Рішення
від 29.12.2020 по справі 520/13842/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 грудня 2020 р. № 520/13842/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Волошина Д.А., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Богодухівської районної ради Харківської області про визнання протиправним та скасування рішення,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач, ОСОБА_1 , звернулась до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

- визнати протиправним і скасувати рішення ХLVІІ позачергової сесії VІІ скликання Богодухівської районної ради Харківської області від 18 жовтня 2019 року №926-VІІ «Про проведення конкурсного відбору на посаду директора Богодухівського ліцею №3 Богодухівської районної ради Харківської області та створення конкурсної комісії» ;

- стягнути на користь ОСОБА_1 (ІНН НОМЕР_1 ) судовий збір в розмірі 768,40 грн та судові витрати з Богодухівської районної ради Харківської області за рахунок бюджетних асигнувань Богодухівської районної ради.

Позивач в обґрунтування позовних вимог зазначив, що при формуванні складу конкурсної комісії відповідачем не було дотримано базового принципу рівності, суть якого полягає у забезпеченні рівної кількості представників кожної із сторін, визначених у статті 26 Закону України Про загальну середню освіту (в редакції, що діяла на момент прийняття оскаржуваного рішення) та конкурсну комісію сформовано з порушенням вимог чинного законодавства.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 02.01.2020 відкрито спрощене провадження в порядку передбаченому статтею 262 Кодексу адміністративного судочинства України та запропоновано відповідачу надати відзив на позов. Запропоновано позивачу подати до суду відповідь на відзив, а відповідачу - заперечення протягом п`яти календарних днів з моменту отримання відповідних документів.

Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження надіслана та вручена відповідачу, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 11.02.2020 зупинено провадження по справі №520/13842/19 за позовом ОСОБА_1 до Богодухівської районної ради Харківської області про визнання протиправним та скасування рішення до перегляду судового рішення Великою Палатою Верховного Суду для вирішення питання щодо правил предметної юрисдикції та до набрання законної сили судовим рішенням касаційної інстанції у справі № 520/8910/18.

Відповідно до витягу з протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 27.03.2020 на підставі розпорядження керівника апарату суду №03-05/23 від 27.03.2020 дану справу було передано до судді ОСОБА_2 у зв`язку з закінченням терміну повноважень судді Мінаєвої К.В.

Згідно даних Єдиного державного реєстру судових рішень, постановою Верховного Суду від 18.11.2020 у справі №520/8910/18 (провадження №К/9901/16521/19) було задоволено касаційну скаргу ОСОБА_1. Постанову Другого апеляційного адміністративного суду від 06.05.2019 скасовано, а справу направлено для продовження розгляду до суду апеляційної інстанції. Постанова набрала законної сили.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 11.12.2020 поновлено провадження в адміністративній справі №520/13842/19 за позовом ОСОБА_1 до Богодухівської районної ради Харківської області про визнання протиправним та скасування рішення.

Представником відповідача 27.01.2020 надано відзив на позовну заяву, в якому він просив відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог, та зазначає, що діяв в межах повноважень та згідно норм чинного законодавства, яке регулює спірні правовідносини.

Згідно ч. 5 ст. 262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Оцінивши повідомлені позивачем та відповідачем обставини, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

Богодухівська районна рада Харківської області є засновником Богодухівського ліцею №3 Богодухівської районної ради Харківської області та є уповноваженим органом приймати рішення про призначення на посаду директора даного освітнього закладу.

З 15.01.2020 закінчувався строк контракту позивача на посаді директора Богодухівського ліцею №3 Богодухівської районної ради Харківської області.

Згідно ст. 15 Регламенту Богодухівської районної ради, затвердженого рішенням Богодухівської районної ради від 18.12.2015 №22-УІІ (зі змінами), проект рішення Про проведення конкурсного відбору на посаду директора БОГОДУХІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ №3 БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ та створення конкурсної комісії було оприлюднено на офіційному веб-сайті Богодухівської районної ради за 20 робочих днів до скликання сесії.

18 жовтня 2019 року відбулося засідання ХLVІІ позачергової сесії VII скликання районної ради, в порядок денний було включено вищезазначений проект рішення, який було прийнято депутатами районної ради та опубліковано на офіційному веб-сайті районної ради.

Рішенням ХLVІІ позачергової сесії VII скликання Богодухівської районної ради Харківської області від 18.10.2019 №926-VІІ Про проведення конкурсного відбору на посаду директора БОГОДУХІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ №3 БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ та створення конкурсної комісії було оголошено конкурс на посаду директора Богодухівського ліцею №3 Богодухівської районної ради Харківської області та створено конкурсну комісію.

02 грудня 2019 року відбувся конкурсний відбір на посаду директора Богодухівського ліцею №3 Богодухівської районної ради Харківської області, участь у якому взяли 2 учасники - ОСОБА_1 та Свінченко І.А.

Свінченко Інну Анатоліївну визначено переможцем конкурсного відбору відповідно до підсумкового протоколу конкурсної комісії №4 від 02.12.2019.

ОСОБА_1 05.12.2019 звернулась зі скаргою до голови Богодухівської районної ради ОСОБА_3 в якій, зокрема, зазначила, що конкурс було проведено з порушеннями, оскільки склад комісії не відповідає вимогам п. 6 Положення про проведення конкурсу та призначення на посаду керівників закладів загальної середньої освіти комунальної власності Богодухівської районної ради затвердженого рішенням районної ради від 04.06.2018 №707-VІІ (XXXI сесія VІІ скликання), оскільки в ньому відсутні представники громадського об`єднання керівників закладів загальної середньої освіти району та не відповідає п. 5 Типового положення про конкурс на посаду керівників державного, комунального закладу загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 28.03.2018 №291, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 квітня 2018 за №454/31906, в якому зазначено, що в комісії повинна бути рівна кількість представників кожної із сторін, визначених Законом України Про загальну середню освіту (в редакції, що діяла на момент прийняття оскаржуваного рішення).

Листом від 10.12.2019 №01-18/517 голови Богодухівської районної ради Харківської області позивача повідомлено, що Богодухівська районна рада не виявила порушень щодо проведення конкурсною комісією конкурсного відбору на посаду директора Богодухівського ліцею № 3, що підтверджується Протоколом № 4 від 02 грудня 2019 року засідання конкурсної комісії щодо проведення конкурсу на посаду директора Богодухівського ліцею №3 Богодухівської районної ради Харківської області. Конкурсна комісія проводила конкурс на засадах об`єктивності, незалежності, недискримінації, відкритості, прозорості та відповідно до вимог чинного законодавства України, що підтверджується підсумковим Протоколом №4 від 02 грудня 2019 року засідання конкурсної комісії щодо проведення конкурсу на посаду директора Богодухівського ліцею №3 Богодухівської районної ради Харківської області, а також відеозаписом процедури конкурсу, який оприлюднений на офіційному веб-сайті Богодухівської районної ради. Відповідно Протоколу конкурсної комісії, рішення щодо визначення переможця конкурсу було прийнято поіменним одноголосним голосуванням без будь-яких зауважень, пропозицій, заяв, скарг як зі сторони членів конкурсної комісії так і конкурсантів.

Вважаючи протиправним вищезазначене рішення, позивач звернулась з адміністративним позовом до суду.

Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.

Згідно із ч. 1 ст. 26 Закону України Про загальну середню освіту №651 від 13.05.1999 (далі - Закон №651) (в редакції, що діяла на момент прийняття оскаржуваного рішення), трудові відносини в системі загальної середньої освіти регулюються законодавством України про працю, Законом України "Про освіту", цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

За приписами ч. 2 ст. 26 Закону №651, керівник закладу загальної середньої освіти призначається на посаду та звільняється з посади рішенням засновника (засновників) закладу або уповноваженого ним (ними) органу.

Керівник державного, комунального закладу загальної середньої освіти призначається на посаду за результатами конкурсного відбору строком на шість років (строком на два роки - для особи, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше) на підставі рішення конкурсної комісії, до складу якої входять представники засновника (засновників), трудового колективу, громадського об`єднання батьків учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти та громадського об`єднання керівників закладів загальної середньої освіти відповідної адміністративно-територіальної одиниці. До участі у роботі комісії з правом дорадчого голосу можуть залучатися представники громадських об`єднань та експерти у сфері загальної середньої освіти.

Положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти розробляє та затверджує засновник на підставі типового положення, затвердженого центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

Наказом Міністерства освіти і науки України від 28.03.2018 №291 затверджено Типове положення, яке визначає загальні засади проведення конкурсу на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти (далі - Положення №291).

В свою чергу, рішенням Богодухівської районної ради Харківської області №707-VII від 04.06.2018 затверджено Положення про проведення конкурсу та призначення на посаду керівників закладів загальної середньої освіти комунальної власності Богодухівської районної ради (а.с. 20-23).

Як свідчать матеріали справи, конкурс на посаду директора Богодухівського ліцею №3 Богодухівської районної ради Харківської області та створення конкурсної комісії було оголошено рішенням районної ради №926-VII від 18 жовтня 2019 року.

Щодо твердження позивача про те, що при формуванні складу конкурсної комісії не було дотримано базового принципу рівності, суд зазначає наступне.

За правилами пункту 5 Типового положення № 291 для проведення конкурсу засновник затверджує персональний склад конкурсної комісії з рівною кількістю представників кожної із сторін, визначених Законом України Про загальну середню освіту .

Механізм формування конкурсної комісії визначається у положенні про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти.

Загальна чисельність членів конкурсної комісії становить від 4 до 16 осіб.

Конкурсна комісія є повноважною за умови присутності на її засіданні не менше двох третин від її затвердженого складу. Конкурсна комісія приймає рішення більшістю від її затвердженого складу. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.

Рішення конкурсної комісії оформлюються протоколами, які підписуються усіма присутніми членами конкурсної комісії та оприлюднюються на веб-сайті засновника впродовж одного робочого дня з дня проведення засідання конкурсної комісії.

Конкурсна комісія та її члени діють на засадах неупередженості, об`єктивності, незалежності, недискримінації, відкритості, прозорості. Не допускається будь-яке втручання в діяльність конкурсної комісії, тиск на членів комісії та учасників конкурсу, зокрема з боку засновника, його представників.

При цьому слід зазначити, що персональний склад конкурсної комісії не може впливати на правомірність самого рішення про оголошення конкурсу за оспорюваним рішенням районної ради.

Також суд зазначає, що в ст. 26 Закону України Про загальну середню освіту (в редакції, що діяла на момент прийняття оскаржуваного рішення) не зазначено, що персональний склад конкурсної комісії повинен бути з рівною кількістю представників кожної із сторін. Про це зазначено тільки в Типовому положенні від 28.03.2018 №291, та цей підзаконний нормативно-правовий акт має нижчу юридичну силу, ніж Закон України, оскільки прийнятий на підставі наказу.

18 жовтня 2019 року відбулося засідання ХLVІІ позачергової сесії VII скликання районної ради, в порядок денний було включено вищезазначений проект рішення, який було прийнято депутатами районної ради та опубліковано на офіційному веб-сайті районної ради.

Жодних зауважень, пропозицій та скарг щодо даного проекту та прийнятого рішення до районної ради не надходило.

Позивач, оспорюючи рішення про проведення конкурсу, в позовній заяві не наводить правової аргументації щодо неправомірності самого рішення про проведення конкурсу, що за змістом позовних вимог складає основну вимогу.

Незгода позивача з персональним складом конкурсної комісії, вже після його завершення, не має правового значення для висновку щодо правомірності рішення районної ради про оголошення конкурсу на посаду директора школи.

Щодо твердження позивача про порушення відповідачем п. 6 Положення про проведення конкурсу та призначення на посаду керівників закладів загальної середньої освіти комунальної власності Богодухівської районної ради, а саме стосовно того, що до складу конкурсної комісії не було залучено представників громадського об`єднання керівників закладів загальної середньої освіти відповідної адміністративно-територіальної одиниці, суд зазначає наступне.

Пунктом 6 Положення про проведення конкурсу та призначення на посаду керівників закладів загальної середньої освіти комунальної власності Богодухівської районної ради затвердженого рішенням районної ради від 04.06.2018 №707-VІІ (XXXI сесія VІІ скликання) зазначено, що для проведення конкурсу Богодухівська районна рада, затверджує персональний склад конкурсної комісії, до якого входять представники Богодухівської районної ради, трудового колективу, громадського об`єднання батьків учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти та громадського об`єднання керівників закладів загальної середньої освіти відповідної адміністративно-територіальної одиниці. До участі у роботі комісії з правом дорадчого голосу можуть залучатися представники громадських об`єднань та експерти у сфері загальної середньої освіти.

Загальна чисельність членів конкурсної комісії становить від 4 до 16 осіб. Конкурсна комісія є повноважною за умови присутності па її засіданні не менше двох третин від її затвердженого складу. Конкурсна комісія приймає рішення більшістю від її затвердженого складу. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.

Рішення конкурсної комісії оформлюються протоколами, які підписуються усіма присутніми членами конкурсної комісії та оприлюднюються на веб-сайті Богодухівської районної ради впродовж одного робочого дня з дня проведення засідання конкурсної комісії.

Конкурсна комісія та її члени діють на засадах неупередженості, об`єктивності, незалежності, недискримінації, відкритості, прозорості. Не допускається будь-яке втручання в діяльність конкурсної комісії, тиск на членів комісії та учасників конкурсу, зокрема з боку Богодухівської районної ради, його представників.

Як свідчать матеріали справи, рішенням районної ради від 18.10.2019 №926-VII створено конкурсну комісію та оголошено конкурс на посаду директора Богодухівського ліцею №3. Тому формування конкурсної комісії відбувалося у відповідності до пункту 6 Положення №707-VII, яким передбачено чисельність конкурсної комісії від 4 до 16 осіб.

До складу конкурсної комісії для проведення конкурсного відбору на посаду директора Богодухівського ліцею №3 Богодухівської районної ради Харківської області включено від засновника - 12 членів комісії, із них - 9 депутатів районної ради та 3 працівника виконавчого апарату Богодухівської районної ради, представник громадського об`єднання батьків, учнів Богодухівського ліцею № 3 - 1, та 2 представника від трудового колективу Богодухівського ліцею № 3.

До роботи в участі конкурсної комісії було залучено представника відділу освіти, а саме: в.о. начальника відділу освіти Богодухівської районної державної адміністрації ОСОБА_4 з правом дорадчого голосу, для проведення оцінки щодо відповідності професійної компетентності кандидатів, щодо встановлених вимог.

Отже, позовні вимоги про визнання протиправним і скасування рішення ХLVІІ позачергової сесії VІІ скликання Богодухівської районної ради Харківської області від 18 жовтня 2019 року №926-VІІ «Про проведення конкурсного відбору на посаду директора Богодухівського ліцею №3 Богодухівської районної ради Харківської області та створення конкурсної комісії» не підлягають задоволенню, оскільки при затвердженні складу відповідної комісії Богодухівської районною радою Харківської області дотримано вимоги до її членів, визначені ст. 26 Закону України Про загальну середню освіту .

Аналогічна правова позиція викладена в постанові П`ятого апеляційного адміністративного суду від 10.07.2019 по справі № 815/1304/18, в постанові Рівненського апеляційного суду від 29.01.2019 по справі №563/815/18.

До складу комісії не включено представника громадського об`єднання керівників закладів загальної середньої освіти, оскільки на території Богодухівського району не зареєстровано жодної громадської організації вказаного спрямування, що підтверджується листом Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) від 18.12.2020 №36398/86466/13/20/05.6, який надано до суду на виконання ухвали Харківського окружного адміністративного суду від 11.12.2020 про витребування у Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) інформації чи зареєстроване громадське об`єднання керівників закладів загальної середньої освіти комунальної власності в Богодухівському районі Харківської області.

Рішенням XXXI сесії VII скликання Богодухівської районної ради від 04.06.2018 №707-УІІ, яким затверджено Положення про проведення конкурсу та призначення на посаду керівників закладів загальної середньої освіти комунальної власності Богодухівської районної ради, є чинним, доказів скасування вищезазначеного рішення до суду не подано.

Органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Конкурсний склад комісії в контексті оспорюваного рішення, як і саме рішення, не порушує законні права та інтереси позивача у даних правовідносинах.

Позивач не наводить в позовній заяві на обґрунтування своїх вимог конкретні фактичні дані про те, яким же саме чином її незгода зі складом конкурсної комісії вплинула на реалізацію її права бути учасником конкурсу, бути обраною на вакантну посаду директора школи згідно із оголошеним конкурсом за оспорюваним рішенням ради.

Відсутність в складі конкурсної комісії представника громадського об`єднання керівників закладів загальної середньої освіти відповідної адміністративно-територіальної одиниці суд не вважає суттєвим порушенням, яке категорично вплинуло на процедуру конкурсу з огляду на те, що в Богодухівському районі Харківської області відсутнє таке об`єднання. Відсутність такого об`єднання не може бути перешкодою в проведенні конкурсу та призначенні керівників навчальних закладів.

Крім цього, до суду не подано позивачем доказів того, що під час проведення конкурсного відбору 02 грудня 2019 року позивачем заявлялись відводи членам конкурсної комісії, зауваження та заперечення щодо проведення конкурсу.

02.12.2019 конкурсною комісією було проведено конкурс на вказану вакантну посаду. Позивач беззаперечно прийняла у ньому участь на усіх його стадіях.

За результатами конкурсу було визначено переможця на посаду директора Богодухівського ліцею №3 Богодухівської районної ради Харківської області, що підтверджується протоколом, який було підписано всіма членами комісії (а.с. 59-61).

Відповідно до Закону України Про загальну середню освіту , Закону України Про освіту , Положення про проведення конкурсу та призначення на посаду керівників закладів загальної середньої освіти комунальної власності Богодухівської районної ради, за результатами конкурсного відбору було призначено переможця конкурсу на посаду та прийнято відповідне рішення районної ради від 11.12.2019 року № 933 - VII Про призначення ОСОБА_5 на посаду директора БОГОДУХІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ №3 БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ХХХІ сесія VII скликання) (а.с. 62).

На даний час дане рішення набуло чинності.

У відзиві відповідач зазначив, що з переможцем конкурсу ОСОБА_5 районною радою укладено контракт, вона приступила до виконання обов`язків директора Богодухівського ліцею №3 з 16.01.2020.

Також суд зазначає, що позивач не оскаржує рішення про результати конкурсного відбору.

Натомість, оскаржуване позивачем рішення ради не є актом індивідуальної дії чи нормативно-правовим актом, а тому воно за своєю юридичною природою не може порушувати її суб`єктивні матеріальні права у сфері публічно-правових відносин.

Визнання судом цього рішення протиправним та його скасування не поновить права позивача у сфері публічно-правових відносин.

Відповідно п. 7 постанови Пленуму Верховного Суду України від 13.06.2007 №8 Про незалежність судової влади суди повинні дотримуватися встановлених процесуальними законами правил підсудності та підвідомчості спорів, враховувати, що тільки права, свободи та законні інтереси учасників правовідносин, які виникають із визначених законом підстав та інших юридичних фактів, підлягають судовому захисту в передбачений законом та/або договором спосіб.

Не допускається постановлення рішень, що передбачають: неправомірне обмеження прав, свобод та законних інтересів інших осіб, у тому числі обмеження публічної компетенції державних органів, їх посадових чи службових осіб; задоволення вимог осіб, які не є суб`єктами відповідних правовідносин.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно частин 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно з частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Враховуючи вищезазначене, суд приходить до висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, довів суду правомірність своїх дій та рішень, в той час, як доводи позивача не ґрунтуються на законі, у зв`язку з чим позовні вимоги ОСОБА_1 є необґрунтованими та такими, що задоволенню не підлягають.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись статтями 14, 243-246, 262, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , код НОМЕР_1 ) до Богодухівської районної ради Харківської області (площа Свято-Духівська, буд. 2, м. Богодухів, Харківська область, 62103, код 23912092) про визнання протиправним та скасування рішення - залишити без задоволення.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Д.А. Волошин

Дата ухвалення рішення29.12.2020
Оприлюднено30.12.2020
Номер документу93876631
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/13842/19

Рішення від 29.12.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Ухвала від 11.12.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Ухвала від 11.12.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Ухвала від 21.02.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

Ухвала від 02.01.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

Ухвала від 20.12.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні