Ухвала
від 23.12.2020 по справі 140/15259/20
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про закриття провадження у справі

23 грудня 2020 рокуЛуцькСправа № 140/15259/20

Волинський окружний адміністративний суд у складі судді Валюха В.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін заяву Селянського фермерського господарства Сім`ї Янчинських про закриття провадження в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Волинській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Селянське фермерське господарство Сім`ї Янчинських про визнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання вчинити дії, стягнення моральної шкоди,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Волинській області (далі - ГУ Держгеокадастру у Волинській області) про визнання протиправним та скасування наказу від 06.10.2020 за № З-6724/15-20-СГ про відмову у затвердженні документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, площею 2,0000 га за рахунок земель державної власності сільськогосподарського призначення, що розташована на території Старозагорівської сільської ради Локачинського району Волинської області (землі запасу сільськогосподарського призначення), кадастровий номер земельної ділянки 0722485200:04:000:1157, та зобов`язання затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність шляхом безоплатної передачі для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель, що перебувають у державній власності Старозагорівської сільської ради Локачинського району Волинської області (землі запасу сільськогосподарського призначення), кадастровий номер земельної ділянки 0722485200:04:000:1157, площею - 2,0000 га, стягнення моральної шкоди в розмірі однієї мінімальної заробітної плати.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 23.10.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у даній справі, судовий розгляд справи ухвалено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (т. 1, а. с. 183).

28.10.2020 до суду від Селянського фермерського господарства Сім`ї Янчинських (далі - СФГ Сім`ї Янчинських ) надійшли заява про вступ у справу в статусі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача, та про закриття провадження у справі (т. 1, а. с. 185-192).

Ухвалою суду від 11.11.2020 запропоновано позивачу ОСОБА_1 та відповідачу Головному управлінню Держгеокадастру у Волинській області подати (надіслати) до суду у десятиденний строк з дня отримання цієї ухвали додаткові письмові пояснення щодо окремого питання, яке виникло при розгляді, а саме щодо правової позиції відносно поданих СФГ Сім`ї Янчинських заяв про вступ у справу як третьої особи та про закриття провадження у справі (т. 1, а. с. 229).

27.11.2020 суд постановив ухвалу про залучення третьої особи до участі у справі, якою заяву СФГ Сім`ї Янчинських про вступ у справу в статусі третьої особи задовольнив, залучив до участі у справі за позовом ОСОБА_1 до ГУ Держгеокадастру у Волинській області про визнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання вчинити дії, стягнення моральної шкоди як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача СФГ Сім`ї Янчинських (45500, Волинська область, смт. Локачі, вул. Колгоспна, 10, ідентифікаційний код 20128959) (т. 2, а. с. 33-34).

Заява СФГ Сім`ї Янчинських про закриття провадження у справі мотивована тим, що спір у цій справі є не публічно-правовим, а цивільно-правовим, оскільки спірна земельна ділянка, щодо якої позивач просить затвердити проект землеустрою, входить до складу земель загальною площею 50,04 га, які перебувають у користуванні СФГ Сім`ї Янчинських на підставі державного акта на право постійного користування землею серії ВЛ № 20 від 30.05.1994. Право користування земельною ділянкою у встановленому порядку не припинено, ця ділянка обробляється СФГ Сім`ї Янчинських , за що останнє сплачує земельний податок. Враховуючи те, що заявлені у позові вимоги спрямовані на захист прав у сфері земельних правовідносин та набуття прав на земельну ділянку позивачем впливає на майнові права третьої особи, тому існує спір про право, а отже справа не підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства (т. 1, а. с. 189-192).

23.11.2020 представник позивача - адвокат Муха В.І. подав заперечення на заяву про закриття провадження у справі, у яких просить у задоволенні заяви відмовити. При цьому, вказує, що земельна ділянка з кадастровим номером 0722485200:04:000:1157 входить до земель загальною площею 50,04 га, щодо яких ОСОБА_2 видано державний акт про право постійного користування землею серії ВЛ №20 від 30.05.1994, а доказів оформлення за СФГ Сім`ї Янчинських права постійного користування спірною земельною ділянкою матеріали справи не містять. Ця земельна ділянка не могла бути використана ОСОБА_2 для реєстрації 02.11.1992 СФГ Сім`ї Янчинських , а тому останнє не набуло прав та обов`язків землекористувача земельної ділянки, наданої засновнику у користування. Крім того, розпорядженням Локачинської районної державної адміністрації від 20.08.2008 № 214 за зверненням ОСОБА_2 припинено право користування СФГ Сім`ї Янчинських частиною земельної ділянки площею 23,7 га пасовищ, яку передано до земель запасу Старозагорівської сільської ради. Вважає, що позивач, який отримав від відповідача дозвіл на розробку проектної документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки з кадастровим номером 0722485200:04:000:1157, прав СФГ Сім`ї Янчинських не порушував та у позові заявляє вимоги про визнання протиправним рішення суб`єкта владних повноважень, яке перешкоджає йому в оформленні документів на земельну ділянку, тому приватний інтерес позивача на час звернення до суду з цим адміністративним позовом відсутній (т. 2, а. с. 14-18).

26.11.2020 до суду надійшли заперечення відповідача на заяву про закриття провадження у справі (вих. № 9-3-0.6-7901/2-20 від 25.11.2020), у яких відповідач також просить відмовити у задоволенні заяви про закриття провадження у справі, оскільки предметом спору є рішення суб`єкта владних повноважень, а у СФГ Сім`ї Янчинських відсутні документи, які підтверджують державну реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою (т. 2, а. с. 29-31).

Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, викладені у запереченнях позивача та відповідача на заяву про закриття провадження у справі, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для задоволення заяви СФГ Сім`ї Янчинських про закриття провадження у справі, з огляду на таке.

Судом встановлено, що наказом ГУ Держгеокадастру у Волинській області від 17.04.2020 № З-3896/15-20-СГ надано ОСОБА_1 дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 2,00 га, розташованої за межами населених пунктів Старозагорівської сільської ради Локачинського району (т. 1, а. с. 10).

ФОП ОСОБА_3 , за замовленням ОСОБА_1 та інших осіб, на підставі наказів ГУ Держгеокадастру у Волинській області (в т. ч. наказу від 17.04.2020 № З-3896/15-20-СГ), розробив проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів на території Старозагорівської сільської ради Локачинського району Волинської області (т. 1, а. с. 35-180).

02.09.2020 позивач звернувся до відповідача із заявою про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, площею 2,0000 га, кадастровий номер земельної ділянки 0722485200:04:000:1157 (т. 1, а. с. 21).

Наказом ГУ Держгеокадастру у Волинській області від 06.10.2020 № З-6724/15-20-СГ Про відмову у затвердженні документації із землеустрою відмовлено ОСОБА_1 у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, розташованої за межами населених пунктів Старозагорівської сільської ради Локачинського району Волинської області, кадастровий номер земельної ділянки 0722485200:04:000:1157, із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства з таких підстав: кадастровий план земельної ділянки не відповідає вимогам статті 34 Закону України Про Державний земельний кадастр (т. 1, а. с. 26).

З матеріалів справи також вбачається, що 26.05.2020 СФГ Сім`ї Янчинських звернулося до ГУ Держгеокадастру у Волинській області із клопотанням (вх. № Р-4654/0/94-20) про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок державної власності сільськогосподарського призначення в натурі (на місцевості) площею 50,04 га, розташованих за межами населених пунктів Старозагорівської сільської ради Локачинського району, та листом від 24.06.2020 № Р-4654/0-50/0/95-20 ГУ Держгеокадастру у Волинській області повідомлено заявника, що для наповнення Державного земельного кадастру земельну ділянку орієнтовною площею 50,04 га під час проведення робіт з інвентаризації було сформовано в земельні ділянки з кадастровими номерами, які внесені до Державного земельного кадастру на підставі розробленої у 2013 році технічної документації з інвентаризації земель; на вказані земельні ділянки надані дозволи на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства (т. 2, а. с. 55-56).

19.08.2020 СФГ Сім`ї Янчинських подало до ГУ Держгеокадастру у Волинській області заяву щодо усунення перешкод в користуванні землею, у якій просило відмовити у наданні земельних ділянок у власність громадянам, у т. ч. ОСОБА_1 , зокрема, з тих підстав, що земельна ділянка перебуває у фактичному користуванні господарства (т. 2, а. с. 59-60).

В подальшому, 21.10.2020 за вх. № Ч-9564/0/94-20 СФГ Сім`ї Янчинських звернулося до ГУ Держгеокадастру у Волинській області із клопотанням про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою шляхом об`єднання земельних ділянок загальною площею 50,04 га за кадастровими номерами, серед яких і земельна ділянка з кадастровим номером 0722485200:04:000:1157 (т. 2, а. с. 65-66), та листом від 07.12.2020 № Ч-9564/0-978/0/95-20 ГУ Держгеокадастру у Волинській області повідомило про відмову у наданні дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок, оскільки на земельні ділянки ряду громадян були надані дозволи на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства та від них надійшли клопотання про затвердження розроблених проектів землеустрою (т. 1, а. с. 67-69).

Відповідно до пунктів 1, 2 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) адміністративна справа - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір; публічно-правовий спір - спір, у якому хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв`язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій; або хоча б одна сторона надає адміністративні послуги на підставі законодавства, яке уповноважує або зобов`язує надавати такі послуги виключно суб`єкта владних повноважень, і спір виник у зв`язку із наданням або ненаданням такою стороною зазначених послуг; або хоча б одна сторона є суб`єктом виборчого процесу або процесу референдуму і спір виник у зв`язку із порушенням її прав у такому процесі з боку суб`єкта владних повноважень або іншої особи.

Пунктом 1 частини першої статті 19 КАС України передбачено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема: спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.

Разом з тим, неправильним є поширення юрисдикції адміністративних судів на той чи інший спір тільки тому, що відповідачем у справі є суб`єкт владних повноважень, а предметом перегляду - його акт індивідуальної дії. Суд зауважує, що участь суб`єкта владних повноважень є обов`язковою ознакою класифікації спору як публічно-правового, однак не кожен спір за участю суб`єкта владних повноважень є публічно-правовим. Визначальною ознакою справи адміністративної юрисдикції є суть (зміст, характер) спору. Публічно-правовий спір, на який поширюється юрисдикція адміністративних судів, є спором між учасниками публічно-правових відносин і стосується саме цих відносин. Натомість, однією з визначальних ознак приватноправових відносин є наявність майнового чи немайнового, особистого інтересу учасника справи. Спір буде мати приватноправовий характер, якщо він обумовлений порушенням або загрозою порушення приватного права чи інтересу (як правило, майнового) конкретного суб`єкта, що підлягає захисту в спосіб, передбачений законодавством для сфери приватноправових відносин, навіть і в тому випадку, якщо до порушення приватного права чи інтересу призвели управлінські дії суб`єктів владних повноважень.

Згідно із частиною першою статті 19 Цивільного процесуального кодексу України (далі - ЦПК України) суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи, що виникають з цивільних, земельних, трудових, сімейних, житлових та інших правовідносин, крім справ, розгляд яких здійснюється в порядку іншого судочинства.

Аналіз змісту статті 19 КАС України та статті 19 ЦПК України дає підстави для висновку, що під час вирішення питання про розмежування юрисдикції судів щодо розгляду адміністративних і цивільних справ у кожній конкретній справі недостатньо застосування виключно формального критерію - визначення суб`єктного складу спірних правовідносин (участь у них суб`єкта владних повноважень); визначальною ознакою для правильного вирішення такого питання є суть права та/або інтересу, за захистом якого звернулася особа, заявлених вимог, характеру спірних правовідносин, змісту та юридичної природи обставин у справі. Не є публічно-правовим і розглядається у порядку цивільного судочинства спір між органом державної влади та/або органом місцевого самоврядування (суб`єктом владних повноважень) як суб`єктом публічного права та суб`єктом приватного права, в якому управлінські дії суб`єкта владних повноважень спрямовані на виникнення, зміну або припинення цивільних прав особи.

З матеріалів справи вбачається, що спірна земельна ділянка, щодо якої позивач просить зобов`язати відповідача затвердити проект землеустрою (що має наслідком надання її у власність), фактично на даний час використовується третьою особою СФГ Сім`ї Янчинських , яке зареєстроване як юридична особа 02.11.1992 згідно з свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серія А00 № 399409 (т. 1, а. с. 193). При цьому, право користування земельною ділянкою третя особа обґрунтовує наявністю державного акта на право постійного користування земельною ділянкою від 30.05.1994 серії ВЛ № 20, який видано ОСОБА_2 на право постійного користування земельною ділянкою площею 50,04 га на території Старозагорівської сільської ради, на підставі рішення Локачинської районної ради народних депутатів від 22.03.1994 № 15/11, з цільовим призначенням для ведення селянського (фермерського) господарства (т. 2, а. с. 44-45).

Як вбачається із постанови Волинського апеляційного суду від 18.08.2020 у справі № 160/575/14-ц (т. 1, а. с. 195-201), ОСОБА_2 помер ІНФОРМАЦІЯ_1 . Цією постановою суду апеляційної інстанції за апеляційною скаргою СФГ Сім`ї Янчинських скасовано рішення Локачинського районного суду Волинської області від 15.09.2014 у справі за позовом ОСОБА_4 до ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , Старозагорівської сільської ради, Локачинської районної державної адміністрації про визнання права на спадкове майно після смерті ОСОБА_2 та в задоволенні позову про визнання права на спадкове майно відмовлено. При вирішенні спору суд вказав, що СФГ Сім`ї Янчинських повноважне зареєструвати за собою право постійного користування земельною ділянкою, яку раніше для ведення селянського (фермерського) господарства отримав його засновник ОСОБА_2 .

Крім того, суд враховує, що відповідно до податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2020 рік, у зв`язку із користуванням земельною ділянкою площею 50,04 га, СФГ Сім`ї Янчинських сплачує земельний податок (т. 1, а. с. 218-221), а інформаційними довідками відділу Держземагенства у Локачинському районі Волинської області від 08.04.2015 № 0-309-0.4-749/2-15, відділу Держгеокадастру у Локачинському районі Волинської області від 19.02.2016 № 5555-309-5555.2-395/14-16, від 09.02.2017 № 309-5555.3-198/14-17 підтверджується, що в постійному користуванні СФГ Сім`ї Янчинських знаходиться земельна ділянка в розмірі 50,04 га ріллі на території Старозагорівської сільської ради (т. 1, а. с. 215-217).

Суд звертає увагу, що позивач просить зобов`язати відповідача затвердити проект землеустрою щодо частини земельної ділянки, яку фактично використовує СФГ Сім`ї Янчинських та сплачує за це земельний податок. Крім того, СФГ Сім`ї Янчинських , звертаючись до ГУ Держгеокадастру у Волинській області із вказаними вище заявами від 26.05.2020, 19.08.2020, від 09.10.2020 (зокрема, про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо об`єднання земельних ділянок, у тому числі з кадастровим номером 0722485260:04:000:1157) заявило про наявність майнового інтересу щодо тієї ж самої земельної ділянки, що і позивач, та намагається виготовити технічну документацію на земельну ділянку, яку позивачу не надано, але якою користується СФГ Сім`ї Янчинських .

Зміст позовних вимог свідчить про те, що метою звернення позивача до суду з цим позовом є отримання спірної земельної ділянки у власність, при цьому позивач вважає, що лише йому земельна ділянка може і має бути надана, оскільки вона була сформована на підставі розробленого за його замовленням проекту землеустрою. В свою чергу, третя особа СФГ Сім`ї Янчинських вказує про фактичне користування земельною ділянкою, на частину якої претендує позивач, а також про вчинення дій, спрямованих на оформлення права постійного користування земельною ділянкою за господарством після смерті засновника ОСОБА_2 .

Відповідно до частини дев`ятої статті 118 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність. Отже, затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки є останнім етапом, що має наслідком надання земельної ділянки у власність.

На думку суду, з матеріалів справи чітко вбачається наявність приватно-правового спору між третьою особою СФГ Сім`ї Янчинських , яке фактично використовує земельну ділянку, та позивачем ОСОБА_1 , який має намір отримати її у приватну власність.

Відтак, незважаючи на те, що предметом позову є наказ ГУ Держгеокадастру у Волинській області від 06.10.2020 № З-6724/15-20-СГ, яким позивачеві відмовлено у затвердження проекту землеустрою та наданні земельної ділянки у власність, суть вимог в кінцевому результаті зводиться до конкуренції майнових прав на конкретну земельну ділянку, з одного боку - позивача, який розробив проект землеустрою і має намір отримати у власність земельну ділянку, а з іншого боку - СФГ Сім`ї Янчинських , яке спірну земельну ділянку, надану його засновнику для ведення селянського (фермерського) господарства, використовує за призначенням. Наведене вказує на те, що спір у цій справі виходить за межі публічно-правового та, з огляду на характер правовідносин у цій справі, має вирішуватись у порядку цивільного судочинства. Правомірність та добросовісність дій ГУ Держгеокадастру у Волинській області щодо розпорядження земельною ділянкою може бути перевірено під час вирішення цивільно-правового позову щодо захисту прав позивача на одержання земельної ділянки. При цьому, такий спір безпосередньо стосується прав фактичного користувача земельної ділянки СФГ Сім`ї Янчинських , а тому не може бути розглянутий без його участі.

При вирішенні даного спору суд враховує також висновки щодо застосування норм права, викладені у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 06.10.2020 у справі № 580/3779/19.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 238 КАС України суд закриває провадження у справі якщо справу не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства.

З урахуванням встановлених обставин справи та наведених норм законодавства, суд дійшов висновку, що провадження у даній справі необхідно закрити на підставі пункту 1 частини першої статті 238 КАС України з одночасним роз`ясненням позивачу, що розгляд цієї справи віднесено до юрисдикції місцевого загального суду, спір підлягає вирішенню у порядку цивільного судочинства.

Відповідно до частини другої статті 238 КАС України про закриття провадження у справі суд постановляє ухвалу, а також вирішує питання про розподіл між сторонами судових витрат, повернення судового збору з бюджету. Ухвала суду про закриття провадження у справі може бути оскаржена.

Як передбачено частинами першою, другою статті 132 КАС України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

За приписами пункту 5 частини першої статті 7 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 № 3674-VI сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі закриття (припинення) провадження у справі (крім випадків, якщо провадження у справі закрито у зв`язку з відмовою позивача від позову і така відмова визнана судом), у тому числі в апеляційній та касаційній інстанціях.

Таким чином, оскільки провадження у цій справі закрито з інших підстав, ніж у зв`язку з відмовою позивача від позову, а саме на підставі пункту 1 частини першої статті 238 КАС України, тому позивачу необхідно повернути з бюджету судовий збір в сумі 840,80 грн., який сплачений квитанцією від 21.10.2020 № 0.0.1879099381.1 (т. 1, а. с. 9), та який згідно із випискою зарахований до спеціального фонду Державного бюджету України (т. 1, а. с. 182).

Керуючись статтями 132, 143, пунктом 1 частини першої, частиною другою статті 238, статтею 248 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

Заяву Селянського фермерського господарства Сім`ї Янчинських про закриття провадження у справі задовольнити.

Провадження у справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Волинській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Селянське фермерське господарство Сім`ї Янчинських про визнання протиправним та скасування наказу, зобов`язання вчинити дії, стягнення моральної шкоди закрити.

Роз`яснити, що розгляд цієї справи віднесено до юрисдикції місцевого загального суду, спір підлягає вирішенню у порядку цивільного судочинства.

Повернути ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) з бюджету судовий збір в розмірі 840 гривень 80 копійок (вісімсот сорок гривень вісімдесят копійок), сплачений квитанцією АТ КБ Приватбанк від 21 жовтня 2020 року № 0.0.1879099381.1.

Копію ухвали направити учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтею 256 КАС України, та може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.

Суддя В.М.Валюх

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.12.2020
Оприлюднено29.12.2020
Номер документу93845364
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/15259/20

Ухвала від 23.12.2020

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

Ухвала від 27.11.2020

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

Ухвала від 11.11.2020

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

Ухвала від 23.10.2020

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні