Справа №523/15886/20
Провадження №1-кс/523/4221/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМУКРАЇНИ
18.11.2020 року слідчий суддя Суворовського районного суду м.Одеси ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора Одеської місцевої прокуратури №4 ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів у кримінальному провадженні за №12020160490002057, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 22.06.2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст.ст. 191 ч.5, 366 ч.1 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Згідно клопотання прокурора, досудовим розслідуванням встановлено, що з 17 травня 2017 року згідно наказу №5/К від 17.05.2017 «Про призначення директора», відповідно до рішення №2/17 від 17.05.2017 засновника (учасника) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ОСОБА_4 призначений на посаду директора Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .
Відповідно до пункту 5.2 параграфа 5 Уставу підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », одним із основних видів діяльності підприємства є його діяльність у галузі будівництва та виробництва, а саме: проектування, будівництво, діагностування та експлуатація об`єктів трубопровідного транспорту, нафтогазового комплексу, виконання будівельних робіт та виробництво, реставраційні та ремонтно-будівельні роботи, участь у будівництві та експлуатації готелів, споруд виробничого, господарського та житлового призначення; проектні роботи: розроблення містобудівної документації, архітектурне проектування, будівельне проектування та конструювання, проектування інженерних мереж і систем, розроблення спеціальних розділів проектів, технологічне проектування; інжинірингові роботи у будівництві: функції генерального розробника і підрядчика, обстеження будівель, споруд і мереж, контроль якості виконуваних робіт.
Відповідно до пункту 9.8 параграфа 9 Уставу підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Директор Товариства: забезпечує виконання рішень Загальних зборів учасників товариства; розробляє поточні плани діяльності Товариства і заходи, що є необхідними для вирішення його проблем; затверджує щорічних кошторис, штатний розклад і посадові оклади співробітників, встановлює показники, розмір та строки їх преміювання; затверджує ціни на продукцію і тарифи на послуги; приймає на роботу і звільняє з роботи співробітників Товариства, застосовує до них заходи заохочення і накладає стягнення; видає довіреності, затверджує інструкції, накази, розпорядження та інші акти стосовно будь-яких питань фінансово-господарської діяльності Товариства та інших питань, віднесених до його компетенції.
У відповідності до ч.3 ст.18 КК України, службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також обіймають постійно чи тимчасово в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом чи законом.
Таким чином, ОСОБА_4 згідно ч.3 ст.18 КК України є службовою особою, оскільки постійно обіймає на підприємстві посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій.
Крім того, відповідно до пункту 9.9 параграфа 9 Уставу підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Директор Товариства має право: без довіреності діяти від імені Товариства, репрезентувати його в усіх установах, підприємствах і організаціях як в Україні, так і за їх межами; відкривати та закривати в банках будь-які рахунки; розпоряджатися поточним, валютним та іншими рахунками, підписувати розрахункові документи; укладати та підписувати будь-які угоди, інші юридичні акти, кредитні договори, договори застави та будь-які інші договори від імені Товариства в порядку визначеному чинним законодавством України.
Досудовим розслідуванням також встановлено, що 21 травня 2018 року між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника управління ОСОБА_5 (замовник) та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в особі директора ОСОБА_4 (підрядник) укладено договір № 36-18П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти.
Об`єктом даного договору являвся «Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування».
Відповідно до пункту 3.1 параграфу III вказаного договору ціна договору становила 12 834 518, 50 (дванадцять мільйонів вісімсот тридцять чотири тисячі п`ятсот вісімнадцять гривень п`ятдесят копійок) у т.ч. ПДВ 2 139 08642 грн.
Відповідно до пункту 1.1. параграфу I договору: «Підрядник зобов`язується виконати роботи, зазначені у проектно-кошторисній документації, а Замовник прийняти від Підрядника завершені роботи та оплатити їх, за наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника.
Обіймаючи посадудиректора підприємстваТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ОСОБА_4 ,будучи наділениморганізаційно-розпорядчимита адміністративно-господарськимиобов`язками,тобто будучислужбовою особою,06червня 2018року,знаходячись усвоєму робочомукабінеті ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 »,розташованого заадресою: АДРЕСА_1 ,маючи умиселна заволодіннячужим майномшляхом зловживанняслужбовим становищем грошовимикоштами територіальноїгромади містаОдеси вособливо великомурозмірі,усвідомлюючи суспільнонебезпечний характерсвого діяння,передбачаючи йогосуспільно небезпечнінаслідки ібажаючи їхнастання,склав офіційнийдокумент -акт №2приймання виконанихбудівельних робітза червень2018року подоговору №36-18Ппро закупівлюпідрядних робітза державнікошти,об`єктом якогоявлявся «капітальнийремонт будівліта елементівблагоустрою прилеглоїтериторії ІНФОРМАЦІЯ_3 ,розташованої заадресою: АДРЕСА_2 »,на загальнусуму 9168551,26грн.,у якийвніс завідомонеправдиві відомості,а самеперелік тавартість робіт,які небули виконані,а саме: улаштування воріт із готових градчастих полотен висотою понад 1,6 м. до 2.0 м. при встановлених стовпах у кількості 0,16/100м.кв. замість фактичної кількості - 0,14; ворота розпашні решітчаті у кількості 16/м кв. замість фактичної кількості - 14/м кв.; улаштування огороджень металевих декоративних у кількості 19,12/100м. замість фактичної кількості - 13,88; огорожа декоративна у кількості 1912/мп замість фактичної кількості 1388; перевезення ґрунту самоскидами на відстань 30 км. у кількості 350т, замість фактичної кількості 0; земля рослинна у кількості 200/м. куб., замість фактичної кількості -0, достовірно знаючи про те, що вказані роботи не виконувалися.
Складений офіційний документ - акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2018 року по договору № 36-18П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти, об`єктом якого являвся «Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування» з внесеними до нього завідомо неправдивими відомостями, ОСОБА_4 власноручно підписав у графі: «М.П. Підрядник ОСОБА_4 », а також завірив його печаткою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
В подальшому, на підставі складеного та підписаного ОСОБА_4 офіційного документу - акту № 2 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2018 з капітального ремонту будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , на суму 9168551,26 грн. з внесеними до нього завідомо неправдивими відомостями, зазначена сума грошових коштів, які належали територіальній громаді м. Одеси, відповідно до платіжного доручення №124 від 06 червня 2018 року у повному обсязі була перерахована з розрахункового рахунку № НОМЕР_1 відкритого на балансі ІНФОРМАЦІЯ_4 на ім`я ІНФОРМАЦІЯ_2 на розрахунковий рахунок № НОМЕР_2 підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », відкритий в АБ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », якими ОСОБА_4 розпорядився на власний розсуд.
Відповідно до висновку експерта № 71БЗ від 02.04.2020 «Загальна вартість невиконаних робіт із врахуванням матеріалів та інших витрат, прибутків, податків, які нараховуються на прямі витрати по Акту №2 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2018 по найменуванню будови та її адреси «Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 Коригування» становить 1425 807, 95 грн. (один мільйон чотириста двадцять п`ять тисяч вісімсот сім грн. 95 коп.).
Крім того ОСОБА_4 ,продовжуючи своїзлочинні дії,направлені назаволодіння чужиммайном шляхомзловживання службовимстановищем грошовими коштами,які належалитериторіальній громадім.Одеси вособливо великомурозмірі,усвідомлюючи суспільнонебезпечний характерсвого діяння,передбачаючи йогосуспільно небезпечнінаслідки ібажаючи їхнастання,05липня 2018року,знаходячись усвоєму робочомукабінеті ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 »,розташованому заадресою: АДРЕСА_1 ,склав офіційнийдокумент - акт №2приймання виконанихбудівельних робітза липень2018року подоговору №36-18Ппро закупівлюпідрядних робітза державнікошти,об`єктом якогоявлявся «капітальнийремонт будівліта елементівблагоустрою прилеглоїтериторії ІНФОРМАЦІЯ_3 ,розташованої заадресою: АДРЕСА_2 .Коригування»,на загальнусуму 2834875,56, у якийвніс завідомонеправдиві відомості,а самеперелік тавартість робіт,які небули виконані,а саме: грати металеві на вікна у кількості 496/м.кв. замість фактичної кількості - 449; установлення металевих огорож без поручня у кількості 526/м. замість фактичної кількості 511; огорожі парапетні, погрунтовані та пофарбовані у кількості 526/пм замість фактичної кількості - 511; установлення металевих огорож без поручня ку кількості 42/м замість фактичної кількості - 36; огорожі площадок погрунтовані та пофарбовані у кількості 42/пм замість фактичної кількості 36, достовірно знаючи про те, що вказані роботи не виконувалися.
Складений офіційний документ - акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року по договору № 36-18П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти, об`єктом якого являвся «Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_3 » з внесеними до нього завідомо неправдивими відомостями, ОСОБА_4 власноручно підписав у графі: «М.П. Підрядник ОСОБА_4 », а також завірив його печаткою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
В подальшому, на підставі складеного та підписаного ОСОБА_4 офіційного документу - акту № 2 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 з капітального ремонту будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 , на суму 2834875,56 грн. з внесеними до нього завідомо неправдивими відомостями, зазначена сума грошових коштів, які належать територіальній громаді м. Одеси, відповідно до платіжного доручення №181 від 05 липня 2018 року у повному обсязі була перерахована з розрахункового рахунку № НОМЕР_1 відкритого на балансі ІНФОРМАЦІЯ_4 на ім`я ІНФОРМАЦІЯ_2 на розрахунковий рахунок № НОМЕР_2 підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », відкритий в АБ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », якими ОСОБА_4 розпорядився на власний розсуд.
Відповідно до висновку експерта № 71БЗ від 02.04.2020 «Загальна вартість невиконаних робіт із врахуванням матеріалів та інших витрат, прибутків, податків, які нараховуються на прямі витрати по Акту №2 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 по найменуванню будови та її адреси «Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 Коригування», становить 151 890,40 грн. (сто п`ятдесят одна тисяч вісімсот дев`яносто грн.).
Таким чином, шляхом зловживання своїм службовим становищем, директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 привласнив грошові кошти у загальній сумі 1 577 698, 35 грн. (один мільйон п`ятсот сімдесят сім тисяч шістсот дев`яносто вісім грн., тридцять п`ять копійок), що більше чим у шістсот разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян, спричинивши територіальній громаді м. Одеси в особі ІНФОРМАЦІЯ_2 матеріальний збиток в особливо великому розмірі.
За даним фактом відомості за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст.ст. 191 ч.5, 366 ч.1 КК України 22.06.2020 року були внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12020160490002057.
За вказаними фактами 29.10.2020 ОСОБА_4 повідомлено про підозру у скоєнні кримінальних правопорушень, передбачених ст.ст. 191 ч.5, 366 ч.1 КК України.
Зазначені матеріали кримінального провадження 22.06.2020 виділені з кримінального провадження №12018160490003757 від 06.08.2018, яке закінчено і обвинувальний акт у якому 06.07.2020 відносно заступника головного інженера ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_6 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 367 ч.2 КК України направлено до Суворовського районного суду м. Одеси для розгляду по суті.
В ході досудового розслідування по кримінальному провадженню №12018160490003757, на підставі ухвал слідчого судді Суворовського районного суду м. Одеси здійснено тимчасові доступи до копій та оригіналів документів ІНФОРМАЦІЯ_2 та ІНФОРМАЦІЯ_6 , а саме до документів, що стали підставою для укладення договору № 36-18/П від 21.05.2018 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти з капітального ремонту будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 . Коригування, та документів, що стосуються виконання вказаних підрядних робіт. Зазначені копії та оригінали документів долучені до матеріалів кримінального провадження №12018160490003757 у якості речових доказів та знаходяться у приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_7 .
Наразі, з метою здійснення повного та об`єктивного досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020160490002057, виникла необхідність у використанні вказаних документів під час досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020160490002057 відносно директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 , а саме у проведенні по них судово-почеркознавчої експертизи та інших слідчих дій.
У своєму клопотанні прокурор просить надати дозвіл на тимчасовий доступ до документів, а саме до копій та оригіналів документів, вилучених на підставі ухвал слідчого судді в ІНФОРМАЦІЯ_2 та ІНФОРМАЦІЯ_6 , які долучені до матеріалів кримінального провадження №12018160490003757 у якості речових доказів та знаходяться у приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_3 згідно постанови від 25.06.2020 про долучення до кримінального провадження №12018160490003757 речових доказів, з метою всебічного, повного та неупередженого дослідження обставин у кримінальному провадженні.
В судове засідання прокурор ІНФОРМАЦІЯ_7 не з`явилась, однак надала до суду заяву, в якій просить розглянути клопотання без її участі та задовольнити його.
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність підстав вважати, що вказані речі та документи можуть сприяти встановленню істини по справі, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання та надати прокурору Одеської місцевої прокуратури №4 ОСОБА_3 тимчасовий доступ до речей та документів, які долучені до матеріалів кримінального провадження №12018160490003757 у якості речових доказів та знаходяться у приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_3 .
Керуючись ст.ст. 163165, 309, 369372, 395 КПК України, слідчий суддя,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання прокурора Одеської місцевої прокуратури №4 ОСОБА_3 задовольнити.
Надати дозвіл прокурору Одеської місцевої прокуратури №4 ОСОБА_3 та іншим прокурорам, що входять до групи прокурорів у вказаному кримінальному провадженні, а також слідчим, які входять до групи слідчих на тимчасовий доступ до копій та оригіналів документів, що містять охоронювану законом таємницю, з можливістю їх вилучення та використання у кримінальному провадженні №12020160490002057, а саме до оригіналів та копій документів ІНФОРМАЦІЯ_2 та ІНФОРМАЦІЯ_6 , які долучені до матеріалів кримінального провадження №12018160490003757 у якості речових доказів та зберігаються у приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_3 , згідно постанови від 25.06.2020 про долучення до кримінального провадження №12018160490003757 речових доказів, а саме до:
- оригіналів та копій документів, які були вилучені в результаті тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_8 згідно ухвали від 28.04.2020, а саме:
- журнал з прозорою пластиковою обгорткою жовтого кольору «Перелік документів «Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 . Коригуваня» на 82 арк., прошитий, пронумерований та опечатаний, а також диск у білому паперовому конверті;
- наказ № 1/П від 01.08.2016 Про затвердження положення про тендерний комітет з організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг, за рахунок державних коштів при головному розпоряднику бюджетних коштів ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 1 аркуші;
- наказ №2П від 01.08.2016 № Про затвердження складу тендерного ІНФОРМАЦІЯ_9 » на 1 арк.;
- склад тендерного комітету з організації та проведення процедур закупівель при головному розпоряднику бюджетних коштів управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 на 1 арк.;
- протокол засідання тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_8 № 1/К-16 від 01.08.2016на 2-х арк.;
- наказ №1/К-18 від 16 січня 2018 « Про тимчасові кадрові зміни в тендерному комітеті ІНФОРМАЦІЯ_8 на 1 арк.;
- протокол засідання тендерного комітету управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 » №1/К-18 від 16.01.2018 на 1 арк;
- наказ №2/К-18 від 13.02.2018 «Про тимчасові кадрові зміни в тендерному комітеті управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 на 1 арк.;
- протокол засідання тендерного комітету управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 №2/К-18 від 13.02.2018 на 1 арк;
- наказ №3/К-18 від 11.04.2018 «Про тимчасові кадрові зміни в тендерному комітеті управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 » на 1 арк.;
- протокол засідання тендерного комітету управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 » №3/К-18 від 11.04.2018 на 1 арк;
- наказ №4/К-18 від 25 квітня 2018 року «Про тимчасові кадрові зміни в тендерному комітеті ІНФОРМАЦІЯ_8 на 1 арк.;
- протокол засідання тендерного комітету управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 №4/К-18 від 25.04.2018 на 1 арк;
- наказ №5/К-18 від 23.06.2018 «Про тимчасові кадрові зміни в тендерному комітеті управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 » на 1 арк.;
- положення про тендерний комітет №1/П від 01.08.2016 на 4-х арк.;
- протокол засідання тендерного комітету управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 » №5/К-18 від 23.06.2018 на 1 арк;
- наказ №6/К-18 від 09 липня 2018 року «Про тимчасові кадрові зміни в тендерному комітеті ІНФОРМАЦІЯ_8 на 1 арк.;
- протокол засідання тендерного комітету управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 №6/К-18 від 09.07.2018 на 1 арк;
- протокол засідання тендерного комітету управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 №28/Р від 07.05.2018 на 5 арк;
- протокол засідання тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_8 №47/Р від 07.07.2017 на 2 арк;
- копія розпорядження міського голови №1762/К-ОР від 16.12.2005 на 1 арк.;
- копія розпорядження міського голови №1506/К-ОР від 30.10.2019 на 1 арк.;
- копія розпорядження міського голови №7120/К-ОР від 15.04.2011 на 1 арк.;
- копія розпорядження міського голови №711/К-ОР від 15.04.2011 на 1 арк.;
- копія наказу №132-к від 17.10.2014 «По особовому складу» на 1 арк.;
- копія наказу №24-к від 02.03.2016 «По особовому складу» на 1 арк.;
- копія наказу №54-к від 08.06.2016 «По особовому складу» на 1 арк.;
- копія посадової інструкції заступника начальника виробничо-технічного відділу ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_7 від 01.06.2016 на 3 арк.;
- копія посадової інструкції головного спеціаліста сектору закупівель ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_8 від 02.06.2016 на 2 арк.;
- протокол засідання тендерного комітету управління капітального будівництва ОМР 23/Т-3 від 08.058 на 2 арк;
- відомості обсягу робіт на об`єкті: Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 . Коригуваня» на 1 арк.;
- перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 VIII (зі змінами) на 1 арк.;
- повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури на 1 арк.;
- протокол засідання тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_8 №23/Т-1 від 23.04.2018 на 2 арк;
- протокол засідання тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_8 №23/Т-1 від 07.05.2018 на 2 арк;
- лист на адресу директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » № 02-05/641-06 від 23.04.2018 на 1 арк.
2. Оригіналів та копій документів, які були вилучені в результаті тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_6 на підставі ухвали від 28.04.2020, а саме:
- довідка про взяття на облік платника податків ІНФОРМАЦІЯ_8 від 11.05.11.на 1 арк.;
- повідомлення про взяття на облік платника єдиного внеску ІНФОРМАЦІЯ_8 від 29.05.2003 на 1 арк.;
- копія довідки АА №492449 з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України на 1 арк.;
- копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 на 1 арк.;
- копія свідоцтва № НОМЕР_3 про державну реєстрацію юридичної особи управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 на 1 арк.;
- картка зі зразками підпису та відбитка печатки ІНФОРМАЦІЯ_8 на 1 арк.;
- платіжне доручення №181 від 05.07.2018 від 06.07.2018 на 1 арк.;
- платіжне доручення №124 від 06.06.2018 від 07.06.2018 на 1 арк.;
- реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів №183 від 23.05.2018 на 1 арк.;
- реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів №162 від 06.06.2018 на 1 арк.;
- договір № 13-31/26 про здійснення розрахунково-касового обслуговування від 06.01.2015 на 5 арк.;
- реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів №224 від 05.07.2018 на 1 арк.;
- копія наказу №370-ка від 19.12.2005 «По особовому складу» на 1 арк.;
- копія розпорядження міського голови № 837К від 16.07.2014 про призначення ОСОБА_5 на посаду на 1 арк.;
- копія розпорядження міського голови № 721/К від 18.04.2011 про призначення ОСОБА_9 на посаду на 1 арк.;
- копія наказу від 19.03.2015 «Про надання права першого та другого підписів фінансово-платіжних документів» на 1 арк.;
- реєстраційна картка розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів) управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 на 2 арк.;
- додаткова угода №1 до договору від 06.01.2015 № 13-31/26 про здійснення розрахунково-касового обслуговування від 01.03.2016 на 1 арк.;
- копія наказу №94-к від 09.08.2013 «Про надання права першого підпису документів бюджетного фінансування першому заступнику начальника управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_10 » на1 арк.;
- копія наказу №64-к від 18.04.2011 «По особовому складу» на 2-х арк.
3. Оригіналів та копії документів, які були вилучені в результаті тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_8 на підставі ухвали від 20.05.2020, а саме:
- картка рахунку управління капітального будівництва ОМР 62111 за 01.01.2018 26.05.2020 на 1 арк.
4. Оригіналів та копій документів, які були вилучені в результаті тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_8 на підставі ухвали від 08.11.2019, а саме:
- договір №36-18/П про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 21.05.2018 на 8 арк.;
- платіжне доручення №124 від 06.06.2018 на 1 арк.;
- додаткова угода №1 до Договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти №36-18/П від 21.05.2018 на 1 арк.;
- акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2018 року на 5 арк.;
- акт №3 здачі змонтованого устаткування від 06.06.2018 на 1 арк.;
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2018 на 1 арк.;
- підсумкова відомість ресурсів Об`єкт: Благоустройство (витрати по факту) на 5 арк.;
- Календарний графік виконання робіт від 21.05.2018 на 1 арк.;
- План фінансування робіт від 21.05.2018 на 1 арк.;платіжне доручення №181 від 05.07.2018 на 1 арк.;
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018 на 1 арк.;
- акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2018 року на 4 арк.;
- підсумкова відомість ресурсів Об`єкт: ІНФОРМАЦІЯ_10 (витрати по факту) на 2 арк.;
- договірна ціна на будівництво Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 .Коригування, яке здійснюється в 2018 році на 2 арк.;
- копія посадової інструкції начальника виробничо-технічного відділу управляння капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_11 на 3 арк.;
- копія розпорядження міського голови №710 від 06.08.2019 на 1 арк.;
- копія розпорядження міського голови №1040 від 03.12.2018
- на 1 арк.;
- копія наказу № 64-к від 18.04.2011 «По особовому складу» на 2 арк.;
- копія розпорядження міського голови №711/Квід 15.04.2011 на 1 арк.;
- копія розпорядження міського голови №837К від 16.07.2014 на 1 арк.;
- копія наказу №132-к від 17.10.2014 на 1 арк.;
- копія розпорядження міського голови №711К від 15.04.2011 на 1 арк.;
- копія розпорядження міського голови №1762/К від 16.12.2015 на 1 арк.;
- експертний звіт щодо розгляду проектної документації по проекту: «Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 .Коригування,» на 8 арк.;
- копія розпорядження міського голови №1506/К від 30.10.2019 на 1 арк.;
- копія розпорядження міського голови №712/К від 15.04.2011 на 1 арк.;
- копія наказу №91-к від 12.09.2017 на 1 арк.;
- копія наказу №54-к від 08.06.2016 на 1 арк.;
- копія наказу №24-к від 02.03.2016 на 1 арк.;
- копія посадової інструкції головного інженера управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_12 на 3-х арк.;
- копія посадової інструкції заступника начальника управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_13 на 3-х арк.;
- копія посадової інструкції начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_14 на 3-х арк.;
- копія посадової інструкції головного спеціаліста юрисконсульта управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_15 на 3-х
- копія посадової інструкції головного спеціаліста юрисконсульта управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_16 на 3-х
- копія посадової інструкції завідувача сектору закупівель управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_17 на 3-х арк.;
- копія посадової інструкції головного спеціаліста сектору закупівель управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_8 на 2-х арк.;
- копія посадової інструкції начальника виробничо-технічного відділу управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_11 на 3-харк.;
- копія розпорядження міського голови №721/К від 18.04.2011 на 1 арк.;
- копія розпорядження міського голови №115/К від 01.02.2006 на 1 арк.;
- копія розпорядження міського голови №1686К від 30.12.2015 на 1 арк.;
- копія розпорядження міського голови №1421К від 07.11.2017 на 1 арк.;
- копія розпорядження міського голови №842 К від 24.06.2019 на 1 арк.;
- копія посадової інструкції начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_9 на 3 арк.;
- копія посадової інструкції спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_18 на 3 арк.;
- копія посадової інструкції головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності управління капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_19 на 3 арк.;
- копія посадової інструкції головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_20 на 3 арк.;
- копія додаткової угоди № 145 ДК до трудового договору від 22.07.2019 р. №101ДК на 1 арк.;
- копія розрахунку заробітної плати від 22.07.2019. на 1 арк.;
- копія трудового договору №101-Дк від 24.06.2019 на 3 арк.
- копія розрахунку заробітної плати на 1 арк.
- копія особової картки ОСОБА_21 на 4 арк.;
- копія посадової інструкції начальника планово-економічного ІНФОРМАЦІЯ_11 ОСОБА_21 на 4 арк.;
- копія особової картки ОСОБА_6 на
- копія наказу № 156-к від 30.12.2015 «По особовому складу» на 1 арк.;
- копія посадової інструкції заступника головного інженера ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_6 на 3 арк.;
- копія особової картки ОСОБА_12 на 2 арк.;
- копія особової картки ОСОБА_22 на 4 арк.;
- копія особової картки ОСОБА_15 на 4 арк.;
- копія особової картки ОСОБА_16 на 2 арк.;
- копія особової картки ОСОБА_17 на 3 арк.;
- копія особової картки ОСОБА_8 на 3 арк.;
- копія особової картки ОСОБА_23 на 4 арк.;
- копія особової картки ОСОБА_23 на 4 арк.;
- копія положення про управління капітального будівництва ОМР (нова редакція) від 28.02.2011 на 9 арк.;
- копія розпорядження міського голови №3496 від 18.06.2013 на 1 арк.;
- копія наказу №1/П від 01.08.2016 на 1 арк.;
- копія положення про тендерний комітет від 01.08.2016 на 4 арк.;
- копія переліку документів , які підтверджують кваліфікаційні критерії на 1 арк;
- копія відомості обсягу робіт на об`єкті Капітальний ремонт будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 .Коригування .;
- журнал з прозорою пластиковою обгорткою зеленого кольору «Паспорт окраски фасада . Адрес: АДРЕСА_2 на 13 арк.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Строк дії ухвали складає 2 місяці з дня її проголошення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Суворовський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 18.11.2020 |
Оприлюднено | 30.05.2024 |
Номер документу | 93918397 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Суворовський районний суд м.Одеси
Позняк В. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні