Рішення
від 24.12.2020 по справі 200/7513/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 грудня 2020 р. Справа№200/7513/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Куденкова К.О.,

секретар судового засідання: Притула С.С.;

за участю:

представника позивача: не з`явився,

представника відповідача-1: Слостін І.В.,

представника відповідача-2: Гущин Є.В.,

представника третьої особи: не з`явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративного позову Приватного підприємства «Слав-Транс» до Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації, Конкурсного комітету щодо проведення конкурсу з перевезення пасажирів на приміському та міжміському внутрішньообласному автобусному маршруті загального користування Донецької області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, - Мале підприємство у вигляді Товариства з обмеженою відповідальністю "Фортуна", про визнання протиправним і скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-

УСТАНОВИВ:

У серпні 2020 року Приватне підприємство Слав-Транс (далі - ПП Слав-Транс , позивач) звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації (далі - Департамент, відповідач-1), в якому, з урахуванням клопотання про збільшення позовних вимог, просить: - визнати протиправним і скасувати протокольне рішення конкурсного комітету Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації від 31.07.2020 в частині не допуску Приватного підприємства СЛАВ-ТРАНС до участі у конкурсі № 69 З перевезення пасажирів на приміських і міжміських (крім внутрішньорайонних) внутрішньо обласних автобусних маршрутах загального користування в Донецькій області на 20 окремих об`єктах ; - визнати протиправним і скасувати наказ Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації від 14.08.2020 № 85-20 од; - зобов`язати Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації вчинити дії щодо проведення повторного відкритого конкурсу з перевезення пасажирів на приміських і міжміських (крім внутрішньорайонних) внутрішньо обласних автобусних маршрутах загального користування в Донецькій області.

Обґрунтовуючи позов Приватне підприємство Слав-Транс посилається на те, що не допуск його до конкурсу з підстав не надання документу про сплату судового збору є протиправним, оскільки участь в конкурсі була безкоштовна.

Відповідач-1 надав відзив на адміністративний позов, яким просить відмовити в задоволенні позовних вимог у повному обсязі. Зазначає, що 31.07.2020 конкурсним комітетом прийнято рішення надати пропозиції організатору перевезень щодо недопущення до участі в конкурсі № 69 після опрацювання документів конверту з позначкою № 1 перевізника-претендента ПП Слав-Транс конверт № 14-209/69. Вважає, що конкурсний комітет діяв в межах повноважень і з дотриманням процедури проведення конкурсу відповідно до вимог діючого законодавства. 31.07.2020 конкурсним комітетом не приймалося рішення про недопущення його до участі в конкурсі № 69. Вимога позивача щодо проведення повторного відкритого конкурсу за всіма об`єктами є необґрунтованою та не співмірною наявним обставинам. Вказані дії можуть спричинити порушення прав інших осіб, а саме права перевізників-претендентів, що були визнані організатором переможцями конкурсу № 69 та з якими вже укладені договори на перевезення пасажирів.

Позивач надав відповідь на відзив, в якій наполягає на позовних вимогах. Зазначає, що згідно з останнім оголошенням на вебсайті Донецької обласної державної адміністрації про відкритий конкурс № 69 з перевезення пасажирів на приміських і міжміських (крім внутрішньорайонних) внутрішньо обласних автобусних маршрутах загального користування в Донецькій області на 20 окремих об`єктах, участь у конкурсі безкоштовна. Провести оплату за участь у конкурсі та подати відповідно до ст. 46 Закону України Про автомобільний транспорт для участі в конкурсі документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі, є практично неможливим.

Відповідач-1 надав до суду заперечення на відповідь на відзив, просить відмовити в задоволенні позову. Зазначає, що конкурсний комітет взагалі не приймав рішення про недопущення до участі в конкурсі перевізника-претендента ПП Слав-Транс , а твердження позивача з цього приводу є такими, що не відповідають дійсності.

До суду від Малого підприємства у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю Фортуна надійшли пояснення щодо позову, в яких третя особа просить відмовити повністю в задоволенні позовних вимог. Зазначає, що визначеними законодавством нормами чітко встановлений перелік документів, який повинен подати позивач для участі в конкурсі. Законодавство не позбавляє обов`язку позивача їх надавання саме для участі у конкурсі. Вважає, що позивача не допущено до участі у конкурсі саме через відсутність документу, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі. Вважає, що позивачем, у порушення пункту 34 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автомобільному маршруті загального користування, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року № 1081, не визначено пріоритету щодо визнання його переможцем у конкурсах, про що робиться запис в пункті 1 заяви про участь у конкурсі. Зазначає, що відсутність у позивача, прав чи обов`язків у зв`язку із виданням оскаржуваного наказу не породжує для останнього і права на захист, тобто права на звернення із такими вимогами. До повноваження визначених законодавством органів віднесені повноваження проведення конкурсів з перевезення пасажирів на відповідних маршрутах загального користування. Вважає, що це право є виключним і не підлягає передорученню іншим органам і установам, у тому числі і суду. Також зазначає, що якщо взяти до уваги конкурсні пропозиції позивача то в разі подання їх на участь у конкурсі за об`єктом, за яким 3-ю особу визнано переможцем, а саме об`єкт 11+, то після оцінки пропозицій позивача за бальною системою, сумарна кількість балів становила б 15 балів, що менше ніж кількість балів 3-ї особи (переможця конкурсу), у якого кількість балів становить 18 балів, що б не надавало б можливості позивачу стати переможцем у конкурсі, та позбавляє право позивача на оскарження вимог щодо визнання протиправним та скасування Наказу Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації від 14.08.2020 № 85-20 од. з підстав відсутності порушення даним документом його прав та інтересів.

Ухвалою від 17.08.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі. Призначено підготовче засідання на 16 вересня 2020 року.

Ухвалою суду від 16 вересня 2020 року залучено як співвідповідача у справі Конкурсний комітет щодо проведення конкурсу з перевезення пасажирів на приміському та міжміському внутрішньообласному автобусному маршруті загального користування Донецької області (далі - відповідач-2, Конкурсний комітет). Відкладено підготовче засідання на 2 жовтня 2020 року.

Ухвалою суду від 2 жовтня 2020 року, постановленою без виходу до нарадчої, підготовче засідання відкладене на 15 жовтня 2020 року.

Ухвалою суду від 15 жовтня 2020 року закрито підготовче засідання та призначено справу до розгляду по суті на 2 листопада 2020 року.

Ухвалою суду від 02.11.2020 відкладено розгляд справи на 12 год. 00 хв. 11 листопада 2020 року, залучено Мале підприємство у вигляді Товариства з обмеженою відповідальністю "Фортуна" (далі - третя особа, МП ТОВ Фортуна ) до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, витребувані докази.

Ухвалою суду від 11.11.2020, постановленою без виходу до нарадчої кімнати, розгляд справи відкладено.

Ухвалою суду від 30.11.2020 розгляд справи відкладено на 24.12.2020.

Позивач і представник третьої особи (у режимі відеоконференції) до судового засідання не з`явилися, про дату, час і місце судового розгляду були повідомлені належним чином, не повідомили суд про причини неявки.

Представники відповідачів у судовому засіданні від 24.12.2020 заперечували про задоволення позовних вимог.

Суд, перевіривши матеріали справи та оцінивши повідомлені сторонами обставини, дійшов наступних висновків.

Розпорядженням голови Донецької облдержадміністрації, керівник обласної військово-цивільної адміністрації від 30.07.2020 № 812/5-20 утворений Конкурсний комітет щодо проведення конкурсу з перевезення пасажирів на приміському та міжміському внутрішньообласному автобусному маршруті загального користування Донецької області та затверджений його персональний склад.

Департаментом затверджені умови відкритого конкурсу № 69 з перевезення пасажирів на приміських і міжміських (крім внутрішньорайонних) внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування в Донецькій області на 20 окремих об`єктах, зокрема, на об`єкті № 11+ (№№ маршруту 379, 284, 289). У цих умовах відсутні відомості про розмір плати за участь у конкурсі.

З відповідного оголошення про конкурс випливає, що участь у конкурсі є безкоштовною.

Представники відповідачів у судовому засіданні від 24.12.2020 підтвердили, що участь у конкурсі № 69 була безкоштовною.

Позивач подав документи для участі в конкурсі № 69.

Представники відповідача в судовому засіданні зазначили, що позивач подав документи щодо участі в конкурсі відносно одного об`єкта.

Представник позивача в судовому засіданні від 02.11.2020 зазначив, що позивач подав документи для участі в конкурсі за об`єктом № 11+ .

З протоколу Конкурсного комітету № 209/69 від 31.07.2020 випливає, що прийняте рішення надати пропозицію організатору перевезень (Департаменту) не допустити до участі в конкурсі № 69 перевізника-претендента Приватне підприємство «Слав-Транс» у зв`язку з поданням документів не в повному обсязі, а саме у зв`язку з відсутністю документа, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі.

Пунктом 1 наказу Департаменту від 14.08.2020 № 85-20од вирішено не допустити до участі в конкурсі з перевезення пасажирів на приміських та міжміських (крім внутрішньорайонних) внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування в Донецькій області перевізника-претендента згідно з додатком 1.

У додатку 1 до вказаного наказу зазначено ПП Слав-Транс як перевізника-претендента, не допущеного до участі в конкурсі № 69 у зв`язку з поданням до участі в конкурсі неналежним чином оформлених документів чи не в повному обсязі.

Також п. 2 наказу Департаменту від 14.08.2020 № 85-20од визнано перевізників-претендентів переможцями конкурсу № 69 згідно з додатком 2.

У додатку 1 до вказаного наказу зазначено, що МП ТОВ Фортуна є переможцем конкурсу за об`єктом № 11+ .

Позивач звернувся з листом вих. 82а від 03.08.2020 до Департаменту, яким просив прийняти рішення про скасування рішення конкурсного комітету в цілому щодо результатів відкритого конкурсу № 69, або скасувати рішення за об`єктом конкурсу № 11+ .

Листом відповідача-1 від 21.08.2020 № 1867/0/111-20 позивача повідомлено про те, що підстав для скасування конкурсу № 69 в цілому не має у зв`язку з дотриманням процедури проведення конкурсу відповідно до вимог діючого законодавства.

Частиною 1 ст. 46 Закону України від 5 квітня 2001 року № 2344-III Про автомобільний транспорт (далі - Закон № 2344-III) передбачено, що для участі в конкурсі на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування автомобільний перевізник подає конкурсному комітету такі документи: заяву претендента встановленого зразка із зазначенням автобусного маршруту загального користування, на якому має намір працювати претендент; відомості за підписом суб`єкта господарювання про автобуси, які будуть використовуватися на автобусному маршруті з зазначенням підстав для їх використання перевізником; відомості про додаткові умови обслуговування маршруту; документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі.

При цьому, ч. 1 і ч. 2 ст. 44 Закону № 2344-III встановлено, що організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

До обов`язкових умов конкурсу на перевезення пасажирів належать: визначена органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування обґрунтована структура парку автобусів, що працюватимуть на маршруті загального користування, за пасажиромісткістю, класом, технічними та екологічними показниками; державні соціальні нормативи у сфері транспортного обслуговування населення.

Отже, плата за участь у конкурсі не є обов`язковою умовою конкурсу на перевезення пасажирів.

Згідно з ч. 1 ст. 45 Закону № 2344-III до участі в конкурсі не допускаються автомобільні перевізники, які: визнані банкрутами або щодо яких порушено справу про банкрутство чи ліквідацію як суб`єкта господарювання; подали до участі в конкурсі документи, що містять недостовірну інформацію; не відповідають вимогам статті 34 цього Закону; передбачають використовувати на маршрутах автобуси, переобладнані з вантажних транспортних засобів.

Пунктом 10 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року № 1081 (далі - Порядок № 1081), установлено, що організатор перевезень затверджує умови конкурсу, в тому числі обов`язкові, відповідно до статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт» .

Відповідно до пп. 1 п. 12 Порядку № 1081 передбачено, що організатор перевезень приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі перевізника-претендента, який: подав до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію.

Підпунктом 9 п. 28 Порядку № 1081 установлено, що організатор або робочий орган публікує в друкованих засобах масової інформації не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку конкурсу оголошення про конкурс (крім друкованих оголошення може бути розміщено також в інших засобах масової інформації), яке повинне містити таку інформацію: розмір плати за участь у конкурсі.

Згідно з п. 29 указаного Порядку для участі у конкурсі перевізник-претендент подає окремо щодо кожного об`єкта конкурсу документи, визначені статтею 46 Закону України «Про автомобільний транспорт» , за формою згідно з додатками 1-4.

Отже, незважаючи на те, що законодавством передбачено подання документу, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі, плата за участь у конкурсі не є обов`язковою умовою конкурсу на перевезення пасажирів.

Умови конкурсу № 69 не встановлювали плата за участь у конкурсі, а тому участь у конкурсі була безкоштовна.

Відтак, позивач був позбавлений обов`язку здійснити плату за участь у конкурсі № 69, а вимога законодавства щодо подання документу, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі, не могла бути виконана.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку про протиправність недопущення позивача до участі в конкурсі № 69.

Пунктами 35 і 46 Порядку № 1081 передбачено, що за роз`ясненнями щодо оформлення документів для участі в конкурсі перевізник-претендент має право звернутися до організатора або робочого органу, які зобов`язані надати їх в усній чи письмовій формі (за вибором перевізника-претендента) протягом трьох днів.

Організатор перевезень визнає переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом.

З наведеного випливає, що звернення за роз`ясненнями щодо оформлення документів є правом перевізника-претендента, а не його обов`язком. Суд не вважає, що за умови безкоштовної участі в конкурсі позивач мав необхідність реалізації права на звернення щодо роз`яснень з питань подання документу, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі.

Також слід зазначити, що в межах цієї справи питання про набрання певними перевізниками-претендентами не є спірним, оскільки позивача взагалі не допустили до участі в конкурсі.

Посилання представників відповідачів на те, що іншими учасниками були подані заяви в довільній формі щодо безкоштовної участі в конкурсі не впливає на питання правомірності спірних рішень, оскільки така заява не є документом, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі, і не передбачена наведеними нормативно-правовими актами.

У постанові від 15.01.2020 у справі № 805/195/16-а Верховний Суд зазначив, що з аналізу приписів ч. 9 ст. 44 Закону № 2344-III і абзацу 2 пункту 2 Порядку № 1081 вбачається, що метою створення та функціонування конкурсного комітету є підготовка та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, зокрема, розгляд конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу. Також законодавець у пункті 8 Порядку № 1081, визначаючи, що рішення конкурсного комітету обов`язкове для виконання організатором, чітко підкреслив особливо важливу роль, що відведена конкурсному комітету у питанні щодо встановлення переможця конкурсу.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для визнання протиправним і скасування рішення Конкурсного комітету, яке зазначене в протоколі № 209/69 від 31 липня 2020 року, у частині надання пропозиції організатору перевезень не допустити до участі в конкурсі № 69 перевізника-претендента Приватне підприємство «Слав-Транс» , а також визнання протиправним та скасування пункту 1 наказу Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації від 14 серпня 2020 року № 85-20од.

Ураховуючи, те, що позивач подав документи для участі в конкурсі № 69 за об`єктом № 11+ , суд дійшов висновку про наявність підстав для визнання протиправним і скасувати пункт 2 наказу Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації від 14 серпня 2020 року № 85-20од тільки в частині визнання Малого підприємства у вигляді Товариства з обмеженою відповідальністю "Фортуна" переможцем конкурсу № 69 за об`єктом конкурсу 11+ .

Пунктом 8 Порядку № 1081 установлено, що переможця чи переможців конкурсу визначає організатор перевезень на підставі рішення конкурсного комітету окремо щодо кожного об`єкта конкурсу.

У разі коли щодо одного чи кількох об`єктів конкурсу встановлено, що рішення конкурсного комітету прийнято з порушенням законодавства, організатор перевезень приймає рішення про скасування такого рішення конкурсного комітету щодо цих об`єктів та виносить його для повторного розгляду на наступному засіданні конкурсного комітету.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що належним способом захисту прав і законних інтересів позивача в частині позовних вимог про зобов`язання вчинити певні дії є зобов`язання Департаменту винести до Конкурсного комітету для повторного розгляду на наступному засіданні конкурсного комітету рішення щодо переможця конкурсу за об`єктом конкурсу 11+ (маршрути №№ 379, 284, 289).

На підставі наведеного, суд дійшов висновку про наявність підстав для часткового задоволення позовних вимог.

Відповідно до платіжного доручення № 346 від 11.08.2020 позивачем сплачений судовий збір у розмірі 4204,00 грн.

Частинами 1 та 3 ст. 139 КАС України встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Отже, оскільки позов задоволено частково, стягненню на користь позивача підлягає 2102,00 грн понесених судових витрат за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтями 2, 5-10, 19, 72-77, 90, 132-139, 143, 241-246, 250, 255, 295, підпунктом 15.5 пункту 15 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Позов Приватного підприємства «Слав-Транс» (ідентифікаційний код: 31586270; 84108, Донецька область, м. Слов`янськ, вул. Доненерго, буд. 29, кв. 4) до Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (ідентифікаційний код: 38144140; 84306, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6), Конкурсного комітету щодо проведення конкурсу з перевезення пасажирів на приміському та міжміському внутрішньообласному автобусному маршруті загального користування Донецької області (84306, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, - Мале підприємство у вигляді Товариства з обмеженою відповідальністю "Фортуна" (ідентифікаційний код: 22019483, 84122, Донецька область, м. Слов`янськ, вул. Торгова, буд. 58, корпус 8), про визнання протиправним і скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправним і скасувати рішення Конкурсного комітету щодо проведення конкурсу з перевезення пасажирів на приміському та міжміському внутрішньообласному автобусному маршруті загального користування Донецької області, яке зазначене в протоколі № 209/69 від 31 липня 2020 року, у частині надання пропозиції організатору перевезень не допустити до участі в конкурсі № 69 перевізника-претендента Приватне підприємство «Слав-Транс» .

Визнати протиправним і скасувати пункт 1 наказу Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації від 14 серпня 2020 року № 85-20од.

Визнати протиправним і скасувати пункт 2 наказу Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації від 14 серпня 2020 року № 85-20од в частині визнання Малого підприємства у вигляді Товариства з обмеженою відповідальністю "Фортуна" переможцем конкурсу № 69 за об`єктом конкурсу 11+ .

Зобов`язати Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації винести до Конкурсного комітету щодо проведення конкурсу з перевезення пасажирів на приміському та міжміському внутрішньообласному автобусному маршруті загального користування Донецької області для повторного розгляду на наступному засіданні конкурсного комітету рішення щодо переможця конкурсу за об`єктом конкурсу 11+ (маршрути №№ 379, 284, 289).

В іншій частині позовних вимог - відмовити.

Стягнути на користь Приватного підприємства «Слав-Транс» за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації суму судових витрат у розмірі 2102 (дві тисячі сто дві гривні) гривень 00 копійок.

Рішення ухвалене в нарадчій кімнаті, скорочене рішення проголошене в судовому засіданні 24 грудня 2020 року. У повному обсязі рішення буде складене протягом п`яти днів з дня закінчення розгляду справи.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Повне рішення суду складене 24 грудня 2020 року.

Суддя К.О. Куденков

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.12.2020
Оприлюднено28.12.2020
Номер документу93784647
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/7513/20-а

Рішення від 24.12.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Рішення від 24.12.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 21.12.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 30.11.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 02.11.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 15.10.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 17.08.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні