішення від 19.08.2020 № 1851654/31429336 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних було прийнято у зв`язку із ненаданням платником податку документів на зберігання та транспортування товару. Враховуючи вищевикладене, оскаржуване позивачем рішення було прийнято відповідно до вимог чинного законодавства, а тому правові підстави для задоволення даної позовної вимоги відсут
Державна податкова служба України відзив на позов не подала.
Розглянувши подані сторонами документи та матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Селянське (фермерське) господарство Світоч зареєстроване як суб`єкт господарювання - юридична особа 24.05.2001, код ЄДРПОУ 31429336 за основним видом діяльності Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур .
Позивач як суб`єкт господарювання є платником податку на додану вартість з 01.09.2014, що узгоджується з витягом з реєстру платників ПДВ №1423194500005.
23 липня 2020 року між СФГ Світоч (Продавець) та ТОВ Вел Груп (Покупець) укладено договір поставки №724, згідно якого продавець передає у власність, а покупець приймає та оплачує пшеницю 3-го класу українського походження на умовах даного договору поставки.
Пунктом 2.1 даного договору встановлена кількість товару в розмірі 2700 метричних тон (+/-10%) відповідно до фізичної ваги визначеної в товарно-транспортній накладній при навантаженні та/або у видаткових накладних.
Відповідно до умов п. 4 договору, строк поставки товару - до 28.07.2020 на умовах FСА -франко-склад-Черкаська область, Маньківський район, с. Кривець, відповідно до Міжнародних правил тлумачення торгових термінів Інкотнермс-2010 (у редакції 2010 року). Кількість товару визначається договором, в товарно-транспортній накладній на товар та/або у видатковій накладній. Датою поставки товару чи його частини вважається дата підписання сторонами видаткової накладної.
Ціна товару становить 4791,67 грн. без ПДВ, сума ПДВ з одиниці товару 958,33 грн., ціна однієї тони товару з ПДВ - 5750,00 грн. Загальна вартість товару становить 155 250,11 грн. (+/-10%) (п. 5 Договору).
Пунктом 6.1 договору визначено порядок проведення розрахунків, відповідно до якого оплата здійснюється покупцем по факту завантаження товару на автомобілі покупця протягом трьох банківських днів у грошовій формі на поточний рахунок продавця відповідно до рахунку-фактури у наступний спосіб: 80 % вартості-передоплата, 20 % вартості-остаточний розрахунок за кожну окрему партію завантаженого на автомобілі товару.
На виконання умов договору, 23.07.2020 СФГ Світоч виписано видаткову накладну №1 від 23.07.2020 на користь ТОВ Вел Груп щодо відвантаження пшениці в кількості 27,6 тон на загальну суму з ПДВ 161460грн. в тому числі ПДВ 26910грн.
Згідно платіжного доручення №1831 від 23.07.2020 ТОВ Вел Груп сплатило позивачу 124000 грн. по договору №724 від 23.07.2020.
При чому, у відповідності до ТТН №002904 від 23.07.2020 реалізований ТОВ Вел Груп товар переданий зі складу СФГ Світоч за своїм місцезнаходженням на транспортні засоби ТОВ Вел Груп - MAN д.н. НОМЕР_1 з причіпом НОМЕР_2 .
23.07.2020 СФГ Світоч складено податкову накладну №1 на суму ПДВ в розмірі 26910грн. та направлено її на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
12.08.2020 позивачем отримано квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної №1. У графі "виявлені помилки" вказано, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1001, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
13.08.20020 СФГ Світоч направлено до контролюючого органу повідомлення про пояснення та копії документів в кількості 22 шт. щодо податкової накладної, зокрема які включали звіт про посівні площі зернових, наявність основних засобів та договір поставки з ТТН, накладною та платіжним дорученням.
19.08.2020 Головним управлінням ДПС у Черкаській області прийнято рішення №1851654/31429336 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 23.07.2020 у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання товарів, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів і.т.
Судом звернуто увагу, що СФГ Світоч є виробником сільськогосподарської продукції.
19.08.2020 позивачем було подано скаргу щодо прийнятого рішення за результатом розгляду якої залишено скаргу без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня без змін (рішення від 08.09.2020 №48478/31429336/2).
Не погоджуючись з рішенням позивач звернувся до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.
Спірні правовідносини врегульовано нормами Податкового кодексу України та Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, а також постановою Кабінету Міністрів України №1246 «Про затвердження порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» .
За правилами п. 185.1 ст. 185 ПК України, операції платників податку з постачання товарів та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, є об`єктом оподаткування податком на додану вартість.
Згідно пп. а п 186.1 ст. 186 ПК України, місцем постачання товарів є фактичне місцезнаходження товарів на момент їх постачання (крім випадків, передбачених у підпунктах "б" і "в" цього пункту).
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, в силу вимог п. 187.1 ст. 187 ПК України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
При цьому, згідно з п. 201.1 ст. 201 ПК України, платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, саме на дату виникнення податкових зобов`язань та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно п. 201.2 ст. 201 ПК України, форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). (п. 201.7 ст. 201 ПК України).
Відповідно до п. 201.10 ст. 201 ПК України, податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п. 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно п. 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та перевірка.
Відповідно до п. 13 та п. 14 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів визначені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі - Порядок №1165).
Згідно п. 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
Пунктом 10 Порядку №1165 встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
На дату подання на реєстрацію податкової накладної №1 від 23.07.2020, пункт 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних передбачав, що моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями, зокрема відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
В ході моніторингу податкової накладної №1 від 23.07.2020 комісією було виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам залишку по товарам згідно з УКТ ЗЕД, про що було зазначено у квитанції.
Пунктом 26 Порядку 1165 встановлено, що комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.
Згідно п. 25 Порядку 1165, комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, розглядає скарги на рішення комісій регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Не конкретизування податковим органом переліку документів, які необхідно надати позивачу, призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.
Як вбачається з матеріалів справи, реєстрація податкової накладної № 1 була зупинена та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеній в податковій накладній для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Проте, які саме копії документів необхідні відповідачу для реєстрації даних податкової накладної не зазначається.
Позивач надіслав повідомлення про надання пояснень та копій документів з підкріпленими документами, які на його розсуд підтверджують реальність здійснення господарської діяльності, однак, за результатами розгляду комісією регіонального рівня прийняте рішення про відмову у реєстрації податкової накладної з підстави ненадання належних документів.
Необхідно зазначити, що позивач надсилаючи повідомлення про подання пояснень та копій документів надав всі необхідні первинні документи щодо підтвердження обсягу виробництва та в свою чергу постачання зерна пшениці.
Отже, недотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкової накладної призвело до необізнаності позивача щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу. Вказане, призвело до прояву суб`єктом владних повноважень негативного розсуду, внаслідок чого позивач не зміг належним чином виконати свої обов`язки, мета яких - реєстрація податкової накладної.
Таким чином вбачається, що рішення Головного управління ДПС у Черкаській області від 19.08.2020 №1851654/31429336 про відмову у реєстрації податкової накладної не містять конкретних мотивів щодо причин та підстав прийняття останнього.
Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Розгляд питання на засіданні комісії контролюючого органу включає такі етапи: доповідь секретаря комісії; доповідь члена комісії, співдоповідь (у разі потреби); внесення членами комісії пропозицій, їх обговорення; оголошення головою комісії рішення про припинення обговорення питання; голосування; оголошення головою комісії результатів голосування; оформлення протоколу.
У протоколі засідання комісії контролюючого органу зазначається перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядалися на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті такою комісією рішення.
Відповідачами не виконано вимоги п. 44 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року за № 1165 в частині проведення перевірки поданих платником податку копій документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Контролюючим органом, в даному випадку, жодним чином не здійснювався належним чином аналіз наданих позивачем документів на предмет їх належності.
Враховуючи вищевикладене, платником податків було надано всі необхідні документи для реєстрації податкової накладної, відсутність яких зумовила прийняття Комісією регіонального рівня рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.
Рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Значення, мають як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин, висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про необхідність задоволення позову в повному обсязі.
У відповідності до ст. 73 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.
Частиною другою ст. 74 КАС України передбачено, що обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.
Згідно із частиною першою ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
За правилами частини першої ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Отже, на користь позивача підлягає стягненню сума судового збору в повному розмірі.
При цьому суд зауважує, що у даному спорі є два відповідачі, однак тягар по відшкодуванню судових витрат слід покласти на відповідача - Головне управління ДПС у Черкаській області, позаяк саме останній прийняв спірне рішення про відмову у реєстрації податкової накладної, яке в подальшому судом визнано протиправним та скасоване. Тобто, вина у виникненні даних спірних правовідносин лежить лише на відповідачу 1, в той час як відповідач 2 у даному спорі не приймав будь-яких рішень та не вчиняв жодних дій чи бездіяльності, а його обов`язком є лише реєстрація податкових накладних.
Тому, судові витрати у вигляді сплаченого судового збору, понесені позивачем, підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача 1.
Керуючись ст. ст. 6, 9, 14, 77, 139, 241-246, 255, 295 КАС України, суд,
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним і скасувати рішення Головного управління ДПС у Черкаській області від 19 серпня 2020 року №1851654/31429336 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 23.07.2020 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну від 23.07.2020 року №1 та визнати податкову накладну такою, що подана датою (операційним днем) та часом фактичного отримання податковим органом засобами електронного зв`язку для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Черкаській області (код ЄДРПОУ 43142920) на користь селянського (фермерського) господарства Світоч (код ЄДРПОУ 31429336) судовий збір в сумі 4204 (чотири тисячі двісті чотири) грн. 00 коп.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення суду.
Суддя П.Г. Паламар
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.12.2020 |
Оприлюднено | 24.12.2020 |
Номер документу | 93746514 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Собків Ярослав Мар'янович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Собків Ярослав Мар'янович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Собків Ярослав Мар'янович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Собків Ярослав Мар'янович
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
П.Г. Паламар
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні