Рішення
від 24.12.2020 по справі 420/3891/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/3891/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 грудня 2020 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд під головуванням судді Андрухіва В.В., розглянувши за правилами загального позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Приватного підприємства «ІМАКС-ВВ» до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство «ІМАКС-ВВ» звернулося до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до Державної податкової служби України, в якому просить: визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.02.2020 року №8086, яким Приватне підприємство «ІМАКС-ВВ» визначене таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку та включене до Переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, та зобов`язати Державну податкову службу України вилучити Приватне підприємство «ІМАКС-ВВ» з Переліку ризикових платників податків.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яка є структурним підрозділом відповідача без статусу юридичної особи, від 04 лютого 2020 року № 8086 (далі - Рішення), і Підприємство внесено до Переліку ризикових платників податків відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість що підтверджується копією рішення.

На адвокатський запит від 11 лютого 2020 р. було отримано відповідь Державної Податкової Служби в Одеській області від 19 лютого 2020 р., відповідно до якого надати вичерпну та повну відповідь про наявність підстав про ризиковість саме ПП ІМАКС-ВВ , та надати для дослідження Протокол засідання Комісії, як і матеріали, що використовувались Комісією при розгляді питань про внесення ПП ІМАКС - ВВ до переліку ризикових, відповідач відмовився, обґрунтовуючи це тим, що такі документи містять інформацію з обмеженим доступом, яка може зашкодити інтересам третіх осіб у разі її розголошення.

Вказане рішення Комісії позивач вважає протиправним, оскільки воно не містить розшифровки, яка саме податкова інформація була підставою для того, щоб вважати, що податкові накладні відповідають пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку.

Оскільки відповідачем не вказано, якому саме критерію ризиковості платника податку відповідач позивач, не зазначено документів, яких позивачем не було надано контролюючому органу на підтвердження реальності господарських операцій, позивач вважав, що прийняті відповідачем рішення про відмову в реєстрації податкових накладних позивача не відповідають вимогам закону та підлягають скасуванню.

Ухвалою від 12.05.2020 року відкрито загальне позовне провадження у справі. Призначено підготовче засідання на 04 червня 2020 року о 12:00 год.

Протокольною ухвалою від 04.06.2020 року продовжено строк підготовчого провадження у справі на 30 днів.

Ухвалою від 18.08.2020 року закрито підготовче провадження, справу призначено до розгляду по суті на 15.09.2020 року о 14.00 год.

Судове засідання, призначене на 15.09.2020 року на 14.00 год., у зв`язку з проведенням дезінфекції та протиепідемічних заходів у приміщенні суду розгляд справи перенесено на 02.10.2020 року на 12 год. 30 хв.

Ухвалою суду від 02.10.2020 року, постановленою без видалення до нарадчої кімнати, яка занесена до протоколу судового засідання, до участі у справі як співвідповідача залучено ГУ ДПС в Одеській області, розгляд справи розпочато спочатку, призначено підготовче засідання на 28.10.2020 року о 12.00 год.

06.10.2020 року від представника ГУ ДПС в Одеській області електронною поштою надійшло клопотання про залучення вказаної особи як співвідповідача, проте дане питання вже було вирішене судом у судовому засіданні 02.10.2020 року.

У зв`язку з ненадходженням до суду відзиву на позов від ГУ ДПС в Одеській області підготовче засідання, призначене на 28.10.2020 року о 12.00 год., відкладено на 18.11.2020 року на 10 год. 30 хв.

Ухвалою від 18.11.2020 року закрито підготовче провадження і призначено справу до судового розгляду по суті на 01.12.2020 року о 12 год. 00 хв.

У судове засідання, призначене на 01.12.2020 року на 12 год. 00 хв., сторони не з`явилися, про дату, час і місце розгляду справи були повідомлені належним чином.

30.11.2020 року через канцелярію суду від представника позивача надійшла заява про розгляд справи без участі позивача.

Відповідачі про причини неявки суд не повідомили.

Частиною 9 статті 205 КАС України передбачено, що, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

З урахуванням вищенаведеного, суд дійшов до висновку про можливість продовження розгляду справи за відсутності осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, у порядку письмового провадження без фіксування судового засідання технічними засобами, що передбачено ч.4 ст.229 КАС України.

12.11.2020 року представники ГУ ДПС в Одеській області та ДПС України подали до суду відзив на позов, відповідно до якого відповідачі вважають позов необґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню. У відзиві на позовну заяву відповідачі зазначили, що з 01.02.2020 діє новий Порядок зупинення реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування, передбачений Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (далі - Постанова № 1165).

Відповідно до п.2 Постанови №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/ розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результантами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

За результатами проведеного моніторингу реєстрації ПП ІМАКС-ВВ податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та даних інших інформаційно-аналітичних систем встановлені операції з ймовірними ознаками ризиковості.

Так, встановлено факт проведення ТОВ ІМАКС-ВВ операцій з придбання товару у ризикових суб`єктів господарювання.

ТОВ ІМАКС-ВВ в період з 02.05.2019 по 30.05.2019 придбано товар (номенклатура: Ящик і пожежний для піску (м.Київ); Щит пожежний закритий; Шланг до вогнегасника ВП (м.Київ); Ущільноваюче кільце; Ствол пожежний ручний РС-70 алюміній; Сокира пожежна (м.Київ); Сфиона трубка д.8; Рукав пожежний С/-77 мм Т (з ГР-80 по 2 шт); Раструб до вогнегасника ВВК-3,5 (м. Київ); Порошок вогнегасний; Пломба; Піддон під вогнегасник ВВК-3,5 (м. Київ); Насадка до вогнегасника ВП- 1*2; Налипка-інструкція; Наждічний папір 115/100 №60; Мотузка рятувальна ВПС-30; Мембрана; Лопата І штикова; Лом (м. Київ); Кроншейн до вогнегасника ВП-5 транспортниц (м. Київ); Кошма пожежна І двошарова (м.Чернігів); Килимок гумовий діелектичний 50*50/20 Кв/ (м. Київ); Знак пожежної безпеки; І Запорно пусковий пристрій ВВК; Діелектричні рукавички (м. Київ); Діелектричні калоші (м. Київ); І Двері металеві протипожежні ДМП ЕІ-60 1000*2100 R; Гідрант ПГ Н=1,25 м стальний; Гайка перехідна І 70*80; Вогнегасник порошковий ВП-9; Відро пожежне конусне (м. Київ); Виготовлення та монтаї І дверей металевих протипожежних ДМП ЕІ-60 2460*860 R, Багор розбірний) у суб`єкта господарювання з ознаками ризиковості - ТОВ ЕКОТОРГПЛЮС (код ЄДРПОУ 42434338, з 03.01.2020 перейшов на облік до ГУ ДПС у Львівській області з Південного управління ГУ ДПС в Одеській області.

ТОВ ЕКОТОРГПЛЮС в свою чергу здійснює придбання товару у ризикових суб`єктів господарювання: ТОВ НОЛОС (код ЄДРПОУ 42624695, з 06.062020 перейшов на облік до ГУ ДПС у Дніпропетровській області з Південного управління ГУ ДПС в Одеській області) внесено до І переліку ризикових 25.03.2020; ТОВ ГРИГО (код ЄДРПОУ 42624784, з 17.10.2020 перейшов на облік до ГУ ДПС у Тернопільській області з Південного управління ГУ ДПС в Одеській області) внесено до переліку ризикових 26.03.2020; ТОВ АФІРМЛТД (код ЄДРПОУ 42244960, ДПІ 2659), внесено до переліку ризикових 05.02.2020; ТОВ ПРОДЖЕН (код ЄДРПОУ 41727744, ДПІ 2657), внесено до переліку ризикових с 05.02.2020; ТОВ ВІКЛІНГ (код ЄДРПОУ 41576143, ДПІ 2657), внесено до переліку ризикових - 05.02.2020.

ПП ІМАКС-ВВ придбаний товар реалізовано ТОВ ЮГТРАНС-ТЕРМІНАЛ (код ЄДРПОУ35304198, ДПІ 1551).

Згідно даних ITC Податковий блок , відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів від 21.02.2018 №117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , враховуючи Критерії ризиковості платника податку, зареєстровані в ДФС 05.11.2018, 04.07.2019 ПП ІМАКС-ВВ внесено до Переліку ризикових платників податків.

На виконання Постанови №1165 рішенням Комісії ГУ ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.02.2020 №8086 ПП ІМАКС-ВВ внесено до Переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, визначених Постановою №1165.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Згідно п. 8 Додатку № 1 Постанови № 1165 яким закріплені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній / розрахунку коригування.

Відповідно до абзацу 10 п.6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою № 1165, документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, - акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Відповідно до абзаців 11-13 п.6 Постанови №1165, інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

Відповідно до абзацу 9 п.6 Постанови № 1165, інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

На теперішній час відсутній факт надходження документів від ПП ІМАКС-ВВ у відповідності до вимог абзацу 9 п.6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою № 1165.

Також відповідачі зауважили, що включення платника податків до Переліку ризикових платників та виключення з цього Переліку є компетенцією Головного управління ДПС в Одеській області, а не ДПС України.

Дослідивши в письмовому провадженні наявні в матеріалах справи докази, суд встановив наступні обставини.

Судом встановлено, що Приватне підприємство ІМАКС-ВВ зареєстроване 04.12.2018 року за № 1 543 102 0000 004249, основним видом економічної діяльності позивача є ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення (КВЕД 33.12), що підтверджується Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 31.10.2019 року (а.с.7).

Згідно Витягу № 1815214500110 з реєстру платників податку на додану вартість позивач з 01.01.2019 року зареєстрований платником ПДВ. Витяг виданий Чорноморською ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області (Овідіопольське відділення) (а.с.12).

04.02.2020 року Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яка створена при ГУ ДПС в Одеській області, прийнято рішення № 8086 про відповідність платника податку ПП ІМАКС-ВВ критеріям ризиковості платника податку. Згідно вказаного рішення позивач відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку (а.с.14).

Частиною 2 ст.19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою КМ України від 11.12.2019 року № 1165 затверджено, зокрема, Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі за текстом - Порядок № 1165)

Відповідно до п.1 Порядку № 1165 цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Відповідно до пункту 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» , «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

Згідно абз. 2 пункту 25 Порядку № 1165 Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Критерії ризиковості платника податку наведені у Додатку 1 до Порядку № 1165.

Вказаний Додаток містить вісім Критеріїв ризиковості платника податків.

Пункт 8 Критеріїв ризиковості платника податків передбачає, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Додаток 4 до Порядку № 1165 містить форму рішення Комісії про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Зазначеним Додатком передбачено, що у разі відповідності пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку розшифровується, яка саме податкова інформація.

Однак, як вбачається з оскаржуваного рішення Комісії від 04.02.2020 року № 8086, у ньому відсутнє розшифрування, яка саме податкова інформація стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення позивачем господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Таким чином, дане рішення не відповідає вимогам Порядку № 1165.

Суд зауважує, що в залежності від змісту цієї податкової інформації позивач міг би визначити, які з перелічених у абзацах 10-16 пункту 6 Порядку № 1165 документи йому необхідно надати для розгляду Комісією питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Однак, через невідповідність рішення Комісії вимогам законодавства позивач позбавлений такої можливості.

Наведення відповідачем певної податкової інформації у відзиві на позов не усуває дефекту самого рішення Комісії, яке не відповідає вимогам законодавства.

За викладених обставин, суд дійшов висновку про обгрунтованість вимог позивача щодо визнання оскаржуваного рішення Комісії протиправним та його скасування.

Щодо вимоги позивача про виключення його з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку суд зазначає, що наведеним вище пунктом 6 Порядку № 1165 передбачено, що у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Таким чином, можливість виключення Комісією платника податків з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, передбачена самим Порядком № 1165.

За таких обставин, вимога позивача про зобов`язання відповідача виключити Приватне підприємство «ІМАКС-ВВ» з Переліку ризикових платників податків також є обгрунтованою та підлягає задоволенню.

При цьому суд враховує, що саме до повноважень Комісії регіонального рівня належить прийняття рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та про виключення платника податку з відповідного Переліку.

З огляду на вищевикладене, суд дійшов висновку, що задоволенню підлягають позовні вимоги «ІМАКС-ВВ» до ГУ ДПС в Одеській області, при якому утворена відповідна комісія регіонального рівня, а у задоволенні позову до ДПС України слід відмовити, оскільки остання не порушувала права позивача та не повинна їх відновлювати.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, згідно ч.1 ст.139 КАС України, суд присуджує позивачу всі здійснені ним документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань відповідача - ГУ ДПС в Одеській області.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 5-6, 9, 72, 77, 90, ч.1 ст.139, ч.9 ст.205, ч.4 ст.229, ст.ст. 241-246, п.15.5 ч.1 розділу VII КАС України, суд,

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Приватного підприємства «ІМАКС-ВВ» (адреса: вул. Одеська, 16, смт. Овідіополь, Одеська область, 67801, код ЄДРПОУ 42665862) до Головного управління ДПС в Одеській області (адреса: вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 43142370) - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області від 04.02.2020 року №8086, яким Приватне підприємство «ІМАКС-ВВ» визначене таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку та включене до Переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Зобов`язати комісію з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області виключити Приватне підприємство «ІМАКС-ВВ» з Переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У задоволенні позову Приватного підприємства «ІМАКС-ВВ» (адреса: вул. Одеська, 16, смт. Овідіополь, Одеська область, 67801, код ЄДРПОУ 42665862) до Державної податкової служби України (адреса: Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) - відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області (адреса: вул.Семінарська, 5, м.Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 43142370) на користь Приватного підприємства «ІМАКС-ВВ» (адреса: вул. Одеська, 16, смт. Овідіополь, Одеська область, 67801, код ЄДРПОУ 42665862) судові витрати в сумі 2102 грн. (дві тисячі сто дві гривні).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення до П`ятого апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд з одночасною подачею копії апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя В.В. Андрухів

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.12.2020
Оприлюднено28.12.2020
Номер документу93828822
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/3891/20

Ухвала від 22.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 16.06.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Постанова від 16.06.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 01.06.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 24.05.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 23.03.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 09.03.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 10.02.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Рішення від 24.12.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Андрухів В.В.

Ухвала від 18.11.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Андрухів В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні