Постанова
від 01.12.2020 по справі 760/30685/19
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 грудня 2020 року м. Київ

Суддя Київського апеляційного суду - Сілкова І.М., за участю представника Київської митниці Держмитслужби Глущенко Н.В., розглянувши апеляційну скаргу представника Київської митниці Держмитслужби - Грабчака П.В. на постанову судді Солом`янського районного суду м. Києва від 13 грудня 2019 року про закриття провадження в справі стосовно ОСОБА_1 за ч.1 ст. 483 МК України, -

В С Т А Н О В И Л А:

Постановою судді Солом`янського районного суду м. Києва від 13.12.2019 року провадження в справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 483 МК України закрито на підставі п.1 ст. 247 КУпАП за відсутністю в його діях складу даного адміністративного правопорушення.

Приймаючи рішення про закриття провадження в справі стосовно ОСОБА_1 з підстав передбачених п.1 ст. 247 КУпАП, суддя місцевого суду зазначив, що при митному оформленні товару були подані всі необхідні документи, які були оформлені у встановленому законом порядку, містили всі реквізити, необхідні для ідентифікації товару та були визнані митним органом достатніми для підтвердження відповідних відомостей, про що свідчить факт випуску товару у вільний обіг.

Також послався на відсутність в матеріалах справи будь-яких даних чи належних доказів на підтвердження того, що ОСОБА_1 вчинив протиправні дії, що були спрямовані на приховування від митного контролю та утворювали об`єктивну сторону адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України , а тому суд дійшов висновку, що ОСОБА_1 не подавав митному органу, як підставу для переміщення товару документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товару і не вчиняв дій щодо переміщення зазначеного товару через митний кордон України з приховуванням від митного контролю.

В апеляційній скарзі представник Київської митниці Держмитслужби Грабчак П.В. просить скасувати оскаржувану постанову судді Солом`янського районного суду м. Києва від 13.12.2019 року та прийняти нову постанову, якою визнати ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України та накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 100% вартості товару - безпосередніх предметів правопорушення, що становить 1 685 288,45 гривень, з конфіскацією цих товарів, а в разі неможливості конфіскації стягнути їх вартість.

В обґрунтування доводів поданої апеляційної скарги апелянт, посилаючись на зміст складеного стосовно ОСОБА_1 протоколу про порушення митних правил №0554/10000/19 від 24.07.2019 року, зазначив, що переміщення частини товарів через митний кордон України за митною декларацією №UA100010/2017/282999 було здійснено з приховуванням від митного контролю, на підставі документів, що містять неправдиві відомості щодо вартості товарів, яка була встановлена під час проведення перевірки та провадження в справі про порушення митних правил, а тому вважає, що в діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України і його вина була доведена в ході судового розгляду та підтверджується матеріалами справи.

Також вказує, що положеннями Митного кодексу України закріплений обов`язок надавати для митного контролю та оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією (ст. 266 МК України) і відповідно до ч.2 ст. 459 МК України суб`єктами порушення митних правил, вчинених підприємствами, є посадові особи цих підприємств.

На переконання апелянта, ОСОБА_1 , як керівник ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС , вчинив протиправні дії, які призвели до переміщення товарів через митний кордон України, з приховуванням від митного контролю шляхом поданням митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо визначення митної вартості товару, що порушують встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України та утворюють об`єктивну сторону правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України.

На апеляційну скаргу представника Київської митниці Держмитслужби захисник ОСОБА_1 - адвокат Сперкач С.В. подав свої заперечення (відзив).

ОСОБА_1 та його захисник Сперкач С.В. в судове засідання не з`явились, про час та місце апеляційного розгляду повідомлялись належним чином, а тому, відповідно до положень ч.6 ст. 294 КУпАП, апеляційний суд вважає можливим розглянути справу без участі останніх, оскільки їх неявка не перешкоджає проведенню розгляду справи.

Вислухавши пояснення представника Київської митниці Держмитслужби Глущенко Н.В. на підтримку доводів поданої апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи про порушення митних правил стосовно ОСОБА_1 та апеляційні доводи, апеляційний суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення апеляційної скарги представника Київської митниці Держмитслужби Грабчака П.В., виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 487 МК Українипровадження у справі про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно законодавства України про адміністративні правопорушення.

Згідно ст.ст. 245 , 280 КУпАП, завданням провадження в справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи.

Статтею 489 МК України встановлено, що посадова особа при розгляді справи про порушення митних правил зобов`язана з`ясувати чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна особа у його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, а також інші обставини, які мають значення для справи.

При розгляді справи про порушення митних правил стосовно ОСОБА_1 вказані вимоги закону суддею місцевого суду були дотримані і висновок суду про відсутність в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України, є обґрунтованим та відповідає матеріалам справи.

Так, відповідно до диспозиції ч.1 ст. 483 МК України відповідальність настає за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ, або інших засобів чи способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів, чи документів одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги або кількості, країни походження, відправника або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

За змістом вказаної норми переміщення предметів із приховуванням від митного контролю може здійснюватися, в тому числі, шляхом подання до митного органу України, як підстави для їх переміщення, документів, що містять неправдиві дані.

Так, підставою для переміщення предметів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митниці на пропуск предметів через митний кордон. Законодавчими актами встановлено, що це можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, товарно-супровідні документи, інвойс, дозвіл відповідних державних органів тощо.

Документами, що містять неправдиві дані, є такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості предметів, щодо їх відправника чи одержувача, щодо держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, тощо, не відповідають дійсності.

Як вбачається з матеріалів справи, 24.07.2019 року головним державним інспектором Київської міської митниці ДФС складено протокол №0554/10000/19 стосовно ОСОБА_1 про порушення ним митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 МК України.

Згідно цього протоколу, 24.09.2017 на митну територію України з Польщі через п/п Рава-Руська-Хребенне м/п Рава-Руська Львівської митниці ДФС у вантажному автомобілі НОМЕР_1 / НОМЕР_2 на адресу ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС (код ЄДРПОУ 38390280, м. Київ, бульв. Дружби Народів, 5 оф. 211) ввезено товари взуття та ін. загальною вагою брутто - 8912,34 кг, кількість місць - 640.

Підставою для переміщення вказаних товарів через митний кордон України були: попередня митна декларація одержувача ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС від 22.09.2017 № UA100000/2017/864918, а також товаросупровідні документи: СMR від 22.09.2017 б/н, книжка МДП № YX.81540232, інвойс від 20.09.2017 № EE05 з зазначенням вартості товарів - 52133,33 доларів США.

Після прибуття у зону діяльності Київської міської митниці ДФС, зазначені товари для вільного обігу на митній території України були заявлені декларантом ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС гр. ОСОБА_1 на митному посту Західний за МД від 25.09.2017 № UA100010/2017/282999.

Разом із вказаною митною декларацією до митниці були надані такі документи: контракт від 25.06.2015 № 1-25-06/15, укладений між компанією ANP HOLDINGS LTD (WTC 1M 10 FLOOR, 3 HARDMAN STREET, SPINNINGFIELDS, MANCHESTER, ENGLAND, M3 3HF, Великобританія) та ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС в особі ОСОБА_1 , СMR від 22.09.2017 б/н, книжка МДП № YX.81540232, інвойс від 20.09.2017 № EE05 та інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 вказаної митної декларації.

З метою перевірки законності ввезення на митну територію України товарів взуття та ін. , одержувачем яких виступало ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС , 10.05.2018 було направлено запит до митних органів Республіки Польща (вих. №8137/5/99-99-20-02-01-16).

03.08.2018 року до Київської міської митниці ДФС надійшла відповідь від митних органів Республіки Польща (лист Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії ДФС від 26.07.2018 №22938/7/99-99-20-02-01-17) на запит стосовно перевірки законності ввезення на митну територію України товарів взуття та ін. , одержувачем яких виступало ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС .

Митні органи Республіки Польща надали копію витягу з митної системи транзиту NCTS № TIR YX81540232, в якому є посилання на експортні декларації №№ 17ITQ0F1T0029494E3, 17ITQ0F1T0033893E3, 17ITQS31T0087492E5, 17LTKR1000EK061284, 17LTKR1000EK06FD90, на підставі яких (разом з іншими деклараціями) оформлено книжку МДП №YX.81540232.

11.10.2018 було направлено запит до митних органів Італійської Республіки (вих. №18553/5/99-99-20-02-01-16) з метою перевірки законності ввезення на митну територію України товарів взуття та ін. , одержувачем яких виступало ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС .

14.02.2019 до Київської міської митниці ДФС надійшла відповідь від митних органів Італійської Республіки (лист Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії ДФС від 14.02.2019 № 4796/7/99-99-20-02-01-17) на запит стосовно перевірки законності ввезення на митну територію України товарів взуття та ін. , одержувачем яких виступало ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС .

Митні органи Італійської Республіки надали витяг з бази даних у форматі Excel , у якому міститься інформація стосовно експорту товарів за деклараціями №17ITQ 0 F1 T 0029494E 3, 17ITQ 0F 1 T0033893 E 3, 17ITQS 31 T0087492 E 5.

З метою проведення належної ідентифікації товарів, відправлених за експортними деклараціями №17ITQ 0F 1 T0029494 E 3, 17ITQ 0 F1 T 0033893E 3, 17ITQS 31T 0087492E 5, з тими які оформлені в Україні, 13.03.2019 було направлено додатковий запит до митних органів Італійської Республіки (вих. № 5514/5/99-99-20-02-01-16).

20.05.2019 до Київської міської митниці ДФС надійшла відповідь від митних органів Італійської Республіки (лист Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії ДФС від 11.05.2019 № 15025/7/99-99-20-02-01-17) на додатковий запит стосовно перевірки законності ввезення на митну територію України товарів взуття та ін. , одержувачем яких виступало ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС .

Митні органи Італійської Республіки надали копії експортних декларацій від 01.08.2017 №1Т N .29494 P (17 ITQ0 F 1T 0029494E 3), від 07.09.2017 №1Т N.33893 Q (17ITQ 0 F1 T 0033893E 3), від 04.09.2017 №1Т N .87492 G (17 ITQS31T 0087492E 5).

Згідно з експортною декларацією від 01.08.2017 № 1Т N .29494 P (17ITQ 0 F1 T 0029494E 3) відправлено товари взуття (104 пари, загальна вартість - 14175 євро) компанією VITTORIO VIRGILI SRL (STR. PROV. FALERIENSE 3261, 63811, SANT'ELPIDIO A MARE, IT) на адресу одержувача - LTD RESPECT UKRAINE (4 I. LEPSE BLVD 00000 KIEV-UKRAINE, UA).

Відповідно до експортної декларації від 07.09.2017 № 1Т N.33893 Q (17ITQ0F1 T 0033893E3) відправлено товари взуття (134 пари, загальна вартість - 17213,90 євро) компанією VITTORIO VIRGILI SRL (STR. PROV. FALERIENSE 3261, 63811, SANT'ELPIDIO A MARE, IT) наадресу одержувача - LOGISTIQUE GROUP LTD (BLVD LESKI UKRAINKI 19 00000, KIEV-UCRAINA, UA).

Згідно з експортною декларацією від 04.09.2017 № 1Т N .87492 G (17ITQS31 T 0087492E5) відправлено товари взуття (104 пари, загальна вартість - 6776 євро) компанією CALZATURIFICIO STATUSS.R. L . (VIA DEGLI ARTIGIANI , 9 56020, SAN ROMANO - MONTOPOLIVAL D' ARNO ) на адресу одержувача - LOGISTIQUE GROUP LTD (BLVDLESI UKRAINKI 19 OFFICE 210, 01133 KIEV -UKRAINE, UA ).

Під час співставлення даних отриманих від митних органів Італійської Республіки з матеріалами митного оформлення товарів в Україні встановлено, що товари, відправлені з Італійської Республіки, задекларовані у МД № UA100010/2017/282999 як товари за № 17, 31, 32, 34, 47, 48, 57, 62, 64. При цьому, компанії VITTORIO VIRGILISRL , CALZATURIFICIO STATUS SRL , які заявлені у МД №UA100010/2017/282999 як виробники товарів, є тими ж компаніями, що здійснили відправлення вказаних товарів в Україну згідно відповідей митних органів Італії.

Отже, загальна вартість товарів, експортованих згідно з деклараціями №№ 1Т N.29494 P (17ITQ0F1T0029494E3), 1Т N.33893 Q (17ITQ0F1T0033893E3), 1Т N.87492 G (17ITQS31T0087492E5), становить 38164,90 Євро.

Також у вказаному протоколі зазначено, що товари взуття , які відправлені за експортними деклараціями від 01.08.2017 №1Т N.29494 P (17ITQ0F1T0029494E3), від 07.09.2017 №1Т N.33893 Q (17ITQ0F1T0033893E3), від 04.09.2017 №1Т N.87492 G (17ITQS31T0087492E5), у подальшому переміщувались на підставі книжки МДП №YX.81540232 та оформлені за МД №UA100010/2017/282999. Відповідно до інвойсу від 20.09.2017 №EE05 та МД №UA100010/2017/282999 загальна вартість вказаної частини товарів становить 10375,90 доларів США.

11.10.2018 було направлено запит до митних органів Литовської Республіки (вих. №18546/5/99-99-19-06-02-16) з метою перевірки законності ввезення на митну територію України товарів взуття та ін. , одержувачем яких виступало ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС , і 04.06.2019 до Київської міської митниці ДФС надійшла відповідь на цей запит (лист Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії ДФС від 27.05.2019 №16742/7/99-99-20-02-01-17), до якого митні органи Литовської Республіки долучили копії таких документів: експортна декларація від 07.09.2017 №MRN 17LTKR1000EK061284, CMR від 07.09.2017 №0907, інвойс від 11.08.2017 №FAC 2017/38; експортна декларація від 18.09.2017 №MRN 17LTKR1000EK06FD90, CMR від 18.09.2017 №0792566, інвойси від 06.09.2017 № FAC 2017/40, від 07.09.2017 № FAC 2017/42.

Під час співставлення відомостей, зазначених в документах, надісланих митними органами Литовської Республіки, з даними, які містяться у матеріалах митного оформлення за МД №UA 100010/2017/282999, встановлено відповідність щодо опису, артикулів, кількості товарів (відправлених з Литви) та відповідної частини товарів (№№ 26, 44), оформлених за вказаною митною декларацією в режимі імпорту. При цьому, компанія ATSO - UnipessoalLDA , яка заявлена у МД № UA 100010/2017/282999 як виробник товарів, є тією ж компанією, що здійснила продаж вказаних товарів відповідно до відповіді митних органів Литви.

При цьому встановлено, що товари взуття , які експортовані згідно з деклараціями №MRN 17LTKR 1000 EK061284, MRN 17LTKR1000 EK 06FD 90, у подальшому переміщувались на підставі книжки МДП № YX .81540232 та оформлені за МД № UA 100010/2017/282999 і відповідно до інвойсу від 20.09.2017 №EE05 та МД №UA100010/2017/282999 загальна вартість вказаної частини товарів становить 3382,60 доларів США.

Відомості щодо вартості зазначених товарів в документах, отриманих від митних органів іноземних країн, не відповідають даним, вказаним у документах, поданих ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС при митному оформленні в Україні. Частину товарів із загальної кількості переміщених через митний кордон України на підставі книжки МДП №YX .81540232, інвойсу від 20.09.2017 № EE05, митне оформлення якої здійснено за митною декларацією №UA 100010/2017/282999, а саме: товари №№ 17, 26, 31, 32, 34, 44, 47, 48, 57, 62, 64 загальною вартістю 53954,50 Євро, що згідно з курсом НБУ станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (24.09.2017) складає - 1685288,45 грн., було переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів, а тому митний орган вважає, що в діях директора ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС ОСОБА_1 вбачаються ознаки порушення митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 МК України.

Між тим, з матеріалів справи про порушення митних правил вбачається, що декларантом ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС ОСОБА_1 на митному посту Західний за МД №UA100010/2017/282999 від 25.09.2017 року були заявлені товари для митного оформлення та подані необхідні для цього документи, серед яких: контракт №1-25-06/15 від 25.06.2015, укладений між компанією ANP HOLDINGS LTD (WTC 1M 10 FLOOR, 3 HARDMAN STREET, SPINNINGFIELDS, MANCHESTER, ENGLAND, M3 3HF, Великобританія) та ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС в особі ОСОБА_1 , СMR від 22.09.2017 б/н, книжка МДП №YX.81540232, інвойс №EE05 від 20.09.2017 року та інші документи необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення, зазначені в графі 44 вказаної митної декларації.

За умовами вказаного зовнішньоекономічного контракту №1-25-06/15 від 25.06.2015 року (а.с. 47-52), на підставі якого здійснювалась поставка товару, компанія ANP HOLDINGSLTD , як продавець взяла на себе зобов`язання продати, а ТОВ Торговий дім Імпортсервіс - купити товари шкіряної промисловості (взуття та інше) в кількості та асортименті вказаних в інвойсах, що є невід`ємною частиною контракту (розділ 1 контракту).

На виконання умов вказаного контракту компанія ANP HOLDINGS LTD відповідно до інвойсу №ЕЕ05 від 20.09.2017 року продала, а ТОВ Торговий дім Імпортсервіс купила товари взуття в асортименті різних торговельних марок вартістю 52 133,33 доларів США, згідно з вищезазначеним рахунком-фактурою (інвойсом). Оплата по даному контракту здійснювалась в доларах США банківським переказом. Ціни на товар, що поставляється по цьому контракту встановлюється в доларах США і вказується в додатку до цього контракту (ст.2 Контракту).

За змістом протоколу про порушення митних правил від 24.07.2019 року №0554/10000/19 складеного стосовно ОСОБА_1 за ч.1 ст. 483 МК України, фактичною підставою для складання цього протоколу стали відомості в документах, отриманих на відповідний запит від митних органів Італії, Польщі та Литви при перевірці законності ввезення на митну територію України товарів взуття та ін. , одержувачем яких виступало ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІМПОРТСЕРВІС .

Проте, в матеріалах справи відсутні будь-які дані, що свідчать про наявність ділових зв`язків між компаніями VITTORIOVIRGILI SRL , CALZATURIFICIOSTATUS S .R . L. , ATSO-Unipessoal LDA та ТОВ Торговий дім Імпортсервіс , в тому числі щодо виконання умов контракту №1-25-06/15 від 25.06.2015 укладеного між ТОВ Торговий дім Імпортсервіс та компанією ANPHOLDINGS LTD .

Всупереч тверджень апелянта, суддя місцевого суду під час розгляду справи про порушення митних правил стосовно ОСОБА_1 правильно встановив, що надані декларантом при митному оформленні товару копії документів в повній мірі підтверджують, що цей товар був придбаний у компанії ANP HOLDINGS LTD і після поставки товару на територію України та його розмитнення ТОВ Торговий дім Імпортсервіс , на виконання п.4 ст.2 Контракту, здійснило оплату за товар, що підтверджується заявою про купівлю іноземної валюти №22 від 29.11.2017, платіжними дорученнями в іноземній валюті №23 від 30.11.2017 з відмітками банку про виконання доручення.

Переглядаючи рішення суду першої інстанції в межах доводів поданої апеляційної скарги апеляційний суд приходить до висновку, що при розгляді даної справи, суддя повно, всебічно і об`єктивно з`ясував всі обставини, що мають значення для правильного вирішення справи, дав цим обставинам належну правову оцінку та, приймаючи рішення про закриття провадження у справі стосовно ОСОБА_1 , дійшов правильного висновку про відсутність в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України, оскільки матеріали справи не містять і під час судового розгляду митним органом не надано належних доказів на підтвердження вчинення ОСОБА_1 протиправних дій спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання до митного органу України документів, що містять неправдиві дані, необхідні для визначення їх митної вартості.

Отже, аналіз наведених в оскаржуваній постанові доводів про відсутність в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України, є обґрунтованим, а викладені в апеляційній скарзі представника Київської митниці Держмитслужби доводи на спростування висновків суду зводяться лише до викладу обставин, зазначених у протоколі про адміністративне правопорушення і будь-яких інших доказів на підтвердження наявності вини ОСОБА_1 у порушенні ним цих митних правил в апеляційній скарзі не наведено.

За наведеним, постанова судді Солом`янського районного суду м. Києва від 13.12.2019 року про закриття провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 МК України є законною та обґрунтованою і підстави для її скасування, про що ставиться питання в апеляційній скарзі представника Київської митниці Держмитслужби, відсутні.

Керуючись ст. 294 КУпАП, ст. 527 МК України, апеляційний суд,

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу представника Київської митниці Держмитслужби Грабчака П.В. - залишити без задоволення, а постанову судді Солом`янського районного суду м. Києва від 13 грудня 2019 року про закриття провадження в справі стосовно ОСОБА_1 на підставі п.1 ст. 247 КУпАП за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України - без зміни.

Постанова апеляційного суду є остаточною й оскарженню не підлягає.

Суддя

Київського апеляційного суду І.М. Сілкова

СудКиївський апеляційний суд
Дата ухвалення рішення01.12.2020
Оприлюднено05.01.2021
Номер документу93954410
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/30685/19

Постанова від 01.12.2020

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Сілкова Ірина Миколаївна

Постанова від 13.12.2019

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Коробенко С. В.

Постанова від 13.12.2019

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Коробенко С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні