Ухвала
від 24.12.2020 по справі 295/15669/20
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/15669/20

1-кс/295/6510/20

УХВАЛА

Іменем України

24.12.2020 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянув клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів, заступника начальника 2 ВРКП СУ ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 ,за матеріалами кримінального провадження № 42019060000000052, -

В С Т А Н О В И В :

В клопотанні слідчий зазначив, що слідчим управлінням Головного управління ДФС у Житомирській області здійснюється досудове розслідування по кримінальному провадженню № 42019060000000052, внесеному до ЄРДР 04.12.2019, щодо посадових осіб суб`єктів господарювання, які упродовж 2019 року реалізують дизельне пальне без сплати податків, за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

З клопотання слідчого вбачається, що досудове розслідування розпочато за матеріалами, які надійшли від УСБУ в Житомирській області, у відповідності до яких встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 ) протягом 2019 року поза податковим та бухгалтерським обліком здійснюють реалізацію на території Житомирської області паливно мастильні матеріали на АЗС та підконтрольні СГД з метою подальшого продажу не облікованих товарів та формування податкового кредиту та валових витрат.

У подальшому для прикриття незаконної діяльності службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у бухгалтерському та податковому обліку підприємства використовують реквізити підконтрольних підприємств реального сектору економіки України, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДР НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_8 ), СФГ « ОСОБА_5 » (код ЄДР НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДР НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДР НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДР НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДР НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДР НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДР НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДР НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДР НОМЕР_20 ) через банківські рахунки яких проводяться грошові кошти за нібито реалізовані ПММ.

Мотивуючи заявлене клопотання слідчий вказав, що в ході досудового розслідування, кримінального провадження встановлено, що на території Житомирської області та міста Києва діє організована група осіб, яка використовуючи реквізити підконтрольних суб`єктів господарської діяльності здійснюють реалізацію поза бухгалтерським та податковим обліком паливно мастильні матеріали на АЗС, які знаходяться на території Житомирської, Київської, Рівненської областей та м. Києва.

У подальшому з метою отримання коштів на рахунки для розрахунків за імпортовані паливно мастильні матеріали у бухгалтерському та податковому обліку підконтрольних підприємств відображаються безтоварні операції з реалізації паливно мастильних матеріалів господарствам реального сектору економіки, в наслідок чого у первинні бухгалтерські документи вносяться недостовірні данні стосовно періоду, обсягу та постачання паливно мастильних матеріалів.

Відповідно до висновку аналітичного дослідження № 11/06-30-16-05/35611258 від 30.04.2020 «Про результати дослідження фінансово господарських операцій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо наявності ознак правопорушень, пов`язаних з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, та інших правопорушень за період з 01.01.2019 по 31.12.2019 року встановлено ознаки (ризики) маніпулювання протягом 2019 року з податковими та документами СГД по ланцюгу постачання оформлення реалізації ПММ за відсутності необхідних матеріальних та трудових ресурсів для їх виконання.

Разом з тим, під час досудового розслідування кримінального провадження проведено обшуки за місцем використання офісних приміщень особами, які задіяні у незаконній схемі, яка направлена на ухилення від сплати податків, під час проведення обшуків вилучено товарно транспортні накладні.

Оглядом вилучених товарно транспортних накладних встановлено їх здвоєння, тобто в один і той день під різними номерами ряд транспортних засобів здійснювали перевезення у різні населені пункти України, що вказує на безтоварність проведених фінансово господарських операцій.

В обгрунутвання заявленого клопотання слідчий вказав, що під час досудового розслідування кримінального провадження виникла необхідність у встановлені обсягів перерахованих грошових коштів за проведенні фінансово господарські операції; встановити осіб, що мали доступ до банківських рахунків підприємств, які задіяні у незаконній схемі, яка направлена на ухилення від сплати податків; встановити айпи адреси з яких здійснювалось вхід до системи «Клієнт банкінгу»; встановити за які саме товари, роботи та послуги здійснювався розрахунок між підприємствами, як постачальниками ПММ так і покупцями.

Відповідно до аналітичної системи баз даних ДФС України, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_6 ) має відкриті наступні банківські рахунки, а саме:

№ НОМЕР_21 (українська гривня), НОМЕР_22 (українська гривня), які відкриті в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код МФО НОМЕР_23 ).

У ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код МФО НОМЕР_23 ) зберігаються наступні документи: рух грошових коштів, картки із зразками підписів та відбитком печатки, встановленого зразка, заяви на відкриття рахунків, договори на розрахунково-касове обслуговування клієнта, фотокопії паспортів уповноважених осіб, оригінали доручень на право вчинення юридичних дій від імені службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), оригінали доручення на ім`я особи, яка має право на відкриття та розпорядження рахунками, засвідчені нотаріально, заяви клієнта про встановлення системи клієнт-банк, договори на обслуговування системи клієнт-банк, акти про введення системи клієнт-банк в експлуатацію, документи, які засвідчують встановлення системи клієнт-банк, документи, які підтверджують факт видачі даних електронних ключів, грошових чеків на отримання готівки з рахунку.

У зв`язку із цим інформація, що містить банківську таємницю та знаходиться у володінні ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код МФО НОМЕР_23 ) щодо зазначених рахунків може бути використана як доказ стороною обвинувачення для з`ясування фактичного перебігу досліджуваних подій, встановлення винних осіб, доведення винуватості осіб та інших обставин, визначених ст. 91 КПК України.

Дані документи перебувають у володінні та зберігаються лише в банківській установі ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код МФО НОМЕР_23 ), де відкрито та обслуговується рахунок клієнта, та містять відомості, що є предметом доказування у кримінальному провадженні, а саме щодо осіб, які відкривали рахунок, які мають право першого та другого підписів в документах, відомості з комп`ютерної системи банку про рух грошових коштів за вищевказаним рахунком з переліком контрагентів та призначенням платежів, зняття готівкових коштів з рахунку, встановлення клієнт-банку, тобто містять відомості, що впливають на визначення розміру завданих державному бюджету збитків у вигляді несплати податків та кваліфікацію дій службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та містять відомості щодо підтвердження або спростування факту придбання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » товарів (робіт, послуг), тобто мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженню та являються джерелом доказів.

В матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані речі і документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні,

Слідчий в судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання без його участі, заявлене клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів підтримав у повному обсязі та просив його задовольнити.

Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебуває річ, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни, переховування або знищення документів.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Виходячи зтого,що єдостатньо підставвважати,що зазначена інформація, є предметом доказування та має значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, та те, що іншими способами неможливо отримати вказану інформацію, керуючись ст.ст.159-166 КПК України слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл заступнику начальника 2 ВРКП СУ ГУ ДФС у Житомирській області капітану податкової міліції ОСОБА_3 , заступнику начальника першого відділу розслідувань кримінальних проваджень слідчого управління Головного управління ДФС у Житомирській області старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_6 , слідчим слідчої на тимчасовий доступ до речей і документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), що становлять банківську таємницю та перебувають у володінні ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код МФО НОМЕР_23 ), а саме:

- відомостей на паперових та електронних носіях про рух коштів з розшифровкою без скорочень контрагентів, їх статистичних кодів, в тому числі реквізитів їх рахунків (номер рахунку, МФО банківської установи) призначенням платежу, датою та часом здійснення платежу, часом проведення платежу, номером платіжного документа, сумою платежу, з зазначенням суми податку на додану вартість - окремо, а також із зазначенням вхідного та вихідного залишків коштів на рахунку на початок і кінець кожного дня, відомостей щодо документів, на підставі яких здійснені такі платежі, номерів референсів кожного платіжного документу (номер або інші символи, що використовуються для ідентифікації транзакції) по рахункам:

№ НОМЕР_21 (українська гривня), НОМЕР_22 (українська гривня), які відкриті ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код МФО НОМЕР_23 ).

- інформації, що міститься в справі з юридичного оформлення рахунків, а саме документів передбачених Інструкцією «Про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків резидентів і нерезидентів» затвердженою Постановою Правління Національного банку України від 12 листопада 2003 року №492, які були надані на відкриття вищевказаних рахунків та додавалися до справи під час функціонування вказаного рахунку, та інших документів, що знаходяться у вказаній справі з юридичного оформлення рахунків відкритих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код МФО НОМЕР_23 );

- заявки на купівлю та продаж валюти на міжбанківській валютній біржі, платіжних доручень про перерахування валютних коштів на рахунки нерезидентів, повідомлення банків-нерезидентів, повідомлень про зарахування валютних коштів на рахунки клієнта (SWIFT);

-прибуткових та видаткових касових ордерів, грошових чеків, що підтверджують зняття та внесення грошових коштів на рахунки:

№ НОМЕР_21 (українська гривня), НОМЕР_22 (українська гривня), які відкриті ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код МФО НОМЕР_23 );

- роздруківки телекомунікаційних з`єднань системи «Банк-Клієнт» між засобами телекомунікації банку та підприємства із зазначенням номерного ресурсу підприємства (номери телефонів та IP-адреси), фізичних адрес засобів комунікації (МАС-адресів), а також часу і дати проведення з`єднань;

-документів, які містять інформацію щодо проведення фінансового моніторингу по операціям, що підлягають фінансовому моніторингу з доданням підтверджуючих документів, які були отримані від клієнта в ході їх проведення;

-вхідну та вихідну кореспонденцію між банківською установою та клієнтом банку; кредитну та депозитну справи; інших документів, що свідчать про операції, які були проведені на користь чи за дорученням клієнта, містять відомості стосовно комерційної діяльності клієнта чи комерційної таємниці.

Інформацію надати з моменту відкриття разхунку по дату постановлення ухвали або по дату закриття рахунку в паперовому та електронному вигляді.

Документи надати в належним чином завірених копіях і в повному обсязі. При відсутності будь-яких з вище перелічених документів, надати належним чином завірені копії та документ на підставі якого вилучено оригінали документів.

Встановити строк дії ухвали до 23.02.2021 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення24.12.2020
Оприлюднено30.05.2024
Номер документу93929483
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —295/15669/20

Ухвала від 24.12.2020

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Лєдньов Д. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні