ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №380/10351/20
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
23 грудня 2020 року
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого - судді Хоми О.П.,
з участю секретаря судового засідання Павлішевського М.В.,
з участю представника позивача Підгайного О.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Львівській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Калуш Бровар Дистриб`юшен про стягнення коштів за податковим боргом з рахунків у банках,
в с т а н о в и в :
Головне управління ДПС у Львівській області (далі - позивач, ГУ ДПС у Львівській області) звернулось до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю Калуш Бровар Дистриб`юшен (далі - відповідач, ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен ), в якому просить стягнути з відповідача до бюджету кошти з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів в розмірі 990 399 грн 19 к.
Позовні вимоги мотивовані тим, що згідно до карток особових рахунків та довідки про заборгованість від 30.09.2020 №7822/9/13-01-13-04 заборгованість товариства складає 1 401 469 грн 61 к. (сума яка підлягає стягненню згідно до позовних вимог 990 399 грн 19 к.). Вказана сума податкового боргу складається з: 1) податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) - 26 863 грн 95 к; 2) адміністративних штрафів та штрафних санкцій за порушення закону у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюну - 306 000 грн; 3) акцизному податку на пиво - 1 068 095 грн 66 к. (підлягає стягненню 657 025 грн 24 к.), з яких основний платіж - 1 020 907 грн 20 к. (підлягає стягненню 638 987 грн), штрафні санкції - 46 995 грн 51 к. (підлягає стягненню 17 845 грн 29 к.) та пені 192 грн 95 к; 4) податку на доходи фізичних осіб, що сплачують податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати - 510 грн. Відповідно до Податкового кодексу України відповідачу виставлено податкову вимогу форми Ю від 21.11.2019 №131828-51. Несплата відповідачем заборгованості до бюджету у добровільному порядку зумовила звернення контролюючого органу в суд з даною позовною заявою.
Ухвалою від 18.11.2020 відкрито спрощене позовне провадження у справі з проведенням судового засідання, яке призначено на 08.12.2020, відповідачу запропоновано подати відзив на позов.
Відповідач не скористався правом на подання відзиву на позовну заяву.
Судове засідання, призначене на 08.12.2020, відкладено на 23.12.2020 для повторного виклику відповідача.
На вимогу частини першої статті 130 КАС України відповідача викликано в суд через оголошення на офіційному веб-порталі судової влади України, яке розміщене не пізніше ніж за десять днів до дати судового засідання.
Відповідно до положень статті 205 КАС України справа вирішена на підставі наявних у ній доказів.
Суд, з`ясувавши обставини, на які позивач посилається як на підставу своїх вимог, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив наступні фактичні обставини та відповідні їм правовідносини.
ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен зареєстроване як юридична особа за № 14151020000036640, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Відповідно до наданої контролюючим органом інформації у ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен (код ЄДРПОУ 39806821) наявні відкриті рахунки в установах банків.
Згідно з довідкою ГУ ДПС у Львівській області від 30.09.2020 №7822/9/13-01-13-04 заборгованість товариства складає 1 401 469 грн 61 к. (стягненню за позовною заявою підлягає сума 990 399 грн 19 к.).
Структура податкового боргу складається з:
1) податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) - 26 863 грн 95 к., в т.ч. основний платіж - 26 863 грн 95 к;
2) адміністративних штрафів та штрафних санкцій за порушення закону у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюну - 306 000 грн,
3) акцизного податку на пиво - 1 068 095 грн 66 к. (стягненню підлягає 657 025 грн 24 к.), в т.ч основний платіж - 1 020 907 грн 20 к. (стягненню підлягає 638 987 грн), штрафні санкції 46 995 грн 51 к. (стягненню підлягає 17 845 грн 29 к.) та пеня 192 грн 95 к;
4) податку на доходи фізичних осіб, що сплачують податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати - 510 грн штрафних санкцій.
Щодо підстав виникнення податкового боргу ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен , судом встановлено таке.
Заборгованість з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен виникла у зв`язку з несплатою самостійно задекларованих сум відповідно до податкової декларації з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) від 20.07.2020 у розмірі 189 135 грн, яка за результатами попередньої позовної роботи контролюючого органу становить 26 863 грн 95 к.
Щодо застосування до ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен адміністративних штрафів та штрафних санкцій за порушення закону у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюну, судом встановлено таке.
ГУ ДПС у Львівській області 16.03.2020 проведено документальну планову виїзну перевірку ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен з питань дотримання податкового законодавства за період з 01.01.2018 по 30.09.2019, валютного - за період з 01.01.2018 по 30.09.2019, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціального страхування - за період з 01.01.2018 по 30.09.2019.
За результатами перевірки складено акт від 16.03.2020 № 548/05.02./39806821.
Як вказано у акті, податковим органом встановлено порушення, зокрема:
- пункту 188.1 статті 188 Податкового кодексу України, що призвело до заниження податку на додану вартість в періоді, що перевірявся, на загальну суму 289 114 грн, у тому числі за червень 2019 року на суму 289 114 грн;
- пункту 201.1, пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, в частині недотримання термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних на загальну суму податку на додану вартість 289 114 грн;
- вимог частини третьої статті 16 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів , а саме: подання до органів ДПС звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, вересень, жовтень, грудень 2018 року, березень, квітень, червень, липень, вересень 2019 року з недостовірними відомостями. Відповідальність за дані порушення встановлено абзацом дев`ятнадцятим частини другої статті 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів ;
- вимог частини третьої статті 16 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів , а саме: подання до органів ДПС звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за січень, лютий, березень 2018 року з недостовірними відомостями. Відповідальність за дані порушення встановлено абзацом дев`ятнадцятим частини другої статті 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів ;
- підпункту 213.1.9 пункту 213.1 статті 213, пункту 216.9 статті 216 Податкового кодексу України, що призвело до заниження податкових зобов`язань із сплати акцизного податку з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів у січні, лютому, березні, квітні, травні, липні, вересні, жовтні, грудні 2018 року, березні, червні, липні 2019 року на суму 727 грн;
- пункту 51.1 статті 51, абзацу б пункту 176.2 статті 176 Податкового кодексу України, а саме: подання податковим агентом форм 1ДФ за 2-3 кв. 2018 року з помилками у реєстраційних номерах облікових карток платників податків;
- підпунктів 168.1.2, 168.1.5 пункту 168.1 статті 168, пункту 176.1 е та пункту 176.2 а статті 176 Податкового кодексу України, а саме несвоєчасне перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб Вінницькою філією в загальній сумі 2 774 грн 20 к., в тому числі за травень 2019 року в сумі 2 774 грн 20 к.
На підставі вказаних висновків акта перевірки ГУ ДПС у Львівській області 28.04.2020 прийнято податкове повідомлення-рішення №0004703205, яким до ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен застосовано штрафну санкцію у розмірі 306 000 грн.
Також на підставі висновків, викладених в акті від 16.03.2020 № 548/05.02./39806821 ГУ ДПС у Львівській області 28.04.2020, прийнято податкове повідомлення-рішення №0007693307, яким до ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен застосовано штрафну санкцію у розмірі 510 грн за платежем податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами з доходів платника податку.
Щодо підстав виникнення податкового боргу ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен з акцизному податку на пиво, судом встановлено таке.
ГУ ДПС у Львівській області 03.07.2020 камеральну перевірку щодо порушення граничних термінів сплати узгоджених податкових зобов`язань ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен .
За результатами перевірки складено акт від 03.07.2020 № 306/32.5/39806821.
Як вказано у акті, податковим органом встановлено несвоєчасну сплату узгодженого податкового зобов`язання за платежем - акцизний податок на пиво, а саме самостійно задекларованих сум згідно декларацій акцизного податку від 21.10.2019 №0002223205, 13.11.2019 №9268048659, чим ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен порушено пункти 57.1 та 57.3 статті 57 Податкового кодексу України.
На підставі вказаних висновків акта перевірки ГУ ДПС у Львівській області 22.07.2020 прийнято податкове повідомлення-рішення №0006013205, яким до ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен застосовано штрафну санкцію у розмірі 16 845 грн 29 к.
ГУ ДПС у Львівській області 22.07.2020 камеральну перевірку щодо порушення граничних термінів сплати узгоджених податкових зобов`язань ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен .
За результатами перевірки складено акт від 22.07.2020 № 339/32.5/39806821.
Як вказано у акті, податковим органом встановлено несвоєчасну сплату узгодженого податкового зобов`язання за платежем - акцизний податок на пиво, а саме самостійно задекларовану суму згідно декларації акцизного податку від 13.11.2019 №9268048659, чим ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен порушено пункти 57.1 та 57.3 статті 57 Податкового кодексу України.
На підставі вказаних висновків акта перевірки ГУ ДПС у Львівській області 11.08.2020 прийнято податкове повідомлення-рішення №0006593205, яким до ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен застосовано штрафну санкцію у розмірі 1 000 грн.
Частина боргу ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен з акцизного податку на пиво виникла у зв`язку із несплатою самостійно задекларованих сум відповідно до податкових декларацій акцизного податку від 11.03.2020 у розмірі 21 944 грн, від 10.04.2020 у розмірі 34 500 грн, від 12.05.2020 у розмірі 106 612 грн, від 10.06.2020 у розмірі 175 505 грн, від 10.07.2020 у розмірі 28 962 грн, від 07.08.2020 у розмірі 260 645 грн та додатку до декларації від 07.08.2020 у розмірі 7 819 грн.
Також контролюючим органом нарахована пеня у сумі 192 грн 95 к. у в`язку із несплатою відповідачем у встановлені законодавством строки грошового зобов`язання по акцизному податку, що підтверджено зворотним боком облікової картки платника.
Контролюючий орган сформував та направив на адресу відповідача податкову вимога форми Ю від 21.11.2019 №131828-51.
Докази погашення ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен податкового боргу на загальну суму 990 399 грн 19 к. в матеріалах справи відсутні.
Наявність податкового боргу зумовила звернення податкового органу до суду з даним позовом.
При вирішення справи суд керувався таким.
Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 67 Конституції України встановлений обов`язок кожного сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України (далі - Податковий кодекс).
Відповідно до підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу платники податків зобов`язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Згідно з пунктом 41.2 статті 41 Податкового кодексу органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Відповідно до пункту 41.1 цієї статті, контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.
Згідно з підпунктом 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до підпункту 14.1.156 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).
Згідно з підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
Пунктом 54.1. статті 54 Податкового кодексу встановлено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Судом встановлено, що частина податкового боргу ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен в розмірі 665 850 грн 95 к. виникла у зв`язку із несплатою самостійно задекларованих сум, а саме: по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у розмірі 26 863 грн 95 к. (податкова декларація від 20.07.2020); по акцизному податку у розмірі 21 944 грн (податкова декларація від 11.03.2020), 34 500 грн (податкова декларація від 10.04.2020), 106 612 грн (податкова декларація від 12.05.2020), 175 505 грн (податкова декларація від 10.06.2020) 28 962 грн (податкова декларація від 10.07.2020), 260 645 грн (податкова декларація від 07.08.2020), 7 819 грн (додаток до податкової декларації від 07.08.2020).
Таким чином, сума 665 850 грн 95 к. є узгодженою, однак у встановлені строки до бюджету не сплачена.
Судом не здобуто доказів оскарження ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен в адміністративному та судовому порядку податкових зобов`язань, визначених контролюючим органом у розмірі 324 548 грн 24 к., а саме:
- податкового повідомлення-рішення від 28.04.2020 №0007693307, яким до ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен застосовано штрафну санкцію за платежем податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами з доходів платника податку у розмірі 510 грн;
- податкового повідомлення-рішення від 28.04.2020 №0004703205, яким до ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен застосовано штраф у розмірі 306 000 грн;
- податкового повідомлення-рішення від 22.07.2020 №0006013205, яким до ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен застосовано штраф у розмірі 16 845 грн 29 к;
- податкового повідомлення-рішення від 11.08.2020 №0006593205, яким до ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен застосовано штраф у розмірі 1 000 грн;
а також нарахованої контролюючим органом пені 192 грн 95 к.
Вказане свідчить, що сума податкового зобов`язання ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен на загальну суму 990 399 грн 19 к. є узгодженою та у встановлені строки до бюджету не сплачена.
Відповідно до підпункту 20.1.28 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених вказаним Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб`єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному вказаним Кодексом.
Згідно з пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 Податкового кодексу України, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
У разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган, у відповідності до вимог пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу, надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Відповідно до пункту 59.5 статті 59 Податкового кодексу, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Тобто податкова вимога є дійсною протягом усього терміну безперервного існування податкового боргу платника податків з моменту його утворення до моменту, зокрема, повного погашення податкового боргу платником за всіма видами податків і зборів.
На виконання вказаних положень Податкового кодексу ГУ ДФС у Львівській області надіслано на адресу відповідача податкову вимогу форми Ю від 21.11.2019 №131828 усього на суму 84 207 грн 47 к.
Погашення податкового боргу платників податків регулюється главою 9 Податкового кодексу.
Згідно з пунктом 95.1. статті 95 Податкового кодексу контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги (пункт 95.2 статті 95).
Відповідно до пункту 95.3 статті 95 Податкового кодексу стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Матеріалами справи підтверджується наявність податкового боргу ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен у розмірі 990 399 грн 19 к.
Позивачем дотримано вимоги пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу щодо строку звернення до суду з позовом про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків.
Докази вжиття ТзОВ Калуш Бровар Дистриб`юшен заходів щодо погашення податкової заборгованості в сумі 990 399 грн 19 к. в матеріалах справи відсутні.
Оцінюючи зібрані у справі докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ГУ ДПС у Львівській області є обґрунтованими, підтверджуються наявними у справі доказами та підлягають до задоволення.
Відповідно до положень статті 139 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст.6-10, 14, 72-77, 90, 139, 159, 241-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в :
Позов Головного управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, буд. 35, м. Львів, 79026, код ЄДРПОУ 43143039) до Товариства з обмеженою відповідальністю Калуш Бровар Дистриб`юшен (вул. Угорська, буд. 22, м. Львів, 79034, код ЄДРПОУ 39806821) про стягнення коштів за податковим боргом з рахунків у банках, - задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Калуш Бровар Дистриб`юшен (вул. Угорська, буд. 22, м. Львів, 79034, код ЄДРПОУ 39806821) до бюджету кошти з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів в розмірі 990 399 (дев`ятсот дев`яносто тисяч триста дев`яносто дев`ять) грн 19 к.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення складено 24 грудня 2020 року.
Суддя О.П. Хома
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.12.2020 |
Оприлюднено | 28.12.2020 |
Номер документу | 93785770 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Хома Олена Петрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні