ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 грудня 2020 року м. ПолтаваСправа № 440/6509/20
Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Удовіченка С.О., розглянув за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Глобинської районної державної адміністрації про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
10 листопада 2020 року ОСОБА_1 звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Глобинської районної державної адміністрації в якому просить:
- визнати протиправними дії Відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Глобинської районної державної адміністрації щодо відмови ОСОБА_1 у наданні містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва: "Нове будівництво нежитлової будівлі сільськогосподарського призначення (склад) по АДРЕСА_1 ", оформлені листом № 589/02-08 від 17 вересня 2020 року,
- зобов`язати Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Глобинської районної державної адміністрації видати ОСОБА_1 містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва: "Нове будівництво нежитлової будівлі сільськогосподарського призначення (склад) по АДРЕСА_1 ".
В обгрунтування позовної заяви позивач вказує на протиправність відмови відповідача у наданні містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва: "Нове будівництво нежитлової будівлі сільськогосподарського призначення (склад) по АДРЕСА_1 ", оскільки ОСОБА_1 надано усі необхідні та достатні документи. Стверджує, що є власником земельної ділянки, однак Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Глобинської районної державної адміністрації фактично перешкоджає позивачу вільно користуватися своєю власністю.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 16 листопада 2020 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі.
11 грудня 2020 року до Полтавського окружного адміністративного суду надійшли письмові пояснення Відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Глобинської районної державної адміністрації. У поясненнях відповідач зазначив, що у наявних матеріалах містобудівної документації щодо визначення функціонального призначення зони, на якій розташована земельна ділянка за адресою: АДРЕСА_1 , з цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства, на якій планується будівництво нежитлової будівлі сільськогосподарського призначення (склад) інформація відсутня. Лише після розроблення детального плану території можливе отримання містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва "Нове будівництво нежитлової будівлі сільськогосподарського призначення (склад) по АДРЕСА_1 " (а.с.18-22).
Відповідно до статті 258 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Згідно із частиною п`ятою статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.
Дослідивши письмові докази і письмові пояснення сторін, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступні обставини.
Судом встановлено, що 11 липня 2020 року між гр. ОСОБА_2 та ОСОБА_1 укладено договір купівлі-продажу приватизованої земельної ділянки, площею 0,1500 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер: 5320687201:01:002:0237 (а.с. 87).
Даний договір посвідчено державним нотаріусом О.Д. Захаровою.
Цього ж дня державним нотаріусом Градизької державної нотаріальної контори Глобинського районного нотаріального округу Полтавської області Захаровою О.Д., на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки від 11 липня 2020 року та рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень № 53075685 від 11 липня 2020 року, внесено до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно запис № 37270657 про реєстрацію за ОСОБА_1 право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 5320687201:01:002:0237. Цільове призначення: для ведення особистого селянського господарства (а.с. 9).
14 вересня 2020 року ОСОБА_1 звернувся до Відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Глобинської районної державної адміністрації із заявою в якій просив видати містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки загальною площею 0,15 га, посвідченої договором купівлі-продажу земельної ділянки від 11 липня 2020 року, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 (а.с. 25).
До заяви додано: ескіз намірів забудови (містобудівний розрахунок) та копію договору купівлі-продажу (а.с. 26-55).
Листом № 589/02-08 від 17 вересня 2020 року Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Глобинської районної державної адміністрації повідомив ОСОБА_1 , що за результатами розгляду поданих матеріалів щодо отримання містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва: "Нове будівництво нежитлової будівлі сільськогосподарського призначення (склад) по АДРЕСА_1 " містобудівна документація "Проект планування і забудови села Пронозівка колгоспу ім. Крупської Глобинського району Полтавської області" виготовлена у 1977 році, не має плану зонування. Крім того, не відповідає ДБН Б.1.1-15:2012 "Склад та зміст генерального плану населеного пункту" (п. 4.13) - розроблення генерального плану здійснюється на актуалізованій картографічній основі у цифровій формі у системі координат УСК - 2000, а у виготовленій містобудівній документації від 1977 року вказано, що при проектуванні використовувався опорний план с. Пронозівка, виготовлений Полтавською філією "Укрдержбудпроект" у вересні 1977 року. Згідно ДБН Б.1.1-15:2012 "Склад та зміст генерального плану населеного пункту" містобудівна документація повинна містити стислу характеристику стану території населеного пункту та існуючих проблем її використання, аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів, що визначають конкурентні переваги та обмеження розвитку населеного пункту, характеристику структури та обсягівіснуючого житлового фонду, об`єктів обслуговування, перелік об`єктів господарського комплексу, інженерно-транспортної інфраструктури, інженерної підготовки і благоустрою, захисту території від небезпечних природних і техногенних процесів, аналіз відомостей про стан навколишнього природного середовища, аналіз ресурсного потенціалу, тенденцій розвитку населеного пункту та прилеглих територій, а проектна документація 1977 року застаріла, втратила свою актуальність та не відповідає дійсності. Після 01 січня 2015 року містобудівні умови і обмеження на територіях, де відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" не затверджені плани зонування або детальні плани територій не надаються (а.с. 7).
Не погоджуючись із фактичною відмовою у виданні містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва: "Нове будівництво нежитлової будівлі сільськогосподарського призначення (склад) по АДРЕСА_1 ", позивач звернувся до суду.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.
За приписами частини першої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Надаючи правову оцінку правовідносинам, що склалися, судом встановлено наступне.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановлено Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" № 3038-VІ від 17 лютого 2011 року (далі - Закон № 3038-VІ). Цей Закон № 3038-VІ встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Відповідно до вимог пункту 8 частини першої статті 1 Закону № 3038-VI містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки (далі - містобудівні умови та обмеження) - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об`єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.
Цією ж статтею передбачено, що містобудівна документація - це затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.
Згідно з вимогами пункту 8 частини першої статті 2 Закону № 3038-VI планування і забудова територій - діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб, яка передбачає, зокрема, реконструкцію існуючої забудови та територій.
Планування та забудова земельних ділянок здійснюється їх власниками чи користувачами в установленому законодавством порядку (частина друга статті 8 Закону № 3038-VI).
Як убачається з частини першої статті 16 Закону № 3038-VI планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.
Відповідно до вимог частини другої статті 24 Закону № 3038-VI забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства.
Режим забудови територій, визначених для містобудівних потреб, встановлюється у генеральних планах населених пунктів, планах зонування та детальних планах територій (частини першої статті 25 Закону №3038-VI).
Статтею 20 Земельного кодексу України визначено, що віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.
Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення.
Зміна цільового призначення земельних ділянок державної або комунальної власності провадиться Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передачу цих ділянок у власність або надання у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.
Види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.
Таким чином, планування та забудова земельних ділянок здійснюється, у тому числі, їх власниками, виключно в межах їх цільового призначення.
Відповідно до вимог частини першої статті 26 Закону № 3038-VI забудова територій здійснюється шляхом розміщення об`єктів будівництва.
Згідно з вимогами частини другої статті 26 Закону № 3038-VI суб`єкти містобудування зобов`язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об`єктів.
Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації (ч. 4 с. 26 Закону № 3038-VI).
Як убачається з частини п`ятої статті 26 Закону № 3038-VI проектування та будівництво об`єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку:
1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних;
2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи;
3) затвердження проектної документації;
4) виконання підготовчих та будівельних робіт;
5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів;
6) реєстрація права власності на об`єкт містобудування.
Частиною першою статті 29 Закону № 3038-VI встановлено, що основними складовими вихідних даних є: 1) містобудівні умови та обмеження; 2) технічні умови; 3) завдання на проектування.
Фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення земельної ділянки за межами населених пунктів - районній державній адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва (частина друга статті 29 Закону № 3038-VI).
Згідно з вимогами частини третьої статті 29 Закону № 3038-VI містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника, до якої додаються: 1) копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію; 2) копія документа, що посвідчує право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації); 3) викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000; 4) витяг із Державного земельного кадастру.
Для отримання містобудівних умов та обмежень до заяви замовник також додає містобудівний розрахунок, що визначає інвестиційні наміри замовника, який складається у довільній формі з доступною та стислою інформацією про основні параметри об`єкта будівництва.
Цей перелік документів для надання містобудівних умов та обмежень є вичерпним.
Частиною четвертою статті 29 Закону № 3038-VI визначено виключні підстави для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень, а саме:
1) неподання визначених частиною третьою цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень;
2) виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці;
3) невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.
Відмова у наданні містобудівних умов та обмежень здійснюється шляхом направлення листа з обґрунтуванням підстав такої відмови відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури у строк, що не перевищує встановлений строк їх надання .
Судова звертає увагу, що вище зазначений перелік підстав для відмови є вичерпним та імперативним.
Згідно з вимогами частини шостої статті 29 Закону № 3038-VI надання містобудівних умов та обмежень або прийняття рішення про відмову в їх наданні здійснюється відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури протягом 10 робочих днів з дня реєстрації заяви, затверджується наказом такого органу.
Згідно з вимогами статті 22 Земельного кодексу України до земель сільськогосподарського призначення належать: сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги); несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім тих, що віднесені до земель інших категорій, землі під господарськими будівлями і дворами, землі під інфраструктурою оптових ринків сільськогосподарської продукції, землі тимчасової консервації тощо).
Землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування: громадянам, зокрема для ведення особистого селянського господарства.
Відповідно до вимог статті 1 Закону України "Про особисте селянське господарство" особисте селянське господарство - це господарська діяльність, яка проводиться без створення юридичної особи фізичною особою індивідуально або особами, які перебувають у сімейних чи родинних відносинах і спільно проживають, з метою задоволення особистих потреб шляхом виробництва, переробки і споживання сільськогосподарської продукції, реалізації її надлишків та надання послуг з використанням майна особистого селянського господарства, у тому числі й у сфері сільського зеленого туризму.
Статтею 5 Закону України "Про особисте селянське господарство" встановлено, що для ведення особистого селянського господарства використовують земельні ділянки розміром не більше 2,0 гектара, передані фізичним особам у власність або оренду в порядку, встановленому законом.
Право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав (стаття 125 ЗК України).
Згідно з вимогами частини першої статті 90 Земельного кодексу України власники земельних ділянок мають право споруджувати жилі будинки, виробничі та інші будівлі і споруди.
Частиною першою статті 375 Цивільного кодексу України встановлено, що власник земельної ділянки має право зводити на ній будівлі та споруди, створювати закриті водойми, здійснювати перебудову, а також дозволяти будівництво на своїй ділянці іншим особам.
У контексті наведеного суд наголошує, що на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки від 11 липня 2020 року, позивач має право на планування та забудови земельної ділянки (кадастровий номер 5320687201:01:002:0237) в межах її цільового призначення. Проте, право на забудову земельної ділянки реалізується власником цієї земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.
Суд звертає увагу, що згідно з приписами частини четвертої статті 29 Закону № 3038-VI підставою для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень може бути не відсутність містобудівних умов та обмежень на місцевому рівні, а виявлена невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні. Тобто, у відповіді міститься посилання на невідповідність намірів щодо забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні (детального плану території), який ще не затверджений.
Отже, відповідачем не було виявлено невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, а тому його посилання на відсутність містобудівної документації на місцевому рівні є такими, що не передбачені законом як підстава для відмови у видачі містобудівних умов та обмежень.
Стосовно посилань відповідача на ті обставини, що містобудівна документація "Проект планування і забудови села Пронозівка колгоспу ім. Крупської Глобинського району Полтавської області" виготовлена у 1977 році, не має плану зонування, крім того, не відповідає ДБН Б.1.1-15:2012 "Склад та зміст генерального плану населеного пункту", суд зазначає наступне.
Бездіяльність відповідного суб`єкта владних повноважень з приводу не розробки детального плану території не може бути підставою для створення позивачеві перешкод для реалізації його прав, оскільки розробка цього плану не залежить і не може залежати від волі позивача.
За таких обставин, суд дійшов висновку, що відмова відповідача у наданні ОСОБА_1 містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва не ґрунтується на вимогах закону, а тому є протиправною.
Частиною другою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Суд враховує, що права позивача у спірних відносинах порушені відмовою Відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Глобинської районної державної адміністрації щодо відмови ОСОБА_1 у наданні містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва: "Нове будівництво нежитлової будівлі сільськогосподарського призначення (склад) по АДРЕСА_1 ", оформленою листом № 589/02-08 від 17 вересня 2020 року, а тому, на підставі частини другої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, таку відмову належить визнати протиправною .
Підстави для визнання неправомірними дій управління щодо відмови у наданні містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва відсутні, адже права позивача порушені відмовою, викладеною у листі № 589/02-08 від 17 вересня 2020 року, яка визнана протиправною.
Водночас, з метою ефективного захисту порушених прав позивача, суд вважає за необхідне зобов`язати Відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Глобинської районної державної адміністрації повторно розглянути заяву ОСОБА_1 у наданні містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва: "Нове будівництво нежитлової будівлі сільськогосподарського призначення (склад) по АДРЕСА_1 ", з урахуванням висновків суду.
Щодо позовних вимог надати ОСОБА_1 зобов`язати Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Глобинської районної державної адміністрації видати ОСОБА_1 містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва: "Нове будівництво нежитлової будівлі сільськогосподарського призначення (склад) по АДРЕСА_1 ", суд зазначає наступне.
За своєю правовою природою, відповідно до норм чинного законодавства, повноваження відповідача щодо надання містобудівних умов та обмежень є дискреційним повноваженням та виключною компетенцією уповноваженого органу.
Дискреційні повноваження - це сукупність прав та обов`язків органів державної влади та місцевого самоврядування, осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що надають можливість на власний розсуд визначити повністю або частково вид і зміст управлінського рішення, яке приймається, або можливість вибору на власний розсуд одного з декількох варіантів управлінських рішень, передбачених проектом нормативно-правового акта.
Отже, дискреційне право органу виконавчої влади та місцевого самоврядування, осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування обумовлене певною свободою (тобто вільним, або адміністративним, розсудом) в оцінюванні та діях, у виборі одного з варіантів рішень та правових наслідків.
Наділивши державні органи та осіб, уповноважених на виконання функцій держави дискреційними повноваженнями, законодавець надав відповідному органу держави та особам уповноважених на виконання функцій держави певну свободу розсуду при прийнятті управлінського рішення.
Згідно Рекомендацій Комітету Міністрів Ради Європи № R(80)2 стосовно здійснення адміністративними органами влади дискреційних повноважень, прийнятої Комітетом Міністрів 11 березня 1980 року на 316-й нараді, під дискреційними повноваженнями слід розуміти повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.
Аналіз норм Кодексу адміністративного судочинства України свідчить про те, що завдання адміністративного судочинства полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання прав та вимог законодавства, інакше було б порушено принцип розподілу влади. Принцип розподілу влади заперечує надання адміністративному суду адміністративно-дискреційних повноважень, оскільки ключовим його завданням є здійснення правосуддя.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, позовні вимоги в цій частині не підлягають задоволенню, з огляду на втручання в дискреційні повноваження Відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Глобинської районної державної адміністрації та виходять за межі завдань адміністративного судочинства.
За таких обставин, позовні вимоги належить задовольнити частково.
Згідно з частиною третьою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,
В И Р І Ш И В:
Позов ОСОБА_1 (рнокпп НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 ) до Відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Глобинської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 25867674, вул. Центральна, 281, м.Глобине, Полтавська область, 39000) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.
Визнати протиправною відмову Відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Глобинської районної державної адміністрації у наданні ОСОБА_1 містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва: "Нове будівництво нежитлової будівлі сільськогосподарського призначення (склад) по АДРЕСА_1 " викладену у листі № 589/02-08 від 17 вересня 2020 року.
Зобов`язати Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Глобинської районної державної адміністрації повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 14 вересня 2020 року про надання містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва: "Нове будівництво нежитлової будівлі сільськогосподарського призначення (склад) по АДРЕСА_1 ", з урахуванням висновків суду.
В решті позовних вимог відмовити.
Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Глобинської районної державної адміністрації судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 420,40 грн.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.
Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня його проголошення (з дня складення повного судового рішення у разі проголошення скороченого рішення) .
Суддя С.О. Удовіченко
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.12.2020 |
Оприлюднено | 29.12.2020 |
Номер документу | 93847396 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
С.О. Удовіченко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні