РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
08 грудня 2020 року м. Рівне №460/6422/20
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Друзенко Н.В. за участю секретаря судового засідання А.А. Головатчик та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:позивача: представник Бурма О.В., відповідача: представник Юхименко Т.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Комунального підприємства "Трудівник" Сарненської міської ради доГоловного управління ДПС у Рівненській області про визнання протиправними дій та рішень, В С Т А Н О В И В:
02.09.2020 Комунальне підприємство "Трудівник" Сарненської міської ради звернулося в суд з позовом до Головного управління ДПС у Рівненській області про визнання протиправними дій уповноважених посадових осіб в частині проведення 21.07.2020 камеральної перевірки та встановлення порушень Податкового кодексу України щодо порушення строків реєстрації у ЄРПН розрахунків коригування до податкових накладних та про скасування податкового повідомлення - рішення №0100205104 від 12.08.2020.
Після усунення недоліків позовної заяви, ухвалою суду від 24.09.2020 позивача звільнено від сплати судового збору; позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №460/6422/20; ухвалено розгляд справи проводити за правилами загального позовного провадження та підготовче засідання у справі призначено на 20.10.2020.
Ухвалою суду від 20.10.2020 підготовче засідання відкладено на 10.11.2020.
Ухвалою суду від 10.11.2020 закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті у відкритому судовому засіданні 08.12.2020.
В судовому засіданні 08.12.2020 проголошено вступну та резолютивну частину рішення.
Згідно з позовною заявою та поясненнями представника позивача в судовому засіданні, позовні вимоги ґрунтуються на тому, що згідно з рішенням Сарненської міської ради №792 від 17.04.2018 «Про припинення (реорганізацію) комунального підприємства «Трудівник» шляхом приєднання до комунального підприємства «Екосервіс» , КП «Трудівник» Сарненської міської ради припинило свою господарську діяльність. Рахунки у банках суб`єкта господарювання закриті ще у липні та жовтні 2018 року. Наразі процедура припинення не завершена. Головою комісії з ліквідації КП «Трудівник» до органів податкового контролю була подана ліквідаційна звітність. 03.01.2020 органами податкового контролю прийнято рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ. У зв`язку із повідомленням про припинення юридичної особи, органами податкового контролю було прийнято рішення про проведення документальної позапланової виїзної перевірки податкового, валютного та іншого законодавства у КП «Трудівник» за період з 01.01.2016 по 11.03.2019. За результатами проведеної документальної перевірки складено акт, яким встановлено порушення позивачем податкового законодавства. На підставі акта документальної перевірки контролюючим органом прийнято податкові повідомлення-рішення, які оскаржені в судовому порядку. 27.07.2020 на адресу позивача надійшов акт камеральної перевірки від 21.07.2020 №432/17-00-51-04/13987410. Вказана камеральна перевірка проведена за звітні періоди з березня 2016 року по січень 2017 року. Таким чином сторона позивача вважає, що зазначеною камеральною перевіркою повторно піддано податковому контролю звітний період, який вже перевірений в ході позапланової виїзної перевірки податкового, валютного та іншого законодавства КП «Трудівник» за період з 01.01.2016 по 11.03.2019. Акт камеральної перевірки містить посилання на розрахунки коригування податкових накладних, що не були предметом даної камеральної перевірки, тобто розрахунки коригування, що не мають будь-якого відношення до звітного періоду, що перевірений в ході камеральної перевірки та який вже попередньо досліджений в ході позапланової виїзної перевірки податкового, валютного та іншого законодавства. Сторона позивача доводить, що податковим законодавством передбачено обов`язкове проведення позапланової перевірки платника податків, як заходу у зв`язку із ліквідацією чи реорганізацією платника податків. Інші заходи, що пов`язані із ліквідацією чи реорганізацією платника податків для суб`єкта господарювання, що перебуває у процесі припинення, окрім як проведення позапланової перевірки законодавством не передбачені. Також законодавством не передбачено повноважень органу податкового контролю в частині проведення камеральної перевірки після вже проведеної позапланової документальної перевірки суб`єкта господарювання, що перебуває в процесі припинення. Водночас, розрахунки коригування, що зазначені у акті камеральної перевірки від 21.07.2020 зареєстровані КП «Трудівник» 07.03.2020 та 11.03.2020, а тому посадові особи податкового органу контролю мали можливість перевірити строки їх реєстрації на відповідність положенням статті 201 ПК України під час проведення позапланової перевірки. Відтак, проведення камеральної перевірки суб`єкта господарювання, що перебуває в процесі припинення, до того ж, не передбаченої нормами Податкового кодексу України, є безпідставним. Крім того зазначений контрольний захід проведений поза межами встановлених строків, оскільки заходи пов`язані з ліквідацією чи реорганізацією платника податків повинні бути проведені до завершення встановленого строку на заявлення кредиторами вимог до такого суб`єкта господарювання, а відповідно до рішення Сарненської міської ради №792 від 17.04.2018, строк для заявлення вимог кредиторів завершився 26.06.2018. Враховуючи вищевикладене, позивач просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Згідно з відзивом на позов та поясненнями представника Головного управління ДПС у Рівненській області в судовому засіданні, сторона відповідача позов не визнає. Свої заперечення на позов обґрунтовує зокрема тим, що згідно з даними автоматизованої системи Блок. Податковий аудит по Комунальному підприємству «Трудівник» Сарненської міської ради в автоматичному режимі нараховані штрафні санкції за порушення термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Контролюючим органом проведено камеральну перевірку з реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, результати якої оформлено актом №432/17-00-51-04/13987410 від 21.07.2020. За результатами проведеного аналізу з реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних встановлено порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування від 31 до 60 календарних днів на суму ПДВ - 887977,02 грн.; від 61 до 365 календарних днів на суму ПДВ - 267551,4 грн. За результатами перевірки винесене оскаржуване податкове повідомлення рішений від 11.08.2020 №0100205104, яким на позивача накладено штраф на загальну суму 373413,67 грн. Крім того, відповідач зазначає, що заборони для проведення камеральної перевірки КП «Трудівник» Сарненської міської ради з питань реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах абзацом другим пункту 78.2 статті 78 Податкового кодексу України не передбачено. Оскільки під час проведення камеральної перевірки з питань реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Рівненській області встановлено факт несвоєчасної реєстрації позивачем розрахунку коригування, відповідачем правомірно винесено оскаржуване податкове повідомлення рішення про застосування штрафних санкцій. Посилання позивача на ту обставину, що контролюючим органом проведена позапланова виїзна документальна перевірка КП «Трудівник» Сарненської міської ради з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2016 по 11.03.2019, валютного законодавства за період з 01.01.2016 по 11.03.2019, з питань єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 по 11.03.2019 не свідчить ні про повторне встановлення одного і того ж порушення, ні про подвійне притягнення до відповідальності за його вчинення. На підставі вищевикладеного, відповідач просив відмовити в задоволенні позову повністю.
Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд встановив наступне.
Комунальне підприємство «Трудівник» створене Сарненською міською радою, зареєстроване як юридична особа Сарненською районною державною адміністрацією 17.06.1999, перебуває в процесі припинення.
21.07.2020 на підставі пункту 20.1 статті 20, підпункту 75.1. пункту 75.1 статті 75 та статті 76 глави 8 розділу ІІ Податкового кодексу України, уповноваженою особою Головного управління ДФС у Рівненській області проведено камеральну перевірку з реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах КП «Трудівник» Сарненської міської ради.
За результатами перевірки складено акт від 21.07.2020 №432/17-00-51-04/13987410, відповідно до висновків якого перевіркою встановлено, що КП «Трудівник» Сарненської міської ради відповідно до статті 120-1 Податкового кодексу України порушено граничний термін реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 Податкового кодексу України, що тягне за собою кладення штрафу в розмірі: 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках стягування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів (а.с.93-95).
12.08.2020 Головним управління ДФС у Рівненській області на підставі акта перевірки від 21.07.2020 №432/17-00-51-04/13987410 прийнято податкове повідомлення-рішення №0100205104, яким до КП «Трудівник» Сарненської міської ради застосовано штраф в загальному розмірі 373413,67 грн., а саме: за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних від 31 до 60 календарних днів на суму ПДВ - 887977,02грн. застосовано штраф в розмірі 30% - 266393,11грн.; за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних від 61 і більше календарних днів на суму ПДВ - 267551,40грн. застосовано штраф в розмірі 40% - 107020,56грн. (а.с.97).
Вважаючи вказане рішення протиправним, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом про його скасування.
Вирішуючи адміністративний спір по суті, суд зазначає наступне.
Так, відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі - ПК України, в редакції чинній на момент виникнення правовідносин), єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
В свою чергу за приписами підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 ПК України, платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Обов`язок платника податків на дату виникнення податкових зобов`язань скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін визначений абзацом першим пункту 201.1 статті 201 ПК України.
Абзацами першим, четвертим, чотирнадцятим пункту 201.10 цієї ж статті ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Відповідно ж до пункту одинадцятого Підрозділу 2 Розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України з 1 лютого 2015 року реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних підлягають всі податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних (у тому числі які не надаються покупцю, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування) незалежно від розміру податку на додану вартість в одній податковій накладній/розрахунку коригування.
Відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України, порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
За даними акта перевірки від 21.07.2020 №432/17-00-51-04/13987410 відповідно до даних ЄРПН позивачем порушено терміни реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних за звітні періоди - березень 2016 року, квітень 2016 року, травень 2016 року, червень 2016 року, липень 2016 року, серпень 2016 року, вересень 2016 року, жовтень 2016 року, листопад 2016 року, грудень 2016 року, січень 2017 року, а саме:
розрахунок коригування №33 від 31.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 673971,17 грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 55, сума штрафу 30% - 202191,35 грн.;
розрахунок коригування №28 від 11.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 101306,39 грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 70, сума штрафу 40% - 40522,56 грн.;
розрахунок коригування №39 від 31.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 85861,24 грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 55, сума штрафу 30% - 25758,37 грн.;
розрахунок коригування №38 від 31.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 72213грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 55, сума штрафу 30% - 21663,90 грн.;
розрахунок коригування №26 від 11.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 41109,24грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 70, сума штрафу 40% - 16443,70 грн.;
розрахунок коригування №29 від 11.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 32735,16грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 70, сума штрафу 40% - 13094,06 грн.;
розрахунок коригування №23 від 11.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 21182,56грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 70, сума штрафу 40% - 8473,02 грн.;
розрахунок коригування №30 від 11.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 17471,33грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 70, сума штрафу 40% - 6988,53 грн.;
розрахунок коригування №31 від 12.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 17288,65грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 70, сума штрафу 40% - 6915,46 грн.;
розрахунок коригування №37 від 31.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 15963,26грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 55, сума штрафу 30% - 4788,98 грн.;
розрахунок коригування №40 від 31.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 15570,98грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 55, сума штрафу 30% - 4971,29грн.;
розрахунок коригування №34 від 31.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 14390,85 грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 55, сума штрафу 30% - 4317,26грн.;
розрахунок коригування №25 від 11.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 14129,32 грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 70, сума штрафу 40% - 5651,73грн.;
розрахунок коригування №27 від 11.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 8498,08 грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 70, сума штрафу 40% - 3399,29 грн.;
розрахунок коригування №36 від 31.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 5011,52 грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 55, сума штрафу 30% - 1503,46грн.;
розрахунок коригування №35 від 31.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 4995грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 55, сума штрафу 30% - 1498,50грн.;
розрахунок коригування №32 від 12.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 2426,99грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 70, сума штрафу 40% - 970,80грн.;
розрахунок коригування №24 від 11.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ - 880,81грн. зареєстрований в ЄРПН 11.03.2019, кількість днів затримки - 70, сума штрафу 40% - 352,32грн.;
розрахунок коригування №22 від 11.12.2018 на суму коригування за основною ставкою ПДВ- 10522,87грн. зареєстрований в ЄРПН 07.03.2019, кількість днів затримки - 66, сума штрафу 40% - 4209,15 грн.
Факти несвоєчасної реєстрації розрахунків коригування до податкових накладних підтверджені квитанціями про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.101-119) та не заперечуються стороною позивача.
Таким чином, в ході судового розгляду справи судом об`єктивно встановлено, що реєстрація розрахунків коригування до податкових накладних відбулася з пропуском встановленого законом строку реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За таких обставин, суд дійшов висновку про відповідність вимогам законодавства прийнятого контролюючим органом спірного податкового повідомлення-рішення від 12.08.2020 №0100205104, оскільки у даному випадку відповідач, виявивши факти реєстрації позивачем розрахунків коригування за межами відповідних граничних строків, правомірно застосував до КП "Трудівник" Сарненської міської ради штрафні санкції на підставі статті 120-1 ПК України. Розмір застосованих санкцій в повній мірі відповідає нормі податкового законодавства.
Доводи сторони позивача про відсутність у відповідача підстав для проведення камеральної перевірки, суд відхиляє, позаяк таке обмеження не передбачено чинним податковим законодавством.
Так, відповідно до підпункту 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України, камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.
Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.
Відповідно до підпункту 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України, документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.
Як зазначає позивач у зв`язку із повідомленням про припинення юридичної особи, органами податкового контролю прийняте рішення про проведення документальної позапланової виїзної перевірки податкового, валютного та іншого законодавства у КП «Трудівник» за період з 01.01.2016 по 11.03.2019. За результатами проведеної документальної перевірки складено акт, яким встановлено порушення позивачем податкового законодавства.
Суд зазначає, що вказана документальна виїзна позапланова перевірка була проведена у зв`язку з початком процедури припинення юридичної особи та стосувалася своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати усіх передбачених Податковим кодексом України податків та зборів, а також дотримання позивачем валютного та іншого законодавства.
Камеральна перевірка позивача проведена відповідачем 21.07.2020 виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах КП «Трудівник» Сарненської міської ради та стосувалася своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Станом на момент проведення камеральної перевірки юридичну особу КП «Трудівник» Сарненської міської ради не припинено.
Враховуючи викладене, судом не встановлено порушення відповідачем чинного податкового законодавства під час проведення камеральної перевірки.
Частиною першою статті 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Відповідно до частини першої статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з частинами першою, другою статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідач як суб`єкт владних повноважень в ході розгляду справи довів правомірність своєї поведінки в спірних правовідносинах.
Натомість, доводи та аргументи позивача, якими останній обґрунтовував позовні вимоги, не знайшли підтвердження за наслідками розгляду справи по суті, а тому позовна заява до задоволення не підлягає.
Підстави для розподілу судових витрат у відповідності до статті 139 КАС України у суду відсутні.
Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В :
Комунальному підприємству "Трудівник" Сарненської міської ради (код ЄДРПОУ 13987410, вул. Матросова, 2, м. Сарни, Сарненський район, Рівненська область, 34503) в позові до Головного управління ДПС у Рівненській області (код ЄДРПОУ 39394217, вул.Відінська, 12, м. Рівне, 33022) про визнання протиправними дій в частині проведення 21.07.2020 камеральної перевірки та встановлення порушень Податкового кодексу України в частині порушення строків реєстрації у ЄРПН розрахунків коригування до податкових накладних, а також про скасування податкового повідомлення - рішення №0100205104 від 12.08.2020, - відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.
Повний текст рішення складений 18 грудня 2020 року.
Суддя Н.В. Друзенко
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.12.2020 |
Оприлюднено | 04.01.2021 |
Номер документу | 93925024 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Н.В. Друзенко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні