Ухвала
від 21.09.2020 по справі 201/8825/20
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 201/8825/20

Провадження № 1-кс/201/3360/2020

УХВАЛА

Іменем України

21 вересня 2020 року м. Дніпро

Слідчий суддя Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , за участю прокурора групи прокурорів ОСОБА_3 , розглянувши клопотання прокурора відділу Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_3 , про надання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні № 42020040000000255 від 06.05.2020р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшло клопотання прокурора відділу Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку, за матеріалами досудового розслідування, внесеного до ЄРДР за № 42020040000000255 від 06.05.2020р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, в якому прокурор просить надати дозвіл на проведення обшуку квартири за адресою: АДРЕСА_1 .

В обґрунтування клопотання прокурор посилався на те, що слідчим відділенням Соборного ВП ДВП ГУНП в Дніпропетровській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №42020040000000255 від 06.05.2020р. за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, процесуальне керівництво здійснюється прокурорами відділу прокуратури Дніпропетровської області.

Під час досудового розслідування встановлено факти привласнення бюджетних коштів посадовими особами структурних підрозділів Дніпровської міської ради під час закупівлі і наданні робіт та послуг пов`язаних з «рекламою і маркетингом» під час «Висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування».

Так, встановлено, що розпорядником коштів є Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 42788347), Лівобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 42788389), Правобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 42788513), Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506080), та Комунальна установа «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради, якою укладено договори з ТОВ «Астор ЛТД-2008» (код ЄДРПОУ 20214016) на постачання «Верхнього одягу, комплект спеціального фірмового одягу - спідниці, штани, жилет, сорочки» та «Брендованих рюкзаків та сумок» на загальну суму 1312608грн.

Відповідно до тендерної документації, викладеної в системі електроних закупівель «Prozorro», ця продукція повинна відповідати вимогам щодо розміру, кольору та визначеної тканини, а також щільності тканини.

Проте, в ході слідства встановлено, що виробником не додержано вимоги до якості виробленої продукції, що призвело до безпідставного перерахування коштів на рахунки ТОВ «Астор ЛТД-2008».

Так, відповідно до проведених оглядів зразків «Верхнього одягу, комплект спеціального фірмового одягу - спідниці, штани, жилет, сорочки» та «Брендованих рюкзаків та сумок» та листа спеціаліста залученого під час оглядів встановлено невідповідність специфікаціям, технічним характеристикам зазначеної продукції згідно з тендерною документацією і договорами.

Крім того, встановлено, що ТОВ «АСТОР ЛТД-2008 (ЄДРПОУ 20214016) здійснила поставку неякісної продукції жіночого та чоловічого брендованого одягу, сумок та рюкзаків до Департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 4056080), Комунальної установи «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 42930331), Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 42788347), Правобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 42788513) та Лівобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 42788389).

Встановлено, що 22.07.2020р. укладено договір № 71 між Комунальною установою «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ 42920331) і ТОВ «АСТОР ЛТД-2008» на поставку товару, а саме: брендові рюкзаки та сумки, згідно ДК 021:2015 189 30 000-7 «Мішки та пакети», відповідно до Специфікації (додаток №1 до Договору).

Прокурор вважав, що за місцем проживання директора КУ «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» ДМР (код ЄДРПОУ 42920331) ОСОБА_4 можуть знаходитись речі та (або) документи, що підтверджують причетність вказаних вище осіб та інших учасників злочинної схеми до скоєння кримінального правопорушення.

Зазначав, що єдиним можливим та необхідним у даному випадку шляхом для законного отримання доступу до необхідної інформації, речей та документів, забезпечення їх схоронності та можливості подальшого використання як доказу у кримінальному провадженні є проведення обшуку.

Тому просив надати дозвіл на проведення обшуку з метою фіксації фактів незаконної діяльності, тобто привласнення бюджетних коштів посадовими особами структурних підрозділів Дніпровської міської ради під час закупівлі брендованих товарів і наданні робіт та послуг пов`язаних з «рекламою і маркетингом» під час «Висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування», відшукання і вилучення всіх первинних бухгалтерських (фінансових) та платіжних документів, які підтверджують взаємовідносини між комунальною установою «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ 42920331) і ТОВ «АСТОР ЛТД-2008» та іншими суб`єктами підприємницької діяльності, а також іншими структурними підрозділами Дніпровської міської ради щодо надання, здійснення закупівель брендованих товарів та інших речей і документів, що можуть бути використані як докази у даному кримінальному провадженні, а саме: договори, контракти, додаткові угоди, специфікації, акти приймання-передачі, акти виконаних робіт та послуг, сертифікати відповідності, прибуткові та видаткові накладні, листування між підприємствами, паспорти та сертифікати на ТМЦ, рахунки-фактури, платіжні доручення, виписки з банків, інші розрахункові документи, звірка взаєморозрахунків, реєстри отриманих та виданих податкових накладних, товарно-транспортні накладні, ліцензії, довіреності, тендерна документація, транспортні (перевізні) документи, а також ті, що зберігаються в електронному вигляді на цифрових носіях інформації, (системні блоки, ноутбуки, планшети, накопичувачі жорстких магнітних дисків (HDD), твердотілі накопичувачі (SSD), оптичні диски, сервери, карти пам`яті, флеш-накопичувачі, тощо), мобільні телефони учасників слідчої дії, чорнові записи, блокноти, щоденники та інші чорнові бухгалтерські документи і предмети, які мають істотне значення для встановлення об`єктивної істини по кримінальному провадженню, будь-яких інших речей і документів що мають значення для доказування факту та обставин вчинення кримінального правопорушення або свідчать про вчинення інших кримінальних правопорушень посадовими особами підприємства.

На підставі викладеного, просив клопотання задовольнити.

Прокурор в судовому засіданні клопотання підтримав, просив його задовольнити.

Слідчий суддя, розглянувши клопотання, дослідивши додані до клопотання документи, матеріали кримінального провадження вважає, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав.

Встановлено, що у провадженні Соборного ВП ДВП ГУНП в Дніпропетровській області перебуває кримінальне провадження за № 42020040000000255 від 06.05.2020р. за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України за фактом за привласнення посадовими особами Дніпровської міської ради бюджетних коштів під час закупівлі і наданні робіт та послуг пов`язаних з «рекламою і маркетингом» під час «Висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування» (витяг з ЄРДР)

До клопотання долучений договір № 36 від 03.08.2020р., укладений між Лівобережним УСЗН Дніпровської міської ради і ТОВ «Астор ЛТД-2008» на поставу верхнього одягу різного, договір № 9 від 04.08.2020р., укладений між Правобережним УСЗН Дніпровської міської ради і ТОВ «Астор ЛТД-2008» на поставу верхнього одягу різного, договір № 288/08/2020 від 10.08.2020р., укладений між Центральним УСЗН Дніпровської міської ради і ТОВ «Астор ЛТД-2008» на поставу фірмового одягу, а також договір № 71 від 22.07.2020р., укладений між КУ «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради і ТОВ «Астор ЛТД-2008» на поставку брендових рюкзаків та сумок.

Згідно з рапортом від 03.09.2020р. розпорядники коштів - Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 42788347), Лівобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 42788389), Правобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 42788513), Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506080), Комунальна установа «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради укладено договори з ТОВ «Астор ЛТД-2008» (код ЄДРПОУ 20214016) на постачання «Верхнього одягу, комплект спеціального фірмового одягу - спідниці, штани, жилет, сорочки» та «Брендованих рюкзаків та сумок» на загальну суму 1 312 608 грн.

Лобіювання укладання договорів з ТОВ «Астор ЛТД-2008» здійснено заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів-директором департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради.

Відповідно до тендерної документації, викладеної в системі електронних закупівель «Prozorro», вищезгадана продукція повинна відповідати вимогам щодо розміру, кольору та визначеної тканини, а також плотності тканини. Проте оперативним шляхом встановлено, що виробником не було додержано вимоги до якості виробленої продукції, що призвело до безпідставного перерахування коштів на рахунки ТОВ «Астор ЛТД-2008».

Згідно з протоколом огляду від 10.09.2020р. (з доданими фотокопіями) проведено огляд спідниці, штанів, жилету, сорочки та встановлено, що досліджена продукція не відповідає умовам тендерної документації (комплект спеціального фірмового одягу - спідниці, штани, жилет, сорочки код за ДК 021:2015 - 18230000-0), а саме технічні, якісні та кількісні характеристики товарів є заниженими.

Під час огляду спідниці, штани, жилет, сорочки жіночої встановлено, що окремі розміри конструкційних елементів викрійки (ширина поясу штанів жіночих, застібки у вигляді блискавки на спідниці жіночої) є меншими, ніж їх заявлено у вимогах тендерної документації. Також встановлена кількісна невідповідність ґудзиків на жіночих сорочках та розмір знаків (логотипів) на одязі.

Також в ході огляду вищезазначеної продукції встановлено, що продукція не відповідає державним санітарним нормам та правилам, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров`я України від 29.12.2012 № 1138 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги».

Консультаційним повідомленням експерта від 14.09.2020р. щодо надання інформації щодо відповідності якісних і технічних характеристик окремих предметів спеціального фірмового одягу, технічним вимогам тендерної документації для проведення процедури відкритих торгів, на закупівлю верхнього одягу різного, код за ДК 021:2015 - 18230000-0 (комплект спеціального фірмового одягу - спідниці, штани, жилет, сорочки), затвердженого рішенням тендерного комітету від «03» липня 2020 року, протокол № 44, повідомлено таке.

Під час огляду спідниці жіночої, сорочки жіночої з довгим рукавом, сорочки жіночої з коротким рукавом та штанів жіночих, зафіксовано технічні показники продукції з використанням способу вимірювання за допомогою лінійки (одиниця виміру см), та встановлено, що окремі розміри конструкційних елементів викрійки (ширина поясу штанів жіночих (3,6 см замість встановлених 4 см), застібки у вигляді блискавки на спідниці жіночій (16 см замість 18) є меншими, ніж їх заявлено у технічних вимогах тендерної документації. Також оглядом встановлено, що сорочки жіночі на застібках містять по 9 ґудзиків замість заявлених 10 шт. Замірами логотипів, розміщених на оглянутих предметах одягу, встановлено, що їх розміри є: знаку 2,8 х 2,8 см, логотипу 4,8 х 2 см замість 3x3 см та 5 на 2,5 см відповідно.

Зменшення фактичних розмірів окремих деталей викрійок, які увійшли до складу готових предметів одягу, потенційно вплинуло на розміри та об`єм сировини (тканина, нитки, фурнітура), яка була використана під час їх пошиття, що потенційно могло призвести до зменшення собівартості даного товару. Фактичну суму збитків, спричинених недотриманням вимог щодо технічних характеристик виготовленого одягу можливо встановити після проведення товарознавчої та економічної експертизи.

Протоколом огляду від 15.09.2020р. оглянутий веб-ресурс інтернет-сторінки засобу масової інформації «Издание «Лица» з викладеною інформацією щодо можливих протиправних дій з боку посадових осіб міської ради з доданими фотокопіям сумок, рюкзаків, які відповідають предметам закупівель у тендерній документації, викладеній в системі електронних закупівель «Prozorro».

Відомості у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно та інвентаризаційних справах КП «ДМБТІ» ДОР про власника квартири, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 відсутні.

Згідно з рапортом від 02.09.2020р. місцем проживання ОСОБА_4 є адреса: АДРЕСА_2 .

Пунктом 15 ч. 1 ст. 7 КПК України встановлено, що зміст та форма кримінального провадження повинні відповідати загальним засадам кримінального провадження, до яких, зокрема, відносяться змагальність сторін та свобода в поданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ст. 30 Конституції України не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метоювиявлення тафіксації відомостейпро обставинивчинення кримінальногоправопорушення,відшукання знаряддякримінального правопорушенняабо майна,яке булоздобуте урезультаті йоговчинення,а такожвстановлення місцезнаходженнярозшукуваних осіб.

Згідно із ч. 5 ст. 234 КПК слідчий суддя відмовляє в задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що: 1) було вчинено кримінальне правопорушення; 2) відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування; 3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; 4) відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи.

Згідно із ч. 1 ст. 235 КПК України ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи з підстав, зазначених у клопотанні прокурора, слідчого, надає право проникнути до житла чи іншого володіння особи лише один раз.

Слідчий суддя не вправі вирішувати ті питання, які повинен вирішувати суд при розгляді кримінального провадження по суті, тобто оцінювати докази з точки зору їх достатності і допустимості для встановлення вини чи її відсутності у фізичної або юридичної особи за вчинення злочину, а лише зобов`язаний на підставі оцінки сукупності отриманих даних визначити, що надані суду матеріали є достатніми для застосування в рамках даного кримінального провадження такої слідчої дії як обшук.

Враховуючи вищевикладене, з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення, що дозволять органам досудового розслідування провести подальше розслідування кримінального провадження, враховуючи той факт, що є всі підстави вважати, що у приміщенні, зазначеному у клопотанні, можуть знаходитись документи, які є речовими доказами у кримінальному провадженні, суддя слідчий приходить до висновку, що клопотання про проведення обшуку підлягає задоволенню.

Разом із тим, не може бути задоволене клопотання в частині надання дозволу на вилучення мобільних телефонів учасників слідчої дії, оскільки воно не ґрунтується на законі. Також у клопотанні не конкретизоване поняття «інші речі і документи, що мають значення для доказування факту і обставин вчинення кримінального правопорушення», тому у цій частині клопотання також не підлягає задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 236 КПК України ухвала про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи може бути виконана слідчим чи прокурором. З урахуванням викладеного, дозвіл на проведення обшуку може бути наданий слідчим і прокурорам.

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 235 КПК України ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи повинна містити відомості про строк дії ухвали, який не може перевищувати одного місяця з дня постановлення ухвали.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 110, 233, 234, 236, 309 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити частково.

Надати прокурорам групи прокурорів процесуальним керівникам у кримінальному провадженні ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні № 42020040000000255 та іншим прокурорам групи прокурорів дозвіл на проведення обшуку за адресою АДРЕСА_1 , з метою виявлення і вилучення:

всіх первинних бухгалтерських (фінансових) та платіжних документів, які підтверджують взаємовідносини між КУ «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дніпровської міської ради» (код ЄДРПОУ 42920331) і TOB «АСТОР ЛТД-2008» та іншими суб`єктами підприємницької діяльності, а також іншими структурними підрозділами Дніпровської міської ради щодо надання, здійснення закупівель брендованих товарів та інших речей і документів, а саме: договори, контракти, додаткові угоди, специфікації, акти приймання-передачі, акти виконаних робіт та послуг, сертифікати відповідності, прибуткові та видаткові' накладні, листування між підприємствами, паспорти та сертифікати на ТМЦ, рахунки-фактури, платіжні доручення, виписки з банків, інші розрахункові документи, звірка взаєморбзрахунків, реєстри отриманих та виданих податкових накладних, товарно-транспортні накладні, ліцензії, довіреності, тендерна документація, транспортні (перевізні) документи, а також ті, що зберігаються в електронному вигляді на цифрових носіях інформації, (системні блоки, ноутбуки, планшети, накопичувані жорстких магнітних дисків (HDD), твердотілі накопичувані (SSD), оптичні диски, сервери, карти пам`яті, флеш- накопичувачі, тощо), чорнові записи, блокноти, щоденники.

У задоволенні іншої частини вимог клопотання відмовити.

Строк дії цієї ухвали 1 місяць з дня її постановлення, а саме до 21 жовтня 2020 року.

Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Повний текст ухвали складений 22 вересня 2020 року.

Зобов`язати слідчого або прокурора у цьому кримінальному провадженні повідомити слідчого суддю Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська про виконання цієї ухвали.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЖовтневий районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення21.09.2020
Оприлюднено14.02.2023
Номер документу93947853
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —201/8825/20

Ухвала від 21.09.2020

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська

Наумова О. С.

Ухвала від 21.09.2020

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська

Наумова О. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні