ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10
E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
22 грудня 2020 року Справа № 903/722/20 за позовом Державного підприємства Луцький спиртогорілчаний комбінат, м.Луцьк
до Першого відділу державної виконавчої служби у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів)
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Державне підприємство спиртової та лікеро-горілчаної промисловості «УКРСПИРТ» , с.Бровари, Київська область
про усунення перешкод у розпорядженні нерухомим майном, скасування арешту нерухомого майна
Головуючий суддя Шум М. С.
Секретар судового засідання: Вижовець М. О.
Представники сторін:
від позивача: н/з
від відповідача: н/з
від третьої особи: н/з
встановив: Державне підприємство Луцький спиртогорілчаний комбінат в позовній заяві до Першого відділу державної виконавчої служби у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів) просить суд, зокрема, скасувати постанову Першого відділу державної виконавчої служби Луцького міського управління юстиції від 27.10.2011 №29494642 про арешт майна боржника ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат, зобов`язати Перший відділ державної виконавчої служби у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів) вилучити з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна запис від 27.10.2011 №11771416 про арешт всього нерухомого майна ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат, який внесено на підставі постанови Першого відділу державної виконавчої служби Луцького міського управління юстиції про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження від 27.10.2011 №29494642.
Позовна заява обґрунтована тим, що оспорювана постанова винесена з порушенням вимог ст.ст. 1, 2 ЗУ Про введення мораторію на примусову реалізацію майна ; ч. 9 ст. 11 ЗУ Про управління об`єктами державної власності . Станом на даний час постанова від 27.10.2011 суперечить вимогам п. 3 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ Про визнання таким, що втратив чинність Закон України Про перелік об`єктів права державної власності що не підлягають приватизації від 02.10.2019 .
Арешт майна ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат становить перешкоду позивачеві у реалізації права господарського відання нерухомим майном та реєстрації права господарського відання за ДП УКРСПИРТ .
Крім того, позивач зазначає, що стягувач за виконавчим провадження №29494642 в межах якого винесено оспорювану постанову, припинений у зв`язку із банкрутством.
Ухвалою суду від 15.10.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, справу постановлено розглядати за правилами загального позовного провадження, залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - Державне підприємство спиртової та лікеро-горілчаної промисловості «УКРСПИРТ» (Україна, 07400, Київська обл., місто Бровари, вулиця Гагаріна, будинок 16, код ЄДРПОУ 37199618), підготовче засідання призначено на 03.11.2020, запропонувати відповідачу не пізніше ніж у 15-ти денний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі подати суду обґрунтований письмовий відзив на позовну заяву (в тому числі матеріали виконавчого провадження №29494642) у порядку, передбаченому статтею 178 ГПК України.
Ухвалою суду від 03.11.2020 підготовче засідання у справі відкладено, зобов`язано відповідача до 25.11.2020 подати суду належним чином засвідчені копії матеріалів виконавчого провадження №29494642; повторно запропоновано відповідачу до 25.11.2020 подати суду письмовий відзив на позовну заяву.
Перший відділ державної виконавчої служби у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів) на виконання вимог ухвали суду від 03.11.2020 надав суду матеріали виконавчого провадження №29494642, сформовані із системи АСВП.
Господарський суд протокольною ухвалою від 01.12.2020 закрив підготовче провадження, розгляд справи по суті призначив на 22.12.2020 на 10 год. 00 хв.
В поясненнях від 17.12.2020, що надійшли на електронну адресу суду, позивач повідомляє суд, що рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 10.12.2020 у справі №140/15949/20 за позовом ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат до Управління забезпечення примусового виконання рішень у Волинській області визнано протиправною та скасовано постанову Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Волинській області від 19.10.2020 ЗВП №55432299 про арешт майна боржника ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат. При цьому, у відповідному зведеному виконавчому провадженні об`єднано ВП №54723007 з виконання виконавчого листа Волинського окружного адміністративного суду №2а/0370/2910/11 від 23.12.2011 та ВП №54800778 з виконання наказу Господарського суду Волинської області від 07.08.2014 №903/563/14-2.
Позивач зазначає, що відповідні пояснення не були надані до суду до закриття підготовчого засідання, оскільки Волинським окружним адміністративним судом рішення у справі №140/15949/20 постановлено після закриття підготовчого засідання.
Крім того, представник позивача просить суд розгляду справи проводити без його участі.
Відповідач та третя особа в судове засідання не з`явилися. Ухвала суду від 01.12.2020 надіслана на офіційну електронну адресу відповідача 03.12.2020. Третя особа ухвалу суду від 01.12.2020 отримала 09.12.2020, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення №4301039164080.
Відповідач будь-яких заперечень чи відзиву на позовну заяву суду не надав.
Враховуючи принцип диспозитивності та право сторін на власний розсуд розпоряджатись своїми правами, в тому числі брати участь в судовому засіданні; з огляду на те, що неявка учасників справи в судове засідання, відповідно до приписів частини першої статті 202 Господарського процесуального кодексу України, не перешкоджає розгляду справи по суті, а також приймаючи до уваги обмежені строки розгляду справи, визначені частиною другою статті 195 Господарського процесуального кодексу України, суд вважає за можливе розглянути справу № 903/722/20 за відсутності представників сторін.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши надані суду докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Згідно із статутом Державного підприємства Луцький спиртогорілчаний комбінат, що затверджений Наказом Міністерства аграрної політики України від 02.09.2009 №632 ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат засновано на основі державної власності і входить до складу Державного концерну спиртової та лікеро-горілчаної промисловості, входить до сфери управління Міністерства аграрної політики України. Майно підприємства є державною власністю та закріплюється за ним на правів господарського відання (а. с. 15-29).
Відповідно до постанови КМУ від 28.07.2010 №672 Про утворення Державного підприємства спиртової та лікеро-горілчаної промисловості постановлено:
1. Ліквідувати Державний концерн спиртової та лікеро-горілчаної промисловості (концерн "Укрспирт").
2. Погодитися з пропозицією Міністерства аграрної політики та продовольства щодо:
утворення Державного підприємства спиртової та лікеро-горілчаної промисловості (далі - Державне підприємство "Укрспирт") на базі майна Державного концерну спиртової та лікеро-горілчаної промисловості (концерн "Укрспирт"), державних
підприємств і об`єднань спиртової та лікеро-горілчаної промисловості, зазначених в абзаці третьому цього пункту, з віднесенням Підприємства до сфери управління Міністерства аграрної політики та продовольства;
реорганізації державних підприємств і об`єднань спиртової та лікеро-горілчаної промисловості, що належать до сфери управління Міністерства аграрної політики та продовольства, згідно з додатками 1 і 2 шляхом приєднання до Державного підприємства
"Укрспирт" та шляхом виділу майна, з використанням якого виготовляється підакцизна продукція, і передачі такого майна до Державного підприємства "Укрспирт".
3. Установити, що Державне підприємство "Укрспирт" є правонаступником Державного концерну спиртової та лікеро-горілчаної промисловості (концерн "Укрспирт").
Згідно з відповідним Наказом ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат включено до переліку державних підприємств і об`єднань спиртової та лікеро горілчаної промисловості, що належать до сфери управління Міністерства аграрної політики та продовольства і підлягають реорганізації шляхом приєднання до Державного підприємства спиртової та лікеро-горілчаної промисловості.
Процес реорганізації ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат шляхом приєднання до ДП УКРСПИРТ на даний час не завершений.
Згідно з долученим до матеріалів справи Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.06.2020 №1047 закріплено на праві господарського відання за Державним підприємством спиртової та лікеро-горілчаної промисловості Укрспирт нерухоме майно за переліком згідно з додатком.
Згідно з Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державно реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна нерухоме майно Державного підприємства Луцький спиртогорілчаний комбінат обтяжено арештом на підставі постанови державного виконавця першого ВДВС Луцького МУЮ про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження ВП№29494642 від 27.10.2011, запис №11771416 (а. с. 50-51).
Рішенням Господарського суду Волинської області від 03.08.2011 №5004/1412/11 позов задоволено частково, постановлено стягнути з державного підприємства Луцький спиртогорілчаний комбінат (м.Луцьк, вул. Ковельська,67) на користь ТзОВ Нова лінія скла (м.Луцьк, пр.-т.Волі,1-Б) 213 080 грн. заборгованості за оренду обладнання, 4 162 грн. 36 коп. пені, 805 грн. 62 коп. процентів річних, 852 грн. 32 коп. збитків, завданих інфляцією, а всього 218 900 грн. 30 коп.; 2 189 коп. витрат, пов`язаних з оплатою держмита, 234 грн. 56 коп. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процес. На виконання відповідного рішення суду Господарським судом Волинської області видано наказ від 18.08.2011 №5004/1412/11-1.
27.10.2011 державним виконавцем Першого відділу ДВС Луцького РУЮ винесено постанову ВП№29494642 про відкриття виконавчого провадження з виконання наказу Господарського суду Волинської області від 18.08.2011 №5004/1412/11-1 (а. с. 91).
27.10.2011 державним виконавцем Першого відділу ДВС Луцького РУЮ винесено постанови ВП№29494642 про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження та про арешт коштів боржника (а. с. 92-93).
В подальшому, 25.11.2011 державним виконавцем Першого відділу ДВС Луцького РУЮ винесено постанову ВП№29494642 про приєднання виконавчого провадження до зведеного виконавчого провадження №30038063, яке веде Перший відділ ДВС Луцького МУЮ (а. с. 94).
16.06.2017 державним виконавцем Першого відділу ДВС міста Луцька Головного територіального управління юстиції у Волинської області винесено постанову про виведення ВП№29494642 з виконання наказу Господарського суду Волинської області від 18.08.2011 №5004/1412/11-1 із зведеного ВП№30038063 (а. с. 98).
16.06.2017 державним виконавцем Першого відділу ДВС міста Луцька Головного територіального управління юстиції у Волинської області винесено постанову ВП№29494642 про поновлення вчинення виконавчих з примусового виконання наказу Господарського суду Волинської області від 18.08.2011 №5004/1412/11-1 (а. с. 100).
В той же день, 16.06.2017 державним виконавцем Першого відділу ДВС міста Луцька Головного територіального управління юстиції у Волинської області винесено постанову ВП№29494642 про повернення виконавчого документа стягувачу на підставі п.2 ч. 1 ст. 37 ЗУ Про виконавче провадження (а. с. 102).
Відповідно до п.2 ч. 1 ст. 37 ЗУ Про виконавче провадження (в редакції, чинній а момент винесення постанови від 16.06.2017) виконавчий документ повертається стягувачу, якщо у боржника відсутнє майно, на яке може бути звернено стягнення, а здійснені виконавцем відповідно до цього Закону заходи щодо розшуку такого майна виявилися безрезультатними.
Ухвалою Господарського суду Волинської області від 09.08.2016 №903/876/15 представлений суду звіт ліквідатора, звіт про оплату праці, ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю Нова Лінія Скла (вул. Даргомижського 7, м. Луцьк, код ЄДРПОУ 33559558) затверджено, ліквідовано юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю Нова Лінія Скла (вул. Даргомижського 7, м. Луцьк, код ЄДРПОУ 33559558); зобов`язано державного реєстратора вчинити дії, передбачені Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та спрямовані на припинення юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю Нова Лінія Скла (вул. Даргомижського 7, м. Луцьк, код ЄДРПОУ 33559558); провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Нова Лінія Скла (вул. Даргомижського 7, м. Луцьк, код ЄДРПОУ 33559558) припинено.
Відповідна ухвала суду не оскаржувалася та набрала законної сили 09.08.2016.
Згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб ТзОВ Нова лінія скла (код 33559558) 16.08.2016 припинено на підставі зазначеної ухвали суду у зв`язку із визнанням юридичної особи банкрутом (а. с. 58).
Будь-якої інформації щодо правонаступництва прав та обов`язків ТзОВ Нова лінія скла у суду немає.
Позивач - ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат в позовній заяві просить суд скасувати постанову Першого відділу ДВС Луцького РУЮ ВП№29494642 про арешт майна боржника та зобов`язати Перший відділ державної виконавчої служби у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів) вилучити з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна запис від 27.10.2011 №11771416 про арешт всього нерухомого майна ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат, який внесено на підставі постанови Першого відділу державної виконавчої служби Луцького міського управління юстиції про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження від 27.10.2011 №29494642.
Позивач зазначає, що оспорювана постанова винесена з порушенням вимог ст.ст. 1, 2 ЗУ Про введення мораторію на примусову реалізацію майна ; ч. 9 ст. 11 ЗУ Про управління об`єктами державної власності . Станом на даний час постанова від 27.10.2011 суперечить вимогам п. 3 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ Про визнання таким, що втратив чинність Закон України Про перелік об`єктів права державної власності що не підлягають приватизації від 02.10.2019 .
Арешт майна ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат становить перешкоду позивачеві у реалізації права господарського відання нерухомим майном та реєстрації права господарського відання за ДП УКРСПИРТ .
Крім того, позивач зазначає, що стягувач за виконавчим провадження №29494642 в межах якого винесено оспорювану постанову, припинений у зв`язку із банкрутством.
До матеріалів справи долучено заяву ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат від 10.09.2020, що адресована Першому ВДВС Луцького МУЮ (м.Львів) про скасування постанови від 27.10.2011 ВП№29494642 про арешт всього нерухомого майна підприємства (а. с. 55-56).
Статтею 1 Закону України Про виконавче провадження визначено, що виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) - це сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.
Згідно з пунктом 1 частини 2 статті 18 Закону України Про виконавче провадження виконавець зобов`язаний здійснювати заходи примусового виконання рішень у спосіб та в порядку, які встановлені виконавчим документом і цим Законом.
Виконання судового рішення, відповідно до змісту Рішення Конституційного Суду України №5-рп/2013 від 26.06.2013 у справі №1-7/2013, є невід`ємною складовою права кожного на судовий захист і охоплює, зокрема, законодавчо визначений комплекс дій, спрямованих на захист і відновлення порушених прав, свобод, законних інтересів фізичних та юридичних осіб, суспільства, держави; невиконання судового рішення загрожує сутності права на справедливий розгляд судом.
Відповідно до рішення Конституційного Суду України №2-р(ІІ)/2019 від 15.05.2019 у справі №3-368/2018(5259/18) Конституційний Суд України, беручи до уваги статті 3, 8, частини першу, другу статті 55, частини першу, другу статті 129-1 Конституції України, свої юридичні позиції щодо визначення виконання судового рішення складовою конституційного права на судовий захист, вважає, що держава, створюючи належні національні організаційно-правові механізми реалізації права на виконання судового рішення, повинна не лише впроваджувати ефективні системи виконання судових рішень, а й забезпечувати функціонування цих систем у такий спосіб, щоб доступ до них мала кожна особа, на користь якої ухвалене обов`язкове судове рішення, у разі, якщо це рішення не виконується, у тому числі державним органом.
Також у зазначеному рішенні Конституційний Суд України наголошує, що визначений у законі порядок забезпечення державою виконання судового рішення має відповідати принципам верховенства права та справедливості, гарантувати конституційне право на судовий захист; невиконання державою позитивного обов`язку щодо забезпечення функціонування запроваджуваної нею системи виконання судових рішень призводить до обмеження конституційного права на судовий захист та нівелює його сутність.
Судом встановлено, що ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат включено до об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, який визначений Законом України Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації . Відповідний Закон був чинний на момент винесення оспорюваної постанови.
Відповідно до ч. 9 ст. 11 ЗУ Про управління об`єктами державної власності (в редакції, чинній станом на 27.10.2011) господарські організації, створені на базі об`єктів державної власності, що не підлягають приватизації, до виключення їх з переліку об`єктів державної власності, що не підлягають приватизації, не можуть вчиняти дії стосовно майна, переданого до їх статутного капіталу, наслідком яких може бути відчуження майна, у тому числі передача його до статутного капіталу інших господарських організацій, передача в заставу тощо.
Чинна редакція відповідної норми передбачає, що нерухоме майно об`єктів державної власності, що не підлягають приватизації, не може бути відчужене, вилучене, передане до статутного капіталу господарських організацій і щодо такого майна не можуть вчинятися дії, наслідком яких може бути їх відчуження.
20 жовтня 2019 року набрав чинності Закон України Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації (далі - Закон №145-ІХ ).
Відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону №145-ІХ заборонено вчиняти виконавчі дії щодо об`єктів права державної власності, які на день набрання чинності цим Законом були включені до переліків, затверджених Законом України Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації , протягом трьох років з дня набрання чинності цим Законом, крім стягнення грошових коштів і товарів, що були передані в заставу за кредитними договорами.
Системний аналіз змісту даної норми разом з іншими заборонами та мораторіями на звернення стягнення на майно боржників - державних підприємств, встановленими на момент прийняття Закону №145-ІХ, свідчить про їх спрямування на необхідність збереження об`єктів права державної власності, які були включені до переліків, затверджених Законом України Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації , у зв`язку з їх стратегічним значенням для української економіки та національної безпеки з метою запобігти безконтрольному відчуженню майна, що складає єдиний майновий комплекс, у тому числі через застосування позаприватизаційних процедур.
Винятком із зазначеної заборони є стягнення грошових коштів і товарів, що були передані в заставу за кредитними договорами.
Тобто вказаною нормою Закону №145-ІХ з усього складу майна підприємства, призначеного для його діяльності, яким також є нерухоме майно (будівлі, споруди, земельні ділянки тощо), передбачено можливість звернення стягнення лише на конкретні види майна цього підприємства, зокрема, грошові кошти, що узгоджується з положеннями чинного законодавства України, а також відповідає меті та суті Закону №145-ІХ.
Зазначена позиція узгоджується з позицією Верховного Суду у складі суддів об`єднаної палати Касаційного господарського суду, висловленій в постанові від 20.11.2020 у справі №910/12809/19.
Враховуючи вищевикладене, фактичні обставини справи та приписи норм законодавства, суд вважає, що позовні вимоги ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат про скасування постанови Першого відділу ДВС Луцького РУЮ ВП№29494642 про арешт майна боржника та зобов`язання Першого відділу державної виконавчої служби у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів) вилучити з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна запис від 27.10.2011 №11771416 про арешт всього нерухомого майна ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат, який внесено на підставі постанови Першого відділу державної виконавчої служби Луцького міського управління юстиції про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження від 27.10.2011 №29494642 підставні та підлягаю до задоволення.
Крім того, відповідно до п.3 ч. 1 ст. 39 ЗУ Про виконавче провадження Виконавче провадження підлягає закінченню у разі припинення юридичної особи - сторони виконавчого провадження, якщо виконання її обов`язків чи вимог у виконавчому провадженні не допускає правонаступництва, смерті, оголошення померлим або визнання безвісно відсутнім стягувача чи боржника.
Згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб ТзОВ Нова лінія скла (стягувач згідно з наказом Господарського суду Волинської області від 18.08.2011 №5004/1412/11-1) (код 33559558) 16.08.2016 припинено на підставі ухвали суду від 09.08.2016 №903/876/15 у зв`язку із визнанням юридичної особи банкрутом.
Будь-якої інформації щодо правонаступництва, зокрема, прав ТзОВ Нова лінія скла на отримання заборгованості за вказаним наказом суду не надано.
Суд задовольняє позовні вимоги Державного підприємства Луцького спиртогорілчаного комбінату про скасування постанови Першого відділу державної виконавчої служби Луцького міського управління юстиції від 27.10.2011 №29494642 про арешт майна боржника ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат, зобов`язання Першого відділу державної виконавчої служби у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів) вилучити з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна запис від 27.10.2011 №11771416 про арешт всього нерухомого майна ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат, який внесено на підставі постанови Першого відділу державної виконавчої служби Луцького міського управління юстиції про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження від 27.10.2011 №29494642 повністю.
Витрати по сплаті судового збору в сумі 4 204 грн. 00 коп. відповідно до ст. 129 ГПК України слід віднести на відповідача. При цьому, судом встановлено, що судовий збір за розгляд відповідної позовної заяви сплачено ДП "УКРСПИРТ" (третя особа у справі) згідно з платіжним дорученням №24521 від 09.10.2020, що згідно з правовою позицією Верховного Суду не заборонено законом.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 3, ч.1 ст. 203 Цивільного кодексу України, ст. ст. 129, 232, 237, 238, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,-
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Скасувати постанову Першого відділу державної виконавчої служби Луцького міського управління юстиції від 27.10.2011 №29494642 про арешт майна боржника ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат.
3. Зобов`язати Перший відділ державної виконавчої служби у місті Луцьку Західногоміжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів) вилучити з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна запис від 27.10.2011 №11771416 про арешт всього нерухомого майна ДП Луцький спиртогорілчаний комбінат, який внесено на підставі постанови Першого відділу державної виконавчої служби Луцького міського управління юстиції про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження від 27.10.2011 №29494642.
4. Стягнути з Перший відділ державної виконавчої служби у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів) (вул. Винниченка, 27а, м.Луцьк, код ЄДРПОУ 35041461) на користь Державного підприємства "УКРСПИРТ" (вул. Гагаріна, 16, м.Бровари, Київська область, 07400, код ЄДРПОУ 37199618) 4 204 грн. 00 коп. судового збору.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги це рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржено до Північно-західного апеляційного господарського суду протягом 20 днів з дня складання повного тексту судового рішення.
Повний текст рішення
складено 24.12.2020
Суддя М. С. Шум
Суд | Господарський суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 22.12.2020 |
Оприлюднено | 30.12.2020 |
Номер документу | 93853792 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Волинської області
Шум Микола Сергійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні