Постанова
від 28.12.2020 по справі 414/2593/20
КРЕМІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"28" грудня 2020 р. Справа № 414/2593/20

Провадження № 3/414/787/2020

Суддя Кремінського районного суду Луганської області Тесленко І.О., розглянувши справу про адміністративне правопорушення, яка надійшла від Управління патрульної поліції в Луганській області Департаменту патрульної поліції Національної поліції України за протоколом серії БД №293510 від 07 грудня 2020 року про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , працює директором ДП КП Кремінна-комунсервіс , паспорт №003450710 від 07.06.2019 року, зареєстрований за адресою АДРЕСА_1 , мешкає за адресою: АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 ,

за ст. 188-28 КУпАП ,

встановив:

як вбачається з протоколу серії БД №293510 від 07 грудня 2020 року , 07 грудня 2020 року о 09 годині, на момент перевірки, ОСОБА_1 будучі посадовою особою, відповідальною за утримання вулично-шляхової мережі в м. Кремінна ДП КП Кремінна-комунсервіс , не виконав вимогу №129 від 12.10.2020 року Національної поліції щодо ліквідації недоліків на вулично-дорожній мережі м. Кремінна, чим порушив вимоги ДСТУ 3587-97, Закон України Про дорожній рух . Дії ОСОБА_1 уповноваженим представником поліції кваліфіковано за ст. 288-28 КУпАп

ОСОБА_1 у відкритому судовому засіданні вину у вчиненні адміністративного правопорушення визнав та пояснив, що фінансування відповідних робіт здійснюється Кремінською міською радою, комунальне підприємство, яке він очолює є балансоутримувачем відповідних доріг, але самостійно фінансувати виконання робіт з їх благоустрою не має можливості та залежить від отримання фінансування. Також вказав, що якась частина робіт з зазначених у Актах, доданих до протоколу, вже виконана. Доказів звернення до Кремінської міської ради з приводу необхідності забезпечення відповідного фінансування задля проведення робіт, вказаних в Актах, не надав.

Суддя, вислухавши пояснення ОСОБА_1 , дослідивши матеріали справи, дійшла наступних висновків.

Згідно до Акту осіннього комісійного обстеження вулично - шляхової мережі м. Кремінна від 30.09.2020 року, комісією у складі: інспектора ВБДР УПП в Луганській області старшого лейтенанта поліції Хільченко А.Г., інспектора ВБДР УПП в Луганській області старшого лейтенанта поліції Талалаєва В.Ф., начальника ДП КП Кремінна-Комунсервіс ОСОБА_1 , на виконання Законів України Про дорожній рух та Про національну поліцію з метою визначення стану автомобільних доріг загального користування, вулиць населених пунктів та залізничних переїздів було встановлено перелік робіт, які необхідно здійснити у м. Кремінна (а.с. 2 - 9).

Відповідно до Вимоги від 12.10.2020 року №129 Департаменту патрульної поліції Управління патрульної поліції в Луганській області, директору ДП ККГ КП ККС ОСОБА_2 на підставі ст. 27, 52 -1 Закону України Про дорожній рух , з метою забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до Закону України Про дорожній рух , пункту 1.5. Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 10 жовтня 2001 року №1306, ДСТУ 3587-97, ДСТУ4100:2014 була надана вимога щодо ліквідації недоліків на вулично - дорожній мережі м. Кремінна що зазначені в акті осінньо - комісійного обстеження вулично дорожньої мережі, строк виконання 30 діб (а.с. 18).

Як вбачається з Акту контрольного комісійного обстеження вулично - шляхової мережі м. Кремінна від 07.12.2020 року, складеного комісією у складі: інспектора ВБДР УПП в Луганській області старшого лейтенанта поліції Хільченко А.Г., інспектора ВБДР УПП в Луганській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 зазначені роботи виконані не були (а.с. 10 -17).

Судом встановлено, що ОСОБА_1 є керівником ДП "КРЕМІНСЬКЕ КОМГОСПОДАРСТВО" КП "КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС", згідно контракту з 25.09.2017 року по 24.09.2022 року, до відання якого входить, зокрема, підтримання в належному стані дорожнього покриття та дорожніх знаків в м. Кремінна.

Відповідно до ст. 6 Закону України Про дорожній рух від 30 червня 1993 року

№ 3353-XII, до компетенції міських рад та їх виконавчих органів, районних рад та районних державних адміністрацій у сфері дорожнього руху належить: виконання вимог законодавства та рішень органів виконавчої влади про дорожній рух і його безпеку; розробка, затвердження та реалізація міських і районних програм розвитку дорожнього руху та його безпеки; формування міських і районних фондів, у тому числі позабюджетних, для фінансування програм і окремих заходів, спрямованих на розвиток дорожнього руху та його безпеки; контроль за організацією навчання різних соціально-вікових груп населення Правил дорожнього руху, планування заходів, пов`язаних із профілактикою його безпеки, та контроль за їх виконанням; контроль за підготовкою і підвищенням кваліфікації водіїв, технічним обслуговуванням і ремонтом транспортних засобів, забезпеченням розвитку сфери цих послуг; організація дорожнього руху на території міста і району згідно з відповідними генеральними планами, проектами детального планування та забудови населених пунктів, автоматизованих систем керування дорожнім рухом, комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху та з екологічно безпечними умовами; здійснення та фінансування заходів, пов`язаних із профілактикою дитячого дорожньо-транспортного травматизму; проведення роботи по пропаганді безпеки дорожнього руху; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів; встановлення порядку і здійснення заходів щодо забезпечення охорони транспортних засобів на платних стоянках та в колективних гаражах; прийняття рішень про розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування транспортних засобів та стоянок таксі на вулицях і дорогах населених пунктів, здійснення контролю за дотриманням визначених правилами паркування транспортних засобів вимог щодо розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування; керівництво та контроль за діяльністю підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та господарювання за виконанням вимог законодавства, рішень органів державної виконавчої влади про дорожній рух і його безпеку; контроль за виявленням дорожньо-транспортних пригод та впровадженням заходів у місцях їх концентрації, на аварійно-небезпечних ділянках вулиць, доріг та залізничних переїздах; організація системи заходів щодо медичного забезпечення безпеки дорожнього руху та контроль за їх реалізацією; накладання у межах своєї компетенції адміністративних стягнень за порушення законодавства у сфері дорожнього руху та його безпеки; керівництво роботою по справлянню податків, зборів та інших обов`язкових платежів у сфері дорожнього руху. До компетенції міських рад та їх виконавчих органів у сфері дорожнього руху також належить: затвердження вимог до облаштування майданчиків для паркування транспортних засобів з урахуванням норм, нормативів, стандартів у сфері благоустрою населених пунктів, державних будівельних норм, технічних умов, Правил дорожнього руху та інших нормативних документів; впровадження в межах відповідного населеного пункту автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування, затвердження технічних вимог та завдання до цієї системи; уповноваження інспекторів з паркування здійснювати у випадках, визначених законом, розгляд справ про адміністративні правопорушення та проводити тимчасове затримання транспортних засобів; визначення шляхів стимулювання користування електромобілями та іншими екологічними видами транспорту.

Згідно до ч. 2 ст. 27 Закону України Про дорожній рух , організація дорожнього руху здійснюється спеціалізованими службами, що створюються відповідними органами: на автомобільних дорогах, що перебувають у власності територіальних громад, - органами місцевого самоврядування; на інших автомобільних дорогах - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами; на залізничних переїздах - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпеки на залізничному транспорті.

Як вбачається з п. 1.5. Правил дорожнього руху, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1306 від 10.10.2001 року, дії або бездіяльність учасників дорожнього руху та інших осіб не повинні створювати небезпеку чи перешкоду для руху, загрожувати життю або здоров`ю громадян, завдавати матеріальних збитків. Особа, яка створила такі умови, зобов`язана негайно вжити заходів до забезпечення безпеки дорожнього руху на цій ділянці дороги та вжити всіх можливих заходів до усунення перешкод, а якщо це неможливо, попередити про них інших учасників дорожнього руху, повідомити уповноважений підрозділ Національної поліції, власника дороги або уповноважений ним орган.

Відповідно до ст. 23 Закону України Про дорожній рух , поліція відповідно до покладених на неї завдань, зокрема: 1) здійснює превентивну та профілактичну діяльність, спрямовану на запобігання вчиненню правопорушень; 2) виявляє причини та умови, що сприяють вчиненню кримінальних та адміністративних правопорушень, вживає у межах своєї компетенції заходів для їх усунення; 3) вживає заходів з метою виявлення кримінальних, адміністративних правопорушень; припиняє виявлені кримінальні та адміністративні правопорушення; 4) вживає заходів, спрямованих на усунення загроз життю та здоров`ю фізичних осіб і публічній безпеці, що виникли внаслідок учинення кримінального, адміністративного правопорушення; 11) регулює дорожній рух та здійснює контроль за дотриманням Правил дорожнього руху його учасниками та за правомірністю експлуатації транспортних засобів на вулично-дорожній мережі.

Статтею 188-28 КУпАП встановлена адміністративна відповідальність за невиконання законних вимог (приписів) посадових осіб уповноважених підрозділів Національної поліції щодо усунення порушень правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху.

Таким чином, суд дійшов висновку, що в діях ОСОБА_1 є склад адміністративного правопорушення, передбаченого ст.188-28 КУпАП.

Застосовуючи вид адміністративного стягнення, суддя враховує характер вчиненого правопорушення, особу, стосовно якої вирішується питання про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , який працює та раніше до адміністративної відповідальності не притягувався; ступінь його вини, а також обставини, що пом`якшують та обтяжують відповідальність.

Обставинами, що пом`якшують відповідальність за вчинення адміністративного правопорушення є визнання вини та щире каяття у вчиненому. Обставин, що обтяжує відповідальність ОСОБА_1 судом не встановлено.

Приймаючи до уваги дані про особу ОСОБА_1 , суддя вважає за необхідне застосувати до нього адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі п`ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що дорівнює 255,00 грн.

Відповідно до ст. 40-1 КУпАП, п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір від 8 липня 2011 року № 3674-VI узв`язку з ухваленням судом постанови про накладення адміністративного стягнення, з ОСОБА_1 необхідно стягнути судовий збір в розмірі 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 33-35, 221, 284, 289, 294 КУпАП, суддя

постановила:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , визнати винуватим у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 188-28 КУпАП та застосувати до нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 15 (п`ятнадцяти) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 255 (двісті п`ятдесят п`ять) грн. 00 коп., який підлягає сплаті за реквізитами - отримувач: УК у Кремін.р-ні/КРЕМІНС.Р-Н/21081100, код отримувача: (код за ЄДРПОУ) 37796309, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача: UA458999980313060106000012151, код класифікації доходів бюджету: 21081100.

У разі несплати правопорушником штрафу у строк, установлений частиною першою статті 307 КУпАП (не пізніше як через п`ятнадцять днів) в порядку примусового виконання постанови стягнути з правопорушника подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статті КУпАП та зазначеного у постанові про стягнення штрафу, а саме 510 (п`ятсот десять) гривень 00 копійок.

Стягнути з ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , судовий збір у сумі 420 (чотириста двадцять) гривень 40 копійок на реквізити - отримувач коштів: ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106.

Постанова може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги в десятиденний строк з дня винесення постанови до Луганського апеляційного суду через Кремінський районний суд Луганської області.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подачі апеляційної скарги,якщо таку скаргу не було подано. У разі подачі апеляційної скарги постанова суду,якщо її не було скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя І.О. Тесленко

Дата ухвалення рішення28.12.2020
Оприлюднено29.12.2020
Номер документу93857641
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —414/2593/20

Постанова від 28.12.2020

Адмінправопорушення

Кремінський районний суд Луганської області

Тесленко І. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні