ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
10 грудня 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/3156/20
Луганський окружний адміністративний суд
у складі головуючого судді Шембелян В.С.
за участі секретаря судового засідання Полякової В.К.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватного підприємства «ЛЮКСАВТО-СДК» до Управління промисловості, транспорту та зв`язку Луганської обласної державної адміністрації, Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсів з перевезення пасажирів автомобільним транспортом у Луганській області про визнання протиправним, скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
21 серпня 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Приватного підприємства «ЛЮКСАВТО-СДК» (далі - позивач) до Управління промисловості, транспорту і зв`язку Луганської обласної державної адміністрації (далі - відповідач І), Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсів з перевезення пасажирів автомобільним транспортом у Луганській області (далі - відповідач ІІ), в якій позивач просить суд:
- визнати протиправним та скасувати наказ Управління промисловості, транспорту та зв`язку Луганської обласної державної адміністрації від 10.07.2020 № 26-о «Про недопущення до участі у конкурсі з регулярного перевезення пасажирів на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), який відбудеться 15.07.2020» , в частині недопущення ПП «ЛЮКСАВТО-СДК» до участі в конкурсі 15.07.2020;
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з організації конкурсу з регулярного перевезення пасажирів на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), оформлене протоколом засідання від 10.07.2020 №6/2020, в частині рекомендування організатору конкурсу не допустити ПП «ЛЮКСАВТО-СДК» до участі в конкурсі 15.07.2020;
- зобов`язати Управління промисловості, транспорту та зв`язку Луганської обласної державної адміністрації допустити Приватне підприємство «ЛЮКСАВТО-СДК» до участі у конкурсі на об`єкт конкурсу № 35 (маршрути № 195 "Привілля - Лисичанськ АС" та № 272 "Сєвєродонецьк АС - мікрорайон заводу ГТВ м. Лисичанська") на підставі документів, поданих перевізником претендентом.
Позовну заяву обґрунтовано тим, що 05 червня 2020 року відповідачем І, як організатором, оголошено конкурс з регулярного перевезення пасажирів на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), який відбувся 15 липня 2020 року.
Позивач подав повний пакет документів для участі в конкурсі по об`єкту №35 (маршрути № 195 "Привілля - Лисичанськ АС" та № 272 "Сєвєродонецьк АС - мікрорайон заводу ГТВ м. Лисичанська").
10 липня 2020 року відповідачем І видано індивідуальний акт - наказ від 10.07.2020 № 26-о, яким не допущено ПП «Люксавто-СДК» до участі у конкурсі з регулярного перевезення пасажирів на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території області (внутрішньо обласні маршрути), що відбувся 15.07.2020, на підставі підпункту 4 пункту 12 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 №1081. Позивач вказує, що наказ від 10.07.2020 № 26-о не було ні оприлюднено, ні доведено до відома ПП «Люксавто-СДК» та інших, зазначених у ньому перевізників-претендентів. На запит від 16.07.2020 № 83, відповідач-1 листом від 23.07.2020 № 05-08/00746 надав копії наказу та протоколу засідання комісії від 10.07.2020 № 6/2020.
На думку позивача наказ від 10.07.2020 № 26-о відповідача 1 та рішення, оформлене протоколом засідання від 10.07.2020 № 6/2020 відповідача 2 є необґрунтованими.
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 20.08.2020 відкрито провадження у справі, вирішено справу розглядати за правилами загального позовного провадження (т.1 а.с.25-26).
24.09.2020 відкладено підготовче засідання до 19.10.2020 (т.1 а.с.221).
Ухвалою суду від 19.10.2020 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті (т.1 а.с.231).
17.11.2020 оголошено перерву до 10.12.2020 (т.1 а.с.242).
17.09.2020 від Управління промисловості, транспорту та зв`язку Луганської обласної державної адміністрації на адресу суду надійшов відзив (т.1 а.с.32-39), відповідно до якого просив в задоволенні адміністративного позову відмовити у повному обсязі, зокрема, зазначив, що відповідно до пункту 67 Порядку 1081 документи та зазначена в них інформація, що подані автомобільними перевізниками-претендентами для участі у конкурсі, повинні бути достовірними станом на дату подання таких документів на конкурс і на дату проведення самого конкурсу.
В судовому засіданні позивач та представник відповідачів надавали пояснення, аналогічні тим, що викладені в позові та запереченнях.
Суд розглядає справу в порядку загального позовного провадження, відповідно до вимог частини дев`ятої статті 205 КАС України.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77, 90 КАС України, суд встановиви такі обставини справи.
Приватне підприємство «ЛЮКСАВТО-СДК» , код ЄДРПОУ 35389271, є юридичною особою, зареєстроване Лисичанською міською радою Луганської області 07.11.2007 за № 13811020000001158, місцезнаходження юридичної особи: 93107, Луганська область, м.Лисичанськ, вул.Серова, 37. Вид господарської діяльності: пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення (основний), технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, надання послуг таксі, інший пасажирський наземний транспорт, н.в.і.у., вантажний автомобільний транспорт, допоміжне обслуговування наземного транспорту.
03.06.2020 в Луганській обласній загальнополітичній газеті ЛУГАНЩИНА.ЮА № 16(61) було розміщено оголошення про проведення конкурсу з регулярного перевезення пасажирів на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути). Також, зазначене оголошення було оприлюднене на офіційному веб-сайті Луганської обласної державної адміністрації 05.06.2020 (т.1 а.с.7-11).
Для участі в конкурсі ПП ЛЮКСАВТО-СДК було подано конверти з позначками № 1 та № 2 по об`єкту №35 (маршрути № 195 "Привілля - Лисичанськ АС" та № 272 "Сєвєродонецьк АС - мікрорайон заводу ГТВ м. Лисичанська").
Протоколом засідання конкурсного комітету з організації конкурсу з регулярного перевезення пасажирів на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути) від 10.07.2020 (т.1 а.с. 161-163) рекомендовано організатору не допустити до участі у конкурсі, який відбудеться 15.07.2020 перевізників, зокрема, ПП Люксавто-СДК , який подав у конверті № 1 відомості про автобуси, які будуть використовуватися на автобусному маршруті, у кількості 6 одиниць. Згідно з листом Лисичанської міської ради Луганської області від 07.07.2020 № 2343/01-06, станом на 07.07.2020 відповідно до чинних договорів (дозволів) з організації пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Лисичанськ, перевізник ПП ЛЮКСАВТО-СДК зобов`язаний виконувати перевезення 60 основними автобусами щоденно (т.1 а.с.164-165). Станом на 10.07.2020, відповідно до чинних договорів з організації пасажирських перевезень на приміських і міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Луганської області, ПП ЛЮКСАВТО-СДК зобов`язаний виконувати перевезення 37 основними автобусами щоденно (т.1 а.с.83-157). Таким чином, сумарна кількість транспортних засобів, необхідна для виконання перевезень відповідно до чинних договорів (дозволів) та затверджених обов`язковими умовами конкурсу, становить 103 одиниці, а з урахуванням резервних автобусів (10%) - 113 одиниць. Разом з цим, відповідно до інформації Укртрансбезпеки від 09.07.2020 № 5177/02/15-20 в ліцензійній справі ліцензіата ПП ЛЮКСАВТО-СДК обліковуються автобуси у кількості 74 одиниці, що свідчить про відсутність у перевізника-претендента ПП Люксавто-СДК достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов`язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів (дозволів) та відповідно до підпункту 4 пункту 12 Порядку є підставою для недопущення до участі в конкурсі (т.1 а.с. 161-163).
Наказом Управління промисловості, транспорту та зв`язку Луганської обласної державної адміністрації Луганської обласної військово-цивільної адміністрації від 10.07.2020 № 26-о не допущено ПП «Люксавто-СДК» до участі у конкурсі з регулярного перевезення пасажирів на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території області (внутрішньо обласні маршрути), що відбувся 15.07.2020, на підставі підпункту 4 пункту 12 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 №1081 (т.1 а.с. 158-160).
Протоколом засідання конкурсного комітету з організації та проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом у Луганській області від 15.07.2020 № 149 визначено переможців за відповідними об`єктами конкурсу (т.1 а.с.174-186).
Перелік переможців конкурсу затверджено наказом управління промисловості, транспорту та зв`язку облдержадміністрації від 31.07.2020 № 29-о Про визначення переможців конкурсу з регулярного перевезення пасажирів на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), який відбувся 15.07.2020 (т.1 а.с.20-21).
За об`єктом зазначеним у позові конкурс не відбувся, оскільки позивач був єдиним притендентом.
Не погоджуючись із прийнятими відповідачами рішеннями, позивач звернувся до суду з даним позовом.
При вирішенні справи суд керується такими вимогами чинного законодавства.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначає Закон України "Про автомобільний транспорт" (далі-Закон № 2344-ІІІ).
Статтею 3 Закону України від 5 квітня 2001 року № 2344-ІІІ Про автомобільний транспорт (далі - Закон № 2344-ІІІ) установлено, що цей Закон регулює відносини між автомобільними перевізниками, замовниками транспортних послуг, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, пасажирами, власниками транспортних засобів, а також їх відносини з юридичними та фізичними особами - суб`єктами підприємницької діяльності, які забезпечують діяльність автомобільного транспорту та безпеку перевезень.
Відповідно до положень статті 7 Закону № 2344-ІІІ забезпечення організації пасажирських перевезень покладається на приміських і міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Автономної Республіки Крим чи області (внутрішньообласні маршрути), - на Раду міністрів Автономної Республіки Крим або обласні державні адміністрації.
Згідно зі статтею 29 Закону № 2344-III автомобільним перевізником та автомобільним самозайнятим перевізником, які здійснюють перевезення пасажирів на договірних умовах, є суб`єкти господарювання, які відповідно до законодавства та одержаної ліцензії надають послуги за договором перевезення пасажирів транспортним засобом, що використовується ними на законних підставах.
Частиною першою статті 31 Закону № 2344-III визначено, що відносини автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування міських, приміських та міжміських, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування визначаються договором про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування, у якому встановлюються: перелік маршрутів загального користування, які буде обслуговувати автомобільний перевізник, умови організації перевезень, показники якості транспортного обслуговування населення, термін роботи автомобільного перевізника, зобов`язання органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо облаштування маршруту, підтримки проїзної частини автомобільної дороги та під`їзних шляхів у належному стані (тільки для міських автобусних маршрутів), розмір компенсації витрат автомобільного перевізника внаслідок перевезення пільгових пасажирів та регулювання тарифів, механізм їх виплати.
Як вбачається із частини 1 статті 42 Закону № 2344-III договір про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування міському, приміському та міжміському, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), укладається між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування та автомобільним перевізником і вважається укладеним з моменту його підписання сторонами.
Згідно зі статтею 43 Закону № 2344-III визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах. Визначення кандидатури автомобільного перевізника для роботи на міжнародному автобусному маршруті загального користування здійснюється на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до частин першої, дванадцятої статті 44 Закону № 2344-III організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування. Порядок проведення конкурсів визначає Кабінет Міністрів України.
Відповідно до статті 45 Закону № 2344-III у конкурсі на визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування можуть брати участь автомобільні перевізники, які мають ліцензію на той вид послуг, що виносять на конкурс, на законних підставах використовують у достатній кількості сертифіковані автобуси відповідного класу, відповідають вимогам, викладеним у статті 34 цього Закону. До участі в конкурсі не допускаються автомобільні перевізники, які:
-визнані банкрутами або щодо яких порушено справу про банкрутство чи ліквідацію як суб`єкта господарювання;
-подали до участі в конкурсі документи, що містять недостовірну інформацію;
-не відповідають вимогам статті 34 цього Закону;
-передбачають використовувати на маршрутах автобуси, переобладнані з вантажних транспортних засобів.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 затверджено Порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування (далі - Порядок № 1081), яким визначено процедуру підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міжміському і приміському автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі області (внутрішньообласний маршрут), автобусному маршруті, що не виходить за межі території району (внутрішньорайонний маршрут), автобусному маршруті, що проходить у межах населеного пункту (міський маршрут), та автобусному маршруті, що проходить у межах об`єднаної територіальної громади (далі - конкурс), процедуру визначення автомобільного перевізника для роботи на міжміському і приміському автобусних маршрутах загального користування, що виходять за межі території області (міжобласний маршрут), а також порядок укладання та розірвання договорів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах.
Згідно з пунктом 4 Порядку № 1081 організатором перевезень на автобусному маршруті загального користування є обласні держадміністрації - на міжміському і приміському автобусних маршрутах, що не виходять за межі території області (внутрішньообласний маршрут), у тому числі таких, що проходять від населених пунктів Київської області до м. Києва.
Згідно п. 12 Порядку №1081, організатор перевезень приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі перевізника-претендента, який:
1) подав до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію;
2) визнаний банкрутом або щодо якого порушено провадження у справі про банкрутство (за винятком того, стосовно якого проводиться процедура санації), або який перебуває у стадії ліквідації;
3) не відповідає вимогам статті 34 Закону України "Про автомобільний транспорт";
4) не має достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов`язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів (дозволів). Достатня кількість транспортних засобів визначається як кількість автобусів, необхідних для виконання перевезень, та кількість резервних транспортних засобів, яка становить 10 відсотків необхідної кількості автобусів для виконання перевезень;
5) має несплачені штрафні санкції, накладені Укртрансбезпекою, або водії якого мають несплачені штрафи, накладені відповідно до статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неоскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу);
6) подав конкурсну пропозицію, що не відповідає обов`язковим та додатковим умовам конкурсу, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 44 Закону України "Про автомобільний транспорт";
7) подав до участі в конкурсі більшу кількість автобусів, ніж це передбачено умовами конкурсу.
Аналіз викладених правових норм дає підстави для висновку, що законодавцем наділено конкурсний комітет повноваженнями щодо прийняття рішення про недопущення до участі в конкурсі автомобільного перевізника, однією з підстав якого є відсутність достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов`язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів (дозволів). Достатня кількість транспортних засобів визначається як кількість автобусів, необхідних для виконання перевезень, та кількість резервних транспортних засобів, яка становить 10 відсотків необхідної кількості автобусів для виконання перевезень.
Як вбачається з матеріалів справи, за результатами розгляду документів поданих для участі в конкурсі ПП ЛЮКСАВТО-СДК у конверті з позначкою № 1 встановлено, що у відомостях про автобуси, які будуть використовуватися на автобусному маршруті (додаток 2 до Порядку) зазначено 6 одиниць автобусів.
Згідно з листом Лисичанської міської ради Луганської області від 07.07.2020 № 2343/01-06, станом на 07.07.2020 відповідно до чинних договорів (дозволів) з організації пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Лисичанськ, перевізник ПП ЛЮКСАВТО-СДК зобов`язаний виконувати перевезення основними автобусами у кількості 60 одиниць щоденно.
Станом на 10.07.2020, відповідно до чинних договорів з організації пасажирських перевезень на приміських і міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Луганської області, ПП ЛЮКСАВТО-СДК зобов`язаний виконувати перевезення основними автобусами у кількості 37 одиниць щоденно.
Таким чином, сумарна кількість транспортних засобів, необхідна для виконання перевезень відповідно до чинних договорів (дозволів) та затверджених обов`язковими умовами конкурсу, становить 103 одиниці, а з урахуванням резервних автобусів (10%) - 113 одиниць.
Разом з цим, відповідно до інформації Укртрансбезпеки від 09.07.2020 № 5177/02/15-20 в ліцензійній справі ліцензіата ПП ЛЮКСАВТО-СДК обліковуються автобуси у кількості 72 одиниці, що свідчить про відсутність у перевізника-претендента ПП ЛЮКСАВТО-СДК достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов`язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів (дозволів), та відповідно до підпункту 4 пункту 12 Порядку є підставою для недопущення до участі в конкурсі.
Слід зазначити, що розрахунок необхідної кількості транспортних засобів для виконання перевезень затвердженої обов`язковими умовами конкурсу та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів, відповідачем здійснено на підставі, та у спосіб визначений підпунктом 4 пункту 12 Порядку, з урахуванням отриманої інформації на відповідні запити.
Посилання відповідача на позицію Верховного Суду викладену у постановах від 03.06.2020 у справі № 815/6896/15 та від 15.01.2020 у справі № 805/195/16-а не може враховуватись судом під час вирішення даної справи.
Так, предметом спору у справі № 815/6896/15 були відносини організатора перевезень та перевізника щодо дострокового розірвання договору (позбавлення дозволу) на перевезення пасажирів на міжобласному автобусному маршруті загального користування. Питання щодо недопущення до участі в конкурсі не досліджувались.
У справі № 805/195/16-а Верховним судом досліджувалось питання обґрунтованості рішення конкурсного комітету, оформленого у вигляді протоколу, в частині визнання переможцем перевізника, яким зазначено у анкеті, форма якої визначена Додатком 5 Порядку № 1081 (в редакції чинній на момент прийняття рішення), недостовірна інформація щодо кількості транспортних засобів, необхідних для виконання перевезень, затвердженої обов`язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів (дозволів).
Водночас, у постанові Верховного Суду від 15.01.2020 у справі № 805/195/16-а зазначено, що відсутність достатньої кількості автобусів може призвести до неможливості виконання договірних зобов`язань перевізником.
Крім того, на момент прийняття оскаржуваного наказу № 26-0 Анкета до заяви про участь у конкурсі з перевезення пасажирів або продовження строку дії договору (дозволу), форма якої затверджена Додатком 4 Порядку № 1081 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 180) не передбачала обов`язку перевізника-претендента зазначати усі транспортні засоби, необхідні, як для виконання перевезень, затвердженої обов`язковими умовами конкурсу, так, і для перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів (дозволів).
Аргументи позивача про невнесення органом ліцензування до Єдиної інформаційно-аналітичної системи всіх транспортних засобів ліцензіата - ПП «ЛЮКСАВТО-СДК» не підтверджені відповідно відповіді Укртрансбезпеки від 08.12.2020 на запит суду, згідно якої повідомлено про відсутність можливості надання інформації, що запитується, про транспортні засоби станом на 10.07.2020 (т.2 а.с.7).
Крім того, інших документів до заяви на отримання ліцензії на право провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів автомобільним транспортом додаються відомості про власні, орендовані, надані ліцензіату в кредит або лізинг транспортні засоби за формою згідно з додатком 3 та завірені заявником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та тимчасових реєстраційних талонів, якщо передбачено їх оформлення, що визначено підпунктом 2 пункту 7 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001 (далі - Ліцензійні умови).
Підпунктом 2 пункту 16 Ліцензійних умов встановлено обов`язок ліцензіата повідомляти у письмовій або електронній (із застосуванням цифрового підпису) формі орган ліцензування про всі зміни даних (у тому числі розширення, звуження), зазначених у документах, що додавалися до заяви на отримання ліцензії, протягом не пізніше ніж одного місяця з дня настання таких змін.
З викладеного вбачається, що в даному випадку саме за заявою ПП ЛЮКСАВТО-СДК орган ліцензування повинен вносити відомості про автобуси, якими здійснюється діяльності з перевезення пасажирів автомобільним транспортом до Єдиної інформаційно-аналітичної системи.
Крім того, питання внесення відомостей щодо ліцензіата до Єдиної інформаційно-аналітичної системи не належить до повноважень Управління.
Документи та зазначена в них інформація, що подані автомобільними перевізниками-претендентами для участі у конкурсі, повинні бути достовірними станом на дату подання таких документів на конкурс і на дату проведення самого конкурсу (пункт 67 Порядку № 1081).
Отже, оскаржуваний наказ Управління промисловості, транспорту та зв`язку Луганської обласної державної адміністрації від 10.07.2020 № 26-о «Про недопущення до участі у конкурсі з регулярного перевезення пасажирів на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), який відбудеться 15.07.2020» прийнято на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною першою статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною другою статті 77 КАС України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З урахуванням вищевикладеного суд визнає позовні вимоги необґрунтованими та такими, що задоволенню не підлягають.
Судові витрати зі сплати судового збору відповідно до вимог статті 139 КАС України покладаються на позивача.
Керуючись статтями 2, 7, 8, 9, 19, 20, 72-77, 90, 132, 139, 241-246, 250, 255, 296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову Приватного підприємства «ЛЮКСАВТО-СДК» до Управління промисловості, транспорту і зв`язку Луганської обласної державної адміністрації, Конкурсного комітету з організації та проведення конкурсів з перевезення пасажирів автомобільним транспортом у Луганській області про визнання протиправним, скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення суду складено 21 грудня 2020 року.
Суддя В.С. Шембелян
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.12.2020 |
Оприлюднено | 04.01.2021 |
Номер документу | 93924145 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
В.С. Шембелян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні