Справа № 638/14673/20
Номер провадження 3/638/3818/20
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 грудня 2020 року суддя Дзержинського районного суду м. Харкова Грищенко І. О., розглянувши адміністративний матеріал, що надійшов з Головного управління ДПС у Харківській області Державної Податкової служби України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , народилася в м. Лозова, Харківської області, реєстраційний номер облікової картки платника податків не відомий, працює головним бухгалтером в ТОВ фірма Геліос , адреса проживання, що зазначена в протоколі: АДРЕСА_1 , за ч. 1 ст. 155 - 1 КУпАП,
установив:
27.10.2020 р. до Дзержинського районного суду м. Харкова надійшов адміністративний матеріал з Головного управління ДПС у Харківській області Державної Податкової служби України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 155 - 1 КУпАП.
У протоколі № 265/07 - 10 про адміністративне правопорушення від 16.10.2020 р., складеного головним державним ревізором - інспектором ОСОБА_2 при перевірці кафе, яке належить ТОВ фірмі Геліос , код 14086360, податкова адреса: м. Харків, вул. Ахсарова, буд. 9 - А, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Ахсарова, буд. 9 - А встановлено, що посадова особа головний бухгалтер ТОВ фірми Геліос ОСОБА_1 допустила порушення встановленого законом порядку застосування РРО в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а саме: не проведення розрахункових операцій через РРО та встановлено проведення розрахункових операцій через РРО без використання режиму попереднього програмування в УКТ ЗЕД кількості, ціни, чим порушила п. п. 1, 2, 11 ст. 3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг від 06.07.1995 р. № 265/95 - ВР, за що відповідальність передбачена за ч. 1 ст. 155 - 1 КУпАП.
ОСОБА_1 у судове засідання не з`явилася, причину неявки суду не повідомила, про дату та час судового засідання була повідомлена своєчасно і належним чином.
Європейський Суд з прав людини у рішенні Пономарьов проти України від 03.04.2008 року наголосив, що сторони в розумні інтервали часу мають вживати заходів, щоб дізнатись про стан відомого їм судового провадження . Крім того, враховуючи принцип судочинства, зазначений в практиці ЄСПЛ, яким визнано пріоритет публічного інтересу над приватним, суд вважає за необхідне провести розгляд справи за відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, оскільки безпідставне умисне затягування справи нівелює завдання Кодексу України про адміністративні правопорушення. Тим більше, ст. 268 КУпАП не містить імперативної заборони розглядати справу про адміністративне правопорушення за ст. 155 - 1 цього Кодексу без обов`язкової присутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.
Оцінюючи докази у сукупності, суд керується положеннями ст. ст. 251, 252 КУпАП.
За змістом ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь - які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.
За змістом ст. 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Відповідно до вимог ст. ст. 245, 280 КУпАП при розгляді справи про адміністративне правопорушення забезпечується всебічне, повне та об`єктивне дослідження обставин кожної справи, розглядаючи справу суддя зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Завданням Кодексу України про адміністративні правопорушення є охорона прав і свобод громадян, власності, конституційного ладу України, прав і законних інтересів підприємств, установ і організацій, встановленого правопорядку, зміцнення законності, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання Конституції і законів України, поваги до прав, честі і гідності інших громадян, до правил співжиття, сумлінного виконання своїх обов`язків, відповідальності перед суспільством (ст. 1 КУпАП).
Відповідно до ст. 2 КУпАП, законодавство України про адміністративні правопорушення складається з цього Кодексу та інших законів України. Закони України про адміністративні правопорушення до включення їх у встановленому порядку до цього Кодексу застосовуються безпосередньо.
Положення ст. 7 КУпАП передбачають, що ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
Винність ОСОБА_1 у скоєні адміністративного правопорушення підтверджується наступними доказами:
- Протоколом № 265/07 - 10 про адміністративне правопорушення від 16.10.2020 р.
- Актом від 16.10.2020 р. фактичної перевірки щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності документа, що підтверджує державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відповідно до закону, ліцензій, патентів, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладання трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами), бланк № 001240.
- Описом наявних купюр та монет від 16.10.2020 р.
ОСОБА_1 допустила порушення встановленого законом порядку застосування РРО в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а саме: не проведення розрахункових операцій через РРО та встановлено проведення розрахункових операцій через РРО без використання режиму попереднього програмування в УКТ ЗЕД кількості, ціни, чим порушила п. п. 1, 2, 11 ст. 3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг від 06.07.1995 р. № 265/95 - ВР, тому суддя кваліфікує її порушення за ч. 1 ст. 155 - 1 КУпАП - порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
Відповідно до ч. 2 ст. 33 КУпАП при накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, тому суддя вважає доцільним накласти на правопорушника адміністративне стягнення у вигляді штрафу.
Керуючись ст. ст. 2, 7, 33, 40 - 1, 155 - 1, 221, 245, 251, 252, 280, 283 - 284 КУпАП, п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 р. № 3674 - VI, суддя
постановив:
Притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності, передбаченою ч. 1 ст. 155 - 1 КУпАП та накласти адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 85,00 грн. (вісімдесят п`ять грн. 00 коп.) на користь держави.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір в розмірі 420,40 грн. (чотириста двадцять грн. 40 коп.)
Скарга на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подана протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Строк пред`явлення постанови до виконання протягом трьох місяців, з наступного дня після набрання нею законної сили.
Суддя:
Суд | Дзержинський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 14.12.2020 |
Оприлюднено | 30.12.2020 |
Номер документу | 93894801 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Дзержинський районний суд м.Харкова
Грищенко І. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні