Рішення
від 30.12.2020 по справі 380/9353/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№380/9353/20

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 грудня 2020 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Сподарик Наталії Іванівни, розглянув за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Львівській області до Сколівського дочірнього лісогосподарського підприємства ЛГП Галсільліс про стягнення коштів,-

ВСТАНОВИВ :

На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління ДПС у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська,35; код ЄДРПОУ 4314039) з вимогою до Сколівського дочірнього лісогосподарського підприємства ЛГП Галсільліс (82600, Львівська область, Сколівський район, м. Сколе, вул. Князя Святослава, 7Б; код ЄДРПОУ 31148149) про стягнення до бюджету коштів з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів в розмірі 1 641 132,54 та частину чистого прибутку (доходу) в розмірі 36 501,27 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що Сколівське дочірнє лісогосподарське підприємство ЛГП Галсільліс має податковий борг перед бюджетом, який складається із сум податкових зобов`язань з податку на додану вартість, податок на прибуток, рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, земельний податок з юридичних осіб, орендна плата з юридичних осіб. Вказана заборгованість згідно карток особових рахунків та довідки про заборгованість від 26.08.2020 року за № 34809/10/57-09-14 складає 1677633,81 грн. Окрім того, податковий орган, відповідно до Податкового кодексу України, попередньо вже виставляло податкову вимогу № 8446-54 від 07.03.2019 року, яка скеровувалась платнику, докази долучено до матеріалів справи. Оскільки, відповідач на вказані зобов`язання у встановлені законом строки не реагував, такі набули статусу податкового боргу. Податкова вимога не призвела до сплати податкового боргу у добровільному порядку. Тож, оскільки вжиті заходи не призвели до погашення відповідачем податкового боргу, контролюючий орган звернувся із означеним позовом до суду.

Ухвалою суду від 30.10.2020 року відкрито провадження в адміністративній справі за цим позовом та вирішено розглянути таку справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін та проведення судового засідання. Копію ухвали про відкриття провадження у справі надіслано учасникам справи, відповідачу запропоновано у п`ятнадцятиденний строк з дня одержання цієї ухвали подати суду відзив на позовну заяву, в якому вказати про визнання або заперечення позовних вимог. Копія ухвали скеровувалась відповідачу на адресу відповідача, яка зазначена як місцезнаходження юридичної особи згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань.

19.11.2020 за вх. № 61640 відповідачем подано відзив на позовну заяву. У якому відповідач не заперчує проти наявності у нього податкового боргу, однак просить врахувати, що борг виник через сукупність обєктивних причин, що виникли у різні періоди діяльності підприємства. Зазначив, що частину заборгованості погашено відповідачем.

29.12.2020 за вх. № 70962 від позивача надійшла зява про уточнення позовних вимог. А саме позивач зменшив позовні вимоги на. На підтвердження сплати відповідачем частини заборгованогсті у сумі 175 701,35 грн, останнім надано зворотній бік облікової картки платника.

Клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін в порядку частини сьомої статті 262 КАС України від учасників справи не надходило. З огляду на ці обставини суд на підставі частини п`ятої статті 262 КАС України розглянув справу в порядку письмового провадження (без проведення судового засідання, за наявними матеріалами) в межах строку, визначеного статтею 258 КАС України.

Суд з`ясував зміст позовних вимог, дослідив долучені до матеріалів справи письмові докази, оцінив їх в сукупності та встановив такі фактичні обставини справи та відповідні правовідносини:

Сколівське дочірнє лісогосподарське підприємство ЛГП Галсільліс зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з присвоєнням ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ 31148149. Місцезнаходження юридичної особи: 82600, Львівська область, сколівський район, м. Сколе, вул. Князя Святослава,7 Б.

Сколівське дочірнє лісогосподарське підприємство ЛГП Галсільліс має податкову заборгованість перед бюджетом, яка згідно уточнених позовних вимог становить 1 501 938,49 грн.

За час здійснення діяльності Сколівського ДП ЛГП Галсільліс виник податковий борг з 10.03.2019 по 19.08.2020 перед бюджетом, який станом на 25.08.2020 року встановив 1 641 132,54 грн.

Сколівське ДП ЛГП Галсільліс частково сплатив податковий борг в розмір 175 701,35 грн., а саме:

- податок на додану вартість (14010100) - 120 000,00 грн.;

- частина чистого прибутку (доходу) господарських організацій (державних унітарних підприємствами та їх об`єднаннями (21010100) - 36 501,27 грн.;

- рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (смт. В. Синьовидне) (13010200 - 07) - 160,10 грн.;

- рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (с. Козьова) (13010200 - 19) - 24,44 грн.;

- рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (с. Головецько) (13010200 - 11) 105,70 грн.;

- рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (с. Корчин 13010200- 21) - 187,47 грн.;

- рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (с. Крушельниця) (13010200 - 22) - 114,22 грн.

- рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої виникло відповідно до податкового повідомлення-рішення форми Ш від 03.06.2020р. № 0054515704 (яке винесено на підставі Акту перевірки від 03.06.2020 року №815/13- 01-57-04/31148149). (дата виникнення боргу 18.06.2020).

- 490,02 грн. - штрафні санкції залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до податкового повідомлення-рішення форми III від 03.06.2020 № 0054555704 (яке винесено на підставі акту перевірки від 03.06.2020 №814/13- 01-57-04/31148149). (дата виникнення боргу 18.06.2020).

- 29 211,00 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з податку на додану вартість № 9141887894 від 22.06.2020 (дата виникнення боргу 30.06.2020).

- 1 874,00 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з податку на додану вартість № 9170275455 від 17.07.2020 (дата виникнення боргу 30.07.2020).

- 17 166,00 грн. - основний платіж, залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло згідно уточнюючої податкової декларації з податку на додану вартість №9205063975 від 19.08.2020 (дата виникнення боргу 19.08.2020 ).

- 339,37 грн. - пеня згідно зворотного боку облікової картки платника податків та довідки про заборгованість.

Станом на 22.12.2020 податковий борг відповідачач в межах даного позову з 10.03.2019 по 19.08.2020 перед бюджетом становить 1501 938,49 грн.

Податок на додану вартість (14010100) - 77 038,10 грн.

- 12 778,43 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з податку на додану вартість № 9109500180 від 18.05.2020р. (дата виникнення боргу 01.06.2020).

- 15 518,65 грн. - штрафні санкції залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до податкового повідомлення-рішення форми Ш від 03.06.2020р. №0054515704 (яке винесено на підставі Акту перевірки від 03.06.2020 року №815/13-01- 57-04/31148149). (дата виникнення боргу 18.06.2020).

- 490,02 грн. - штрафні санкції залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до податкового повідомлення-рішення форми Ш від 03.06.2020р. №0054555704 (яке винесено на підставі Акту перевірки від 03.06.2020 року №814/13-01- 57-04/31148149). (дата виникнення боргу 18.06.2020).

- 29 211,00 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з податку на додану вартість № 9141887894 від 22.06.2020 (дата виникнення боргу 30.06.2020).

- 1 874,00 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з податку на додану вартість № 9170275455 від 17.07.2020 (дата виникнення боргу 30.07.2020 ).

- 17 166,00 грн. - основний платіж, залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло згідно уточнюючої податкової декларації з податку на додану вартість №9205063975 від 19.08.2020р. (дата виникнення боргу 19.08.2020).

Податок на прибуток підприємств і організацій, що перебувають у державній власності (11020200) - 141 646,11 грн.

- 40 276,11 грн. - основний платіж, залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до звітної податкової декларації по податку на прибуток підприємства № 9310644198 від 20.02.2019 , (дата виникнення боргу 11.03.2019).

- 101 370,00 грн. - основний платіж, залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до звітної податкової декларації по податку на прибуток підприємства № 9334624650 від 24.02.2020, (дата виникнення боргу 10.03.2020).

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (державний бюджет) (13010100 -00) - 384 340,37 грн.

- 11 694,28 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування № 9309375147 від 01.02.2019 ;

- 50 140,22 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування № 9083425301 від 24.04.2019 ;

- 31 257,60 грн. - штрафні санкції залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до податкового повідомлення-рішення форми Ш від 04.03.2019 р. №0077665412 (яке винесено на підставі Акту перевірки від 06.08.2019 р. №1979/13-01- 54.12/31148149) ;

- 52 522,26 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування № 9161901565 від 25.07.2019 року ;

- 6 534,36 грн. - штрафні санкції залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до податкового повідомлення-рішення форми Ш від 07.10.2019 р. № 0164575704 (яке винесено на підставі Акту перевірки від 04.10.2019 р. № 269/13-01-57-204/31148149;

- 95 506,98 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування № 9254091183 від 30.10.2019 року ;

- 87 274,07 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування № 9333275158 від 31.01.2020 року ;

- 14 252,73 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування № 9089560066 від 27.04.2020 року ;

- 19 547,23 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування № 9180985749 від 29.07.2020 року ;

- 2 338,57 грн. - пеня згідно зворотного боку облікової картки платника податків та довідки про заборгованість. Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (смт. В. Синьовидне) (13010200 - 07) - 70 286,66 грн.

- 24 554,07 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9161901572 від 25.07.2019 ;

- 24 276,88 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9254091181 від 30.10.2019 ;

- 20 919,25 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9333275175 від 31.01.2020 ;

- 536,46 грн. - пеня згідно зворотного боку облікової картки платника податків та довідки про заборгованість.

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (с. Козьова) (13010200 - 19) - 263 064,23 грн.

- 19 802,15 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9161901575 від 25.07.2019 ;

- 61 866,26 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9254091161 від 30.10.2019 ;

- 155 450,29 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9333275174 від 31.01.2020 ;

- 6 839,45 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне

використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9089560063 від 27.04.2020 ;

- 17 873,82 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9180985771 від 29.07.2020 ;

- 1 232,26 грн. - пеня згідно зворотного боку облікової картки платника податків та довідки

про заборгованість.

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (с. Головецько) (13010200 - 11)- 164 609,87 грн.

- 54 058,43 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9254091215 від 30.10.2019 ;

- 75 758,60 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9333275157 від 31.01.2020 ;

- 2 000,00 грн. - штрафні санкції залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до податкового повідомлення-рішення форми ПІ від 06.03.2020 № 0027365704 (яке винесено на підставі Акту перевірки від 05.03.2020 року №439/13-01- 57.04/31148149). ;

- 6 172,64 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9089560057 від 27.04.2020 ;

- 25 424,19 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9180985761 від 29.07.2020 ;

- 1 196,01 грн. - пеня згідно зворотного боку облікової картки платника податків та довідки

про заборгованість.

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (с. Корчин) (13010200 - 21) - 55 914,64 грн.

- 44 443,86 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9333275176 від 31.01.2020 ;

- 4 481,77 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9089560045 від 27.04.2020 ;

- 6 886,07 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9180985776 від 29.07.2020 ;

- 102,94 грн. - пеня згідно зворотного боку облікової картки платника податків та довідки

про заборгованість.

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (с. Крушельниця) (13010200 - 22) - 33 981,14 грн.

- 12 384,47 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9254091150 від 30.10.2019 ;

- 400,00 грн. - штрафні санкції залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до податкового повідомлення-рішення форми Ш від 11.01.2020 № 0000445704 (яке винесено на підставі Акту перевірки від 10.01.2020 року №6/13-01-57- 04/31148149);

- 15 073,83 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9333275137 від 31.01.2020 ;

- 1 526,90 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9089560068 від 27.04.2020 ;

- 4 428,14 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9180985764 від 29.07.2020 ;

- 167,80 грн. - пеня згідно зворотного боку облікової картки платника податків та довідки

про заборгованість.

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (с. Орява) (13010200 - 29) - 101 719,75 грн.

- 10 213,30 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9161901584 від 25.07.2019 ;

- 21 546,32 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9254091185 від 30.10.2019 ;

- 56 616,28 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9333275182 від 31.01.2020 ;

- 13 343,85 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9180985751 від 29.07.2020 ;

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (с. Риків) (13010200 - 32) -1 475,87 грн.

- 1 475,87 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9180985755 від 29.07.2020 .

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (с. Труханів) (13010200 - 35) - 34 110,58 грн.

- 11 373,05 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9254091212 від 30.10.2019 ;

- 10 989,40 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9333275168 від 31.01.2020 ;

- 7 028,79 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9089560050 від 27.04.2020 ;

- 4 688,60 грн. - основний платіж, згідно податкової декларації з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок № 9180985758 від 29.07.2020 ;

- 30,74 грн. - пеня згідно зворотного боку облікової картки платника податків та довідки

про заборгованість.

Земельний податок з юридичних осіб (18010500) (смт. В. Синьовидне - 07) - 18 755,26 грн.

- 2 679,22 грн. - основний платіж - залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9026667991 від 20.02.2019 року;

- 2 679,34 грн. - основний платіж згідно податкової декларації № 9029033886 від 19.02.2020 ;

- 2 679,34 грн. - основний платіж згідно податкової декларації № 9029033886 від 19.02.2020;

- 2 679,34 грн. - основний платіж згідно податкової декларації № 9029033886 від 19.02.2020;

- 2 679,34 грн. - основний платіж згідно податкової декларації № 9029033886 від 19.02.2020;

- 2 679,34 грн. - основний платіж згідно податкової декларації № 9029033886 від 19.02.2020;

- 2 679,34 грн. - основний платіж згідно податкової декларації № 9029033886 від 19.02.2020;

Земельний податок з юридичних осіб (18010500) (с. Головецько - 11) - 12 599,26 грн.

- 1 799,90 грн. - основний платіж згідно податкової декларації № 9026676536 від 20.02.2019;

- 1 799,96 грн. - основний платіж згідно податкової декларації № 9029118405 від 19.02.2020;

-1 799,96 грн. - основний платіж згідно податкової декларації № 9029118405 від 19.02.2020;

-1 799,96 грн. - основний платіж згідно податкової декларації № 9029118405 від 19.02.2020;

-1 799,96 грн. - основний платіж згідно податкової декларації № 9029118405 від 19.02.2020;

- 1 799,96 грн. - основний платіж згідно податкової декларації № 9029118405 від 19.02.2020;

- 1 799,96 грн. - основний платіж згідно податкової декларації № 9029118405 від 19.02.2020;

Земельний податок з юридичних осіб (18010500) (с. Довжки - 13) - 3 760,82 грн.

Земельний податок з юридичних осіб (18010500) (с. Кам`янка - 17) - 5 729,22 грн.

Земельний податок з юридичних осіб (18010500) (с. Козьова - 19) - 13 903,15 грн.

Земельний податок з юридичних осіб (18010500) (с. Коростів - 20) - 413,54 грн.

Земельний податок з юридичних осіб (18010500) (с. Корчин - 21) - 14 098,00 грн.

Земельний податок з юридичних осіб (18010500) (с. Крушельниця - 22) - 12 450,32 грн.

Земельний податок з юридичних осіб (18010500) (с. Н. Синьовидне - 26) - 5 992,29 грн.

Земельний податок з юридичних осіб (18010500) (с. Орів - 28) - 9 389,36 грн.

Земельний податок з юридичних осіб (18010500) (с. Орява - 29) - 13 226,46 грн.

Земельний податок з юридичних осіб (18010500) (с. Плав`є - ЗО) - 17 833,32 грн.

Земельний податок з юридичних осіб (18010500) (с. Підгородні - 31) - 21 249,77 грн.

Земельний податок з юридичних осіб (18010500) (с. Риків - 32) - 4 437,52 грн.

Земельний податок з юридичних осіб (18010500) (с. Труханів - 35) - 9 539,96 грн.

Земельний податок з юридичних осіб (18010500) (с. Ямельниця - 39) - 8 229,70 грн.

Орендна плата з юридичних осіб (18010600) (м. Сколе - 06) - 2 142,52 грн.

- 2 142,52 грн. - основний платіж згідно податкової декларації № 9029032633 від 19.02.2020;

порядку рубок головного користування (с. Риків) (13010200 - 32) - 10 048,68 грн.

- рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (с. Труханів) (13010200 - 35) - 95,93 грн.;

-орендна плата з юридичних осіб (18010600) (м. Сколе - 06) - 8 463,54 грн.

Таким чином, за час розгляду справи у суді податковий борг відповідача зменшився, а відтак виникла потреба в уточненні позовних вимог.

Так, станом на 22.12.2020 року податковий борг відповідача в межах даного позову з 10.03.2019 по 19.08.2020 року перед бюджетом становить 1 501 938,49 грн.

Податкові повідомлення-рішення у визначеному Податковим кодексом України порядку не оскаржувалось, отримані відповідачем, про що свідчать відмітки про отримання на податкових повідомлень-рішеннях.

Відомості про актуальний стан заборгованості підтверджуються обліковою карткою платника податків.

При прийнятті рішення суд керується такими нормами права:

Згідно з частиною 1 статті 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України (далі - ПК України).

Відповідно до статті 16 ПК України, платники податків зобов`язані сплачувати належні суми податків у встановлені законом терміни.

Підпунктом 20.1.34 пункту 20.1 статтею 20 ПК України передбачене право контролюючого органу звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Вирішуючи спір у даній адміністративній справі суд керувався, зокрема, наступними нормами ПК України.

Відповідно до п.п.14.1.137 п.14.1 ст.14 ПК України, орган стягнення уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Згідно п.41.2 ст.41 ПК України, органами стягнення є виключно контролюючі органи, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень.

Зідно з пунктом 36.1, пунктом 36.2 статті 36 Податкового кодексу України, податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов`язок виникає у платника за кожним податком та збором.

Згідно пункту 54.1 статті 54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.

Відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України, платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

В силу пункту 203.2 статті 203 Податкового кодексу України, сума податкового зобов`язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.

У разі коли відповідно до цього Кодексу або інших законів України контролюючий орган самостійно визначає податкове зобов`язання платника податків з причин, не пов`язаних з порушенням податкового законодавства, та надсилає (вручає) податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум платнику податку, такий платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму податкового зобов`язання у строки, визначені в цьому Кодексі та в статті 297 Митного кодексу України, а якщо такі строки не визначено, - протягом 30 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення про таке нарахування( п.57.1 статті 57 податкового кодексу України).

Згідно п.57.3 ст.53 Податкового Кодексу у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Відповідно до п.102.4. ст.102 Податкового кодексу України, у разі якщо грошове зобов`язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв`язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов`язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.

Таким чином, оскільки відповідачем не було своєчасно погашено узгоджену суму грошового зобов`язання, тому в силу п.п.14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України ця сума набула статусу податкового боргу.

Згідно з підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби у відповідності до вимог пункту 59.1 статті 59 ПК України надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

На виконання ст.59 ПК України податковим органом виставлено податкову вимогу форми" Ю" № 8446-54 від 07.03.2019 року (а.с.193).

В матеріалах справи наявні докази належного повідомлення відповідача про зазначену вище податкову вимогу та відсутні докази її оскарження.

Статтею 20 ПК України, визначено права контролюючих органів.

Згідно п.п.20.1.34 п.20.1 ст.20 ПК України, контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до п. 95.1 ст. 95 ПК України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини (пункти 95.2, 95.3 статті 95 ПК України).

Згідно з п. 95.4 ст. 95 ПК України, контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд, згідно ст. 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Згідно з ч.2 ст.73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Суд зазначає, що відповідем не заперечується наявність податкової заборгованості у відзиві від 19.11.2020 за вх. № 61640.

Отже, на підставі викладеного суд дійшов висновку, що заявлені позивачем вимоги є доведеними, обґрунтованими та такими, що підлягають до задоволення у повному обсязі.

Відповідно до приписів статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Оскільки позивач не надав доказів понесення таких судових витрат, суд не має підстав вирішувати питання про їх розподіл.

Керуючись ст.ст. 14, 72-77, 139, 241-247, 250-251, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задоволити повністю.

Стягнути до бюджету кошти з рахунків у банках, обслуговуючих Сколівське дочірнє лісогосподарське підприємство ЛГП Галсільліс (82600, Львівська область, Сколівський район, м. Сколе, вул. Князя Святослава, 7Б; код ЄДРПОУ 31148149) та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів в розмірі 1 501 938 (один мільйон п`ятсот одна тисяча дев`ятсот тридцять вісім ) грн. 49 коп.

Судовий збір розподілу не підлягає.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення за правилами, встановленими ст.ст.293, 295 - 297 КАС України.

Суддя Сподарик Н.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.12.2020
Оприлюднено04.01.2021
Номер документу93924451
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/9353/20

Рішення від 30.12.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сподарик Наталія Іванівна

Ухвала від 30.10.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сподарик Наталія Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні