Провадження №3/760/10516/20
Справа №760/24923/20
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 грудня 2020 року суддя Солом ?янського районного суду м. Києва Педенко А.М. розглянувши матеріали, що надійшли з Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, про притягнення до адміністративної відповідальності ліквідатора ТОВ БЮРО Журналістських Розслідувань (ЄДРПОУ 38282565) ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ), дата народження не відома, проживаючої за адресою: не відомо,
за ч. 1 ст.163-1 КУпАП, -
ВСТАНОВИВ:
З протоколу про адміністративне правопорушення № 64 від 12.10.2020 р. вбачається, що 12.10.2020 року головним державним ревізор-інспектором Рубцовою О.В. при проведенні документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ БЮРО Журналістських Розслідувань (ЄДРПОУ 38282565), що знаходиться за адресою м. Київ, вул. Курська, 4, ліквідатором якого є ОСОБА_1 , було встановлено адміністративне правопорушення, а саме: порушено п.44.2 ст.44, п.198.1, п.198.3, п.198.6 ст.198, п.201.10 ст.201 ПКУ в результаті чого встановлено завищення суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду на загальну суму 22608 грн., в тому числі за лютий 2020 в сумі 6177 грн за березень 2020 в сумі 5953 грн., за квітень в сумі 5953 грн, за травень 2020 в сумі 4525 грн, та заниження податку на додану вартість на загальну суму 76386 грн., в тому числі в сумі 12247 грн., та за червень в сумі 12459 грн.
Зазначені дії ОСОБА_1 згідно протоколу кваліфіковані за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.
Вивчивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, суд приходить до наступного висновку.
Відповідно до ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються, крім іншого, відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.
Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це.
При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз`яснюються його права і обов`язки, передбачені статтею 268 КУпАП, про що робиться відмітка у протоколі.
Стаття 254 КУпАП передбачає, що протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Проте, протокол про адміністративне правопорушення № 64 від 12.10.2020 року зазначеним вимогам не відповідає. Так, складений протокол, не підписаний особою, що притягується до адміністративної відповідальності, особі не роз`яснено її права, а також складений протокол про адміністративне правопорушення не вручений особі, що притягується до відповідальності, в матеріалах справи відсутні відомості про направлення протоколу особі відносно якої він складений, відсутня адреса проживання особи яка притягується до адміністративної відповідальності.
Відповідно до ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Статтею 278 КУпАП регламентовано, що орган(посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує чи правильно складено протокол та інші матеріали справи, чи сповіщено особу, яка бере участь у розгляді справи, про часі місце її розгляду.
Згідно ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Враховуючи викладене та те, що основним доказом винуватості ОСОБА_1 є протокол про адміністративне правопорушення, який не відповідає вимогам КУпАП, і вказані вище недоліки перешкоджають всебічному, повному і об`єктивному з`ясуванню обставин даної справи і не можуть бути усунуті в ході розгляду справи, суд вважає за необхідне відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження по справі відносно ліквідатора ТОВ БЮРО Журналістських Розслідувань (ЄДРПОУ 38282565) ОСОБА_1 , закрити за відсутності в її діях події і складу адміністративного правопорушення.
На підставі викладеного, та керуючись ст. ст.163-1 ч. 1, 245, 247 ч. 1 п. 1, 254, 256, 278, 280 КУпАП, -
ПОСТАНОВИВ:
Провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності відповідальності ліквідатора ТОВ БЮРО Журналістських Розслідувань ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-1 КУпАП закрити у зв`язку із відсутністю події адміністративного правопорушення.
Постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з моменту винесення до Київського апеляційного суду через районний суд.
Суддя:
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 08.12.2020 |
Оприлюднено | 04.01.2021 |
Номер документу | 93943196 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Педенко А. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні