Ухвала
від 29.12.2020 по справі 908/2935/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 14/33/19

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

29.12.2020 Справа № 908/2935/19

м.Запоріжжя Запорізької області

Господарський суд Запорізької області у складі судді Сушко Л.М. , розглянувши матеріали справи №908/2935/19

Кредитори - 1. Публічне акціонерне товариство «Запоріжжяобленерго» , 69035, м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14

2. Головне управління ДПС у Запорізькій області, 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166

Банкрут - Приватне підприємство «Ільта» , 69014, м. Запоріжжя, вул. Миколи Краснова, 10, код ЄДРПОУ 25217284

Ліквідатор - Коршун Владислав Володимирович, 69091, м. Запоріжжя, вул. Нижньодніпровська, 19-А

За участю представників сторін:

Від кредитора 1. - Марковський І.О. дов.№405 від 24.06.2020.

Від кредитора 2. - ОСОБА_1 на підставі витягу

Ліквідатор Коршун В.В.

УСТАНОВИВ:

Постановою господарського суду Запорізької області від 30.01.2020. Приватне підприємство «Ільта» визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Коршуна Владислава Володимировича.

Ухвалою суду 05.05.2020. визнати грошові вимоги Головного управління ДПС у Запорізькій області до Приватного підприємства «Ільта» у сумі 81 346,11 грн., з яких: 4204,00 грн. - віднесені до 1-ї черги задоволення, 43 024,83 грн. - віднесені до 2-ї черги задоволення, 123,40 грн. - віднесені до 3-ї черги задоволення, 33 993,88 грн. - віднесені до 6-ї черги задоволення.

Ухвалою суду 19.05.2020. визнати грошові вимоги Публічного акціонерного товариства «Запоріжжяобленерго» до Приватного підприємства «Ільта» у сумі 1 347 258,17 грн., з яких: 4204,00 грн. - віднесені до 1-ї черги задоволення, 1 343 054,17 грн. - віднесені до 4-ї черги задоволення.

Ухвалою суду 14.12.2020. визнані грошові вимоги Публічного акціонерного товариства «Запоріжжяобленерго» до боржника у сумі 4204,00 грн. - віднесені до 1-ї черги задоволення, у сумі 3 675 908,80 грн. - віднесені до 4-ї черги задоволення.

21.12.2020. до господарського суду Запорізької області від ліквідатора надійшов звіт та ліквідаційний баланс Приватного підприємства «Ільта» .

Крім того, 21.04.2020., 10.08.2020. та 16.10.2020. до господарського суду Запорізької області від Головного управління ДПС у Запорізькій області надійшли клопотання з проханням спонукати ліквідатора закрити рахунки, надати інформацію про рух грошових коштів по всіх банківських рахунках, ліквідаційний баланс, документи, підтверджуючі інформацію надану у балансі, результати проведеної інвентаризації, документи фінансово-господарської діяльності боржника за період з дати останньої перевірки, або з 01.01.2017. по дату їх надання до контролюючого органу для проведення перевірки.

Ухвалою суду від 22.12.2020. звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Приватного підприємства «Ільта» , клопотання Головного управління ДПС у Запорізькій області прийняті до розгляду, призначено судове засідання на 29.12.2020.

Розглянувши клопотання Головного управління ДПС у Запорізькій області, суд зазначає наступне:

Згідно пп. 20.1.4. п. 20.1. ст. 20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби, зокрема, мають право проводити перевірки платників податків в порядку, встановленому цим Кодексом.

Позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків (пп. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України).

Тривалість перевірок визначена ст. 82 Податкового кодексу України (Строки проведення перевірок), відповідно до п. 82.2 якої тривалість перевірок, визначених у ст. 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у пп. 78.1.8 п. 78.1 ст. 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у ст. 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів. Продовження строків проведення перевірок, визначених у ст. 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів. Загальний термін проведення перевірок, визначених у пунктах 200.10 та 200.11 статті 200 цього Кодексу, з урахуванням установлених цим пунктом строків зупинення не може перевищувати 60 календарних днів (п. 82.4 ст. 82 Податкового кодексу України).

Матеріалами справи підтверджено, що ухвала господарського суду від 23.10.2019. про прийняття заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство, направлена на адресу Головного управління ДПС у Запорізькій області, у зв`язку з чим суд вважає, що податкова була належним чином повідомлена про порушення справи про банкрутство відносно Приватного підприємства «Ільта» .

Таким чином, суд вважає, що у Головного управління ДПС у Запорізькій області було достатньо часу для проведення позапланової перевірки підприємства-банкрута у строки визначені законодавством .

Згідно з абз. 1, 2 п. п. 75.1.2 п. 75.1 75 ст. 75 ПК України, документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Згідно з п. 77.4 ПК України, про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом .

Також, відповідно до абз. 1 п. 78.4 ст. 78 ПК України, про проведення документальної позапланової перевірки керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом .

Однак, матеріали справи не містять доказів (у т. ч. наказу) того, що податковим органом вчинялися дії, направлені на проведення документальної планової або позапланової перевірки Приватного підприємства «Ільта» , згідно з приписами ПК України.

Також, слід зазначити, що 28.05.2020 року було опубліковано Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо додаткової підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 13.05.2020. №591-ІХ. Цей Закон набув чинності 29.05.2020 року.

Цим Законом внесені зміни до Податкового кодексу України, зокрема установлений мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок на період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), крім документальних позапланових перевірок з підстав, визначених підпунктом 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу та фактичних перевірок в частині порушення вимог законодавства в сфері підакцизних товарів.

Отже, з вище викладеного вбачається, що підстави для проведення перевірки Приватного підприємства «Ільта» з питань дотримання вимог податкового та валютного законодавства передбаченого п.п. 78.1.7. п. 78.1 ст. 78 ПК України - відсутні.

Також, слід зазначити, що проведення процедури банкрутства суб`єкта підприємницької діяльності згідно з приписами законодавства про банкрутство не залежить від факту можливості або неможливості провести перевірку банкрута податковим органом. Взаємовідносини між податковим органом як органом державного контролю та платником податків урегульовані спеціальними нормами Податкового кодексу України, які не залежать від норм Кодексу України з процедур банкрутства, якщо інше прямо не зазначено у самому законі. Ані норми Кодексу України з процедур банкрутства, ані норми Податкового кодексу України не містять положень про те, що підприємство - банкрут не може бути ліквідоване за рішенням суду чи ліквідаційна процедура має бути продовжена у зв`язку з неможливістю проведення перевірки банкрута податковим органом.

Обставини, пов`язані з виконанням податковим органом своїх повноважень, не можуть бути підставами для зупинення процесу ліквідації господарюючого суб`єкта, а також бути перешкодою для завершення провадження у справі про банкрутство за наявності передбачених законодавством про банкрутство підстав для того.

Враховуючи вищевикладене, клопотання Головного управлінням ДПС у Запорізькій області, суд залишає без задоволення.

Вивчивши подані документи звіт та ліквідаційний баланс банкрута, заслухавши пояснення представників кредиторів та ліквідатора, судом встановлено, що до підсумкового реєстру вимог кредиторів включено наступних кредиторів: 1. Публічне акціонерне товариство «Запоріжжяобленерго» , 69035, м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14 на суму 31460,00 грн. - 1 черга задоволення, 11 548 729,26 грн. - 4 черга задоволення, 619 124,46 грн. - 6 черга задоволення; 2. Головне управління ДПС у Запорізькій області на суму 4204,00 грн. - 1 черга задоволення, 43 024,83 грн. - 2 черга задоволення, 123,40 грн. - 3 черга задоволення, 33 993,88 грн. - 6 черга задоволення.

Згідно звіту поданого ліквідатором, основна винагорода арбітражного керуючого Коршуна В.В. за виконання повноважень ліквідатора Приватного підприємства «Ільта» у період з 30.01.2020. по 17.12.2020. становить 154 396,06 грн. його витрат складають 5207,60 грн.

В ході проведення ліквідаційної процедури, ліквідатором відповідно до ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства виконані виконанні усі необхідні заходи, а саме: проведена інвентаризація майна, направлені запити до відповідних установ з метою виявлення майна підприємства, закриті поточні рахунки банкрута.

За час ліквідаційної процедури ліквідатором виявлена ліквідаційна маса, яка складається з залишку грошових коштів на р/рахунку банкрута у розмірі 36 538,13 грн.

За рахунок даних коштів ліквідатором частково сплачена його грошова винагорода. Заборгованість перед кредитором залишилась не погашеною, у зв`язку з відсутністю майна та грошових коштів підприємства-банкрута.

Протокольним рішенням зборів комітету кредиторів Приватного підприємства «Ільта» №2 від 17.12.2020. було визнано задовільною роботу ліквідатора та такою, що проведена без порушень норм Кодексу України з процедур банкрутства та схвалений звіт ліквідатора стосовно проведеної ліквідаційної процедури та звіт арбітражного керуючого Коршуна В.В. про нарахування та виплату грошової винагороди та відшкодування витрат.

Частиною 3 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Відповідно п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства Господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Таким чином, оскільки за результатами ліквідаційної процедури у банкрута не залишилось майна, за рахунок якого можливе погашення кредиторських вимог, підприємницька діяльність товариства припинена, що відображено у ліквідаційному балансі, господарський суд приймає рішення про ліквідацію юридичної особи-банкрута та закриття провадження у справі.

Як визначено ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, у випадках, передбачених пп. 4-6 ч. 1 цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Також, слід зазначити, частиною 6 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - перед забезпеченим кредитором.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором.

Таким чином, суд вважає за необхідне затвердити звіт арбітражного керуючого Коршуна В.В. про нарахування та виплату основної винагорода за виконання повноважень ліквідатора Приватного підприємства «Ільта» у період з 30.01.2020. по 17.12.2020. у розмірі 154 396,06 грн. та звіт про відшкодування витрат у розмірі 5207,60 грн.

Суд вважає також, необхідним зауважити, що, за змістом положень статті 30 Кодексу України з процедур банкрутства:

арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду;

грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород;

розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень;

право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень;

витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом, крім витрат на страхування його професійної відповідальності за заподіяння шкоди, а також витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг;

сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі. У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі;

кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Порядок формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду;

звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором;

звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

З огляду на наведене, оплата послуг ліквідатора за період виконання ним своїх повноважень здійснюється за рахунок коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу його майна (майнових прав), або із фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого, якщо такий створено комітетом кредиторів боржника.

У випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, то така оплата повинна здійснюватись за рахунок коштів кредиторів, виходячи із принципу пропорційності їх грошовим вимогам.

Тому суд вважає, що керуючись принципом пропорційності голосів кредиторів на зборах кредиторів кількості їх грошових вимог, відповідно до ч. 4 ст. 48 Кодексу, господарський суд вправі застосувати такий принцип до розподілу між кредиторами витрат, пов`язаних з проведенням ліквідаційної процедури (в тому числі на виплату грошової винагороди та відшкодування витрат ліквідатора), за відсутності у боржника коштів від господарської діяльності, від реалізації його майна та рішення комітету кредиторів про утворення фонду для оплати грошової винагороди ліквідатору чи відшкодування його витрат (правові позиції Верховного Суду у постанові від 01.08.2018 у справі №912/1783/16 ).

На підставі вищевикладеного, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання ОСОБА_2 про стягнення з кредиторів на його користь основної грошової винагороди та відшкодування витрат понесених ним під час виконання повноважень ліквідатора Приватного підприємства «Ільта» .

Окрім того, клопотанням від 21.12.2020. арбітражний керуючий Коршун В.В. просить суд стягнути з Публічного акціонерного товариства «Запоріжжяобленерго» основну грошову винагороду та понесені ним витрати під час виконання повноважень розпорядника майна Приватного підприємства «Ільта» у період з 12.11.2019. по 28.01.2020. в розмірі 39 195,73 грн.

Абзацом 1 п. 1 ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що розпорядник майна - арбітражний керуючий, призначений господарським судом для здійснення процедури розпорядження майном.

Пунктом 3 ч. 1 ст. 12 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право, зокрема, отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Кодексом.

Статтею 30 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду.

Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.

Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі.

Отже, наведена норма Кодексу України з процедур банкрутства передбачає можливість оплати основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна за рахунок коштів ініціюючого кредитора у встановленому порядку.

Згідно звіту, грошова винагорода та понесені витрати арбітражного керуючого Коршуна В.В. за виконання повноважень розпорядника майна Приватного підприємства «Ільта» у період з 12.11.2019. по 28.01.2020. становить 39 195,73 грн.

Відповідно частинам 1, 4, 7 ст. 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

Верховний Суд у постанові від 30.01.2019 року у справі №910/32824/15 відзначив, що ініціюючи провадження у справі про банкрутство кредитори, як споживачі послуг арбітражного керуючого, котрі очікують на результат його діяльності, мають усвідомлювати, що надавши на свій ризик згоду на участь у справі про банкрутство, однак не знайшовши майна, як джерела своїх доходів і покриття видатків, арбітражний керуючий правомірно очікує покриття забезпечення процедури, яке у такому випадку лягає тягарем на кредиторів (кредитора) неплатоспроможного боржника.

Зважаючи на наведені обставини, суд приходить до висновку про правомірність заявлення арбітражним керуючим Коршуном В.В. стягнення на його користь грошової винагороди та понесених ним витрати у розмірі 39 195,73 грн.

Керуючись ст. ст. 30, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Клопотання Головного управління ДПС у Запорізькій області від 21.04.2020., 10.08.2020. та 16.10.2020. залишити без задоволення.

Клопотання арбітражного керуючого Коршуна Владислава Володимировича про примусове стягнення основної грошової винагороди та понесених ним витрати під час виконання повноважень розпорядника майна Приватного підприємства «Ільта» задовольнити.

Стягнути з Публічного акціонерного товариства «Запоріжжяобленерго» , 69035, м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14, код ЄДРПОУ 00130926 на користь арбітражного керуючого Коршуна Владислава Володимировича, пр. Ювілейний, 17-А, м. Запоріжжя, 69097, ідент. номер НОМЕР_1 , рахунок НОМЕР_2 в АТ КБ «ПриватБанк» основну грошову винагороду та понесені ним витрати під час виконання повноважень розпорядника майна Приватного підприємства «Ільта» у період з 12.11.2019. по 28.01.2020. в розмірі 39 195,73 грн. Видати наказ.

Затвердити звіт арбітражного керуючого Коршуна В.В. про нарахування та виплату основної винагорода за виконання повноважень ліквідатора Приватного підприємства «Ільта» у період з 30.01.2020. по 17.12.2020. у розмірі 154 396,06 грн. та звіт про відшкодування витрат у розмірі 5207,60 грн.

Стягнути з Публічного акціонерного товариства «Запоріжжяобленерго» , 69035, м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14, код ЄДРПОУ 00130926 на користь арбітражного керуючого Коршуна Владислава Володимировича, пр. Ювілейний, 17-А, м. Запоріжжя, 69097, ідент. номер НОМЕР_1 , рахунок НОМЕР_2 в АТ КБ «ПриватБанк» основну грошову винагороду та понесені ним витрати під час виконання повноважень ліквідатора Приватного підприємства «Ільта» у період з 30.01.2020. по 17.12.2020. у розмірі 122 250,32 грн. Видати наказ.

Стягнути з Головного управління ДПС у Запорізькій області, 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ 39396146 на користь арбітражного керуючого Коршуна Владислава Володимировича, пр. Ювілейний, 17-А, м. Запоріжжя, 69097, ідент. номер НОМЕР_1 , рахунок НОМЕР_2 в АТ КБ «ПриватБанк» основну грошову винагороду та понесені ним витрати під час виконання повноважень ліквідатора Приватного підприємства «Ільта» у період з 30.01.2020. по 17.12.2020. у розмірі 815,17 грн. Видати наказ.

Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, затвердити.

Банкрута - Приватне підприємство «Ільта» , 69014, м. Запоріжжя, вул. Миколи Краснова, 10, код ЄДРПОУ 25217284 - ліквідувати.

Провадження у справі №908/2935/19 закрити.

Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Державному реєстратору здійснити державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Ухвала господарського суду набирає законної сили негайно після її оголошення, відповідно до ч. 1 ст. 235 ГПК України. Повний текст ухвали буде складено протягом 5-ти днів з дня оголошення вступної та резолютивної частин ухвали.

Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 10 днів з дня її проголошення за правилами, визначеними ст. ст. 256-259 ГПК України, шляхом подання апеляційної скарги наразі через господарський суд Запорізької області.

Повний текст ухвали, відповідно до ст. 233 ГПК України, складено - 30.12.2020.

Суддя Л.М. Сушко

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення29.12.2020
Оприлюднено04.01.2021
Номер документу93960080
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/2935/19

Ухвала від 20.02.2023

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Сушко Л.М.

Ухвала від 25.01.2023

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Сушко Л.М.

Судовий наказ від 29.12.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Сушко Л.М.

Судовий наказ від 29.12.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Сушко Л.М.

Судовий наказ від 29.12.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Сушко Л.М.

Судовий наказ від 29.12.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Сушко Л.М.

Ухвала від 29.12.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Сушко Л.М.

Ухвала від 22.12.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Сушко Л.М.

Ухвала від 14.12.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Сушко Л.М.

Ухвала від 03.12.2020

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Сушко Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні