Постанова
від 22.12.2020 по справі 160/6308/20
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

22 грудня 2020 року м. Дніпросправа № 160/6308/20

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Олефіренко Н.А. (доповідач),

суддів: Білак С.В.,

за участю секретаря судового засідання Лащенко Р.В.

за участю представників: позивача - Субботіна А.В., відповідача -Пономаренко О.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання Третього апеляційного адміністративного суду в м. Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 31.07.2020 ( суддя першої інстанції Рищенко А.Ю.) в адміністративній справі №160/6308/20 за позовом Приватного акціонерного товариства "Товарно-сировинна фірма "ДНІПРООБЛОПТТОРГ" до Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

ПАТ "Товарно-сировинна фірма "Дніпрооблоптторг" звернулося до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з вимогою визнати протиправним та скасувати в повному обсязі податкове повідомлення-рішення від 19.02.2020 року № 0004610504, прийняте Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області.

Позицію викладену у позові обґрунтував тим, що податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 19.02.2020 р. № 0004610504 є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки обґрунтовано хибними висновками акта перевірки № 1210/04-36-05-04/01880993 від 14.01.2020 р. про заниження орендної плати за земельні ділянки 2017 рік на суму 568284,81 грн. Вказує, що при визначення орендної плати за земельні ділянки 2017 рік було використано витяги з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель № 110/060217/03-07 від 06.02.2017 року, № 109/060217/03-07 від 06.02.2017 р., виданими Управлінням Держгеокадастру у м. Дніпропетровську на заяви позивача. Оскільки в наданих витягах був відсутній код КВЦПЗ, відповідно до вимог наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 р. № 489, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), застосовано із значенням 2,0. Також зазначено, що безпідставним є посилання податкового органу на дані витягів, сформованих 12.06.2018 року та 05.04.2019 року із зазначенням зворотної дії нормативно-грошової оцінки на 2017 рік всупереч вимогам статті 58 Конституції України, відповідно до якої закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 31 липня 2020 року позов задоволено.

З апеляційною скаргою звернувся відповідач, в якій посилаючись на обставини, викладені в акті перевірки № 1210/04-36-05-04/01880993 від 14.01.2020 року де вказано, що згідно витягу від 05.04.2019 року № 1204-2385-нго із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, сформованого на замовлення Департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпропетровської міської ради, нормативна грошова оцінка земельної ділянки (кадастровий номер - 1210100000:03:054:0005) за місце розташуванням: м. Дніпропетровськ, проспект Праці, 9, Дніпропетровська область, цільове призначення - 03.07 (для будівництва та обслуговування будівель торгівлі), площею 336 кв.м., станом на 2017 рік складає 1 064 700,61 грн. (нормативна грошова оцінка - 3 194 101,83 грн. за 1008 кв.м.), отже розмір орендної плати за 2017 рік повинен складати 31 941,02 грн. Згідно витягу від 12.06.2018 року № 216/110618/03-07 із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, сформованого на замовлення Департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпропетровської міської ради, нормативна грошова оцінка земельної ділянки (кадастровий номер - 1210100000:03:054:0016) за місце розташуванням: м. Дніпропетровськ, Жовтневий, пр.Праці, буд. 9, цільове призначення - 03.07 (для будівництва та обслуговування будівель торгівлі), площею 2,9554 га, станом на 01.01.2017 року складає 93649442,01 грн., отже, розмір орендної плати за 2017 рік повинен складати 2 809 483,26 грн. Проте позивачем задекларовано орендну плату за земельну ділянку за період з 01.01.2017 року по 31.12.2017 року на суму 2 273 139,47 грн., а отже встановлено заниження орендної плати на суму 568 284,81 грн.

За результатами апеляційного перегляду справи просив скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове яким відмовити у задоволені позову.

У відзиві на апеляційну скаргу позивач зазначив про погодження з рішенням суду першої інстанції, яке просив залишити без змін.

Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, суд доходить висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Під час апеляційного перегляду встановлено, що Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області у період з 13.01.2020 року по 14.01.2020 року було проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ПрАТ "Товарно-сировинна фірма "Дніпрооблоптторг" з питань повноти нарахування плати за землю (орендна плата та/або земельний податок) за земельну ділянку, що перебуває в користуванні ПрАТ "Товарно-сировинна фірма "Дніпрооблоптторг" на підставі укладених договорів оренди землі площею 2,9554 га (кадастровий номер 1210100000:03:054:0016) та площею 0,0336 (кадастровий номер 1210100000:03:054:0005) за період з 01.01.2017 по 31.12.2017 року.

За результатами перевірки складено акт № 1210/04-36-05-04/01880993 від 14.01.2020 року, у відповідності до висновків якого встановлено порушення п.п.16.1.4 п.16.1 ст.16, п.п.271.1.1 п.271.1 ст.271, ст..285, ст.286, ст.287, ст.288, п.289.1 ст.289 Податкового кодексу України, внаслідок чого занижено оренду плату за земельні ділянки за період з 01.01.2017 року по 31.12.2017 року на суму 568284,81 грн.

На підставі акта перевірки № 1210/04-36-05-04/01880993 від 14.01.2020 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області прийнято податкове повідомлення-рішення форми Р № 004610504 від 19.02.2020 р., яким ПрАТ "Товарно-сировинна фірма "Дніпрооблоптторг" збільшено суму грошового зобов`язання по орендній платі з юридичних осіб у розмірі 710356,01 грн. (в т.ч. за податковими зобов`язаннями 568284,81 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями 142071,20 грн.).

За результатами адміністративного оскарження спірне податкове повідомлення-рішення, рішенням Державної податкової служби України № 15340/6/99-00-08-05-06-06 від 06.05.2020 року залишено без змін .

Вважаючи свої права порушеними позивач звернувся до суду з даним позовом.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, що контролюючим органом до суду не надано пояснень на належного обґрунтування підстав здійснення донарахування ПрАТ "Товарно-сировинна фірма "Дніпрооблоптторг" грошового зобов`язання по орендній платі з юридичних осіб у розмірі 710356,01 грн. (в т.ч. за податковими зобов`язаннями 568284,81 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями 142071,20 грн.), отже, як суб`єктом владних повноважень, не доведено правомірність винесеного податкового повідомлення-рішення № 004610504 від 19.02.2020 р., спірне податкове повідомлення-рішення є протиправним та підлягає скасуванню.

Колегія суддів підтримує висновки суду першої інстанції з огляду на наступне.

З матеріалів справи встановлено, 14.08.2004 року між Дніпропетровською міською радою (орендодавцем) та ПрАТ "Товарно-сировинна фірма "Дніпрооблоптторг" (орендарем) укладено договір оренди землі, предметом якого є передання в строкове платне користування строком на п`ятнадцять років земельної ділянки площею 2,9554 га, яка знаходиться за адресою: пр.Праці, буд. 9 (кадастровий номер 1210100000:03:054:0016). Цільове використання земельної ділянки за цим договором (УКЦВЗ) 1.11.2 (оптова торгівля та складське господарство).

14.08.2004 року між Дніпропетровською міською радою (орендодавцем) та ПрАТ "Товарно-сировинна фірма "Дніпрооблоптторг" (орендарем) укладено договір оренди землі, предметом якого є передання в строкове платне користування строком на п`ятнадцять років земельної ділянки площею 0,1008 га, яка знаходиться за адресою: пр. Праці, буд. 9 (кадастровий номер 1210100000:03:054:0005). Цільове використання земельної ділянки за цим договором (УКЦВЗ) 1.11.2 (оптова торгівля та складське господарство).

Так, з метою обчислення суми податку ПрАТ "Товарно-сировинна фірма "Дніпрооблоптторг" було направлено до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області через Центр надання адміністративних послуг м. Дніпра запити щодо отримання витягів із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Згідно витягу № 110/060217/03-07 від 06.02.2017 року з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виданого Головним управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області, грошова оцінка земельної ділянки площею 2,9554 га (кадастровий номер 1210100000:03:054:0016), розташованої за адресою: пр. Праці, буд. 9, місто Дніпро, становить 74919553,61 грн.; відповідно до розділу цільове призначення земельної ділянки (КВЦПЗ): інформація не внесена до відомостей Державного земельного кадастру; коефіцієнт Кф: 2,0.

Згідно витягу № 109/060217/03-07 від 06.02.2017 року з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виданого Головним управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області, грошова оцінка земельної ділянки площею 0,1008 га (кадастровий номер 1210100000:03:054:0005), розташованої за адресою: пр. Праці, буд. 9, місто Дніпро, становить 2555285,58 грн.; відповідно до розділу цільове призначення земельної ділянки (КВЦПЗ): інформація не внесена до відомостей Державного земельного кадастру; коефіцієнт Кф: 2,0.

Дані вказаних витягів використані ПрАТ "Товарно-сировинна фірма "Дніпрооблоптторг" під час обрахування зобов`язання з орендної плати, враховуючи розмір орендної плати - 3 відсотки нормативної грошової оцінки, та відповідного декларування податкового зобов`язання з орендної плати, що підтверджено податковою декларацією з плати за землю за 2017 рік, поданої до контролюючого органу 16.02.2017 року.

При цьому, у вказаному акті перевірки відповідач посилається на дані витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, сформованих на запит Департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпропетровської міської ради, від 12.06.2018 р. № 216/110618/03-07 та від 05.04.2019 р. № 1204-2385-нго.

Так, відповідно до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, кадастровий номер 1210100000:03:054:0016, від 12.06.2018 р. № 216/110618/03-07, категорія земель: землі житлової та громадської забудови; цільове призначення земельної ділянки (КВЦПЗ) 03.07. для будівництва та обслуговування будівель торгівлі; коефіцієнт Кф: 2,50; нормативно грошова оцінка земельної ділянки 93649442,01 грн.

Відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, кадастровий номер 1210100000:03:054:0005, від 05.04.2019 р. № 1204-2385-нго, категорія земель: землі житлової та громадської забудови; цільове призначення земельної ділянки (КВЦПЗ) 03.07. для будівництва та обслуговування будівель торгівлі; коефіцієнт Кф: 2,50; нормативно грошова оцінка земельної ділянки 3194101,83 грн.

Відповідно до кадастрового плану (додаток до договору оренди), земельна ділянка надавалась єдиним масивом.

У відповідності до пп. 14.1.34 п. 14.1 ст. 14 ПК України, власники земельних ділянок це юридичні та фізичні особи (резиденти), які відповідно до закону набули права власності на землю в Україні, а також територіальні громади та держава щодо земель комунальної та державної власності відповідно.

За приписами пп. 14.1.73 п. 14.1 ст. 14 ПК України, землекористувачами є юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.

Положеннями п.п. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 ПК України встановлено обов`язок платника податків подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно пп. 270.1.1 п. 270.1 ст. 270 ПК України, об`єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Відповідно до п. 286.2 ст. 286 ПК України, платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.

Пунктами 288.1, 288.3, 288.4 ст. 288 ПК України визначено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства. Об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

У пункті 4 Порядку подання інформації про платників податків, об`єкти оподаткування та об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, для забезпечення ведення їх обліку, а також обчислення та справляння податків і зборів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.12.2011 № 1386 зазначено, що Держгеокадастр та Мін`юст подають щомісяця до 10 числа, а також на запит територіального органу ДФС за місцезнаходженням земельної ділянки або ДФС інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю та єдиного податку, в тому числі: Держгеокадастр - про земельні ділянки, зокрема про кадастровий номер земельної ділянки, дату реєстрації у Державному земельному кадастрі, дату державної реєстрації земельної ділянки (відповідно до державного акта на право власності на земельну ділянку або на право постійного користування земельною ділянкою чи договору оренди), площу відповідно до правовстановлюючих документів, цільове призначення та місце розташування земельної ділянки, дату та значення нормативної грошової оцінки, частку кожного із співвласників земельної ділянки (у разі коли земельна ділянка перебуває у спільній частковій власності), а також про землевласників або землекористувачів, зокрема найменування та місцезнаходження або прізвище, ім`я, по батькові та місце проживання землевласника або землекористувача.

Відповідно до пункту 2-1 Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 213 від 23 березня 1995 року, дані за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель, що видається територіальним органом Держземагентства за місцезнаходженням земельної ділянки у строк, що не перевищує семи робочих днів з дати надходження відповідної заяви. При цьому одним з множників у формулі, за якою визначається нормативно грошова оцінка кадастрового метра земельної ділянки населених пунктів відповідно до пункту 3.3 названого Порядку, є Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки.

Отже, нарахування сум земельного податку проводиться контролюючим органом на підставі даних державного земельного кадастру та з використанням нормативної грошової оцінки земельної ділянки, визначеної у встановленому порядку.

Згідно з частиною п`ятою статті 5 Закону №1378-IV нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру, зокрема земельного податку.

Частиною першою статті 15 Закону України Про Державний земельний кадастр від 7 липня 2011 року №3613-VI (далі - Закон № 3613-VI) передбачено, що до Державного земельного кадастру включаються такі відомості про земельні ділянки: кадастровий номер; місце розташування; опис меж; площа; міри ліній по периметру; координати поворотних точок меж; дані про прив`язку поворотних точок меж до пунктів державної геодезичної мережі; дані про якісний стан земель та про бонітування ґрунтів; відомості про інші об`єкти Державного земельного кадастру, до яких територіально (повністю або частково) входить земельна ділянка; цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель); склад угідь із зазначенням контурів будівель і споруд, їх назв; відомості про обмеження у використанні земельних ділянок; відомості про частину земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди земельної ділянки; нормативна грошова оцінка; інформація про документацію із землеустрою та оцінки земель щодо земельної ділянки та інші документи, на підставі яких встановлено відомості про земельну ділянку.

Зміни до відомостей про земельну ділянку (крім випадків, визначених у частині другій цієї статті) вносяться до Поземельної книги за заявою власника або користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності на підставі документації, передбаченої цим Законом (частина третя статті 26 Закону № 3613-VI).

Відповідно до частини першої статті 38 Закону № 3613-VI відомості з Державного земельного кадастру надаються державними кадастровими реєстраторами у формі: витягів з Державного земельного кадастру про об`єкт Державного земельного кадастру; довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території), за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру; викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану); копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру.

З 1 січня 2017 року Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 року № 489 (далі Порядок № 489).

Пунктом 5 розділу ІІ Порядку № 489 визначено, що коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), встановлюється на підставі Класифікації видів цільового призначення земель (далі - КВЦПЗ), затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 липня 2010 року № 548.

Відповідно до примітки 2 до Додатку 1 Порядку № 489, у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), застосовується із значенням 2,0.

Таким чином, з 1 січня 2017 року визначення Кф знаходиться у прямій залежності від коду КВЦПЗ, відомості про який містяться у ДЗК. У разі відсутності таких відомостей при розрахунку НГО має застосовуватись Кф 2,0. Внесення даних до ДЗК щодо земельних ділянок здійснюється за заявою власника або користувача.

Як вбачається з матеріалів справи, при розрахунку орендної плати за землю на 2017 рік, позивачем використаний розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, відповідно до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 06.02.2017 року № 109/060217/03-07, із коефіцієнтом, який характеризує функціональне використання земельної ділянки Кф - 2,00 . Відповідно до розділу цільове призначення (КВЦПЗ) інформація не внесена до відомостей Державного земельного кадастру .

В свою чергу, відповідно до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, кадастровий номер 1210100000:03:054:0016, від 12.06.2018 року № 216/110618/03-07, категорія земель: землі житлової та громадської забудови; цільове призначення земельної ділянки (КВЦПЗ) 03.07. для будівництва та обслуговування будівель торгівлі; коефіцієнт Кф: 2,50; нормативно грошова оцінка земельної ділянки 93649442,01 грн.

Відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, кадастровий номер 1210100000:03:054:0005, від 05.04.2019 року № 1204-2385-нго, категорія земель: землі житлової та громадської забудови; цільове призначення земельної ділянки (КВЦПЗ) 03.07. для будівництва та обслуговування будівель торгівлі; коефіцієнт Кф: 2,50; нормативно грошова оцінка земельної ділянки 3194101,83 грн.

Отже, відповідно до змісту наведених витягів, при визначенні нормативної грошової оцінки земельної ділянки, територіальним органом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, застосовані різні коефіцієнти функціонального використання (Кф) із значенням 2,0 та 2,5 відповідно, що і призвело до визначення різної нормативної грошової оцінки земельної ділянки із кадастровим номером 1210100000:02:303:0051.

Протягом 2017 року відомості Державного земельного кадастру не містили інформації про код Класифікації видів цільового призначення земель, відносно земельної ділянки, яка перебуває в користуванні позивача, а останні були внесені у 2018 році.

Відтак, з огляду на наведені обставини, позивач, при поданні декларації з плати за землю за 2017 рік, правомірно застосував у розрахунку розміру орендної плати відомості, які отримав від ГУ Держгеокадастру в Дніпропетровській області у витязі від 06.02.2017 року № 109/060217/03-07, при тому що інших витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок у розпорядженні позивача станом на час подання декларацій не було.

В акті перевірки відповідач посилається на дані витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, сформованих на запит Департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпропетровської міської ради, від 12.06.2018 року № 216/110618/03-07 та від 05.04.2019 року № 1204-2385-нго.

При цьому, позивачем оскаржувалися витяги ДЗК отримані податковим органом в 2018-2019 роках та на підставі яких відповідач здійснив донарахування орендної плати та відповідно до рішення Третього апеляційного адміністративного суду від 25.06.2020 року дії ГУ Держгеокадастру у Дніпропетровській області в частині додання до змісту витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, сформованих 12.06.2018 року №216/110618/03-07 та 05.04.2019 року №1204-2385-нго, приміток - визнані протиправними. А самі витяги ДЗК - визнані діючими з дати їх формування, тобто з 12.06.2018 року та з 05.04.2019 року.

Дані витягів про нормативно грошову оцінку земельних ділянок отриманих позивачем у 2017 році не були спростовані.

Колегія суддів вважає за необхідне зазначити, що відповідальність за правильність визначення показників (в тому числі і коефіцієнта функціонального використання Кф) при формуванні витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та обчисленні нормативної грошової оцінки земельної ділянки на підставі цих показників, покладається на орган, що його формує. За таких обставин, користувач земельної ділянки лише використовує відомості про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, визначену у Витязі на момент складання податкової звітності та не може нести відповідальність за правильність її обчислення.

Таким чином, проаналізувавши встановлені обставини справи у сукупності, колегія судді дійшла висновку щодо протиправності прийняття відповідачем податкового повідомлення-рішення від 12.11.2019 року №000625504 та необхідності його скасування в повному обсязі, оскільки підставою для донарахування відповідачем орендної плати за землю на 2017 рік були використанні неналежні документи, які містили недостовірну інформацію, а тому висновки відповідача щодо зниження задекларованих показників орендної плати з землю на 2017 рік є необґрунтованими.

З урахуванням викладеного суд дійшов висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому відсутні підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення.

Керуючись ст. ст. 242, 243, 308, 310, 315, 316,321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 31.07.2020 в адміністративній справі №160/6308/20залишити без змін.

Постанова набирає законної сили відповідно до ст.325 Кодексу адміністративного судочинства України, може бути оскаржена до касаційного суду в порядку, встановленому ст.ст.328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повне судове рішення складено 23 грудня 2020 року.

Головуючий - суддя Н.А. Олефіренко

суддя С.В. Білак

суддя В.А. Шальєва

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.12.2020
Оприлюднено28.12.2020
Номер документу93747829
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/6308/20

Ухвала від 11.08.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Дєєв Микола Владиславович

Постанова від 22.12.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Постанова від 22.12.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 13.11.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 13.11.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 06.11.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Рішення від 31.07.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рищенко Андрій Юрійович

Ухвала від 12.06.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рищенко Андрій Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні