Постанова
від 21.08.2020 по справі 761/15455/20
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/15455/20

Провадження № 3/761/4487/2020

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 серпня 2020 року Суддя Шевченківського районного суду м. Києва Левицька Т.В., розглянувши справу про адміністративне правопорушення стосовно

ОСОБА_1 , керівника політичної партії Всеукраїнське аграрне об`єднання Заступ , проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 ,

за ч. 1 ст. 188-46 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

в с т а н о в и в:

Як вбачається з протоколу №50-30/75 про адміністративне правопорушення від 26 травня 2020 року, складеного уповноваженою особою Національного агентства з питань запобігання корупції - заступник керівника департаменту - керівник відділу моніторингу та перевірок ризикових операцій Департаменту запобігання політичній корупції Гречаніченко О., про вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого частиною першою статті 188 46 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме ненадання у встановлені Законом України Про запобігання корупції строки інформації на запит Національного агентства з питань запобігання корупції .

На підставі пункту 1 частини першої, частини четвертої статті 12 Закону, частини другої статті 18 Закону України Про політичні партії в Україні з метою здійснення державного контролю за діяльністю політичних партій Національне агентство направило запит керівнику політичної партії Всеукраїнське аграрне об`єднання Заступ (ідентифікаційний код 37615448) талі - Партія) ОСОБА_1 від 19.03.2020 № 50-22/10363/20 _одо надання інформації стосовно відображення на титульній сторінці Звіту Партії за IV квартал 2019 року інформації про фактичне місцезнаходження Партії адресою: 04111, м. Київ, Шевченківський район, вул. Черняховська, 29, а також зазначення на титульній сторінці Звіту Київської міської організації Партії ( ідентифікаційний код 37729913) інформації про наявність поточного рахунку № НОМЕР_1 , відкритого у ПАТ Банк КОНТРАКТ МФО 322465 та не додання до Звіту Київської міської організації Партії довідок установи банку про :тан зазначеного рахунку та руху коштів за звітний період.

Зазначеним листом ОСОБА_1 , як керівника Партії, попереджено про відповідальність, передбачену статтею 188 46 КУпАП, у випадку ненадання інформації, а також порушення встановлених законодавством строків її надання, надання завідомо недостовірної інформації або не у повному обсязі.

Відповідно до рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення лист Національного агентства від 19.03.2020 № 50-22/10363/20 вручено за довіреністю 25.03.2020

Водночас, інформацію, запитувану в листі від 19.03.2020 № 50-22/10363/20 надано ОСОБА_1 26.05.2020 року.

Таким чином, як зазначено у протоколі, ОСОБА_1 як керівник Партії, порушила встановлений законом обов`язок надання запитуваної Національним агентством інформації упродовж десяти робочих днів з дня одержання запиту, а саме частину четверту статті 12 Закону, за що передбачена відповідальність за частиною першою статті 188 46 КУпАП.

До суду ОСОБА_1 , повідомлена належним чином, не з`явилась. Відповідно до ст. 268 КУпАП справу розглянуто за її відсутності.

Вивчивши матеріали протоколу № 50-30/75 про адміністративне правопорушення від 26 травня 2020 року, дослідивши наявні у матеріалах справи докази, суд приходить до висновку про відсутність в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч 1 ст. 188-46 КУпАП, а саме: ненадання у встановлені Законом України Про запобігання корупції строки інформації на запит НАЗК.

Статтею 245 КУпАП передбачено, що завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Відповідно до вимог ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган /посадова особа/ встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Статтею 252 КУпАП визначено, що орган /посадова особа/ оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Відповідно до ст. 280 КУпАП орган /посадова особа/ при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Як вбачається з письмових пояснень, наданих ОСОБА_1 , нею було надано інформацію на запит НАЗК відповідно до листа від 19.03.2020 року, яке їй було вручено 25.03.2020 року. Відповідь нею було надано 26.05.2020 року. Проте вона звертає увагу на те, що нею не було можливості своєчасно надати відповідь на запит у зв`язку з введенням карантину і знаходженням її в зоні ризику, оскільки вона є особою, що досягла 60-річного віку. Вона виконувала обмеження та обов`язки, пов`язані з обов`язковою самоізоляцією і була вимушена утримуватись від контактів з іншими особами, у зв`язку з чим вважає, що в її діях відсутній склад адміністративного правопорушення, передбачений ч. 1 ст. 188-46 КУпАП.

Враховуючи вищевикладене, оцінивши всі наявні в матеріалах справи докази, всебічно, повно і об`єктивно дослідивши всі обставини справи в їх сукупності, суд встановив відсутність в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.188-46 КУпАП.

За таких обставин, суд приходить до висновку про наявність підстав для закриття провадження стосовно ОСОБА_1 на підставі п. 1 ст. 247 КУпАП у зв`язку з відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.188-46 КУпАП.

Керуючись ст.ст. 245, 246, 247, 251, 252, 268, 269, 278, 279, 280, 284, 294 КУпАП, суддя ?

п о с т а н о в и в:

Закрити справу відносно ОСОБА_1 у зв`язку з відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.188-46 КУпАП.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги чи протесту прокурора.

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником, а також прокурором у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 7 та частиною першою статті 287 КУпАП.

Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суд через Шевченківський районний суд м. Києва.

Копія постанови протягом трьох днів вручається або висилається особі, щодо якої її винесено.

Суддя Т.В.Левицька

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення21.08.2020
Оприлюднено28.12.2020
Номер документу93833884
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —761/15455/20

Постанова від 21.08.2020

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Левицька Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні