Рішення
від 24.12.2020 по справі 924/925/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"24" грудня 2020 р. Справа № 924/925/20

Господарський суд Хмельницької області у складі:

суддя Вибодовський О.Д., при секретарі судового засідання Сорока Д.В., розглянувши матеріали справи

за позовом першого заступника керівника Кам"янець - Подільської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою на здійснення функцій у спірних правовідносинах Державної служби України з безпеки на транспорті, м.Київ

до Приватного підприємства "Виробничо - комерційне підприємство "Нігинсахкампром", смт.Смотрич, Дунаєвецького району, Хмельницької області

про стягнення 7 908,84 грн. плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великоваговим транспортним засобом.

Представники сторін:

Від позивача: Габрикевич Н.М. - згідно витягу з ЄДР;

Від відповідача: не з`явився;

Від прокуратури: Ленчик В.М.

Суть:

До господарського суду Хмельницької області надійшла позовна заява першого заступника керівника Кам"янець - Подільської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою на здійснення функцій у спірних правовідносинах Державної служби України з безпеки на транспорті, м.Київ до Приватного підприємства "Виробничо - комерційне підприємство "Нігинсахкампром", смт.Смотрич, Дунаєвецького району, Хмельницької області про стягнення 7 908,84 грн. плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великоваговим транспортним засобом.

Ухвалою суду від 13.08.2020р. прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Справа розглядається за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою суду від 23.11.2020р. закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

Присутні в судовому засіданні представники позивача та прокуратури області позовні вимоги підтримали та наполягали на задоволенні позову.

Відповідач не скористався правом участі свого представника, відзиву на позов не подав, причин не вказав, хоча був належним чином повідомлений про дату, час та місце судового засідання, що підтверджується наявними в матеріалах справи судовими повістками від 01.09.2020 року, від 23.09.2020 року, від 10.11.2020р. та від 26.11.2020р.

Згідно ч. 4 ст. 13 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.

Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 13 Господарського процесуального кодексу України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін; кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Стаття 43 Господарського процесуального кодексу України зобов`язує сторони добросовісно користуватись належними їм процесуальними правами.

В силу ч. 1 ст. 76 Господарського процесуального кодексу України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Згідно ч.1 ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Судом встановлено, що сторонам, згідно вимог Господарського процесуального кодексу України, надавалась в повному обсязі можливість щодо обґрунтування їх правової позиції по суті справи та подання доказів, чим забезпечено принцип змагальності.

Відповідно до п. 1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 р. про те, що кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку, що кореспондується з обов`язком добросовісно користуватися наданими законом процесуальними правами, утримуватись від дій, що зумовлюють затягування судового процесу, та вживати надані процесуальним законом заходи для скорочення періоду судового провадження (п. 35 рішення Європейського суду з прав людини від 07 липня 1989 р. у справі Юніон Еліментарія Сандерс проти Іспанії (Alimentaria Sanders S.A. v. Spain).

Обов`язок швидкого здійснення правосуддя покладається, в першу чергу, на відповідні державні судові органи. Розумність тривалості судового провадження оцінюється в залежності від обставин справи та з огляду на складність справи, поведінки сторін, предмету спору. Нездатність суду ефективно протидіяти недобросовісно створюваним учасниками справи перепонам для руху справи є порушенням п. 1 ст. 6 даної Конвенції (§ 66 69 рішення Європейського суду з прав людини від 08 листопада 2005 р. у справі Смірнова проти України). Розумним, зокрема, вважається строк, що є об`єктивно необхідним для виконання процесуальних дій, прийняття процесуальних рішень та розгляду і вирішення справи з метою забезпечення своєчасного (без невиправданих зволікань) судового захисту.

З урахуванням практики Європейського суду з прав людини критеріями розумних строків є: правова та фактична складність справи; поведінка заявника, а також інших осіб, які беруть участь у справі, інших учасників процесу; поведінка органів державної влади (насамперед суду); характер процесу та його значення для заявника (справи Федіна проти України від 02 вересня 2010 р., Смірнова проти України від 08 листопада 2005 р., Матіка проти Румунії від 02 листопада 2006 р., Літоселітіс проти Греції від 05 лютого 2004 р. та інші).

Враховуючи обставини справи, належне повідомлення сторін про наявність судового спору та надання можливості забезпечити в повному обсязі право на захист, обов`язок дотримання принципу розумних строків вирішення спору, суд, керуючись з ч. 9 ст. 165 ГПК України, ч. 2 ст. 178 ГПК України, вирішує спір за наявними матеріалами справи.

Розглядом наявних матеріалів справи судом встановлено наступне:

Посадовими особами Управління Укртрансбезпеки в Хмельницькій області 14.06.2019р. на автодорозі Н-03-196 км здійснено габаритно-ваговий контроль автомобіля IVEKO TRAKKER (спеціалізований вантажний самоскид) реєстраційний номер НОМЕР_1 , що належать на праві власності ПП ВКФ Нігинсахкампром .

Вказана перевірка здійснювалась згідно направлення на рейдову перевірку №003884 від 07.06.2019 р.

За результатами проведеного габаритно-вагового контролю складено акт №032008 від 14.06.2019р. про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, яким зафіксовано факт перевезення відповідачем вантажу із перевищенням вагових обмежень, встановлених Правилами дорожнього руху України.

Згідно акту №156177 від 14.06.2019р. виявлено навантаження на здвоєну вісь 22 725 кг., при дозволеній 16 000 кг.

Згідно чеку зважування (талон №499) від 14.06.2019р. повна маса транспортного засобу становить 38 810 кг. при допустимій 40 000 кг., при цьому навантаження на вісь відповідно до акту про перевищення транспортним засобом нормативно вагових параметрів №032008 при допустимому навантаженні на вісь 16 000 кг. фактично допущено навантаження 22725кг .

За результатами проведення габаритно-вагового контролю також складено довідку № 037619 від 14.06.2019р. про результати здійснення габаритно-вагового контролю та акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 14.06.2019 р. № 032008.

Відповідно до накладної № 08 від 14.06.2019р. ПП ВКФ Нігинсахкампром здійснювало перевезення відсіву до торгівельного центру Епіцентр .

На підставі складених акту та довідки 14.06.2019р. проведено розрахунок № 008 плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування в розмірі 265,20 євро, що відповідно до офіційного курсу, встановленого Національним банком України на 14.06.2019 р. становить 7 908,84 грн.

Оскільки, вказана сума відповідачем в добровільному порядку не сплачена, перший заступник керівника Кам"янець - Подільської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою на здійснення функцій у спірних правовідносинах Державної служби України з безпеки на транспорті, м.Київ звернувся із даним позовом до суду.

Досліджуючи надані докази, оцінюючи їх в сукупності, судом береться до уваги наступне:

Згідно зі статтею 1 Закону України "Про автомобільний транспорт" автомобільний перевізник - це фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами; вантажні перевезення - перевезення вантажів вантажними автомобілями; великоваговий транспортний засіб - це транспортний засіб з вантажем або без вантажу, хоча б один з вагових параметрів якого перевищує встановлені на території України допустиму максимальну масу чи осьове навантаження; великогабаритний транспортний засіб - це транспортний засіб з вантажем або без вантажу, хоча б один з габаритних параметрів якого перевищує встановлені на території України допустимі параметри.

Відповідно до ч. 2 ст. 29 Закону України "Про дорожній рух" з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів. Порядок видачі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, та розмір плати за його отримання встановлюються Кабінетом Міністрів України.

За приписами частин 1, 4 статті 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення. У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше п`яти відсотків.

Статтею 33 Закону України "Про автомобільні дороги" (в редакції на час проведення контролю) передбачено, що рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п. 1 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 р. № 103 (далі - Положення) Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.

Статтею 6 Закону України "Про автомобільний транспорт" передбачено, що Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, здійснює, зокрема, габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування; нарахування, у разі виявлення порушень, та вжиття заходів щодо стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, під час здійснення габаритно-вагового контролю.

Відповідно до підпунктів 2, 15, 27 пункту 5 Положення Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань: здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законодавства на автомобільному, міському електричному, залізничному транспорті; здійснює габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування; здійснює нарахування, вживає заходів щодо стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, під час здійснення габаритно-вагового контролю.

Відповідно до пункту 8 Положення Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Пунктом 3 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 р. № 879 (далі - Порядок № 879), габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та уповноваженими підрозділами Національної поліції.

Згідно з пдп. 3 п. 2 Порядку № 879 великовагові та великогабаритні транспортні засоби - це транспортні засоби, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні навантаження на вісь (осі) та загальна маса або габарити яких перевищують один з параметрів, що зазначені у пункті 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306. При цьому транспортний засіб не може вважатися великоваговим та/або великогабаритним, якщо його параметри не перевищують нормативи більш як на 2 відсотки.

Згідно з п. 22.5 Правил дорожнього руху за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м (для сільськогосподарської техніки, яка рухається за межами населених пунктів, дорогами сіл, селищ, міст районного значення, - 3,75 м), за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м. Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між ними (суміжними) не перевищує 2,5 м. Рух транспортних засобів та їх составів з навантаженням на одиночну вісь понад 11 т, здвоєні осі - понад 16 т, строєні осі - понад 22 т або фактичною масою понад 40 т (для контейнеровозів - навантаження на одиночну вісь - понад 11 т, здвоєні осі - понад 18 т, строєні осі - понад 24 т або фактичною масою понад 44 т, а на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - понад 46 т) у разі перевезення подільних вантажів автомобільними дорогами забороняється. Забороняється рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 т або фактичною масою понад 24 т автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.

Відповідно до підпунктів 3 - 5 пункту 4 Порядку взаємодії Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, Міністерства внутрішніх справ України, Державного агентства автомобільних доріг України під час організації та проведення робіт із зважування та здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерства внутрішніх справ України від 10.12.2013 № 1007/1207, посадові особи Укртрансінспекції під час здійснення габаритно-вагового контролю: здійснюють зупинку транспортного засобу для здійснення габаритно-вагового контролю у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) з дотриманням Правил дорожнього руху та Порядку зупинення транспортного засобу, що здійснює автомобільні перевезення пасажирів та вантажів, посадовими особами Державної інспекції з безпеки на наземному транспорті та її територіальних органів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2013 року № 422; видають довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю (додаток 1); складають акт про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних або вагових параметрів та визначають суму плати за проїзд за формулою розрахунку відповідно до пунктів 30 - 31-1 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю.

З наявних матеріалів справи вбачається, що посадовими особами Управління Укртрансбезпеки в Хмельницькій області 14.06.2019р. на автодорозі Н-03-196 км здійснено габаритно-ваговий контроль автомобіля IVEKO TRAKKER (спеціалізований вантажний самоскид) реєстраційний номер НОМЕР_1 , що належать на праві власності ПП ВКФ Нігинсахкампром .

Вказана перевірка здійснювалась згідно направлення на рейдову перевірку №003884 від 07.06.2019 р.

За результатами проведеного габаритно-вагового контролю складено акт №032008 від 14.06.2019р. про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, яким зафіксовано факт перевезення відповідачем вантажу із перевищенням вагових обмежень, встановлених Правилами дорожнього руху України.

Згідно акту №156177 від 14.06.2019р. виявлено навантаження на здвоєну вісь 22 725 кг., при дозволеній 16 000 кг.

Згідно чеку зважування (талон №499) від 14.06.2019р. повна маса транспортного засобу становить 38 810 кг. при допустимій 40 000 кг., при цьому навантаження на вісь відповідно до акту про перевищення транспортним засобом нормативно вагових параметрів №032008 при допустимому навантаженні на вісь 16 000 кг. фактично допущено навантаження 22725кг .

За результатами проведення габаритно-вагового контролю також складено довідку № 037619 від 14.06.2019р. про результати здійснення габаритно-вагового контролю та акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 14.06.2019 р. № 032008.

Суд зазначає, що оскільки складання вищевказаного акту про перевищення транспортним засобом нормативних параметрів №032008 від 14.06.2019р., довідки № 037619 від 14.06.2019р. про результати здійснення габаритно-вагового контролю та акту проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 14.06.2019 р. № 032008 передбачено Порядком взаємодії Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, Міністерства внутрішніх справ України, Державного агентства автомобільних доріг України під час організації та проведення робіт із зважування та здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерства внутрішніх справ України від 10.12.2013р. № 1007/1207, дані матеріали є офіційними документами, які підтверджують вказані в них обставини. Тому, суд, з урахуванням відсутності доказів їх оскарження, скасування, визнання в установленому законом порядку недійсними (є чинними) приймає їх у якості належних та допустимих доказів у даній справі.

Така ж мотивація (що прийняття в якості доказу) суду стосується і розрахунку розміру заявленої до стягнення суми плати за проїзд, оскільки такий розмір визначено на підставі Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007р. № 879 (про що вказано у розрахунку). При цьому, розрахунок розміру плати представником Укртрансбезпеки на підставі даного Порядку передбачено Порядком взаємодії Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, Міністерства внутрішніх справ України, Державного агентства автомобільних доріг України під час організації та проведення робіт із зважування та здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерства внутрішніх справ України від 10.12.2013р. № 1007/1207.

На підставі складених акту та довідки 14.06.2019р. проведено розрахунок № 008 плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування в розмірі 265,20 євро, що відповідно до офіційного курсу, встановленого Національним банком України на 14.06.2019 р. становить 7 908,84 грн.

Пунктами 26, 27 Порядку № 879 передбачено, що кошти, стягнені за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів, спрямовуються в установленому порядку до державного бюджету. Плата за проїзд справляється в національній валюті за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком на день проведення розрахунку.

Згідно ч. 3 п. 31-1 Порядку № 879 перевізник (в даному випадку відповідач) зобов`язаний протягом 30 календарних днів з моменту визначення плати внести її та повідомити про це відповідний територіальний орган Укртрансбезпеки.

Матеріали справи не містять доказів здійснення вищевказаної оплати у передбачений законодавством строк. Тому, при документальному та законодавчому підтвердженні наявності обов`язку у відповідача здійснити таку оплату, вимоги прокурора про стягнення цієї оплати обґрунтовані і підлягають задоволенню.

Судові витрати, згідно ст. 129 ГПК України покладаються на відповідача.

Керуючись ст. ст. 2, 4, 74, 86, 129, 233, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Стягнути з Приватного підприємства "Виробничо - комерційне підприємство "Нігинсахкампром", (смт.Смотрич, Дунаєвецького району, Хмельницької області, вул.Жовтнева, буд.91, код: 32057262) на користь Державного бюджету України - 7 908,84 грн. (сім тисяч дев"тсот вісім гривень 84 коп.) - плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великоваговим транспортним засобом, що еквівалентно 265,20 євро відповідно до розрахунку до акту від 14.06.2019р.

Видати наказ.

Стягнути з Приватного підприємства "Виробничо - комерційне підприємство "Нігинсахкампром", (смт.Смотрич, Дунаєвецького району, Хмельницької області, вул.Жовтнева, буд.91, код: 32057262) на користь Хмельницької обласної прокуратури (м. Хмельницький, Військомацький провулок, 3, код 02911102), Держказначейська служба України, м.Київ, МФО 820172, рахунок UА188201720343120002000002814), 2102,00 грн. (дві тисячі сто дві гривні 00 коп.) - судового збору.

Видати наказ.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів до Північно - західного апеляційного господарського суду. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складено та підписано 29.12.2020р.

Суддя О.Д. Вибодовський

Віддрук 4 прим. (реком. з повід):

1- до справи;

2 - Кам"янець - Подільській місцевій прокуратурі, 32300, м.Кам"янець - Подільський, вул.Драгоманова, 11;

3- позивачу - 01135, Державній службі України з безпеки на транспорті, м.Київ, пр.Перемоги, 14;

4 - відповідачу - 32423, ПП "Виробничо - комерційне підприємство "Нугинсахкампром", смт.Смотрич, Дунаєвецького району, Хмельницької області, вул.Жовтнева, буд.91.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення24.12.2020
Оприлюднено29.12.2020
Номер документу93872813
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —924/925/20

Рішення від 24.12.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 10.12.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 23.11.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 05.11.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 08.10.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 21.09.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 13.08.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні