Рішення
від 28.12.2020 по справі 400/3255/20
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

28 грудня 2020 р. № 400/3255/20 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Біоносенка В.В., розглянув у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом:Державного підприємства "Стивідорна компанія "Ольвія", а/я 170,Миколаїв,54052 до:Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області, пр. Миру, 34,Миколаїв,54034 треті особи:Миколаївська міська рада, вул. Адміральська, 20,Миколаїв,54001 Головне управління ДПС у Миколаївській області, вул. Лягіна,6,Миколаїв,54001 про:визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії; визнання недійсними витяги від 13.02.2020 № 3012/0/205-20, № 3013/0/205-20, ВСТАНОВИВ:

Державне підприємство Стивідорна компанія Ольвія звернулось до адміністративного суду з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області з вимогами 1) визнати протиправними дії ГУ Держгеокадастру у Миколаївській області щодо застосування у витязі із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 4810136600:07:004:0159 площею 85,00 кв.м, виданого 13.02.2020 за №3012/0/205-20, локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони за локальні фактори: забезпечена централізованим водопостачанням 1,00; забезпечена централізованим водовідведенням 1,00; забезпечена централізованим газопостачанням 1,00; забезпечена централізованим газопостачанням 1,00 та сукупного коефіцієнту Км3 1,00; 2) визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області щодо застосування у витязі із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 4810136600:07:004:0163 площею 1397804,00 кв.м, виданого 13.02.2020 за №3013/0/205-20, локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони за локальні фактори: забезпечена централізованим водопостачанням 1,00; забезпечена централізованим водовідведенням 1,00; забезпечена централізованим газопостачанням 1,00; забезпечена централізованим газопостачанням 1,00 та сукупного коефіцієнту Км3 0,81; 3) визнати недійсним витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 4810136600:07:004:0159 площею 85,00 кв.м, виданого 13.02.2020 за №3012/0/205-20; 4) визнати недійсним витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 4810136600:07:004:0163 площею 1397804,00 кв.м, виданого 13.02.2020 за №3013/0/205-20; 5) зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області утриматись від застосування у нових витягах із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок з кадастровими номерами 4810136600:07:004:0159 площею 85,00 кв.м, та 4810136600:07:004:0163 площею 1397804,00 кв.м. локальних коефіцієнтів на місцезнаходженні земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони, за локальні фактори: забезпечена централізованим водопостачання 1,00; забезпечена централізованим водовідведенням 1,00; забезпечена централізованим газопостачанням 1,00; 6) стягнути з відповідача судові витрати.

Свої позовні вимоги підприємство обґрунтувало тим, що має у користуванні дві земельні ділянки площею 85 кв.м. та 1397804,00 кв.м. Зазначені земельні ділянки розташовані за адресою м. Миколаїв, Корабельний район, вул. Айвазовського, 29. На цих ділянках розташовані господарські потужності підприємства, на них позивач здійснює свою цілодобову господарську діяльність. На зазначених земельних ділянках відсутнє централізоване водопостачання, централізоване водовідведення, централізоване газопостачання. В законодавстві взагалі відсутнє поняття централізоване газопостачання . Водозабезпечення позивача водою, для побутових, виробничих і питних потреб здійснюється за допомогою свердловин, які належить позивачу. Водовідведення стічних вод здійснюється частково до Бузького лиману, а частково через каналізаційну мережу позивача, що примикає до каналізаційної мережі МКП Миколаїводоканал . Факт відсутності централізованого водопостачання і водовідведення на території земельних ділянок позивача, підтверджено відомостями з МКП Миколаївводоканал . Централізованого газопостачання на території позивача ніколи не було и і не має. Крім того, позивач не має наміру його проводити, оскільки відсутня у цьому потреба. Факт відсутності централізованого газопостачання підтверджується листом АТ Миколаївгаз .

Відповідно до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики і продовольства України від 25.11.2016 №489, централізоване водопостачання, централізоване водовідведення, централізоване газопостачання - є локальними факторами.

Оскільки відповідачем неправильно, завищено локальні фактори, завищена вцілому нормативна грошова оцінка земельних ділянок, що мало негативні наслідки для позивача у вигляді підвищеної плати за землю.

Відповідач позов не визнав, надіслав відзив, в якому просив в задоволенні позову відмовити. Свою позицію відповідач аргументував тим, що механізм розрахунку нормативної грошової оцінки та узагальнення її результатів на початок року проведення оцінки регламентується Порядком нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженим наказом Міністерства аграрної політики і продовольства України від 25.11.2016 №489, Методикою нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 №213, Стандартом СОУ ДКЗР 00032632-012:2009 Оцінка земель. Правила розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів тощо. Технічна документація з нормативної грошової оцінки земель міста Миколаїв розроблена у 2018 році ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст Діпромісто ім. Ю.М. Білоконя на замовлення Управління земельних ресурсів виконавчого комітету Миколаївської міської ради згідно вимог вищезазначених нормативно-правових актів та затверджено рішення Миколаївської міської ради від 10.07.2019 №52/18, яке набрало чинності 01.01.2020. Враховуючи викладене, органами місцевого самоврядування, затверджуються не окремі значення середньої (базової) нормативної грошової оцінки земель населеного пункту та будь яких локальних факторів і коефіцієнтів, а технічна документація в цілому, з усіма наявними графічними матеріалами та розрахунками усіх необхідних якісних та кількісних показників, параметрів, локальних факторів та коефіцієнтів, що характеризують місце розташування земельних ділянок у залежності від прояву рентоутворювальних факторів регіонального, зонального та локального характерів, оформлену відповідно до діючих стандартів, норм та правил. Підставою для затвердження технічної документації є позитивний висновок державної експертизи. При наданні витягів, спеціаліст відповідача керується виключно затвердженою Технічною документацією з нормативної грошової оцінки земель м. Миколаєва, здійснення останнім будь-яких корегувань даних в тому числі щодо локальних факторів, що характеризують земельні ділянки ДП Стивідорна компанія Ольвія , не передбачено чинним законодавством.

Позивач надіслав відповідь на відзив, в якому зазначив, що відповідно до Розділу 5 Технічної документації, в подальшому, при розрахунку грошової оцінки конкретної земельної ділянки, а також розміру земельного податку та ставок орендної плати, забезпеченість конкретної земельної ділянки інженерними мережами згідно чергових планів відповідних комунальних закладів міста повинна коригуватись на місцях. Тому висновки відповідача, наведені у відзиві, що при складанні витягів він не може здійснювати коригування локальних факторів - не відповідає дійсності. Крім того, позивач заперечив, що у Схемі локальних факторів земельні ділянки позивача відносяться до тих, що забезпечені центральним водопостачанням, водовідведенням та газопостачанням.

В судове засідання 05.10.2020 представники сторін не з`явились.

В подальшому судом судові засідання по справі не призначалися, у зв`язку з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та Рішення Ради суддів України від 17.03.2020 №19.

Ухвалою суду від 04.11.2020 до участі у справі залучено в якості третіх осіб Миколаївську міську раду та Головне управління ДПС у Миколаївській області.

Третя особа - Миколаївська міська рада, надіслала до суду пояснення, відповідно до яких просила в задоволенні позову відмовити, вважала рішення відповідача законним.

Також, ухвалою суду від 04.11.2020 у відповідача витребувано додаткові пояснення по справі.

Суд розглянув справу 28.12.2020 відповідно до вимог ст.262 КАС України, без проведення судового засідання, з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та Рішення Ради суддів України від 17.03.2020 №19, в порядку письмового провадження, на підставі матеріалів справи.

Дослідив матеріали справи, суд встановив наступне.

Державне підприємство Стивідорна компанія Ольвія зареєстроване юридичною особою 21.01.1993 р. Основним видом діяльності підприємства є допоміжне обслуговування водного транспорту.

ДП Стивідорна компанія Ольвія використовує на праві постійного користування земельні ділянки на території м. Миколаєва 4810136600:07:004:0159 площею 85,00 кв.м, та 4810136600:07:004:0163 площею 1397804,00 кв.м.

13.02.2020 на звернення підприємства, відділом у Миколаївському районі Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області видано Витяги із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №3012/0/205-20 щодо земельної ділянки 4810136600:07:004:0159 площею 85,00 кв.м, та №3013/0/205-20 щодо земельної ділянки 4810136600:07:004:0163 площею 1397804,00 кв.м.

Відповідно до Витягу №3012/0/205-20, нормативно грошова оцінка земельної ділянки складає 30991,85 гривень, при цьому враховані локальні коефіцієнти: забезпечена централізованим водопостачанням 1,00, забезпечена централізованим водовідведенням 1,00, забезпечена централізованим газопостачанням 1,00.

Відповідно до Витягу №3013/0/205-20, нормативно грошова оцінка земельної ділянки складає 407473844,04 гривень, при цьому враховані локальні коефіцієнти: забезпечена централізованим водопостачанням 1,00, забезпечена централізованим водовідведенням 1,00, забезпечена централізованим газопостачанням 1,00.

Відповідно до ст.12 Закону України Про оцінку земель нормативно-методичне регулювання оцінки земель здійснюється у відповідних нормативно-правових актах, що встановлюють порядок проведення оцінки земель, організації і виконання землеоціночних робіт, склад і зміст технічної документації та звітів з експертної грошової оцінки земельних ділянок, вимоги до них, порядок їх виконання.

Відповідно до ст.18 Закону нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться:

розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років;

розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України Про землеустрій .

Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, який затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №489 від 25.11.2016, за результатами нормативної грошової оцінки земель складається технічна документація. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються за заявою зацікавленої особи (додаток 8) як витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (додаток 9).

Таким чином, відповідно до цих нормативно-правових актів, нормативну грошову оцінку земель проводить відповідний орган місцевого самоврядування, який затверджує відповідну технічну документацію. А відповідач, лише видає витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері зокрема, земельних відносин, землеустрою, Державного земельного кадастру, є Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) (Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затверджене постановою Кабінету Міністрів України № 15 від 14.01.2015 року).

Відповідно до вимог Закону України Про адміністративні послуги , постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2011 року №835 Деякі питання надання Державною службою з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальними органами адміністративних послуг , розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року №523-р Деякі питання надання адміністративних послуг , видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки - це адміністративна послуга, яку надає відповідач через центр надання адміністративних послуг.

10.07.2019 рішенням Миколаївської міської ради №52/18 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Миколаєва, виготовлену державним підприємством Українським науково-дослідним інститутом проектування міст Діпромісто ім. Ю.М. Білоконя ( https://mkrada.gov.ua/documents/32020.html ).

До Технічної документації затверджено додатки з схемами економіко-планового зонування та проявів локальних факторів оцінки.

Земельні ділянки ДП Стивідорна компанія Ольвія знаходяться в 209, 215, 198, 210 та 211 економіко-планувальних зонах.

Дослідженням судом доданої до матеріалів справи схеми, вбачається, що земельна ділянка позивача 209 позначена як така, що не забезпечена централізованим газопостачанням (жовтий колір) та на цій території відсутній газопровід (фіолетова ріска). Згідно Додатку 11 до Схеми прояву локальних факторів оцінки, то земельна ділянка 209 позначена фіолетовим контуром, при цьому красний колір згідно легенди є територією, забезпеченою централізованим водовідведенням.

На зазначену обставину, на вимогу суду, відповідачем надано додатково пояснення (арк.спр.126), що кольором на Схемі визначені лише магістральні мережі та головні споруди газопостачання, водопостачання та водовідведення, а інші розподільні мережі у схемах не визначені, а тому орієнтування лише на кольорові позначення не доречні. Розробником на схемах відображено умовні позначення локальних факторів, які необхідно застосовувати при їх наявності за місцезнаходженням земельної ділянки. Так, за відсутністю газопостачання показник зображено жовтою лінією з зірочками, ділянка з обох сторін має лісовий та водяний покров, на яких зазначено відсутність газу, сама ділянка не містить зірочок, або будь-яких інших позначок тому забезпечена газопостачанням, позначка зображена без кольору (окрасу, фігурних елементів) у формі прямокутника. Так само зображено наявність водопостачання та водовідведення. В межах червоної лінії, яка повністю повторює конфігурацію земельної ділянки наявні червоні кружечки, що свідчить про наявність каналізації.

Тобто, відповідач розтлумачив Схему таким чином, що оскільки на ній відсутнє позначення економіко-планувальної зони, як не забезпеченою газопостачанням, водопостачання та водовідведенням, то необхідно вважати, що ця спірна територія цим показниками забезпечена.

Натомість, навіть розробник Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста, ДП Український державний науково-дослідний інституту проектування міст Діпромісто ім. Ю.М. Білоконя по іншому тлумачить зазначене спірне питання. Відповідно до листа розробника Технічної документації, при розрахунку грошової оцінки конкретної земельної ділянки, а також розміру земельного податку та ставок орендної плати, забезпеченість конкретної земельної ділянки інженерними мережами згідно чергових планів відповідних комунальних закладів міста повинна коригуватися на місцях.

При цьому, розробник вважає можливим врахувати для коригування забезпеченості земельної ділянки відомостей від РГК Миколаївгаз та МКП Миколаївводоканал .

Відповідно до ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У цьому випадку, відповідач повинен був довести суду, що Технічною документацією з нормативної грошової оцінки земель міста, зокрема додатками 10 та 11, передбачено, що земельна ділянка позивача забезпечена централізованим водопостачанням; забезпечена централізованим водовідведенням; забезпечена централізованим газопостачанням; а тому до неї необхідно застосувати локальній коефіцієнти 1,00.

Разом з тим, за дослідженням судом додатків 10 та 11 Технічної документацією з нормативної грошової оцінки земель міста, забезпеченість ділянки 209 зазначеною інфраструктурою не доведено.

У такому випадку, суд не може погодитися з висновками відповідача про правомірність витягів від 13.02.2020 за №3012/0/205-20 та №3013/0/205-20 та вважає за необхідним задовольнити позов в частині визнання їх протиправним.

При цьому, відповідно до абз.3-4 стр.27 технічної документації, при розрахунку грошової оцінки конкретної земельної ділянки, а також розміру земельного податку та ставок орендної плати, забезпеченість конкретної земельної ділянки інженерними мережами згідно чергових планів відповідних комунальних закладів міста повинна коригуватися на місцях.

Таке коригування може провести відповідач з врахуванням пояснень розробника та відповідей РГК Миколаївгаз та МКП Миколаївводоканал .

Покладання на відповідача обов`язку утриматися від застосування у нових витягах із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок локальних коефіцієнтів на місцезнаходженні земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони, за локальні фактори: забезпечена централізованим водопостачання 1,00; забезпечена централізованим водовідведенням 1,00; забезпечена централізованим газопостачанням 1,00; буде передчасним, до проведення такого коригування.

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправними дії ГУ Держгеокадастру у Миколаївській області щодо застосування у витязі із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 4810136600:07:004:0159 площею 85,00 кв.м, виданого 13.02.2020 за №3012/0/205-20, локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони за локальні фактори: забезпечена централізованим водопостачанням 1,00; забезпечена централізованим водовідведенням 1,00; забезпечена централізованим газопостачанням 1,00; забезпечена централізованим газопостачанням 1,00 та сукупного коефіцієнту Км3 1,00.

Визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області щодо застосування у витязі із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 4810136600:07:004:0163 площею 1397804,00 кв.м, виданого 13.02.2020 за №3013/0/205-20, локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони за локальні фактори: забезпечена централізованим водопостачанням 1,00; забезпечена централізованим водовідведенням 1,00; забезпечена централізованим газопостачанням 1,00; забезпечена централізованим газопостачанням 1,00 та сукупного коефіцієнту Км3 0,81.

Визнати протиправним та скасувати витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 4810136600:07:004:0159 площею 85,00 кв.м, виданого 13.02.2020 за №3012/0/205-20;

Визнати протиправним та скасувати витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 4810136600:07:004:0163 площею 1397804,00 кв.м, виданого 13.02.2020 за №3013/0/205-20;

Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області повторно розглянути питання видачі ДП Стивідорна компанія Ольвія витягів із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 4810136600:07:004:0159 площею 85,00 кв.м та з кадастровим номером 4810136600:07:004:0163 площею 1397804,00 кв.м, з урахуванням висновків суду, викладених вище.

В задоволенні позову в частині зобов`язання Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області утриматись від застосування у нових витягах із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок з кадастровими номерами 4810136600:07:004:0159 площею 85,00 кв.м, та 4810136600:07:004:0163 площею 1397804,00 кв.м. локальних коефіцієнтів на місцезнаходженні земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони, за локальні фактори: забезпечена централізованим водопостачання 1,00; забезпечена централізованим водовідведенням 1,00; забезпечена централізованим газопостачанням 1,00, - відмовити.

Сума сплаченого позивачем судового збору підлягає відшкодуванню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача в розмірі 3363,20 грн, пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов Державного підприємства "Стивідорна компанія "Ольвія" (а/я 170,Миколаїв,54052 19290012) до Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області (пр. Миру, 34,Миколаїв,54034 39825404) задовольнити частково.

2. Визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області щодо застосування у витязі із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 4810136600:07:004:0159 площею 85,00 кв.м, виданого 13.02.2020 за №3012/0/205-20, локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони за локальні фактори: забезпечена централізованим водопостачанням 1,00; забезпечена централізованим водовідведенням 1,00; забезпечена централізованим газопостачанням 1,00; забезпечена централізованим газопостачанням 1,00 та сукупного коефіцієнту Км3 1,00.

3. Визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області щодо застосування у витязі із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 4810136600:07:004:0163 площею 1397804,00 кв.м, виданого 13.02.2020 за №3013/0/205-20, локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони за локальні фактори: забезпечена централізованим водопостачанням 1,00; забезпечена централізованим водовідведенням 1,00; забезпечена централізованим газопостачанням 1,00; забезпечена централізованим газопостачанням 1,00 та сукупного коефіцієнту Км3 0,81.

4. Визнати протиправним та скасувати витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 4810136600:07:004:0159 площею 85,00 кв.м, виданого 13.02.2020 за №3012/0/205-20.

5. Визнати протиправним та скасувати витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 4810136600:07:004:0163 площею 1397804,00 кв.м, виданого 13.02.2020 за №3013/0/205-20.

6. Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області повторно розглянути питання видачі ДП Стивідорна компанія Ольвія витягів із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 4810136600:07:004:0159 площею 85,00 кв.м та з кадастровим номером 4810136600:07:004:0163 площею 1397804,00 кв.м.

7. В задоволенні позову в частині зобов`язання Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області утриматись від застосування у нових витягах із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок з кадастровими номерами 4810136600:07:004:0159 площею 85,00 кв.м, та 4810136600:07:004:0163 площею 1397804,00 кв.м. локальних коефіцієнтів на місцезнаходженні земельної ділянки у межах економіко-планувальної зони, за локальні фактори: забезпечена централізованим водопостачання 1,00; забезпечена централізованим водовідведенням 1,00; забезпечена централізованим газопостачанням 1,00, - відмовити.

8. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області (пр. Миру, 34,Миколаїв,54034 39825404) на користь Державного підприємства "Стивідорна компанія "Ольвія" (а/я 170,Миколаїв,54052 19290012) судові витрати в розмірі 3363,20 (три тисячі триста шістдесят три грн двадцять коп) гривень.

9. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду через Миколаївський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Суддя В. В. Біоносенко

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.12.2020
Оприлюднено31.12.2020
Номер документу93875210
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —400/3255/20

Постанова від 21.07.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 13.05.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 13.05.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 25.02.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 25.02.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Рішення від 28.12.2020

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Біоносенко В. В.

Ухвала від 27.11.2020

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Біоносенко В. В.

Ухвала від 04.11.2020

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Біоносенко В. В.

Ухвала від 07.09.2020

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Біоносенко В. В.

Ухвала від 17.08.2020

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Біоносенко В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні