Рішення
від 23.12.2020 по справі 420/14669/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/14669/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 грудня 2020 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Токмілова Л.М., розглянувши в письмовому провадженні за приписами ст.273 КАС України справу за позовом ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) до Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області (код ЄДРПОУ 43782943; адреса: вул. Завгороднього, 29, с. Тузли, Татарбунарський район, Одеська область, 68160) про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

21 грудня 2020 року о 15 год. 17 хв. до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області, в якому позивач просить суд:

- визнати протиправною та скасувати постанову Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району № 24 від 16 грудня 2020 року про відмову зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району на повторних місцевих виборах 17 січня 2020 року в багатомандатному виборчому окрузі №1 в частині одного вакантного депутатського мандату Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області;

- зобов`язати Тузлівську сільську територіальну виборчу комісію Білгород-Дністровського району зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району на повторних місцевих виборах 17 січня 2020 року в багатомандатному виборчому окрузі №1 в частині одного вакантного депутатського мандату Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області.

В обґрунтування позовної заяви позивач зазначає, що 11.12.2020 року о 18:30 ним подано до Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області заяву про реєстрацію його кандидатом в депутати з доданими документами, зокрема документ про внесення грошової застави (квитанція №0.0.1938193112.1. від 11.12.2020 року час 17:35). Проте, у довідці від 11.12.2020 року про отримання документів помилково зазначено час прийняття документів "16:30" замість правильного "18:30". Позивач вважає, що твердження Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області про те, що на момент подачі ОСОБА_1 заяви про реєстрацію кандидатом в депутати позивачем не внесено грошову заставу є безпідставними, оскільки відповідачем помилково зазначено час прийняття документів - "16:30". Крім того, позивач зазначає, що підтвердженням наявності описки в часі прийняття документів є і те, що на копії заяви ОСОБА_1 міститься запис голови Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області ОСОБА_2 "прийняла заяву з усіма додатками 11.12.2020 року час 18:30 ОСОБА_2 підпис". Крім того, дата автобіографії "24 вересня 2020 року" не є підставою для відмови в реєстрації кандидата в депутати.

22.12.2020 року ухвалою суду відкрито провадження у справі та витребувано у відповідача засвідчені належним чином копії усіх документів, які стали підставою для прийняття постанови № 24 від 16 грудня 2020 року про відмову зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району на повторних місцевих виборах 17 січня 2020 року .

23.12.2020 року (о 08 годині 58 хвилини) за вх. ЕП/25400/20 відповідачем подано відзив на позовну заяву, відповідно до якого відповідач вказує, що на момент подачі ОСОБА_1 голові Тузлівської сільської ТВК Гусаченко К.А. заяви про реєстрацію кандидатом в депутати з доданими документами об 16:30 год. 11.12.2020 року, про що зазначено головою комісії в довідці, грошову заставу внесено не було, оскільки квитанцію про оплату сформовано та проведено об 17:35 год. 11.12.2020 року, кошти отримано банком об 17:35 год., після подачі документів на реєстрацію кандидатом в депутати. При цьому, відповідач зазначає, що станом на дату прийняття рішення про відмову в реєстрації та на дату подання відповідного відзиву членам Тузлівської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області не було відомо про існування копії заяви ОСОБА_1 від 11.12.2020 року про реєстрацію кандидата в депутати з написом Голови Тузлівської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області ОСОБА_2 про прийняття зазначеної заяви з документами об 18.30 год. 11 12.2020 року. При цьому, Голова Тузлівської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області Гусаченко К.А. була відсутня 16.12.2020 року на засіданні Тузлівської територіальної виборчої комісії. Відповідач вважає, що відмова ОСОБА_1 в реєстрації його кандидатом в депутати відповідно до Постанови Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області від 16.12.2020 року за № 24 прийнята з додержанням всіх вимог діючого законодавства України.

23.12.2020 року (вх.55012/20) від позивача надійшла заява про розгляд справи в порядку письмового провадження.

В судове засідання призначене на 23.12.2020 року о 10:30 год. сторони не з`явились. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.

Дослідивши матеріали справи, всебічно та повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд зазначає наступне.

ОСОБА_1 11.12.2020 року звернувся до Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області із заявою про реєстрацію його кандидатом в депутати на повторних 1 місцевих виборах 17 січня 2020 року в багатомандатному виборчому окрузі №1 в частині одного вакантного депутатського мандату Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області (а.с.11).

До заяви позивачем подано:

Автобіографія кандидата на 1 арк. та електронному носії;

Документ про внесення грошової застави на 1 арк.;

Одна фотографія кандидата розміром 4*6 см на 1 арк. та електронному носії;

Копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді і паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта 1 громадянина України у вигляді картки кандидата на 1 арк.;

Згідно Довідки про отримання документів від 11.12.2020 року позивачем подано такі документи:

1.Фотографія ОСОБА_1 4*6;

2. Копія паспорту ОСОБА_1 1-2 ст.

3. Дублікат квитанції №0.0.1938193112.1 (копія)

4. Автобіографія ОСОБА_1 від 24.09.2020 року

5. Електронний носій (флешка) з файлами: біографія ОСОБА_1 та фото ОСОБА_1 .

За результатом розгляду поданих ОСОБА_1 документів 16.12.2020 року Тузлівською сільською територіальною виборчою комісією Білгород-Дністровського району Одеської області прийнято Постанову №24 від 16 грудня 2020 року про відмову ОСОБА_1 в реєстрації його кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району по багатомандатному виборчому окрузі №1 в частині одного вакантного депутатського мандату, поданої в порядку самовисування.

У якості підстави прийняття Постанови №24 від 16 грудня 2020 року вказано, що комісія виявила недоліки в поданих документах, а саме: відповідно до відомостей наданої у складі заяви ОСОБА_1 копії дублікату квитанції від 11.12.2020 року за № 0.0.1938193112.1 про внесення грошової застави за кандидата в депутати ОСОБА_3 , квитанцію сформовано та проведено об 17:35 год. 11.12.2020 року, кошти отримано банком об 17:35 год. 11.12.2020 року. Комісія дійшла висновку, що на момент подачі ОСОБА_1 голові Тузлівської сільської ТВК Гусаченко К.А. заяви про реєстрацію кандидатом в депутати з доданими документами об 16:30 год. 11.12.220 року грошову заставу внесено не було, оскільки квитанцію про оплату сформовано та проведено об 17:35 год. 11.12.2020 року, а кошти отримано банком об 17:35 год., після подачі документів на реєстрацію кандидатом в депутати. Також надана автобіографія ОСОБА_1 датована 24 вересня 2020 р., до початку виборчого процесу, що в сою чергу перешкоджає розумінню змісту та актуальності викладеній в ній відомостей .

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частин 1, 2 ст.63 Виборчого кодексу України, рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, можуть бути оскаржені до суду або до виборчої комісії.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності, що стосуються виборчого процесу, до суду, а також розгляд та вирішення справ судом здійснюються в порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України.

Згідно ч.1 ст.64 ВК України, суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Відповідно до п. 1-1 ч.1 ст.64 ВК України, виключно до суду шляхом подання позовної заяви оскаржуються: рішення чи дії окружної виборчої комісії, рішення чи дії територіальної виборчої комісії, крім встановлених цим Кодексом випадків.

Згідно частин 1, 2 ст.193 ВК України, депутатом, сільським, селищним, міським головою може бути обраний громадянин України, який має право голосу відповідно до статті 70 Конституції України.

Депутатом, сільським, селищним, міським головою не може бути обраний громадянин України, який має судимість за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку.

Згідно ч.1 ст.220 ВК України право висування кандидатів у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) реалізується виборцями через місцеві організації партій або шляхом самовисування у порядку, визначеному цим Кодексом.

Згідно ч.11 цієї ж статті громадянин України, який відповідно до статті 193 цього Кодексу має право бути кандидатом на місцевих виборах, може самовисунутися кандидатом у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) шляхом подачі заяви про самовисування до відповідної територіальної виборчої комісії.

До заяви про самовисування додаються документи, передбачені частиною другою статті 223 цього Кодексу.

Особа може бути висунута кандидатом у депутати шляхом самовисування лише в одному виборчому окрузі.

Згідно ч.1 ст.223 ВК України відповідна сільська, селищна, міська виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, висунутих організацією партії у багатомандатних виборчих округах, за умови отримання нею таких документів:

1) заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником організації партії та скріпленої печаткою організації партії, а в разі її відсутності - печаткою організації партії вищого рівня або печаткою партії;

2) рішення конференції, зборів організації партії, зазначеного у частині восьмій статті 220 цього Кодексу, про висування кандидатів у депутати від організації партії та затвердженого переліку кандидатів у депутати відповідної ради, який додається до такого рішення і є його невід`ємною частиною, за формою, встановленою Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, який обов`язково повинен містити відомості, зазначені у частині десятій статті 220 цього Кодексу, підписаних керівником організації партії і скріплених печаткою організації партії, а в разі її відсутності - печаткою організації партії вищого рівня або печаткою партії, та в електронному вигляді;

3) заяв осіб, включених до переліку кандидатів у депутати відповідної ради від організації партії про згоду балотуватися кандидатами у депутати від цієї організації партії (в тому числі у відповідному багатомандатному виборчому окрузі), які повинні також містити згоду на оприлюднення біографічних відомостей та на обробку персональних даних кандидата у депутати, а також зобов`язання в разі обрання скласти інший представницький мандат (у разі відсутності мандата - зазначити про його відсутність);

4) документ про внесення організацією партії або кандидатом грошової застави відповідно до статті 225 цього Кодексу;

5) автобіографій кандидатів у депутати на паперовому носії та в електронному вигляді, що обов`язково повинні містити: прізвище, власне ім`я (всі власні імена) та по батькові (за наявності), всі попередні прізвища, власні імена, по батькові та дати їх зміни (якщо особа протягом останніх п`яти років до дня висування кандидатом у депутати змінювала прізвище та/або власне ім`я (одне з власних імен чи всі власні імена), та/або по батькові), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, посаду (заняття), місце роботи, партійність, адресу місця проживання, наявність чи відсутність представницького мандата, контактний номер телефону, відомості про наявність чи відсутність судимості, дату складання автобіографії та підпис кандидата у депутати (складається у друкованому вигляді);

6) по одній фотографії кандидата у депутати розміром 4 х 6 сантиметрів на паперових носіях та в електронному вигляді;

7) копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки кожного кандидата у депутати.

Згідно ч.2 ст.223 ВК України відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидата в депутати, висунутого шляхом самовисування, за умови особистого пред`явлення ним документа, передбаченого частиною першою статті 8 цього Кодексу, та подання ним документів, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, а також особисто підписаної ним заяви про самовисування кандидатом у депутати із згодою на оприлюднення біографічних відомостей та на обробку персональних даних у зв`язку з участю у виборах до сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч).

Кандидату у депутати, який подав документи про самовисування, територіальна виборча комісія видає довідку із зазначенням дати і часу прийняття документів, переліку прийнятих документів.

Згідно ст.8 ВК України документом, який підтверджує особу та громадянство України виборця, є:

1) паспорт громадянина України (у вигляді паспортної книжечки або картки);

2) тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України);

3) картка (довідка) установи кримінально-виконавчої системи, що повинна містити: прізвище, ім`я, по батькові, число, місяць, рік народження, громадянство, фотографію особи, підпис керівника та печатку установи (для осіб, які перебувають в установах виконання покарань або слідчого ізолятора);

4) паспорт громадянина України для виїзду за кордон;

5) дипломатичний паспорт;

6) службовий паспорт;

7) військовий квиток (для військовослужбовців строкової служби).

Згідно ч.1 ст.228 ВК України сільська, селищна, міська виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, висунутих організацією партії в багатомандатному виборчому окрузі, або кандидата в депутати, висунутого шляхом самовисування, за умови подання до відповідної комісії документів, передбачених статтею 223 цього Кодексу.

Відповідно до ч.2 ст.230 ВК України територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови у разі:

1) відсутності хоча б одного з документів стосовно кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, зазначених у пунктах 5-12 частини першої статті 222, пунктах 3-7 частини першої статті 223, частині першій статті 224 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави кандидата на посаду міського голови)";

1-1) порушення порядку висування окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, встановленого статтями 216-221 цього Кодексу, в тому числі щодо заборони одночасного висування;

2) отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт припинення громадянства України особою, висунутою кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови;

3) отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт виїзду особи, висунутої кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, за межі України для постійного проживання;

4) отримання від суду належним чином засвідченої копії судового рішення, яким особу, висунуту кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, визнано недієздатною;

5) наявності в особи, висунутої кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку;

6) виявлення інших обставин, які позбавляють особу, висунуту кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, права бути обраною депутатом.

З матеріалів справи вбачається, що підставою відмови в реєстрації позивача кандидатом в депутати стало те, що квитанцію про внесення грошової застави за кандидата в депутати оплату сформовано та проведено об 17:35 год. 11.12.2020 року, тобто після подачі документів на реєстрацію кандидатом в депутати. Крім того, надана позивачем автобіографія датована 24 вересня 2020 року, до початку виборчого процесу, що в сою чергу перешкоджає розумінню змісту та актуальності викладеній в ній відомостей.

В свою чергу, суд звертає увагу, що на копії заяви ОСОБА_1 , яка видана під час приймання пакету документів, головою комісії ОСОБА_2 здійснено запис: "Прийняла заяву з усіма додатками 11.12.2020 року час 18.30 Гусаченко К.А. підпис" (а.с.17).

При цьому, у вказаній заяві, позивачем власноруч зазначено кількість сторінок і назви поданих документів, в тому числі документ про внесення грошової застави.

Крім того, в довідці, яка датована 11.12.2020 року 16 год.30 хв., зафіксована наявність документу про внесення грошової застави та зазначений номер квитанції №0.0.1938193112.1 (а.с.17).

Суд вважає, що довідка, яка складена 11.12.2020 року 16 год.30 хв. не може містити відомості про грошову заставу від 11.12.2020 року о 17 год.35 хв.

Таким чином суд вважає, що вказані обставини спростовують твердження Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області, що на час складання Довідки від 11.12.2020 року позивачем не внесено грошову заставу.

Крім того, суд звертає увагу, що Довідка від 11.12.2020 року про отримання документів видана 13.12.2020 року, тобто не в день надходження заяви кандидата в депутати. При цьому, на ній відсутня розписка кандидата в депутати, відсутній реєстраційний (вхідний) номер, що відповідає порядковому номеру запису в журналі реєстрації документів, заяв і скарг.

Відповідно до п.п. 13.4. Порядку "Про Порядок організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів" № 173 документи, звернення реєструються в день їх надходження в журналі реєстрації документів, заяв і скарг у виборчій комісії (додаток 5).

Відповідно до п.п. 13.9. Порядку № 173 реєстраційний (вхідний) номер, що відповідає порядковому номеру запису в журналі реєстрації документів, заяв і скарг, та дата надходження зазначаються у правій нижній частині першого аркуша документа, звернення або на іншому вільному від тексту місці цього аркуша (крім місця, визначеного для підшивки).

Відповідно до п.п. 14.14. Порядку № 173 для забезпечення термінового інформування документи можуть надсилатися адресату факсимільним зв`язком та електронною поштою з подальшим надсиланням їх оригіналів.

Терміновість відправлення документів визначає голова комісії, а в разі його відсутності - заступник голови комісії або секретар комісії.

У разі потреби прискорення доставки кореспонденції адресату з дозволу голови комісії (в разі його відсутності - заступника голови комісії або секретаря комісії) допускається видача документів відповідним уповноваженим особам адресата під розписку.

За таких обставин, суд вважає, що Довідка від 11.12.2020 року про отримання документів складена з порушенням п.2 ч. 2 ст. 223 ВК України та п.п. 13.4, 13.9, 14.14. Порядку № 173.

В свою чергу, суд не приймає до уваги доводи відповідача про те, що на час прийняття спірного рішення останньому не було відомо про існування копії заяви ОСОБА_1 від 11.12.2020 року про реєстрацію кандидата в депутати з написом Голови Тузлівської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області ОСОБА_2 про прийняття зазначеної заяви з документами об 18.30 год. 11 12.2020 року, оскільки при прийнятті постанови № 24 від 16 грудня 2020 року відповідач повинен був дослідити всі обставини. При цьому, наявність в довідці, складеної 11.12.2020 року о 16 год.30 хв. (а.с. 17) відомостей про грошову заставу від 11.12.2020 року о 17 год.35 хв. свідчить про помилковість висновків відповідача щодо відсутності внесення грошової застави ОСОБА_1 під час подання документів для реєстрації кандидатом в депутати.

Крім того, суд зазначає, що така підстава як автобіографія датована до початку виборчого процесу для відмови в реєстрації кандидатом в депутати не передбачена статтею 230 ВК України.

При цьому, в автобіографії наявні усі необхідні дані, що за законом (п. 5 ч. 1 ст: 223 ВК України) повинні бути вказані. Інформація в автобіографії є зрозумілою, читабельною та тотожною тій інформації яка викладена в автобіографії на електронному носії, автобіографія подана разом із заявою від 11.12.2020 року, містить дату та підпис особи, яка подала заяву про самовисування (а.с. 20).

Таким чином, суд дійшов висновку, що оскаржувана постанова Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району № 24 від 16 грудня 2020 року прийнята з порушенням приписів ч. 3 ст. 223 ВК України внаслідок надмірного формалізму з боку відповідача, що призвело до порушення конституційного права позивача бути обраним до органів місцевого самоврядування, гарантованого ч. 1 ст. 38 Конституції України.

За таких обставин, суд вважає, що вимоги позивача щодо визнання протиправною та скасування постанови Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району № 24 від 16 грудня 2020 року про відмову зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району на повторних місцевих виборах 17 січня 2020 року в багатомандатному виборчому окрузі №1 в частині одного вакантного депутатського мандату Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

З огляду на встановлений факт порушення протиправною Постановою № 24 від 16 грудня 2020 року законних прав позивача як учасника виборчого процесу та з метою ефективного захисту порушених прав суд вважає за необхідне зобов`язати Тузлівську сільську територіальну виборчу комісію Білгород-Дністровського району зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району на повторних місцевих виборах 17 січня 2020 року в багатомандатному виборчому окрузі №1 в частині одного вакантного депутатського мандату Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області

Згідно ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

За правилами ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Статтею 242 КАС України визначено, що рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Суд вважає необхідним у відповідності до вимог ст.139 КАС України стягнути з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань на користь позивача судовий збір в розмірі 1682 грн.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 6, 8, 9, 12, 14, 44, 139, 242-246, 273 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) до Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області (код ЄДРПОУ 43782943; адреса: вул. Завгороднього, 29, с. Тузли, Татарбунарський район, Одеська область, 68160) про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати постанову Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району № 24 від 16 грудня 2020 року про відмову зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району на повторних місцевих виборах 17 січня 2020 року в багатомандатному виборчому окрузі №1 в частині одного вакантного депутатського мандату Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області.

Зобов`язати Тузлівську сільську територіальну виборчу комісію Білгород-Дністровського району зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом в депутати Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району на повторних місцевих виборах 17 січня 2020 року в багатомандатному виборчому окрузі №1 в частині одного вакантного депутатського мандату Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Тузлівської сільської територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області (код ЄДРПОУ 43782943; адреса: вул. Завгороднього, 29, с. Тузли, Татарбунарський район, Одеська область, 68160) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) судові витрати по сплаті судового збору у сумі 1682 (тисяча шістсот вісімдесят дві) грн.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, визначені ст. 272 Кодексу адміністративного судочинства України.

Порядок та строки подання апеляційної скарги на рішення суду передбачено ст. 278 КАС України.

Суддя Токмілова Л.М.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.12.2020
Оприлюднено28.12.2020
Номер документу93786320
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/14669/20

Рішення від 23.12.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л.М.

Ухвала від 22.12.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні