Постанова
від 30.12.2020 по справі 178/1871/20
КРИНИЧАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

КРИНИЧАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 178/1871/20

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 грудня 2020 року Криничанський районний суд Дніпропетровської області в складі:

головуючої судді Берелет В.В.,

секретаря Кирсань Ю.В,,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в смт.Кринички справу про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка народилася в с.Вербляни Яворівського району Львівської області, працюючої в медсестрою в Божедарівській АЗПСМ, депутатки Катеринопільської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області до 21 січня 2020 року, проживає та зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 , за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП, -

за участю прокурора Дехтяра Є.О.,

В С Т А Н О В И В :

Відповідно до рішення Катеринопільської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області, ініційовано приєднання Катеринопільської сільської територіальної громади до Божедарівської селищної об`єднаної територіальної громади, що підтверджується висновком Дніропетровської обласної державної адміністрації стосовно відповідності вимогам Конституції України та законів України проєктів рішень Катеринопільської сільської ради та Божедарівської селищної ОТГ Криничанського району Дніпропетровської області Про добровільне приєднання до об`єднаної територіальної громади затвердженого розпорядженням тимчасово виконуючого обов`язки голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_2 за № р-520/0/3-19 від 13.09.2019 року. У подальшому встановлено, що відповідно до рішення Божедарівської селищної ради Криничанського району від 21.01.2020 №02-62/УІІ Про затвердження повноважень депутатів Божедарівської селищної ради прийнято до уваги інформацію голови Божедарівської селищної виборчої комісії та визнано повноваження депутатів Божедарівської селищної ради (об`єднаної територіальної громади) сьомого скликання.

Таким чином, повноваження Катеринопільської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області завершились в день набуття повноважень депутатами Божедарівської селищної ради Криничанського району за результатами додаткових виборів та, відповідно, повноваження ОСОБА_1 , як депутата Катеринопільської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області, припинено.

Відповідно до підпункту б п. 1 ст. З Закону України Про запобігання корупції депутатів місцевих рад віднесено до суб`єктів, на яких поширюється дія вказаного закону.

Отже, ОСОБА_1 , припинивши повноваження депутата Катеринопільської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області, є суб`єктом декларування та суб`єктом відповідальності за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Так, відповідно до абзацу 1 ч. 2 ст. 45 Закону особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, які припиняють діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями.

Національне агентство з питань запобігання корупції з метою виконання покладених на нього повноважень, відповідно до пункту 5 частини першої статті 12 Закону України Про запобігання корупції , має право приймати з питань, що належать до його компетенції, обов`язкові для виконання нормативно-правові акти.

Відповідно до абз. 1 підпункту 2 пункту 5 розділу II Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, який затверджено Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 10.06.2016 № 3 з наступними змінами та доповненнями (в редакції статті, яка діяла на час вчинення вказаного адміністративного правопорушення) передбачає, що декларація суб`єкта декларування, визначеного в абзаці першому частини другої статті 45 Закону, який припиняє діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, подається не пізніше дня такого припинення. Якщо припинення зазначених функцій відбулося з ініціативи роботодавця, декларація подається не пізніше двадцяти робочих днів з дня, коли суб`єкт декларування дізнався чи повинен був дізнатися про таке припинення.

Таким чином, ОСОБА_1 , будучи особою, яка припиняє діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, повинна була подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями, у строк встановлений абз. 1 підпункту 2 пункту 5 розділу II Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, який затверджено Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 10.06.2016 № 3 з наступними змінами та доповненнями (в редакції статті, яка діяла на час вчинення вказаного адміністративного правопорушення).

Однак, відповідно до результатів пошуку у Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, встановлено, що ОСОБА_1 подала декларацію за типом перед звільненням лише о 21 год. 17 хв. 09.10.2020 року, тобто поза межами строку встановленого для подання таких декларацій.

Таким чином, ОСОБА_1 , припинивши повноваження депутата Катеринопільської сільської ради Криничанського району Дніропетровської області, в порушення вимог абз. 1 ч. 2 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції , абз. 1 підпункту 2 пункту 5 розділу II Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, який затверджено Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 10.06.2016 № З, маючи відповідну технічну можливість, шляхом вчинення відповідних дій спрямованих на подачу та заповнення відповідних форм на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, перебуваючи (відповідно до пояснень) за адресою: Дніпропетровська область, Криничанський район, с.Новогурівка, вул.С.Ковальчука, 22, без поважних причин, несвоєчасно, тобто поза межами терміну подачі декларації особи, яка припиняє діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування лише о 21 год. 17 хв. 09.10.2020 подала декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями (декларацію за типом перед звільненням ).

ОСОБА_1 , будучи депутатом Катеринопільської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області УП скликання, в порушення вимог ч. 1 ст. 45 Закону, несвоєчасно подала декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий 2019 рік, а саме - 29.09.2020 о 19 год. 06 хв., чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 статті 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за наступних обставин. Відповідно до даних отриманих з офіційного сайту Криничанської районної ради Дніпропетровської області за результатами офіційного оприлюднення на сайті Центральної виборчої комісії чергових виборів від 25.10.2015 року результатів виборів депутатів та голови Катеринопільської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області було обрано ОСОБА_1 . Отже, ОСОБА_1 будучи депутатом Катеринопільської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області, згідно з п.п. б п. 1 ч. 1 ст. З Закону, є суб`єктом відповідальності за вчинення корупційних правопорушень і правопорушень, пов`язаних з корупцією, та суб`єктом декларування відповідно до ст. З Закону.

Відповідно до п. 1 ст. 18 Закону України Про статус депутатів місцевих рад , депутат місцевої ради зобов`язаний додержуватися Конституції та законів України , актів Президента України, Кабінету Міністрів України, регламенту ради та інших нормативно-правових актів, що визначають порядок діяльності ради та її органів.

Статтею 45 Закону України Про запобігання корупції , передбачено, що особи, зазначені у пункті 1, підпункті а пункту 2 частини першої ст. З Закону України Про запобігання корупції зобов`язані, щорічно до першого квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції.

Пунктом 5 ч. 1 ст. 12 Закону передбачено, що Національне агентство з метою виконання покладених на нього повноважень має право приймати з питань, що належать до його компетенції, обов`язкові для виконання нормативно-правові акти. Нормативно-правові акти Національного агентства підлягають державній реєстрації Міністерством юстиції України та включаються до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів, що зазначено.

Відповідно до абзацу 14 частини 1 статті 1 Закону №1700-VII, суб`єкти декларування - особи, зазначені у пункті 1 , підпунктах "а" і "в" пункту 2, пунктах 4 і 5 частини першої статті 3 цього Закону, інші особи, які зобов`язані подавати декларацію відповідно до цього Закону.

Згідно з рішенням № 2 Національного агентства з питань запобігання корупції Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування від 10.06.2016 зареєстрованим Міністерством юстиції України 15 липня 2016 року за № 958/29088ІЗ змінами згідно рішення Національного агентства з питань запобігання корупції № 1 від 18.08.2016 року зареєстрованим Міністерством юстиції України від 19.08.2016 року за № 1153/29283 така система розпочинає свою роботу в два етапи:

І перший етап - з 00 годин 00 хвилин 01.09.2016 року для таких типів декларацій повідомлень) та суб`єктів декларування:

- щорічні декларації за 2015 рік службових осіб, які станом на 01.09.2016 року займають згідно зі статтею 50 Закону відповідальне та особливо відповідальне становище. Зазначені у цьому абзаці декларації подаються протягом 60 календарних днів з дати, визначеної у цьому абзаці;

- декларації, передбачені абзацом першим частини другої статті 45 Закону України Про запобігання корупції (декларації осіб, які припиняють діяльність, яов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування), службових осіб, які 01.09.2016 чи пізніше цієї дати припиняють діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, та станом на день такого припинення займають згідно зі статтею 50 Закону України Про запобігання корупції відповідальне та особливо відповідальне становище.

другий етап - з 00 годин 00 хвилин 01 січня 2017 року для всіх інших суб`єктів декларування та декларацій (повідомлень), передбачених Законом.

Рішенням Національного агентства від 18.08.2016 № 1 Про внесення змін до деяких рішень Національного агентства з питань запобігання корупції щодо функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , внесені зміни у підпункт 1 пункту 1 рішення Національного агентства від 10.06.2016 року № 2 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 липня 2016 року за № 958/29088) Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , а саме: слова та цифри 15 серпня 2016 року змінити словами та цифрами 01 вересня 2016 року . Таким чином, система подання та оприлюднення відповідно до Закону України Про запобігання корупції декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, розпочала свою роботу в два етапи, а перший етап - з 00 годин 00 хвилин 01 вересня 2016 року.

Згідно зазначеного Порядку, суб`єкти декларування подають до Реєстру документи (декларації, що подаються відповідно до статті 45 Закону №1700-VII, повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб`єкта декларування, передбачені частиною другою статті 52 Закону №1700-VII, виправлені декларації, що подаються відповідно до частини четвертої статті Закону №1700-VII) шляхом заповнення електронних форм відповідних документів на веб-сайті Реєстру відповідно до технічних вимог до форм. Суб`єкти декларування подають зазначені документи через мережу Інтернет з використанням програмних засобів Реєстру у власному персональному електронному кабінеті після реєстрації в Реєстрі. Суб`єкт декларування повинен зареєструватися у Реєстрі з використанням особистого ключа та посиленого сертифіката відкритого ключа електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП).

Після заповнення усіх необхідних полів форми документа суб`єкт декларування підписує документ накладанням на нього власного ЕЦП. Перед підписанням документа суб`єкт декларування підтверджує ознайомлення з попередженням про настання відповідальності за подання недостовірних відомостей шляхом проставлення відповідної відмітки в документі. Усі інші документи, які суб`єкт декларування направляє на адресу Національного агентства за допомогою персонального електронного кабінету, також підписуються накладанням на них власного ЕЦП. Кожному поданому документу Реєстр автоматично надає унікальний ідентифікатор документа та накладає на нього електронну печатку Реєстру, що унеможливлює внесення несанкціонованих змін до поданого документа (забезпечує цілісність документа).

Подання документа до Реєстру підтверджується шляхом надсилання повідомлення суб`єкту декларування на адресу його електронної пошти, вказану під час реєстрації в Реєстрі, та до персонального електронного кабінету суб`єкта декларування.

Після отримання зазначеного повідомлення суб`єкт декларування повинен невідкладно, але не пізніше семи днів після дня отримання такого повідомлення, перевірити зміст поданого ним документа та у разі виявлення неповних або недостовірних відомостей в ньому подати виправлений документ відповідно до цього Порядку.

З вищенаведеного встановлено, що ОСОБА_1 , будучи депутатом Катеринопільської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області, набула обов`язку електронного декларування з 01.01.2017.

Верховна рада України ухвалила Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) .

Відповідно до цих змін в Законі України Про запобігання корупції в Розділі XIII Прикінцеві положення доповнено пунктом 2" 1 . В такій редакції :Встановити, що декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , які відповідно до статті 45 цього Закону подаються за минулий рік до 1 квітня, у 2020 році суб`єкти декларування подають до 1 червня. Розділ XIII доповнено пунктом 2" 1 згідно із Законом № 530-IX від 17.03.2020.

У 2020 році черговий етап декларування особами, які уповноважені на виконання функцій держави та місцевого самоврядування почався з 00 годин 00 хвилин 01.01.2020, який тривав до 00 годин 00 хвилин 01.06.2020 року. Протягом цього періоду часу, суб`єкт декларування, повинен подати щорічну декларацію за 2019 рік.

Відповідно до результатів пошуку у Єдиному державному реєстрі декларацій на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання фупції (https:\\public.nazk.gov.ua\search), встановлено, що ОСОБА_1 , подала рррічну декларацію за 2019 рік лише 29.09.2020року о 19 год. 06 хв..

Таким чином, суб`єкт декларування вчинив проступок, пов`язаний з тривалим, безперервним невиконанням обов`язку, передбаченого ст. 45 Закону України "Про запобігання корупції*". Початковим моментом такого діяння є бездіяльність, коли особа не виконує конкретний покладений на неї обов`язок належним чином. Завершується діяння активною дією, коли особа подає електронну декларацію з порушенням встановленого строку.

Проте, відповідно до пояснень ОСОБА_1 ,остання ,маючи реальну можливість та достовірно знаючи про обов`язковість подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2019 рік, достовірно знаючи про те, що в строк до 01.06.2019 вона зобов`язана подати до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування декларацію за 2019 рік, перебуваючи на території України, за адресою свого мешкання: АДРЕСА_1 , несвоєчасно, а саме 29.09.2020 року, без поважних причин подала до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий 2019 рік.

Крім того, ОСОБА_1 у період часу з 01.01.2020 по 01.06.2020 на лікарняних та за межами України не перебувала.

ОСОБА_1 , будучи депутатом Катеринопільської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області скликання, в порушення вимог ч. 1 ст. 45 Закону несвоєчасно подала декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий 2018 рік, а саме - 09.10.2020 року о 20 год. 19 хв., чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 статті 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за наступних обставин. Відповідно до даних отриманих з офіційного сайту Криничанської районної ради Дніпропетровської області за результатами офіційного оприлюднення на сайті Центральної виборчої комісії чергових виборів від 25.10.2015 року Результатів виборів депутатів та голови Катеринопільської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області було обрано ОСОБА_1 . ОСОБА_1 будучи депутатом Катеринопільської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області, згідно з п.п. б п. 1 ч. 1 ст. З Закону є суб`єктом відповідальності за вчинення корупційних правопорушень і правопорушень, пов`язаних з корупцією, та суб`єктом декларування відповідно до ст. З Закону.

Відповідно до п. 1 ст. 18 Закону України Про статус депутатів місцевих рад , депутат місцевої ради зобов`язаний додержуватися Конституції та законів України , актів Президента України, Кабінету Міністрів України, регламенту ради та інших нормативно-правових актів, що визначають порядок діяльності ради та її органів.

Статтею 45 Закону України Про запобігання корупції , передбачено, що особи, зазначені у пункті 1, підпункті а пункту 2 частини першої ст. З Закону України Про запобігання корупції зобов`язані, щорічно до першого квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції.

Пунктом 5 ч. 1 ст. 12 Закону передбачено, що Національне агентство з метою виконання покладених на нього повноважень має право приймати з питань, що належать до його компетенції, обов`язкові для виконання нормативно-правові акти. Нормативно-правові акти Національного агентства підлягають державній реєстрації Міністерством юстиції України та включаються до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів, що зазначено.

Відповідно до абзацу 14 частини 1 статті 1 Закону №1700-\Ш, суб`єкти декларування - особи, зазначені у пункті 1 , підпунктах "а" і "в" пункту 2, пунктах 4 і 5 частини першої статті 3 цього Закону, інші особи, які зобов`язані подавати декларацію відповідно до цього Закону.

Згідно з рішенням № 2 Національного агентства з питань запобігання корупції Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування від 10.06.2016 зареєстрованим Міністерством юстиції України 15 липня 2016 року за№ 958/29088ІЗ змінами згідно рішення Національного агентства з питань запобігання корупції № 1 від 18.08.2016 року зареєстрованим Міністерством юстиції України від 19.08.2016 року за № 1153/29283 така система розпочинає

свою роботу в два етапи:

перший етап - з 00 годин 00 хвилин 01.09.2016 для таких типів декларацій (повідомлень) та суб`єктів декларування:

*щорічні декларації за 2015 рік службових осіб, які станом на 01.09.2016 року займають згідно зі статтею 50 Закону відповідальне та особливо відповідальне становище. Зазначені у цьому абзаці декларації подаються протягом 60 календарних днів з дати, визначеної у цьому абзаці;

*декларації, передбачені абзацом першим частини другої статті 45 Закону України Про запобігання корупції (декларації осіб, які припиняють діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування), службових осіб, які 01.09.2016 чи пізніше цієї дати припиняють діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, та станом на день такого припинення займають згідно зі статтею 50 Закону України Про запобігання корупції відповідальне та особливо відповідальне становище.

другий етап - з 00 годин 00 хвилин 01 січня 2017 року для всіх інших суб`єктів декларування та декларацій (повідомлень), передбачених Законом.

Рішенням Національного агентства від 18.08.2016 № 1 Про внесення змін до деяких рішень Національного агентства з питань запобігання корупції щодо функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , внесені зміни у підпункт 1 пункту 1 рішення Національного агентства від 10.06.2016 року № 2 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 липня 2016 року за № 958/29088) Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , а саме: слова та цифри 15 серпня 2016 року змінити словами та цифрами 01 вересня 2016 року . Таким чином, система подання та оприлюднення відповідно до Закону України Про запобігання корупції декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, розпочала свою роботу в два етапи, а перший етап - з 00 годин 00 хвилин 01 вересня 2016 року.

Рішенням Національного агентства від 10.06.2016 № 3 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 липня 2016 року за № 961/29091) затверджено Порядок форми подачі декларацій відповідно до ст. 45 Закону.

Після заповнення усіх необхідних полів форми документа суб`єкт декларування підписує документ накладанням на нього власного ЕЦП. Перед підписанням документа суб`єкт декларування підтверджує ознайомлення з попередженням про настання відповідальності за подання недостовірних відомостей шляхом проставлення відповідної відмітки в документі. Усі інші документи, які суб`єкт декларування направляє на адресу Національного агентства за допомогою персонального електронного кабінету, також підписуються накладанням на них власного ЕЦП. Кожному поданому документу Реєстр автоматично надає унікальний ідентифікатор документа та накладає на нього електронну печатку Реєстру, що унеможливлює внесення несанкціонованих змін до поданого документа (забезпечує цілісність документа).

Подання документа до Реєстру підтверджується шляхом надсилання повідомлення суб`єкту декларування на адресу його електронної пошти, вказану під час реєстрації в Реєстрі, та до персонального електронного кабінету суб`єкта декларування.

Після отримання зазначеного повідомлення суб`єкт декларування повинен невідкладно, але не пізніше семи днів після дня отримання такого повідомлення, перевірити зміст поданого ним документа та у разі виявлення неповних або недостовірних відомостей в ньому подати виправлений документ відповідно до цього Порядку.

Відповідно до примітки до ст. 50 Закону до осіб, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище не віднесено депутатів місцевих рад.

З вищенаведеного встановлено, що ОСОБА_1 , будучи депутатом Катеринопільської сільської ради Криничанського району Дніпропетровської області, набула обов`язку електронного декларування з 01.01.2017.

У 2019 році черговий етап декларування особами, які уповноважені на виконання функцій держави та місцевого самоврядування почався з 00 годин 00 хвилин 01.01.2019, який тривав до 00 годин 00 хвилин 01.04.2019. Протягом цього періоду часу, суб`єкт декларування, повинен подати щорічну декларацію за 2018 рік.

Відповідно до результатів пошуку у Єдиному державному реєстрі декларацій на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, встановлено, що ОСОБА_1 , подала щорічну декларацію за 2018 рік лише 09.10.2020року о 20 год. 19 хв..

Так, несвоєчасне подання декларації без поважних причин, за яке в ч. 1 ст. 172-6 КУпАП встановлено адміністративну відповідальність, є триваючим правопорушенням, тобто, декларант, знаючи про обов`язок подання до 1 квітня щорічної електронної декларації, вчинивши без поважних причин дію, що полягає у несвоєчасному (поза встановленими законом межами) поданні електронної декларації, перебував у стані безперервного продовження бездіяльності до часу подання електронної декларації, безперервно порушуючи закон упродовж якогось часу.

Таким чином, суб`єкт декларування вчинив проступок, пов`язаний з тривалим, безперервним невиконанням обов`язку, передбаченого ст. 45 Закону України "Про запобігання корупції 1 ". Початковим моментом такого діяння є бездіяльність, коли особа не виконує конкретний покладений на неї обов`язок належним чином. Завершується діяння активною дією, коли особа подає електронну декларацію з порушенням встановленого строку.

Проте, відповідно до пояснень ОСОБА_1 , остання, маючи реальну можливість та достовірно знаючи про обов`язковість подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік, достовірно знаючи про те, що в строк до 01.04.2019 вона зобов`язана подати до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування декларацію за 2018 рік, перебуваючи на території України, за адресою свого мешкання: АДРЕСА_1 , несвоєчасно, а саме 09.10.2020 року, без поважних причин подала до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування щорічну декларацію за 2018 рік. Крім того, ОСОБА_1 у період часу з 01.01.2019 по 01.04.2019 на лікарняних та за межами України не перебувала.

Вказаними діями ОСОБА_1 вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення, яке полягає у несвоєчасному поданні без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування; за ч.1 ст.172-6 КУпАП - несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, яка припиняє повноваження, пов`язані з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування за минулий 2019 рік, за ч.1 ст.172-6 КУпАП - несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, яка припиняє повноваження, пов`язані з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування за минулий 2018 рік .

Заслухавши ОСОБА_1 , яка вину визнала та підтвердила викладене в протоколі про адміністративне правопорушення від 08 грудня 2020 року; суд дійшов висновку, що ОСОБА_1 вчинила адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-6 КУпАП.

Вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного корупційного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП підтверджується:

протоколами про вчинення адміністративного корупційного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП №1123, 1122, 1121 від 08 грудня 2020 року, яким встановлено факт вчинення порушення ОСОБА_1 вимог Закону України Про запобігання корупції , поясненнями правопорушниці, витягом з Єдиного державного реєстру декларацій, декларацією перед звільненням, розпорядженням сільського голови Про ініціювання добровільного приєднання територіальних громад сіл до Боджедарівської ОТГ , рішенням Про надання згоди на приєднання територіальних громад сіл до Боджедарівської ОТГ , рішенням Про затвердження повноважень депутатів Божедарівської ОТГ , списком депутатів сьомого скликання Катеринопільської сільської ради, Регламентом Божедарівської ОТГ.

Частиною 2 ст.36 КУпАП передбачено, що, якщо особа вчинила декілька правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.

Ураховуючи характер вчиненого правопорушення, особу правопорушниці, яка раніше до адміністративної відповідальності не притягувалася, відсутність обтяжуючих обставин, вважає, що на ОСОБА_1 слід накласти адміністративне стягнення у виді штрафу в мінімальному розмірі.

Крім того, відповідно до ст. 4 Закону України Про судовий збір з ОСОБА_1 необхідно стягнути судовий збір в розмірі 420 грн. 40 коп.

Керуючись ст.ст.36, 221, 284 КУпАП, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Визнати ОСОБА_1 винуватою у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП та накласти на неї стягнення у виді штрафу в розмірі 50 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 850 гривень на користь держави.

Стягнути з ОСОБА_1 420,40 гривень судового збору на користь Державної судової адміністрації України, отримувач коштів ГУК у м.Києві, код класифікації доходів бюджету 22030101, код за ЄДРПОУ 38052097, банк отримувач Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача 899998, номер рахунку (IBAN) UA658999980313161206000004117.

Апеляційна скарга на постанову суду може бути подана до Дніпровського апеляційного суду протягом десяти днів з дня ухвалення постанови або з дня отримання її копії.

Суддя:

В. В. Берелет

СудКриничанський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення30.12.2020
Оприлюднено04.01.2021
Номер документу93948384
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —178/1871/20

Постанова від 30.12.2020

Адмінправопорушення

Криничанський районний суд Дніпропетровської області

Берелет В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні