Справа № 755/5045/20
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"23" червня 2020 р. Дніпровського районного суду м. Києва Дзюба О.А, розглянувши справу про адміністративне правопорушення, яка надійшла з Головного управління Державної податкової служби у м. Києві Державної Податкової Служби України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який працює директором ТОВ Ательє Кераміки (код 38105080) який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП,
встановила:
як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення №183 від 19 березня 2020 року, складеного заступником начальника відділу перевірок у сфері легкої промисловості управління перевірок у сфері матеріального виробництва Головного управління ДПС у м. Києві, що при проведенні перевірки ТОВ Ательє Кераміки (код 38105080), яке розташоване за адресою: м. Київ, вул. Панельна, 1, встановлено факт ведення податкового обліку з порушенням встановленого порядку, що призвело до:
- заниження податку на прибуток на загальну суму 279 172 грн., в тому числі по періодах: за 1 квартал 2017 року на суму 65 485 грн., за 1 півріччя 2017 року на загальну суму 130 970 грн., за 3 квартали 2017 року на суму 196 455 грн за рік 2017 року на суму 240 112 грн., за рік 2018 року на суму 39 060 грн., порушено п. 44.1, п. 44.2 ст. 44, п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134, п. 138.2 ст. 138, пп. 138.3.1 п. 138.3 ст. 138 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-УІ із змінами та доповненнями та доповненнями, ст. 4, п. 2, п. 5 ст. 9 Законом України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Ір від 16.07.1999 №996-ХІУ із змінами та доповненнями, п. 5 та п. 7 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 Дохід , затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 № 290, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 14.12.1999 за №860/4153, п.23, п. 29 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 Основні засоби , затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 27.04.2000 №92;
- заниження податку на додану вартість на загальну суму 26 023 грн. в тому числі по періодах: за березень 2018 в сумі 26 023 грн ., порушено п.57.1 ст. 57, п. 200.2 ст. 200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-У1 із змінами і доповненнями, п. 5 розділ II "Податковий кредит" , п.1, п. 5 розділу III "Розрахунки за звітний період" Наказу від 28.01.2016 № 21 Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 375; не своєчасно сплачено податкові зобов`язання з податку на додану вартість за червень 2017 року у сумі 28332,1 грн., порушено п.57.1 ст. 57 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-УІ із змінами і доповненнями;
- зареєстровано з порушенням граничних термінів реєстрації податкових накладних в ЄРПН податкові накладні/розрахуноки коригування на суму ПДВ - 1149,9 грн., порушено п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-УІ із змінами і доповненнями.
В судове засідання особа, щодо якої складено протокол про адміністративне правопорушення, не з`явився.
Вивчивши матеріали адміністративної справи, дослідивши наявні у справі докази в їх сукупності суддя дійшов такого висновку.
Згідно з вимогами ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Протокол про адміністративне правопорушення щодо ОСОБА_1 складений за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.
Відповідно до ч. 1 ст. 163-1 КУпАП передбачена відповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.
Разом з тим, відповідно до положень ст. 251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису та інше, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Встановлені правила допустимості і відповідності доказів є гарантом їх достовірності та істинності.
Згідно ст. 252 КУпАП докази повинні оцінюватися за внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності.
Як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення №183 від 19 березня 2020 року, він був складений в присутності ОСОБА_1 , що підтверджується підписом особи, щодо якої складено протокол про адміністративне правопорушення. Виходячи з наведеного, вбачається, що особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, був ознайомлений з протоколом, мав можливість надати заперечення та оскаржити рішення і дії осіб контролюючих органів.
Враховуючи вище викладене суддя вважає, що винуватість ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП доведена поза розумним сумнівом.
Відповідно до ч.2 ст.38 КУпАП, якщо справи про адміністративне правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду, стягнення може бути накладено не пізніше як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні не пізніше як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частині третій цієї статті.
Оскільки, з моменту вчинення ОСОБА_2 правопорушення до дня розгляду справи суддею минуло більше трьох місяців, суд приходить до висновку про закриття провадження, на підставі п.7 ст.247 КУпАП.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 62 Конституції України, ст. 56 ПК України, ст. 163-1, 251, 283-285 КУпАП, суддя
постановила:
Визнати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 163-1 КУпАП.
Провадження по справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП - закрити у зв`язку із закінченням на день розгляду справи строків накладення адміністративного стягнення.
Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня її винесення до Київського апеляційного суду через Дніпровський районний суд м. Києва.
Суддя О.А.Дзюба
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 23.06.2020 |
Оприлюднено | 29.12.2020 |
Номер документу | 93842428 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Дніпровський районний суд міста Києва
Дзюба О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні